به‌روز شده در: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۱۵۱ نظر
برخي از هنرمندان از جمله مريلا زارعي و مهناز افضلي نيز حضور داشتند كه پيش از اين تلاش زيادي براي اخذ رضايت از اولياي دم داشتند.
ایسنا: اجراي مجازات قصاص شهلا جاهد پس از گذشت 8 سال از وقوع جنايت، حاشيه‌هايي در بر داشت.

بخشي از حاشيه‌هاي اجراي مجازات قصاص اين متهم در پي مي‌آيد:

* از ساعات ابتدايي بامداد امروز ـ چهارشنبه ـ جمعي از افراد خواهان گذشت اولياي دم از قصاص، بستگان شهلا و جمعي از خبرنگاران داخلي در محوطه بيروني بازداشتگاه اوين حضور داشتند.

* در ميان اين افراد، برخي از هنرمندان از جمله مريلا زارعي و مهناز افضلي نيز حضور داشتند كه پيش از اين تلاش زيادي براي اخذ رضايت از اولياي دم داشتند.

* ساعت 4:50 عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع شهلا به زندان مراجعه كرد و در جمع خبرنگاران گفت كه هنوز هم مي‌توان به اخذ رضايت اميدوار بود.

* ساعت 5 نماينده‌اي از دستگاه قضايي به اوين مراجعه كرد و به حضار اطمينان داد كه براي برقراري سازش در پرونده تمام تلاش خود را صرف خواهد كرد.

* ساعت 5:10 قاضي عصمت‌الله جابري داديار اجراي احكام دادسراي امور جنايي پايتخت و مديردفتر وي به زندان اوين مراجعه كردند.

* لحظاتي بعد در حالي كه خودروي ويژه بررسي صحنه جرم، حامل پزشك كشيك قانوني و يك دستگاه آمبولانس وارد اوين شدند، شهلا جاهد از قرنطينه خارج شد تا براي اجراي حكم آماده شود.

* براساس گفته‌هاي برخي از شاهدان مراسم اجرا، شهلا پيش از حضور پاي چوبه دار نماز خواند و به دعا پرداخت.

* ساعت 5:25 اولياي دم لاله سحرخيزان (مقتول) متشكل از مادر و دو برادر مقتول به همراه ناصر محمدخاني كه به وكالت از دو فرزند خود در مراسم حضور يافته بود، سوار بر يك دستگاه خودروي پرشياي سفيدرنگ قصد ورود به اوين را داشتند كه در اين لحظه مادر، برادر، خواهر و ساير بستگان شهلا جلوي خودرو را گرفتند و با التماس از آنها خواستند كه رضايت بدهند اما پس از چند دقيقه خودرو به داخل زندان رفت.

* از اين ساعت به بعد، بستگان شهلا شروع به گريه و دعا كردند و ساير حضار نيز منتظر شنيدن خبري مبني بر اجرا يا اعلام رضايت ماندند.

* براساس گفته‌هاي برخي شاهدان، چند دقيقه مادر لاله و شهلا به صحبت با يكديگر پرداختند كه عمده صحبت‌هاي رد و بدل شده بين آنها مربوط به حوادث دوران برگزاري دادگاه و تقاضاي شهلا براي اعلام رضايت بود.

* برخي شاهدان ماجرا اظهار كردند كه ناصر محمدخاني و شهلا هيچ واكنشي نسبت به يكديگر نداشتند .

* شهلا در پاسخ به داديار اجراي احكام كه از او خواسته بود اگر حرفي دارد بگويد، اظهار كرد كه حرفي براي گفتن ندارد و اگر حرفي بوده طي اين سال‌ها مي‌گفته است.

* سپس متهم نسبت به برخي امور مالي خود وصايايي را اعلام كرد كه همه موارد به ثبت رسيد.

* در اين زمان نماينده رييس قوه قضاييه نيز صحبت با اولياي دم را آغاز و تمام تلاش خود را براي اخذ رضايت و گذشت از قصاص صرف كرد اما نتيجه‌بخش نبود.

* وكيل مدافع شهلا نيز در صحنه اجرا اظهار كرد كه تمام تلاش خود را براي نجات جان شهلا به خرج داده و اقدامات لازم را انجام داده است.

* در لحظه‌هاي آخر، بار ديگر شهلا با التماس و گريه از مادر لاله خواست كه گذشت كند اما تقاضاي او ثمري نداشت.

* نهايتا ساعت 5:45 در حالي كه طناب دار به گردن شهلا آويخته شد، پس از قرائت حكم دادگاه و در حضور داديار اجراي احكام، مدير دفتر وي، مسئول زندان اوين، پزشك قانوني و نماينده دستگاه قضايي، برادر لاله به عنوان نماينده اولياي دم، چهارپايه‌اي را كه زير پاي شهلا قرار داشت كشيد و به اين ترتيب پرونده زندگي خديجه جاهد معروف به شهلا براي هميشه بسته شد.

* پس از اجراي حكم و تاييد مرگ توسط پزشك قانوني، صورتجلسه‌هاي مربوطه به امضاي مسوولان ذي‌ربط رسيد.

* زماني كه خبر اجراي حكم به بيرون زندان رسيد، بيقراري بستگان شهلا بيشتر شد و به‌تدريج خبرنگاران و ساير افراد نيز از محل پراكنده شدند.
برچسب ها: شهلا جاهد
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۲۷
انتشار یافته: ۱۵۱
اسماعیل
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
3
67
آقای ناصرخان محمدخانی آیا در محکمه وجدان خود سهمی در قتل لاله و شهلا احساس می کنی ؟
محمد
|
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
3
51
به آقای ناصر محمد خانی بگویید خسته نباشی
بی سرزمین
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
3
31
انجا که درخت را دار می خوانند
هیچ لبخندی مبارک نیست .
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
پدر مادر برادر خواهر یا بچه ات را بکشند انوقت به دار چی میگی بابایی بی هویت اگه به ماشینت یک خط بندازند اون موقع چه کارها که نمی کنی
محمد
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
5
17
یا ایها الذین امنوا کتب علیکم القصاص فی القتلی الحر بالحروالعبد بالعبدوالانثی بالانثی فمن عفی له من اخیه شیءفاتباع بالمعرف و اداء الیه باحسان ذلک من تخفیف ربکم ورحمهٌ فمن اعتدی بعد ذلک فله عذاب الیم
ايمان
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
4
46
آقاي محمد خاني کاش تو رضايت مي دادي. چون يک سر اين قضيه تو بودي. توکه نتوانستي جلوي شهوات و نفسانياتت رو بگيري و نتوانستي عدالت بين همسران را اجرا کني. نمي دانم با عذاب وجدانت چه خواهي کرد؟
پاسخ ها
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
اونی باید مجازات میشد ناصر محمد خانی بود نه شهلا. انسان های بی ظرفیت که کار شاق آنه اعتیاد باشه و اسیر شهوات خود شوند و بخواهند برای جوانان الگو باشند در ریخته شدن دو انسان خودشان را بی گناه معرفی خواهند کرد . ننگ و شرم بر افرادی مثل ناصر محمد خانی
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
حتی اگر ناصر محمد خانی ارتباط نامشروع داشت این امر دلیل نمی شود شهلا مرتکب قتل شود حال انکه صیغه بودند اگر همسر اولش این کار را می کرد شاید بهش کمی حق می دادیم تازه این شهلا بود که خودش را تحمیل کرد نه ناصر اخر انکه شما که اینقدر به ناصر ایراد میگیرید ایا خودتان را بهتر می دانید به قول حافظ واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دگر میکنند
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
2
31
آره مقصر اصلي از نظر اخلاقي همين آقاست ولي حيف كه در تعريف جرم اخلاق مفهومي ندارد راستي ايشان دوباره ازدواج كردند يا اينكه با زن سوم ارتباط پنهاني دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
man zane jadidesh ro didam ba dokhtarike un zan az shohare ghablish dare. moteasefam baraye un zane bi gonahi ke mord va bachehash vagarne in mard ........
ناشناس
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
19
8
باید به سزای هوس بازیهایش در همین دنیا میرسید واز خانم زارعی سوال می کنم اگر شهلا به جای لاله با خواهرشما ملیکا اینطور کرده بود باز هم از این گذشت ها صحبت میکردید؟
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
ولی آقای محمدخانی نباید به سزای هوس بازیهاش میرسید.
علی
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
4
18
مگه محمدخانی مجدان هم میتونه داشته باشه؟؟
الان هم که تشریف بردن قطر !
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
2
12
آقاي محمد خاني کاش تو رضايت مي دادي. چون يک سر اين قضيه تو بودي. توکه نتوانستي جلوي شهوات و نفسانياتت رو بگيري و نمي دانم با عذاب وجدانت چه خواهي کرد؟
پاسخ ها
دکر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
متاسفم
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
5
17
در عفو لذتی هست که اقای محمد خانی لیاقت چشیدنش را نداشت
پاسخ ها
احمدی از بوشهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
شهلا چرا نبخشید و از روی هوس لاله را کشت کجا نشستی به این راحتی اظهار نظر میکنی ناشناس.وقتی شهلا نتونست ببیند که با کشتن لاله دو فرزند او بی مادر میشوند میخوام صد سال لذت این عفو را نچشم
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
عفو شرایطی دارد امام علی علیه السلام فرمودند:در عفو لذتی است که در گذشت نیست.پس چرا امام حسن و امام حسین علیه السلام ابن ملجم را قصاص کردند...
ناشناس
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
13
13
اولياء دم (خانواده مرحوم لاله سحر خيزان و محمد خاني) اگر در همسايگي شما زندگي مي‌كردم هرگز حاضر نبودم تو روي‌تان هم نگاه كنم آيا شما واقعاً انسان هستيد. واقعاً دل سنگ هستيد.
البته همون بهتر اين بي‌آبرو از ايران رفت.
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
نكن شما از فاميلهاي شهلا هستيد ؟؟ واقعا بايد براي خودتون ناراحت و متاسف باشيد كه اينطور در مورد خانواده سحرخيزان حرف ميزنيد ؟ كاش شهلا مادر يا خواهر شما رو ميكشت تا ببينم واقعا اون وقت شما رضايت ميداديد يا نه ؟ ناشناس عزيز خودتو چند لحظه جاي فرزندان لاله بزار ؟ ببين اونا چي كشيدن بعد از شهلا حمايت بكن.
حوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
واقعا خيلي عجيب است دنيا برگشته جاي متهم با قرباني عوض شده اگرشما به جاي خانواده لاله بوديد چه كار مي كرديد
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
نه جا عوض نشده. شهلا قتل کرده و باید مجازات میشد ولی نباید ناصر محمد خانی نامرد این قدر بی تفاوت میبود و بی هیچ عقوبتی رها میشد!
سید امیر
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
2
17
بسمه تعالی
اولیای دم از حق قرانی ، شرعی ، قانونی و خدادادی خود استفاده کردند اما خود قران کریم در ادامه حکم قصاص فرموده اگر عفو کنند بهتر است.
شهلا اعدام شد اما از خبرنگاران محترم استدعا دارم اکنون مصاحبه ای با اولیای دم انجام دهند و ببینند آیا اعدام شهلا مرهمی بر زخم آنان نهاد یا اینکه این زخم التیام بخش نیست و بفرموده قران عفو بهتر است !
تصور میکنم از امروز اولیای دم بهتر میتوانند پاسخ دهند !
ناشناس
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
7
17
آقای محمد خانی سفر به خیر خوش بگذره.
شهلا بیچاره و قربانی این ماجرا سفر تو هم به خیر
خانواده مرحوم لاله شما با عدم گذشتتون خانواده دیگری را هم عرادار کردید. تا امروز صبح به شدت باهاتون همدرد بودم ولی دیگه نیستم.
پاسخ ها
حوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
همدرد نباش فرقي نمي كنه چون عزيزي از دست ندادي عزيزي كه بيگناه توسط يك فرد پررو از دست بدهي انهم به طرز فجيح
ناشناس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
4
19
به نظر من ناصر خان بایستی اعدام می شد نه آن زن که قربانی هوسهای یک مرد هرزه شده است
ناشناس
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
1
16
لعنت به شیطان وهوای نفس لعنت
آزی
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
26
12
از اینکه شهلا مرد بسیار خوشحالم اون یکی از منفورات در دوران بود وباعت ننگ مازنان امیدوارم در جهنم بسوزد تا همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
واقعا برای شما متاسفم
1- شهلا در 16 سالگی عاشق یک مرد مشهور شده اتفاقی که میتونه برای خیلی دخترهای نوجوان که قدرت تحلیل ندارند بیفته و اون مرد خبیث هم از او سوء استفاده کرده
2-در پرونده شهلا ابهامات فراوانی وجود داشت و هیچکس بر گناهکار بودن او مطمئن نبود و با این ابهام هم پرونده او و لاله بسته شد شاید که به لطف خدا حقایق زمانی برملا شود اما تا آنزمان دیگر فرصت ها از دست رفته
3- اثر معنوی و فرهنگی که بخشیدن در جامعه میگذارد بمراتب قویتر و ماندگار تر از آن است که جواب خشونت را با خشونت داد
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
khanoome be estelah zan shoma ma ghazi hasti parvandeie ke ghaziol ghozat 8 sal be takhiresh endakht be khatere nokate mobhamesh emrooz be har dalili baste shod ishon ghease amalesh karde ia nakarde shod shoma lotfan movazebe khodet bash " kolaheto bechasb ke bad nabare"
ناشناس
| CANADA |
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
mage mishnakhtish ensan bash va posht sare kasi ke dastesh az in donya ko tahe harf nazan shahla agar ghatl kard taghasesham dad to khodet baese nangi oni ke ta abad misooze adamaye kinei mesle toan ke rajebe ye marhoom intori harf mizani
مهرناز
| UNITED STATES |
۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
واقعا برای افرادی مثل ازی متاسفم.اگه همین خانم رو روانکاوی کنید مطمئن باشید ......ولی مسئله اینه که مقصرتر ازشهلاکه متاسفانه قسر در رفت ناصر محمد خانی است که شهلای بدبخت را به این امید که خودش و بچه هاش ولی دم هستند تشویق به کشتن لاله خدابیامرز کرد.
moied
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
2
6
امان از سايه بي‌سر

بر اين درگاه درد ‌آور

امان از ناتمام تو

امان از ناتمام من

امان از روز بي‌رؤيا

امان از شام مرگ آوا

امان از جاي صد دشنه

ميان چين پيـــراهن
ناشناس
|
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
4
7
اقاي محمدخاني قاتل واقعي بود ولي فرار كرد
ناشناس
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
3
8
اقای محمد خانی شما هم یکی از مسببان این ماجرا هستی باید گذشت می کردی پس حال که گذشت نکردی حداقل وجدان خودت را قصاص کن
پاسخ ها
مرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
...نمیدونم چرا همه دنبال پا ک کردن صورت مسئله هستیم مخصوصا خانوما / من طرفد ار محمد خانی نیستم که اتفا قا مقصر اصلی و بی مر ا م که پشت شهلا رو خالی کرد .شما ها مستند بی بی سی ر و در مورد زند گی این د و تا دیده بودید ؟ فیلمهای خصوصی و.. محمد خانی عاشق نبود . ولی چه عاملی باعث میشه که یه مرد دنبال یه نفر دیگه بره ؟ چر ا همه خانوما فکر میکنن که مردها هوسبازن .؟ شما ر و به خد ا یه سوزن هم به خودتون بزنید بعد.... اون موقع تو زمان خودش تازگی داشت ولی الان هم خانوما وهم آ قایو ن (به نظر من 50 د رصد ) مخصوصا ازدواج کرده ها تو زند گیشون ر ابطه هست / رابطه حتما جنسی نه ولی هست ...تو ر و به خد ا ا حساساتی نشید و حمله هم نکنید .. خد ا بیا مرز لاله هم لا بد ا یر اد ی داشته شو هرش سر اغ یکی دیگه رفته .. قرون وسطایی فکر نکنیم .. البته محمد خانی باید اگه مرد بود حد اقل 50 د ر صد کا ر ر و به د وش میگرفت نه قتلو بلکه مسبب بودنش د ر عشق و علاقه ایی که شهلا رو به طرفش کشید ه و خا نو ما ر و هم که میدو نید همه ماشالله ححححححسود .....
سیما
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
3
7
ناصر یه آدم ترسو و خاءن بیشتر نیست.آدمی که خودش و.......پشت شهلا قایم کرد. خانواده لاله قصد انتقام از این داماد خاءن رو ندارن؟بچه های لاله وقتی بزرگ شدن راجع به این بابای نا لایق و هرز چه قضاوتی میکنن؟ ناصر قاتل اصلی لاله بود فقط تیغ رو شهلا کشید. آینده پرده از همه چیز بر میداره.
........
امید
|
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
6
9
ما ایرانی همیشه احساسی با همه چی برخورد میکنیم 8 سال پیش وقتی خبر رو شنیدیم همه گفتیم عجب زن بیرحمیه حتما باید قصاص بشه اما با کلی مظلوم نمایی نظر همه رو عوض کرد .تازه این شهلا بوده که 15 سال عاشق محمد خانی بوده .میرفته سر تمرین پرسپولیس تااونو ببینه وآخر هم با قرار گرفتن سر راهش اونو مجبور به ارتباط کرده.محمد خانی هم که پیامبر نبوده.من نمیگم محمد خانی بی تقصیر بوده اما مطمعنا جرم شهلا جاهد صد برابر اون بوده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
اگر درست مطالعه کنید دلایلی وجود داره که ممکنه شهلا بیگناه بوده و قربانی یک توطئه شده، توی مملکت ما این چیزا بعید نیست.
چی شد که خانواده خانم سحرخیزان یکهو به این نتیجه رسیدن که محمدخانی اشتباه کرده وباید ببخشنش؟ اگر این عدم رضایتشون دلیل خاصی نداشت نباید ناصر محمدخانی رو هم می بخشیدن!
شهلا اگر هم زنده می موند (مقصر یا بیگناه) دیگه زندگی اش تباه شده بود، اما ایکاش اجازه میدادند که حقایق روشن بشه
ميترا
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
10
3
فقط مي تونم بگم شهلا بي گناه كشته شد........
هيچ مدرك علني از شهلا در دست نبود.....
اگه شهلا قاتل بود تو اين 8 سال به جاي اينكه خودشو عذاب بده و واسه اثبات بي گناهي خودش به هر دري بزنه، اعتراف مي كرد و خيلي وقت پيش خودشو از اين جهنم نجات مي داد......
آقاي محمد خاني كجايي كه ببيني سر دو تا زنتو هم خوردي و حالا دنبال يكي ديگه اش مي گردي........
خدا ازت نگذره......تو كه.........گيريم كه شهلا قاتله پس انسانيتت كجا رفته.......
البته شماها كه انسان نيستين
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
ميترا خانم ميشه بگيد اون اعتراف سال 83 كه فيلمش هم هست چي بود ؟ نكاتي از قتل رو گفت كه با وجود اينكه يكسال از قتل گذشته بود ولي بازم پليس بهشون نرسيده بود ولي شهلا اعتراف كرد و پليس اون سرنخ ها رو پيدا كرد در ضمن ميشه شما بگيد مدرك اينكه كار شهلا نبوده چي بود ؟ در ضمن اين پرونده رو 27 قاضي ديگه هم راي بر قاتل بودن شهلا دادن چطور ميگي بيگناه بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
ميترا خانم واقعا باز مطمنئي كه شهلا بيگناه بود درضمن خانم عزيز موقعي كه لايه بيجاره با آن وضع گشته شد انسانيت كجا بود و همچنين محمدخاني كار شرعي كرده كه شهلا را صيغه كرده كاري كه پيامبر اسلام هم تاييد كرده اند اين وسط شهلا بود كه بيش از اندازه خود مي خواست وپررو بود لاله بايد اونو مي گشت
امید
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
7
6
ناصر خان دست مریزاد . آفرین . نشون دادی کهاز انسانیت هیچ بویی نبردی. اسمتو گذاشتی ورزشکاررررر ............
نادر
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
2
7
اقای ناصر محمد خاننی ای مردی که یک طرف این مرگ وتباهی دونفر شدی این تو بودی مه سنگ بنای این وقایع را گذاشتتی مرد...........امروز دو نفر نباید مرده باشند مردحسابی پول داشتی هوس داشتی غرور داشتی شرف داشتی غیرت داشتی چی داشتی .........که با عث از بین بردن دوگانون خانواده شدید ...........
بهاره
|
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
6
3
واقعا که اقای محمدخوانی...شهلا قاتل نیست قاتل واقعی محمدخوانیست..چوبشو میخوره
ناشناس
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
1
5
مغز و ایجاد کننده این قتل ناصر است این آدمهای کم جنبه که الان هم زیادند تا به شهرت می رسند گویی شهرت در نزد آنها یعنی شهوت
ناشناس
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
0
7
واسه هر سه شون فاتحه بخونيد ثواب داره !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
واسه هر سه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناصر محمد خانی هم رفت جزء اموات پس فاتحمه صلوات
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
1
8
اگر واقعا این زن قاتل بوده دست قوه قضاییه درد نکنه. با اجازه دوستان عزیزی که زیاد احساساتی با این موضوع برخورد می کنند باید عرض کنم که بنظر من کسی که به خودش اجازه میده تحت هر شرایطی جان ادمی را بگیره به معنای واقعی مفسد فی الازضه وچنین ادمی جای دلسوزی نداره. بعلاوه موضوع قتل با موضوع ناصر کاملا جداست.
ناشناس
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
1
7
متهم اصلی همین آقای ناصر محمد خانی هوسباز است . او هم به نوبه خود باید مجازات میشد.والسلام .
مهران
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
2
2
سلام خدا همه رو بیامرزه خودبینی خیلی بده همونکه زندگی میده حق داره اونو بگیره همه اینو میدونن گذشت متعلق به ایرانی هاست اعراب کینه ای هستن
مطلعی از پرونده مرحوم شهلا
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
2
12
آقای محمدخانی
آنروز که در اوج شهرت این دختر نوجوان را اغفال کردی یادت هست؟
آنروز که با فریب و نیرنگ در آغوش کشیدی یادت هست؟
آنروز که در لابلای خاطراتت گم شد و ازدواج کردی یادت هست ؟
آنروز که دوباره رابطه گرفتی و صیغه اش کردی یادت هست ؟ ( او راهی جز تو نداشت و نمی توانست با کسی ازدواج کند و تو از این موضوع سوء استفاده نمودی)
آنروز که تمام عمر و آرزوهای خود را بر باد رفته میدانست یادت هست؟
امروز را یادت باشد که خدا بر همه امور آگاه است و میداند که تو خودت باعث قصاص بودی تا پرونده اعمال ننگین خود را بپوشانی اما یک موضوع یادت باشد اسناد و مدارکی از تو وجود دارد که در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد و آنروز تو خودکشی خواهی کرد ؟
سارا
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
4
4
به هر حال توجه داشته باشد دختر خانواده ای و مادر فرزندانی در خون خود غلطیده شد. فرزندانش جنازه مادرشان را دیده اند. نمی شود به آنها گفت در ازای جانی که به عمد گرفته شد سکوت کنید.
اگر کسانی فکر می کنند خانم شهلا بیگناه بود یا راز سر به مهری داشت باید در زمینه کشف آن وقت می گذاشتند به جای آنکه وقت خود را صرف کسب رضایت از خانواده مقتول کنند.
سید
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
6
7
اینقدر از این قاتل حمایت نکنید فکر کنید چه کاری کرده این یک جنایت است و در همه کشورها شدیدترین برخوردها را میکنند این یک قتل با تصمیم قبلی بود که در همه کشور شدیدتر از قتل بدون تصمیم قبلی برخورد میکنند اون خودشو به محمد خانی تحمیل کرد و...
ali
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
4
7
محمد خانی هم باید اعدام بشه
ناشناس
|
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
6
2
همه به نوعی مقصر بودن لاله اگه زن کاملی بود شوهرش جذب یه زن دیگه نمی شد ناصر انقدر باهوش نبود که بتونه 2 تا زن وطوری کنترل کنه که کار به اینجا نکشه و بیچاره شهلا عجولانه عمل کرد اون صاحب اصلی ناصر بود ولی خودش همه چی و خراب کرد خیلی از مردا اشتباه ناصر را می کنند ولی این بیچاره هم بد جور بدشانسی اورد .................
عاشق
|
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
10
4
زن نیستید تا بدونید وقتی دیوونه وار عاشقتون می کنن و بعد دم از وفا به زن و بچه می زنن چقدر سخته می خوای تمام دنیا رو زیرو رو کنی اما عزیزت پیشت باشه شهلا انتقام یه دنیا زن بی گناهی رو گرفت که تو کنج غم دارن می سوزن همه می گن زنای دوم بدن در حالیکه اکثرا زنای اولن که بدن واسینکه با رفتار بد یا بی تفاوتی به شوهرشون باعث می شن که اونا جذب یه زن دیگه شن بعد فریاد مظلومیتشون دنیارو ور می داره غیر از یه تعداد معدودی از مردای هوس باز که دنبال بهانه ان اکثر مردایی که به زناشون خیانت می کنن تقصیر زنای از خود راضی خودخواه بی خیالشونه شهلا نباید اون زن و می کشت ولی بیچاره شهلا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
اون عشقي كه روي خرابه هاي زندگي يكي ديگه ساخته بشه اخر عاقبتش مثله شهلا و ناصر
در ضمن نه اينكه همه مردا خوبند اين مردان كه با خيانت و هوسرانيشون راه رابراي زناي دومي كه خوشبختيشون تو بدبخت كردن ديگران مي دونند كه لياقت همشون همون مرگه
حوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
آهاي عاشق بيجاره ودلسوز مواظب باش اشتباهي را كه شهلا كرد تو نكني مطمئن باش اگر روزي به انتخاب شهلا ولاله مي رسيد ناصر لاله را انتخاب مي كرد
پریناز
|
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
7
4
خیلی خوشحالم که عدالت برقرار شد . نتیجه فساد بهتر از این نیست. جرم محمدخانی رابطه پنهانی بود اما این زن به وحشیانه ترین شکل یک زن مومن و معصوم وبیگناه رو از پا دراورد و 2 بچه بیچاره رو با سنگدلی بی مادر کرد.....
یک مادر
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
1
5
امید وارم که ....... قاتل به طرز فجیی با توب ضربه مغزی شود و سالها به مدت 8 سال در بستر زجرکش شود.مید وارم.
شهرام
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
2
5
در اصل و واقعیت ماجرا قاتل اصلی این دو زن یعنی لاله و شهلا ناصر محمد خانی ، ننگ جامعه ورزشی ایران است که باید صد بار اعدام می شد. و چه قدر راحت قانون ضعیف و بی ارزش ایران از کنارش راحت می شود. گناهکار واقعی آزاد میگردد و دو زن بیگناه به خاطر عشق می میرند و یک .........دوباره به زندگی ننگ آلودش ادامه میدهد . ........
پویا
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
4
3
خوب حالا یه نفر مرده چرا باید برای یک مرده خون یک زنده رو ریخت آیا با این کار مرده زنده میشود!!
و اینکه چه کسی با کشته شدن فردی آرامش میابد
پاسخ ها
حوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
هيچكس با مردن كسي خوشحال نمي شود ولي قاتل بايد به جزاي عمل خود برسد بهترين كار انجام شد
ناشناس
|
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
2
3
خدا لعنت کند شیطان رو که به دشمنی با انسان قسم خورده ۰
خدا ایمان ما را قوی و ما را بیامرزد۰ التماس دعا
رضا
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
0
6
سلام دوستان بیائید از توهین و تهمت به دیگران بپرهیزیم چون ما اصلا هیچ نمیدانیم . فقط برای شادی آن دو مدحومه فاتحه بخوانیم.
میلاد
|
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
1
1
مقصران واقعی ناصر محمد خانی و حمید درخشان کثیف بودند. شهلا بازیچه بود و البته باید به خانواده سحرخیزان حق داد.
ابوالفضل
|
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
4
2
ای بابا!! چرا اینقدر میپیچونید دوستان!
زده کشته، باید قصاص بشه دیگه!
نازی
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
3
4
من با اعدام مخالفم.اما ناصر محمد خانی هم باید اعدام می شد...اون زندگی دو تا زن رو نابود کرد...هوس باز خاین...
GHORBATI KE VATAN RA VEL KARD
|
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
0
1
jenbab aghai naer mohamakhani khon bikonah roiy zamin nimmand shma ham ba sar salem be ghaber nemravid inr motmaen bashid behsht v jahnam toi hamin donast vay bar make nemitavanim kozsht dashte bashim dar kozsht lezati hast ke dar entegham nist khoda be dad ma bersad az ..........
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
1
اونی که عاشق بود برنده بود اگه چشماشو نمی بست و زندگی یک بیگناه رو نمی گرفت، قضاوتش با خدا چون او بهتر از همه میدونه، برای شهلا از خدا آرزوی بخشش و مغفرت دارم امیدوارم تو دنیای دیگه زندگی خوبی داشته باشه
ناشناس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
2
3
واقعا ......از این فوتبالیستها تو دنیا وجود ندارد. ........میتوانست زن خود را به راحتی طلاق دهد و بعد برود هر غلطی میتواند بکند آقایان همکاران ایشان هم هیچ تلاشی برای انصراف محمد خانی نکردند چون....... کرده است.ویا خود نیز مبتلایند.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
5
... به ناصر محمد خاني ......من خودم قرباني هستم و سالها رنج كشيدم ايكاش مردها براي چند لحظه زندگي و اينده و روان يك زن را به هم نمي ريختند
پاسخ ها
عاشق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
خدا اجدادتونو بیامرزه
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
3
جان دو انسان بخاطر هوسراني مردي خدانشناس گرفته شده سهم ناصر محمد خاني در اين جنايتها چقدر است ؟
ناشناس
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
5
2
اگر شهلا اعدام نمي شد فردا ممكن بود زن ديگري هم اين كار را انجام دهد
اين اعدام بايد انجام مي شد تا قبح عمل اين زن نريزد
يک زن
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
2
4
به نظرم گناهکار اصلي ناصر محدخاني است که با ارتباط پنهاني اش زندگي دو زن را گرفت و بچه هايش را از داشتن مادر محروم کرد. شهلا هم تاوان ناداني خودش را پس داد . خداوند آرامش را به روحش بازگرداند. مجازات شلاق حکايت از پنهان بودن اين رابطه داشته است که همين امر دليلي براي مجازات ناصر است که متاسفانه گناه و خطاي بزرگ وي ناديده انگاشته شد و فقط اين ارتباط پنهاني به شهلا نسبت داده شد و براي آن هم جداگانه مجازات شد. خانواده لاله هم خوب بود به عفو فکر مي کردند شايد الان کمتر دچار عذاب وجدان بودند.
نسرین
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
3
3
این اعدام باید انجام میشد.تا زن صیغه ای های دیگه خوش به حالشون نشه وگر نه راه شهلا را ادامه میدادند
سید علی
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
2
4
چقدر زشت است کینه ودشمنی.لا اقل برای عبرت تاپای چوبه می بردید و طناب می انداختید تا مرگ را احساس کند ودر همان لحظه از برای خدا که قبول نداشتید گذشت می کردید من نمیدانم این چند ساله چه شده که همه انتقام گیر شده اند یادم نمیرود چندین سال پیش پدر شهید محبی نیا همین کار را در میدان امام حسین ء انجام داد و به خاطر خدا وامام حسین از حقش گذشت و به همه درس بزرگی داد. ای کاش صدا وسیمای ما که برای هر چیز قبر مرده می شکافد و تاریخ را زیر ورو میکند شب قبل از اعدام صحنه هایی از این اتفاق را نشان میداد ویا برنامه نود مسابقه پیامکی می گذاشت و پا در میانی می کرد.گله دیگر بنده این است که ما مردم نیز سنگدل شده ایم کجاست فرهنگ ایرانی گذشت وایثار کجا رفت فداکاریهای دوران جنگ وموشک باران امروز چه بر سرمان آمده که رحم و گذشت از دلهایمان رفته ؟ چشمانمان غضب آلود است؟و مغزمان فقط به انتقام میاندیشد؟خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند وقتی خودمان به هم رحم نمی کنیم انتظار بارش باران ونزول رحمت الهی را هم نداشته باشیم.آسمانمان هم مثل دل هایمان غبار گرفته است. ارحم ترحم.
حمید
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
3
1
انسان همیشه باید با گذشت وبزرگواری زندگی کند که جمله انسان اشرف مخلوقات است معنا پیدا کند ودر عوض به گذشت خداوند در مقابل گناهان خود امیدوار باشد
ناشناس
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
2
3
به نظر من قاتل خود ناصر محمد خانی بود و بس
زنده
|
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
2
انچه شد همان حقیقتی است که هر کس به نوعی از ان فرار میکند
انچه ماند حرف و حدیث دیگران
زندگی فرصتی برای کامل شدن است
ناشناس
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
2
3
امیدوارم با این انتقام دیگه جیگرشون همچی حاللللللللللللللللل اومده باشه ... و لطف کنن و دست از سر .. خب بابا قصاص حقتون بود گرفتین.. خلاص دیگه؟
شهلا اگر هم جنایت کرده بود تقاصشو پس داد ما نمی دونیم اما امیدوارم اون دنیا دیگه بخشیده بشه (خوشبختانه اون دنیا دیگه این خونواده طلبی از این بدبخت ندارن و همه چی دست خداست).
ولی به حق لحظه ای که شهلا میمرد و اونا تماشا می کردن کاش خدا از 1سرسوزن از گناهای این خونواده سنگدل (که هزاران بار ازشون خواسته شد ببخشن و نبخشیدن) و نسل و نتاج و عقبه شون و همینطور ناصر نگذره.
سید نقل قول حرف برادر مقتول
|
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
6
برادر مقتول گفته:با وجودی که برای کار خبرنگارها ارزش قائلم اما از دست آنها گلایه هم دارم. برگزاری نظرسنجی‌های پیامکی در بعضی از روزنامه‌ها و گفت‌وگوهای خیالی با شهلا فقط باعث شده که چهره یک قاتل، مظلوم نمایش داده شود. قطعا من و هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌ام از مرگ یک نفر دیگر خوشحال نمی‌شویم اما در طول تمام این سال‌ها شهلا یک بار هم از خانواده‌ام معذرت‌خواهی نکرد. او با وجود اینکه بازیگر قهاری است، ایمان دارد که کار خطایی انجام نداده است و خودش را مقصر نمی‌داند برای همین هم هست که هیچ وقت معذرت‌خواهی نکرد. او یک قاتل است که راه را اشتباه رفته است. امیدوارم هرچه زودتر حکم قانونی درباره او اجرا شود. نمی‌بخشمش چون اساس زندگی خانوادگیمان را از بین برد. او هم خواهرم را از ما گرفت و هم باعث بیماری و مرگ پدرم شد. بعد از به قتل رسیدن خواهرم لاله، ضربه روحی شدیدی به پدرم وارد شد. او بیمار شد و در بستر بیماری افتاد. مدتی قبل هم به خاطر همین بیماری جان خودش را از دست داد. ما در این سال‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و حالا می‌خواهیم که حکم اجرا شود.
یه مرد
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
1
0
حبس ابد میتونست دو طرف رو راضی کنه
ناشناس
|
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
4
0
نمي دونم چي بگم ولي اينو مطمئنم كه قصاص و كشتن يه آدم ديگه هيچوقت كشته اول رو زنده نمي كنه
....
پاسخ ها
کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
اگه بابا مامانتو کشتند قبل از اینکه قاتل پاش به دروازه زندان برسه ایکی ثانیه رضایت بده
MANI
|
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
1
0
vaaaay khodayaaaaaaaaaaaaaaa be ensan rahm kon ke ensan be ensan rahm nemikonad.
be khoda ghasam alan khode khoda ham too kare ensan moonde ....
مریم
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
4
3
قصاص حق شهلا بود خدا بدادش برسد آن دنیا ، ولی این قاتل حرفه ای یک چیز را فراموش کرد و آن اینکه حالاکه زن مظلومی را کشتی آیا به خواسته ات رسیدی (ناصرمحمدخانی) آقای محمد خانی می رود دنبال زندگی اش بهرحال به عنوان یک مرد باید مجددا" ازدواج کند تو چی بدست آوردی؟ یک گور سرد و کوله باری از گناه
بسه دیگه
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
4
2
برادرش شد حالا قاتل
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
5
2
از نظر من باید هر دو اعدام میشدند؛هم ناصر هم شهلا؛مرگ با ذلت تمام شایسته هر دو بود.
ناشناس
|
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
1
3
براي هوسراني ها متاسفم
امروز شهلا و فردا تو و من!
از شيطان به خدا پناه مي برم
شناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
5
4
شهلا یه قاتل بود و باید اعدام می شد اینم که بعضی از دوستان گفتند که ناصر محمدخانی باید رضایت می داد اینو فراموش نکنند که ناصر محمدخانی دو تا بچه هم داشته و رضایت اونها هم شرط بوده و این هم حق اونا بوده نمی شه خرده گرفت
شناس
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
4
2
شهلا یه قاتل بود و باید اعدام می شد اینم که بعضی از دوستان گفتند که ناصر محمدخانی باید رضایت می داد اینو فراموش نکنند که ناصر محمدخانی دو تا بچه هم داشته و رضایت اونها هم شرط بوده و این هم حق اونا بوده نمی شه خرده گرفت
همسايه
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
2
4
راستش من بيشتر از هر كسي از اين هنرپيشه‌ها كه خودشونو نخود هر آشي مي كنند عصباني ميشوم. براي معروف شدن فهميده يا نفهميده مي‌پرند وسط يه معركه و فقط دست به شعار مي‌زنند. نه بخشنده هستند و نه خوددار و نه رئوف. خودشون در كار بازيگري اگر يه كارگردان اذيتشون كنه سايه‌اش را با تير ميزنند، اما در كار مردم چهرة به اصطلاح مدافع حقوق به خودشون مي‌گيرند و رياكارانه عمل مي‌كنند.......مردمي كه اين آدمها الگوي آنها هستند. آدمهايي مثل بعضي از اين هنرپشه‌ها و هوسراناني مثل ناصر محمد خاني كه اگه يه قيافه‌اي هم داشت دل آدم نمي‌سوخت.
احمد
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
2
از بچه گی عاشق محمد خانی پیوس و درخشان بودم الان بین عشق اولی و کینه امروز از ناصر مشوش هستم
ندا
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
2
من با نظر آقا رضا موافقم چرا دعوا میکنید ، تقصیر روگردن این و اون نندازید ما فقط چیزی رو که نوشتن خوندیم قضاوت ما از روی دید و نظرات شخصیمونه همین. شاید خیلی چیز ها بود و هست که ما نمیدونیم و دفن شد. پس بیاین فقط برای این دو زن فاتحه بخوانیم.
نیما
|
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
3
4
اگر واقعا شهلا قاتل بود پس چرا نه سال طول کشی تا اعدامش کردند؟!
نه دوستان اینطور نیست.شهلا بعد از یازده ماه از دستگیری اش بعد دیدار با ناصر محمدخانی فریب ………. را خورد و احساساتی شد و به قتل اعتراف کرد.آلت قتاله هیچ وقت پیدا نشد.هیچ اثر انگشت و DNA شهلا در صحنه قتل پیدا نشد و شاهدی هم شهلا را ندید.شهلا صرفا به خاطر همان اعتراف اشتباه که خودش هم بارها پس گرفت به اعدام محکوم شد و خود....به امید روزی که حقایق واقعی قتل مظلومانه لاله و شهلا افشا بشه.
برای روح لاله و شهلا دوستان یک فاتحه قرائت کنیم…
ناشناس
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
2
4
.... اینو بخون شاید وجدانت بیدار شد:
یزید و یزیدیان پیروز آنروز میدان بودند و شكست خورده و منفور ابدی تاریخ !

وسَیَعلَمُوا الّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبوُنَ (شعراء/۲۲۷) و آنان که ستم کردند بزودی خواهند دانست بازگشت گاهشان کجاست !
man
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
1
3
bikhod kardi k 2ta zan gerefti
آ آ آ
|
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
2
6
ناصر نامدار شد, همسر داشت, دوست دختر گرفت, رابطه اش جدی شد, از او بچه دار شد, بچه اش را وادار به سقط کرد, دوست دخترش عاشقش بود, او دختری کم سن و سال بود، آیا هیچ کدام از شماهایی که نوشتید در این سن و سال عاشق شده اید؟ به نظر عاشق کور کم سن و سال و شاید تحریک قبلی ناصرررر خان که می گفت کاش لاله نبود او دست ب چنین کاری زد. همه گناهکارند ولی کاش خانواده لاله که در این میان هر کاری که میکردند حق خودشان بود فقط و فقط به خاطر شرمندگی ناصر خان به خاطر خیانتش و نه چیز دیگری او را می بخشیدند. میدانم روزی وجدان ناصر بیدار می شود و زوایای پنهان تحریکات ناصر خان بر روی شهلا روشن می شود.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
3
3
شما جاي خانواده لاله نيستيد اگر كسي خواهرتون مي كشت اون موقع مي فهميديد كه خودتون دوست داشتيد بكشيند. قضاوت نكنيد
سارا
|
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
1
2
شهلا اشتباه نا بخشودنی مرتکب شد. ناصر محمد خانی می توانست حداقل تقاضای قصاص ندهد. مادر لاله بعد از 8 سال می توانست با قدری گذشت نگاه کند.ولی بچه های لاله چی؟؟ که با اون سن کم جنازه مادرشان را اونجور فجیع با 37 ضربه چاقو دیده بودند .ولی من همیشه این سوال برام میمونه که اگر قرار بود اعدام کنن چرا اینهمه کشش دادن ؟
بابك
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
1
5
1- دوستان لطفا فقط نظر خود را بنويسيد و قضاوت نكنيد. 2-شهلا قاتل بود يا نبود هيچوقت معلوم نخواهد شد اما يك چيز در آخر معلوم شد شهلا در اين هشت سال استحاله شده بود و شايد اگر زنده ميماند يكي از بهترين انسانهاي روي زمين ميشد. 3-ناصر محمد خاني هر كه بود و هر چه كرد براي خودش ! اما امروز ما مردان ايراني بيائيم بخاطر مادرانمان خواهران و همسران و دخترانمان و همه زنان جامعه كه هر كدام ميتوانند يكي از آنها باشند چون ناصر خان محمدخاني نباشيم.
ماهي
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
2
4
بايد محمدخاني اعدام مي شد يك مرد بي ارزش باعث كشته شدن 2 زن شد يكي بيگناه بكي گنهكار اين چه عدالتي كه متهم اصلي هيچ مجازاتي نميشه.
ابراهیم
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
3
رفقا !!! قضاوت اخلاقی،هیشه کار ساده ای نیست... .
کمی محتاط تر باشیم.اگر هر کدام از ما جای آنها بودیم...عکس العمل ما چه بود؟ نعوذ بالله من قضاء السو...
بنیامین
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
2
0
و !!!!شهلا !!!!نجات یافت
parastoo
|
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
3
1
اگه واقعا شهلا برا چيزي كه ارزش داشت اين كارو كرده بود باز يه چيزي اخا بگو خاك بر سر مگه ارزششو داشت
عاشق
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
1
2
تو جواب شما ناشناس و شما حوری خانم عشقی که رو خرابه های زندگی یکی دیگه ساخته شه؟ این مسخره ترین حرفیه که می شه زد اره خرابه اما این خرابرو دومی نساخته اولی که زندگی خودشو ویرون کرده اگه اینطور نبود به این همه زندگی نگاه کنین که یه زن اول خوب صاحبشه شاید خیلیا حسرتشو بخورن یا بخوان اون زندگی و داشته باشن اما هرگز حتی قدمی پیش نمی رن اونایی که زندگیشون خرابه می شه اقای عاشق خودشون باعث ویرانیشن و اگه زن دومی رو اون خرابه خونه بسازه یا نسازه هیچ فرقی بحال اون زندگی داغون نکی کنه مرگ لایق ادمایی که لیاقت نگه داشتن یه زندگی و ندارن همه دومی ها بد نیستن خیلی ها مث شهلا قربانین ولی مجبورن به خاطر زن بودنشون سکوت کنن و بسوزن اما شهلا روی همه عاشقارو سفید کرد خدا مقامش و بالا ببره حوری خانم اگه اقا ناصر پشیزی برای لاله ارزش قایل بود این همه سال با شهلا زندگی نمی کرد اون از روزی که شهلا رو انتخاب کرد لاله به عنوان عشق فراموش شده بود شما بهتره خودت چشمت و باز کنی ببینی کجای زندگیت وای سادی خانم؟
niushaaaaaaaaaa
|
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
1
2
سلااااااااااام واقعا به خاطر این اتفاق متاسفم هوسرانی 1 مرد باعث شد 2 نفر کشته شدند و 2 خانواده رو از هم پاشوند
رضا
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
1
5
بهتره ما مردها از اين جريانات درس بگيريم و اشتباهات ناصر را نكنيم.خدا همه مردگان را رحمت كنه. ما زنده ها هم را هم هدايت كنه
عزرائيل
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
3
1
روي سخنم بطرف خانواده سحر خيزان است.در اين مورد كه شهلا خلاف كرده بود شكي نيست .امااگه دختر شما مشكلي نداشت كه ....... دنبال هوسبازي نميرفت.پس دختر شما هم توي زندگيش مشكل داشت .مگه نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
خیلی بی شعوری از خدا میخام همچین مصیبتی را برای شما بیاره تا اینقدر راحت اظهار نظر نکنید.
ماریا
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
1
2
همه می دانند که شهلا قاتل نبود . آقای ناصر خان اگه نماینده بچه هات بودی. اگه بچه هات رو دوست داشتی، دوست دختر 16 ساله نمی گرفتی.
.....
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
1
3
آقای ناصر امیدوارم در لحظه به لحظه رندگیت رجر بکشی و شما مادر خانم لاله جای شهلا داماد عریرت را میکشتی و دار می زدی دل دخترت بیشتر خنک می شد چون کسی کع دخترت رو کشته داماد کلت بود
ناشناس
|
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
0
1
اگه محمدخانی اعدام بشه بچه هاش بی پدر هم می شن گناه دارن
KIA
|
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
0
1
TO IN NAZAR GAHI 90DARSAD BE MOGASER BUDANE MAMADGANI RAIEDADAN PAS BONE SHAK IN AG HAM BAYAD MOJAZD MISHUD AMA AZ JAEI KE IN ...
دانشجو
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۰
1
3
دقيقا برعكس جنايت ميدون كاج... اونجا جنايتكار اصلي ليلي بود ولي دو مجنون به پاي اون قرباني شدن...اما اينجا دو ليلي (لاله)و(شهلا)شدن قرباني يك مجنون...
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۰
0
1
aman az ghezat
ghezavat
ghezavat
.
.
.
kheili sakhte
be har hal khoda hame ma ro aghebat be kheyr kone hame in ghazaya baraye ma maye ebrat hastesh
khoda be hame ma omre ba ezat bede
مریم
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
1
3
من از اول اول اول این پرونده دنبالش بودم و اعتقاد دارم شهلا قاتله و جرمش نه تنها قتل، بلکه مزاحمت ها و تهدید های فراوانی است که برای لاله ایجاد کرده بوده و باعث شده مدتها اون بیچاره با ترس و نگرانی و ناراحتی زندگی کنه . ولی با اعدام هم موافق نیستم می ذاشتن تا آخر عمرش زندون بمونه. خانواده سحر خیزان مطمئنا رضایت می دادند شک نکنید. چیزی که باعث شد این خانم دار زده بشه، مثل همیشه عملکرد غلط مطبوعاته که برای بالا بردن تیراژ خودشون دست به هر کاری می زنن. مثل خیلی پرونده های مشابه دیگه اونقدر به مسئله ای دامن می زنند و مسیر فکر مردم رو عوض می کنن که جای قاتل و مقتول عوض می شه و قاتل فکر می کنه بابا واقعا بی گناهه و اون چهارتایی که می آن براش می نویسن تو بی گناهی - تو عاشقی - تو ماهی - تو معصومی می تونن از مجازات نجاتش بدن. شما بودن به کسی که دخترتونو اینقدر آزار داده و کشته بعدشم گردنشو بالا گرفته جلو دوربین ژست گرفته و به ریش لاله بدبخت و خونواده اشم خندیده رحم می کردید؟ گذشت خانواده سحر خیزان چه معنایی می توانست در این شرایط داشته باشد. دوستان عزیز اگر می خواستن کسی رو قربانی ماجرا کنند و این خانم واقعا قاتل نبود، 8 سال صبر نمی کردند. 8 سال به هر ساز این خانم که هربار حرف تازه ای زد رقصیدند و درآخر دیدند هر حرفی که می زنه بی اساس تر از قبلیه. می دونستین اگر کسی ادعا کنه قاتله تا نتونه صحنه جرم رو دقیقا بازسازی کنه تا همه چی با واقعیت جرم منطبق نباشه حتی اگر کوچکترین چیز قاتل نبودنش رو قبول نمی کنن؟ بابا قضاوت اینقدر که شما فکر می کنید الکی نیست.
forogh
|
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
1
3
]خدایی دوست دارم بدونم اگه خدایی نکرده یکی مادر یا دختر شما رو با چاقو سلاخی کنه شما می تونيد رضایت بديد؟ انقدر که واسه اين شهلا خانوم دلسوزی می کنيد واسه اون لاله خدابیامرز و بچه هاش هم دل می سوزونید؟ واقعا خیلی برام عجیبه که از یه قاتل طرفداری میکنید. یه لحظه فکر کنید لاله خواهرتون بوده و بچه هاش خواهرزاده هاتون.شهلا یه زن هوسباز بیشترنبوده که بخاطر هوی و هوس هم خانواده لاله رو عزادار کرد هم خانواده خودشو.عکس مامانشوبعد از اعدام دیدم واقعا ناراحت کننده بود،اوکه گناهی نداشت ولی داغدار شد و آبرویی هم با این دختر براش نموند. البته ناصر هم این وسط گناهکاره که امیدوارم اونم تقاص پس بده و بدترین نفرینی که میتونم براش بکنم اینه که عذاب وجدان بگیره البته اگه وجدانی براش مونده باشه
ناشناس
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
0
2
انا لله و انا الیه راجعون
گفتگو با قاضی اجرای احکام
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
3
پرونده شهلا جاهد و برخی دیگر از پرونده‌های جنجالی تا رسیدن به سرانجام و اجرای حکم زمان زیادی را صرف کردند با این حال ما شاهد آن بودیم رضایت و اعلام گذشتی از سوی اولیای دم مقتولان انجام نگرفت در نتیجه این سؤال مطرح می‌شود که برای رسیدگی به پرونده‌های قتل چه مدت زمان مناسب است؟

پرونده شهلا استثنا بود. پرونده‌ای که متهم آن بیش از حد به افکار عمومی و قدرت مطبوعات و رسانه‌ها اعتقادداشت. وی بر این باور بود اینها می‌توانند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند. به طوری که شهلا تا دقایقی قبل از اجرای حکم ادعا می‌کرد پرونده‌اش ابهام دارد و حرف‌هایی برای گفتن دارد اما در آخرین لحظات پشیمان شد و با رد وجود هر ابهامی در پرونده‌اش تقاضای عفو و بخشش از اولیای دم کرد ولی دیگر خیلی دیر شده بود و طناب‌دار به گردنش افتاده بود.

یعنی شهلا صراحتاً تقاضای عفو و حلالیت کرد؟

بله، گفته بود مرا حلال کنید. ولی مادر مرحوم لاله سحرخیزان در جوابش گفت: « به خاطر کدام عملت حلالت کنم، توهینی که به دخترم کردی و مثل جن توی زندگی‌اش بودی و وسایل منزلش را جابه جا می‌کردی حلالت کنم یا به خاطر ریختن خونش به ناحق تو را حلال کنم یا به دهن کجی که به من و خانواده‌ام در مطبوعات و رسانه‌ها کردی حلالت کنم».
forogh
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
4
از خوندن بعضی نظرات واقعا آدم می خواد شاخ در بیاره!! واقعا واسه کسایی که از شهلای هوسباز سنگدل قاتل دارن یه اسطوره می سازن متاسفم. اگه یه دختر یا زن هستید خودتون رو جای لاله خدا بیامرز بذارید،ببینید خوشتون میاد یه همچین زن شیطان صفتی مثل بختک بیفته رو زندگیتون و آخرشم با 37 ضربه چاقو سلاخیتون کنه و بچه هاتون یتیم بشن و پدر و مادر و بقیه خانوادتون عزادار و مریض؟؟؟ اگرم مرد هستید یه لحظه فقط و فقط یه لحظه فکر کنید لاله خواهرتون بوده، اونوقت می تونید از گناه شهلا بگذرید؟ ازاینکه رو زندگی خواهرتون خراب شده؟ از اینکه خواهرتون رو کشته؟ از اینکه خواهرزاده هاتون رو یتیم کرده؟میدونید مادر یا بچه های لاله چه زجری میکشن هر وقت یادشون میاد لاله چه جوری مرده؟ واقعا چه جوری می تونید از یه جنایتکار دفاع کنید؟ حقش بود که اعدام بشه تا درس عبرتی بشه واسه این جور زنها که به هم جنس خودشونم حتی رحم نمی کنن. واقعا متاسفم براتون که یه قاتل بخاطر یه هوس که البته شما اسمش رو میذارید عشق براتون شده اسطوره ...
forogh
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
2
از خوندن بعضی نظرات واقعا آدم می خواد شاخ در بیاره!! واقعا واسه کسایی که از شهلای هوسباز سنگدل قاتل دارن یه اسطوره می سازن متاسفم. اگه یه دختر یا زن هستید خودتون رو جای لاله خدا بیامرز بذارید،ببینید خوشتون میاد یه همچین زن شیطان صفتی مثل بختک بیفته رو زندگیتون و آخرشم با 37 ضربه چاقو سلاخیتون کنه و بچه هاتون یتیم بشن و پدر و مادر و بقیه خانوادتون عزادار و مریض؟؟؟ اگرم مرد هستید یه لحظه فقط و فقط یه لحظه فکر کنید لاله خواهرتون بوده، اونوقت می تونید از گناه شهلا بگذرید؟ ازاینکه رو زندگی خواهرتون خراب شده؟ از اینکه خواهرتون رو کشته؟ از اینکه خواهرزاده هاتون رو یتیم کرده؟میدونید مادر یا بچه های لاله چه زجری میکشن هر وقت یادشون میاد لاله چه جوری مرده؟ واقعا چه جوری می تونید از یه جنایتکار دفاع کنید؟ حقش بود که اعدام بشه تا درس عبرتی بشه واسه این جور زنها که به هم جنس خودشونم حتی رحم نمی کنن. واقعا متاسفم براتون که یه قاتل بخاطر یه هوس که البته شما اسمش رو میذارید عشق براتون شده اسطوره ...
صداقت
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
2
3
بس کنید پشت سرمرده اینقدر حرف نزنید خدا منتقم است وقاتل واقعی را رسوا ومجازات می کند فروغ خانم هیچ مشکلی یک طرفه نیست خانواده مرحوم
لاله کجابودند وقت مشکلات خانوادگی
دخترشان ما ها تا کاراز کار می گذره
تازه می شیم مدعی جالبه هم خانواده
لاله قصاص می خواستند هم ناصر محمدخانی که خودش عامل ومحرک قتل بوداون می خاست شهلا نمونه تا گند کارهاش درنیایدوالسلام برید خونه هاتون وفاتحه ای نثار روح هردوزن آلت دست ناصر خان محمد خانی بی جنبه
بخوانید هردو مظلوم مردند
نازی
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
2
شهلا فقط لاله رو نکشت شهلا دو تا بچه ی بی گناه رو کشت شهلا پدر لاله مادر لاله برادرای لاله رو کشت شهلا ناصر محمد خانی رو کشت شهلا تمام بشریت رو کشت (سخن پیامبر) خیی دیر مجازات شد وقتی که این زخم دیگه کهنه شده بود
صداقت
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
2
نازی خانم بفرمایید شهلاقاتل همه ی مقتولان دنیاست شما نمی توانید مفسرقرآن باشید تفسیرقرآن کارمن وشما نیست حتی گاه مجتهدین وقتی
امری رالوث می دانند سکوت می کنند .
پس لطفا به مجازات وبه دارآویختن یک
زن بی پشتوانه که ازخانواده ای معمولی
بود رضایت بدهید ومحض رضای خدا به
زنی که عمر وجوانی اش تبه شد و آبروی خود وخانواده اش
ملعبه ی دست آدم بی فرهنگی که
فقط پول داشت رحم کنیدو رضایت بدهیدو برایش فاتحه ای بخوانید بی یقین اگراین دنیا قاتل حقیقی هرکه باشدرسوا نشود درآخرت تقاص پس
خواهد داد ومطمئن باشید دراین دنیا هم
روی آرامش نخواهد دیدجوانمردی حکم
می کند که انسان گناه خویش را به گردن بگیرد اما ناصر ناجوانمردی کردشما
ومن چه می دانیم این ورزشکاران به
ظاهر ورزشکار چه افتضاحاتی مرتکب
نمی شوند.خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
ناشناس
|
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
1
2
برادر مقتول گفته:با وجودی که برای کار خبرنگارها ارزش قائلم اما از دست آنها گلایه هم دارم. برگزاری نظرسنجی‌های پیامکی در بعضی از روزنامه‌ها و گفت‌وگوهای خیالی با شهلا فقط باعث شده که چهره یک قاتل، مظلوم نمایش داده شود. قطعا من و هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌ام از مرگ یک نفر دیگر خوشحال نمی‌شویم اما در طول تمام این سال‌ها شهلا یک بار هم از خانواده‌ام معذرت‌خواهی نکرد. او با وجود اینکه بازیگر قهاری است، ایمان دارد که کار خطایی انجام نداده است و خودش را مقصر نمی‌داند برای همین هم هست که هیچ وقت معذرت‌خواهی نکرد. او یک قاتل است که راه را اشتباه رفته است. امیدوارم هرچه زودتر حکم قانونی درباره او اجرا شود. نمی‌بخشمش چون اساس زندگی خانوادگیمان را از بین برد. او هم خواهرم را از ما گرفت و هم باعث بیماری و مرگ پدرم شد. بعد از به قتل رسیدن خواهرم لاله، ضربه روحی شدیدی به پدرم وارد شد. او بیمار شد و در بستر بیماری افتاد. مدتی قبل هم به خاطر همین بیماری جان خودش را از دست داد. ما در این سال‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و حالا می‌خواهیم که حکم اجرا شود.
ناشناس
|
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
3
3
شهلا واقعا حقش بود که اعدام بشه اون لحظه که داشت جون یک انسان بی گناه رو میگرفت باید به اینجاشم فکر میکرد
کیل شهلا گفته
|
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
0
3
عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع شهلا به خبرنگار ما گفت: من به سهم خويش از تلاش هاي آقاي رحيمي رئيس روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه كه تلاش بسياري را در جهت جلب رضايت انجام دادند تشكر مي كنم زيرا وي به نمايندگي از رئيس قوه قضاييه آمده بود تا در صورتيكه شهلا حرف تازه اي براي گفتن داشته باشد حكم را متوقف كرده و اين پرونده بار ديگر مورد بررسي قرار گيرد كه شهلا هيچ حرفي براي گفتن نداشت.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
2
2
سلام به نظر دهنده بالا خدا می داند ناصرچه وعده ای به شهلا دادکه شهلای ساده دل تا پای جان پای عشق ایستاد پدرعاشقی بسوزه بعضی ها جان برسرعشق میگذارندتابه معشوق اثبات کنند که توازانسانیت بویی نبرده ای من میمرم ولی عهدشکنی نمی کنم نوادرموجوداتی مثل شهلاهستند وای به ناصرخان محمدخانی که می توانست خانواده لاله
را قانع کند ولی نکردیعنی فقط این شهلا
بودکه به ناصرچسبیده بود اوهمسر ودوفرزند داشت می توانست حتی با خشونت شهلا را اززندگی اش حذف کند
دل تون خوشه تازه لذت می برد که یک عاشق خسته دل داره که براش جون می ده شاید داستان لیلی ومجنون هم کنایه ای ازاین گونه عشق ها باشدپس شهلابه احترام عشق چوبه دار وسکوت را انتخاب کرد نامش همیشه ماناکه به عشق وفا کرد
پاسخ ها
ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
اولا فکر نکنم شهلا گفته باشه به خاطر ناصر و عشقش به او این اقرار را کرده باشد دوما بععنوان یک قاضی حداقل 2 تا از خاطراتم را میگم 1-جلسه دادگاه داشتم و طرفین اومده بودند جو پرونده نشان می داد که شاکی بعد از پایان جلسه با متهم درگیر می شود لذا به متهم گفتم مدتی در راهرو بشینه تا شاکی دور شده با وی درگیر نشودبعد از گذشت مدتی به وی گفتم می تواند برود.پرونده بعدی را شروع کردم صدای درگیری اومد از پنجره به بیرون نگاه کردم دیدم شاکی در حال زدن متهم است و متهم در حال فرار لذا فورا با موبایلم فیلم برداری کردم ان شاکی که حالا متهم شده بود در دادسرا منکر ایراد ضرب و جرح و درگیری بود پرونده با کیفر خواست اتفاقا به من ارجاع شد حرفی از فیلم نکردم وی دوباره پیش خودم در دادگاه منکر شد در پایان جلسه بهش گفتم فیلمت را گرفتم که وی گفت اگر نمی زدم چکار باید می کردم....
ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
جانم دومین خاطرم را نذاشتی دوباره میگم:بعد از سقوط صدام و باز شدن راه کربلا با هجوم بسیار زیاد مردم برای پاسپورت مواجه شد که عملا صدور ملیونی گذرنامه در ان موقع غیر ممکن بود بناچار مردم غیر قانونی از مرز خارج شده به عراق می رفتند.برای خروج باید از جاهای کوهستانی یا بیابانی صعب العبور عبور می کردند و بعلت اشنا نبودن افراد محلی بعنوان" بلد راه"با گفتن 30تا 80 هزار تومان انان را به انطرف مرز در عراق می بردندو از انجا به بعد زوار سوار ماشین های عراقی میشدند و به کربلا می رفتند.در یک مورد یکی از این افراد محلی بلد راه به طمع پول 8 نفر را کشته که فورا شناسایی شد و قصاص شد در انجا بین مردم شایع شد 30 نفر کشته شدند .لذا انچه که در عالم واقع وجود دارد با شایع خیلی فاصله دارد.
یک پدر
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
0
1
سلام

این هایی که درمهمانی آقای دایی بودند
سر و وضعشان الگوی یک ورزشکاراست
که بخواهند برای جوانان این مملکت نمونه باشند خوب جوانان ازورزشکاران بیشترپیروی می کنند یک تیپ ورزشی نمی تواند این باشد که این آقایان بودند
لباس ساده وموهای مرتب لباس یک ورزشکارخوب است تازه چقدرهم نازمی کنند وکلی هم پول می گیرند این ها خود نمونه اباحه گری هستند وازغربیها
تقلید می کنند صدرحمت به ورزشکاران
خارجی که ما آنها راقبول نداریم آنوقت شمااینگونه تیپ می زنیدهرکشوری آداب وسنت خودرا دارد مرغ مقلد خانه برانداز است کمی به جوانان شیفته فوتبال فکرکنیدظاهراست که می تواند باطن را اصلاح کند.با تشکرازسایت فردا
شهلا های بسیاری را می بینم که دلبسته بعضی از این ها هستند.
ناشناس
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
1
3
راستش اوایل دلم واسه شهلا میسوخت و میگفتم بیچاره زندان بسشه دیگه چرا اعدااااام !
ولی هر بار این مطلبو میخونم یه لحظه خودم و جای خونواده شهلا از جمله مادرش و پدرش میزارم اونوقت با خودم میگم من اگه جای اونا بودم با چاقو تیکه تیکه میکردم و مینداختم جلو سگا البته بیچاره سگاه که یه همچین آشغالیو باید بخورن بخوووووووووووووووووووندیش
************در این لحظه بود که شهلا تصمیم به قتل می‌گیرد و ابتدا با چوب بیس‌بال به روی گوش سمت چپ وی می‌زند و این دقیقا موردی بود که در هیچ‌کجا به آن اشاره نشده و شهلا در صحنه قتل آن را نمایش داد که با عکس‌های جنازه مطابقت داشت. شهلا در بازسازی صحنه جنایت، نوع پنهان شدن، پاییدن لاله و قتل وی را اینگونه شرح داد:

وقتی گلاویز شدیم و لاله روی زمین افتاد روی شکمش نشستم، او تیغه چاقو را با دستانش گرفت هر کاری کردم نتوانستم چاقو را بیرون بکشم، گفت تو کی هستی؟!

گفتم معتادم و دزد!! گفت من گناه دارم، مادرم گناه دارد، بچه‌هایم در مدرسه‌اند، برو پول و طلا بردار و اینجا را ترک کن. بعد زنگ بزن پلیس، بیایند من را به بیمارستان ببرند، گفت، قول بده و من قول دادم و او چاقو را رها کرد!! شهلا در این صحنه با گریه بلندی مرتب می‌گفت: منو ببخش! منو ببخش! شهلا در ادامه گفت: بعد از اینکه چاقو را رها کرد من ضربات نهایی را زدم. این زن حتی به قطره خونی اشاره کرد که حتی پلیس از آن بی‌خبر بود و وی بعد از قتل روی تشک تختخواب با آب و ریکا آن را شسته بود.*************
من کاری هم با ناصر ندارم مغصر شهلاست ، ناصر احمق و نادون و خر بوده اون چرا این کارو کرد !!!!!!!!!!
نور به قبرت لاله
شهلا حرفی نگفته نداشت
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
0
0
- در سالن کنفرانس و اتاق اعدام قاضی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی قوه
قضائیه که سا لها سابقه قضاوت در پروند ههای جنایی و دادگاه کیفری را دارد، حضور
داشت و تلاش زیادی داشت تا اگر شهلا اطلاعاتی دارد که مسیر پرونده را تحت تاثیر
قرار میدهد، آنها را بگوید.
- قاضی رحیمی با بیان اینکه به خاطر نامه ای که شهلا به رئیس قوه قضائیه
نوشته تا اینجا آمده ام و اگر میتوانی به خودت کمک کن، خواست ناگفته های ادعایی
را بشنود اما شهلا حرفی برای گفتن نداشت
narges
|
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
0
0
in masale bayad dobare karshenasi beshe
علیرضا
|
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
1
1
من نمیدونم و نمیتونم قضاوت کنم که کی مقصره ولی اینو میدونم که اون ناصر عیاش و خانم باز که هنوزم داره به کثافت کاریاش ادامه میده قاتلهَ اونم نه قاتل شهلا اون مرتیکه هم لاله رو هم شهلا رو کشته باید اون رو اعدام میکردن و مطمن باشید خدا جای حق نَسته و یک روز جواب ناصر رو هم میده تا ما لذتشو ببریم
امين
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
2
3
هرزه هايي مثل شهلا قبل ازاينكه مرتكب جرم بشوند بايد نابودشوند .من از8سال پيش منتظراعدامش بودم اميدوارم باآزادشدن صيغه اين مرگها تكرار نشود .كاش براي افراد متاهل صيغه آزاد نمي شد.چون فقط نتيجه اش منهدم كردن ستون خانواده هاست .درست است زن دوم پناه مي گيردولي زن اول نابودمي شود.اميدوارم هركس باعث اجراي اين قانون شده سر دخترش بيايدكه ببينيم چه مزه اي دارد.
زارعی از نورآباد
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
1
2
همه میدانیم که کشتن پاره تن آدم سخته ولی لذت عفو بالاتر از اینهاست آقای محمدخانی هوس بازی های شما باعث کشته شدن دونفر آدم شد وای به حال وجدانت
میترا
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
3
2
قتل ، قتله. من نمیدونم شهلا گناهکار بود یا نه. ولی میخوام از برادر مقتول بپرسم الان راحت میخوابی؟
این صحنه که چهارپایه را از زیر پای شهلا کشیدی دلت را خنک کرد؟
ما ادمها چمون شده؟؟؟؟؟
چرا کار این اقا قتل نیست؟
سوگند
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
2
1
آقاي محمد خاني زماني استوره من بوديد اما حالا با اين كار كثيفتان منفورترين آدم نزد ما هستيد بدانيد خداوند تلافي خواهد كرد
نسرين
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
2
2
امروز ديگر نه لاله و نه شهلا پيش ما نيستند ، هميشه اين اتفاقات مي افتد و ما زنان موقعي كه داخل گودال نامردي فرو مي رويم عمق فاجعه را احساس مي كنيم ، ناصر محمد خاني بايد منتظر مرگي وحشتناك در اين دنيا و عذابي سخت از جانب پروردگار در آن دنيا باشد ، اگر لاله را نمي خواست طلاقش ميداد و اگر شهلا را نمي خواست او را طرد مي كرد در صورتي كه او هر دو را با هم مي خواست در واقع خوش اشتها تشريف داشت و مطمئناً هم هم چنان خوش اشتها تشريف دارند . از شما مي خواهم به احترام روح هر دو نفر فاتحه بفرستيدو بياييد فراموش نكنيم كه آن دو نفر دستشان از اين دنيا خاليست و نمي توانند از خودشان دفاعي بكنند . اميدوارم خدا ناصر محمد خاني را دوست داشته باشد و او و وجدانش را تا دير نشده بيدار كند
پاسخ ها
عسل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
چرا همه چی رو از این دید می بینید؟ چرا نمی گید مرگ حق شهلا بود چرا که با این که می دونست ناصر زن و بچه داره باز به خودش اجازه داد تو زندگیش وارد بشه؟ می گفت عاشقش بوده ولی این اسمش عشق نیست جنون آمیخته به شهوت هست
ناشناس
|
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
1
3
مرگ تلخه کاش میبخشیدند، خدایا به همه آدمهات رحم کن. خیلی دلم گرفت. ولی خانواده لاله هم حق داشت
عاطی
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
1
3
من نمیدونم واقعا شهلا قاتل بوده یا نه شاید هم دستی کسی و داشته ولی حیف که به خاطر ناصر ...
من به این شهلا قاتل بوده شک دارم اگه میدونستن قاتل اینه زودتر اعدامش میکردند
ناشناس
|
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
1
4
مرگ بر حکم اعدام
زهره
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
2
کاش خانمها حیای چشم وبعد حیای دل داشتن ودر خانواده جوری تربیت میشدن که از بچگی دینشون از دنیاشون مهمتر شمرده میشد وباید پدر ومادرها به نحوی بفهمانند به فرزندان که بربام خانه کس نروند که سرانجامش از هم پاشیدگی چندین خانواده ست
عسل
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
1
1
هم سزای شهلا مرگ بود و هم محمدخانی.امثال شهلا تو جامعه کم نیستند ایران پر شده از زن های کثیف که به نظر من ایرادی به مردها وارد نیست چون مردها ذاتا هوس بازند اما یه زن باید خیلی کثیف تر از اون مرد هوس باز باشه که با اینکه می دونه طرف زن و بچه داره می ره خودشو وارد زندگی مرده می کنه به نظر من این زن های کثیف هستند که مردها رو بیمار جنسی می کنند
میترا خلیلی
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
2
به نظر من ناصر هم مقصر بود اما بچه ها من دلم برایی بچه هاش میسوزه چون الان با مادربزرگشون زندگی میکنن ناصر رفته ددر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت