یمن ناوشکن و کشتی آمریکایی را هدف قرار داد

کد خبر: 1291314

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن ناوشکن آمریکایی خبر داد.


یمن ناوشکن و کشتی آمریکایی را هدف قرار داد

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوزهای آمریکا و انگلیس علیه کشور ما، نیروی دریایی یمن با تعدادی موشک مناسب، ناوشکن آمریکایی «میسون» را در دریای سرخ هدف قرار داد و موشک ها به طور دقیق به هدف اصابت کردند.

وی همچنین گفت: نیروی دریایی، نیروی موشکی و نیروی پهپادی ما نیز در عملیاتی مشترک کشتی «Destiny» را در دریای سرخ هدف قرار دادند و کشتی نیز به طور دقیق مورد اصابت قرار گرفت.

یحیی سریع گفت: هدف قرار دادن کشتی بعد از نقض تصمیم ممانعت از عبور کشتی‌ها به سمت فلسطین اشغالی که در ۲۰ آوریل اتخاذ شده بود انجام شد، این کشتی با حیله و فریب مدعی شده بود که به سمت بندر ام الرشراش(ایلات) نمی‌رود، اما تحت نظارت و رهگیری ما بود. ما هشدار دادیم که وارد بنادر فلسطین اشغالی نشود اما بر نقض این مساله پافشاری داشت بنابراین  کشتی در بانک اهداف ما قرار گرفت و حق حرکت در مناطق عملیاتی نیروهای مسلح یمن را نداشت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که به یاری خداوند و حمایت مردم یمن و تمام آزادگان جهان، نیروهای مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزها به غزه و همچنین پایان دادن به محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها