اجاره خانه در «منیریه» | با یک میلیارد تومان خانه رهن کنید

کد خبر: 1288899

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها در محله منیریه تهران می‌پردازیم.

اجاره خانه در «منیریه» | با یک میلیارد تومان خانه رهن کنید

اگر قصد اجاره خانه در تهران را دارید یکی از بهترین محله‌های تهران منیریه است. این محله قدیمی در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده و از دسترسی مناسبی به حمل‌ونقل عمومی و امکانات رفاهی دیگر برخوردار است. بنابراین محله محبوبی برای سکونت محسوب می‌شود.

با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۶۹ متری ۲۸ ساله را در منیریه تهران رهن کامل کنید. واحد دیگری با متراژ ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب، در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره است.

برای رهن کامل یک واحد نوساز ۱۱۵ متری با ۲ اتاق خواب باید یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ودیعه داشته باشید.

اجاره یک آپارتمان ۵۴ متری ۱۸ ساله در منیریه با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومانی و کرایه ماهیانه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر است.

آپارتمان دیگری را با متراژ ۷۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۴ سال با ۷۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید اجاره کنید.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۹۸ متری در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد باید ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه داشته باشید. کرایه ماهیانه این واحد ۱۳ میلیون تومان است.

با ودیعه ۸۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۵ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان ۱۱۰ متری دو خوابه را در محله منیریه اجاره کنید.

اقتصادآنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها