استارت فروش نقد و اقساط مدیران‌خودرو در سال جدید | فقط با۷۰۰ تومن سوار لوکس‌ترین خودرو شوید

کد خبر: 1287804

قیمت های جدید مدیران خودرو اعلام شد که برخی آن را مقدمه اعلام ثبت نام جدید این خودروساز می دانند.

استارت فروش نقد و اقساط مدیران‌خودرو در سال جدید | فقط با۷۰۰ تومن سوار لوکس‌ترین خودرو شوید

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد

قیمت‌های درج شده ممکن در ماه جاری تغییر یابد و بروزرسانی جدید انجام شود.

شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۴ محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد.

قیمت محصولات فونیکس و ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

 آغاز فروش از دم قسط مدیران خودرو- آریزو 6 پرو اقساطی بخرید با تحویل فوری 1403

 این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو ۶ جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی – جدیدترین محصول خود – را اعلام کرد. این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران‌ خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو 6 جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

مدیران خودرو

شرایط فروش آریزو 6 جی تی، فروردین 1403:

بزرگ‌ترین وجه تمایز آریزو 6 جی تی در مقایسه با آریزو 5 اسپرت و آریزو 6 پرو، مشخصات فنی آن است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مشترک با فونیکس FX مجهز است که قدرت و گشتاور قابل‌توجهی را به راننده ارائه می‌دهد. استفاده از گیربکس دوکلاچه در بخش انتقال قدرت آریزو 6 جی تی به اسپرت بودن خودرو کمک کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی آریزو 6 جی تی نیز قابل‌قبول هستند و بالاتر از دو سدان دیگر مدیران‌خودرو ارزیابی می‌شوند. این خودرو به دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم مجهز است که قابلیت رانندگی نیمه‌خودران را برای راننده فراهم می‌آورند. دیگر تجهیزات آریزو 6 جی تی نیز شامل این موارد هستند: سنسور نور و باران، سنسور باد تایرها، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، فرمان صوتی، نوربالای اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 20 اینچی یکپارچه به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی‌های برقی جلو به همراه تهویه، سیستم تهویه اتوماتیک با خروجی ردیف عقب و فرمان دی‌کات 4 جهته./ انتخاب

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کارخانه و بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از باغستان نیوز، قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کارخانه و بازار  اعلام شد. قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان است و قیمت x22 پرو دستی که یکی از ارزان ترین خودروهای مدیران خودرو می باشد قیمت آن در کارخانه ۷۱۶ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد ۹۷۰ میلیون تومان می باشد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد. مدیران خودرو یکی از محبوب‌ ترین تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی در ایران است. محصولات مدیران خودرو در سه دسته کلی؛ ام‌ وی‌ ام، چری و فونیکس به بازار عرضه می‌شوند و همگی در شمار خودروهای مونتاژی چینی هستند. محصولات ام وی ام و چری در شمار محصولات معمولی و نسبتا اقتصادی این برند جای می‌گیرند و برند فونیکس، برند اختصاصی مدیران خودرو برای خودروهای رده‌ بالا است. در ادامه به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X ۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو ۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو ۳۷۰ میلیون تومان است.

662a35ce22a43

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها