درگیری وحشت آور 3 شرور در بیمارستان های خاتم و امام بهشهر / پلیس وارد عمل شد

کد خبر: 1289633

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری اراذل و اوباشی که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی بیمارستان های خاتم و امام بودند، خبر داد.

درگیری وحشت آور 3 شرور در بیمارستان های خاتم و امام بهشهر / پلیس وارد عمل شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری اراذل و اوباشی که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی بیمارستان های خاتم و امام بودند، خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و ماموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قلی پور با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در حوزه شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم و همدست وی پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده توسط رئیس کلانتری۱۱این شهرستان، عاملین چاقوکشی، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دو ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات مالی اعلام کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: ما اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهیم داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برابر قانون، برخورد خواهد شد.

اجرای مرحله ششم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در سطح استان خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح، ۹۸ سارق توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان دستگیر شدند .

سرهنگ سید محسن جعفری بیان کرد: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هرگونه نا امنی، مرحله ششم طرح پیشگامان امنیت محله محور با اجرای طرح‌های همزمان در کوپ‌های هدف سطح استان مازندارن به مرحله اجرا درامد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران، تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته در مدت اجرای طرح ۱۰۹ فقره سرقت کشف شد.

وی با اشاره به این که در این طرح دو روزه، ۹۸ سارق دستگیر شدند، افزود: برخورد با سارقین داخل خودرو و شناسایی خریداران اموال مسروقه از اولویت‌های اصلی اجرای این طرح در حوزه‌های  هدف سطح استان بوده است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ماموران انتظامی کوپ‌های سطح استان موفق شدند یک کیلو و ۶۵۰گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۲ نفر خرده فروش و ۳۸ نفر معتاد دستگیر کنند، اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۴۰ دستگاه خودرو و ۵۷ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها