نيازمنديها
رزرو کاملا آنلاین بیش از 100 هزار هتل توسط کارت‌های عضو شتاب (تاییدیه آنی) www.BerimSafar.com
کد خبر: ۱۲۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
در حال حاضر حقوق اعضاي هيئت علمي جديد الورود بالاي 2 ميليون تومان است، اين در حالي است كه حقوق كاركنان اداري در همان سقف 500 هزار تومان ثابت مانده است.
فارس: كاركنان دانشگاه فردوسي مشهد صبح امروز در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه تجمع كردند و خواستار برقراري عدالت در پرداخت حقوق و مزايا ميان كاركنان و كادر هيئت علمي دانشگاه فردوسي شدند.

كاركنان دانشگاه فردوسي مشهد با دادن شعارهايي نظير (عاشوري عدالت، عدالت) از افزايش حقوق اعضاي هيئت علمي دانشگاه و در مقابل عدم افزايش حقوق تعيين شده از سوي وزارتخانه علوم خواستار نگاه عدالتمندانه دانشگاه فردوسي با تمامي كاركنان و كادر اداري خود شدند.

يكي از كاركنان بخش تربيت‌بدني دانشگاه فردوسي با اشاره به مصوبه وزارت علوم در ارتباط با افزايش حقوق كاركنان و كادر هيئت علمي اظهار داشت: براساس مصوبه وزارتخانه مقرر شد كه حقوق اعضاي هيئت علمي در حدود 700 هزار تومان و كاركنان و نيروي اداري در حدود 200 هزار تومان افزايش يابد كه بر اين اساس حقوق اعضاي هيئت علمي افزايش يافت، ولي خبر از افزايش حقوق كاركنان نشد.

وي با اشاره به مزاياي اعضاي هيئت علمي تصريح كرد: عدم افزايش حقوق مصوب كاركنان اداري دانشگاه فردوسي در حالي صورت گرفت كه كاركنان اين دانشگاه از حق هيئت و حق اياب و ذهاب نيز محروم هستند.

يكي از كاركنان آموزشي دانشگاه فردوسي با اشاره به بخش نامه‌ها و نامه‌هاي متفاوت ارسال شده از سوي استانداري از عدم توجه به نامه و نيز بايكوت‌كردن نامه‌هاي استانداري انتقاد كرد و گفت: با توجه به عدم برقراري عدالت در پرداخت حقوق و مزايا تاكنون نامه‌هاي متعددي به كميته شكايات مردمي استانداري ارسال كرديم كه پس از پيگيري‌هاي صورت گرفته استانداري در چند مرحله نامه‌اي درارتباط با اين شكايات به دانشگاه فردوسي در سال مي‌كند كه دانشگاه فردوسي علاوه بر عدم پاسخگويي تمام نامه‌هاي موجود را به نوعي بايكوت مي‌كند.

وي با اشاره به افزايش حقوق كادر هيئت علمي در سه مرحله و با عنوان متفاوت نظير ضرايب حقوق سالانه خاطر نشان كرد: در حال حاضر حقوق اعضاي هيئت علمي جديد الورود بالاي 2 ميليون تومان است، اين در حالي است كه حقوق كاركنان اداري در همان سقف 500 هزار تومان ثابت مانده است.
وي با اشاره به اين‌كه كاركنان اداري دانشگاه فردوسي مشهد كمترين حقوق را نسبت به كاركنان ساير دانشگاه‌هاي سراسر كشور مي‌گيرند، اظهار داشت: دانشگاه فردوسي مشهد اضافه كار، كارانه و تمامي مزايا و حقوقي كه كاركنان و كارمندان مي‌تواند از محل كار خود اخذ كند را نيز حذف كرده است.

در اين تجمع بيش از 200 نفر نيروي كادر اداري دانشگاه فردوسي حضور داشتند.
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۲۸
انتشار یافته: ۶۸
ناشناس
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
7
6
یکی به کارکانان بگوید که اعضاء یهات علمی سیزسال بدون دریافت حقوق فقط درس خوندن واز زندگی چیزی نفهمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
به اعضاء هیات علمی اعلام کنید کاشکی بعد از خوندان درس طی سی سال سواد درست حسابی هم داشتید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
به یکی از اساتید بگویید وقتی شما داشتی سیزده سال درس می خواندی من جانباز 30 سال با جراحت جنگ تحمیلی و مجروحیت شیمیایی دست و پنجه نرم می کردم که هم اکنون دیگر نای نفس کشیدن ندارم
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
5
6
خوب معلومه حقوق استاد دانشگاه باید با کارمند فرق داشته باشه بعضی ها عجب انتظاراتی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
حقوق بالا و امتیازاتی که به هیات علمی میدهند در مقایسه با بعضی مشاغل آزاد شاید کم هم باشد اما کارکنان دانشگاه که باید جوابگوی دانشجویان باشند و امور اداری دانشگاه را انجام میدهند و هیچ مزایایی ندارند و حقوق 500تومان واقعا بی عدالتی و بی اصافی است اکثر دانشگاههای ایران یک ماه در تابستان تعطیل یا شیفتی میباشند که دانگاه فردوسی حداقل برای صرفه جویی و کارآیی کارمن این کار را هم نکرد.
shahram
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
2
4
متاسفانه بی انصاف شده اید!! اولا حقوق یک هیت علمی تازه کار بالای 2 میلیون نیست بلکه یک میلیون و دویست هزار است در ثانی 700 هزار اضافه نشده بلکه 300 هزار اضافه خواهد شدد!! یک فوق دیپلم با 2 سال درس500 هزار تومان می گیرد انصاف کجاست با 14 سال درس خواندن 1200 بگیریم؟؟ یک هیت علمی تازه کار!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
این 14 سال اگر مربوط به دوره دکترا میباشد که خیلی دکتر نابغه بوده که دوره دکتری که حداکثر 5 ساله 14 ساله خوانده.
عباس
|
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
0
3
سلام اعتراض كاركنان تنهابه افزايش حقوق نيست اعتراض به عدم حضور 40ساعتي عضو هيات علمي _ركود علمي عضو هيات علمي وبي توجهي مسئولان _اعتراض به تلاش مضاعف عضو هيات علمي همزمان در چند موسسه ودانشگاه ودانشگاه ازاد و گرفتن حق التدريسهاي انچناني است - در هر دانشگاهي تمام امور مديريت ان با عضو هيات علمي است وكاركنان حتي در امور خود ندارندايا تاخير عضو هيات علمي عدم حضور او و... را چه كسي رسيدگي مي كند
ناشناس
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
0
5
وقتي كه رييس دانشگاه-اعضاي هيات رييسه-روسا و معاونين و مسئولين دانشكده ها همه از هيات علمي ها باشند-چگونه مي توان توقع داشت كه حق و حقوق كارمندان لحاظ شود.چاقو هيچ وقت دسته ي خود را نمي برد.فقط شانس آورديم كه حقوق ما را اين ها پرداخت نمي كنند وگرنه بعيد ميدانم ماهي صد هزار تومان بيشتر به ما ميدادند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
کاملا با این نظر موافقم اگر کارمندی در تصمیم گیریهای دانشگاه نقش داشته باشد اون فرد را تامین می کنند که صدایش در نیایید .
ناشناس
|
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
1
3
امسال حقوق اعضاي هيات علمي از هفتصد هزار تومان تا يك ميليون تومان اضافه شده در حالي كه حقوق كاركنان فقط شش درصد مساوي با بيست تا بيست و پنج هزار تومان اضافه شده و نيز در مقابل اضافه كار كاركنان حذف گرديد، حق مسكن داده نشد، حق جذب چند سال است كه ثابت مانده، كارانه حذف، حق اياب و ذهاب حذف و اين در صورتي است كه اعضاي هيات علمي تمام موارد مذكور را دريافت مي‌كنند.
در جواب آن دوستي كه فرمودند اعضاي هيات علمي سيزده سال درس خوانده‌اند بايد گفت اكثر كاركنان معترض داراي مدرك فوق‌ليسانس هستند . ثانياً آنها مگر چه چيزي را مي‌خواهند ؟ چرا بايد كاركنان دانشگاه فردوسي كمترين حقوق و مزايا را در بين تمام دانشگاه‌‌‌‌هاي ايران دريافت كنند ؟
ناشناس
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
1
2
متاسفانه بعضی از آقایانی که نظردادن شایدفکرمی کنندکه کارکنان از پشت کوه آمده انداین افزایش حقوق از 700هزارتومان تا 1میلیون 300 هزارتومان می باشد آقایان فکرمی کنند که با ایجاد قفل برای فیش حقوق افرادمی توانندحقایق رواون جوری که می خواهند به دیگران دیکته کنند آخه درداینجاست که اگه تورم اگه مشکلات وجود داره برای همه افراد وجود داره چرا فقط یک قشر باید حقوقشان اینقدر افزایش پیدا کنه شاید این به واسته اینکه این آقایان امسال تجربه ودانش واطلاعات شان افزایش پیداکرده که مستحق این افزایش حقوق هستند ودیگران نه؟
ناشناس
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
1
3
من نمی فهمم مگر هیئت علمی هر ترم را چند بار گذرانده اند که درس خواندنشان 14 سال !!! طول کشیده؟؟؟آنها فقط 4 سال بیشتر از کارشناسان درس خوانده اند و 2 سال بیشتر از کارمندان کارشناس ارشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
بهتر از یاد آوری کنم دوره کارشناسی ارشد تا 3 سال و دوره دکتری تا 6 سال طول میکشد.
سلام
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
3
3
بيچاره هيات علمي خودش هم مانده با اين همه تبعيض چگونه سرش را بالا بگيرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
مشکل افزایش حقوق هئیت علمی نیست . شاید در قیاس با خیلی از کشورها حقوقشان پایین باشد اما مسئله تفاوت فاحش بین حقوق هیت علمی و کارکنان یک دانشگاه در ایران . مثلا یک هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد در مرتبه مربی و با مثلا 2 یا 3 سال سابقه خدمت یک میلیون و پانصد هزار تومان حقوق می گیرد اما یک کارمند با مدرک کارشناسی ارشد با 20 سال سابقه خدمت 800 هزار تومان حقوق می گیرد. هئیت علمی بیش از 15 ساعت در هفته حضور ندارد در حالیکه می بایست 40 ساعت حضور داشته باشد اما کارمند تمام هفته را باید حضور داشته باشد. اینکه حقوق هیئت علمی باید بالاتر باشد مورد قبول همه ماست اما این تفاوت باید منطقی باشد . مثالی می زنم طبق اطلاعات دریافتی در زمان طاغوت حقوق رئیس یک دانشگاه اگر 8000تومان بود حقوق آبدارچی او نزدیک به 4000 تومان بود اما در حال حاضر رئیس یک دانشگاه نزدیک به 6 میلیون دریافتی دارد اما یک کارمند حتی در مرز بازنشستگی هم باشد دریافتیش به یک میلیون نمی رسد.
کارمند
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
سلام
ما (کارکنان دانشگاه صنعتی سهند تبریز) با حمایت از این تجمع ، همبستگی خود را با برگزار کنندگان آن اعلام میداریم
ناشناس
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
1
1
چیزی که باعث تأسف هست اینه که در جمع اعضای هیأت علمی افرادی با مدرک کارشناسی هم وجود دارند و بسیاری از آنها نیز کرشناسی ارشد دارند و در قشر کارمند هم کارشناسان ارشد بسیاری دیده می شوند که شاید بیشتر این گلایه ها از جانب این افراد باشد که اعترضشان بسیار به جاست و اعضای هیءت علمی نمیتوانند خیلی حق به جانب باشند چا که به همان اندازه این افراد عمر و زندگیشون رو صرف تحصیل علم کردند و متأسفانه اشکال در قوانین موجود هست که چا باید یک کارشناس ارشد عضو هیأت علمی باشد و دیگری نه و یا اصلآ چرا فرد یا افرادی با مدرک لیسانس عضو هیأت علمی باشد. این مسائل لاینحل است، چون قانون گزاران همان اعضای هیأت علمی هستند و جز خودشون چیزی نمیبینند
ناشناس
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
ما كاركنان دانشگاه محقق اردبيلي اين تبعيض را محكوم مي‌نماييم و همگام با تمامي كاركنان دانشگاه‌هاي ديگر اعتراض خود را اعلام نموده و خواستار برقراري عدالت در پرداخت حقوق هستيم.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
متاسفانه مسئولین این سایت هم مطالب رو گزینشی می زنند که برایشان بسیار متاسفم حداقل تکلیفتان را با خودتان روشن کنید بعد بیاید ندای اطلاع رسانی و .. بزنید چرا همه موارد رو ذکر نمی کنید ما که برایتان بسیار شفاف نوشتیم درد اصلی چیه پس چرا ترسیدید
ناشناس
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
با سلام
ما اصلا نگفتیم که باید همسنگ با هیات علمی حقوق بگیریم قطعا باید بین ما فاصله باشد اما این فاصله چقدر باید باشد؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا باید برخی از مصوبات هیات دولت و وزارتخانه بدون اجرائی شدن مستقیما بایگانی شود؟ چرا باید حقوق کارکنان صرف اموری از قبیل گل و گیاه و سنج فرشها و جدول بندی شود که به تازگی انجام شده اند؟
متاسفانه مدیریت منابع انسانی به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته است. در بین کارمندان هم افرادی هستند که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری هستند و سابقه کار بالا هم دارند ولی حقوق آنها با هیچ یک از اعضاء محترم هیات علمی که در یک رتبه علمی و سابقه ای قرار دارند قابل مقایسه نیست؟
آیا کارمندان از نظر نیازهای اولیه زندگی با آنها مشترک نیستند؟ ما نمی گوییم هیات علمی نگیرد و یا چرا می گیرد؟ ما می گوییم چرا حقوق کارمندان این همه باید نادیده گرفته شود؟
آیا غیر از این است که دانشگاهها متشکل از دانشجو، کارمند و هیات علمی است؟ آیا می توان هیچ دانشگاهی را بدون یکی از این سه تصور نمود؟
پس باید نگاه عادلانه را برای حفظ بدنه و ستون دانشگاه رعایت کرد.
اختلاف نه سر سطح سواد است و نه سابقه کار و توانمندی. اختلاف بر سر نوع نگاع تبعیض آمیز است.
محمد
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
0
جاي تعجب است كه أقاي عاشوري درخواست مناظره با رييس جمهور أمريكا را ميدهد در حاليكه جرات روبرو شدن با كاركنان خود را ندارد...
ناشناس
|
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
به اطلاعتان میرسانم دومین تجمع کارکنان دانشگاه، امروز چهارشنبه در حالی برگزار گردید که علیرغم 3 ساعت انتظار کارکنان برای دیدار با آقای دکتر عاشوری، ایشان از ملاقات با کارکنان دانشگاه و معترضین، استنکاف ورزیدند.
ناشناس
|
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
1
یک بار دیگر هم نوشتم اما درج نکردید، این که دیگر سیاسی نیست. دوستی نوشته اند: "خوب معلومه حقوق استاد دانشگاه باید با کارمند فرق داشته باشه " جای تعجب است که دوستمان زحمت خواندن خبر را به خود نداده اند و به خواندن خلاصه خبر بسنده کرده اند. اعتراض کارکنان به تبعصض و برخورد دوگانه است. اگر حقوق اساتید برای مثال 700 هزار تومان و حقوق کارکنان 100 هزار تومان افزایش یابد، دانشگاه برای پرداخت حقوق کارکنان دچار کمبود بودجه می شود، اما مشکلی در پرداخت حقوق اعضاء محترم هیات علمی ندارد. محاسبه همین افزایش اخیر حقوق اساتید که پرداخت آن از ابتدای سال محاسبه شده، ارقام و اعداد نجومی و سرسام آوری را نشان می دهد که هرگز یک دهم آن هم خرج همه کارکنان دانشگاه نشده است. قطع اضافه کار تشویقی، حذف تقریبا تمامی حقوقی که برای دانشگاه امکان داشته و ده ها ظلم دیگر به کارکنان دانشگاه و تبعیض های غیر قابل تحمل و تحقیرآمیز کار را به جایی رسانده که به تدریج امر بر خود آقایان مشتبه شده و آقای ... علیرغم دو نوبت تجمع کارکنان معترض، آنان را لایق ملاقات ندانستند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
کاملا موافقم .اساتید با حقوق بالا فقط در ساعاتی که تدریس دارندو کلاس هستندحضور دارندمگر اینکه مسئولیتی داشته باشند که آنهم زودتر از ساعت 9 صبح نمی آیند اما کارمند از ساعت 7 صبح تا 30/14باید حضور فیزیکی داشته باشد و تاخیر و تعجیل از مرخصی سالیانه او کم میشود .
ناشناس
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۵
0
1
جای بسی تاسف است که خبرنگار فارس نیوز علی رغم داشتن بیانیه کارکنان دانشگاه فردوسی جرات انتشار آن را که درد تمامی کارکنان دانشگاهها نسبت به تبعیض های بین کارکنان و اعضای هیات علمی است ندارد
حجت الله احمدی
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۶
0
1
والله بالله و تالله این کامنت حقیقی را ثبت فرمایید قابل توجه طرفداران افراطی افزایش حقوق هیات علمی و مخالفان این تجمع بسیار شایسته است به این عدالت توجه فرمایید : در آموزشکده فنی مهاجر اصفهان استادی با دکتری و عضو هیات علمی افزایش حقوق امسالش با هفته ای 12 ساعت تدریس امسال فقط 700 هزارتومان به حقوقش اضافه شود که البته نسبت به هیات علمی دانشگاه حق اوست اما همکار دیگری با دکترای ریاضی و هفته ای 20 ساعت تدریس همان استاد عضو هیات علمی حقوقش 720 هزار تومان است پس آفرین بر عدالت ! آفرین اوج عدالت والله بالله و تالله این خبر صحیح است اگر اهل دردی وجود دارد اگر خدا عادل است و یحب المقسطین است اقدام کنید
ناشناس
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۶
0
0
چرا سعی میکنید خودتان را مردمی جلوه دهید؟ مگر در مطلب قبلی چه چیز سیاسی یا غیر اخلاقی نوشته بودم که درج نکردید؟طرح خواسته های به حق و منطقی کارکنان در نهایت ادب چه اشکالی دارد که...؟ با این برخوردها بیشتر به ما ثابت مشود که شما هم مثل... فقط به فکر منافع خودتان هستید.لعنت به شما که شدید خبرگزاری برای ما.....نکند ترسیدید که خاطر دکتر عاشوری مکدر شود؟!
ناشناس
|
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
قابل توجه عضو محترم هيئت علمي كه تو 14 سال درس خوندن دكتراش رو گرفته والا مي بايست 8 ساله دكتراش رو ميگرفت
البته شايد ايشان تحصيلات دوران دبيرستانشون رو هم به مدت تحصيل دوره دكتري اضافه كرده اند و يا شايد هم لابه لاي تحصيلاتشون يك كمي باد!!! خورده
(يك كارمند قراردادي دانشگاه با مدرك كارشناسي ارشد)
سيدجلال زمانيان كشفي(محفوظ)
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
بنام خدا
متاسفيم كه طرح يك درخواست صنفي كه بايدازمجاري مربوطه انجام ميشد اينگونه پيگيري شد.اماچندمطلب:
1- اگركسي درخصوص مصوبه ويابخشنامه اي عتراضي دارد اين به معناي ناديده گرفتن خدمات مديران دلسوز دانشگاه نيست. سرعت گرفتن كارهاي عمراني / حضورمقا معظم رهبري در دانشگاه فردوسي / افزايش اعتبارات دانشگاه / تاسيس رشته هاي جديد و....همه وهمه حاصل تلاشهاي مديران وكاركنان دلسوزدانشگاه است كه هريك درجاي خود بايد ديده شوند.
متاسفانه سايت ها ونشريات و...هم كه منظربهانه براي خبرهستند اين سوژه رابسيارداغ كردند.خواهشا" متوقفش كنيد چون دود اين كار فقط به چشم كاركنان ميرود.معلوم نيست چندنفربايدلغوقرارداد بازنشسته بيكارو..شوندكه سايت ها بفهمند نبايد به اين موضوعات دامن بزنندواجازه دهند اين كارازمجراي خودش پيگيري شود.
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
2
آقايان مديران - رؤسا - هيات علمي - دنيا مي گذرد فكري براي شب اول...
ناشناس
|
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
1
0
آقای که گفتی باید 8 ساله دکتراشو می گرفت شاید در جايي که شما درس خوندی 8 ساله دکترا می دهند. حتما کارشناسی ارشد خود را هم همین جوری گرفتی. مرد حسابی در شرایط بسیار ایده آل لیسانس 4 سال فوق 2 سال و دکترا 4 تا 5 سال ، یک جمع بزن البته اگر کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه گرفته باشی و بلد باشی جمع بزنی. ضمنا من 6 ساله با فوق لیسانس هیات علمی هستم دریافتی من 800 تومان هستش ضمنا نه اضافه کار ونه هیچ مزایای دپگری هم نداریم . در پایان توصیه می کنم اولا با مدرک کارشناسی ارشد( که شک دارم) کمی اطلاعات خود را زیاد کن. دوما ببین یک کارمند رسمی دانشگاه با مدرک فوق با مزایا چند دریافت می کند. ضمنا قابل ذکر یک کارمند وقتی خونه میرود دیگر دغدغه ای ندارد اما یک هیات علمی باید حداقل 110 امتیاز از مقاله و کارهای تحقیقاتی بگیرد تا رسمی آزمایشی شود. که این امر تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار داده و چندین سال طول می کشد.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
1
در دانشگاه فردوسی مشهد بی عدالتی فریاد می زند...
ll
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
1
1
بنده خدا عضو محترم هيات علمي دانشگاهها !!!
- حقوق میلیونی نمیگیرند که می گیرند !
- دو برابر موظفی خود حق التدریس نمی گیرند که می گیرند !
- در سایر دانشگاهها (آزاد و پیام نور و ...) حق التدریس درس نمی دهند که می دهند !
-دغدغه ای ندارد که دارد و باید حداقل 110 امتیاز از مقاله و کارهای تحقیقاتی بگیرد تا رسمی آزمایشی شود!
- حق مسکن نمی گیرند که می گیرند !
ورود و خروجش به دانشگاه مشخص هست ؟ که نیست !
- در سال میلیون میلیون به حقوقش اضافه نمی شود که می شود !
- در تمام موارد زندگی از دانشگاه فرزند(تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی و ..) بگیر تا پرداخت هزینه های پزشکی به صورت قرض الحسنه در رفاه نیست که هست !

هنوز هم بگم یا کافیه
...
lk
|
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
3
جناب آقاي هيات علمي كه دغدغه 110 امتياز خولب را از چشمان شما گرفته ! در اين دانشگاه ميزان پستهاي مديريتي از اعضا هيات علمي بيشتر است حتي اگر مثل ساير مديران كه ... ولي پست دارند به اجبار به شما نيز يك پست مديريتي ميدهند تا مثل خودشان ....
ناشناس
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
0
با سلام
متاسفانه دردانشگاه تهران نیز چنین تبعیضی است .حقوق اعضاء محترم هیئت علمی تا 35 درصد اضافه شده ولی حقوق کارکنان محترم تا نهایت 6 درصد اضافه گردیده است . البته منکر زحمات اعضاء هیئت علمی نیستم وحقشان شاید بیشتر از این هم می باشد ولی چنین حقی را کارمندان هم دارند .
کارمند
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
4
اولا جای بسی تاسف است که روسای برخی ازدانشکده ها ازرفتن کارکنانی که درخواست احقاق حقوق خود رادارند جلوگیری کرده وآنان راتهدید کرده اند ثانیابحث مقایسه بین کارمند واستاد نیست اساتید محترم هرمقدار بگیرند حقشان است اما انصافا این حق است کارمندی که بعد از20سال کارکردن وصرف جوانی 500هزار تومان بگیردکه بعدازکسر اقساط ریز ودرشتی که مجبور شده بگیردباحذف اضافه کار دریافتش منفی شود با چندسرعائله بدون هیچگونه درآمد دیگربامخارج سرسام آورچکار باید بکند
بابک
|
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
1
4
من که یک هیات علمی هستم در طول هفته روزها تا عصر در دانشگاه درگیر هستم عصر که به خانه می آیم در اوقات فراغت باید کتب و مقاله های علمی را بخوانم کار پژوهشی خود را دنبال کنم اوراق امتحانی را تصیح کنم به دنبال ترجمه و تالیف کتاب باشم امتیاز به دست بیاورم تا بتوانم تغییر وضعیت بدهم حالا با این اوصاف آیا این حق ما نیست از حقوق مناسب تری برخوردار باشیم با این همه دود چراغ خوردن بی کار بودن هزینه کردن البته حرف من این نیست که کارکنان از حقوق بالاتری برخوردار نشوند اما چرا برخوردهایشان در محیط کار با ما مثل کسانی است که حقی از ایشان را ضایع کرده ایم این مثل اینست که به ایشان بگویم اگر دانشگاه استاد و دانشجو نداشته باشد نیروی اداری را می خواهد چه کار بی انصافی نکنند امیدواریم آنها هم حقوقشان افزایش یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
الهی قربونت بشه بوعلی سینا که با دود چراغ درس خواندی اگه تحقیق و مقاله می نویسی اون هم ... ما که معترض نیستیم بخور نوش جان
ناشناس
|
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
1
اولا هیات علمی مثل کارمند از ساعت7 تا 5/2سرکار نیست تابستان از تیرماه با اول مهر از مرخصی استفاده میکنه البته قانونا برای هیات علمی رسمی 2 ماه در سال مرخصی ادارند اما 3 ماه در تابستان حضور ندارند . دود چراغ خوردن هم که مربوط به 100سال پیشه اساتید دانشگاه اکثرا با مدرک لیسانس بعنوان هیات علمی وارد دانشگاه شده د از پول بیت المال با هزینه دانشگاه ادامه تحصیل داده یا بورسیه داخل بوده اند یا بورسیه خارج از کشور اینجوری دود چراغ خوردن .
ناشناس
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
0
1
از چی می ترسین چرا نظر رو کامل درج نمی کنید. مگه شما قائل به بی عدالتی نیستید. در دانشگاه فردوسی مشهد ...
خسته از جهل مردم
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
1
0
کارکنان دانشگاه فکر میکنن استادایی که همه عمر خودشون صرف درس خوندن کردن با خودشون که بیشترشون با.. تونستن کار تو دانشگاه پیدا کردن یکی هستن؟؟
پاسخ ها
عدالت خواه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
استاد محترم وقتی شما داشتی درس می خواندی ما در جبهه های جنگ جانفشانی می کردیم و فضا را برای تحصیل شما آرام می کردیم شاید فراموش کرده ای؟
خسته از نادانی افراد دانشمند !!
|
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
0
1
اگر اینها علم بدرد بخوری دارند چرا از دانشگاه بیرون نمی روند و باید بعضا 12 برابر یک کارگر حقوق بگیرند نصف عمر از طرف دولت پشتیبانی شدند و نصف دیگر رو به پشتیبانی قبلی می بالند آیا این حقیقت علم است و یا اصالت تنبلی؟
كارمند حق التدريسي دانشگاه فردوسي مشهد
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
1
1
اينكه تحصيل دشوار است و نياز به صرف وقت و انرژي فراوان دارد شكي نيست اما لازم به توضيح است كه اين تحصيل دشوار را برخي از كاركنان نيز انجام داده اند ولي اختلاف حقوق ايشان با اعضاي هيئت علمي بسيار قابل توجه است پس صرف تحصيل نيست كه توجه اختلاف حقوقي است . ضمنا براي دانشگاه فردوسي كه براي كاركنان حق پارك وسيله نقليه در محوطه دانشگاه ميگيرد ياد آور مي شويم چند نفر از اعضاي هيئت علمي در رده بالا در سازمان مركزي با سمت هاي خاص اين مبلغ را پرداخت نكرده اند وبا شهامت عنوان مي كنند ولي كارمندي كه حتي از حق سرويس محروم است و از سرويس ها نيز استفاده نمي كند تازه 10 هزار تومان بابت پاركينك پرداخت مي كند كارمند تا ساعت 6 يا 8 شب مي ايستد اما غذا نمي دهند مگر خريد آن پس براي كاركنان غذا و حق سرويس و حق مسكن كه بر قرار بايد باشد كه در خدمت دانشجو و اعضاي محترم هيات علمي باشند اينها ...
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
0
2
ما کارکنان دانشگاه شاهد نیز ضمن ابراز همدردی با کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد، اعتراض خود را نسبت به تبعیض در افزایش حقوق اعضای هیات علمی نسبت به کارکنان اعلام می داریم.
حق جو
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۵
0
2
شنیده ام که قرار است همه کارکنانی که معترض بودند را قلع و قمع کنند
حسین
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
0
2
جهت اطلاع همه دوستان متاسفانه حکم اخراج بدون منطق 3 نفر از همکاران تایید شده و حمایت خود را باید اعلام کنیم-این عدالت نیست
نفرات بعدی ماییم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
بنده نیز به عنوان یکی از کارکنان دانشگاه فردوسی این مطلب را تأیید می نمایم.
حسینی
|
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
0
1
ما کارکنان دانشگاه گیلان حمایت خود را از همکاران دانشگاه مشهد اعلام می داریم .
محفوظ
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
0
1
متاسفانه حکم اخراج 3 نفر از همکاران قراردادی دانشگاه فردوسی به خاطر اعتراض به ناعدالتی ها تایید شده و کسی هم نیست که به داد این عزیزان برسد.
محمد
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
0
0
ضمن حمایت از کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد ، متاسفانه در حالی که یکی از وعده های اصلی دولت عدالت است ، هیات دولت بر اساس پیشنهاد وزارت علوم وبهداشت وبدون کار کارشناسی در سال جاری از 500هزارتومان تا یک میلیون دویست هزار تومان به حقوق اعضای هیات علمی افزایش داد و هیچگونه افزایشی برای کارکنان در نظر نگرفت ؟ جا دارد هیات امنای مرکزی دانشگاهها برای برای برقراری تعادل وعدالت در قالب پرداخت کارانه یا خدمات رفاهی فکری نمایند
ناشناس
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
قابل توجه : كساني كه در تجمع شركت داشتند به بهانه هاي مختلف كنارگذاشته ميشوند واين است عدالت...
ناشناس
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
اين وضعيت کثيف دردانشگاه تبريز نيزحاکم مي باشد عزت کارمندان لکد مال شده ، هرگونه اعتراض در حکم محاربه با امام زمان گشته ونفرت در دانشگاه از هيت ظلمه به اوج خود رسيده است برادران وخواهران دانشگاهي در کشوري که .... بروز چنين مسائلي امري طبيعي است مجلسي که نمايندگان آن اکثرا اعضاي هيت علمي هستند جز اين انتظاري نمي رود بياييد از ورود اعضاي هيت علمي به مجلس جلو گيري کنيم
khakhs
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
1
من یکی از دانشجیان سابغ دانشگاه فردوسی هستم چند تا نکته دارم
1- دکتر عاشوری رو 70% دانشجویان دانشگاه ندیدند
2- ایشون دارای ادبیاتی خاص و عجیب هستند که اگر بشنوید تعجب می کنید
3- من اطلاع دارم حتی معاونت دانشجویی و یا هر معاونت دیگه ای جرات اعنراض به این حکم و کلا احکام دکتر رو نداره
4- کارمندان اخراج شده عموما از کارکنان حزب اللهی و فرهنگی دانشگاهند
5- دانشجویان هم اگر کاری بکنن تهدید به اخراج می شن
6- ....
برو بچه های فردوسی تایید کنند
پاسخ ها
..
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
تایید میکنم
؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
به خدا راست میگه
ناشناس
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
1
من از بچه های دانشگاهم
حرف های khakhs رو کاملا تایید میکنم
اصلا شما ببینید این خبر اخراج چطور سانسور شده ؟
همه ما رو تحدید به اخراج کردند همه دانشجوها رو
ما تو زندانی به نام دانشگاه هستیم
هیچ کس حرف مارو قبول نداره
تازه اینا که چیزی نیست
ازپروژه های مسجد و سایت چند صد میلیون خورده شده و این اثبات شده و الان توبیخ شده های این پرونده پست بالاتری دارند و راست راست تو دانشگاه می چرخند
باور ندارید به stuumac.blogfa مراجعه کنید
ناشناس
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
1
ماهم سوخته دلانی هستیم که دریکی از دانشگاههای علومپزشکی کشور با مدرک کارشناسی مشغول به تدریس بوده ودر عنفوان جوانی با کوله باری از علم وتجربه به آموزش دانشجویان مشغول شده وتا به امروز کهگرد پیری بر رویمان نشسته ودرآستانه بازنشستگی هستیم با لغو آیین نامه مربی آموزشیار با افراد کارشناس که هیات علمی هستند تفاوت حقوقی درمرز 2500000توماندر ماه هستیم واین صرفا به خاطر تاخیر درارسال پرونده آموزشی ما به هیات محترم ممیزه وزارت بهداشت ودرمان بوده که متاسفانه گریبانگیر ما شده و انسان به یاد یک بام ودو هوا میافتدونمیدانیم جواب این همه بی عدالتی با کیست که افرادی با مدرک کارشناسی هیات علمی بوده وچندین بار از وام خرید مسکن وماشین وغیره استفاده کرده هم چنین فرزندان خود را که در ناکجا آبادقبول شده اند رابه بهترین دانشگاه کشور منتقل نموده اند ودر کنار آنان افراد دیگر با همان مدرک وسابقه یکسان دچار این همه اختلاف حقوقی هستند به دادمان برسید
ناشناس
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
0
این هم می گذره عرش بر فرش صبر کنید عزیزان تاکی این صبر ها به اتمام خواد رسید ولی یک روزی منفجر خواهد شد پس مواظب باشید که روز موعد نزدیک است........
عدالت خواه
|
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
با توجه به فشارهای اخیر مسئولین دانشگاه به کارکنان بزدوی فراخوان یک تجمع در دانشگاه فردوسی را ابلاغ می کنیم
مریم
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
خبرندارید به جز حقوقشان درطول ترم حق التدریس هم می گیرند - حق جلسه حق محرومیت از مطب
وکلی چیزای دیگه
کی کارای دانشگاه انجام میدهد کارکنان
تازه مگه هیات علمی چیکار می کند
فوقش ده جلسه برن کلاس اونم با جزوه دانشجویش که دیگه پوسیده شده
ساعت کاری بعضی از کارکنان دانشگاهها 8- 4 هیات علمی هروقت دلشون خواست می ایند سرکار هروقت دلشون نخواست نمی آیند - تفاوت وفاصله طبقاتی دیگه....
ناشناس
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
اینا بهش میگند فاصله طبقاتی فاحش
ماکارکنان دانشگاهها دستمان به جایی نمی رسد
اصلا" جایگاه کارمند دردانشگاه کجاست
اینهمه فشار واسترس ساعت کاری زیاد وحقوق کم
دانشگاه اول هیا علمی - دوم دانشجو - سوم کارکنان که خود کارکنان به چند طبقه تقسیم میشود.
1- کارکنان رسمی
2- پیمانی
3- قراردادی
4- شرکتی

اول جایگاه کارمند را دردانشگاه مشخص کنند بعد دیگر قضایا
ناشناس
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
باسلام

این وضعیتی است که کلیه کارکنان دانشگاهها به آن گرفتار هستند
همه به هم باید متحد شوند عین معلمها واز دانشگاهها بریزند بیرون تا تکلیفشان معلوم شود
خدایی اگر کلیه کارکنان یک روز نروند سرکار کلیه دانشگها تعطیل می شوند
بعد ببینم هیات علمی چیکار میکنند
انگارکارکنان نوکرای بی مزد ومواجب هیات علمی اند دردانشگاهها
همه با هم متحد شوید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
شما خدایان حرف و بی عمل هستید فقط شعار می دهید اگر راست می گی یک روز رو انتخاب کن تا همه ما با تو باشیم به شرطی که خودتو معرفی کنی و در صف اول باشی نه اینکه فقط نظریه پردازی کنی مثل کارکنان دانشگاه فردوسی که اول همه سینه سپر کردند بعد که سه نفر توسط مسئولین دانشگاه قربانی شدند همگی خفه شدند و خود را به خواب و حماقت زدند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده !!!!!!!!!!!!!! جگر شیر نداری سفر عشق مرو!!
يك فرد بيطرف تحصيل كرده
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
1
0
سلام
دوستان كارمند عزيز خوب برويد درس بخوانيد و حقوق بالا بگيريد با اعتصاب كه مشكل حل نميشود. شما هم ميتوانستيد و ميتوانيد درس بخوانيد هنوز هم دير نشده
پاسخ ها
ناصح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
آقای درس خوانده آن زمان که شما در حال تحصیل در خارج و یا داخل کشور با پول این مملکت بودید امثال ما در جبهه ها مشغول دفاع از کیان مملکتی بودیم که الان شما دارید سودش را می برید پس خواهشا دیگر از درس خواندن چیزی نگو که ما در دانشگاهها بخوبی می بینیم چه درس خوانده هایی استاد دانشگاه شده اند !! یا به نوعی سیمشان به یک گوشه ای وصله ویا پاچه خواران خوبی هستند ولی نخبگان را کشورهای دنیا شناسایی و جذب می کنند ! قابل توجه شما آقای تحصیل کرده!!!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
چرا حقوق و مزایای یک کارمند دون پایه دارایی و نفت و گاز و غیره بیش از پزشکان استخدامی وزارت بی بن و ریشه و بی اصل و نصب وزارت لگن بهداشت است؟ مگر خیر سرشان همه برای یک دولت کار نمی کنند؟بی عدالتی تا کجا؟این زخمها روزی سر باز خواهد نمود.فوق لیسانس هیات علمی حقوقش چند برابر پزشک غیر هیات علمی است!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: