به‌روز شده در: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
در این مدت بطور میانگین ماهیانه 10 میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت کردم که در مجموع 5 سال در حدود 600 میلیون تومان می شود.
برنا: بازیگر نقش مختار در دفاع از دستمزد دریافتی بازیگران، پول دریافتی این قشر را با مربیان لیگ برتر فوتبال مقایسه کرد.

شب گذشته برنامه سینمایی هفت که هر جمعه از ساعت 23 آغاز می شود، شاهد حضور فریبرز عرب نیا به عنوان میهمان بود؛ بازیگری که فیلم های پرشماری را در کارنامه خود دارد و اکنون با سریال مختارنامه در جعبه جادویی خودنمایی می کند.

وی که برای پرداختن و تحلیل به موضوع بازیگری در این برنامه حضور یافته بود، بخشی از صحبت های خود را به بحث داغ این روزهای سینمای ایران که دستمزدهای برخی از بازیگران می باشد، اختصاص داد.

عرب نیا با انتقاد از این موضوع گفت: من 5 سال در سریال مختارنامه حضور داشتم و هیچ نقش دیگری را در هیچ سریال و فیلمی نپذیرفتم. در این مدت بطور میانگین ماهیانه 10 میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت کردم که در مجموع 5 سال در حدود 600 میلیون تومان می شود. حال آنکه در این مدت 2 بار هم با مرگ دست و پنجه نرم کردم و با مشکلات زیادی از جمله کار در بیابان و حیوانات مختلف روبه‌رو بودم. با این حال این دستمزدی است که یک مربی لیگ برتر فوتبال برای یک فصل دریافت می کند و با مرگ هم روبه‌رو نمی شود.
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۷۳
ناشناس
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
43
68
قصه فوتبال جداست. ولي 10 تومن براي يك ماه زياد نيست؟
پاسخ ها
امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
واقعاً كه بازي فوتبال، بازيچست و نتيجش صندليهاي شكسته و ناسزا ؛ و بازي عرب نيا حماسه است و نتيجش دلهاي شكسته و دعا. نبايدم مقايسش كنيم.
عطا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
هر صنف را باید با هم کیشان خودشان مقایسه کرد ، برای بازیگران این دستمزد کم و پر مخاطره است ،
در هر صورت ایشان در یکی از بزرگترین فرهنگسازی ایرانی اسلامی دخیل بوده اند!
ناشناس
|
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
14
86
نوش جونت
پریسا
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
17
81
به نظرم این دستمزد حقشه تو اون شرایط سخت کار کرده و خیلی خوبم از عهده نقشش بر اومده و یک بازی قابل قبول ارائه داده
پاسخ ها
روشن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
موافقم مخصوصا اینکه ده سال طول کشیده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
همه ميگن شرايط سخت، شرايط سخت... چرا ما مردم خودمون رو نگاه نمي كنيم؟! مگه ما توشرايط آسون داريم كار مي كنيم؟ مگه كارگر ما كه صبح تا شب جون مي كنه و عرق مي ريزه ماهي 330 هزار تومان نمي گيره؟! اين فوتباليست ها هي ميگن ما از خونواده دوريم و آينده نداريم و... والا من كسي رو ميشناسم 6ماه يه بار خونواده شو مي بينه ولي دستمزدش يك هزارم دستمزد توئه...
عادل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
دوست عزيز يكي از عوامل تعيين كننده دستمزد وجود تعداد افرادي است كه مي توانند جايگزين فرد شوند يك كارگر ساده را به راحتي مي توان با هر فرد ديگر جابجا كرد يك كارگر متخصص جايگزين هاي كمتري دارد يك فوتباليست ممكن است ستاره باشد و يك بازيگر بايد ستاره باشد يك نقش گاهي فقط از ميان تمام بازيگران فقط دو انتخاب باقي مي گذارد دستمزد ها در جايي كه پيروي نظريه پرداخت بر اساس شايستگي است اينطوري تعيين مي شوند البته ما چهار نظريه حقوق و دستمزد داريم كه نوع كمو نيستي ان نظريه هزينه زندگي است يعني هر چه مخارج فرد بيشتر باشد دستمزدش بالاتر باشد حالا به نظر شما مقايسه يك كارگر با يك بازيگر منطقي است.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
37
47
میشه گفت دستمزدش معقوله
وقتی واسه 1ساعت حضور تو تلویزیون به یک نیمچه-خواننده 40 میلیون میدن ، 600 میلیون اونم واسه 5 سال کار سنگین حرفه ای زیاد نیست.
در مورد فوتبال هم اونا فقط درآمدشون حرفه ای هست اما کار و نتیجه و عملکردشون مردمو ناامید میکنه تازه دو و نیم قورتشون هم باقیه
اصلا ولش بابا حقوق بخور نمیر خودمون باحالتره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
ده سال عزیزم
احوازی
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
5
15
خداوکیلی آدم باسوادیه ولی........
اسماء
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
5
36
عرب نیا دستمزد کارحرفه ای وهنر ذاتی خودش رو طلب کرده که از خیلی ازین هنر پیشه های سوسول تازه به دوران رسید تو فیلمای آبکی کمتره
توبرنامه هفت حرفای خیلی خوب و شجاعانه ای راجب مدیران مربوطه ودستمزدهای ناعادلانه زد که قرار شد ادامه بحث هفته آینده باشه البته اگه بذارن و متن ندن دستش
فاطمه
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
31
واقعا بازیگر عالی و با اخلاقی هستن. نقششونم تو سریال مختارنامه عالی بازی کردن.من که می گم درآمدشون منطقیه.امیدوارم همیشه سالم و موفق باشن
نادیا
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
4
24
نوش جونش،شما اقای عرب نیا رو با فوتبالیست ها مقایسه میکنید.اونا کل عمرشون بیشتر از این پولا میگیرن.ایشون واسه یه فیلم 600م گرفته.حقشه.باید بیشتر هم بگیره
دیشب که تو برنامه هفت اومده بود باید مجری عزیز میگفتن که شما لایق بیشتر از اینا هستید
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
18
عاشقشم. خیلی خوب توی نقشش جا میگیره
علي
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
20
22
هرچه پول بدن كم دادن ، اين فيلم ارزش داره يا چند فيلم بي خودي كه فساد و فحشا رو ترويج ميكنه !!!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
7
20
اگه 100 میلیون هم می دادند باز هم کم بود ! ایوالله به شما دسن اندرکاران و بازیگران سریال مختار!
ahmad
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
46
13
کاری که تو با قوم ظالم کردی حقش تمام ایرانه که به نامت کنند.....ایشالا همیشه سرزنده باشی وپولت رو در راه خیر خرج کنی
پاسخ ها
ahmadi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
خیلی جو گیر شدی انگار ، فریبرز که این کارارا نکرده مختار کرده که آنهم برا رضای خدا بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
یادجوک ملانصرالدین افتادم طوری رفته توبحرفیلم که انگارعرب نیا خودمختاره!!
ahmad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
بابا بی خیال شوخی کردیم حالا که دور همیم یه کم بخندیم..چرا جوگیر میشین
سامان پارسا
|
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
5
9
بنده بعنوان بیننده برنامه هفت از صحبتهای زیبا و صریح جناب آقای عرب نیا کمال استفاده را بردم(مخصوصاً بحث مدیریت فرهنگی و استفاده از تمامی ظرفیتهای سینما و فرهنگ)
پیمان
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
11
12
در جامعه ای که کارگر بدبخت ماهانه 100 هزار تومان درآمدش
عده ای سر دستمزد فوتبابلیست هاو بازیگران چونه میزنند در جامعه ما رسم است که هرکس خودش را با بالاتر از خود مقایسه کند
به تعبیر مقام معظم رهبری عدالت در جامه ی فعلی اصلا راضی کننده نیست
سارا
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
5
15
به نظر من زیاد نیست چون مربیان فوتبال ما علی رغم پول زیاد تیم شون کیفیت نداره ولی این سریال با بازی آقای عرب نیا واقعا عالی بوده و است
راضیه
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
30
جدیدا این نا عدالتی تو دولت عدالت مهور مد شده زیاد غصه نخور نه شما اولیش بودین نه اخریش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
محور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hamid
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
4
8
از اونجا که حق گرفتنی است نه دادنی پس نوش جونت که حق تو خوب گرفتی....!!
ناشناس
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
14
12
ولی فیلم که خوب از کار در نیامده
مهتاب
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
6
9
نووووووووووووش جوووونشون هرچند ارزش کارشون خییییییییییییییییییییلی بیشتر از اینهاست این پول فقط قد همون دیالوگه که مختار به ح ر م ل ه گفت صداتو ببر...
david muratti
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
7
كسي نيست ما واسش از تشنگي بميريم... يه همدم يه رفييييق.....هركي هم واسش مرديم خواسته از تشنگي باشه
عاشق فيلم سلطانشم
سلیمان
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
9
8
واقعا حقشه
پوریا
|
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
5
14
واسه حرفایی جالبی که تو هفت زدی حقته ششصد میلیون دیگه هم بگیری...بیشتر بازی کن تا این چشم رنگیا نیان ادا دربیارن
ناشناس
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
30
11
اين سرياله چي هست كه اينقدر خرجش كردن.فكر ميكنين كدوم بيشتر بيننده داره؟ مختار يا سريالهاي فارسي1
پاسخ ها
اسماء
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
آخه این دوتااصلا قابل مقایسن ؟!
مختار نامه و فارسی وان ! نمیدونم چی بهت بگم
شما زوده حالا این چیزارو بفهمی برو همون فارس وانتو ببین اظهار نظرم نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
آدم خدا نشناس تو آخه چه ميدوني فيلم چيه ؟كه بخواي مقايسه كني
ARASH
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
17
3
حقته برو بازم بگیر 1000 تا 2000 تا
هر چی میخوای بگیربه هیچکس هیچ ربطی نداره نوشه جونت خوشتیپ
ای شفتالو ای آلبالو ای گیلاس ای هلو
ای....
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
2
8
من که دوسش دارم واسم فرقی نمی کنه چقدر حقوق می گرفته مهم اینه که زحمت کشیده
پرهام
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
8
اقای عرب نیا من بی صبرانه منتظر حضور بعدیتون در برنامه هفت هستم لیاقتتون 2میلیارد بوده نه این دستمزد درود بیکران بر شعور عالی شما.
حورا
|
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
6
می گن تموم سکانس هارو فقط یه بار ازش گرفتن وتاحالا نشده که یه سکنسو دوبار ازش بگیرن.خود عرب نیا داشت اینو تو شبکه جام جم می گفت.
تابش
|
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
11
4
ایا مختار 1400سال پیش هم همین قدر دستمزد می گرفته واقعا جای تعجب است اگه این فیلم را به یک شرکت خارجی سفارش میدادند ارزاتنر ساخته میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
خودت نظرت رو بخون!!! چرا چرند می گی؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
واقعا کسی مجبورت کرده که نظر بدی ؟
مگه مختار 1400سال پیش فیلم بازی میکرده ؟به قول خودت
واقعا جای تعجب است ؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
6
11
نوش جونت اخوي از شير مادر حلالتر.
م
|
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
24
در جامعه ما این دستمزد بی عدالتیست!!!!!
رها
|
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
5
واقعا با این بازی عالیش بیشتر از اینها حقشه من که خیلی دوستش دارم
ناشناس
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
4
نوش جونش !!!!
علی
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
4
پولش یه کم زیاده ولی در رابطه با فوتبال درست گفته به هر حال ایشاالله با این پول حالشو ببره از این پول ها هم نصیب ما ها بشه مگه نه؟
ناشناس
|
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
7
21
من که فیلم شما را ندیدم ولی فقط میتونم بگم که تو خودت به نقشی که بازی میکنی اعتقاد نداری ۶۰۰ میلیون پول گرفتی و خودت را با فلان مربی مقایسه میکنی در کشوری که حقوق یک کارمند حد اکثر ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان است آنوقت تو
از عدالت علی میگی در حالی که حضرت علی امیرالمومنین نان جو میخورد و لباسش از جنس زبر بود اگه اشتباه نکنم....خودت را چرا با ایشان مقایسه نمیکنی ا ی نامرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
age nadidi pas harf nazan
ناشناس
|
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
4
47
من نمیدانم چه کسی مسئول است چرا این جور چوب حراج به بیت المال میزنند و هیچکس جوابگو نیست هم در فوتبال هم در سریالها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
دوست عزیز می دونی با این تنگ نظری ها قهرمانان ملی از هر صنفی را ناخواسته به انور آب هدایت می کنیم نمونه اش رضا زاده که تبلیغات چی شبکه های ماهواره ای شد - دوست عزیز نمی گم بی حساب و کتاب پول بیت المال به هرکسی داده بشه . اما کسی که اگر اراده کنه چند برابرش را آنور آب بهش می دهند آیا وظیفه ما نیست که حفظش کنم - حتی اگه بدونیم اینا خودشون وطن و آرمانها را رها نمی کنند
یه دوست
|
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
1
حالا بازی اش درحد عالی بود ولی کم نیاره. یه سوال : با این همه پول چیکار میکنه ؟
یک بیننده
|
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
11
3
منطقی باشید
10 سال توی هیچ کاری نبود و فقط وقتش رو صرفه این پروزه کرد هر بازیگری این ریسک رو نمی کنه
حقش بیش از یک میلیارد بود
ناشناس
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
6
بحث عربنیا و اینا نیست
چرا یک کارمند 700 تومان میگیره اما هنرپیشه 10 میلیون یا فوتبالیست 50 میلیون در ماه هر 3 اینام یه جورایی از بیت المال حقوق میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
باید شرایط اقتصادی طوری ساماندهی بشه که بازار رقابت حاکم بشه هیچ فرقی هم بین دولتی و غیر دولتی مدیر و کارمند و هنرمند و فوتبالیست هم نداره اگه کاری خریدار داشته باشه و صاحبش براش زحمت کشیده باشه آنوقت عدالت حکم می کنه که برابر دسترنجش دستمزد بگیره - ان چیزی اشکال داره تبعیض ، قوم و خویش ، باند و گروه سالاریه نه شایسته سالاری اگه شایسته سالاری بود متناسب با شایستگی باید حق الزحمه بگیره
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
حرف شما مثل این میمونه که بگیم ازین به بعد وقتی میخوایم یه آبگوشت درست کنیم باید قیمت گوشت و نخود و سیب زمینی و آب داخل آبگوشت باید با هم مساوی باشه و همچنین همون قدر که گوشت میریزیم توش همونقدرم آب و نمک و نخود توش بریزیم تا عدالت رعایت بشه.........
نه برادر من............
عدالت این چیزی نیست که شما میگی
عدالت مقوله بسیار پیچیده ایه...
اگه دست شما باشه که فردا به خود خدا هم انگ بی عدالتی میزنین که چرا یکی بچه پادشاه به دنیا میاد و یکی بچه یه درویش مسکین !!!
گلبان
|
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
6
حلال و طيبش باشد خدا وكيلي حقش است . اصلا با بعضي بازيگران ، تهيه كنندگان و فيلمسازان معلوم الحال ، قابل قياس نيست . به حق سيدالشهداء حلالش باشد. عروسي بچه هاش و شادي خانواده اش خرج كند .
ناشناس
|
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
4
حقشه از مایلی کهن و علی دایی و قلعه بان که کمتر نیست حقیقتش بازیش 20 بیسته به نظر من کم گرفته هنر ش که قیمت نداره
ali
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
1
اگه این همه پول مفت که توسط برخی مسولین بی مسولییت به افرادی خاص با پارتی بازی پرداخت نمیشد و خرج مطالعات ریشه ای در زمینه های علمی میشد و کشور ما را یه قدم به جلو مبرد چه اشکال داشت و انها هم نمیرفتند پول ما را به اروپا ببرند و سرمایه انها شود . با تشکر
مصطفايي
|
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
5
باسلام در طول تاريخ نام كدام بازيكن مونده كه باعث سربلندي اسلام وبخصوص شيعه باشه ولي اين فيلم تاابد سر بلندي ايران وايراني وشيعه ولايتي رابه رخ جهانيان به ويژه اعراب ترسو خواهد كشيد.دست مريزاد خسته نباشيد.
mahshidam
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
1
hagheshone.noooooshe joooonesh.man migam kamam hast taze.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
7
45
جایی که یک مهندس با ماهی 300 هزار تومان سر میکنه یا یه کارگر با همین رقم ها باید چشم به آخر ماه داشته باشه . چه خبره که به این آدم و امسالش 10 میلیون بدن؟ حالا یک عده را هم اجیر کرده براش کامنت بذارن و هورا بکشن و بگن نوش جونش. نخیر این پولها حلال نیست. حالا بره با پول ملت عشق وحال کنه و به ریش ملت بخند .درست مثل فوتبالیست ها.
پاسخ ها
حیدری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
حلال و حرام بودنش به من و تو ربطی نداره - متاسفانه همین جوری که حلال و حرام می کنیم به راحتی توی هر مسئله ای نظر می دیم بدون اینکهاهل فن باشیم - دوست عزیز قسمتی از اشکال دریافت حقوق 300 هزار تومانی مهندس مربوط به اقتصاد ملی و اشتغال است که باید از طرف دولتمردان حل بشه اما به نظر شما آقای منهدس اگه واقعا مهندس بود نیاز بود التماس کار 300 تومانی باشه یا باید با تفکر مهندسی و خلاقیت نه تنها با 300 تومان کار نمی کرد بلکه ده ها کارگر و تکنسین را حقوق می داد ولی چه کنیم که اغلب مهندسان ما اغلب مدرکی و مهندس کیفی اند -
بهمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
جناب آقای حیدری
یا شما هنوز بدنبال کار نگشتین یا وضع مالیتان خوب است که منظور دوستان رو نمیتونین درک کنین . زمانی هم که مردم سوادی نداشتن که بتونن نظر بدن تموم شد و الان اکثر مردم ایران با سواد هستن و درک تحلیل مسائل رو دارن و اهل فن هم به نوعی هستن .
عزیز من وقتی پشتوانه مالی نداشته باشی چطور میشه ده ها نفر رو نون داد ، شما به شرکتها مراجعه کنین و ببینین که با چه مدارکی پشت در این شرکتها موندن .
متاسفانه شما و امثال شما نمیتونین این مسائل رو درک کنین چون تا حالا با همچین مشکلاتی مواجه نشدین .
شما با ایده های آرمانی در این جامعه نظر میدین که این نشان از دور بودن شما از مشکلاتی هست که برای اکثر مردم روی داده .
حیدری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
دوست عزیز آقای بهمن
بنده کارگر زاده ام (کارگر ساختمانی) البته به آن افتخار می کنم چونکه پدرم نان حلال بهم داده و این رو گفتم که بدونی من هم مثل این مردمم و با حقوق حداقل قانون کار شروع کردم (خدارو شکر) برادر عزیز حتما دانشگاه رفته ای - در یک کلاس رشته فنی 40 نفره چند نفر واقعا مهندس شدن حرف من اینه که همه ما فقط به فکر گرفتن مدرک و پشت میز نشینیه اگه هم دولتمردان ما و هم خود مردم به فکر تولید و کار بودن به نظر شما این مشکلات وجود داشت در ثانی بحث در کامنت اینه که چرا نباید قدر هنرمندان - ورزشکاران و ... را ندونیم و ناخواسته آنها را جای دیگه هدایت کنیم - به نظر شما چرا آن خانم رفت توی هالیود فیلم بازی کرد یا چرا آقای رضا زاده این قهرمان ملی که حاضر نشد به خاطر وطنش تابعیت ترکیه را قبول کنه تبلیغات چی ماهواره ای شد - دوست عزیز همه اینها که عرض کردم و صدها دلیل دیگر را باهم باید تحلیل کرد . در پایان امتی به سعادت نخواهند رسید مگر خودشان بخواهند
بهمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
دوست عزیزم جناب آقای حیدری
وقتی استادی با مدرک دکترا میاد و در کلاس به همه میگه یک میلیون جمع کنید تا درس ماشین های الکتریکی رو براتون کامل توضیح بدم وگرنه با این اطلاعات سر کلاس هیچی یاد نمیگیرین ، وقتی شکایت کردیم و بجایی نرسیدیم ، بنظر شما توی این کشور کسی دنبال آموزش علم بصورت واقعی هست !!؟؟ ( البته بعضی ها هم بودن که از حق نگذریم با جون و دل این کار رو انجام میدادن )
واقعا دلیلی دارد یک فردی با مدرک حداکثر دیپلم حقوقهای آنچنانی داشته باشد و یک نفر با مدرک دکترا از اون شخص کمتر بگیرد !!؟؟
قدر کدوم هنرمند ؟؟؟؟؟؟ به تعداد انگشتان دست هنرمند داریم .
قدر کدوم ورزشکار ؟؟؟؟؟ چه افتخاری برای ایران کسب کردن ؟؟؟؟؟ به تعداد انگشتان دست ورزشکار داریم
بهتر است این افراد به جاهای دیگه هدایت شوند تا سرافکنی ایران
از فیلمها کدومشون استاندارد واقعی یک فیلم رو دارا هستن ؟؟؟؟؟ به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسن
دوست من تحلیل این موضوع که یک نفر بر اثر پارتی و آشنا بازی از فرش به عرش میرسه چیست ؟ تنها و تنها ضعف دولتمردان ما هست
و صد البته جمله آخر شما بسیار بجاست
فريماه
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
7
6
به نظر من در مقايسه با بازيگراهاي ديگر سينما يك دستمزد منطقي است با توجه به زحمتي كه ايشون كشيده اند .
ناشناس
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
4
الان ايران كي به كيه
ناشناس
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
8
4
با این بازی قشنگی که ارائه کرده مستحق دریافت بیشتری بود. امیدوارم علاوه بر دستمزد دنیایی دستمزد اخروی خوبی هم از سالار شهیدان بخاطر این فیلم بیاد ماندنی البته بهمراه آقای میرباقری و سایر بازیگران و دست اندرکاران فیلم دریافت نمایند.
آرمين
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
6
4
اگر تو فيلم سوپر ماركتي بيش از اين ميگرفت و نقششم مزخرف بود كسي صداش در نميومد حالا كه تو چشم اومده پس حقشه دمشم گرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ناشناس
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
8
1
تا دانه ای گندم نیفشانی خوشه ای جمع نمی کنی . ما در ساخت فیلم که زبان عمومی و نافذ بشر قرن 21 است باید خیلی بیشتر از اینها هزینه کنیم تا بتوانیم ارزشها و ساختار جامعه مان را حفظ کنیم اصلأ هنرمند و نخبه ما نباید احساس نماید که مشکلی به نام پول سد راهش است
ناشناس
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
5
4
چند وقت پیش توی اداره مون برنامه ای برگزار شد از یه مجری تقریبا معروف جوان هم دعوت کردن برای اجرا ، که برای 2 ساعت اجرا 2 میلیون دستمزد تقدیمش کردن تازه خیلی هم افه میومد راهش دور نباشه جمعیت منو اذیت نکنه و... انوقت این بازیگر واقعا توانا که مخصوصا نقشش توی شوکران محشر بود با این همه زحمت و سختی توی 5 سال تو گرما وسرما 600 تومن گرفته بنظرم کم هم بوده - سریال مختار یکی از مهمترین دلایل محبوبیتش بازی عرب نیاست
ناشناس
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
5
نمی گم این پول حقش نبوده یا بد بازی کرده ، اتفاقا خیلی هم خوب بازی کرده ولی قبول کنید 600 میلیون زیاده خلاصه این پول بیت الماله
حسین
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
3
9
اصلا آقای عرب نیا اشتباه کرد که کار حرفه ای و با ارزش خودش را با یک مربی فوتبال مقایسه کرد.
لب دوخته
|
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
6
پس بقیه 24 میلیارد تومن را کی خورده
این که نقش اول داشته یک چهلم را گرفته حتما مدیران صدا و سیما میدونند بقیش کجاست؟!!!
پاسخ ها
لب ندوخته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
دمت گرم ما كه دوختي روي لبهاي شما نديديم
الی
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
3
6
واقعا بازیش فوق العادست پس این پول حقشه
سید حسین
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
14
چرا خودتون را با بالاترها مقایسه می کنید و به مردم عادی نگاهی نمی کنید به قول دوستمون مهندس که کلی زحمت کشیده حقوقش 300 تومن هست . بازیگر هم مثل فوتبالیست ها ولی کمی کمتر که دارن مال بیت المال را می خورند
خليل
|
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
5
بازي بسيار زيباي ايشون در سريال مختار كافيست كه ايشون را از ياران اماممون بدونيم واز 1000 تا نوحه خون و... بيشتر براي معرفي مكتب عاشورا مفيد بودند وهر مبلغي كه براي ايشان پرداخت كردند كم است وجا داشت خيلي بيشتر از اينا براي ترويج مكب عاشورا وقيام مختار هزينه كنند مطمئن باشيد كه هزينه نيست بلكه سرمايه گذاريه.نوش جونشون
ناشناس
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
13
اینا که با فیلماشون میخوان عدالت علی ر و به مردم نشون بدن خودشونو با یک کارمند 5سرعایله مقایسه کنندوبعدصحبت ازدستمزدکم وزیاد کنند کجای این عدالت است که یک کارمندبیست سال سابقه تومملکت عدالت پرورهنوزهم اجاره نشین باشد وتمام هم وغم او سرماه وحقوق وقسط وهزار بدبختی دیگر...... 
خليل
|
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
2
بازي بسيار زيباي ايشون در سريال مختار كافيست كه ايشون را از ياران اماممون بدونيم واز 1000 تا نوحه خون و... بيشتر براي معرفي مكتب عاشورا مفيد بودند وهر مبلغي كه براي ايشان پرداخت كردند كم است وجا داشت خيلي بيشتر از اينا براي ترويج مكب عاشورا وقيام مختار هزينه كنند مطمئن باشيد كه هزينه نيست بلكه سرمايه گذاريه.نوش جونشون
بهمن
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
1021
دوستانی که میگن حق این افراد هست آخه چه حقی؟؟
من آقای عربنیا رو واقعا دوست دارم ولی این دلیل بر این نیست که ایشون در این حد پول بگیرن .
فوتبالیستها هم که خدا ازشون نگذره ، یک مشت مفت خور شدن و پولی که حق ما هم هست رو دارن میخورن و به به میکنن ، افتخار ایران هم مهم نیست واسشون و پولی که میگیرن مهمه .
طرف با تحصیلات مناسب یک عمر جون میکنه ولی آخرش چی ؟ دست مزدی زیر خط فقر میگیره . واقعا کشوری که این همه فقیر داره ( اکثرا حقوقا زیر خط فقره ) همچین پولهایی بره تو جیب یک نفر ظلم نیست ؟؟
خطر بازی کردن ایشون درست ولی چرا این رو با آتش نشانی که جونشو توی کارش میزاره مقایسه نمیکنین ؟؟
یکم منطقی باشین ، محبوبیت این افراد درست ولی از حق ما گرفتن و به اینها دادن و داد از عدالت زدن واقعا بی انصافی هست .
واقعا در ایران عدالت چه معنی میده ؟؟
پاسخ ها
حیدری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
دوست عزیز مشکل از آنجای ناشی می شه که همه چیز در قبضه دولته و باید دولت فقط ناظر و سیاست گذار باشه آنوقت شخص سرمایه گذار چه در سینما و چه در ورزش و یا بنگاه های اقتصادی تولیداتش را برابر اصل رقابت عرضه می کنه در آن صورت سرمایه گذار از پول خودش با حساب و کتاب هرچقدر دلش خواست به هرکی بده می ده به من و تو هم ربطی نداره - حلال حلال - مطلب دیگه به فرض این آقا یا همتراز او با مبلغ کمتر از این وبا مبلغ مورد نظر شما قبول نمی کرد این نقش را ایفا بکنه به نظر شما شایسته بود کاری به این ارزشمندی را به یک بازیگر دست چندم سپرد آنوقت هدر دادن بیت المال مد نظر شما نبود -
بهمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
دوست من
متاسفانه فردا نیوز نمیدونم به چه علت کامنت من رو درج نکرده و نمیدونم چه دلیلی بر این کار بوده . نه حرف ناشایستی و نه حرفی که به شخصی توهین شده باشه . برام خیلی جالبه و این سوال رو دوست دارم خود فردا نیوز جواب بده .
البته به احتمال خیلی زیاد این کامنتم هم مانند 2 کامنت قبلی درج نخواهد شد ولی من حرفم رو زدم ، حداقل خود فردا نیوز متوجه این موضوع خواهد شد
مها
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
4
0
خیلی عاااااالیییییی نقششو بازی می کنه،فکر نمی کنم خود مختار(ره) اگه زنده بشه به همون زبان عربی بتونه اینطور نقش ایفا کنه،دستمزدش هم نوش جونش.
حسین مشهدی
|
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
14
من 20سال درس خوندم ودکتر هوافضا هستم 1.5بزور بهم میدن
فاتحه بخون بره بابا
بمن5تمان بدید ببینید چطور نقش براتون بازی میکنم
کیان
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
2
1
یکی نمی پرسه منظور از ساخت این سریال چه بود؟
تبلیغ این ایده که خون فقط با خون پاک میشود!
طرز فکری که حتی امامان هم عصر مختار هم ان را رد کردند وهیچکدام حتی حاضر به تایید شفاهی قیام مختار هم نبودند!
این بماند که در جای جای سریال به ایرانیان نگون بخت ان زمان توهین شده است البته از زبان عرب های بیابان گردی که مثلا خود را متمدن تر از عجم ها می پنداشتند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
سالها بود كه همه وقتي از عاشورا حرف مي زدن ذهن ها طرف شكست ظاهري امام حسين مي رفت...هدف از ساخت اين سريال اين بود كه نشون داده بشه و سيعلم الذين.... ظلم نابود ميشه و شمرها و حرمله هاو ابن زياد ها خيلي زود در اين دنيا و دنياي ديگه به سزاي عملشون مي رسن.
در اين سريال به ايرانيا توهين نشده، اين طرز فكر عرب اون زمان بوده كه ايراني رو موالي و برده مي دونسته كه اتفاقا مختار اين رو مي شكنه و يكي از اصلي ترين بارهاش رو همنام تو (كيان يا كيسان) يك ايراني انتخاب مي كنه...
پريما
|
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
3
عرب نيا را از سالهاي دور مي‌شناسيم زماني كه جوان بود و دستمزدش به اندازه همان كفاف نان روزانه بود در اين سالها با كسب تجربه به جايي رسيده كه بتواند اين دستمزد را داشته باشد درست مثل يك دكتر جراح پلاستيك كه بعد از عمري درس خواندن كه در حدود 35 سالگي تازه مي‌تواند با انجام يك عمل بيني در هر روز دستمزدي چند بار اين را در ماه داشته باشد. از دكتر جراح پلاستيك گفتم چون اين روزها بازارشان خوب داغ است ولي اين مربيان روز و درشت فوتبال معلوم نيست چگونه هر روز سروكله‌شان پيدا مي‌شود بعد هم با يك عالم وعده و وعيد ما را دلخوش مي‌كنند دست آخر هم نمي‌توانند حتي يكي را عملي كنند. اين اواخر يكي را داشتيم كه سونامي زده شد.
پريما
|
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
1
عرب نيا را از سالهاي دور مي‌شناسيم زماني كه جوان بود و دستمزدش به اندازه همان كفاف نان روزانه بود در اين سالها با كسب تجربه به جايي رسيده كه بتواند اين دستمزد را داشته باشد درست مثل يك دكتر جراح پلاستيك كه بعد از عمري درس خواندن كه در حدود 35 سالگي تازه مي‌تواند با انجام يك عمل بيني در هر روز دستمزدي چند بار اين را در ماه داشته باشد. از دكتر جراح پلاستيك گفتم چون اين روزها بازارشان خوب داغ است ولي اين مربيان روز و درشت فوتبال معلوم نيست چگونه هر روز سروكله‌شان پيدا مي‌شود بعد هم با يك عالم وعده و وعيد ما را دلخوش مي‌كنند دست آخر هم نمي‌توانند حتي يكي را عملي كنند. اين اواخر يكي را داشتيم كه سونامي زده شد.
مجتبی
|
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
5
15
وقتی آدم میبینه توی جامعه ای که فقر داره بیداد میکنه و خیلی ها محتاج یه لقمه نون هستند،یه همچین حقوقایی داره رد و بدل میشه، میخواد آتیش بگیره. خدایا به همه شون بینشی بده که خودشون قضاوت کنند که آیا درسته یا نه؟
سميه
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
8
5
نووووووووووووووووووووووش جوووووووووووونش عاااااااالي بازي كرده
ناشناس
|
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
7
4
به نظرم کاملا حقشه...درسته شاید کم پولی نباشه اما باز میشه گفت یه دستاورد فرهنگی داره...اما فوتبال چی؟همش شده فحش
آرش
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
1
به همگان توصیه می کنم شخصا به دنبال مطالعه تاریخ رفته و باورهای خود را بر اساس تبلیغات رسانه ای هیچ گروه و دسته ای شکل ندهند،شخصا آنچه را که با مطالعه دریافتم فرسنگها فاصله دارد با آن چیزی که در این سریال به عنوان واقعیتهای تاریخی معرفی می گردد،فراموش نکنید همواره تاریخ به دلیل حساسیت آن در شکل بخشیدن به باورهای یک جامعه، شدیدا تحت تاثیر حکومت های تک صدای و استبدای است،و ملتی که تاریخ خود را نداند محکوم به تکرار آن است.
امیدوارم نظرم منعکس گردد.
من خیلی گناهکارم خدایا کمکم کن
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
15
من با نظر بهمن کاملا موافقم
روشن
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
3
4
نوش جونش، عرب نیا هم زیبا بازی میکنه و هم به نقشش روح میده مخصوصا با فن بیانش.
باز حداقل با تکنیکهای بازیگری که میشناسه کار میکنه و تماشاگر پسنده نه مثل این فوتبالیست های الان که...(آدمو از فوتبال دیدن پشیمون میکنن)
محمودی
|
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
2
2
خیلی خوب نقشش رو بازی کرده این دستمزد حلالش باشد ولی آقای عرب نیا شهرتی وافتخاری که کسب کرد ارزش آن ازمیلیارد هابالاست.
ناشناس
|
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
3
2
حقش هست که بگیزه
میثم رسولی
|
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
2
بابا چرا همه چیز رو با پول میسنجید خدا کنه این فیلم بتونه لا اقل چندتا جوان رو که الگوهاشونو گم کردن کمک کنه که الگوهای شیعی رو بشناسن و باعث افتخار دین و کشور باشند
التماس دعا
اميد
|
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
3
3
نسبت به زحماتي كه كشيده دستمزدش بسيار ناچيز است نوش جانش فوتباليست ها اجر معنوي ندارند اما اجر معنوي شما هميشه بافيست
خانواده جمالی از ساری
|
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
8
3
600 میلیون از شیر مادر هم حلالت
خیلی زحمت کشید ی. می خواهم بگویم : این که دستمزد زمینی است .
آما همه بدانند : از آن دستمزد آسمانی :دستمزدی که آقا امام حسین ع به او داده و خواهد داد.
قابل
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
7
2
حقش است تازه کمش هم است
قابل
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
8
3
حقش است تازه کمش هم است
mahsa
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
7
3
به نظر من حقشه نوش جونش .امیدوارم تو فیلم های بهتری بازی کنه براش ارزوی موفقیت میکنم.
حسيني
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
8
3
نوش جونش. حقشه. واقعا خوش درخشيد.
بنده به عنوان يك هنرمند معتقديم انصافا خوب در نقش خود ظاهر شده و كسي نمي توانست اينگونه نقش را ايفا كنم.
بهنام
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
6
4
خدايي خيلي كمه ، از يك ميليارد گلزار براي 4 ماه دلقك بازي در قهوه تلخ قابل قياس نيست . نوش جانش من اگه پولدار بودم به اندازه وزنش هر ماه شمش طلا مي دادم
محمد عارف بیات
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
9
2
واقعا می ارزد که فریبرز عرب نیا "مختار " دستمزد بیگیرد. سریالی با حالی بود و نقش آفرینی اش بسیار عالی و اگر می توانستند ، به عنوان پاداش و تقدیر برایش بدون دست مزد هم چیزی می دادند بد نبود. تا تشویق بیشتر می شد .
اکبر
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
42
وقتی جوونی از سر ناچاری برای شروع زندگیش مجبور از بانک دو و نیم میلیون پول بگیره،تازه با هزار تا سنگی که سر راهش قرار میدن که اگه 2 تا قسطش هم عقب بیفته آبروش رو میبرن،600 میلیون تومن برای آقای عرب نیا چیزی نیست!وقتی کارگر ساختمانی میره بالای داربست از اون بالا میفته قطع نخاع میشه ، با جونش بازی نکرده؟ یا مامور آتش نشانی جونش رو کف دستش میگیره میره تو آتیش ، کار سختی نکرده؟یا کسی که برای یه لقمه نون تو معدن با گاز و ریزش معدن سر و کار داره ، چیزی انجام نداده؟خودش رو و کارش رو با فوتبال قیاس کرده! فوتبال که تعطیله برادر من! از کارای غیراخلاقیشون،از پارتیای شبونه شون،از به حدر دادن بیت المالشون‌ واز درگیریای مایه آبروریزیشون که خیر سرشون الگوی جامعه هستن و...بگیر تا قراردادای الکیشون !!! واقعا آقا امام حسین(ع) یا حضرت عباس (ع) از این بی عدالتی راضین؟؟؟؟ همین کارها رو میکنید که فیلمهایی که هیچ ربطی به نوع زندگی ما ایرانیها اعم از خونه های آنچنانی،ماشینای آنچنانی،انتقال فرهنگ غلط،آموزش رفتارهای نادرست،القای بزه به فرهنگ پایین دستی و ... بیشتر میشن و این جور کارای با ارزش به حاشیه میرن!چون وظیفۀ صدا و سیما همینه!پس بیت المال رو درست مصرف کنید! ما راضی نیستیم!روز بی معصیتی داشته باشین! یاعلی
پاسخ ها
masoud
| UNITED STATES |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
نظر حقی دادی دمت گرم
علي
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
20
در جواب دوستي كه گفتن بازيگران از بيت المال پول نميگيرن بايد عرض كنم به طور مستقيم شايد حق با شما باشد اما اين سريال فاخر(با تمام اشتباهات كوچك و بزرگ) به صدا و سيما فروخته شده كه از بودجه دولتي(بيت المال) ارتزاق ميشه همون صدا وسيمايي كه براي حضور هنرمندان گرانقدر در وي‍ژه برنامه هاي زنده تلويزيوني از كيسه خليفه مي بخشد.....
كسي از ارزش كار ومشقت هايي كه آقاي عرب نيا در اين مجموعه تلويزيوني متحمل شدند غافل نيست اما ايشان بايد بدانند اين كار توام با اجر معنوي خواهد بود انشاءالله، پس بهتر است با قياس عايدات مادي خود با فوتباليستهاي بي بازده اجر خود را ضايع نكنند. واقعا هزينه هاي يك انسان براي يك زندگي با سطح رفاهي متوسط چقدر ميباشد؟؟
آقاي عرب نياي عزيز شما محبوب دلهاي درد كشيده فراواني هستيد كه با ديدن مجموعه مختارنامه به شما افتخار ميكنند و اين چيزي است كه هيچكس قادر به ارزشگذاري مادي و ريالي براي آن نيست.
و اما اگر مسئولان با بريزو بپاشهاي غير اصولي و اسرافهاي سرطاني در عرصه فوتبال به فكر اعتلاي نام ايران و پرچم زيباي ايران در دنيا هستند بهتر است با كار در عرصه هاي فرهنگي و هنري و مانند مختارنامه ها فرهنگ غني اسلامي را به دنيا عرضه كنند و اگر هدفشان شناساندن ايران و ايراني بعنوان زير مجموعه اي ازاسلام ناب است با سرمايه گذاري به مراتب كمتر از فوتبال بي خاصيت در ساير رشته هاي ورزشي برداشت صد چنداني داشته باشند اين يعني كارايي و بهره وري.
با در اختيار گذاشتن فقط چند درصد از بودجه فوتبال ميتوان محيط مساعدي براي جوانان مستعد ايراني فراهم كرد تا با اختراعات و اكتشافات خود در راه خدمت به بشريت فرهنگ غني اسلام را به اقصي نقاط جهان صادر كرد و چه سرمايه گذاري بهتر از اين.
بايد مراقب باشيم، انگار يا هدف را گم كرده ايم يا تعريف درستي از هدف نداريم.
masoud
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
نظر حقی دادی دمت گرم
علی
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
با سلام.
خواهش میکنم نظر قبلیم رو هم بدون تعارف و رو در واسی منتشر کنید
هنر دوست
|
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
13
3
نوش جونش حلالش باشه اقاجان این ادم از جون مایه میزاره و زخمت میکشه داره هنرشو نشون میده حالا این پول براش زیاده ؟ نکنه این پولا فقط واسه فوتبالیای بی اخلاقه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
این دستمزدهای میلیونی از کیسه ملت برای فوتبالیست و هنر پیشه حرومه حروم .
من شخصا حلال نمیکنم
امیر رضا ا
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
2
بنظرم کمه واسش!!!خداییش کارش درسته
امین
|
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
خیلی با نقشت حال کردم مخصوصا اونجایی که حرمله رو زدی. بابا ناز شصتت. نوش جونت باید بیشتر از این می گرفتی.
تراوین
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
1
تا تاثیراین فیلم بر بیننده چقدر باشه بعضی ها معتقند اگه این فیلم قبل از انتخابات پخش می شد احتمال اینکه وارد گرداب این خارج نشینا نمی یفتادیم خیلی بالا بود و چه بسا اصلا این اشوب بعد از انتخابات ایجاد نمی شد
ارش
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
3
اون فوتباليستي كه مصدوم ميشه ميره شش ماه پول مفت بيت المال روخرج پارتي ها ميكنه اين حقشه ؟ولي اونكه كارتبليغ دين ميكنه نبايد پول بگيره ؟
افشین
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
اقاچه فوتبال وچه سینما وچه هر چیز دیگرمثل ساختمان سازی وهرحرفه ی دیگر یه دستمزد خاص خودش را دارد ایراد از ماست که کاه را کوه میکنیم در بحث ورزش ای کاش به والیبال وبسکتبال وشطرنج واتومبیل رانی و..... همکمی ارزش قاعل میشدیم
حامد
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
3
به نظر من که با این وضعیت دخل و خرج مملکت، زیاد نگرفته. محمدرضا گلزار 9 دقیقه تو دموکراسی تو روز روشن بازی کرد 90 میلیون تومان گرفت، این که 5 سال بازی کرده.
رسول
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
من متوجه حرف بعضی از شما نمیشم یعنی اگه حقوق یک کارگر 300تومن هست که حتما خیلی کمه دستمزد بقیه هم باید بیاد پایین؟یا برعکس؟در ضمن من همین الان میتونم برم بشم کارگر همه میتونن ولی الان 4ساله دارم سعی میکنم بازیگریرو یاد بگیرم-نمیدونم چرا بعضی ها متوجه نیستن که کسایی که اینقدر دستمزد میگیرن بهترین ها از بین چند ملیون هستن!!!
محمد
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
واقعاشرم آوراست ما8سال با
عربهاجنگیدیم حلابایدبه سریال مختارنامه چنین مبلغی پرداخت شود
چرا...
ناشناس
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
نوش جونت ولي ايكاش عرق كارگران هم مثل كار شما و فوتباليستها ارزش داشت
محمد
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
به هر حال با تمام اين حرفها پول زيادتر از عرف جامعه باعث فساد و اعتراض ميشه بازي ايشون در اين سريال واقعا جاي تقدير داره اما يادمون نره كه حتي بهترينها هم چه در فوتبال چه در سينما بايد دستمزدهايي متناسب با زحمتشون بگيرن و هيچ كاري توي اين مملكت نيست كه دستمزد 100 ميليوني براي فوتباليست يا 10 ميليوني براي بازيگر رو توجيه كنه.
مهدی
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
3
نوش جونش امیدوارم اجری مانند مختار نسیبش بشه دیدم کسیرو که متحول شده به خاطر این سریال
جلال
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
همه هنرمندا فوتبالیستا بیش از حد مزدمیگیرن.چون تو جعبه جادویی نشون داده میشین.حرومشون بشه.ازاون 600م،10هزارتومن ماله منه پس حرومش میکنم
جلال
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
همه هنرمندا فوتبالیستا بیش از حد مزدمیگیرن.چون تو جعبه جادویی نشون داده میشین.حرومشون بشه.ازاون 600م،10هزارتومن ماله منه پس حرومش میکنم
م
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
دوستانی که می‌گویند این "بی‌ عدالتی" هستش، آخه خواهش می‌کنم بیایید اول تعریف کنم "عدالت" چیه، تا بعد به معنی‌ "بی‌ عدالتی" برسیم. توزیع ثروت و درآمد نتیجه توزیع منابع تولید است. اگر دستمزد یکی‌ ۱۰ میلیون و یکی‌ دیگه ۱۰ هزار تومن است، این قصه از جای دیگری آب میخوره. بنابرین اگر هم فرض کنیم که این توزیع ثروت نا عادلانه است، این فقط نتیجه ی یک مشکل بزرگتره که ریشه‌اش به نحوه ی مدیریت منابع در جامعه بر میگرده. به همین دلیل هم اگر ۱۰۰ تا قانون وضع بشه که مستقیما "توزیع درامد" رو نشانه بره، باز هم بعد از چند وقت همین نا موزونی در توزیع ثروت خودش رو نشون میده. مثل اینکه هی‌ بخواهیم "کف"ِ روی آبی که داره میجوشه را از روش جمع کنیم، به جای اینکه زیر شعله را کم کنیم.
پاسخ ها
رضا
| UNITED STATES |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
خوب خودتون اصلا فهمیدین کجای این عدالت بود ؟ شما مستقیم بی عدالتی رو توضیح دادین . عدالت رو در داستانها و روایات واقعی از حضرت علی میتونین درک کنین . عدالت به اون میگفتن نه این .
م
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
دوستانی که می‌گویند این "بی‌ عدالتی" هستش، آخه خواهش می‌کنم بیایید اول تعریف کنم "عدالت" چیه، تا بعد به معنی‌ "بی‌ عدالتی" برسیم. توزیع ثروت و درآمد نتیجه توزیع منابع تولید است. اگر دستمزد یکی‌ ۱۰ میلیون و یکی‌ دیگه ۱۰ هزار تومن است، این قصه از جای دیگری آب میخوره. بنابرین اگر هم فرض کنیم که این توزیع ثروت نا عادلانه است، این فقط نتیجه ی یک مشکل بزرگتره که ریشه‌اش به نحوه ی مدیریت منابع در جامعه بر میگرده. به همین دلیل هم اگر ۱۰۰ تا قانون وضع بشه که مستقیما "توزیع درامد" رو نشانه بره، باز هم بعد از چند وقت همین نا موزونی در توزیع ثروت خودش رو نشون میده. مثل اینکه هی‌ بخواهیم "کف"ِ روی آبی که داره میجوشه را از روش جمع کنیم، به جای اینکه زیر شعله را کم کنیم.
یاس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
3
بازی آقای عرب نیا درنقش مختار بهترین انتخاب بود که به نظرمن هیچ کس دیگری به این قشنگی وحرفه ای بازی کندواین دستمزدخیلی کمست چون اثری جاودان است وهم برای کشورمان هم برای هنربازیگری آقا کم خیلی کم
بهداد
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
10
از نظر درآمد اگه فردی بیشتر از 2 برابر حقوق یک کارمند دریافت کند ، حــــر ام است و خرج آن از هر کیسه ای ظلم به مردم محسوب میشود.
مگر این بازیگرها نقشها را از خودشان میاورند ؟ تابحال که در ایران جز تقلید چیزی دیده نشده هرچند به نحوی دیگر. حرام باشد حتی برای شما آسایش بیشتر
رضا رمضانی
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
3
هر چی بگیری حقته دستمریزاد
علیرضا
|
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
6
2
توجه کنید ...@@@
درجواب نوشته چندتا بالا یی عرض کنم که صراحت بیان فریبرز عربنیا ارزش داره به اون چند میلیون ....
ناشناس
|
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
1
2
حقشه
کارگر
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
1
19
حالا اگه به جای نقش مختار ، مثلا نقش حرمله به عرب نیا محول شده بود الان همه می گفتند که این 600 میلیون کوفتش بشه و خقش نبوده!

مردم ما بیشتر از اینکه منطقی باشند ، متاسفانه احساساتی هستند و ظاهر گرا

آدم یاد این ضرب المثل می افته که : یکی دیگه زحمت می کشه و می میره(مختار) و یکی دیگه عزیز میشه(عرب نیا)

من هم کارگری ام که کارم بی خطرتر از عرب نیا نیست(کارخانه ذوب مس) اما حقوقم 9700000 تومان (300 هزار تومان) کمتر از این شخص هستش.
اردلان
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
تو نفش مختار خیلی دوست داشتنیه ولی خداییش خیلی پول گنده ایه!!!!!!
حسین
|
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
1
1
بیش از اینا حقش ...
البته شهاب حسینی یه چیز دیگس مگه نه....؟
هموطن
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
0
3
نوش جونت آقاي عرب نيا از شير مادر برات حلالتر هركي هم ميگه زياده غلط زيادي كرده معلوم نيست از كجا شاكيه كه اينطور ميگه واقعا گل داشتي اجرت با امام حسين اخوي
کبر
|
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
3
2
آقای عرب نیا بااین تفکری که داره بهتره خودش رابا جراح مغز مقایسه کنه یادش رفته برای یک نقش کوچک دست به دامن خدامیشد
محمد محمد
|
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
1
1
من نمیدونم چرا همه تو این مملکت به فوتبالیستا گیر میدن.به نظر شما چند تا فوتبالیست داریم که دسمزدشون در حد عزب نیاست...اونایی که ششصد میلیون در سال میگیرن تعدادشون به اندازه انگشتای دو دست هم نیست...از بین پانصد بازیکن لیگ برتری شاید ۲۰ نفر دستمزد خیلی بالا میگیرن..
محمد محمد
|
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
7
2
کی از بی عدالتی خوشش میاد..شمایی که میگی مهندسا کمتر از فوتبالیستا یا بازیگرا حقوق میگیرن...درسته..ولی منظورتون از مهندس یک مهندس درجه یک و تاپه یا مهندسی که فقط مدرک مهندسی داره..به نظر من مقایسه کردن اصلا کار درستی نیست...چه بهتر که بیایم مهندسا رو با هم..دکترا رو با هم..بازیگرا رو با هم و فوتبالیستا رو با هم مقایسه کنیم..فوتبالیتی رو که لیگ ۳ بازی میکنه با یه بازیکن لیگ برتری مقایسه کنیم...تفاوت درامد در حدود ۵۰۰ میلیون تومنه..جراح مغز رو با با یه دکتر عمومی مقایسه کنیم....تفاوت درامد حداقل صد میلیون در ماه...مهندسین مثلا نیروگاه اتمی را با بهترین مدرک از بهترین دانشگاه با مهندسی که فقط پز مهندسیش را میدهد و به دسمزد دیگران اعتراض میکند..تفاوت درامد حدود ۲۰ میلیون در ماه...و بازیگری مثل عرب نیا را با یک بازیگر در حد شبکه استانی..تفاوت حدود ۱۰ میلیون در ماه...
ایرانی
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
انصافا حق معلما ن در مقایسه با اینا هیچی نیست آنهم معلمانی با سواد وکوشا ودلسوز که در کلاس با سی الی چهل دانش آموز سروکله میزنن ومیخوان آینده ی ایرانو بسازن اما این جماعت چی؟ یا دارن به توپ لگد میزنن یا در روز زن یا شوهر چندین نفرن و منافعی هم برای جامعه ندارن.خدا آخر وعافبت همه مونو ختم به خیر کنه. خدایا شکرت
طاها
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
2
خدایا شکرت با زحمتی که بابا جونم میکشه میدونم یه ذره لقمه حروم برامون نیاورده....راضیم به رضای تو
بنده ی خدا
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
1
اینا که هنر پیشه نیستند اینا یه بازیگر نقش اند هنر پیشه ی اصلی ماییم که در صحنه واقعی زندگی بازی می کنیم با چهره ی واقعی نه گریم کرده و حقوقمان هم با اینا قابل قیاس نیست وقتی هم میمیریم قطعه ی هنر مندان نداریم واقعا حق زحمتکشان واقعی جامعه را امثال اینا و فوتبالیستها دارند میخورند.من به سهم خودم راضی نیستم. دستمزد هرکسی باید مطابق زحمتی که می کشد ومنافعی که برای جامعه دارد باشد . تا حد معقول را میتوان قبول کرد.
عادل
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
2
اگر در يك حرفه فردي وجوددارد كه هيچكس نمي تواند مانند او كار كند دستمزدش را بايد خودش تعيين كند اگر فردي داراي جايگزين هاي بسياري باشد طبيعي است كه مبلغ دريافتي بسيار پايين است چون به راحتي مي توان فردي را به جاي او گذاشت در پرداخت بر اساس شايستگي حتي دو معلم را هم نمي توان با هم مقايسه كرد چه رسد دو حرفه مجزا از اينها كه بگذريم روزي هر انساني را خدا مي دهد كه به حقوق دريافتي هم ربطي ندارد چه در آمدهاي بالايي كه منجر به خوشبختي نشده است و صرف هزينه هاي درمان شده است اين همه صحبت كرده بود عرب نيا فقط همين يك جمله اش نياز به تحليل داشت اميدوارم تنگ نظري از جامعه رخت بربندد هر كس كه معتقد است درامدش كم است با يك تحليل درست علمي مطلبش را به يك نماينده مجلس و دولت انتقال دهد نه اينكه دنبال توهين و ... به ديگران باشد بعضي افراد در اين ستون جاي خدا هم تصميم گرفته اند اينهمه جسارت را از كجا آورده ايد احتمالا آن افرادي كه در سازمان ها مدام در حال زير آب زني هستند نيز از اين قماشند .
علی
|
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
2
چه قدر کم دست مزد میدن بازیگران خارجی مثل لئوناردو دی کاپریو برای فیلم تلقین 59 میلیون دلار گرفت!!!!!!!!!!!
مهدي
|
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
3
......فريبرزاين پول حلالت باشه.
شيرزاد
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
براي اينكه سر مردم را گرم كنيم تا گرم جاي ديگر نشوند اين معادل 6ريال است نوشجانتان عزيز هنرمند مغزسرم ازاين همه گرم شدن از توي دماغم دارد در ميآيد
اعظم
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
1
خیلی نقشش عالیه نوش جونش .
خواهشا دیگه در باره ی اون لینجوری صحبیت نکنید .
لیلا
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
0
1
چیه هی حقشه حقشه راه انداختید اونایی که میگید نوش جونش یا خیلی خر پولید یا نفستون از جای گرم بلند میشه فکر کردید فرستاده خدا بوده یا معجزه کرده همچین هم نابغه نیست خیلی های دیگه هم میتونستن مثل اون بازی کنن نصفه مردم نون شب ندارن بخورن جوونا از بیکاری تو هر کثافتی خودشونو غرق میکنن اونوقت آقا چون 10 سال سر کار دیگه ای نبوده باید این همه بگیره ؟حالا ببین چقدر پس انداز داشته که این نقش رو قبول کرده اون دنیا که نمیتونه به خدا بگه چون فوتبالیستها اینقدر میگیرن منم خیلی گرفتم حالام دیر نشده بیاد لااقل نصف پولشو به بیچاره ها برسه
مسعود
|
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
3
نوش جونتون...امیدوارم هرجا که هستین شاد و پاینده باشین و دوباره تو فیلمهای دیدنی ببینیمتون.دوستت دارم آقای عرب نیای بزرگ
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
3
آقای عرب نیا خیلی قشنگ نقشش رو بازی کرد خدا توفیقش بده.من از سختی های بازیگری خبر ندارم پس حق دخالت توی این مسالهرو به خودم نمی دم .این مجموعه واقعا زیبا بود ونشان داد که شیعه چه کسانیرو داشته که با علمی که نسبت به پیروزی خودش داشت اما برای حفظ عزت شیعه ازمقام .زن. فرزندوجان خود گذشت .{خدارحمتش کند} واقعا شرم دارم در پیشگاه خدا که کسی مثل من وارث دین علی(ع)هستم و دارم فقط نام شیعه رو به یدک می کشم.خدایا رحم کن وعرفان شناخت خودت رو به من بده...... واقعاالتماس دعا .
ناشناس
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
2
به نظر من خوب گرفته اون نقش او بسیار سخت بوده. حقشه
سما
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
1
پشت دوربین کار کردن و راضی کردن میلیون ها بیننده تو داخل و خارج از کشور و نظر دادن و قضاوت کردن اونا راجع به خود بازیگر و بازیش مسئولیت سنگینیه حالا اگه تو بیابون باشه با اون زره و اسب هم کارو سخت تر میکنه . میشه کار یه بازیگرو با یه مربی فوتبال مقایسه کرد ولی با کارگر و کارمند و کشاورز خیلی بیراهه ! بسته دیگه لطفا هر کی که کارش سخته و حقوقش کمه و می خواد ناله کنه این دفعه رو فرصت نبینه
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
3
این نقش رو بازی کردن کاره هر کسی نبود دستمزد زحماتشون رو گرفتن آقای عرب نیا
ناشناس
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
2
بایدباتوجه به شرایط به آقای عرب نیا بیشتر از این ها می دادن
محمد
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
نوش جونش... حقشه...... هیچ احدی هم نمی تونست مثل اون بازی کنه ... پاینده باشه به حق علی چشم حسواش کور... جاودانه شد ....
بخشی زاده
|
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
1
با سلام به هنرمند با ارزش و توانا جناب آقای عرب نیا
هر مبلغی که گرفته حقش بوده که به این بزرگوار داده اند هر نقشی کار هر کسی نیست خداوند انشاءالله پاداش این عزیز را با دست مبارک امام حسین علیه السلام عطا کند این نقش مثبت سال های سال در دید مردم خواهد ماند
مهد
|
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
1
هرچی خرج فیلمای تاریخی ایرانی بکنن کمه . به نظر من حقشونه این پولا.
مهزاد
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
2
سلام من یه دختر 13ساله هستم وهمیشه ارزوی دیدن شمارادارم.شاید نظر من هم تکان دهنده باشد.اصلانمیشه برای کار جناب عرب نیا دستمزدتعیین کرد.ولی میشه نمره داد.نمره ی20.
مهزاد
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
2
سلام.کار آقای عرب نیاقیمت نداره.
هلیا
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
3
شما خیلی زیبا و تاثیر گذار بازی کردید
واقعا خسته نباشید !
کارتون حرف نداشت
ممنون از بازیگری قشنگتون
مرسییییییییییی
عباسعلی
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
1
بازیگر خوبیه
من
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
1
600میلیون گرفته،حقشه اخه تاپای مرگ رفته
سمانه
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
0
1
عاشقم . نوشششششششششش جوننننننننش
محمد
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
0
0
نوش جانش
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
0
1
واقعا حقشه چون یه بچه بازیگر برای 2 ساعت فیلم 30میلیون میگیره اینکه 5 سال زحمت کشیده نوش جانش گوارای وجودش
حمید
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
0
0
نهایت بی انصافیه که از تمام عوامل مختار نامه تشکر نکنیم انشاءا...دستمزد اصلیا از دستان مبارک صاحب امرمون بگیرید.
محمد
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
1
بعد از شهادت مختار ابراهیم مالک اشتر چکار کرده است وسرنوشت قیام چه شد
زهرا
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
در مورد اینکه مربیان فوتبال مبالغ هنگفتی دریافت می کنند ، شکی نیست . ولی امیدوارم آقای عرب نیا سعی کنند با این دستمزد هم کنار بیاییند .
lمحسن
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
0
0
نووووووووش جونش.
هدی
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
بازیش عالی بود...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت