به‌روز شده در: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۱۳۷ نظر
برای نخستین بار چهره حضرت اباالفضل العباس –علیه السلام - در یک فیلم به نمایش در می آید. بازیگر این نقش مهم کاوه فتوحی است که در قسمت های آینده مجموعه تلویزیونی مختارنامه ساخته داود میر باقری در نقش حضرت عباس (ع) در صحرای کربلا نقش آفرینی خواهد کرد.

18440_193.jpg

برچسب ها: مختارنامه
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱۳۷
قاسم معصومی
|
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
36
بهتر است که از نشان دادن چهره مبارک جناب عباس ابن علی خودداری شود این کار شایسته نیست
پاسخ ها
sasan
| UNITED STATES |
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
دوستان اگر این صحنه نشان داده شود که هیچ
اگر نشان داده نشود که فیلم بی سر و ته می شود
مهدی حیدری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
به نظرمن بایدنشان داده شود تاجهانیان ببینندتابامولای باوفای ما چه کارکرده انداسلام علیک یامولا یاابالفضل ع
احمد احمد یار
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
28
نظر مراجع تقلید در این مورد استفتا شود
محمد رضا احمدی
|
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
26
چه اصراری داشتند که جمال مبارک این بزرگوار را به نمایش بکشند
بنی هاشم
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
23
18
من که در صورتی این تصویر نشان داده شود دیگر مختار نامه را نخواهم دید
پاسخ ها
هلن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
جان من ببين . جان من . جان من
نبيني كارو كاسبي صدا و سيما تخته ميشه . حالا ببين ديگه . بي شما صفا نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
ههههههههلن خانم دقيقا كاروكاسبي صداوسيما ميخوابه.اگه نشون بدن منم ديگه به اين سريال نگاه نميكنم.
حميد
|
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
24
سخت نگيريد. اين همه در تعزيه ها اين بزرگوار را ديده ايم .
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
تعزیه ها هم کار اشتباهی میکنند!
ع
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
24
14
حضرت عباس جزو معصومين هستند و اين كار نبايد انجام بشه
پاسخ ها
رضا
| UNITED STATES |
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
حضرت عباس بسيار بزرگ ودلير بودند. اما معصوم نيستند.ما 14 معصوم بيشتر نداريم. اگر شخصيت خوب حضرت عباس به نمايش گذاشته شود چه ايرادي دارد. ما بايد از عاشورا درس بگيريم . اگر حضرت عباس در اين دوران زندگي ميكرد مگر همه ايشان را نميديدند؟
ناشناس
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
25
لطفا ازچهره ماه بنی هاشم جدا خوداری شود
ناشناس
|
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
26
از نشان دادن چهره مبارک جناب عباس ابن علی خودداری کنیداین کار شایسته نیست
سید هادی موسوی
|
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
11
19
چهره مبارک قمر بنی هاشم قابل قیاس و تصویر در سیما نمی باشد چرا با روحیه مذهبی مردم بازی می کنید شایسته است نسبت به عدم به تصویر کشیدن اقدام و با ایجاد نور مصنوعی نورانیت معنوی حضرت را به نقش بکشید
رضا
|
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
10
15
نباید چهره ایشان نمایش داده شود
ناشناس
|
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
10
13
با این کارخودتان بدعت بوجود میآورید بعد وامصیبتا بگید.
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
3
10
بشرطی که این بازیگر دچار غرور نشود
ناشناس
|
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
9
12
خداوندا در عجبم كه يك مسيحي فيلم محمد رسول ا. . . را ساخت و فهميد كه حضرت محمد را چگونه در فيلم به تصوير بكشد طوري كه در لحظه لحظه فيلم حضور گرامي شان حس شود و در عين حال درك كرد كه هيچ بنده اي لياقت بازي كردن نقش ايشان را ندارد و نخواهد داشت. خدايا حالا ما مسلمان ها چه مي كنيم؟ چه راحت هر كاري را توجيه و انجام مي دهيم. خداوندا ببخش و بيامرز و بر ما بي تقصيران خشم نگير. الهي آمين
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
18
جالب اینجاست که در ایام محرم به هیچ دسته یا مسجد یا تکایا استفاده از شمایل را نمی دهند و به گفته پلیس، پلیس به شدت یرخورد میکند. خدایا به حق ایام و ایتامت هر چه ریا و منافق وجود دارد از ریشه برکند.آمین
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
واقعا واقعا موافقم. احسنتم به نکته ای که اشاره کردی
اميد
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
9
20
با سلام و خسته نباشيد به شما و نيز تمامي دست اندركاران حرفه اي مختارنامه. در جواب دوستان عزيز اين نكته را لازم ديدم حضورتان عرض كنم كه حضرت ابالفضل(ع) جزو معصومين نمي باشند. چهره ايشان اگر همانند حضرت يوسف به نمايش درايند نه تنها اشكالي ندارد بلكه براي جوانان آموزندگي و جذابيت بيشتري نيز دارد.
hamid
|
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
15
13
از کی حضرت عباس معصوم شده!!؟؟؟ دامنه معصومیت گویا روز به روز در حال گسترش است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دامنه معصوميت بزرگتر نميشه بامزه بلكه دامنه ارادتمندهاي به خاندان معصومين بزرگتر ميشه
ناشناس
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
6
18
در جواب نظر یکی از دوستان :خواهشمندیم فتوی از خودتان صادر نکنید. در کجا آمده است که حضرت ابولفضل از معصومین هستند؟
احسان ازمشهد
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
9
13
دیگر شورش را در آورده ایم عزیزان می دانید کسی که این نقش را بازی می کند آنوقت باید درجامعه چه طور زندگی کند
نباید چهره قمر بنی هاشم نشان داده شود این اشتباه بزرگی است
اللهم عجل فرج آل محمد
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
8
you are a good man
ناشناس
|
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
9
اولا عبا س ع معصوم نیست دوم بجای تعصب درنشان دادن چهره رفتارمان مثل عباس باشد که چگونه از حق دفاع کرد به فبض شهادت رسید و عبد صالح شد چهره و هیکل اش مثل عباس عموی پیامبر بود اهل تقوا معرفت بالا ودرک کافی از دین ومکتب شیعه داشت ما هم مثل آن حضرت تقوا پیشه سازم ومعرفت پیدا کنیم نوکر نوکر عباس شویم تا به نوکر نوکر حسین برسیم چهره وهیکل اش را مثل مسلم سوسول نباشه یاحسینی یازینبی باشیم و گرنه یزیدی هستیم
آرمین
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
10
11
این صدا و سیما هم شورش رو در آورده/اگه این یارو بخواد همچین نقشی بازی کنه من هم دیگه این فیلم رو نمیبینم
بابک
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
9
10
برای اگاهی ودرک مردم به نظرم مشکلی ندارد!
محمد دانشجو
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
8
آقای ع با سلام در اعتقادات شیعه عصمت معنای خاصی دارد و حضرت عباس را با همه بزرگواری در بر نمی گیرد. اما با این پیشنهاد شما موافقم که نباید چهره حضرت نشان داده شود چون پاکی آن بزرگواران لوث می شود و همین فردا این آقا فیلم دیگری را که صد و هشتاد درجه متفاوت است بازی می کند.
هیچ کس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
2
14
السلام علیک یا باب الحواحج
سلام برتو ای نور دیده
سلام برتو ای ماه بنی هاشم
سلام بر مولایت حسین و یارانش
سید
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
4
حضرت عباس قامتی بی مثال داشتند بطوری که در روایت آمده ایشان موقع نشستن بر مرکب پاهای مبارکشان روی زمین کشیده شده و بر روی زمین خط می انداخت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
آقا سید شما ارزش معنوی را با ارزش مادی اشتباه گرفتین! البته اگه داشتن پاهای دراز ارزش باشه!؟
سعی کنین مطالعه دقیق تری داشته باشین.
با اینجور حرف ها باعث تمسخر اعتقاداتون میشین.
احمد
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
1
8
جهت اطلاع برخي از عزيزان حضرت عباس جزو 14 معصوم نيستند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
با سلام درسته که حضرت عباس از معصومین نیستند.ولی از مقام و جایگاه بالایی برخوردارند و به نحوی ایشان بزرگترین شخصیت بین امام زادگان را دارند.لذا با توجه به ویژگی های فیزیکی ایشان و همچنین صورت مبارک حضرت که در تاریخ آمده ا ست و مردم از ایشان یک ذهنیت زیبا دارند شایسته نیست که صورت آشکارا نشان داده شود
مهرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
بابا خون خودتون کثیف نکنین جرم که نکردن ادم زشت و بد قیافه ایم نذاشتن جاش!
چه بی احترامی اینجا می شه؟؟!!
بدشم شمارو سنن خود حضرت باید ناراحت بشن!اگه ایرادیم داشته باشه گناش پای اوناس!!بدشم نگفتن این خوده خوده حضرت ابولفضل که این بدبخت داره در نقش ایشون بازی می کنه!!
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
7
زیاد تعصب بازی وخشکه مقدس بازی درنیاوریدحتما نظرعلمای قم استفساشده درطی صدها سال نمایش تعزیه درایران مردم با نمایش چهره معصومین مشکلی نداشتند.
اسماء
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
8
مشکل اینجاست که بعد ازنشان دادن تصویر حضرت عباس (ع) همه زمانی که ذکرمصیبت ایشان می شود به خصوص برای بچه هاچهره این بازیگر درذهن ما تداعی میشه که فکر نمی کنم کاردرستی باشه امیدوارم آقای میرباقری عواقب این کارو درنظ گرفته باشن
کريم هوشنگي
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
3
2
نشان دادن چهره قبل از گريم به نام حضرت ابوالفضل نوعي توهين به حساب ميآيد و بازيچه دست نادانان ميشود اجازه دهيد چهره گريم کرده ايشان ابتدا نمايش داده شود تا حس مورد نظر انتقال يابد مهم نيت است در ثاني حضرت يوسف هم جزء پيامبران خاص خداوند است و مقام حضرت ابوالفضل مقامي پائين تر از پيامبران الهي است که افضل آنها حضرت رسول اکرم (ص) است بنظر من اين پست را حذف کنيد تا شيريني ديدن صحنه هاي سريال در نظر مردم و لوث نشود و راه سوء استفاده بسته شود پخش سريال يوسف پيامبر نه تنها از درجه ارادت به آن پيامبر الهي کم نکرد بلکه ارادت مسلمانان و غير مسلمانان را به مسلمانان خصوصا ايران براي اين همت بيشتر کرد بگذاريد با پخش اين صحنه ها تصويري که در ذهن مردم در ايام محرم ايجاد ميشود آغشته به خرافه نباشد و مردم ببينند که حضرت مسلم حضرت ابوالفضل و ساير شيعيان و خصوصا امام حسين (ع) آنطور که در مداحي ها غالبا گفته ميشود با ضعف کشته نشدند بلکه شجاع دلاني بودند که با خونشان مسير تاريخ را براي هميشه براي شيعيانشان بيمه کردند خون حسين براي هميشه تاريخ جاودان خواهد ماند راست قامتاني که جاودانه تاريخ ماندند و به شجاعان درس آموختند يالثارات الحسين (ع)
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
8
نباید چهره ایشان نمایش داده شود
ناشناس
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
12
جان هر كسي كه دوست داريد چهره قمر بني هاشم رو تو تلويزيون نشان ندهيد.
بابا يوزارسيف نيست كه مردم باهاش خيلي كار نداشته باشند.
از آقا ابوالفضل همه انتظار برآورده شدن حاجت دارند بعد فردا كه هنرپيشه اش رفت تو يك فيل عشقي و يا يك فيلم در پيت بازي كرد ، ملت چهره اون رو جاي تمثال حضرت فرض ميكنند.
وجدانأ ظلم ميكنيد:هم به مردم هم به حضرت
پاسخ ها
محفوظ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
حرف ایشان منطقی است.
نا شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
موافقم
ناشناس
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
6
5
بهتر نیست با مسئولان صحبت شود و از این کار جلوگیری گردد این کار توهین است. نظر علما در این باره چیست؟ آیا این کار موجب بلوا نمی شود.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
1
4
نظرات همه دوستان محترم اما بهترین راه به نظر من تائید فرمایش دوست عزیز کاربرمان میباشد که از مراجع محترم و بزرگوار تقلید استفتاء شود. السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین . اللهم ارزقنا شفاعه الحسین یوم الورود انشاا...
ناشناس
|
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
3
3
حداقل هزینه این کار، انداختن یک بحث بی خودی در جامعه است. نمی شد فیلمانه رو یک جوری نوشت که ضرورتی به نشون دادن چهره حضرت عباس نباشه؟ اینهمه بحت و جدل هم درست نشه؟ مثلا فیلم محمد رسول الله پیغام خودشو نرسوند؟ فهمیده نشد؟ آقایون فقط خودشونو ضایع می کنن همین.
عباس
|
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
2
7
جناب کارگردان محترم آقای میرباقری شخصیت ماه بنی هاشم وصف ناپذیر است لذا از چهره هایی که در هر سریال با عناوین متفاوت ظاهر میشوند از نشان دادان چهره ابوالفضل خوداری شود
امین
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
5
دوست عزیزی که نوشته اند کجا نوشته شده که حضرت عباس معصوم است، خودشان اول بگویند کجا نوشته شده که حضرت عباس معصوم نیستند؟
پاسخ ها
منطق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
از آنجائي همه ميگويند حضرت عباس جزو معصومين نيست چونكه 14 معصوم را همه حفظند مگر اينكه شما بخواهيد يكيشونو حذف كنيد
ناشناس
|
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
5
6
این شخص لیاقت نمایش هیات ظاهری حضرت را نیز ندارد چه برسد به حالات معنوی.
واقعا برای صدا و سیما متاسفم.
میلاد خالقی
|
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
1
5
با سلام
1)دوست عزیز جناب آقای هوشنگی قال الرسول (ص) العلماء امتی افضل من انبیاء بنی اسراییل یعنی علمای امت من بر انبیاء بنی اسراییل برتری دارند و بلاشک قمر بنی هاشم(ع) از علمای بلافصل امت رسول(ص)است و طبق حدیث مطلب شما مردود است .
2)دوست عزیزم جناب آقای امین در حدیث لوح که از طرف خداوند(جل)به رسول اکرم(ص)وحضرت فاطمه (س) داده شده است اسامی چهارده معصوم (ع) ذکر شده است که اسامی را همه شیعیان میدانند . مقام حضرت اباالفضل العباس کم مقامی نیست اما معصوم نیست .
3)دوست عزیزم جناب آقای میر باقری نمایش چهره مبارک سردار سپاه سید الشهداء(ع) بسیار زننده و دور از شان و منزلت والای قمر بنی هاشم است .
احمد
|
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
7
2
انگار حضرت عباس آدم نبوده...
خوب چه اشکالی داره چهره ایشونو کار کنن؟ ایشون نه امام بوده،‌نه معصوم بوده
پس دلیل برای پخش نشدن چهره آن بزرگوار چیه؟ چه توهینی میشه؟ اینهمه تو پوسترا قیافه خوشگل ازش دیدن هیچی نگفتین ولی الان میگید حرام است!!!‌ پناه بر خدا!!!
همش به خاطر افکار متعصب و به دور از منطق شما جماعته بی فکره...
پاسخ ها
نا شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
مسئولان سایت دقت کنن که هر نظری از هر کسی شایسته ی درج شدن نیست. به احساسات و عقاید مردم احترام بزارین و بدونین راجب چه کسی دارین صحبت میکنید و متناسب با شخصیت آن شخص نظر بدهین
محسن
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
4
5
با سلام درسته که حضرت عباس از معصومین نیستند.ولی از مقام و جایگاه بالایی برخوردارند و به نحوی ایشان بزرگترین شخصیت بین امام زادگان را دارند.لذا با توجه به ویژگی های فیزیکی ایشان و همچنین صورت مبارک حضرت که در تاریخ آمده ا ست و مردم از ایشان یک ذهنیت زیبا دارند شایسته نیست که صورت آشکارا نشان داده شود.با تشکر
ناشناس
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
4
5
دیروز حضرت یوسف. امروز حضرت ابالفضل العباس .فردا امام حسین .پس فردا پیامبراسلام.بعدهم که نوبت خداست....نقش خدارو کی میخواد بازی کنه من نمیدونم......ولی اصلا بحث معصوم وغیر معصوم نیست......حضرت ابالفضل ایمان مردمه...با همه چی بازی .با ایمانم بازی.مسخره بازی در اوردن .برای شهرت واسم در کردن هرکاری میکنن.امام زمان بیا که عموت ابالفضل هم بازیچه شد.
کریم قاسمی نژاد
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
3
5
مطمن باشید اگر نقش حضرت علی (ع) را هم کسی بازی کنه هیچ اتفاقی نمی افته چطور که نقش این همه پیامبران خدا را بازی کردند هیچ اتفاقی نیفتاد این همه شبیه خوانی ها در سراسر ایران نقش حضرت امام حسیین یا زینب کبرایا......هیچ اتفاقی نیفتاد کاش ما راه درست آنها را برویم نه تعصب بیخودی داشته باشیم انشاالله
پاسخ ها
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
تعصب بيخودي كجا بود .
اوني كه شبيه خواني ميكنه ، هميشه شبيه خواني ميكنه بعد نمياد با اون نقش معروف بشه ، تو هزار تا فيلم عشقي و.. بازي كنه كه هركي ببينه بگه اين حضرته عباسه؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
3
8
از این زشت تر نمیشود کسی در نقش حضرت ابوالفضل بازی کند حیا کنید
موسوی
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
1
6
آقای میر باقری
مناسب نیست نقش قمر بنی هاشم (ع) را ایشان و یا دیگری بازی نمایند او از اندام فیزیکی مناسب و برانداز شده نقش مذگور برخوردار نیست نیازی هم نیست که در این موضوع مقایسه کنیم
شما خیلی هنرمند باشید بتوانید نقش را تا حد چکمه ها مبارک حضرت عباس(ع) برسانید و مثلا اسب حضرت را نشان دهید و یا شمشیر و بقیه صحنه را شاید ...
ارمان
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
6
2
چه مفهومی داره مردم این همه مخالفت نشون بدن ایشون هم مثل ما یک انسانبودن چه معصوم چه غیر معصوم ادمی بودن خاکی روی این کره ی خاکی پس برای چی دارین از واقعیتهایی که هست فرار میکنین کسی هم که نقش ایشون رو بازی میکنه شخصیت ایشون رو بازی خواهد کرد وخارج از اون شخصیت انسانی هست مثل او ودیگران و به عنوان یک انسان حق وحقوقی برای خودش وزندگیش دارا میباشد مهم این است که کارش را خوب انجام بدهد چه در نقش حضرت عباس چه در نقشای دیگر بنضرم اقای میر باقری بهترین کار در این مورد انجام میدهد که تصویر دایشون رو به نمایش میذاره تا بعضی ها فک نکنن که ایشون یک شخص از یه دنیا ی دیگه هستن بلکه کسی مثل ماست با رفتاری خاص ومردم با ایشون بیشتر انس میگیرن و درک میکنن شخصیت وجودیش رو بزرگترین نقص فیلم محمد رسو ل الله هم این بود که سیمای پیامبر رو نشون ندادن تا مخاطب با ایشون راحت باشن وایشون رو درک نکرد ن وهمچنان یک فرشته ماند در ذهن افاد که از دنیای دیگه ای بود با حرفهای دیگه ما یوزارسیف رو دیدیم وفهمیدیم که کسی غریبه نیست همانند ماست وانچه را میگوید میتوانیم قبول کنیم چون انسانی است خاکی که میتوانیم مثل او باشیم فک کنم کسانی که میخواهند سیمای ایشون به تصویر کشیده نشود فک نمیکنند وهنوز در تاریک خانه دنبال زوزنه میگردند
پاسخ ها
نا شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
خفه شو
مرتضی باقری جامخانه ای
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
3
5
آیا کسی چهره ی حضرت عباس را دیده اند می خواهند نشان دهند این کار اشکال شرعی دارد
کريم هوشنگي
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
5
3
نظر دوستان عزيز صائب است حضرت ابوالفضل عشق ماست نفس ماست ايمان ماست ولي :
1- اين دغدغه است که نقش را آقاي ميرباقري خوب در آورد که هرچقدر هم تلاش کند در مقايسه با امر خداوند کم مي آورد
2- دوستان هم اينقدر به چهره و ظاهر اهميت ندهند امام زمان ما حضرت آيت اله خامنه اي افضل علما هستند اگر مشکلي باشد قطعا ايشان زودتر از همه تذکر خواهند داد و حتي دستور به حذف ولي دوستان با نمايش ندادن و نشناختن و تصوير نساختن درست است که وجهه ها حفظ ميشود ولي مگر حضرت ابوالفضل فقط باب الحوائج ما ايراني ها و شيعيان است آن بنده خداي جنوب مکزيک و نيکاراگوئه و....که بارقه هايي از اميد در قلبش به وجود آمده رابايد به امان خدا رهايش کنيم تا خدا بدادش برسد اين آدمها بايد خلاصه يک اثري از ام القراي جهان اسلام ببينند يا نه ما بايد رسالتمان را انجام دهيم يا اينکه نه قرآن و عترت را به روش خوارج بسته بندي کنيم تافقط خودمان به بهشت برويم کمي منطقي فکر کنيم ما بايد تا حد ممکن تصوير بسازيم البته با دقت تا در ذهن و روح بيننده نقش ببندد
تا کي ميخواهيم ائمه را فقط براي خود و در ذهن ناتوان خود و با نوحه هايي که فقط اشکمان و قلبمان را ميسوزاند تصوير کنيم و احيانا براي مظلوميتشان دل بسوزانيم اين جفا در حق اهل بيت (عليهما سلام ) است بگذاريد اين تصوير از مرزهاي ايران فراتر برود نائب امام زمان حاضر است جلوتر از ايشان حرکت نکنيم
fatemeh
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
3
5
واقعا براشون متاسفم آخه این چه کاریه این بازیگر هر جای دیگه ای که بازی کنه مردم میگن این حضرت عباسه
عباس
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
1
4
بازیگر بزرگ امریکا که نقش حضرت حمزه در فیلم محمد رسول اله رو بلزی کرد بعد از اون فیلم دیگه بازی نکرد
چون حرمت نقش و حرمت حضرت حمزه را فهمید ولی بازیگرای ما این نقش ها رو واسه معروفیت بازی می کنند
حرمت پیغمبر و امام و .. رعایت نمی کنند
نقش یوسف پیامبر بازی می کنند بعدش ...
این نقش ها اهلیت می خواد.
تو رو خدا نگاه قیافه و عینکش بیانداز.انگار می خواد نقش سوپر استار فیلم امریکایی بازی کنه.هیف از بی معرفتی و بی شناختی ما.
ناشناس
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
3
4
اونهايي كه در جواب كاربران دم از تعصب خشك ميزنند مثل اينكه تو زندگي تا حالا از خدا به بوسيله حضرت عباس ( ع ) چيزي نخواستندو حاجت نگرفته اند !!!!!
کبوتر
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
4
2
اصلا درست نیست که بخواهند تصویر حضرت عباس را نشان دهند نمی شود این چهره را هم نورانی نشان دهند و یا طوری باشد که چهره ایشان مشخص نباشد درمورد امام حسن(ع)این کار را به نحو احسن انجام دادند
اسماء
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
1
4
شمایی که می فرمایید مگه حضرت یوسف رو نشون ندادن چی شدمگه؟ هرجابازیگرنقش یوسف رامیبینیم به اسم یوزارسیف همه ایشونومیشناسیم نه بانام مصطفی زمانی بعد ازپخش فیلم مختارنامه هم هرجااین بازیگردرنقش های متفاوت ظاهربشه به اسم حضرت عباس خطابش میکنیم که مثلاحضرت عباس توفلان فیلم بازی کرده حالا به نظرشمااین تعصب وخشکه مقدس بازیه که اصرارداریم نباید نشون داده بشه؟! خیر بی حرمتی به حضرت (ع) هستش وبس ....
دختری ایرانی
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
4
3
سخت نگیرید عزیزان اگر نشان داده شود هیچ اتفاقی نمی افتد جز جذابتر شدن فیلم
bahman
|
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
4
2
السلام وعلیک یاقمرما بنی هاشم نشان دادن چهره حضرت عباس چون معصوم نیست بلامانع است فقط بازیگر این نقش بایدیک الگویی برای دیگران باشدودرجامعه مراقب رفتاروکرداروشیوه زندگی خودباشد که خدای ناکرده افراد ناشایست ازان بهره برداری سو نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
آره حتما این بازیگرهم به این توصیه های گوهربار گوش فرامی دهد حرف زدن خیلی راحته ولی کوعمل ...
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
4
4
آخه کجاحضرت عباس عینک دودی میزد؟عینک دودی سفیدراسیاه نشان میدهد.وحضرت باچشم واقع بین به عالم مینگریست.
پاسخ ها
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
این دیگه ازون حرفابود نظرنداری بدی دیگه چرا چرت میگی یعنی مشکل شماعینک دودی بازیگراگرعینک طبی بزنه مشکل حله ؟؟!
مهرابیان
|
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
5
2
امروز شمایل ِ آقا ابالفضل را نشان می دهند، فردا هم تصویر ِ خانم فاطمه ی زهرا را...آقاجان این که نشد فیلم سازی، این که نشد احترام به بزرگان دین. اگر فردای قیامت جناب ابوطالب جلو مارا گرفت و گفت چرا تصویر آقا ابالفضل و خانم فاطمه ی زهرا را نشان دادید چه پاسخی خواهیم داشت؟ لطفا هنگام فیلم سازی به حرمت آقاها و خانم ها توجه کنید. اجرتان با آقا امام زمان.
م.م
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
5
3
بسمه تعالی
از گذاشتن آقا قمر بنی هاشم در فیلم جدا خودداری شود.
هر کس نمی توانست نقش آن اصوه را بازی کند.لازم است همه بزرگان سینما در حضور امام زمان و نایب برحقش از این کار جلوگیرند وگرنه روز بعد بزرگان دین به تصویر کشیده می شوند.برای در نقش آمدن آن بزرگان تنها راه این است که ببینند چه کسی و چرا می خواهد آن نقش را بازی کند. مثلا آیا نماز اول وق می خواند آیا روزه می گیرد و آیا چشم از نامحرم برمی گرداند؟کسی که می خواهد نقش بزرگان را بازی کند باید در صورت و صیرت شبیه آن بزرگان باشد.هرکی هرکی که نیست.لطفا نظرم را بگذارید.
مريم
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
3
2
به نظر مي رسه با توجه به عواقب بد نشان دادن چهره اين فرد،اگر اين كار انجام نشود بهتر است. البته هتراست كارشناسان ديني در اين مورد اظهار نظر كنند منظورم مجتهدين آشنا با مسائل سينمايي و جامعه است.
khناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
6
2
خواهشمند است این کار را نکنید شاید دیگران هم با من هم فکر باشند
تهرانی
|
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
5
2
شاید انچه در تصور ما از این بزرگواران والامقام وجود دارد دست نخورده باقی بماند بهتر باشد و چون مردم با این بازیگران همذات ÷نداری هم می کنند واگر در فیلبم های آینده اش نقش هایی منفی و سبک داشته باشد بیشتر بر تصور مردم از قداست خاندان پیمبر لطمه زده می شود
عباس
|
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
5
3
واقعابرای اقای میرباقری متاسفم ایشون بااین کار اجر خودشو ضایع میکنه بازی کردن با اعتقادات مردم ضربه زدن به دین خداست
علیرضا
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
3
2
نظرات بسیاری را خواندم باید بگویم کارگردان محمد رسول ا... مسیحی نبود بلکه مسلمان بود به اسم مصطفی عقاد .بعد تصویر حضرت یوسف و یا بقول مردم یوزراسیف را نشان دادند چون مردم میخواستند با ایشان ارتباط برقرار کنند درست اما سئوال من اینجاست آیا واقعا"از زندگی حضرت یوسف درس گرفتیم و با ایشان ارتباط برقرار کردیم یااینکه بعد از هرنمایش آن حرفها و متلکها و جوکها سخیف را نساختند پس به نظر من میبایست جلوی بهانه ها گرفته شود تصویر قمربنی هاشم نشان داده نشود.
معصومه
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
3
3
جمع کنید این خشکه مقدس بازی ها رو
حالا نشون دادن ایشون شده بدعت ؟
خوبه امثال شماها مرجع تقلید بشن اون موقع چه دینی میخوان تحویل جامعه بدن...
باران
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
1
3
من که فیلمو تا حالا نگاه نکردم ولی به نظر منم بهتره نشون ندن . حالا واقعا فیلمش ارزش دیدن داره و تاثیر مثبت میذاره که منم نگاه کنم ؟ امیدوارم که فیلمش مثل حضرت یوسف نباشه
سید
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
2
4
جسارتاً وقتی عدم نمایش مشکلی ایجاد نمی کند ، چه اصراری است که نمایش داده شود؟
علی
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
3
2
فقط تقصیرمیرباقری نیست
مقصرکسانی هستن که دست رودست گذاشتن تاهرکی هرکاری دلش خواست بکنه هرکی میخادکارش بهتر باشه ازائمه سوء استفاده میکنه آقای میرباقری فکر روزی باش که باید جواب بدی
علی
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
3
2
فقط تقصیرمیرباقری نیست
مقصرکسانی هستن که دست رودست گذاشتن تاهرکی هرکاری دلش خواست بکنه هرکی میخادکارش بهتر باشه ازائمه سوء استفاده میکنه آقای میرباقری فکر روزی باش که باید جواب بدی
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
3
2
مثل روز روشنه که نشون ندادن چهره ی نورانی حضرت ابالفضل در یک سریال تلویزیونی بهتر از نشون دادن اونه. اونم تو جامعه ای که غیرمسلموناش هم از حضرت حاجت می گیرند.
ناشناس
|
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
2
1
تقریباً نظر تمام دوستان را خوندم ۰ هر چند بعضی دوستان از خشک مقدس بازی حرف به میان آورده اند ، تا به حال ندیده ام کسی به نام حضرت یوسف یا حضرت مسیح قسم یاد کند۰ ولی در زمانی که بسیاری از افرادجامعه با قسم به نام عزیزان وخانواده پیامبر سوگند میخورند، باید ازنشان دادن چهره افراد عادی به جای اولیاء خدا اجتناب
کرد۰
ناشناس
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
3
3
همين بس كه حضرت عباس فرزند حضرت علي عليه السلام و ام البنين سلام الله عليها وبرادر امام حسن وامام حسين عليه السلام وخانم زينب سلام الله عليها ميباشد كافي است كه به شان و منزلتشان بيشتر احترام گذاشته شود و جاي هيچ بحثي ديگر نمي ماند
رضا
|
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
1
4
حضرت یوسف هم معصوم بود. چرا آنجا داد هیچ کس در نیامد. اصل نبوت ما شیعیان که معصومیت انبیا در آن مستتر است مطلبید کسی چیزی بگویید.

ما یوسف (ع) را پیامبر خود نمی دانیم در حالیکه نبوت یعنی پذیرش همه انبیا نه فقط حضرت محمد (ص).

واضح است که بحث تعصب است نه دینداری.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
اگر نميدوني برو سوال كن تا ضايع نشي
كلإ 14 نفر معصوم بودند.
حضرت محمد ، حضرت فاطمه و 12 امام معصوم.
در ضمن نبوت يعني پذيرش انبا كه اخرينش حضرت محمد است و قرآن كاملترين پكتاب آسماني نبوت بوده و بدون تحريف به دست ما رسيده .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
اگر نميدوني برو سوال كن تا ضايع نشي.
كلأ 14 معصو بيشتر نبوده
حضرت محمد (ص) ، حضرت فاطمه ( س) ، 12 اماه معصوم
در ضمن نبوت يعني پذيرش همه انبيا كه كاملتيرن آنها حضرت محمد ( ص ) بوده پس يعني پذيرش حضرت محمد كه پيام الهي او كاملترين پيام پيامبران بوده و بدون تحريف بدست ما رسيده.
تعصب اينجا براي اين مطلب جايي نداره
اگر تو هم به خاندان عصمت و طهارت كه حضرا عباس هم از آن خادان مي باشد ارادت داشته باشي براي اينكه وجهه آنها نزد جامعه مخدوش نشود ترجيح ميدهي نظري مخالف با نشان دان سيماي نوراني آنها در تلويزيون بدهي
sadaf
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
1
3
ازخدابترسيد حضرت عباس عشق امام حسين بودشماربه همين سادگي يك انسان معمولي رادرجاي اون قرارداده ايد حتما مي خواهيدشيعيان رامضحكه تسنن كنيد؟ پس علما كجاهستند
ناشناس
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
3
0
نظر مراجع محترم تقلید استفتا شود.
سعید
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
0
4
یا حضرت عباس... چقدر کامنت!!! پس من خوب کاری می کنم که این سریالو نمی بینم. نگو یه خبرایی بوده. ت...
امیر
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
2
3
دوستان تعصب رو کنار بگذارید... مگر مقام حضرت عباس (ع) از حضرت یوسف بالاتر است؟ مگر چهره حضرت یوسف نشان داده شد چهره منور ایشان نزد مردم مخدوش شد؟ بس کنید این خشکه مقدس بازیها رو .. روح پیغمبر (ص) رو با اراجیفتون آزرده نکنید ... به باطن ماجرا نگاه کنید که همانا نشان دادن مرام جوانمردی آن بزرگوار است ... کارتون شده ظاهر بینی ... پس فرق شماها با خوارج صفین چیه؟ همونا که عمق عدالت علی (ع ) رو ندیدن و بخاطر سطحی نگری و ظاهربینیشون تا ابد ملعون شدند ... مگه چه اشکالی داره که چهره اون بزرگوار نمایش داده بشه؟ هر کی میخواد با دیدن چهره بازیگری که نقش ایشون رو بازی میکنه از ایشون دلزده بشه و ... بذار زودتر بشه که دچار همون سطحی نگری است و فاقد بصیرت است ... هر کی دوست داره این سریالو ببینه که معرفت و آگاهیش بره بالا.. هر کی هم فکر میکنه با دیدن این سریال ایمانش به خطر میفته !!!!!!!!!!! نبینه ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
برايت واقعأ متاسفم كه با نوشتن 4 كلمه ميخواهي بگي خيلي حاليته ولي بصيرت نداري 2زار هم حاليت نيست
ناشناس
|
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
2
1
هيچكس لياقت ندارد كه خودش را جايگزين حضرت ابوالفضل كند چون در مرتبه آنان شبيه و نظيري بعد از آنان در اين دنيا وجود ندارد تا آقاي و سرورمان حضرت امام مهدي موعود آقايمان ظهور نمايد.
احمد کاشکی
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
1
1
دوستان اجازه هست ما از محرم امسال به بعد عکس این آقا را به عنوان شمائل بر سر هیئت نسب کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
بیا اینم یکی ازعواقب بد این کار نه آقا این کارونکن میگیرنتا
ناشناس
|
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
1
1
دوست عزیز "نسب" غلطه ، "نصب" صحیحه
محمد صادق
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
3
0
با سلام - دیگر جسارت را به نهایت رسانده اید ، پس فردا هم چهره امامان را نشان می دهد ، لعنت خداوند بر شما ، که این قدر گستاخ هستید آن فرد خارجی فیلم حضرت پیغمبر را ساخت اما تصویری از ایشان نشان نداد
حالا شما به ظاهر مسلمانان این کار گناه را انجام می دهید ، خاک بر سر ادعا هایتان ، در ضمن آن جاهلی که نظر داده حضرت عباس (س) معصوم نیستند هم که خدا شفایش دهد چون نمی فهمد معصوم چیست و نمی داند که معصوم بودن درجات دارد که بالاترین آن درجه عصمت چهارده معصوم علیهم السلام است.
علیرضا
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
1
2
چه اشکالی دارد این نقش نشان داده شود حضرت عباس هم یک انسان بود مانعی ندارد ...
یکم بیشتر فکر کنید لطفاً
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
چشم سعی میکنم بیشترفکرکنم به هوش شما!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
1
1
من نميدانم چه ارتباطي بين معصوميت و نشان دادن چهره يك فرد وجود دارد كه اينقدر حساسيت نشان داده ميشود ،در هاليوود اينقدر چارلتون استون در نقش پيامبران مختلف ظاهر شد مگر چه اتفاقي افتاد جز اينكه جذابيت فيلم را زياد كرد و نفوذ افكار سازندگان در مخاطب را بيشتر كرد الان اگر اسم حضرت موسي ميايد همه چهره هنرپيشه نقش ايشان را در ذهن مياورند ،اگر ميخواهيم فرهنگ اسلام شيعي را گسترش دهيم بايد از اين دگماتيسم دست بكشيم
آذربايجان
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
1
0
درست است كه حضرت عباس جزو 14 معصوم نيست ولي اغراق نيست اگر بگوييم در ميان آذريها بخاطر غيرت و شجاعتش همرديف با سيدالشهداء جايگاه خاصي دارد . با اين اوصاف بقول يكي از دوستان كه نظر دادن دادن اين نقش به بازيگري كه فردا دنبال فيملمهاي گل منگولي نرود خيلي مهم است . اين نكته را هم بايد بگويم كه الان هر وقت نام مالك اشتر را ميشنوم ناخوداگاه داريوش ارجمند به ذهنم ميايد
123
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
1
0
تیتر اشتباهه . یکی میخواد نقش آقا اباالفضل رو بازی کنه . اشکالی نداره.
علیرضا
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
0
1
اخر نشون بدن یا ندن مسئله این است شما عزیزان دل وجگران انقدر خودتون رو ازیت نکنید واقه بینانه نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
شما بهتره یه کم املاتو قوی ترکنی بعد نظربدی فعلا 18 شدی دوصفحه ازروی اذیت و واقع بینانه بنویس تابعد
ناشناس
|
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
0
1
جان خود اباالفضل نشان ندید
بنده را نام خویشتن نبود...
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
0
1
بله... تو دوره زمونه ای که بعضیا ادعای... می کنند این چیزا بعید نیست...
ولی در کل... به احساسات باید احترام گذاشت و لی بر این پایه نباید تصمیم گرفت حالا اینکه تصویر پخش کنند یا نکنند باشد با اهل فن...
من هم آدم احساسی هستم پس نظرم اینه که اگه پخش نشه بهتره
درسته که میگن جز 14 معصوم نیست ولی بابالحوائج بودن و انتساب به خاندان عصمت کم نیست همانند حضرت زینب س و...
...
برجی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
1
2
نباید چهره ایشان نمایش داده شود
IQ
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
1
2
به نظر من اگه نشون ندن بهتره حداقل مثل شخصیت امام رضا در فیلم اون حضرت چهره ی بازیگر مشخص نباشه
جواد
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
2
میر باقری هی بگید وهابیها بدند شما که این همه احساسات شیعیان وعاشقان حضرت را جریهه دار میکنید دارید بدعت میگذارید .لعنت خدا بر بدعت گذاران بد .
مصطفي
|
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
1
حضرت عباس جزو امامان معصوم نيستند ولي بهتر است حرمت ايشان در فيلمها حفظ شود هرچند تعزيه خوانها در نقش ايشان بازي مي كنند اما صدا و سيما يك رسانه ي عمومي و ملي است
مریم
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
متاسفانه یکی از ایراداتی که به ما شیعیان وارده اینه که از بزرگان دین آنقدر چهره ای مقدس و دست نیافتنی می سازیم که بعد به جای اینکه به اصل که پرستش خدا ایمان ب روز قیامت و اعتقاد به نبوت انبیا است و البته عدل و امامت که اصول مذهبمونه و در دل خودش درسها و آموزه های بزرگ برای تمام جنبه های زندگی داره، اسیر فرعیات می شیم. ائمه اصلا نمی خواستن که ما از اونا قدیس بسازیم، بلکه می خواستن که ما راه درست زندگی کردن رو یاد بگیریم و بارها احادیثی رو شنیدیم که بر آنها که شئونی رو که مختص ذات مقدس پروردگاره به اونا نسبت می دن لعنت کردن. اگه نشون دادن چهره ی حضرت عباس (ع) باعث بشه که آئین اخلاق، مردانگی، جوانمردی، غیرت، وفاداری و تمام ویژگی هایی که ایشونو با اون خصائل می شناسیم در ما و اونایی که ایشونو نمی شناسن زنده بشه، به نظر من کار درستیه.
نباید تعصب داشت، بلکه باید سعی کرد پیرو ایشون بود.
دست آقای میرباقری که قبلا هم با سریال امام علی ما رو با این امام عشق و مردانگی آشنا کرد درد نکنه
محمد رضا
|
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
1
آقای میر باقری لا اقل به بیانات حضرت امامصادق در مورد حضرت ابالفضل العباس نگاه کن ....حضرت که باب الحوائج هستند .بدعت نذار . انشاالله ....بعضی ها که نظر دادهاند شیعه نیستند.تو را به خدا نشان نده .از وقتی که این خبر را دیده ام من وخانواده 20 یا 30 نفری به خدا خواب نداریم ....
ناشناس
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
کارهای آقای میر باقری مثل سریال امام علی، همیشه اشتباهات تاریخی عجیبی داشت.
صلح امام حسن رو هم که دیدیم چجوری نشون داده شد. همسر امام حسن هم که کم مونده بود بگه حسن جون به جای حسن.
ولی این دیگه نوبره خداییش!!
محمد
|
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
کار شایسته ای نیست.منزلت اون بزرگوار قابل وصف نیست
محمود
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
شخصيت هاي والامقام رااينگونه خردنكنيدبهتر است نشان ندهيد
ناشناس
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
مگه کسی هنوز صدا و سیما نگاه میکنه؟!!!
گلی
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
اووووه چقدر حساسین میرباقری کار خودشو می کنه کسی از شما ها نظر
نخواسته
مهرزاد
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
من تعجب می کنم چرا برخی به خودشون اجازه میدن راجع به هر چیزی بدون تخصص و سند معتبر اظهار نظر کنن.به نظر من کافیه این مساله از علما استفتا بشه.
امیر
|
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
بد بختی ما همین دیگه حالا جای چهره ی حضرت ابوالفضل(ع)خورشید نشون بدن با عینک افتابی ببینی دیگه منزلت حفظ شده ...
fari
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
0
0
به نظر من اگر چهره را نشان نمی دادید بهتر بود
ماهان
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
0
1
به نظر من حتما نیازی نبود که چهره را نشان دهند می توانستند مثل فیلم امام رضا هاله ای از نور نشان دهند ابهت و عظمت حضرت عباس فراتر از این است که به شمایلش به تصویر کشیده شود
NAZANIN
|
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
0
1
چهره پیامبر اوالعزم(حضرت ابراهیم) را با انیمیشن نشان می دهند بهتر از این توقع نیست حرمت حضرت عباس کم از امام حسین نیست شایدم این شروعی باشد...
NAZANIN
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
1
چرا نظر من نصف امده است؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
2
واقعا نمی دونند که چه اشتباه بزرگی میکنند
ابراهیم
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
1
درود بر آقای میرباقری
ناشناس
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
سلام
ایا نشان دادن چهره پیامبران الهی جرم است ؟
ناشناس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
چهره ی آقا حضرت عباس را نشان ندهید.
نوکر آقام ابالفضل
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
0
0
سلام
فقط اینو میخوام بگم وجدانن آخه من تو لیاقت داریم صورت ماه قمر بنی هاشم رو ببینیم تو رو خدا بخاطر همان سینه زنی که تو ایام محرم برای آقا میزنید نشون ندید
مهدی
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
0
درمقام سلمان فرموده اند÷سلمان منا اهل البیت÷ وفرموده امام زمانمان حجت ابن الحسن عج است که فرموده انداگر عموی ماعباس به ریگهای بیابان نظر کند هر ریگی برای خودش یک سلمان میشود÷اول کسب معرفت بعد اظهار نظر
مهدی حیدری
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
0
0
به نظرمن اگرلحظه شهادت مولا ابالفضل رابه صورت نورانی نشان بدهید بهتر است وبگذارید جهانیان ببینندکه بامولای باوفای ماچه کرده اند السلام علیک یامولا یاابالفضل ع به علی نوکرتم اقا
محمد
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
سلام کاش فیلم امامها و پیغمبر ها هم را مانند فیلم امام رضا (ع) می ساختند٫
امین
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
0
0
دایره عصمت منحصر به 14 معصوم نیست بلکه امثال حضرت زینب(س)،حضرت علی اکبر(ع) و حضرت اباالفضل (ع) جزء معصومین محسوب می شوند منتها در دایره مرکزی عصمت و در اوج آن 14 معصوم (ع) قرار دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت