نيازمنديها
رزرو کاملا آنلاین بیش از 100 هزار هتل توسط کارت‌های عضو شتاب (تاییدیه آنی) www.BerimSafar.com
سایتی برای زنان و دختران فارسی زبان
کد خبر: ۱۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
سلحشور: شايد برخي دزدها از قانون بگريزند اما براي خائنان به مملكت راه فراري نيست
فارس: فرج الله سلحشور خطاب به «محمد نوري‌زاد» نوشت: بگذاريد حقيقتي را روشن كنم، شايد بعضي از دزدان اموال عمومي و متقلب‌ها و پارتي‌دارها از چنگ قانون بگريزند اما يقين بدان كه خائنان به مملكت و عوامل بيگانه نمي‌توانند از قانون فرار كنند.

فرج الله سلحشور در پاسخ به نامه اخير محمد نوري‌زاد، مطلبي را نوشته كه متن كامل آن در ادامه مي‌آيد:

در اسلام عزيز شكل‌گيري شخصيت انسان ها را مرز هفده سالگي تعيين كرده‌اند. اگر كسي تا اين سن انساني مؤمن و متقي تربيت شد، شده است وگر نه بعد از 17 سالگي، اصلاح و رشد معنوي او با كرام الكاتبين است. ما زياد ديده ايم انسانهاي آلوده اي را كه سال ها رنگ عوض كرده و لباسي متفاوت با باطن خود پوشيده اند، اما در نهايت به حقيقت خود برگشته و ذات خود را بروز داده‌اند.
گوگوش خواننده زمان شاه با همه مفاسدش يكي از آنهاست. پس از نزديك به بيست و چند سال زن حاجي شدن و رعايت حجاب و عزاداري و خرج دادن براي امام حسين(ع)، توسط كيميايي به آمريكا گريخت و دوباره به فحشا و منكرات سابق خود مشغول شد. آقاي مخملباف نيز پس از سال‌ها ظاهر مذهبي و پرداختن به آثار مذهبي در نهايت به ذات گروهكي خود برگشت و اينك همان راهي را مي‌رود كه قبل از هفده سالگي رفته بود، و اينك يكي از پيروان دكتر پيمان نبام محمد نوري‌زاد كه چند سالي را در لباس خودي درآمده بود و دم از انقلاب و اسلام و فقاهت مي‌زد، بالاخره فيلش ياد هندوستان كرد و به اصل جنبشي خود بازگشت و تمام زحمت‌هاي شهيد آويني را در كنترل و اصلاح رفتار و اعتقاداتش به باد داد و اين آقا كه نتوانسته بود در عرصه سينما نامي دست و پا كند و نان ميلياردي سريال سازي هم نتوانسته بود او را سيركند، سفره معاويه را چرب‌تر از سفره علي عليه السلام يافت و به اصل خود بازگشت و اينك شهرت را در هوچي‌بازي و بي‌حرمتي به ارزش‌ها يافته است.
حقير در حد بضاعت اندك خويش از باب اداي تكليف به اين آقا نكاتي را ياد آور مي شوم كه فرداي قيامت شرمنده درگاه حق نشوم چرا كه در كشور اسلامي بي تفاوتي در برابر هتاكان و مهاجمان به ارزش ها و باورهاي ديني خشم خداوند را در پي خواهد داشت. بنده به اين آقا عرض مي كنم شما در جايي اشكالات و ايرادات خود را انتقاد از باب دوستي قلمداد كرده ايد. آري دوست خوب آنست كه معايب و اشكالات دوست را بگويد. اما يك نكته را فراموش كرده اي كه براي ملتي مسلمان سخن مي گويي كه اصل اين حديث را مي دانند. دوست آنست كه معايب دوست را به خود او بگويد نه در انظار و بر بام ماهواره و رسانه فرياد كند. اين كه تو مي كني هم افترا و اهانت است، هم دروغ و تهمت و هم دشمني و عداوت. اين گونه در پرده دين پنهان شدن و در قالب دوستي اهانت كردن را نفاق رذيلانه بايد خواند نه دوستي خير خواهانه!

1- در اولين بند از نصايح داهيانه و حكيمانه خود!! فرموديد چرا مقام معظم رهبري مسئله خودي و غير خودي را مطرح كردند؟!!
از شما مي پرسيم آنها كه در سفارتخانه هاي مختلف سازماندهي شده و 31 سال است توطئه مي كنند و بلواي 88 را به پا كردند خودي بودند؟! آنها كه خانه ها و مغازه ها و اموال عمومي را به آتش كشيدند خودي بودند؟! آنها كه براي بيگانگان جاسوسي مي‌كردند و قصد نابودي اين مملكت را داشتند خودي بودند؟! آنها كه ميلياردها ميليارد از سرمايه مردم را به جيب خود و آقازاده ها و بستگانشان سرازير كرده‌اند خودي هستند؟!! آنها كه به فحشاء و منكرات دامن مي زنند، شيطان پرستان، آمريكا پرستان، اسرائيل پرستان، آيا خودي هستند؟! آنها كه به نواميس مردم تجاوز مي كنند خودي هستند؟ آنها كه با ترويج و جانبداري از هنر ابتذال، فرهنگ و اعتقادات و ايمان و اخلاق جامعه را نشانه رفته‌اند خودي هستند؟ آيا بمب گذاران و تروريست ها خودي هستند؟ عياش‌ها و شرابخوارها و قماربازها خودي هستند؟!

آقاي نوري‌زاد اگر اينان كه شما مي‌فرماييد نبايد غيرخودي خوانده شوند پس حتماً غيرخودي ها، مؤمنين و رزمندگان و خانواده هاي شهدا و محجبه‌ها و نمازخوان‌ها و علما و عرفا، دانشمندان و مخترعين، قاريان و حافظان غيرخودي هستند!!! آيا جز اين است؟! يك راه ديگر نيز وجود دارد كه برخاسته از شخصيت و تفكر امثال توست و آن اينكه همه اين جانيان و خاطيان با اين مؤمنين و صالحان يكي هستند؟! نه آقا، يك نكته را شما بدان؛ رهبر انقلاب امام خميني و امام خامنه اي حرف ما ملت را مي زنند. اگر آنها هم مرز خودي و غيرخودي را مشخص و مطرح نمي كردند اين مردم خودي و غير خودي را خوب مي شناسند. كسي حق ندارد مؤمنين و صالحين را با اراذل و اوباش و آلوده ها و وابسته ها يكي كند. از امام و رهبر بالاتر خداوند است كه بين مؤمن و كافر، گناهكار و بي گناه، پاك و ناپاك تفاوت قائل شده و آنها را خودي و غير خودي خوانده است.

2- در دومين انتقاد گفته‌ايد جو جامعه براي مردمي كه با رهبر انقلاب همراهي مي‌كردند ناامن شد!!! يعني جو پليسي و ارعاب براي ده‌ها ميليون انساني كه در مساجد و هيأت ها در تظاهرات ها و انتخاب ها شركت مي كنند نا امن است، يا براي كساني كه به‌دنبال فساد و فحشاء و بدنبال چپاول و غارت و بدنبال خيانت به مملكت و وابستگي به بيگانه هستند نا امن شد؟!! آقاي نوري زاد، اگر نميداني بدان؛ قانون خداوند بر اينست كه جامعه مسلمين براي مؤمنين و صالحين امن و براي خطاكاران ناامن باشد. از قضا اعتراض ما مردم به مسئولين جمهوري اسلامي اينست كه، خطاكاران و خائنان و غارتگران و وابستگان فكري و فرهنگي چرا در اين جامعه امنيت دارند و كسي با آنها كاري ندارد؟! چرا امثال تو كه با حرافي، لفاظي، قلم بازي، خيانت و تخريب خود را انتقاد و دلسوزي قلمداد مي كنند در امنيت اند؟!!

3- با بخش اعظم اهانت نامه شما در بند 3 ببخشيد در شمارگان!! 3 موافقم . اينكه بسياري از گردن كلفت ها از زير بار قانون فرار مي كنند، اينكه قانون بيشتر براي ضعفاست با شما موافقم اما دو مطلب ذهن مرا مشغول كرده؛ يكي اينكه چرا قانون گريبان تو را كه ميلياردها تومان از بودجه بيت المال را صرف ساخت فيلم كردي و بخش اعظم آن را هم به جيب زدي و فيلم هاي مثبتي هم نساختي، قانون چرا يقه شما را نگرفت؟! دوم ؛ چرا آمريكا و اسرائيل و جنايتكارهاي دنيا هم مثل شما از پاسدارها و نيروهاي اطلاعاتي ما متنفراند؟ اين به نظر شما عجيب نيست؟!

اما بند 4؛ تو درست مي‌گويي. مسئولين مملكت مشغول اموري شده‌اند كه آنان را از امور معاش و مبارزه با مفاسد بازداشت. اما مي‌داني آن امور چگونه به وجود آمده؟ آن امور توسط ايادي دست نشانه ابرقدرت ها و نوكران بي جيره و باجيره مواجب آنان در داخل و خارج ايجاد شده است – مسئولين مملكت بايد تمام توانشان صرف خنثي كردن توطئه هايي مي شود كه توسط مافياي قاچاق و مافياي فساد و فحشاي ماهواره اي و رسانه اي براي مملكت درست شده است و صرف خنثي كردن ضربه هايي شود كه نوكران بي جيره مواجبي مثل تو كه خوراك تبليغاتي براي دشمن درست كرده اند. ضمناً نگران آبروي جمهوري اسلامي هستيد!! اگر آبرو آنست كه بايد ابر قدرت ها و استكبار و اسرائيل آنرا تأييد كنند و اگر ارزش آنست كه ايادي شيطان تعريف مي كنند ارزاني خودشان و طرفدارانشان. جمهوري اسلامي همانقدر كه از نظر ستمگران و دشمنان خدا و پيامبر مبغوض و منفور است از طرف پابرهنه ها و مظلومان جهان مورد تأييد و ستايش است. من به عراق، تاجيكستان، سويه و لبنان و بعضي كشورهاي ديگر سفر كرده و ديده ام كه مردم آن كشورها چگونه ايران و حكومت ايران را ستايش مي كنند و به ايران اميد بسته اند. به كوري چشم كوردلان، ايران تنها كشور محبوب دنياست و سمبل مقاوت و مبارزه با ابرقدرتها و استكبار.

آقاي نوري‌زاد من احساس مي كنم در زندان تو را چيز خور كرده و هم بندي هايت همه چيز را به تو وارونه گفته‌اند. الحمدلله الذي جعل اعدائنا من الحمقاء – شكر خداوند متعال را كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. آقاي نوري زاد بنده مثل تو و همپالگي‌هايت خيلي بلد نيستم حرف را در لايه‌هاي نفاق بپيچم و با استفاده از كلماتي با ظاهر فريبنده و موذيانه، زشت ترين مفاهيم را چون سياست بازان انگليسي نثار اين و آن كنم. اين نامه كه شما نوشته ايد بزرگترين سند بر حقانيت رهبري و انقلاب و بالاترين دليل بر باطل بودن تو و امثال توست. زمان شاه زندانيان سياسي در زندان رشد مي كردند و زندان جايي براي سازندگي و نيل به درجات معنوي بود. رجايي ها و باهنرها و طالقاني ها را كه از زندان شاه دانشگاه ساختند به ياد داريم. اما مي بينيم كه زندان براي تو برعكس، اگر عقل و دركي هم داشتي از تو گرفته است. چرا كه تفاوت زندان شاه و زندان جمهوري اسلامي اين است كه در آن زندان، زنداني در حال مبارزه با ظلم و فساد بود و اين يعني خودسازي و رشد، در اين زندان، زنداني خود مفسد و ظالم است، و لايزيد و الظالمين الا خسارا. در آن زندان زنداني از حق دفاع مي كرد. در اين زندان با حق مي‌جنگد و از باطل دفاع مي‌كند.

5-بديهي است مردم بايد هميشه ابزار دست امثال تو باشند. هر گاه با شما همراه شدند فرهيخته ،شجاع و رشيد اند و هرگاه بر شما باشند چاپلوس و عقب مانده!! در ضمن آقاي احمدي نژاد شايد معايب زيادي داشته باشد اما يك وصله به او نمي چسبد و آن دزدي و چپاول بيت المال است. دزد آن كساني بودند و هستند كه تو اينك سنگشان را به سينه مي زني. هم خودشان و آقازاده هايشان چاپيدند هم جيب بستگانشان را پر كردند. آقاي نوري زاد من نميدانم اين مطالب را چگونه تفسير كنم. يا آگاهانه حق را وارونه جلوه مي‌دهي يا مثل انسان‌هاي ناندرتال چند ماه زندان تو را چند هزار سال به عقب برده. در هر صورت خيلي پرت تر از آنكه به نظر مي‌رسد حرف مي‌زني.

6- نگفتم مثل آدم‌هاي ما قبل تاريخ كه به تازگي از غار برگشته اند سخن مي گويي. حرفهاي تو در عين آزاردهندگي بيشتر به طنز شبيه است. نخبگاني كه تو برايشان حسرت مي خوري مملكت را دربست مي خواستند در اختيار اربابانشان بگذارند و گذاشته بودند اما رهبري و مردم پس گرفتند. و نخبگان ناچار شدند خود به نزد دشمن بروند و از ترس مردم به دامن اربابانشان پناه ببرند. اگر باور نداري لااقل راديو تلويزيون‌هاي بيگانه را گوش بده. هم خودشان بارها به نوكري و وابستگي خود اقرار كرده اند و هم اربابانشان تأييد كرده اند. نخبگان در دامن آمريكا و انگليس اپوزيسيون تشكيل داده اند . رب پهلوي و بيوه شاه هم با آنها همراهي مي كند و همه ضد انقلابان خارج نشين هم دورشان جمع شده اند!

7- در بند 7 به تو حق مي دهم. هر مجرمي خودش را بي تقصير مي داند و مي گويد من بي گناهم و به دلايل واهي به زندان افتاده ام و كاري نكرده ام. ولي تعدادي از هم بندي هاي شما نامردي كردند. به گناه و خيانت خودشان به وابستگي هايشان به سفارت انگليس و سوئيس و پول گرفتن و فريب خوردنشان اقرار كردند. اي كاش شما پيش آنها بوديد و مانع اقرار كردنشان مي شديد!!! اين هم بندي هاي نالايق و بي عرضه با اقرارشان باعث شدند كه حرفهاي شما هم دروغ از آب درآيد!!

بند 8 ؛ آقاي نوري زاد يك اتفاق بدي كه در جمهوري اسلامي افتاد اينكه متأسفانه هر كس كه مشهور شد گو اينكه پروفسور و مجتهد و عارف و مخترع و معلم اخلاق هم شد! باور نداري گوينده ها و مجريان تلويزيون را ببين. خود را بالاتر از همه كساني مي دانند كه در حال مصاحبه با آنها هستند. خواه طرف فوتباليست يا خواننده و هنر پيشه باشد، يا عالم و دانشمند ديني يا ... اين بيماري به نويسنده ها هم سرايت كرده. هر كس كه قلم خوبي دارد و بياني گيرا، گمان مي كند اين خوب قلميدن و خوب حرافيدن نشان عالم بودن و فهم و درك بالاست. از جمله خود شما كه گمان مي كنيد همه خبرگان و مجتهدان و مراجع از جمله رهبري با عرض پوزش و شرمندگي بايد در محضر شما تلمذ كنند، و برايتان بسيار بسيار عجيب و حيرت آور است كه چرا نمي گذارند راه را از چاه نشان آنها بدهيد! مخملباف هم مثل شما بود. وقتي شنيد استاد علامه محمد تقي جعفري بناست براي جمعي از بچه هاي حوزه هنري سخن بگويد گفت : استاد جعفري براي من چه دارد كه بگويد. نه آقاجان! يابو ورتان ندارد. ما آدمهايي كه قلم زيبا داشتند و جملات زيبا مي نوشتند زياد ديده ايم كه پشت جملاتشان يك شاهي ارزش و صحت وجود نداشت. اشكال كار اينجاست كه تو طرفدار افكار گروهكي ها هستي. گروهك هاي منحل و مضمحل شده. وقتي همه چيز را با عقل محدود در چهارچوب محدود مي سنجي هيچ چيز با يكديگر جور در نمي آيد.

9- يكي از گروه هايي كه بايد صدا و سيما را اصلاح مي كردند هنرمندان و فيلمسازان بودند. تو يكي از آناني، به جز اينكه ميلياردها تومان از بودجه بيت المال را هدر دادي و جيب خود را پر كردي كار ديگري نكردي؟ تنها كار شاخص جنابعالي در فيلمها و سريال ها برتري دادن ايرانيت بر اسلاميت و همطراز كردن رستم با علي (ع) بود !!!

10- مثال حيوان درنده اي را كه به هاري مبتلا شده بود اينجا صدق مي كند. به اقرار همه همفكران آن سو و اين سوي مرز ، آقاي احمدي نژاد با همه اشكالاتش خاري است بر چشم دشمنان نظام. تا كنون نه با هيچيك از زالو صفتان و عربده كش هاي جهاني كنار آمده و نه ريالي به جيب خود سرازير كرده. و در زمان رياست او ايران به اندازه تمام سالهاي بعد از انقلاب و به اندازه تمام دوران رؤساي پيشين، رشد و پيشرفت كرده و درجهان مظلومين و جهان قلدرها آبرو و عظمت كسب كرده. البته اگر بعضي ايران را قبول نداشته باشند و با پول فيلمهايي كه مي ساختند پسرشان را به بهانه تحصيل به دامن آمريكا جان عزيز بفرستند بديهي است ايران را لجنزار مي بينند و آمريكا را كعبه آمال و بهشت موعود!!!.

11- روحانيت را ما هنرمندان منزوي كرديم. روحانيت را دشمنان خارجي با ماهواره ها و تبليغاتشان و دشمنان داخلي امثال من و شما. ما بوديم كه به جاي روحانيت محور تبليغ فرهنگي و اعتقادي مردم شديم. توجه مردم را از روحانيت و شنيدنپيام و كلام او به سوي خود جلب نموديم. آنها كه هنر و هنرمند را در اين مملكت بت كردند و بوسيله اين هنرمندان و اين ماهواره ها و فيلمها و سريالها روحانيت را به سخره گرفتند – روحانيت را مهجور و مظلوم كردند. روحانيتي كه نه سينما و تلويزيون را داشت نه ماهواره و مطبوعات را. تا آمد به خود بجنبد دشمنان آن كردند كه مي بينيم. كار را به جايي رساندند كه قورباغه اي مثل تو بايد براي روحانيت ابو عطا بخواند.

12- در نابساماني قوه قضائيه ترديدي نيست و امثال تو بايد هم ضعف هاي آن را بر سر اين مملكت بكوبيد. اما فرق است ميان كسي كه سيلي قوه قضائيه و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي را خورده و فرياد به اعتراض بلند كرده و كسي كه واقعاً نگران وضعيت نابسامان قوه قضائيه است . در اينكه بعضي از كله گنده ها و پارتي دارها و فاميل دارها از چنگ قانون مي‌گريزند و قانون بيشتر شامل حال اقشار عادي و متوسط به پايين جامعه مي شود، در اينكه هنرمندها و سرشناس ها و اسم و رسم دارها از چنگ قانون مي گريزند اين نيز صحيح است. اما آقاي نوري زاد شما هم از اسم و رسم دارها هستيد ، هم ثروتمنديد، هم هنرمنديد، هم به رؤسا و مسئولين مملكت وصل هستيد . شما چه شد كه به چنگ قانون افتاديد؟! بگذاريد حقيقتي را برايتان روشن كنم شايد بعضي از دزدان اموال عمومي و متقلب‌ها و پارتي‌دارها از چنگ قانون بگريزند اما يقين بدان كه خائنين به مملكت و عوامل بيگانه نمي توانند. و اگر قوه قضائيه و رئيس آن تنها يك اقدام درست انجام داده باشند همين است كه دست ايادي بيگانه و فريب خوردگان را در فتنه سال گذشته كوتاه كردند. اگر در انتخاب رئيس قوه قضائيه اعتراض داديد، درانتخاب رئيس بعدي سعي مي كنيم به مقام معظم رهبري پيشنهاد بدهيم كه اول نظر شما را بپرسند و سپس نظر آمريكا و انگليس و اسرائيل را ، و بعد مسئول قوه قضائيه تعيين كنند !! آقاي نوري‌زاد به گونه‌اي قلم فرسايي و اظهار فضل مي‌كنند كه گويا همه عمر در مسند قضاوت بوده و آنچنان زير و بم قضاوت را مي‌داني كه احدي تا كنون به آن مقام نرسيده ..نمي‌داند.

آقاي نوري‌زاد در پايان دو مطلبي را مي خواهم ياد آوري كنم اگر منتظر مرگ هستي عجيب نيست. هر موجودي كه دچار بيماري هاري مي گردد و به اطرافيان خود حتي به سنگ و چوب آسيب مي رساند بديهي است تنها راه نجات خود را در مرگ مي بيند و بدش نمي آيد كه يكي او را از اين بيماري خطرناك كه خود او را بيش از همه رنج مي دهد خلاص كند ولي نگران نباش . نه در مسئولين جمهوري اسلامي آن جرأت است كه به خاطر حرف و حديث هاي آن طرف آبها و جو سازي رسانه هايشان تو را از شر خودت خلاص كنند، و نه در بچه مسلماناني كه زماني هيبتشان لرزه بر اندام دشمنان مي انداخت و غيرت ديني شان را ابوذر و عمار حسرت مي برد آن غيرت و هميت مانده كه دهان تو را ببندند و لذا راحت باش هر چه مي خواهي بگو . كسي نيست...
و نگران غربت جنازه‌ات نيز نباش . در آن سوي مرزها و در ميان عمله حكره هايي كه فتنه سال گذشته را به پا كردند آنقدر بوق و كرناي گوش خراش و هرچي گلو پاره كن و غوغا سالار هست كه به سهولت از تو نيز يك پيراهن عثمان درست مي كنند و بر سر اسلام و مسلمين مي‌زنند و بازماندگان و هواداران نان به نرخ روز خورت تا سالها اين پيراهن عثمان را برافراشته نگاه خواهند داشت . نگران نباش جنازه تو بيشتر به درد دشمن اين مملكت مي خورد تا خودت. تو فقط بمير تا ببيني چه مي‌كنند... فقط نگران دستگاه سريع الحساب باش كه در آنجا ديگر نه راديو تلويزيون هاي بيگانه به دادت مي رسند نه هوچي ها و غوغا سالاران مي توانند برايت كاري كنند. والسلام عليكم و رحمة‌اله بركاته.
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۷۲
تهرانی
|
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
1
فیلم های سلحشور مردمی ترین فیلم ها و مذهبی ترین آنهاست
ناشناس
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
به به سلحشورم سیاسی شد؟منتظر نامه صریح نوری زاد هم هستیم
ناشناس
|
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
2
من یکی از مخالفان نوری زاد هستم ولی:
1- ای کاش سلحشور این نامه را نمی نوشت چون خود ایشون مسئله فیلمنامه یوسف (ع) با محکومیت در دادگاه دارند و الان بین مردم این حرف رواج دارد که ایشون ...است! از طرف دیگر حرف آقای نوری زاد ملعون ...
2- قلم این متن بسیار بی ادبانه است و من متن نوری زاد ملعون را هم خوانده ام. خداییش قلم و ادبیات متن فوق العاده است. ...
3- گفته شد که ...ولی متاسفانه با طرفداری سلحشور به عنوان ... و طرفداری از احمدی نژاد ضربه بزرگ وارد می شود.
4- ما چکار کنیم تا افرادی مثل ... و سلحشور و .. ... شوند چون بیشترین ضربه رامی زنند.
ناشناس
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
پس مشکل مشخص شد توی زندان ...
قلم فرانسه
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
0
آقای سلحشور لطفا با همان کارگردانی خود ... و بودجه مملکت را صرف سریال یوسف کنید و پای از گلیم خویش بیرون مبرید ! البته ... . قلم فرانسه
ناشناس
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
1
اين نامه ماله همون آقايي هست که چند وقت پيش در دادگاه بجرم سرقت ادبي محکوم شد؟
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
1
سراسر توهین
بدون هیچ استدلالی
ناشناس
|
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
1
این بابا چه کاره است که جواب میده؟
ناشناس
|
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
0
پول چرب یوسف پیامبر خیلی اثر داشته
محمد
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
0
آقای ساحشور مثل اینکه تو میلیاردی از بیت المال پول نمی گیری برای خدا فیلم یوسف پیامبررا ساختی .
احمدی
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
1
خجالت بکش
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
ادب مرد به ز دولت اوست!
Ahmad
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
Faghat motmaen shodam ke dar ....
hamid
|
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
tafavot e nameye salahshoor ba noori zad dar in hastesh ke....
ناشناس
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
2
0
این که سراسر تهمت و افترا است چناب سلحشور! قصد شما ازاین نامه افشاگری است یا تذکر به آقای نوری زاد؟ اگر خواستید افشاگری کنید باید مستند این کار را می کردید و اگر بنای تنبه و تذکر داشتید شرط اول آن لینت کلام است . این سفارش خدا به نبی خود در برابر فرعون بود شما که جای خود دارید!
......
|
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
مردام مردهای قدیم ...
Ismail
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
سلام
مایه خجالت و تاسف است که از سراسر این نوع ادبیات و بکارگیری واژه ها جز عقده گشایی چیزی درک و دریافت نمی شود. ظاهرا بیش از حد به خود اطمینان دارید که خود را مومن و صالح میدانی و کسانی ...
ناشناس
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
1
آقای سلحشور اول بروند محکومیت خودشان را در دادگاه درست کنند ...
22
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
1
...
باورت شده کارگردانی؟
ناشناس
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
انا لله و انا الیه راجعون
Farid
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
باورم نمیشه یک ایرانی مسلمان راجع به یک تیرانی مسلمان دیگر این مطالب را نوشته...واقعا به کجا میروی
حزب اللهی
|
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
1
دادا سلحشور ! از رو نوشتی داداش؟ ...
ناشناس
|
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
ماشالا ادبیات در حد و اندازه ...
محمد
|
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
سلام
واقعا اين ادبيات مال آقاي فرج الله سلحشور است؟
رضا
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
دوست دارم بدونم شماره مطالبت رو بر چه مبنایی زدی
ناشناس
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
با سلام من یکی از دوستان قدیمی و هم محلی سلحشور هستم با خواندن این نامه به یاد زمانی افتادم که سلحشور هنوز مورد لطف دولتی قرار نداشت و بدتر از نوری زاد انتقاد می کرد ولی حالا با برخورداری از امکانات میلیاردی به یک باره عوض شده است در هر صورت سلحشور و نورزاده هر دو...
مخاطب
|
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
من فقط این رو میتونم عرض کنم که جناب سلحشور هیچ گونه اطلاعاتی ندارن و از سر بی اطلاعی این حرفها رو گفتن باید به سخنان مشفق بیشتر توجه بفرمایید تا عمق فاجعه را مشاهده کنید
میثم
|
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
1
0
من نیز مثل این آقا به بعضی از سبزهای بی منطق معترضم وناراحت ولی باکمال ناباوری می بینم مال حرام کار دست خیلی ها داده وبی تقوایی به حد کمال خودش رسیده وبه بهانه جواب به یک معترض معاند به درو دیوار توهین وناسزامیگوید کسی که ادعای قرآنی بودن میکنه این ادبیاتش نباید باشه که موضوع آخرین سریالش پاش رو به دادگاههای ایران کشیده ویک بدبختی حقش رو از این آقا میخواد وحالا که محکوم شده قوه زیر نظر رهبری روهم زیر سوال میبره و تمام 25 سال انقلاب رو با مدیریت دولت زیر نظر مشایی یکی میکنه عجب دنیایی شده که همین افراد با یک کلام مهاجرانی فراری سینه چاک میکردند ولی حالا چه. آقای سلحشور کسانی اگر خوردندوبردند این مملکت صاحب دارد قانون دارد بی دلیل مردم را به نظام بدبین نکنید که جواب امام زمان دادن سخته سریال مذهبی ساختن مهم نیست عمل به فرامین قرآن کریم مهمتراست تا سریالهای میلیاری ساختن ...
تورو بحق فاطمه زهرا (س) دست از سر آقا و امیر ورهبرمان آیت الله خامنه ای بردارید که نیازی به دفاع امثال شما ندارد مردم به موقع جواب خیلی چیزها رو خواهند داد
ناشناس
|
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
1
این جناب سلحشور همونی نیست که فیلمنامه سریال یوسف رو ... و توی دادگاه هم محکوم شد؟!!!
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
گفته آقای سلحشور درست است که در مملکت ما هر که مشهور می شود به خود اجازه می دهد در همه مسائل اظهار نظر کند مثل خود ایشان که در مقام یک کار شناس اقتصادی و سیاسی پیشرفت های 5 سال اخیر را از کل سی سال اخیر بالاتر می دانند
ناشناس
|
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
من درك ميكنم شايد اين صحبتها بتواند در تجديد نظر خواهي راي دادگاه يوسف پيامبر تاثير داشته باشد...
رضا
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
متاسفم برای کشور عزیزمان که امثال سلحشور که سرقت ادبییش به اثبات رسیده و میلیاردها پول بی زبون را هدر داده نام هنرمند با خود یدک می کشد و اینگونه ....اگر هنرمند و فرهیخته توهین و ناسزا را جایگزین انتقاد کند پس چه انتظار از ... و مردم عادی.
متاسفم برای سایت فردا که جرات انعکاس نظرات برخی خوانندگانش را ندارد.این چندمین پیامی است که گذاشتم اما جسارت فدای مصلحت شده است.
محمدي
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
چه شباهت عجيبي است بين اين تشبيه ها ... آيا اين خروجي تمدن ايران كهن است
ناشناس
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
از جبهه فقط فیلم بازی کردنش برای شما ماند...
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
1
کل اگر طبیب بودی اول سر خود دوا نمودی
مهدی
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
1
0
حاج فرج دوستت دارییم.
چهل سرباز. خداحافظ
عبدالله
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
سلام علیکم
هرچند که این نظر را منعکس نمی کنید ولی باید به امثال این آقا گفت که تو مگر خدایی که برای اصلاح انسانها حد و مرز سنی تعیی می کنی . اتفاقاً چیزی که ما شنیدیم توبه در 40 سالگی است!!! ...
علی امانی
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
این آقا اول توضیح دهد که چطور فیلمنامه آقای طاهری ...
ناشناس
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
اقا حرف بچه محلت جواب خوبی بود امیدوارم افراد مثل شمادرحدخودشان حرف بزنند
ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
دور نيست روزي كه سلحشور را در جايگاه نوري زاد ديدن! ولي افسوس ميخورم از اينكه 31 ساله كه اين وقايع داره تكرار ميشه و فرصتهاي اين كشور از دست ميره!
ناشناس
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
1
ظاهرا اقاي سلحشور از خودشون طرفداري كردند ولي با اين ادبيات مردم حقو به نوري زاد ميدن حتي اگه اقاي نوري زاد شمر باشه
ناشناس
|
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
2
حرومزاده ها جرات دارید نامه نوری زاد را هم منتشر کنید.
ناشناس
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
دست مریزد سلحشور عزیز که بیننده های میلیونی یوسف تو عنان حقد و حسد را از کف بسیاری درآورده ا ند!
امیررضا
|
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۵
0
0
من آشنایی با این آقا نداشتم ... فقط چیزهایی در مورد فیلم ... |یوسف | شنیده بودم و بعد برخی حواشی..ولی الان فریاد می زنم...
منصور
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۵
0
1
ايشان خود و همفكرانشان را عين اسلام و حق ميدانند و مخالفان را مهدورالدم . نامه ي ايشان را كه خواتدم انگار روزنامه ي كيهان مي خواندم...
علي
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
من شنيده بودم اين سايت متعلق به آقاي توكلي است شخصاً براي آقاي توكلي ارزش ويژه اي قائل هستم كه با كمال تاسف بايد عرض كنم با انتشار هرزنامه هاي اينچنيني وزن واعتبار خود را پايين نياوريد
سد مصطفی
|
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
بعید می دونم حرفمو منعکس کنید

اما هر ...... ی با یه نگاه می فهمه همه چیزایی رو که تحت عنوان نظرات بینندگان رو صفحه گذاشتین رو یه نفر با عنوانها و شکلهای مختلف نوشته
یه جا با سلام علیکم شروع کرده
یه جا هم با اره داداش
حتما شنیدی که
به یه نفر گفتن همه می گن تو به ..... می گی داداش
طرفم جواب داد آره داداش!!!

به اونی که زحمت کشیده اینهمه نظر رو با عنوان نظرات افراد مختلف ردیف کنه می گم

من می دونم تا کجات سوخته

پس بنویس تا خنک شه

ناشناس
|
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
آقاي نوري زاداگرخطايي كرده خب دارد تاوانش رابازندان وسوپيشينه ميدهدولي چراشماازادبيات ناشايست تندرويانه استفاده كردي وبه گمان خودتيرخلاصوبه ايشون زدي...
ناشناس
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
جوه دیگه . سلحشور و روحیه سلحشوری گرفته .بی خیال شما 8 میلیارد ...
سد مصطفی
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
نظر من کو
ناهید
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
اگر یک خواننده بیطرف متن اقای نوری زاد و این اقا را بخواند خودش متوجه طرف حق میشود که در ذات هر انسانی گرایش به حق وجود دارد . واقعا متاسفم برای این اقا با این ادبیات زشت و طرز فکر
بي نام
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
چرا هر كي بر خلاف شما حرف مي زنه مي شه خائن؟ مطمئن باش آويني هم زنده بود امثال شما...تكذيبش مي كردين!
راستي آقاي سلحشور زليخا ساز زمان جنگ كجا تشريف داشتي؟
ناشناس
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
سوادشون رو قشنگ نشون دادن با این نامه شون....
مدرس
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
وقتی ادبیات دو نامه را بررسی می کنید ، تفاوت از زمین تا اسمان است ، همیشه آن که توهین می کند ، متهم می کند و از واژه های نا متعارف بهره می گیرد ( خواه ......) از یک کمبودی رنج می برد و آ....
آری کلام انسان و پیام شخص، معرف میزان انسانیت و توانمندی های شخصیتی فرد است
ناشناس
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
فکر کنم این سایت متمایل به آقای قالیباف است نه توکلی . در ضمن انتشار این نامه حتی با وجود سراسر توهین آمیز بودن آن ایرادی ندارد ، حداقل جایگاه واقعی سلحشور را نشان می دهد فقط باید گفت افسوس برای سینما و هنر ایران که امثال سلحشور و مخملباف در آن یکه تاز می شوند و آن وقت برای اساتیدی همچون بیضایی ، کیا رستمی ، تقوایی و مهرجویی مجالی باقی نمی ماند .
ناشناس
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
ظاهرا بیش از حد به خود اطمینان دارید که خود را مومن و صالح میدانی،باورت شده کارگردانی؟ واقعا متاسفم برای این اقا با این ادبیات زشت و طرز فکر
ناشناس
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
زهي تاسف كه يكي از متوليان فرهنگ و ادب مملكتي اين آقاي سلحشور باشد....
ناشناس
|
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
کاش نامه نوری زاد را هم منتشر کرده بودین تا مردم بتونن بفهمن مه حق با کدومه!!
احمد
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
سایت فردا خیلی بی انصاف است. انتظار نداشتم جایی برای عقده گشایی فتنه گران باشد شما یعنی ارزشی هستید ؟
امين
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
از جناب آقاي سلحشور بسيار متشكريم كه با اين بصيرت به تبيين دشمنان اين مرز و بوم مي پردازند
ناشناس
|
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
مگر نامه آقاي نوري زاد به سلحشور بوده كه ايشان پاسخ مي دهد؟ ضمنا مگر بخاطر دزديدن فيلنامه يوسف، دادگاه حكم زندان براي سلحشور نبريده بود؟ پس چرا بجاي سپري كردن محكوميت خود در زندان، چرا آزاد است؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۹
0
0
نوری زاد درعالم هنر عددی نیست که این همه سروصدا به راه انداخته اما آیا سلحشور ازپیش خدا برگشته که نامه اعمال همه را زیرورومی کند؟
ناشناس
|
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۹
0
0
مررررررررررررررررررررررررررررررررررگ بر سبزهاي وطن فروش
زنده باد سلحشورررررررررررررررررررررررررررررررررر
نوشین
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۰
1
0
اقای نوری زاد برای مدتی برای راستها به به چه چه می کرد حالا چرخش 180 درجه ای ای داده برای چب ها به به چه چه میکنه این اقا چند صباحی دیگر مانند گنجی نعو ذ با لله منکر امام زمان وقران می شه در ضمن به این دوستانی که در مورد محکومیت اقای سلحشور نظر دادند باید عرض کنم هنوز رای صادر نشده واقای سلحشور هم به همین خا طر اعتراض داشتند رای که هنوز از طرف دادگه صادر نشده شماها رسانه های ملی تون (منظور بی بی سی امریکا رونامه های اصلاحطلبان) از کجا خبردار شدید نکنه با قاضی سر سری دارید بهتره به ان سریال 40 سرباز مزخرفی که ملیاردی خرجش شد کسی هم ندیدش اعتراض کنید فعلا که سریال یوسف علاوه برایران در خیلی از کشور هر با استقبال زیادی موا جه شد
علیرضا
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
0
1
آقا توروخدا! جون زن و بچه تون! یک نسخه از این کامنت ها پرینت بگیرید و بفرستید برای برای این نویسنده نامه و زیرش بنویسید: حضرت آقای سلحشور! این ها نظرات مخاطبان یک سایت اصولگراست که با نظر شما آنقدر مخالف بودن که واکنش نشون دادن ولی به خودشون جرات ندادن بهت هتاکی کنن و فحش و فضیحت بدن. تازه حداقل 90% شون هم مثل تو پسوند فرهنگی و هنری بودن رو پشت اسمشون نذاشتن ولی ادب رئ از همین مخالف های بی فرهنگت یاد بگیر. حتی در توضیح سرقت ادبی که به خاطرش توی دادگاه محکوم شده ای نقطچین گذاشتهاند آقای فرهنگ و ادب و تمدن!!!!!!!
كمال
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
0
1
آقاي سلحشور
من آقاي نوري زاد را مي شناسم واين مسائلي كه شما در مورد او گفته ايد سراسر تهمت وافترا است . اگر او اندكي در نظراتش لغزش داشته است جنابعالي كه عملآ لغزش داريد واين توهين نامه را در مورد او نوشته ايد . اگر توبه نكنيد روز قيامت ......
ناشناس
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
0
1
درود بر نوری زاد
عبدالله جاسکی
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
0
1
کاش شما این مردانگی وشهامت را هم داشتید که نامه نوری زاد را با همه معایبش ( از دید شما )
بدون دست بردن در آن منتشر میکردید . شما برای اینکه بتوانید نانتان را به نرخ روز بخورید یکسر نوری زاد را محکوم ومخالفینش را امامزاده توصیف میفرمایید !
حق آن است که همه بفهمند نوری زاد چه گفته که شما اینقدر از آن واهمه و ابا دارید!
اگر مرد میدان انصاف و عدالت هستید ویک جو برای مخالفین خویش احترام قائل هستید دو سه تا حرف ونظر مخالف خودتان را هم چاپ کنید .
رزمنده
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
0
0
آقای سلحشور : اینا همان قضاوت و فهم مردمیه که ازش حرف زدی . آخه ببین چند نفر حقو بتو دادن ؟ نکنه اینا هم جزء خائنیین و مزدوران که جواب دندون شکن بهت دادن ؟ ای داد از بیدادی
ناشناس
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
0
0
بابا بیخیال اینقدر دواع نکنین همه میدونن !خدای ملتم بزرگه
ناشناس
|
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
0
0
از سلحشور بابت معرفی خودش ممنونم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: