بهترین پاوربانک های 2022 کدامند؟

کد خبر: 1186610
بهترین پاوربانک های 2022 کدامند؟

 

 

با پیشرفتی که صنعت گوشی‌های هوشمند کرده‌، نیاز گوشی‌ها به شارژ چند برابر شده‌است. با وجود باتری‌های قدرتمندی که برای این گوشی‌های تعبیه می‌شود، نیاز به شارژ مجدد آن‌ها در طول بیست و چهار ساعت شبانه‌روز زیاد شده‌است. برای همۀ ما بارها پیش آمده‌است زمان‌هایی که بیرون از خانه‌اییم موبایلمان خاموش شود. خاموش‌شدن موبایل در بیرون از منزل می‌تواند دردسرهای بزرگی به‌همراه داشته باشد. به همین دلیل به یک وسیله نیاز داریم که حتی بیرون از خانه نیز موبایل ما را شارژ کند. خوشبختانه با پیشرفت علم، شارژرهای همراهی به نام پاور بانک ساخته شده‌اند. پاوربانک یک ابزار الکتریکی است که توانایی ذخیرۀ جریان برق در خود را دارد. این وسیله به کمک کابل به گوشی شما وصل می‌شود و می‌تواند برای یک الی دو بار باتری گوشی شما را به‌طور کامل شارژ کند. پاوربانک‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام از آن‌ها دارای یک‌سری ویژگی هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین پاوربانک سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

مزیت استفاده از پاوربانک‌ها چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین پاوربانک بپردازیم، خوب است یک‌سری از مزیت‌های پاوربانک‌ها را بررسی کنیم. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، پاوربانک وسیله‌ای الکتریکی است که به‌عنوان یک شارژر همراه عمل می‌کند. این ابزار ازلحاظ اندازه، حدوداً اندازه یک گوشی هوشمند است. البته شایان ذکر است که پاوربانک‌ها ازلحاظ شکل و اندازه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. با به‌همراه داشتن این وسیله می‌توانید بیرون از خانه نیز گوشی خود را شارژ کنید. سایر مزیت‌های استفاده از پاوربانک عبارت‌اند از:

  • یکی از مزیت‌های خوب این وسیله این است که می‌توانیم یک یا چند بار بسته به ظرفیت پاوربانک، گوشی خود را به‌طور کامل شارژ کنیم.

  • برخی از پاوربانک‌ها این امکان را به ما می‌دهند که به‌طور همزمان دو گوشی را شارژ کنیم.

  • پاوربانک‌ها به‌وسیلۀ کابل شارژر گوشی‌ها آن‌ها را شارژ می‌کن،. به همین دلیل می‌توانیم به‌وسیلۀ این ابزار، هر مدل گوشی را که پاوربانک کابل شارژ آن را ساپورت می‌کند شارژ کنیم.

  • نیازی به خرید پاوربانک شیائومی و پاوربانک سامسونگ به‌صورت جداگانه نیست، معمولا همۀ پاوربانک‌ها هر دو نوع مدل را ساپورت می‌کنند.

  • سرعت شارژ کردن پاوربانک ها بسیار بالا است و برای شارژ کردن گوشی همراه نیاز به زمان طولانی ندارد.

معرفی بهترین پاوربانک 2022

پاوربانک‌ها نیز مانند سایر ابزارهای الکتریکی روزبه‌روز در حال ارتقا و بهبود عملکرد هستند. به همین دلیل مدل‌های جدید این وسیله امکانات و قابلیت‌های جدیدتر و بهتری دارند. امروزه شاهد تعداد زیادی پاوربانک در بازار هستیم که هرکدام دارای یک‌سری مشخصات و ویژگی هستند. این تنوع زیاد باعث می‌شود که انتخاب بهترین پاور بانک کمی سخت شود. به این دلیل لازم دانستیم تا شما را با بهترین پاوربانک‌های سال 2022 آشنا کنیم. در ادامه مشخصات فنی هرکدام از پاوربانک‌هایی که جزو بهترین‌های سال 2022 هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

  • پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300

یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار، پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 است. این وسیله دارای بدنه‌ای از جنس فلز است که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. ظرفیت نگه‌داری شارژ این پاوربانک 20000 میلی‌آمپر است و وزن آن 392 گرم است. به دلیل وزن سبکی که دارد، حمل آن در کیف بسیار راحت است و جای زیادی را اشغال نمی‌کند. از خوبی‌های این مدل می‌توانیم به شارژ همزمان دو دستگاه مختلف اشاره کنیم. سرعت شارژ این پاوربانک بسیار زیاد است و به همین دلیل امکان استفاده از فناوری شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • پاوربانک سامسونگ مدل 25W EB-P3300XJEG

یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌‌های موجود در بازار، مدل 25W EB-P3300XJEG است که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. وزن این مدل 240 گرم و ظرفیت باتری آن 10000 میلی‌آمپر است. به کمک این شارژر همراه می‌توانید دو دستگاه مختلف را به‌طور همزمان شارژ کنید. این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که موبایل خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کنید.

  • پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM

پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های سال 2022 محسوب می‌شود. این پاوربانک محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد که همراه با یک کابل شارژ 25 سانتی‌متری به مشتریان عرضه می‌شود. ظرفیت باتری آن 20000 میلی‌آمپر و دارای باتری لیتیومی یونی است. وزن این پاوربانک 470 گرم است که در ابعاد 27.3 × 73.6 × 150.5 میلی‌متر ساخته می‌شود. حمل و جابه‌جایی آن بسیار راحت است و شما می‌توانید آن را در کیف خود بگذارید و با خود به همه جا ببرید. به‌وسیلۀ این مدل پاوربانک می‌توانید انوع گوشی، تب‌لت، اسمارت‌واچ و... را شارژ کنید.

  • پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

اگر به‌دنبال خرید یک پاوربانک سبک و باکیفیت هستید، ما به شما پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM را معرفی می‌کنیم. این محصول به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور همزمان دو دستگاه مجزا را در کوتاه‌ترین زمان شارژ کنید. این مدل دارای وزن 240 گرم و ظرفیت 10000 میلی‌آمپر است. ابعاد این پاوربانک 15*7 سانتی‌متر است که باعث می ‌شود حمل آن بسیار راحت باشد. به کمک این شارژر همراه می‌توانید انواع دستگاه‌ها مانند گوشی، تب‌لت و... را شارژ کنید. نوع باتری به‌کاررفته در این مدل، لیتیوم پلیمری است که در نگه‌داری شارژ عملکرد بسیار خوبی دارد.

جمع‌بندی

اگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی خود در بیرون از منزل هستید، باید حتماً یک پاوربانک خریداری کنید. پاوربانک‌ها شارژرهای همراهی هستند که در هر مکانی این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. انواع مختلفی از پاوربانک در بازار موجود است که هرکدام دارای یک‌سری ویژگی هستند. قبل از خرید این محصول باید به ویژگی‌های فنی آن توجه کنید. در این مقاله ما چند تا از بهترین پاوربانک‌های سال 2022 را به شما معرفی کردیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها