ازدواج دوم رضا رویگری با زن همسن دخترش! / رویگری دست به افشاگری زد

کد خبر: 1078678

رضا رویگری: بیکاری و هزینه‌های زندگی کمرم را شکسته!

ازدواج دوم رضا رویگری با زن همسن دخترش! /  رویگری دست به افشاگری زد

گلایه های رضا رویگری

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی

فعالیت بازیگری رضا رویگری

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است.  رضا رویگری همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. رضا رویگری خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. رضا رویگری از ازدواج اولش فرزندی به نام کیارش متلد 1353 دارد. رضا رویگری در سال 1391 با تارا کریمی ازدواج کرد. 

گلایه های رضا رویگری

این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملکت و مردم خوبم زحمت کشیدم اما در آخر این وضعیت من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

رضا رویگری

این روزها در خانه‌ام و مریض و وضع مالی خوبی هم ندارم. فیزیوتراپی و هزینه اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی توان من را گرفته و روزهای سختی را می‌گذرانم.

هیچکس در این روزها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم ازم کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد..

در این شرایط اقتصادی ناشی از کرونا آنها که سالم هستند با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند دیگر چه برسد به من که توان فعالیت و کار کردن هم ندارم. ماه‌ها است اجاره خانه عقب افتاده و صاحبخانه مدام تماس می‌گیرد و واقعا نمی‌دانم باید دردم را به چه کسی بگویم. بسته به وضعیت جسمی و نظر دکتر هفته‌ای سه یا چهار روز فیزیوتراپی می‌کنم و توان پرداخت هزینه‌های آن را ندارم.

امیدوارم مسئولان فرهنگی و دوستان از حال من باخبر شوند و در این وضعیت که به کمک نیاز دارم دریغ نکنند. سریال‌های «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته»، «سال‌های مشروطه»، سرود «ایران ایران» و ... را برای این مملکت و مردم انجام دادم. در هر کشوری مسئولان فرهنگی به هنرمندان خود اهمیت می‌دهند و در دوران سختی، امکاناتی را برای آنها فراهم می‌کنند اما متاسفانه در اینجا اینطور نیست. به لحاظ حرکتی مشکل دارم و هزینه‌های درمان هم بالا است. گاهی آرزو می‌کنم کاش بازیگری را کنار می‌گذاشتم تا شاید به این وضعیت دچار نمی‌شدم.

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی

تصویر تازه منتشر شده از رضا رویگری بازیگر مرد مشهور ایرانی در کنار همسر جوانش تارا کریمی را در زیر تماشا کنید.

رضا رویگری و همسرش تارا کریمی با 43 سال اختلاف سنی دارد.

رضا رویگری

رضا رویگری

رضا روگیری پس از جدا شدن از همسرش با تارا کریمی ازدواج کرد که یکی از جنجالی ترین ازدواج های دنیای هنرمندان بود به این دلیل که رضا رویگری متولد 1325 است و همسرش متولد 1368 و این اختلاف سنی سوژه رسانه ها و کاربران شده بود.

رضا رویگری در چند سال اخیر درگیر بیماری بوده و از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نیست.

فعالیت بازیگری رضا رویگری

لحظه

رضا رویگری بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد. او بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال 1356 با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال 61 در تلویزیون حضور نداشت.

رضا رویگری

محله برو بیا

او بعد از چند سال دوری از تلویزیون در سال 1361 با بازی در سریال محله برو بیا به تلویزیون برگشت و به هنرنمایی پرداخت. این مجموعه تلویزیونی در سال 1362 روی آنتن رفت و موضوع آن درباره آموزش قانون به بچه ها و کاربرد آن در زندگی بود. اکبر عبدی، مرحوم رضا ژیان و آتیلا پسیانی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

رضا رویگری

محله بهداشت

رضا رویگری بعد از بازی در محله برو بیا در سال 1363 در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه مجموعه محله برو بیا ساخته شد و چند بازیگر جدید به آن اضافه شدند. این مجموعه تلویزیونی قصد داشت مقوله بهداشت و کاربرد آن را در زندگی به بچه ها آموزش دهد، یکی از نکات قابل تامل محله بهداشت سرودهایی بود که بچه ها با یکدیگر میخواندند.

خوانندگی رضا رویگری

 رضا رویگری یک کنسرت نیز در سال 1996 در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است.

وی همچنین، خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها