رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته

کد خبر: 1290091

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی‌نظیر بود.

رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در حضور خبرنگاران گفت: امروز بیش از ۳۰۰ طرح نیمه تمام و شروع عملیات‌های اجرایی را در دست اجرا و تکمیل داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار اعتبار آن است و آثار این‌پروژه ها را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در بخش انرژی افزود: پروژه‌های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در نمایشگاه بین المللی تمامی شرکت‌های توانمند داخلی حضور یافته اند.

اوجی تاکید کرد: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود. ضمن آنکه در برنامه هفتم برنامه درصدد هستیم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شروع دولت به بیش از ۶۷۶ شرکت دانش بنیان رسیده است و نزدیک به هزار قرار داد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها بسته شده است.

وزیر نفت گفت: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت‌گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می‌خواهیم که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها