به‌روز شده در: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
تعداد نظرات: ۲۸۳ نظر
برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.
ارم نیوز: تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند.

،چند خانواده در باغی در اطراف شهر خمینی شهر اصفهان برای تفریح آمده که متاسفانه با یوروش تعدادی از اراذل اوباش به داخل باغ به زور در مقابل چشم شوهر آنها ربوده می شوند .

در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن دارد که این زنان و دختران خانواده با وضع نا مناسب وضعیت حجاب بوده و داخل باغ نیز اقدام به رقص و پایکوبی می کردند و اراذل نیز با سوء استفاده از این موضوع با ورود به باغ اقدام به ربودن آنها می کنند.

برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد. این تجمع که از چند روز قبل و با ارسال پیامک بین مردم بصورت خودجوش تدارک دیده شده بود، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.



در این تجمع دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر با حضور در میان تجمع کنندگان، به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.



وی افزود: 12 متهم این جنایت شناسایی و از این تعداد 4 نفر دستگیر شده اند و بقیه با بسیج نیروهای مسئول، تحت تعقیب هستند.

دادستان تصریح کرد: در صورت خروج قاچاقی این افراد از کشور، موضوع از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) پیگیری خواهد شد.

دادستان در ادامه ضمن تشکر از احساس مسؤولیت و غیرت مذهبی مردم خمینی شهر، از مردم خواست برای شناسایی محل اختفای افراد متواری مانند 4 متهم دستگیر شده، همکاری کنند.

وی در خصوص تدابیر مسئولان گفت: از همان زمان وقوع حادثه یعنی نیمه شب تا صبح روز بعد چهار متهم پرونده دستگیر شدند که این خود نشانگر تلاش ماموران است.

دادستان همچنین گفت: در بین این مجرمان، 8 نفر سابقه دار بوده و در بین مردم مشهور به خلافکاری و ... هستند.



وی با بیان اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد تصریح کرد: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی 15 سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آنها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می باشد و امیدواریم با کمک شما مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آنها اجرا شود.

در حاشیه:

- قشرهای مختلف مردم اعم از کارگر، کسبه، زنان، جوانان، فعالان سیاسی مذهبی شهر و ... در این تجمع شرکت کردند.

- مردم پس از سخنان دادستان خواستار انتشار عکسهای متهمین فراری جهت شناسایی شدند.

- سخنان دادستان مبنی بر سابقه دار بودن 8 نفر از متهمین، صحت سخنان مردم محلاتی که متهمان در آنها سکونت دارند را ثابت نمود.

- شعارهای فراوانی در این تجمع سر داده شد که حاکی از اعتراض مردم نسبت به کوتاهی در برخورد با اراذل و اوباش و از جمله کوتاهی های صورت گرفته در جرائم قبلی این افراد بود. از جمله این شعارها می توان به این موارد اشاره کرد: عاملین جنایت اعدام باید گردند، شهر شهیدان ما جای اراذل نیست ...

شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۸۷
انتشار یافته: ۲۸۳
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
15
297
یه قتل تو آمریکا اتفاق میفته صدا و سیما تو تمام بخشهای خبری میگه ولی واسه این جنایت سکوت میکنه!!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
قتل که خوبه. اگه همسر رییس جمهور آمریکا کتاب کتابخونه را با تاخیر و جریمه پس بده همه بخش‌های خبری صدا و سیما پخش میکنند!!!
دیریافته
| NEW ZEALAND |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
تو امریکا هر چند دقیقه یکی کشته میشه ،یعنی صدا و سیما اینها را نشان میده؟هیچ خبری تا اطاع موثق پیدا نکنن پخش نمیشه مگر منظور سیاسی داشته باشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
دوست عزيز احتمالا سررشته اي از مسايل امنيتي نداري كه فكر ميكني اين مسائل بايد از صدا سيما پخش بشه به استناد حرف خودتون تو همون قبله امالتون ( آمريكا ) جنايت هايي رخ ميده كه مو به تنت نميمونه اگه قرار بود همه ايم مسائل عمومي بشه كه واويلاست . پس يخورده واقع بين باش نه اينكه جو گير باشي به خاطره مسائل سياسي بدون فكر اظهار نظر كني
خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
تبریک میگم به همه
حالا تو تلویزیون بیایید طرح های اجتماعی و مبارزه با بد حجابی و بالارفتن از دیوار مردم و انداختن دیش ماهواره و اینا حرف بزنید
بدبختی ما از همینه که آقایون کوته فکرند یعنی اصلا بی فکرند شعور اجتماعی ندارند
دادا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
آخه بیاد چی بگه !؟‌عجب حرفی زدیا !‌
بیاد بگه چی ؟!‌، عده ای در یک جای اصفهان مشغول عمل حرامی بودند و ناگهان عده ای حرامی دست به اعمال حرام دیگری زدند که در اخر کار حرام اندر حرام شد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جناب ناشناس چرا مغلطه میکنی ما با آمریکا و بلاد کفر که نباید مملکت امام زمان را مقایسه کنیم!!!ولی متاسفانه در مملکت امام زمان اتفاقی افتاده که در بلاد کفر هم بعیده !!!!مگر شما اصلا در امریکا بوده اید که میگوئید جنایاتی در آنجا میفته که موی ادم میریزه!!!!گیرم که قیاس مع الفارق شما را قبول کنیم ولی آخر اونها که ادعای ام القرای اسلام را ندارند!!! شما که خودتونو سربازه امام زمان میدانید بسانه سامورایی ها شرف داشته باشید هاراگیری کنید نه اینکه مغلطه کنید.و سعی در انداختن توپ به زمین دیگر و رفع مسئولیت داشته باشید. اینجا که دیگر جانتان در خطر نیست که بخواهید تقیه کنید!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
به نظرت در اين ام القرا براي هر آدمي بايد يه مامور قرار داد؟ پس خود آدمها چيكاره هستند؟ به حكومت چه ربطي داره كه يسري آدم نما ميان اين كارو انجام ميدن نكنه توقع داريد بيان قبل از اينكه جرمي اتفاق بيفته تمام آدمهارو نگه دارن بگن شايد بعدا شما اين كارو بكنيد پس بيا حالا مجازاتت كنيم . بماند كه اين خانواده اگر يك مقدار بعضي مسايل رو رعايت ميكردن شايد كسي به خودش اجازه انجام اين عمل زشت رو نميداد. در هر حال اينها وحشيگري كردن و جرم انجام دادن از الان به بعد بايد حكومت وارد بشه در ثاني شما نگران هاراگيري ما نباشيد . اين واقعه تلخ نشون ميده كساني كه بيش از حد دنبال بي بندوباري هستند بيشتر هم در معرض خطر قرار ميگيرن. حالا باز هم شما فرافكني بكنيد و بگيد بجاي رعايت و پاكدامني بايد بي بندو باري رو به اسم تجدد عادي كنيم .
هیچ کس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
17
172
این اراذل و اوباش اعدام باید گردند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
یه همین دلایل سالیان متمادی است که به تن پلیس لباس فرم می‌پوشانند تا درین گونه مواقع بتوان آنها را از فرصت‌طلبان و اشرار تمیز داد.
و ما وقتی به دلایلی با لباس شخصی اجازه دخالت عده‌ای را در برقراری نظم! ‌می‌دهیم باعث چنین حوادثی می‌شویم.
دانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
این همه شعار دادی خسته نشدی!!!!!
بجای شعار دادن زیر ساختی عمل کنند.
دنبال ریشه های این جرائم باشند. نه اینکه صورت مسئله را پاک کنند!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
من موندم کسایی که مثبت دادند دلیلشون چی بوده؟
1-خود اراذلند؟
2-با اراذل نسبت دارند؟
3-با اراذل نسبت ندارند ، ولی دوست دارند رابطه داشته باشند؟
4-اشتباهی؟
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ناشناس دومی.... میزنی گفته اعدام باید شوند
اشکان
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
1
83
حیوانات این جور وحشی نمی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
آخه حيوانات ماده مثل انسانهاي ماده اينقدر بي حيا و بي عفت نيستند كه باعث تحريك ديگران بشن. حالا نه اين جنايت، اونقدر مسائل براي تحريك توي خيابون هست كه آدم ديگه بايد زندگي نكنه و توي خيابون راه نره به قول شما كه مبادا تحريك نشه. بايد كثافتها رو از توي خيابون جمع كنند تا اين همه به جوونها فشار نياد، حالا چه اراذل باشن چه نباشن.
علی
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
4
71
باید کلیه ارازل از کشور جمع شوند
پاسخ ها
اکبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
همش بخاطربیکاری گسترده درجامعه ونبود راه درست برای ارضای جوانان ومحدویتهای بی جهت وهمچنین عدم برخورد قاطع با این گونه افراد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
کی گقته اینا به هم محرم بودن؟؟از طرفی خیلی از اینا با هم نسبت فامیلی هم نداشتند!!!پس اگه از چیزی خبر ندارید الکی حرف نزنید
قیر
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
4
105
یک گربه در فلان جای دنیا می زاد در ایران صد بار گفته میشود ولی این موضوع به گوش مردم نمی رسانند تا جوانب احتیاط را رعایت کنند.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
151
13
این عاقبت بیحیایی خودشونه .
از مکافات عمل غافل نشو گندم از گندم بروید جو زجو
پاسخ ها
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
به به جناب ناشناس
ميگم شما همون شخصيت فيلم رستگاري در هشت و بيست دقيقه نيستي كه فتواي قتل مي داد ! خيلي از اين حرفهاي مشعشعتون ياد اون بابا افتادم . شايد هم از بازماندگان قتلهاي زنجيره اي باشي !؟
a.v
| UNITED STATES |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جناب ناشناس
الحق که هیچ بویی از هیچی نبردی
به قول شیر فرهاد: این هیچی نوفهمه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
احتمالا شما هم ازدسته ی اراذل واوباش هستین اقای خوش غیرت ناشناس.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ببخشید شما تو حریم خونه، باغ و... شخصیتون خانما با چادر چاقچور میگردند!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
این افراد در یک باغ خصوصی مشغول برگذاری جشن بوده اند که اراذل به عنوان مبارزه با منکر و با معرفی خود به عنوان ماموران لباس شخصی وارد باغ شده و مرد ها را زندانی و به زن ها تجاوز می کنند
انجام امور ذیل از طرف نیروی انتظامی در قبل زمینه ساز این اتفاق بوده است.
- ورود به ملک شخصی افراد در هنگام برگزاری جشن های خصوصی
- عدم ارائه کارت شناسایی ، مدرک و مجوز ورود و عدم استفاده از لبلس فرم در بسیاری از موارد
- حتاکی و استفاده از الفاظ زشت هنگام انجام ماموریت که امکان تشخیص ایشان را ار اراذل و اوباش دشوار می نماید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
احمق نظرندی آدمی!اینهابه صورت خانوادگی براتفریح رفته بودندیعنی مردم حق شادی خانوادگی رو هم ندارندملعون!زنها باخانواده بودن باشوهرشون! اصلا حالیته که خانواده یعنی چی!!؟؟
نام: حالا هرچی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
اخه احمق ناشناس کجای کشورهای غربی شنیدی یادیدی که به زنی که موهاش باز بوده تو خیابون یاخونش یا اصلا بیابون تجاوز شده مرتیکه احتمالا تو هم جزو همون ارازل و اوباشی اگه قرار باشه هرکی چادر ملحفه تنش نکنه بهش تجاوز بشه تو بلاد کفر!!!!!!!!! سنگ رو سنگ بند نمیشه اححححححححمق!
شهروند
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
121
کاش حساسیتی که برای روحانی با غیرت به خرج دادن برای اینها هم باشه
حامد
|
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
113
فرض کنید آنها بی حجاب بودند آیا باید با ایشان چنین رفتاری صورت گیرد پس حفظ امنیت مردم متوجه چه کسی است.....
مهبد
|
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
2
87
یک نفر توی گوشه ای از یه توالت عمومی شعاری می نویسه و با اون شخص به سرعت برخورد میشه اما همچین کار قبیح و علنی و گسترده ای اتفاق می افته و هیچ مانعی برای این وحوش وجود نداره.
ناشناس
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
50
با ناشناس اولی موافقم چقدر سانسور خبری هان!!!!!!!!!!!!؟؟؟ما کشور گل وبلبلیم دیگه همه چی ارومه ی خودموه گویا!
نادر
|
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
26
حواستار اجرای فوری وسربع احکام صادره دادگاه محترم به عاملین وعناصر پلید خودفروخته مخل امنیت وشرافت ونوامیس مردم شهید پرور را مورد استدعاست
فضول
|
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
6
58
هرچی بکاریم همونو برداشت می کنیم
اینها برداشتهای ما ازچیزهائی هستش که 32 ساله برامون کاشتن.
مطمئن باشید خیلی کاشته شده این اولی نبوده وآخری هم نیست منتظربرداشتهای دیگه هم باشیم
پاسخ ها
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
از ماست كه بر ماست برادر !
كي كاشته عزيز من . خودمون كاشتيم و خودمون هم داريم با بي خيالي برداشت مي كنيم . شايد پسر خود ما هم در آينده يكي از همينها شد ! وقتي دين و ناموس و ... ملعبه سياست بازها بشه ديگه بايد فاتحه اسلام و ناموس و كشور رو خوند .
منم دیگه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
بابا این که این جور اتفاقات ناگوار و واقعا فجیع میفته همش تقصیر حکومت نیست، حتی تو حکومت امام معصوم هم قبل از این، حرمت ها شکسته میشده و گناه انجام میشده. به قول مادرم تو هر خیارستونی خیار کجم پیدا میشه. به نظرم باید بیش تر واقع بین بود.
مهلا
|
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
44
21
واقعا متاسفم چقدر از این دست خبرها زیاد شده اون اراذل حتما باید اعدام شن.
ولی یه نکته هست که نباید فراموش کرد! اون باغ یه مکان عموممی و اون خانوما با یه وضع نامناسب داخل باغ بودن.
این همه توصیه میشه که خانوما لااقل برا امنیت خودشون حدودارو رعایت کنن
چون همیشه حیونهای مریضی مث این اراذل هستن و منتظر به وقت!!!
پاسخ ها
متعجب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
جایی ننوشته باغ عمومی بوده چرا یک کلاغ چهل کلاغ میکنی
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
تا منظور از وضع نامناسب چي بوده باشه ! شما خودتون ديدي مگه !؟ حالا دو تا تار مو بيرون باشه زمين كه به آسمون نميره برادر من .
اصل رو ول كرده ايد و فرع رو مي چسبيد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
از کی تا حالا باغ میشه مکان عمومی بنده خدا؟ مکان عمومی جاییه که همه بدون مشکل در اون تردد میکنن مث پارک، خیابون، مسجد. باغ ها املاک شخصی هستند. بعد هم به فرض بدحجاب بودن به شما چه ربطی داره که داخل چاردیورای خودشون چطوری بودن. حرف شما مث اینه که به شما بگن تو خونه جلو پدر و برادرت هم حجاب کامل داشته باش چون ممکنه یکی از بالای دیوار بپره بیاد تو خونه بعد شما رو ببینه و .....نگید اینطوری. خیلی کوته فکرانه ست به خدا
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
یه جواب محکم واسه ی همه ی کسایی که در این نظراتی که در پایین داده شده است سعی در کم گناه جلوه دادن متجاوزان یا گناه کار جلوه دادن زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفته شده دارند.
این اشخاص که معلوم نیست با کدام مکتب فکری و استدلالی و از منطق کدام فیلسوف دون مایه استفاده می کنند می گویند که مثلا این خانم ها تقصیر خودشان هم بوده که با وضع نامناسب می گشتند و می رقصیدند یک سوال از این افراد:
آیا باغ شخصی جزو اموال عمومی است که مثل . . . داخل آن شوی؟
آیا مردم در حریم شخصی و خصوصی خود حق پوشیدن هر نوع لباس و هرکار دیگری برای شوهر یا زن خود ندارند؟
اصلا آیا مسائلی که در درون خانواده هاست آیا به من و تو ربط دارد ؟
آیا این خانم ها در انظار عمومی اقدام به این کار کرده اند؟
حالا این کند ذهنان جواب بدهند
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
نکنه فکر کردید اگر اون زنها حجاب داشتن این حیوانات بهشون تجاوز نمیکردن؟
اینها از همون قماشی هستن که از خیر گاو ماده هم نمیگذرن
مگر اینکه همونطور که از مصاحبه های انجام شده برمیاد متجاوزین آدمهای مذهبی بودن که به قصد تنبیه زنان بی حجاب به آنها تجاوز کرده اند در این صورت خب اگر زنان با حجاب بودن آنها کارشان نداشتند!!!!!!
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
در این اینکه اون ارازل باید اعدام بشند حرفی نیست
اما این نکته را باید توجه داشت که زنها سرووضع درست وحسابی نداشتن وبارقص و سروصدا موجب تحریک چندجون شدن.
در ضمن اونا به غیر یک زوجشون بقیشون با هم نسبت نداشتن و این ازنکات انحرافی این جریانه وکی قراره جلو این بی بند باری ها گرفته بشه خدا میدونه
یه ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اولا که باغ رو واسه عروسی کرایه کرده بودن پس دیگه تو اون زمان اونجا یه مکان عمومی نبوده دوما نه این که تو خیابون ها زن ها با داشتن حجاب و پوشش امنیت دارن و کسی مزاحمشون نمی شه؟
ناشناس
|
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
69
چطور ضاربين آقاي روحاني كه چشمش را كور كردند و جانباز در راه امر به معروف شدند 4 ساعته شناسايي شدند ولي اين اراذل را تا حالا نگرفتند !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
پارامونت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
......سعي كنيد انتظارات تان معقول باشد.
علي
|
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
27
بايد مجلس و دستگاه قضائي قانوني را به تصويب برسانند كه مردم بتوانند در مقابل اين اراذل و اوباش از اسلحه براي دفاع از حيثيت وناموس خود استفاده و انها را به درك و اصل كنند وپيگرد قانوني هم نداشته باشند
پاسخ ها
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
جانمي جان
اون وقت ديگه احتياجي به ديدن فيلمهاي وسترن نخواهيم داشت
چه تگزاسي شود مملكت ما !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
وای من ازاین خان نعمت عقب موندم یه قمه وقداره هم به من بدین!!
پارامونت
|
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
17
75
چون رقص و پايكوبي مي كردند، تجاوز به آنها مباح است؟
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
ببینم شما بویی از غیرت مردونگی بردی سر خودت بیادهم این طوری بلبل زبونی میکنی
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
و حکم به اصطلاح شرعی صادر میکنی
شاهین
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
35
چقدر حیوون صفت و آشغال بودند
پاسخ ها
محمود
| UNITED STATES |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
حیوان هم هیچ وقت چنین کاری رو نمیکنه دوست عزیز
هموطن
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
27
.....اين چه وضعيتي كه به وجود آمده؟!
ناشناس
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
56
چرا هر چيز را ربط مي دهد به بد حجابي مگر هر كسي در باغ با محارم خود باشد بايد مورد تجاوز و غارت گري قرار بگيرد وفتي در اين جمع به بچه 12 ساله پسر هم رحم نشده باز هم شما بگويد بدحجابي
بابا مسئله نبود امنيت جاني - مالي و ناموسي افراد است اگر قوانين بدرستي اجرا شود چرا افراد بايد به خود اجازه دهند به حريم خصوصي ديگران تجاوز كنند بفرض بد حجاب بودند مگر مملكت قانون ندارد .اگر مبنا بد بودن حجاب است پس منبعد در خانه هايمان نيز امنيت نداريم چون بهرحال رعايت حجاب در خانه هم نيست يا شايد هم در خانه اجباري است شما يك مورد در خارج از كشور اتفاق بيفتد سريعا اخبار اعلام مي كند اگر واقع به فكر منافع جامعه هستند اين افراد را به اشد مجازات محكوم كنيد و بيان شود تا ديگران بخود اجازه چنين كارهايي را ندهند . اگر خداي نكرده اين اتفاق براي خانواده شما مي افتاد باز هم مي گفتيد بد حجابي . خدا بداند كه به كجا مي رويم با اين افكار ....
پاسخ ها
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جناب ناشناس این نکته را مدنظر داشته باش که بد حجابی همش به چادر نیست داشتن عفت و حیا هم شرطه اونا هم باهم نسبت نداشتند هم مست بودن و هم در حال رقص با مردان غریبه بودن شما با چشمان بسته قضاوت نکن در ضمن من قصد حمایت از اون ارازل راندارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آقا سينا اونا هركاري ميكردند به خودشون مربوطه مهم اينه كه تو جامعه اننيت وجود نداره
ایران.
|
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
29
واقعا بعضی از ادمها از حیوان هم پست ترند صد رحمت به حیوان بیچاره اون خانواده چه بلایی سرشون امده فکر کنید ............
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
بیچاره حیوانات که تا انسان کار اشتباهی میکنه بهش میگن حیوان
علی
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
25
.......این افراد خود را دربرابر چندماه زندان می بینند بنابراین این اجازه را بخود می دهند که به نوامیس مردم آزادانه وباخیال آسوده تجاوز کنند
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
از بس جوونها رو محدود کردن عقده های جنسی زیاد شده .
مرتضي
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
35
احتمالن چون مشغول رقص و پايكوبي بودن تجاوز به آن ها مانعي نداشته باشد . چون در حال انجام گناه بودن خوب. واقعن مسولان مربوطه كلاه هايشان را بندازند بالالتر.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
38
يعني چي كه اين خانمها پوشش مناسب نداشتند اون باغ حريم خصوصي بوده توي يه جمع خانوادگي اين دليل نميشه كه چون اين طور بودنند هر حيواني بتونه به راحتي چننين كار كثيفي بكنه
پاسخ ها
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
اقای ناشناس به این نتکته توجه کن که اون جمع یه جمع خونوادگی نبوده
persinka
| SWITZERLAND |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
aghaye SINA shoma hoghoogh migiri hame ja nazar bedid .... shoma az koja midoonid ke ba ham famil naboodand ,, nakone unja boodi? lol
پرسینکا
| SWITZERLAND |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آقای سینا شما حقوق میگیری که همه جا کامنت میذاری ؟
شما خودت از کجا میدونی که جمع فامیلی نبوده؟؟
نکنه اونجا بودی تو ؟؟؟؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
آقای سینا ظاهرا شما طرفدار اون مجرمان هستید یا یکی از اونها.چطور ممکنه کسی از این مسئله حمایت کنه.من موندم چطور ممکنه کسی به بزرگی اتفاقی که افتاده نتونه فکر کنه و همین طور ابراز نظر کنه و انقدر متحجرانه بگه چون بی حجاب بودن ریختن و تجاوز کردن و تقصیر خودشون بوده.شاید کار اونها درست نبوده اما انقدر اتفاق هولناکی افتاده که یک انسان فکر نمیکنم بتونه راحت اینطوری توجیهش کنه
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
اقای سینا ، نبوده که نبوده . مگر اون متجاوزین از بیرون میدیدن که کی اونجاست و چه نسبتی با هم دارند ! اونها رفتن به قصد جنایت ، براشونم فرقی نمیکرده که کی اونجا بوده . تو احتمالا خودت هم اگه پا بده از این جنایتا میکنی !
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
39
4
جهت اطلاع دوستاني كه نوشته اند اخبار پيش پا افتاده كشورهاي غربي در ايران انعكاس بيش از حدي دارند يا به آنها بيش از حد بها داده مي شود، اينجانب با تجربه 16 سال زندگي در اروپا ديده ام كه در آنطرف نيز عكسش صدق مي كند. در اصل ايران فقط كاري را مي كند كه آنها 32 سال است انجام مي دهند. شهروندي از مسجد سليمان
پاسخ ها
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
احتمالا شما لهستان يا بوركينافاسو بوده اي .
ما كه از هر كه به كشورهاي اروپايي سفر مي كند پرسيده ايم از نظم و قانون والاي آنها خبر مي دهد و مهمترين دليل پيشرفت آنها هم همين است .
پرسینکا
| GERMANY |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
چرا انقدر دروغ میگی سینا .....
از کجا معلوم تو سینا نباشی ...
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
اگرم سینا نباشد همزاد سینا است چنین افرادی هم در جامعه کم نیستن
vic
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
شایدم ابن سینا باشد
مهدي
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
38
بعد از پاكستان چشممون به اصفهان روشن
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
45
دیگه تو این مملکت به چی دلخوش باشیم حضرات کشور امام زمان می دانند .
انسان : حیوان ناطق
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
69
6
خیلی متاسفم برا اصفهان و اون ناجا... .
کار اراذل بسیار قبیحانه بوده ولی کار دخترا بدتر .نمی خوام بگم حقشون بوده اما وقتی خودشون زمینه فساد رو ایجاد میکنن نباید انتظار چیز دیگه ای به غیر از اینگونه حوادث رو داشت باشن . وقتی عفت زن از بین رفت عفت مرد هم از بین میره چون جامعه نه مرده و نه زن ، جامعه یک مکان کلی هستش . لعنت خدا بر کسانی که گناه میکنن و یا زمینه گناه رو فراهم میسازن . بازم برای ناجا متاسفم که به وظیفه ی قانونی خودش عمل نمی کنه.
و در آخر فقط :
اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا الخامنه ای

میدونم سانسور میکنی ولی احساس نمیکنم نظرم مشکلی برای مطرح کردن تو بخش نظرات داشته باشه.اگه هم سانسور نکردی ! قبلا تشکر میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
از نظر حیوان ناطقی چون شما اساسا زن عامل هر گناه و انحرافی است . پس چگونه است که در دیگر ممالک زنها با هر پوششی و گاه حتی بی پوشش در هر مکانی بخواهند ظاهر می شوند و کسی هم چپ به انها نگاه نمی کند . می دانید چرا ؟ جون آنجا قانون دارند و قانون با جدیت اجرا می شود و مهم تر از همه اینکه حیوانهای ناطق ( منظور حیوانهایی است که فقط نطق می کنند!!! ) در انجا یافت می نشوند اخوی !
انسان : حیوان ناطق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
خدمت جانب آقای ناشناس عرض کنم که کی گفته من منشا فساد رو از زن میدونم !!! خوبه تو نظرم گفتم که جامعه مهمه . چون از زن و مرد تشکیل یافته . بنابرین هر دو رو هم تاثیر میذارن . و هر دو اگه کوتاهی کنن مقصر هستن.
اما در مورد اینکه شما میفرمایید" در ممالک دیگه .... "باید بهتون بگم من بارها به کشورهای خارجی از جمله ژاپن سفر کردم و فسادهایی که قابل ذکر نیست مشاهده کردم ، شما بر روی کدوم منطقی صحبت میکنی که در خارج هیچ کس به دیگری چپ نگاه نمیکنه !!!!
از طرفی حرف شما در مورد قانون هم کاملا بجاست . ولی خوبه که من تو نظرم دو بار از ناجا به خاطر کوتاهی ابراز تاسف کردم . این حرف شما کاملا متینه . ولی ناجا باید دو طرفه عمل کنن.
در آخر باید بهتون بگم تعریف انسان در فلسفه "حیوان ناطق" هست . توصیه میکنم معلوماتتون رو زیاد کنید .
و جمله پایانی همیشگی : اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا الخامنه ای
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
تو رو خدا دهنتو ببند یک کله چرت و پرت گفتی الا دعای ظهور
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
هیسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
من فکر میکنم با ترویج این نظرات فاسد و آلوده و کثیف؛ کار تو از همه حتی از اون متجاوزا هم بدتره. واقعا که مشکل فکری داری شما.
کار اون خانوما هرگز و هرگز بد نبوده و نیست. فردا یکی بیاد تو اتاق خوابت به ناموست تجاوز کنه چی میگی؟ میگی تقصیر ناموس تو بود که تو اتاق خواب حجاب کامل نداشت؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
آقا یا خانم حیوان ناطق ..... یه دعا میندازی تنگ حرفهات تا به مزخرفاتت وجهه بدی اتفاقا حیوان ناطق تو واقعا فکرمیکنی حقشون بوده.آخه حیوان ناطق کدوم مردمی باید برای آزادی شخصی تو چارچوب خانواده باید یه همچین بلایی سرشون بیاد.البته اگر تعداد حیوانات ناطق مملکت زیاد بشه این اتفاق میافته.
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
یه جواب محکم واسه ی همه ی کسایی که در این نظراتی که در پایین داده شده است سعی در کم گناه جلوه دادن متجاوزان یا گناه کار جلوه دادن زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفته شده دارند.
این اشخاص که معلوم نیست با کدام مکتب فکری و استدلالی و از منطق کدام فیلسوف دون مایه استفاده می کنند می گویند که مثلا این خانم ها تقصیر خودشان هم بوده که با وضع نامناسب می گشتند و می رقصیدند یک سوال از این افراد:
آیا باغ شخصی جزو اموال عمومی است که مثل . . . داخل آن شوی؟
آیا مردم در حریم شخصی و خصوصی خود حق پوشیدن هر نوع لباس و هرکار دیگری برای شوهر یا زن خود ندارند؟
اصلا آیا مسائلی که در درون خانواده هاست آیا به من و تو ربط دارد ؟
آیا این خانم ها در انظار عمومی اقدام به این کار کرده اند؟
حالا این کند ذهنان جواب بدهند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
اقای ناطق ! دوست عزیز ! اینکه زیر کامنتت گفته دهنت رو ببند من نیستم ها . من متقاعد شدم که شما منطقی تر از اونی هستی که از اولین کامنتت بر می امد . در ضمن یک مختصر اطلاعات فلسفی هم دارم . اون نطق رو محض شوخی نوشتم . خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه . یا حق
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خب این بابا خودش تشخیص داده حیوان ناطقه انسان برای اینکه بتونه غرایز جنسی حیوانات رو کنترل کنه یا اونا رو عقیم میکنه یا بنحوی قدرت جنسیشو از کار میندازه حالا جریان امثال این بابا هم همینطوره هرجا زن ببینن یا اثر مشهودی از زنانگی فکر میکنن طبیعیه که باید به اون زنه تجاوز بشه مگر اینکه آن زن خود را درکیسه ای بپوشاند که اینها نبینند و تحریک نشوند
ایول به انسانیت مردم در اروپا و آمریکا که زنان نصف شب هم که در خیابان باشند فارغ از نوع پوششی که دارند احساس امنیت کرده و پشتشان به قانون و پلیسشان گرم است نه آنکه پلیس بگوید خب چون حجاب نداشته اند این بلا سرشان آمده
فردا مرد باش و نظرمو حذف نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
حیوان جان .صورت مسئله خیلی سادست. 14تا حیوان انسان نما (البته از نوع ناطقش) به یک باغ خصوصی بدون اجازه وارد شدن و به زنها تجاوز کردن.تو میگی جرم زنها بدتر بوده چون بی حجاب بودن؟با این حساب طبق فتوای تو از فردا هر کی بی حجاب بود را باید بهش تجاوز کرد.خودت قضاوت کن چه اراجیفی گفتی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
مادر عروس
پرسینکا
| GERMANY |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آقای حیوان ناطق واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
22
28
به نظرم احكام بايد بدست مردم اجرا بشه هيچ راه ديگري نداره -اعلام كنند در همان شهر 2ساعته پيداش مي كنند
پاسخ ها
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
فرزندم . اول فكر كن بعد حرف بزن . ممنون !!
علي
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
19
با اين اوضاع و احوال نبايد نگران اجانب بود تا بيايند و اين وحشي گريها رو انجام بدن....واقعا تاسف برانگيزه
..............
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
23
انسان واقعا خوب صفتي براي خودت گذاشتي حيوان ناطق
برات متاسفم كه طرز فكرت اينه با داشتن امثالي مثل تو اراذل و اوباش به خودشون اجازه هر كاري ميدن
........
واي به حال ما

خدا به فريادمان برسه
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
58
5
منم قبول ميكنم كه كار اونا اشتباهه ولي كمي هم بهشون حق بايد داد چون نياز جنسي هم مانند نياز به آب و غذا يكي از نيازهاي اصلي انسان مباشد كه خداوند در وجود هر بشري گذاشته است. همانطور كه يك انسان گرسنه و تشنه وقتي غذا و اب براي رفع گرسنگي و تشنگي اش پيدا نكرد به هر كاري دست ميزند. بنابر اين اگر شخصي (مخصوصا جوان) اين نياز انساني اش را نتواند رفغ كند فشار عصبي زيادي رو بايد تحمل كنه. اون جووناي بيچاره هم از فرط تشنگي زياد بود كه اين فكر پليد وارد ذهنشون شد.
پاسخ ها
ناشناس
| NORWAY |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
فقط باید گفت خاک بر سرت با این طرز فکرت فرق حیوان با انسان چی !!
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
فقط هیچ حرفی نزن.
فقط یه لحظه فکر کن این کارو با تو یا خونواده ی تو بکنند.
حالا چی؟
ناشناس
| NORWAY |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
در نظر تو فرق یک حیوان با انسان چیه !!!حیف از نان گندم که بعضیها میخورند....
وحيد زايري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
عزيز من
ناموس تو كه داره توي آلمان حال و حول مي كنه . ناموس ماست كه توي ايرانه و در معرض هزار مشكل . پس الكي حق نده به اينها !
راه اطفاي شهوت براي اينها از راه درست بازه عزيز من ! خدا داده دختر بي سرپرست و آماده ازدواج . خود اينها بي غيرت و كثيفند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
ناموس خودت هم بود باز این حرف ها را می گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
jahan
| UNITED STATES |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
برو بابا اشتباهی فهمیدی اینها روبا آدم گرسنه مقایسه نکن اینها اصلا آدم نبودن ونیستن
ناشناس
| MALAYSIA |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
واقعا اگر خانوم خودت رو هم جلوی خودت می بردن و بهش تجاوز می کردن باز این کار رو با آب خوردن مقایسه میکردی؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
شماهم مثل اونا نتونستی نیازت و برطرف کنی رفتی کشوری که بیشترین تولید فیلمهای پورنو را دارد.یه خورده راجه به حرفی که میزنی فکر کن ژست فیلسوفانه هم نگیر.
اميدوار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
الهم اشفع كل مريض
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
اگر خواهر یا مادرت هم در اون جمع بود باز روشنفکر میشدی . احمق
س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
اگه اراذل با ناموس خودت (مادر، دختر، خواهر و ...) این کارو کردن رگ غیرتت باد نکنه اشکال نداره کمی هم بهشون حق بده ...
واقعا که خاک عالم ....
شاهین
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
20
بعضی از این کامنت گذارهای شماهم عجب .... هستند ،اون بیچاره ها بهشون تجاوز شده اینا بعضیاشون به صورت تلویحی تایید میکنند اینکارو!عجب هموطنای خبیثی داریم ما! خبر نداشتیم!
البته اینجور طرز فکرها فقط تو جامعه منحط امروز ایران که هیچ پایبندی جز به توهمات دینی خودش نداره قابل پیش بینیه!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
22
4
من نمي گم كاري كه با اونها شده درست بوده ولي خواهشاً كمي منطقي باشيد حريم خصوصي يعني چه يعني توي اين مهماني همه بهم محرم بودن ؟ وقتي افراد با با ظاهري غير مناسب درجامعه حتي يك جامعه كوچك ظاهر مي شئوند يعني چه؟ يعني به ماتوجه كنيد ومابقي ماجرا درضمن از كشورهاي ديگه براي خودتان الگو نسازيد اگه منصفانه آماراونهارو هم بخونيد مي بينيد چقدرآمار تجاوز بالاست ولي خوب براي اونها خيلي مهم نيست ولي ما مثلاً مسلمانيم.
پاسخ ها
ناظر
| UNITED STATES |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
شما یا دیوانه ای یا بمار جنسی.
تو خونه خودت هم اگه دختر یا خواهر ومادرت یا همسرت با لباس خونه بیاد تو حیاط یعنی به مردم تو کوچه گفته بیائید منو ببنید و ....
واقعا" بیمارهایی مثل شما جامعه رو برای مردم ناامن کردند. حتی تو ملک شخصی هم واسشون حریم قائل نیستید.
بفرمائید دیوارهای خونه هامون رو برداریم تا شما واسه تجسس و توجیه بی ناموسی دیگر بهانه ای نداشته باشید.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
محرم بودن یا نبودنشون به خودشون مربوطه گناه یا عدم گناهشم به گردن خودشونه ولی این دلیل نمیشه که یه همچین بلایی سرشون بیاد و اساسا همه کسانی که حجاب رعایت نمیکنن نمی خوان جلب توجه کنن متاسفانه خیلی مواقع دیده شده کسانی که خیلی رعایت میکنن قصد جلب توجه دارن
میثم
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
33
ایران پر امنیت ترین نقطه ی دنیاست و در ایران حتی یک شکم گرسنه هم وجود ندارد.
حرف الکی هم نزنید ما همه پولداریم و در امنیت کامل فقر فحشا و . . همش در ایران افسانس؟
افتاد الان؟
انسان : حیوان ناطق
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
15
0
دوستان محترم . من کی گفتم که عاملیت رو فقط از زنها میدونم . من تو نظرم اشاره کردم که جامعه عامل بوجود آمدن ناهنجارها اخلاقی میشه . یعنی هم مرد و هم زن تو این ناهنجاری ها میتونن تاثیر بذارن .
از طرف دیگه من خودم بارها به کشور های خارجی از جمله ژاپن سفر کردم و ناهنجاری هایی بدتر از این مشاهده کردم .شما منطقتون چیه که میفرمایید تو خارج کسی به دیگری چپ نگاه نمی کنه !!!!؟
در ادامه حرف شما در مورد اجرای قانون رو هم بشدت قبول دارم . تو نظر اولیم هم ذکر کردم و ابراز تاسف نسبت به نیروی انتظامی کردم.
در ضمن من کی اراذل رو تبرئه کردم ؟!!!فقط از نظر من مقصر یکی نیست ، دوتاست.
در ضمن بهتره برین به فلسه مراجعه ای داشته باشین . جهت اطلاع : در فلسفه "حیوان ناطق" تعریفی از انسان هست که شما هم جزو اونایید.
حرف آخر همیشگی : اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا الخامنه ای
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خب این بابا خودش تشخیص داده حیوان ناطقه انسان برای اینکه بتونه غرایز جنسی حیوانات رو کنترل کنه یا اونا رو عقیم میکنه یا بنحوی قدرت جنسیشو از کار میندازه حالا جریان امثال این بابا هم همینطوره هرجا زن ببینن یا اثر مشهودی از زنانگی فکر میکنن طبیعیه که باید به اون زنه تجاوز بشه مگر اینکه آن زن خود را درکیسه ای بپوشاند که اینها نبینند و تحریک نشوند
ایول به انسانیت مردم در اروپا و آمریکا که زنان نصف شب هم که در خیابان باشند فارغ از نوع پوششی که دارند احساس امنیت کرده و پشتشان به قانون و پلیسشان گرم است نه آنکه پلیس بگوید خب چون حجاب نداشته اند این بلا سرشان آمده
شقايق
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
24
اميدوارم زودتر برن به جهنم اين حيوونهاي كثيف.
ناشناس
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
21
بابا نیروی انتظامی کار داره باید بره ماهواره جمع کنه، این کارای بی اهمیت که به اونا مربوط نمی شه، البته هر چند سالی هم مانور می دن و یه آفتابه ای گردن چند نفر می ندازن ولی چون خوب این کارا یه خورده خطر داره و آنتن جمع کردن بی خطره، می رن دنبال این یکی!!
ناشناس
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
60
7
خانم هاواقايون كرم ازخود درخت است.تقصير اون خانم ها هم هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
شما سایلنت باشی بهتره
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
روانشناس میدونی چیه خودتو نشون بده چون وحشیگری از نوشته ات میباره وشدیدا بهش (روانشناس) احتیاج داری














)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
اتفاقا کرم توی فکر پلید و کثیف شماست. یه عده بریزن تو خونه ت و به ناموست تجاوز کنن هم همینو میگی بی غیرت؟
تهرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
کرم بزنه به درختت تا بفهمی تجاوز یعنی چی!!!!!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
چرند گو که شاخ و دم نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جناب محترم منظوره شما اینه که در حریم خصوصی هم حتی برای محارم نیز باید شئونات اسلامی رعایت بشه؟خوده شما اگر زن هستید در منزلتان با حجاب کامل زندگی میکنید!!! مگر حدیث را نشنیدید که زنها برای شوهرانشان خود را آراسته کنند (منظور حریم خصوصی افراد) حال اگر کسی در حریم منزلش آزاد باشه باید مورده تعرض قرار بگیره!!!
یخورده منطق و فهم هم چیزه خوبیه!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
توجه..........توجه...........توجه
اقا یا خانوم ناشناس!
به نظرت چطوره که هردختری که مهمونی مختلط میره یا اصلا زن و دختر بیحجابی که تو ایران هستش رو بگیرند و بهش تجاوز کنن تا خیال تو و امثال تو راحت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! هان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
بابا صد رحمت به حیوون. تو و امثال تو از حیوون هم پسسسسسسسسسسسسسسست تریند!!!!!!!!!!!
نا شناس
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
16
5
اضافی از دهانت نزن مگه شرف نداری
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
......ر تو واون اصفهانیاکه همه چیزتون دست سپاهه بعد اینطوری ازتون حفاظت میشه!خلایق هر چه لایق!!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
آفرین خلایق هر چه لایق هزار بار باید این رو گفت
داور
|
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
3
18
پسری 11 ساله از قبیله گوجار پاکستان با دختری از قبیله ماسوتی رابطه دوستی بر قرار میکنه ودر حال قدم زدن درشهر مشاهده می شوند برای انتقام دادگاه با انتخاب 4 مرد از این کار نو جوان حکم به تجاوز خواهر 18 ساله این نو جوان در حضور پدر دختر و بیش از 1000 نفر از مردم قبیله ماسوتی مورد تجاوز قرار گرفت.حال اگر یه خانواده در محفل خصوص حجاب را رعایت نکردن به حکم کدوم اوامر مورد تجاوز قرار گرفتند؟وبا چه فراخوانی بیش از 20 اراذل در این مکان جمع شدند؟
ناشناس
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
13
اون ارازل بايد به سزاي عملشون برسن ،واقعا جاي تاسفه كه در چنين جايي زندگي ميكنيم. اگه در كشور ديگه اي يه اتفاق كوچيك بيافته تو بوق و كرنا ميزارن ولي الان ميبينيم كه صدا و سيما اصلا حرفي نزده البته اگه هم بگن به سياست بند ميكنن ا.......
ناشناس
|
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
12
متاسفم از شنیدن این دست خبرها واز تفکر بعضی آدمها بر فرض که حجاب هم نداشته باشن کی به اونها یه همچین حقی می ده این حرفا چیه خجالت بکشین لابد اگه آزادی پوشش اروپا در ایران بود دیگه کسی نباید از خونه بیرون بیاد نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرم کنید از قضاوت راجع به افراد اینه معنای اسلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
23
بیچاره خانواده هایی که شاهد این صحنه های فراموش نشدنی بودند .
حجاب دیگه کدوم کشکه- بیشتر از 30 ساله که سرمونو با این حرفا گرم کردن -3 روزه دیگه هم که باید هممون کلاغ سیاه بشیم -اینا دیگه دست طالبانو از پشت بستن -
خدا بهمون رحم کنه
شهروندمعلم
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
12
واقعا جای بسی تاسف است باحجاب بدحجاب احدی حق تجاوز به حقوق مردم را ندارد مملکت قوای قانونی دارد .متجاوزین باید به اشد مجازات برسنددرغیراین صورت بایدمنتظرفاجعه ای
خوف ناک ترازاین باشیم خدایا به حق محمد(ص)و آل محمد توخودمتجاوزین به حقوق مردم رابه بدترین کیفرمجازات کن.
مسئولین انتظامی درپیگرد ودستگیری و مجازات این نابکاران هنجارشکن صاعقه وار اقدام کنند تا برهم زنندگان امنیت اجتماعی باورکنندکه درصورت کوچکترین خلافی سریعاً دستگیر و اعدام خواهند شد.
ناشناس
|
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
15
اعدام اعدام اعدام
پاسخ ها
داوود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
..... ولی چرا همه بزه ها و جنایات به قوت خودش باقیه و حتی روز به روز هم بدتر میشه!!!! من موافق اجرای قانون هستم ولی سئوالم اینه چرا این اعدامها آماره جرائم را پائین نمیاره که هیچ بدتر هم زیاد میشه!!!!
ناشناس
|
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
3
0
ای کاش مسئولین ما آن حکایت سلطان محمود غزنوی را می خواندند و یک ذره به خود می آمدند . و یاداستان آن خیاط اذان گورا می شنیدند و بیشتر به خودشان می بالیدند ؟!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
8
بازم میگم ......جوان های این کشور کشوری که یه مشت عرب وافغانی توش بریزه همینه دیگه
jahan
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
11
آخه مگه میشه این بی پدرای بی ناموس بدون دستورکسی اینکارو کرده باشن یه جریاناتی بوده .باید از......دارشون زد این بی صفت های بی ناموس رو.حالا هی بگو امام زمان
مجید
|
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
5
خواهرها وبرادران لطفا به این فکر کنید که صبح که از خونه میرید بیرون اگه این اتفاق برای هر کس بیوفته کی وتوچه مدت زمانی به دادش میرسه خواهش میکنم همگی مواظب خدتون وخانوادتون باشید
ناشناس
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
37
2
تقصیر شوهر های بی غیرت و بی حیایی خود زن ها بوده فکر میکنین اسلام برا چی حجاب رو واجب کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
الان تو باغ اتفاق افتاده دو روزه ديگه وسط شهر و براي خواهر و مادر بقيه اتفاق مي افته ربطي هم به پوشش اونا نداره
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
اسلام تعاریفی برای حریم خصوصی هم داره مسلمان در ضمن فکر کنم شما خودت اصلا از غیرت و حیا بویی نبرده باشی
مريم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
ناشناس
فكر كن بعد حرف بزن.
اينهمه سطحي نگر نباش.
اسلام اگه حجاب رو آورده براي همه آورده نه فقط براي خانمها
حجاب كه تنها پوشش بدن نيست حجاب نگاه، حجاب عمل، حجاب رفتار، حجاب گفتار (كه تو نداري) حجاب همه نوع هست.
هميشه با تحقيق و مطالعه صحبت كن.
و اين رو بدون كه اين مسائل ممكنه شايد يه روزي يه جايي براي ما اتفاق بيفته.
علی
|
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
19
اینکه گفتی با وضع نامناسب، اینطوری القا می‌کنه اگه آدم با وضع نامناسب در محیطی باشه احتمال تجاورز به خانواده‌اش وجود دارد. این کار شما بسیار بد و نامردیه، فقط به شما اطلاع بدم در بلاد کفر هر از گاهی مردم رو با دوربین‌های مخفی روبرو ساخته و طی آنها خانم‌های به صورت عمدی با وضع نامناسبی با آقایان برخورد می‌کنن، در بیشتر موارد دیده می‌شه نه تنها آقایون هیچ عمل نامناسبی در برابر این اعمال انجام نمی‌دن، بلکه بیشتر وقت‌ها هم بسیار منطقی و مثبت عمل می‌کنن، به عنوان مثال، وقتی لباس خانمی برداشته می‌شه آقا فوراً یه چیزی براش پیدا می‌کنه که خودشو بپوشونه. و حالا مقایسه کنید مملکت ما رو با اونجا
ايراني
|
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
21
..... پليس. حكايت حادثه سعادت آباده كه پليس مثل هويج ايستاده نگاه ميكنه؟ حيف حقوق كه به اينا بدن
پاسخ ها
س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
همین پلیس اگه نبود همین اراذل باغ که هیچ از دیوار خونت هم بالا میومدن ایشالا شرمنده خون شهیدهای پلیس باشی که همه روزه توی مرز و داخل کشور جونشونو میدن واسه چندرغاز حقوق که بعد توی حیفه نون این حرفا رو بزنی
ناشناس
|
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
7
ای وای......خدایا مارا ببخش
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
11
ترا به خدا یکنفر پیدا بشه بگه تو این ممکت چقدر اراذل و اوباش وجود داره......... با این طرحهای ناجا فکر کنم 90درصد مردم جزو اراذل و اوباش هستن.
موسی
|
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
17
آقای کرم شناس مطمئن باش با این رویه احتمالاکار به تاکسی وپارکها هم میکشه اون وقت که ناموس خودتم به خطر افتاد ببینم باز هم هم ازاین حشره شناسی ها میکنی!!؟؟
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
..... ولی کو چشم بینا گوش شنوا
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
14
واقعا دردناکه اونایی که میگن باید به متجاوزین هم حق داد یا بی ناموس اند یا غیرت ندارن وای بر شما و وای بر ما
يه نفر
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
11
واقعا كه هر كسي خودشو جاي اون خانواده بذاره شرايط رو بهتر ميفهمه در ضمن كي گفته آقايون حجاب ندارن و يا هر ...... دلشون بخواد ميتونن بكنن . اون خانواده هم كاملا توي حريم خصوصي بودن هر موقع آقايون خودشونو به اون سطح ازكمال رسوندن كه با ديدن يه تار موي خانم به گناه نيفتن بيان و اظهار نظر كنن
مریم
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
37
3
به نظر من جرم اون خانمها مه نباید نادیده گرفت
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
شما خودت یه زنی واقعا برات متاسفم باید خجالت بکشی نباید به این مسائل یک بعدی نگاه کنیم که
سید
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
9
با این دادگاه و پاسگاه هر روزمان بدتر از دیروز بر سی کنید گزارشات موارد مشابه را در دو سال گذشته و .....
شروين
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
22
اين اراذل و اوباش بايد تو همون باغ اعدام بشن چه معاونين جرم چه مباشرين آن.جواب بعضي از نظرات بالا : شمايي كه ميگويد بد حجاب بودن مطمعن باشيد اگه پوشش كامل داشتن بازم مورد تجاوز و حمله قرار ميگرفتن . شما كه ميگيد جاي عموم بد حجاب بودن حرفتون صحيح نيست چون باغ خودشون بوده دوما اگرم جاي عمومي هم بود مگه قراره كه مورد تجاوز قرار بگيرن مگه قراره هركي كمي حجاب نداشته باشه بايد اين تاوان رو پس بده اگه اين حرف شما صحيحه پس بايد بعضي نقاط بالا شهر تهران و شمال كشور همه مورد تجاوز قرار بگيرن. شما كه نوشتيد جوان بودن تحريك شدن اگه قراره جوانا اينجوري باشن اين كه نميشه هروقت تحريك بشن به هركي برسن... .شماها همه خواهر ومادر داريد. از قوه قضائيه خواهشمندم كه اعدامشون كنند توي همون باغ و كاملا هم پوشش خبري بدهند كه همه ببينند.
مونا
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
22
جالب است که بدانید چند بار دیگه هم اونجا چین اتفاقاتی افتاده ولی صدایش را درنیاوردند و اینبار هم چون خانمها را برهنه در خیابان ول کرده اند مردم باخبر شده اند و بعد از تحصن مردم مسئولین حاضر به انتشار موضوع شده اند. و دیگر اینکه توضیحات مسئولین هم از هیم دست بوده است که خب چون بدحجاب بوده اند اینطور شده. فکر کنید اگر مسئولیت لاس وگاس را به آقایان بدهند لابد هیچکس نباید زنده بماند. تجاوز که روی شاخشه.
این مملکت اسلامی است؟ پلیس یعنی اینکه هرکسی باید خودش ار مخفی کند و در خانه اش را صد تا قفل برند تا شاید مورد تعرض قرار نگیرد. انداختن تقصیر به گردن قربانی" این است عدالت علی؟ می توانند خانمها را هم به همراه شوهرانشان جد بزنند، شلاقی چیزی، بالاخره بدحجاب بودند دیگر!!!
شقایق
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
19
وقتی فرهنگ یک مملکت تنزل کنه
وقتی به جای رسیدگی به امور اصلی مدیران دنبال حاشیه باشه
وقتی به جای فکر کوته فکری چیره باشه
وقتی بودجه های اشتغال ،تامین امنیت و فرهنگ،معلوم نشه کجا می ره...
وقتی تو کشوری قانون حرج مرج حاکم باشه اونجا میش هجنگل و .......
Afsoon
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
5
چرا همه با هم دوا داریم :(
mehdi
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
20
تبريك مي گم به مسئولين، مردم، نيروي انتظامي و آرزوي مرگ مي كنم براي خودم كه تو اين مملكت زندگي مي كنم. شايد اگه شوهر بدبخت اينا فكر نمي كرد ....
ناشناس
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
13
باید علت افزایش چشمگیر ناامنی در ایران بصورت جدی بررسی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
بهش ميگم
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
بيكاري فقر .. عدم توان مالي براي ازدواج و ارضاي غريزه جنسي.
مشاور
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
16
وقتي طبق قانون شرع عمل نميشود وتازه تصوير مجرم را هم شطرنجي ميكنند،بهتر ازاين نميشود.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
5
قابل توجه کسانی که بر طبل خشونت میکوبند که با اینهمه اعدام حالا کار جامعه به جایی رسیده که گروهی به یک مهمانی شخصی حمله میکنند و زنان را حتک حرمت میکنند
ناشناس
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
15
1
.....خانمها حجاب خوبی نداشتند پس باید به آنها تجاوز می شد.
talajoon
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
2
اين متجاوزين همون آشغالايي هستن كه توي همون باغا ......
ناشناس
|
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
زيادي مامورين نظامي دليل امنيت نيست بلكه خودش دليل بي امني مملكت است .ريشه مشكل جاي ديگه است كه بايددست خودمردم خوشكانده شود
حسن
|
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
6
به نظر من همه اینها برای این است که طرح اخبر ناجا بهانه داشته باشد. مردم توی حریم خصوصی شان هم امنیت ندارند ....... بویی از انسانیت نبرده اند اینها
ا میر
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
14
2
با سلام به همه هموطنان عزیز
وقتی که طبق خبرهای رسیده این گروه از زنان و مردان بصورت مختلط و گروهی و لو با دوستان بصورت خانوادگی
به غلط کاری و شرب خمر و ...که مصادیق برون رفت از عالم انسانی و ورود به عالم حیوانی است مشغول بودند حق شان است واین بلایی است که خودشان باعث و بانی آن بوده اند و عده ای جوان را تحریک کرده اند . البته من از کار این متجاوزین دفاع نمی کنم ولی از این نکته نباید غفلت کنیم که خودمان را در معرض چنین حوادثی خدای نکرده قرار ندهیم .
ندا
|
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
10
حجابی که با شلا ق تجاوز باشه متعفنه متعفن
ناشناس
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
0
چو آب چاه نصرانی نه پاک است/جهود مرده می شوید چه باک است
مفسد مفسد را خورد
جوانمرد
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
1
خدایا تمام ....... تا این مملت و جهان از وجود پلیدشان پاک شود
آشنا
|
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
4
سلام ...ببینیددر این مورد موضوع بدحجابی یا با حجابی نیست کلا فکرای مردم به خاطر فرهنگ غلطتی که غرب برما غالب کرده خراب شده همه ذهنهابادیدن تصاویرو فیلمهای ؟؟؟توی ماهواره ها حواشی این موضوعات مشغوله فکر میکنید چرا جامعه ما امروزه چنین ناامن شده به خاطر جا باز کردن ماهواره ها توی خونه ها سیلی این سهل انگاری هم خود خانواده ها میخورند من خودم باحجابم ولی هر از گاهی بیرون افرادی حتی همسن پدر وپدربزرگ ادم چنان متلکهای رکیکی بار ادم میکنند که ادم نمیتونه سرشو بلند کنه.به نظرم من حجاب باید باشه چه مرد وچه زن مردا فکر نکنند حجابی برای اونا نیست اما به بهانه بی حجابی هم قرار نیست به کسی تجاوز بشه
امید
|
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
1
از ماست که بر ماست وقتی خودمون به محرم و نامحرمیت به بهانه ی فامیل بودن اهمیت نمی دیم ؛ گاهی بدجور پاشو می خوریم ؛ خدا وکیلی چندتا خانواده مذهبی باهم می رن توی یه باغ دور افتاده شرب خمر می کنن و می رقصن و ؛ ؛ ؛ اگه کمی واقعه بین باشیم می بینیم خودشون هم مقصر بودن هر چند کار این اراذل جای هیچ گذشتی نداره
امیر
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
2
به نظر تو احمق که داری مسئله رو متوجه یه جای دیگه میکنی اگر مملکت درست بود یه همچین اتفاقی میافتاد اگر این جوونا کار داشتن ارازل و اوباش میشدن
میگن وضعیت حجاب نامناسب!!!اقا به شما چه یه خانواده که همشون به هم مهرم باشن نمیتونن تو یه باغ حجاب نداشته باشن نمیتونن برقصن
به نظرت اون زمانی که عراق به ایران حمله کرد و به خیلی از زنا جلوی شوهراشون تجاوز کرد با این کار فرقی داره
اگه اینا اراذل اوباش بودن چرا خیلی وقت پیش باهاشون برخورد نشد اینا که میگن همگی برای جرمایی که انجام دادن تحت پیگرد بودن یعنی اینقدر ماستن که نمیتونن چند نفر و دستگیر کنن
دادا
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
9
باید مسءولین از این خبره دردناک برن از غصه بمیرن
امیر
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
به نظر تو احمق که داری مسئله رو متوجه یه جای دیگه میکنی اگر مملکت درست بود یه همچین اتفاقی میافتاد اگر این جوونا کار داشتن ارازل و اوباش میشدن
میگن وضعیت حجاب نامناسب!!!اقا به شما چه یه خانواده که همشون به هم مهرم باشن نمیتونن تو یه باغ حجاب نداشته باشن نمیتونن برقصن
به نظرت اون زمانی که عراق به ایران حمله کرد و به خیلی از زنا جلوی شوهراشون تجاوز کرد با این کار فرقی داره
اگه اینا اراذل اوباش بودن چرا خیلی وقت پیش باهاشون برخورد نشد اینا که میگن همگی برای جرمایی که انجام دادن تحت پیگرد بودن یعنی اینقدر ماستن که نمیتونن چند نفر و دستگیر کنن
پاسخ ها
فرهان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
مرسی مرسی نظرت واقهآ به جا بود...اینست حدیث تلخ ما اینست...
امیر
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
....
متاسفم
مسعود
|
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
3
بابا آدم میشنوه فلان مرتاض برای نشون دادنه ریاضت و شجاعتش رفته تو قفس پر از خزنده و افعی و چند روز هم با اونها زندگی کرده و اسمشو تو کتاب رکورد های گینس هم ثبت کرده!!!من بعد باید به این مرتاضان یا ماجرا جویان عزیز بگیم اگه خیلی دل و جرائت داری بیا با این وضعیت امنیت و قانون تو این شرایط زندگی کن اگه راست میگی!!!!
خودمونیم بابا همه ما ایرونی ها پس یه جورایی آخره مرتاض ها هستیم!!!
حسن
|
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
0
چقدر مخ....
نظر ندین بهتره .
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
یه کلام هم از مادر عروس شنیدم
حالا شما که پخی هستی دهن باز کن نظر بده ببینیم چی بلدی؟!!!!!!! بخدا حرف نزنی نمیگیم لالی!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
5
هر کسی در حریم شخصی خودش راحته این مورد خوی وحشی گری تعدادی حیوان بی شرف رو میرسونه باید زمین خدا راازاین حیوانات وحشی پاک کرد خوروخواب خشم وشهوت شغب است و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان ادمیت فقط اعدام اعدام اعداماعدام
ناشناس
|
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
9
مرده شور سیاستی را ببرند که بخاطرش باید به ناموس مردم تجاوز شود و سکوت همه جا را فرا گیرد واقعا این سیره رسول الله و امیر المومنین است مطمئن باشید خداوند خشم خود را بر شما جاری میسازد مسوولین عزیز
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
1
واردمسائل حاشیه نشیددشمن خیلی مرموزانه وارد عمل میشه
پاسخ ها
دانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
بابا شما که با همه دشمن هستین و قصورات و گردن دشمن میندازین پس دوستتون کیه؟
این هم کاره دشمن نامرئیه؟!!!!! خودتونو درست کنین . با مغلطه از خودتون رفع مسئولیت نکنید. شعار هم ندید .
به اصطلاح شیعه
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
7
اگر مرد مسلمان از این خبر دق کند و بمیرد بر او ملالی نیست
ناشناس
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
4
اينا كه اين كارو كردن صد درصد پشتشون به يه جا گرم بوده - علاوه بر اينه قبلا هم سابقه‌هايي داشتن و با اهمال كاري زير ميزي سر و ته قضيه رو جم كردن
توي اين سيزده نفر متهم حتما يكي دو نفر اصل كاري هستن و اونا قصر در ميرن، چون يه جايي و به يه كسي وابسته هستن

البته من اصلا نگران نيستم، چون طبيعت خودش توازن رو برقرار مي‌كنه - امروز نوبت اين خانواده بود، فردا نوبت خانواده هموناست كه به اين آدمها ميدون مي‌دن

دقيقا مثل مواد مخدر مي‌مونه - چه كسي تضمين مي‌ده كه فردا بچه‌هاي پليس رشوه گير و كسي كه قاچاق فروشو نا ديده مي‌گيره طعمه مواد مخدر نشه؟
امیر
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
1
سلام به همه دلسوزان از همه حرفهای که زده شد معلومه هرکی به یه نوعی دلش برا این مسئله و مسائل دیگر کشور و وطنمان ایران عزیز نگران است نکته مهم حفظ وحدت و همین دلسوز ی هاست تا شاید ما بتونیم به مرحله از رشد برسیم که همه جوانب یک قضیه را باهم ببینیم نه فقط دنبال اغراض شخصی و انتقام گیری باشیم
پاسخ ها
اصلان
| GERMANY |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
با این نظرت .... عزیزم
ناشناس
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
10
بعداین به بانوانی که به قولی بدحجاب باشن ازاین اتفاقات زیاد می افته آخه قبلا چراغ سبزش داده شده وبه جای برخورد بامتجاوز می گن طرف پوشش اش نامناسب بوده وگرنه آقای متجاوز محترم تحریک نمی شد! وحکم به برائت کثافت متجاوز وگناه کاربودن زن می دهند!حالا می بینیم!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
2
هردم ازاین باغ بری میرسد .زهی سعادت با اینهمه اراذل واوباش .
نرگس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
5
واقن متاسفم برا اینجور انسانهای حیون صفتی که به ناموس مردمم رحم نمی کنن. اونا تو باغ شخصی خودشون بودن نه بیرون حالا هر کاری که کردن یا هر جور بودن تو حریم خونشون بودن نه بیرون. اینم از جامعه اسلامی و ما آدمای مدعیش که ادعامون میشه شیعه هستیم خدا کنه امام زمان زودت به داد مون برسه . به خدا حقشون اعدامه تا مایعه عبرت سایرن بشه .
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
7
شما از كجا ميدونيد شرب خمر ميكردن ؟من متاسفم كه شما بي اطلاع نظري ميدهيد كه مملكت داري و اسلام را زير سئوال مي بريد .شما از آن دسته ادمهايي هستيد كه معتقديد اگر هر دري باز باشد بايد سرك كشيد؟
X
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
5
به نيروي انتظامي بگيد بابا دمتون گرم به جاي جمع آوري ماهواره كه تو خونه همتون هم هست توانتون رو بذارين و ارازل و اوباش رو جمع كنين تا تومملكت انشااله ديگه از اين اتفاقا نيفته
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
7
اگه مسئله بي حجابي باشه پس تما م دنيا بايست سنگ رو سنگ قرارنگيره همه بايد بهم تجاوز كنند اين مسئله نيست بايد امنيت تو كشور باشه به بهانه حجاب نمي شه امنيت ايجاد كرد شايد همين حجاب باعث اين مسئله شده فشار بيش از حد باعث مي شه جوانها بدتر شوند بگذاريد انتخاب با خوده شخص باشه حجاب را با دل خودش انتخاب كنه نه زور و فشار
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
9
همه چیز آرومه ما چقدر خوشبختیم .
مجید
|
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
3
اساتید وفلاسفه گرامی چی بودو چی شد رو فهمیدیم مقصر هم پیدا شد حالا بگید چکار کنیم دیگه از این اتفاقهای مختص ایرانی تکرار نشه
آرمین
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
9
ما که قویترین سیستم امنیتی و اطلاعاتی دنیا رو داریم چه طور نمی تونیم چند نفر ارازل واوباشو دستگیر کنیم!؟
ناشناس
|
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
2
پس از 32 سال به كجا رسيده ايم؟
پدران ما براي چي سال 57 انقلاب كردند؟
علی
|
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
3
منم سکوت میکنم مگه چیم از این مسولین کمتره
hesam
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
0
حجابتون رو رعايت كنيد تا كسي به شما تجاوز نكند
ناشناس
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
این اتفاق افتاده حالا کوتاهی از طرف هر کی بوده.....
اما ببنیم قوه قضائیه چیکار میکنه
منصور
|
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
11
0
اولا اونایی که تو باغ بودند خانواده نبودند خودشون داشتند......
ناشناس
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
12
0
آخر شب ، تو باغ خلوت ، بساط پهن، با مانتوو روسری هم که نمی رقصیدند ، حالا یه نفر از بیرون باغ شاهد ماجرا باشد. اراذل و اوباش هم نباشد . شاید یکی از منو شما که نشستیم و نظر میدیم . خدا وکیلی . مرد و مردونه چقدر ادم سفت و استوار می خواد که این صحنه ها را ببینه و افکار شیطانی انرا وسوسه نکنه . خدا همه ما را از این آزمایشهای سخت دور نگه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
چقدر مریضی تو . برو دکتر خیلی خطر ناکی . ارازل و اوباش همینه دیگه
ناشناس
|
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
11
0
تحویل بگیرید انهایی که دستورات اسلام را جدی نمیگیرید عاقبت بدحجابی اینه.

در پاسخ اون ساده لوحی که گفته باغ خصوصی بوده حق داشتند راحت باشن اولا خصوصی لخت بین زن و شوهره نه در جمع 28 نفره ...اگه لخت گردها و بدحجابها از این حادثه دیگه عبرت نگیرن باید بمیرن و باید منتظر تبعات اینچنینی هم باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
حق دارن اونهاییکه میگن این قضیه بوداره !!!
ناشناس
|
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
4
مقصر اصلی صدا و سیمای ملی ماست که اگه چهارتا از این مسایل را رسانه ای میکرد و مثل آدم موضوع و عواقب چنین جرمی رو توضیح میداد کمتر شاهد چنین مسایلی میشدیم . 4سال پیش تو بوشهر هم 8 نفر رو اعدام کردند ولی تو خود بوشهر سعی کردن صداش در نیاد چون پای دختر یکی از کلفتا در میان بود 7 سال پیش تو مشهد ،6 سال پیش مازندران،حالا خمینی شهر و فردا .... همیه متهمین هم اعدام میشن .مسئله اصلی اینکه مسئولین ما نمیخوان .....
ناشناس
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
3
چشم اقاي رادان خميني شهري روشن اون كجا و و جرم كجا
ناشناس
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
6
بجای اینکه بگیم...... به این امنیت اجتماعی هی گیر بدیم به حجاب... بابا اصلا چه ربطی داره... بر فرض مثال پس کل اقلیت ها باید برن بمیرن دیگه؟؟؟
من
|
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
9
اگر همین اتفاق در امریکا افتاده بود صدا سیما صدها بار تو اخبار های صبح و ظهر و شب پخش کرده بود.پس معرفتتون کجا رفته !
من
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
3
اگر همین اتفاق در امریکا افتاده بود صدا سیما صدها بار تو اخبار های صبح و ظهر و شب پخش کرده بود.پس معرفتتون کجا رفته !
ابوالفضل
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
8
اگه فقط ذره ای از انسانیت در وجود کسی باقی مونده باشه باید با شنیدن این خبر دلش خون بشه و قلبش پاره پاره بشه البته این مورد خیلی بهتر ......
م
|
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
10
یعنی مردم باید در مکان خصوصی خودشونم حجاب داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟
که در باغ خصوصی خودشون دارای پوشش بد بوده اند؟؟؟؟؟؟؟
بازم توجیه با حرفای مسخره
مهدی
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
9
این اشغال های کثافت دیگه نیازی به داد گاه ندارند باید اعدام شوند .....
هدی
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
9
بابا مگه هرکی بد حجاب بود باید بهش تجاوز کرد؟! تو ملک خودت با خانواده و شوهرت باش بد بیان بهت تجاوز کنن این دیگه آخرش بود! حیوون زیاد شده مردم ه..شدن!
یک زن
|
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
10
فقط آدم خودشو یک لحظه جای اون زنهای بدبخت میذاره دیوونه میشه ......واقعا باید اون اراذلها رو تیکه تیکه کنن بندازن جلوی سگ
داود
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
3
واقعیت اینست که 15 نفر که فقط 2نفر آنها خانواده بودند در باغ مست بوده و پوشش نا مناسب و رقص و آواز .نتیجه اینکه هر دو طرف ماجرا ارازل بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بله در این زمینه با شما موفقم.
بهروز
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
9
3
اصلا چرا اون زن ها و دخترها با اون وضعيت نامناسب با بقيه مردهاي نامحرم حالا دوست يا قوم و خويش تو باغ پارتي بگيرن؟ (همه وقايع زندگي بازتاب كارهاي خود مان است)
یه آدم
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
11
آخر بد بختها اگه با خواهر مادر تون این کارو بکنن چی کار میکنی آخه؟ آهای اونایی که خودتون بدبختهای عالمید بدونید تنها مجازات برا این جور کس ها فقط ورگه اونم به بدترین شکل ممکن. تا دیگه کسی نخواد به ناموس مردم چشم بندازه
مجید
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
8
خانم های گرامی با توجه به این که تومملکت مانه تفسیر دقیقی از حجاب ونه از ظرفیت ارازل اوباش هیچ چیز مشخصی وجود نداره هنگام بیرون رفتن دور خودشون رو سیم خاردار بکشن امنییتش بشتر از این که به امید نیروهای امنیتی باشن
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
9
4
هدی خانوم هرکسی که دستور دین را جدی نگیره و خودشو لخت کنه و در معرض تجاوز قرار بده مملکت خودش سهله در ناف امریکای شما هم باشه بهش تجاوز میکنن....ادم باید لباس بپوشه در غیر اینصور فرقی با حیوون نداره چون فقط حیونها لختند و در انظار عمومی کار خصوصی میکنند.
رضضضض
|
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
7
0
.....ن هرچی به سرشون اومده حقشونه .به قول معروف هرچه کنی به خود کنی.... تاایناباشن که دست ازکثیف بازیشون بردارن.شمام پاشیدبریدسرخونه زندگیتون مثل ما ازکاربیکارنشید برای این اراجیف.اگه خیلی ادعاتون میشه پاشید دنبال بقیه شون بگردیدتحویلشون بدید اگه نه پس .... بگیرید البته باعرض معذرت.
kourosh
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
شانس اوردیم که ...... پیرو علی هستیم اگه نبودیم دیگه چی میشد.
حسینی
|
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
.......جانم
مهدي
|
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
3
اصلاً با اين نظرات عزيزان سرشار از شعور من ميگم متجاوزا رو نبايد كاري داشته باشند. اونا مقصر نيستند بلكه بايد قربانيارو به جرم نداشتن چادر در محل باغ و صحبت با نامحرم مجازات كنند مثلاً اعدام يا اصلاً دوباره ......كه با .... مثل شما تو يه مملكتيم.
رویا
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
7
اصلا اونها با هم نسبت داشتند یا نداشتند حجاب داشتند یا نداشتند خانواده بودند یا نبودند ولی هیچ کسی حق تجاوز به اونها رو نداشته تو رو خدا طرز فکراتون و یک مقدار عوض کنید و مثل یک انسان قرن هجری فکر نکنید
مجید
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
3
آقای ناشناس خیلی زمان گذاشتی برای این خبر برای همین موضع عوض کردی کامنت اول وآخرت رو مرور کن ببین زمین تا آسمان باهم فرق دارن دوست من هرکس که حجاب نداشت روکه نباید بهش تجاوز کرد شاید دیوانه بود شعور وانسانیت که باید تو جامعه باشه دیگه .اون شعور فرهنگی رو به واسطه بسته بودن فضای جامعه دیگه خیلی هاازدست دادن البته با عرض پوزش
شهريار
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
0
اين موضوع رو بايد از مسئولان فرهنگي كشور پيگير شد ببينيد تو كشوري كه ادعا مي كنيم كشور ماله امام زمانه چه فسادي بر پاشده مسئولان فرهنگي به خود بياييد نگذاريد خون شهدا اينطور ضايع بشه .........
ناشناس
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
6
سالها پیش جلال آل احمد گفت:من در ممالک غرب مسلمان ندیدم ولی اسلام را دیدم،اما در کشورهای اسلامی فقط مسلمان دیدم و اسلام را ندیدم.
دانش
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
4
باور نمی کردم اینقدر آدم متحجر و ... توی این کشور وجود داشته باشه! اینطوری که من نظرات رو خوندم یه ۱۰ درصدی اینطوری فکر می کردن که این خیلی بده یعنی ۷ -۸ ملیون نفر در کل!
آخه مردم حسابی یعنی شما واقعا اون دخترا رو مقصر می دونید؟
تا کی می خواید صورت مسئله رو پاک کنید؟
یک مشت آدم عقده ای بار اوردید که با ترک دیوار هم تحریک می شن!
شما حتی به اگه به اون اسلامتون که مال ۱۴ قرن پیش رفتار می کردید تا اونجایی که می دونم هیچ دخالتی توی حریم خصوصی مردم نداشته( حداقل توی این مسائل!!)
اسم برهه ی تاریخی ما ........
جعفر
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
پیشگیری بهتر از درمان ، همیشه باید به پشت پرده این کارها که مسبب چنین جنایتی شدند پرداخت نه تحلیل وتفسیر چیزی که اتفاق افتاده
جعفر
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
پیشگیری بهتر از درمان ، همیشه باید به پشت پرده این کارها که مسبب چنین جنایتی شدند پرداخت نه تحلیل وتفسیر چیزی که اتفاق افتاده
هموطن
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
1
اين هم عاقبت مستي و مستانگي !!!!!!!!!!!!!!!!
youvi
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
1
مشکل تو قانون ماست. باور کنید اگه همه اینجور آدما اعدام بشن دیگه همچین خبری نمیشنوید. مسئولین میخوان مشکل رو با گردنبندی از آفتابه در انضار عمومی حل کنن. میگن که قانون ما مثل یا تقلیدی از قانون فرانسه است. حالا شما بگید ایا اونجا افتابه پیدا میشه که این حکم رو جاری کنن؟ اگه هم میگن که اعدامشون میکنیم پس چرا میگن این ارازل سابقه دارن یعنی بار اولشون نبوده؟ که اکه اینجوریه اینا هر دفعه اعدام میشدن ولی معجزه عیسی مسیح هر دفعه شامل حال این ارازل میشد و زنده میشدن و باز به کارای پلیدشود ادامه میدن. یه روز تو شهر ما ماشین رئیس راهنمایی رانندگی میزنه تو بلوار و داغون میشه..... میدونیند نتیجش چی شد؟ من اون موقع سرباز راهنمایی رانندگی بودم... هیچی فقط بلوار رو مقصر کردن گفتن اشتباهی اینجا ساخته شد. قانون ماست.... حکم هم مال خودمونه. شما هم همچنان به میزگردتون ادامه بدید که خانوما مقصر بودن، شوهرای بی غیرتشون، یا ارازل. جوابشو هم به من بدید. یا حق.
س.ق
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
1
بنام ایزد دانا
عزیزان زیاد ناراحت نباشید ما نباید کاری کنیم که مورد خشم خداوند قرارگیریم خداوند هم صبرش تمام شده حق آنها این بود
س.ق
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
1
بنام ایزد دانا عزیزان.... به نظرماجامعه خیلی امن است هرکسی هربلایی می کند ازخودش است من ازشهرگوگان چندبارنوشتم ولی نگذاشتیدمثلاما دریک شهرکوچک امنیت خودرادرسایه ی مقام معظم رهبری وشهداونیروهای نظامی می بینیم وبعداهم خودم با حجاب خودم یک مامورهستم س. ق ازگوگان
بهار بی خزان
|
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
2
ناشناس ابله چرا فکر میکنی زنا عامل گناهند؟پس مردا هر غلطی کردند بی گناهند؟به هیچ کس ربطی نداره تو یه حریم خصوصی زنها چطور لباس می پوشند.نکنه ......اون مردای حیوون باید اول شکنجه بشن بعد اعدام..........پس لطفا هیچ کس عذر بدتر از گناه نیاره
مسعود
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
6
1
باسلام.هرکسی یک نظری را اعلام کرده ولی این واقعیت دارد که امنیت زن بستگی به نوع رفتار او با مردان دارد.آیا کسی میتواند در مقابل منطق قرآن نظری داشته باشد؟خداوند در قرآن به زن می گوید عفت پیشه کن تا شناخته نشوی و مورد آزار قرار نگیری.واینکه درجوامع غربی امنیت وجود دارد سخنیست بس گزاف!پس اینهمه قتل و جنایت از کجاست؟تنها کسانی ریشه را این مسئله نمیدانند که سر در زیر برف کردند.در کنار احادیثی که وارد شده و می گوید از دامن زن مرد به معراج می رود احادیثی هم وارد شدهکه اگر زن نبود مرد به بهشت می رفت پس نقش زن اینقدر می تواند مهم باشد.به هر حال ما تابع احکام شریعتیم و عدالت را به مجازات هم این ارازل متجاوز میدانیم و هم به مجازات گناهکاران در آن باغ(البته اگر این اخبار در مورد اعمال خلاف شرع آنها صحت داشته باشد).
پاسخ ها
راحم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
ببینم شما خانوماتون توی جشن های خونوادگی و پیش شوهراشون و پدرشون چادر سر می کنند. این جشن خصوصی بوده می دونی یعنی چی؟ در یک باغ محصور بوده می دونی یعنی چی؟ اصلا تو جشن می دونی به چی میگن؟ چرا بی خودی دارین از قانون خدا برای این گندکاری ها مایه می زارید. مگه شما آدم نیستید. اصلا می دونی انسانیت یعنی چی؟ حریم خصوصی رو تا حالا شنیدی؟ حق شهروندی!!!!!! چیزی در موردش به گوشت خورده. وجدان می دونی چیه؟
مهرداد
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
1
جناب ناشناس فکر کنم ..... که اینطور داری حمایت میکنی ازشون
محمد امین
|
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
3
2
دوستان دقت فرمایند اینکه اراذل و اوباش کاری به غایت زشت و غیر قابل توجیه انجام داده اند و مجازات سنگین طبق قانون در انتظار آنهاست و هیچ چیزی عمل آنها را توجیه نمیکند و نباید هم بکند ولی دوستان در تعریف حریم خصوصی و چهار دیواری باید این دقت و باریک بینی را داشته باشند که اگر آن خانواده ها در حریم خصوصی بودند باید به معنای درست کلمه حریم نگه میداشتند اگر گروهی داخل محلی که به نظر خصوصی میرسد طوری عمل نمایند که سر وصدا و آثار و انعکاس اعمال آنها به بیرون محل سرایت داشته باشد دیگر زیاد نمی شود آن محل را حریم خصوصی نامید فردی داخل واحد آپارتمانی خود معتادان را جمع میکرد و زن ومرد مواد مصرف میکردند و .... هر همسایه ای هم معترض میشد میگفت چهار دیواری و اختیاری ؟ اگر به این نحو حریم خصوصی تعریف شود دیگر نمیتوان به هیچ خلافکار وفاسدی گفت بالای چشمت ابروست . حریم اگر حریم بود و خصوصی بود باعث خبردار شدن و تحریک عده ای از خدا بی خبر که بدتر از افراد لاابالی داخل باغ بوده اند نمی شد. ولی باز تاکید میکنم این عمل افراد فاسد داخل باغ جواب و عکس العمل اش برخورد افراد فاسدتر بیرون باغ نمی باشد .
عفت
|
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
حیون توی....که داری از اراذل حمایت می کنی واقعا که حیلی رو داری ان شالله .....از این نظرا بدی
علی
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
3
0
با سلام
غریزه جنسی یه مسئله ای هست که باید بر آورده شود اگر ما امکان صیحیح آن فراهم نکنیم کار به اینجا و بدتر از اینجا می رسد حقشان بوده به درستی نمیدن با زور گرفتن .همچنان که بزرگان و مسئولان ما به راحتی خود را ارضاء میکنند آیا کسی اونجا حرفی میزند که اینجا غوغا به پا کردید
از قیر
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
3
وقتی مسئولین ما به جای کار کردن......دیگر چه انتظاری دارید. در این مملکت کسی به فکر کار نیست . یک روز دعوای ...... یک روز دعوای مفاسد اقتصادی است . یک روز دعوای ......است . یک روز دعوای ....است بابا به خدا خسته شدیم دست از این کارهایتان بردارید. به مملکت بچسپید و کار کنید. مردم .....
یک از 1000
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
قدیمیها مثل خوبی دارند ...چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
بیشتراسامی مربوط به......
س. ق
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
6
1
به نام خدا
ای بابا همه اش را به گردن دیگران می اندازند به غیرازخودشان اگرخانواده شان غیرت داشتند این کارها برسرشان نمی آمد مملکت چکارکند صداوسیما چکارکند ببین اگرگوشت را بیندازی جلو بالاخره به دست یکی می افتدای بی حجاب ها بدانید عاقبت اینها این طوری میشه اگرکسی کتک دلش را می خورد ما شهید داده ایم تا مملکت درآرامش باشد اگرقبل ازاین ماجرا مامورمراجعه می کرد و می گفت جمع کنید شاید بلایی برسرمامورمی آوردندولی بعدازاینکه بدست نا اهلان افتادند آن وقت قدرماموررا دانستند ازخودتان مواظب باشید تا برادران مارابه مرگ ندهید
ش.ش - 28 age
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
1
بنده به مدت 5 سال با صرف تمام وقت خود تمام مشکلات فرهنگی کشور را بررسی و ریشه یابی کرده ام و راه حل های هرکدام را به تفکیک مشخص کرده ام. ( باید اشاره کنم که این راه حل ها کاملا متفاوت با چیزی است که توسط بعض افراد بیان می شود. ) ولی موفق به ملاقات با مسئولین مربوطه و مطرح کردن آن نشدم. طبق پیشبینی بنده این اتفاقات و نظایر آن با یک شیب افزایشی تا 5 سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد و اقداماتی مانند اعدام و حبس و... از شدت آن نمی کاهد و اثری مانند مسکن دارد و تنها علائم بیماری را از بین می برد ولی آن را به صورت ریشه ای درمان نمی کند. متأسفانه باید بگویم که این اتفاقات مقدمه یک بیماری اجتماعی بزرگ است که فکر می کنم در طی 5 تا 10 سال آینده به اوج خود خواهد رسید به طوری که هیچ مسکنی نمی تواند از شدت آن بکاهد. به هر حال بنده آمادگی هر گونه کمکی در زمینه جلوگیری از وقوع چنین حوادث تکان دهنده ای را دارم. ضمنا باید بگویم که علل بیان شده از طرف بعضی از دوستان از قبیل بدحجابی و ... را در به وجود آمدن این اتفاقات موثر نمی دانم چرا که این معادله یک معادله چند مجهولی است و باید با در نظرگرفتن همه شرایط حل شود.
س. ق
|
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
1
بنام خدا
سلام خسته نباشید خیلی ممنون که باالخره نظرماراانداختید بازهم سرمی زدم دیدم حرف هایی را نوشته اند خواستم جوابشان را بدهم وقتی آدم بدحجاب ها را می بیند برای خودش سوال پیش می آید که پروردگارا چرا اینطوری مثل عروسک بیرون آورده اندبالاخره جوانان را تحریک می کنند عزیزان شب و روز هرکارمی کنیدبکنید ولی بیرون ازخانه با پوشش زننده بیرون نیاوریدبالاخره گرگ ها درکمین هستندقرارنشده که کسی که نظامی می شودجان شیرینش را به خاطراینها بگذارد نظامی هرچند درداخل هم تلاش می کند ولی بعضی ازمسائلی هست که به غیرازخانواده نظامی ها و خودشان کسی ازآنها آگاه نیست باید بیشتردرمقابل دشمنان خارجی بایستنداین دست خودمان است که دست به دست هم دهیم و یک مملکت که درشان نظام و ایران است پیاده کنیم بیایید دست به دست هم دهیم ریشه بی حجابی را بکنیم تا درآخرت شرمنده خون شهدا نشویم چراکه وقتی وصیت نامه شهدارامی نگریم می بینیم که همه شان بیشترازهرچیزی به حجاب اهمیت داده اند و حتی فرموده اند ارزنده ترازخون من است شهیدان به پاخیزیدرهبرم به پاخیزای خالق منان ماراازشهداو امام شرمنده نگردان یا مهدی ادرکنی مهدیا نظاره گرباش س. ق ازگوگان 09141105013
س. ق
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
8
2
بنام ایزد دانا
یا مهدی ادرکنی
دلم پرپرمی زند به نامت ای مهدی جان چراظهورنمی کنی مهدیا رهبرم تنهامانده ای بدحجاب ها مرگ بهترازننگ است این یک ننگ است که آزادانه برخودتحمیل کرده اید و نام فرهنگ گذاشته اید به خودبیایید هرچه بکاریم همان را درو می کنیم بالاخره کاشتید و دروکردید
ناشناس
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
1
2
وقتي يه قاتل رو از زندان آزاد مي كنند نبايد انتظار داشته باشيم به اراذل و اوباش كاري داشته باشند و مبارزه با اونا رو جدي بگيرند
س. ق
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
5
2
بنام اوکه هرچه داریم ازاوست
یادمی آورم حرف مادرم را که همیشه دردعاهایش دستهایش را بالامی برد و می فرمودپروردگارایک لحظه ما را به حال خودمگذارمی گفتم این چه حرفی است حالا فهمیدم پروردگارامرگ بهترازکارهای دیگراست سایه ات را هیچ وقت ازسرما برنداردبالاخره روزگارباعث می شود آدم حرف هارابفهمد17 ساله بودم پدرومادرم را ازدست دادم ولی با یک حجاب وارد جامعه شدم و حالابای خودم یک مدیرشده ام هیچ کس جرأت نداردبه روی من نگاه کند هرچند ازآرایش استفاده نمی کنم ولی فکرمی کنم نورمحمدی دارم حتی کربلاهم تنهایی رفتم هیچ کس باورنداشت که با کاروان تنهایی بروم حتی تنهایی خوابیدم کسی جرات نداشت حرفی بزند یا امام زمان یا ابوالفضل ای خانم زینب یا حسین عشقتان را به دل همه بیندازید تا بدانند دنیا چی است ای بابا دنیا مگرهمه اش برای چند تا رنگ تمام شده ازپیامبرپرسیده بودند آیا فرشته ها می خندند فرموده بود بله بعدازاینکه زنان بی حجاب را دفن می کنند و برمی گردند می خندندومی گویند تا زمانیکه زنده بودخودش را پیش مردان نمایان می کرد حالا که زیرخاک می گذارند تا کسی نبیند. ای بیچاره ها به خودبیاییدیعنی چه چراتن و اندام خودرا ظاهرمی کنید منظورشما ازاین کارچیست اگرواقعاً ازکارهایی که برسرتان می آید ناراحت هستید پس چه نیتی دارید ای مردان غیرت داشته باشید وقتی مردی زنش را با آرایش بیرون می آورد آن مرد را قرآن به همان چیزی خطاب کرده که برسرشان آمده به خدا فرق نمی کند چه تجاوزبشوید چه نشوید قرآن اینطوری خطاب کرده زمانی یک نفربچه دارنمی شدنذرکرده بود زنا کند بعدابچه دارشده بود رفته بود پیش پیامبرپرسیده بودم اینطوری نذرکرده ام فرمود بودیکباردربند را بدون جوراب برو بیرون بیا درحکم زنا است به خدا این کارهایی که می کنید اززنا بدتراست بیایید دست برداریدبیایید با قرآن و خون شهدا و پیامبرهاجنگ نکنید دشمن برای ما کافی است بیایید با هم به آمریکا بگوییم بروجهنم شو برو خاک خودت بیاییدقدرمملکت را بدانیم اگرمملکت ما دست نااهلان بیافتد چطوری می شویم . خواهرم بالاخره ما بچه ی ایرانیم ما همه به پیامبرها علاقه داریم بیایید درروزقیامت با هم باشیم س. ق ازگوگان
ناشناس
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
10
1
رقصیدن وپایکوبی شهوت ولگردان را برانگیخته .باید هر دو گروه اشد مجازات شوند.
دوست
|
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
3
اين همه نظراتتون رو خوندم همش چرت و پرت بود.دوستان مسله اصلي اينه كه چرا اين اتفاقا ميوفته بعدشم چكار كنيم نيوفته.
س.ق
|
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
4
1
ناشناس
اگرمملکت نمی رسه خودتان ازخودتان مواظب باشید تا مشکل برای شما پیش نیایددرضمن مملکت ما بهترین مملکت است گوگان
س.ق
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
2
3
سلام خسته نباشید زیاد خودتان را اذیت نکنید مملکت ما اینهمه جوان دادآخرش بازهم ازخواب بلند نشده انددرآن زمان طمع به خاک وزمین بود حالاطمع به اخلاق و دین است هجوم نظامی افرادرابه دفاع و مقاومت وامیداردولی تهاجم فرهنگی به استقبال و پذیرش
ناشناس
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
3
اونچه در این بین مهم است این است که فردی با آنکه می داند مجازات تجائز در ایران اعدام است باز به این کاردست می زند چون می داند ضمانت اجرایی برای این نوع قوامین وجود ندارد
ناشناس
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
4
من تبریک میگم به مسولین
تو این مملکت هم وضع اقتصادی مناسب دارین هم فقر نداریم هم روابط سیاسی با دیگر کشورها داریم و در اخر امنیت فراوانی داخلی
احسنت
جار
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
2
فكر كنم حمايت مي شدند
جار
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
اين افراد مانند خوارج هستند وقتي احساس كرده ان گناهي شده خود اقدام به صدور حكم ميكنند
س. ق
|
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
6
3
به نظرمن آدم بایدخودش را ازگرگ ها دورکنه ما می دانیم که حتی درجشن ها خیانت می شود فیلم های پخش می شوند پس چرا دریک باغی که مال خودتان نبوده غوغابرپاکرده بودید منظورتان چی بود عزیزان غصه نخورید شما خدارافراموش کرده بودیدچی شد چیزی ازخدا کم شد ولی خداشما را فراموش کرد چی شد آبروحیثیت شما رفت البته بی حجاب ها آبرووحیثیت ندارندپس بدانیدهرکاری انسان می کند به خودش می کند نه به خداپروردگارادرهای گناه را به روی بندگانت ببند پروردگارادلهای انسان را روشن و بازکن تا بفهمد بدحجابی فرهنگ نیست.چه غم باشدزبهرمردن مگرآنان که مردندغم ندیدند اگرانسان می مرد غم نداشت ولی حیثیت ازدست رفته ننگ است و ننگ و ننگ خدابه هیچکس این بلا را نیاوردنفس نامحرم برای انسان زشت است چه بسا وای وای وای وای پروردگاراچطوری به زندگی ادامه خواهند داد. س. ق ازگوگان
پاسخ ها
فری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
دستشون درد نکنه از فردا باید اعلام کنند به تمام بی حجاب ها تجاوز بشه تا به سزای اعمالشان برسند ظاهرا گوگان از این فاجعه خوشحال شدند
ناشناس
|
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
5
به فرض که اونها بی حجاب بودند ایا حجاب فقط مختص خانم هاست ایا در مملکت اسلامی نباید اقایان هم حجاب نگاه داشته باشند لطفا اقایان اگاه به مسائل شرعی حریم حجاب اقایان را به انها گوشزذ کنند
ابوذر
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
4
1
سلام.
اولا خاک بر سر اینا که میرن جایی که تفرجگاه هستش اقدام به رقص و پایکوبی آنهم با وضعیت زننده بی حجاب میکنند. مگه اونجا خونه خالتونه که اینجوری رفتار میکنید.والا خونه خاله هم از این کارا نمی کنن.
دوما شوهراشون بی غیرت بودن که گذاشتن زناشون این کارو بکنن و مهمتر اینکه اجازه تجاوز به ارازل بدن.حتی اگه میمردن هم باید جلوگیری میکردن.همه میدونن این ارازل حرومزاده که همه جا هستن.باید مراقب بود.
سوما.منتظر نتیجه باشین..!!
نسل سوخته
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
3
آقایون، فرضا" تو این مورد 100% مقصر خانماو خانوادشون و حجابوشون بودن خوب باشه حرف شما درست اما حضرات ارزل همگی از اشرارن و سابقه دار هستند .آیا تو بقیه موارد سوابق و شرارتشون هم زنها بی حجاب بودن .ضعف از قانونه .وقتی قانون فروشی شد بدتر از این هم اتفاق میوفته.شما هر خلافی کن با پول یا جریمشو میدی یا پارتی میگیری قضیه فیصله پیدا میکنه .سرقت مسلحانه کنی یک هفته بعد آزادی اما حرف سیاسی بزن محارب با خدایی حکمت هم اعدامه.
haji
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
3
baba pas azadi va amniat bechi migan akhe!!!!? aslan giram una bi hejab budan khob tu baq budan na khiyabun k!!! yaru az divar paride tu harime khususie mardom..... migan taqsire khodeshun bude!!!!!! aqaye mosalmun k .....i ozre badtar az gonah nayarid, !!!!!!! bebinid in.... la mazhab chera har shodan k enqad vahshigari kardan.
س . ق
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
5
0
بنام خدا
انسان باید همیشه و درهمه حال یادخداباشددرآن مجلس مگرهمه محرم بودند فکزنمی کنم به خود بیایید زیاد اینطوری نکنیدزنهایتان را اینطوری بیرون نیاورید پروردگارابهترروش این است ما را ازشراینها دورنگه دارآتش هرکس را به خودش روشن کن بهتراززلزله و سیل این است که خودشان اینطوری شوند عزیزان نمازخوانده بودید عزیزان چطورید فکرکنم ازدنیا سیرشده اید باشه توبه کنید به خود بیایید عاقبت ولگردی همین است برادران زیادناراحت نباشید این یک اتفاق بودشاید آنقدرتعریف می کردند شماها هم به این فکرمی افتادیداین بلابرسرشما می آمد ناراحت نباشید اینها نمی توانستند هرغلطی می کنند بروند درخانه بکنند چه نیتی داشتند بیایید خجالت نکشید نیت خودتان را بنویسید بیایید آن حالتی که داشتید توضیح دهید چراصدارا بیرون انداخته بودید ازخانواده شهداخجالت نمی کشید می خواهید چه بگویید خداجواب شما را بدهد ما شهید داده ایم ما خون داده ایم ما بهترین جوانان را ازدست داده ایم ما پدرومادرمان درغم عزیزانشان نتوانسته اند به زندگی ادامه بدهند جوان مرگ شده اند حالا مگراین است احترام به اینها دلم آرام گرفته خدایا شکرت س. ق ازگوگان متشکرم ازشما مسئولین که اینجا را گذاشته اید تا بتوانیم دلمان را بازکنیم مرگ بربی حجاب بی حجاب ها ازصحنه روزگاراعدام باید گردند تجاوزحقشان بود بمیرید خاک برسرتان
س.ق
|
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
0
سلام ببخشید نوشته اید پاسخ 2 کجا پاسخ داده اید
عسل پارسافر
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
5
واقعا متأسفم واسه مسئولین.تو مملکتی که شب میخوابند صبح بلند میشن قانون مینویسندوعمل نمیکنن امنیت بهتر از این نمیشه.اگه ی جوون بدونه ی قانون جزایی محکم در برخورد با جنایتهای این چنینی وجود داره هیچ وقت بخاطر 10 دقیقه لذت حیوانی دست به چنین کاری نمیزنه.بازم خوبه این دسته از ادمها ارازل اوباش بودن.استادای دانشگاهی که واسه ی 25 صدم نمره دادن به دخترای شهرستانی همه غلطی میکنند و هیچ کس نمیفهمه اونارا چی میگید.استادی که زنو بچه داره به من پیشنهاد .......... داده.متاسفانه کنترل شهوت واسه همه سخت شده و داره انسانها را به حیوان تبدیل میکنه.تورو خدا مطلب منم بذارید بقیه بخونن.هرچند کو گوش شنوا..........................................
ناشناس
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
بن بگویید مسئله این افتابه ها در عکس های این اراذل اسست چیست چون همگی افابه بر گردن یا دست دارند
يوسف
|
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
هر كي از خدا نترسه خدا او را به حال خودش رها ميكنه. خيلي متاسفم.
negar
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
0
1
ey baba azin be bad dige to khonehatoonam ba chador beshinid ta dige kasi tahrik nashe behetoon tajavoz kone .
امیر
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
6
1
سلام به تمام دوستان امیر هستم از تبریز لیسانس حقوق.اون 12 نفر باید اعدام بشن به حکم قانون کتاب شرع عرف منطق عقل اجماع روایت و....اون خانمها هم باید محاکمه بشن به جهت حضور در پارتی.حق اون مردان هم هست که اینطوری بی حیثیت بشن/.متاسفم به غیرت کسانی که اینطوری دارن از خانمها حمایت میکنن.شاید خودشون هم اینطورین
امیر
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
8
1
سلام به همه دوستان من امیر هستم از تبریز لیسانس حقوق.تمامی نظرات احساسی بودن.عزیزان اون 12 حیوان جرمشون مسلم و مجازاتشون معین که به حکم قانون کتاب شرع دین عرف منطق اصول اجماع سنت روایت و.... اعدام هستش. اما توجه داشته باشید که اون خانمها خودشون مجرمن و باید حد بخورن باغ به اون بزرگی با اون وضع مهمونی مختلط با اون برهنگی رو شما اسمشو چی میزارین؟اشاعه فحشا خودش جرم هستش پخش کنن که تو مملکت اسلامی دارن کثافت کاری میکنن/و بعدش هم کلی جو سازی و بعد از اون هم برای بر خورد با مجرمان و متجاوزان یه جو سازی دیگه.به یاد بیارین خانم سکینه آشستانی تو تبریز رو که چیکار کرد و چه جوسازی کردن/خاک تو سر شوهرای اونا که چنین بی غیرت تشریف دارن و خاک تو سر کسانی که با نظرات احمقانشون از این بی غیرتها حمایت میکنن به اسم داشتن ازادی.ازادی با بی حیایی و خود فروشی فرق داره لطفا بفهم مگه حیوانات که کل بدنشون بیرونه ازادن؟پارتی خودش قانونی نیست تا حمایت قانونی بشه ازش.پارتی میگیرن و میرن برا همین کارا حالا زوری نه اختیاری که نصیب اینا زوری شده/من کار متجاوزان رو تایید نمیکنم اما حقشون بوده
عباس شاهین شهر
|
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
3
چه ربطی به حجاب داره اگه اینطوره همه تو خارج از کشور باید به تجاوز کنن یه کم طرز فکرتونو عوض کنین
یه زن هم وطن با قربانیها
|
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
1
4
.....اونهایی که خانوما رو مشکل می دونن .اسلام رو شماها به فساد می کشونبد کجای قرآن و اسلام از این وحشی بازیهای مردا علیه زنا صحبت کرده اگه به زنا گفته خودتونو بپوشونید به مردای هیزی مثل شما هم گفته اون چشمای هیزتونو ببندبن هرچی آتبشه از گور شما اسلام نما هاست. واقعا برای خانمهای ایرانی متاسفم که اینقدر مظلوم واقع می شن .چطور دلتون میاد تهمت و دروغ بگین . اون عوضی که ادعا می کنه می دونه اونا محرم بودن یا نبودن لعنت بهت فردا باید به خدا جواب بدی
ناشناس
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
4
این امیر عجب پستیه؟؟؟
مهرداد
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
1
4
چرا همه چی را به حجاب ربط میدید نمیدونم !! این جور وقتا نمیدونم پلیس کجاس؟با دوستات میری بیرون سری میگیرنت میگن این کیه اون کیه؟بعد کسی نیست این ارازل و اوباشو جمع کنه؟ جالبه واقعا
بینام
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
1
2
اگه قانون ما قانون بود 4 تا خانه عفاف درست میکرد تا حمالایی مثل اینا این کارا به فکرشون نرسه
مهران
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
4
0
عزیزانم وقتی یکی برا مجالسش باغ اجاره میکنه یعنی میره جایی که مجری قانون مسئولیتی اونجا نداره!
رضا
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
1
اقا مهران مجری قانون همیشه همه جا باید حواسش جمع باشه اگه قبلا این اوباشها دستگیر شده بودند این اطفاق پیش نمی افتاد
یکی
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
آه، افسوس ،درد،دریغ،وای،و هزار هزار ...
در دیاری که در او نیست کسی یار کسی کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی
شهلا
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
1
2
شقايق خانم شمايكي نظرنده اگه كشورماجنگل است توهم حيواني پس برومشغول چريدن باش نه نظر دادن افتاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت