به‌روز شده در: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۸
تعداد نظرات: ۳۰۲ نظر
متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فکری ،باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد.
مشرق: حامد بهداد، بازیگر که انگار حرفهای فریبرز عرب نیا و انتقادات تند او نسبت به وضعیت فرهنگی و هنری کشور به مذاقش خوش نیامده نامه ای را خطاب به این بازیگر منتشر کرده که در ادامه به نقل از سایت کافه سینما خواهید خواند. شاید برخی تعبیرها چندان اخلاقی نباشد اما مشرق تمام متن نامه را به نقل از این سایت خبری منتشر می کند، به هر حال آنچه می خوانید ادبیات این بازیگر سینمای ماست ، بدون شرح بخوانید:


شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یک مشت افاضات ایراد کرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای که به فکر سرنوشت مردم نیست، خوانده اید. گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید. از صنعت ایهام استفاده کردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛نمی دانم.اما شما که با بدعنقی و تفرعن پوک، فضای کاری را عصبی و زشت می کنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه است. متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فکری ،باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد. اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید. اینکه مردم به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد. کرور کرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا مردم با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند. شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد. والا شما قبل از مختار کجا بودید و بعد از آن کجا هستید؟ شکلات داغ؟! مدهوش آن یال و کوپال و اسب و درشکه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید. غره به دوبله ی سریال در چند کشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد. شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهید از موضع یک مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نگرانی کنید. مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟ آنهم با مدرکی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد کارلوس کاستاندا و دون خوان. نکند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟! پس تکلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ کسانی که سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می کنند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل آنست که الگوی صحیح بازیگری را معرفی کرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای کوچک محدود و گرفتار نشوند. اتفاقا بر این عقیده ام که نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی که به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اکبر زنجانپور بوده است. از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را که سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینکه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می کشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده کشی "منم" "منم" می زدید که " هرچه من می گویم." از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند. در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف کرد و گفت که از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: "شما هنوز هم بچه اید!" درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت کردید و او با فروتنی شما را پیشکسوت خود خواند. سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای کیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من که بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلک گفتید،طوری که تمرکزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش کردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت که اقای کیمیایی برای شما کشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید. شما یک روز کاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند کشیدید ،چرا که از توفیق دیگران رنج می برید. سرصحنه ی "مختار" کسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را که آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید " آقای زنجانپور یک دقیقه بیایید کارتان دارم" ...خاطر ایشان که صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملکت داده، به شدت از شما مکدر است. حرمت رسانه را نگه دارید ، سینما یا تلویزیون مقدس است شما نباید از آن به عنوان وسیله ای در جهت خودکامگی و جاه طلبی خودتان استفاده کنید. سیروس الوند بر این عقیده است که عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل است. گفته اید که فلانی مجنون است،من افتخار می کنم که بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون است و عشق است، نه آن مشخصات من درآوردی که برای بازیگر کامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "آنکه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها که مشخصات "خلیل عقاب" است! اتفاقا بدانید که بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست. جناب آقای متوسط! نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید و دیگر به خاطر یک حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعکاس نور مهتاب روی برکه ی منزلش، از خود بی خود نشوید. اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید کمی تذکره الاولیاء بخوانید.گرچه از آنجا که شما را خوب میشناسم بر این نظرم که درون و بیرونتان یکی نیست. شما بهتر است نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید.
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۳۵
انتشار یافته: ۳۰۲
ناشناس
|
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
32
ععععععععع چقدر شما عقبید باباااااااا

این نامه که متعلق به دو سه هفته پیش بوده
پاسخ ها
دادا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
برای هر موقعه که باشه اصل مطلب اینه که بیانیه نویسی و تخریب اینبار وارد فاز جدیدی شده و اون اهالی سینماست بعد از اهالی ورزش به نظرم سینما جای خوبی برای بیانیه و تخریب باشه !‌خواهشا از کلیه افرادی که از هر بازیگر سینما کلا اهالی سینما و تلوزیون ، نقدی دارند تخریبی دارند تادیبی دارند خواهانیم زودتر از اون که دست فرد مخاطب اصلیشون برسه یک کپی برای سایتهای مورد نظرشون بفرستند تا حال گیری بیشتری رو شاهد باشیم.
( از طرف افراد بیکار بی آر الاف و آسمون جل)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بابا مگه سینما چی کم تر از فوتبال داره. اونجا بیانیه میدن جواب مبدن دوباره جواب جواب بیانیه رو میدن. سینما هم مثل فوتبال و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
یکی منو در مورد این افاضه بهداد توجیه کنه :(از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید.) واقعا براش متاسفام با این تفکراتش
ناشناس
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
78
73
حامد بهداد توی فیلماش که نچسبه توی واقعیت هم خیلی غیر طبیعیه. میگم نکنه مشکل روانی داره؟!! نه؟
پاسخ ها
پارامونت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
موافقم. نچسب هست، ولي واقعا هنرمند كم نظيري است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
مشکل روانی کسی دارد که کور خود باشد و بینای مردم
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
منم با شما موافقم مشکل روانی داره
شهرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
کم نظیر بودنش بخوره تو مغز سرش - تازه به دوران رسیده پرمدعا!!!!!!!!!!!
مائده
| KUWAIT |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
بات موافقم سینمای ایران تا بحال کسی مثل حامدو نداشته واقعا کم نظیره جلوش کم آوردین برید بوق بزنید روانی کسیه که طاقت شنیدن جوابشو نداره خربزه خوردی پای لرزشم بشین فریبز جان
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
کاری به حرفای بهداد ندارم ( کاملا باهاش موافقم ) اما چرا مشکل روانی داره؟ چون آدم رکیه ؟؟ چون همیشه از همه بهتره ؟؟ هیچکس تو ایران نیست که مثل بهداد توانایی اینو که نقشای متفاوتی رو بازی کنه رو داشته باشه ... بی شک ...
محمد علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
اصلا انجوری نیست که شما فکر میکنی واقعا هنرمندی لایق و تواناست و کارش حرف نداره.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
21
27
برنامه هفت هم همه را به جون هم انداخته.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
تو این مملکت هرکی حرف حق بزنه میگن انداخته به جون هم
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
هفت هم مثل نود باید تعطیل بشه نظر شخصیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
مگه نود تعطیل شده
meysam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خواهشن برنامه نود را با هيچ برنامه اي در ايران مقايسه نكنيد.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
42
اگر این قلم یک شخصیت متصل به فرهنگ جامعه باشد پس وای به حال بقیه افراد. خدا به ما رحم کند.
ناشناس
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
17
37
حامد بهداد توی فیلماش که نچسبه توی واقعیت هم خیلی غیر طبیعیه. میگم نکنه مشکل روانی داره؟!! نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , شما یه خورده شعوره سینمایی تون رو بالا ببرید میبینید که خیلی هم بچسبههه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
واقعا برات متاسفم که راجع به بهداد اینجوری حرف میزنی
مائده
| KUWAIT |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
حرف جدید داری بزن ب.......
ناشناس
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
13
صبح به خیر
مهرداد
|
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
59
26
آفرین حامد!
ناشناس
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
49
23
احسنت
ناشناس
|
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
18
38
حامد بهداد توی فیلماش که نچسبه توی واقعیت هم خیلی غیر طبیعیه. میگم نکنه مشکل روانی داره؟!! نه؟
ناشناس
|
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
23
30
حامد بهداد توی فیلماش که نچسبه توی واقعیت هم خیلی غیر طبیعیه. میگم نکنه مشکل روانی داره؟!! نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
از 100 نظر 90 تاش نظر تکراری شماست فکر کنم شما مشکل روانی داری هی نظرت رو تکرار کردی
نگاه کن ببین با اینکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ببین با اینکه تکرار شده بازم همش کلی تأييد داره. هر وقت تونستی با ادب باشی نظر بده. نکنه خود حامد بهداد باشی؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دقیقا
فائزه
| KUWAIT |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
منم با روانی بودن شما موافقم حامد غیر از حقیقت چیزی نگفت طاقت نداری بشنوی حرف اضافی هم نزن
پاکدین
|
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
25
61
آقای بهداد خیلی زیاده روی کرده چون آقای عرب نیا بازیگر توانمندی است و همه نقشهایش را به خوبی ایفا کرده است،در ضمن فکر میکنم آقای بهداد نقشهایش را بسیار اغراق آمیز بازی میکند و به او رل های دیوانه بیشتر می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
گرچه برای عرب نیا احترام زیادی قائلم ولی حق ندارین به بازیگر توانمندی مثل بهداد توهین کنین
مائده
| KUWAIT |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
توانمندیشو بزاره در کوزه آبشو بخوره وقتی شعور نداره که آدم باتخریب دیگران نمیتونه پله واسه بالا رفتن خودش بسازه
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
دقیقا با 2 نظر قبلی موافقم ...
دوست
|
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
34
55
از حامد بهداد متنفر شدم. معلوم است كه به عرب نيا حسودي مي كند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , نه اینکه خیلی از حامد سرتره, چقدر با مزه گفتی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
این بهداده کی ازتخم سردرآورده؟
اخلاقگرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
بابا آقای بهداد اولا که اسم شما رو در برنامه نیاورد ثانیا شما خوب تا تونستی عقده گشایی کردی و این نوع ادبیات اصلا در شان شما نیست و تاثیر بدی روی جامعه داره باید این رو باور کنید که به واسطه موقعیتی که دارید الگو خیلی ها هستی پس کمی با سعه صدر و متانت رفتار کن این بر محبوبیت و حتی حقانیت انسان اثر گدار تر است تا فحاشی و پرده دری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
و یا بلعکس
faezeh
| KUWAIT |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
آدم هایی مثل فریبرز باعقل هایی کوچک نمی توانند آدم هایی بزرگ را مثل آقای بهداد ببینند
پیکاسو
|
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
23
20
ایول
ahmad
|
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
10
خوب اگر دوستان یه کم خوددار باشند وهمه دلگیری های کوچک خودشون رو رسانه ای نکنند ومثل بچه ها که جلوی بزرگتر ها به جون هم می افتند،به جون هم نیفتند....چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
51
بوی لجن سرتاسر سینما و تلویزیون ایران را برداشته و کم کم دارد به تعفن تبدیل میشود این لاشه بد بو. نمونه اش فرش قرمز فیلمها و این بازیگران تازه به دوران رسیده.همشان را می گویم بلا استثنا.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
واقعاً درست ترین حرف رو شما گفتید. با این اصلاحیه که نه فقط حوزه سینما بلکه خیلی از ارگانها و حوزه ها ..........
کامبیز دیرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
بلا استثنا رو خوب اومدی. همشون سر و ته یه کرباسند ولاغیر. یک مشت بی فرهنگ بی جنبه ی غیر متمدن . راست میگن که خدا نکنه که گدا معتبر بشه واسه همین چیزاس که میگن . اما بنظر من حامد حرفاش حق بود . حالا هی منفی بدین.
واقع بين
|
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
16
متاسفم كه بعد از گذشت يك هفته و اينكه اين قائله در برنامه بعدي 7 حل شده بود، باز رسانه شما موضوعي كه مربوط به هفته گذشته است و در زمانخود به اندازه كافي رسانه اي شد را مجددا در صدر اخبار خود قرار داده است. اين كار جز با نيت تفرقه و فتنه انگيزي ميان قشر هنرمند و تشويش افكار عمومي چه مي تواند باشد؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
کامبیز دیرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
شما نگران قشر هنرمند نباش داداش !
شما هم ما رو کشتین با این توهم توطئه!
ناشناس
|
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
18
بوی لجن سرتاسر سینما و تلویزیون ایران را برداشته و کم کم دارد به تعفن تبدیل میشود این لاشه بد بو. نمونه اش فرش قرمز فیلمها و این بازیگران تازه به دوران رسیده.همشان را می گویم بلا استثنا.
هم ولایتی
|
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
35
از حامد بهداد انتظار بیش از این نمیرود.
ناشناس
|
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
28
متاسفم
کم مونده سینمای داغونمون هم بشه مثل فوتبال گندمون
پاسخ ها
کامبیز دیرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
شده داداش من ، شده! سینما که خیلی وقته جون داده ،حالا ما اینجا دنبال چی میگردیمو دیگه نمیدونم! گفتیم شاید معجزه ای شد و مرده رو تونستیم زنده کنیم اما زپلشک! نه ما دم عیسایی داریم نه این مرده زنده بشو!
ناشناس
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
23
این طرز صحبت کردن نشان شخصیت منتقد است
جوان ایرانی
|
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
29
آقای بهداد بیش از آنکه شیفته فرهنگ و داشته های کشورش باشد در دیگرانی ذوب شده که هنر و صنعتشان را برای ترویج فساد و فحشا بکار گرفته اند.برادر جان اگر نمایش اثر مذهبی و ایجاد ذوق برای مردم بی هنری پس نمایش برهنگی و اثری .... هنر است تا طبع لطیفتان سیراب شود.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
7
این نامه مال 2 هفته پیشه
در ضمن دست کاری شده
ناشناس
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
27
باباخزعبلات این سوسول پیشه رو که قبلا هم گذاشته بودین قحط مطلبه که دوباره شناسنامه تربیتی اینو گذاشتین؟!!
ناشناس
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
5
خيلي قديمي است
رضا
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
33
آقای بهداد خواهشا" خودتان را با آقای عرب نیامقایسه نکنید اصلا" میتونید یک نظر سنجی در خصوص اخلاق بازیگران بذارید و بعد آقای بهداد با نقشهای کلیشه ای اش بیاد نظر بده
ناشناس
|
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
9
فردا، حالت خوبه؟؟ بابا اين نامه که مال خيلي وقت پيشه. بخواب عزيزم خوابهاي خوب ببيني.
ناشناس
|
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
23
....ت بهداد بی فرهنگ!
Arash
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
6
بعضی اوقات خیلی از خبر عقب هستید. این خبر رو من 2 هفته پیش تو بقیه سایت ها خوندم. اون خبر تجاوز دسته جمعی در پاکستان هم سوژه بین المللی 3 4 ماه پیش بود. اگر به خبری به موقع نرسیدید، فراموشش کنید. انتشار خبر بعد از این همه مدت باعث از دست رفتن اعتبار یک مجموعه به روز است. با تشکر
ناشناس
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
10
آيا آقاي بهداد كه خود ارادت به ايشان دارم ادبيات را رعايت كرده است ؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
19
واقعا جای تاسف دارد که جوانی مانند آقای بهداد بازی دیگران را می خورد. درخشش هر ایرانی باید مایه مباهات و افتخار سایر ایرانیان شود نه اینکه فوری منش تخریب را در پیش گیریم چون به مذاقمان خوش نمی آید. چرا باید آستانه تحمل جوانی مانند آقای بهداد این قدر پایین باشد که کارش به هتاکی ادبی بکشد. آقای بهداد خود بدرخش نه اینکه با پاره کاغذی سعی در پوشاندن درخشش دیگران داشته باشی.
نه هنرمندم و نه ذینفع اما امیدوارم این مطلب را منتشر کنید تا شاید آستانه بردباری ما در قبال موفقیت دیگران بالاتر رودو اگر نقدی هم می کنیم مودبانه و نقد باشد نه فحش ادبی.
با احترام و سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
vaghean...
ایرانی با غیرت
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
25
خیلی بی ادبی آقای بهداد شما که تازه وارد عرصه سینما شده اید و چیزی از هنر وسینما و بازیگری و اخلاق نمی دانید لطفا اظهارنظر نکنید یکی از بازیگران شاخص عرصه سینما آقای عرب نیا هست و بادرخش بیشتر توانائی هایش فکر کنم حس حسادت به شما اجازه سکوت و تفکر در برابر حرف های صادقانه ایشان را از شما گرفته لطفا به نظر بینندگان میلیونی و مخاطبان میلیونی وطرفداران ایشان بیشتراحترام بگذارید شما نه پیشکسوت هستید ونه بازیگرتوانمند و درجایگاهی نیستید که بخواهید اینگونه سردلی از خودتان نظربدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
kheili bahal goftiiiiiii... eivaaaaaaallllll...
ناشناس
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
24
11
واقعا مگه آقای عرب نیا نماینده سینمای ایران هستش که به خودش اجازه هر حرفی رو میده آقای بهداد خیلی خوب جواب ایشون رو دادند. آقای عرب نیا فکر میکنه واقعا مختاره هرچند مختار هم عددی نبود و فقط پول و بودجه مملکت رو هزینه کردند که با احساسات مذهبی مردم بازی کند دوماً فیلم مختار با توجه به خود منابع فیلم به غیر از تاریخ طبری و مروج و ذهب که اونا هم زیاد برای یک مورخ منبع موثقی نیستند از منابع مهم دیگه ای استفاده نکرده و این منابع هم فقط در چند سطر کوتاه به مختار پرداختند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
آفرین! دقیقا! چی میکشیم از دست یک عده متعصب که واقعا ... بماند
امير
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
22
8
ايول... خيلي جالب بود. بابت تيتر جانبدارانه اي كه براي اين خبر زديد متاسفم ....بهتر بود مي نوشتيد : تلنگري به يك متوهم!.من هم آن برنامه هفت را ديدم.اين آقا جوري حرف مي زد كه انگار اول و آخر سينماي ايران ايشان هستند.بماند كه پرت وپلا هم كم نمي گفت...خدا را شكر تا امثال آقاي بهداد در اين سينما هستند بلاخره كسي هست كه نگذارد برخي افراد سوار موج شده و جفنگ بگويند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
دمت گرم ! زدی تو خال ! والله! ولی گوش شنوا کو؟!
اميد
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
22
با سلام
نامه بالا را كامل خواندم
فقط بگويم از ح.ب بيشتر از اين توقع نميرفت چوا او معلوم الحال است! و تعفن سينماي ما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
شرمت باد ! چطور میتونی به یک هنرمند فحش بدی ؟ تو که توی ادب سرمشق لقمان شدی با این طرز حرف زدنت! وقتی هیچی از عرب نیا نمی دونی جز یک مشت وهمیات لطفا اینقدر بهداد رو نکوبون! خدا رو خوش نمیاد البته اگر شما خدایی بشناسی !
lارمان
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
30
اه..اه...اه
چقدر بدم مياد از اين مردك(حامد بهداد).
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
برای شما متاسفم آقا! خیلی بی ادبید! واقعا بهتره یک نگاه به خودتون بندازید!جنبه ی یک انتقاد رو هم ندارید ! بیچاره آقای بهداد که گیر یه همچین جماعت نفهمی افتادن !
فائزه
| KUWAIT |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
افاده ها طبق طبق سگا به دورش وق و وق
طفلک حامد
محمد
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
27
برای خودم متاسفم که فیلمی را نگاه می کنم که بازیگر آن بدون اخلاق اسلامی دست به بازیگری می زند آقای بهداد بنده تقریبا مصاحبه آقای عرب نیا را دیدم لیکن تا جائیکه یادم هست اسمی از کسی نبرد ولی حالا شما خودتان را به جامعه معرفی کردید که چطور شخصی هستید. متاسفم .
سعيد
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
22
جواب اين نامه فقط خاموشي مي باشد
احسان ازمشهد
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
9
من کاری به این قشر ندارم . چون خودم را کلا با ایشان بیگانه می یابم اما خدایی این چه تیتری است که انتخاب کرده اید
فحاشی؟؟؟؟ بابا کمی فتیله را پایین بکشید
یاعلی
اللهم عجل فرجه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
ایشان به هر گونه انتقادی که آگاه کننده باشد باید یک انگی بزنند ! اگه فحاشی نشد قتل ! ما رو باش ! واقعا کجا داریم زندگی می کنیم ؟!
مهیار
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
20
خیلی بی ادبانه بود، ببین بازیگران مملکت ما چطورن!!!!!! به کجا داریم میریم؟؟؟؟
سلام
|
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
24
از مضرات بزرگ شدن سریع حامد و .......غیرو!
ناشناس
|
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
16
8
شاید کار حامد اشتباه بوده اما کار فریبرز اشتباه تر بود
من خودم برنامه هفت رو میدیدم خیلی بد صحبت میکرد انگار همه نوکرشن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
دقیقا ! کم مانده بود که بگوید انی ربکم الاعلی!
من واقعا برای این همه نظر متعصب خشک مغز متاسفم که فقط بخاطر مختار چشم بسته از عرب نیا حمایت می کنند . گر چه مختار هم خودش ....!
سید
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
7
با توجه به اینکه خیلی عزیزی مواظب شان وشخصیتت باش خوشیفتگی؟ گلشیفتگی همراه دارد ایا هر انچه اقای عرب نیا گفت باطل است بنظر شما همه ما موظف به امر به معروف نیستیم بهداد عزیز احتیاط کن با طناب کسی توی چاه نروی
اميد
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
16
با سلام
نامه بالا را كامل خواندم
فقط بگويم از ح.ب بيشتر از اين توقع نميرفت چوا او معلوم الحال است! و تعفن سينماي ما
پاسخ ها
saeedmohamadi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خودت انگار بیشتر معلوم الحال هستیدچند باره میگی؟مرگ یکبار شیون یکبار نظر هم یکبار
اسماء
|
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
18
درخت هرچه قد پر بارتر باشه افتاده تره !
این مثل مصداق آقای بهداده
اگر واقعا آدم توانمند و باعرضه ای در کارت هستی مجبور نیستی باهوچی بازی و بی احترامی به بزرگتر از خودت هرچند بی تخصص وبیسواد خودتو بزرگ جلوه بدی
بااین نامه ی پر از عقده و حقارت خطاب به همکار خودت نشون دادی که فقط طبل توخالی هستی وهیچی نیستی

از کوزه همان برون طراود که دراوست اینم یه مصداقه دیگه برا حامد خان پر ادعااااااااااا برو حالشو ببر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ایول ایولی آبجی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
الان دیدیم که از کوزه ی شما چی بیرون تراوید . خجالت بکش خانوم . یک کم مودب باش . به خدایی که نمیشناسیدش لحن بهداد بیچاره از لحن تمام شما سراپا ادعاهای متفرعن و عرب نیای ... بهتر بود عزیز من اول لحن خودتو ببین بعد ببین بنده خدا چی گفته! مگه بهداد به غیر از حق حرف دیگه ای هم زد؟ چرا هزار تا انگ دیوونه و فحاش و .. بهش میزنین ؟ چرا همیشه اونایی که حق رو میگن باید سنگ بخورن ؟ چرا من دارم جواب شما رو میدم؟مگه شما ارزششو داری؟ امیدوارم هدایت بشین خانوم مثلا محترم !
ناشناس
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
19
اگر این اقای مثلا هنرمند این طرز فکرو صحبت کردنشه بیشتر به درد دعوای ته کوچه بازار میخوره این خبر هیچ وقت قدیمی نمیشه چون بی شخصیتیه حامدبهداد ونشون داد بعدهم مگه امثال رامبدجوان و...خودشون زبون ندارند من از طرفدارای بهداد بودم اما الان فقط براش متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
چرا بیشخصیته؟بابا یخورده فکر کن بعد حرف بزن آخه , تو واسه خودت متآسف باش, همون بهتر که دیگه طرفدارش نیستی.
رضا
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
14
آقای بهداد می توانستی حس حسادت خودت را خیلی مودبانه تر بیان کنید نه اینگونه
البته شما آدم معمولی نیستی که آدم بخواهد ازشما بیشترازاین توقع داشته باشد خیلی زود فکر کردید که هنرپیشه و هنرمند و خودت را با بزرگان همنشین دانستی نه آقا اینگونه نیست درضمن خوب است که کمی ادب هم داشته باشید بالاخره آقای عرب نیا پیشکوست هست و خاک خورده دراین عرصه
ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
15
در اول نامه نوشته:
شنیده ام در برنامه ی هفت ...

عقل و اخلاق حكم مي كند كه خود آن برنامه را ديده و سپس قضاوت نمايد نه بر اساس شنيده ها كه معمولا با تحريف و اغراق و برداشت گوينده همراه است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
احسنت
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
2
اي كاش هستي زبان داشتي تازهستان پرده برداشتي مولانا
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
16
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. خطاب به بهداد هتاک
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
پس لطف کن دیگه این طرفا جولان نده با این نظرات ! شما که از همه چی بیخبری و 4 تا چیز از 4 تا احمق شنیدی و فکر میکنی خیلی با خبری و به آقای بهداد کیلویی توهین میکنی از مگس هم کمتری!
madvar
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
3
آیا لازم است با هر هدفی این چنین خبرهای قدیمی را آورده و با گذاشتن تیتر های جنجالی خبرسازی کرد. حتی خبر تجاوز به دختر 18 ساله حدودا یک ماه پیش از تلوزیون پخش شد.
آیا واقعا لازم است؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
15
آقای حامد بهداد

یا این اراجیف ثابت کردی که دیوانه ای.

و بدتر از آن چشم دیدن موفقیت دیگران را هم نداری. بسیار تنگ نظری.

به عنوان یکی از اهالی اهل قلم ، واقعا برای جامعه هنرمندان ایران متاسفم که لات بی سر و پایی مثل تو را در بین شان دارند.

تو جه حور خانواده ای داشته ای؟ از کدام طبقه اجتماعی آمده ای؟!

هم عقد ه ای هستی هم بی ادب هم دیوانه !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آففففففففففرین! همشو گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
پس لابد شما باادبین که الان توی نظرتون از هر 2 تا کلمه 3 تاش فحشه به یک بنده ی خدا ! آقای بهداد اگه هنرمند هم نمی بود یک انسان است یک بنده ی خدا! ای خدانشناس!
زهرا از مشهد
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
4
فریبرز عرب نیا: اونی که به ما.... بود
کلاغ ........ دریده بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بی ادب ! با ادب باش! جیگر!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
69
3
آقای بهداد درسته میگه.
م
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
69
فکر کنم شیشه مصرف میکنه این بهداد یه جوریه ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
کسی از حق خودش دفاع کنه اینجوریه دیگه !!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
مساله دفاع نیست منظور م فیزیک تابلوشه آی کیو!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نه بابا ،شیره میزنه!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
به به بازار تهمت هم که داغه ! به امثال شما حتی نمیتونم بگم برو بمیر ! چون کسی که به آنی به دیگران تهمت میزنه لیاقت هیچ چی نداره ! بیچاره آقای بهداد!
زهرا
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
62
من نمییدونم کی این اراذل واوباش رو به تلویزیون راه میده اصلااینا طرز صحبت کردنشونو هم بلد نیستند چ
ه برسه به بازیگری حالا فکر میکنند کی هستن اصلا بازیگری بلد نیستن فرهنگ سینما وتلویزیون فرهنگ کشور وبه گند کشیدند ببین چه کسایی الگوی جوانانند؟؟؟این بهداد برای چی این همه ادعا داره همش چند روزه وارد سینما شده به جز نقش یه روانی نقش دیگه ای بلد نیست بازی کنه حالا برای دیگران خط ونشون میکشه خیلی به این بازیگرا رو دادند اصلا این فیلما چیه که پول مردمو به خاطرش دور میریزید ادم وقتی میشینه نگاه میکنه فکر میکنه عمرشو به هدر داده سینمای ما تبدیل شده به سیستم دجال چیزی از غربیها کم نداره .ایران باید فیمهای فرهنگی بسازه وبه کشورهای دیگه صادر کنه نه که فیلمهای ضد فرهنگی بسازه برای سینمای ایران متاسفم واقعا داره برای سینمای کشورمون یه زیر سازیهایی میشه وماخوابیم لطفا بیدار شوید
یه دختر 22ساله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , اونی که زحمت کشیده بازیگر شده و داره از حق خودش دفا میکنه میشه یه آدم پر ادعا .
سعید محمدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
احسنتم اجرکم عندالله
sahar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
to chera hala enghadr are khob are khob rah andakhti???? nakone to khodet hamed behdadi ke dari az hamchin shakhsiati defa mikoni???
مسعود
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
11
قدرت خدا نمی دونم چرا تو این مملکت هیچ کس چشم دیدن همدیگرو نداره!!!
تو همه حوزه ها مبتلا به بلای فتنه شده!!!
عجبا!!!!!
ایران.
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
3
با اسماء موافقم ...
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
9
وقتی ارازل و اوباش براحتی جولان می دهند چرا آقای حامد بهداد نکند . بگو آقای بهداد، کی به کی هست.
عیسایی
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
10
اقای حامد خان عقده ای
خیلی بی ادب و کم جنبه هستی معلومه بابات به شما درس صبر و گذشت نداده ولی از شما بیشتر از این انتظار نمیرود . که اگر بود جای تعجب داشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
چرا نباید کسی از حق خود دفا کنه , تو سری خور باشه خوبه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
دفاع منطقی و مؤدبانه قابل حمایته ولی بی ادبی و بی احترامی به پیش کسوتی که حد اقل چند تا پیراهن بیشتر از این جوونک پاره کرده اصلا مقبول نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقای ناشناس تو اول حق رو معنی کن تابعد برسه به دفاع شخصی و توسری خوردن (بقول جنوبیها قفا((پس گردنی )))
من ایرای
|
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
11
جناب بهداد با این موضع گیرشون نشون دادند که تنها چیزی که براشون مهم نیست رشد فرهنگ و اخلاق در سینما ست و تنها خودشون و موقعیتشون براشو ن مهمه.
چطور زمانی که خانم میلانی خیلی راحت روی همین صندلی به هفتاد میلیون ایرانی برچسب عقده ای بودن زدو هرچه دلش خواست فرهنگ و اداب و اخلاق ایرانی رو زیر سوال برد و با فساد اخلاقی در غرب مقایسه کرد و این فساد را با ارزش تر از اخلاق حاکم در روابط انسان ها در کشورمان جلوه داد صدای جناب بهداد که مدعی اخلاق و ادب هستند را درنیاورد .
جناب بهداد این همه عصبانیت و بی اخلاقی شما نشان داد که شما هم دست کمی از کسانی که انها را مورد خطاب قرار دادید ،ندارید ،
البته که برای جناب عرب نیا احترام فوق العاده ای قائل هستیم و او را حداقل ،از شما با ادب تر میدانیم.
در رفتار خود تجدید نظر کنید و لطفا نظر مردم رو در مورد خود و اقای عرب نیا بررسی کنید تا دچار توهم نباشید. بهتر است سطح علمی و اخلاقی حامیان خود و اقای عرب نیا را مقایسه کنید ان وقت این اتش در وجودتان کمی فروکش میکند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , آقای عربنیا نشون داد که یه عروسکه که فقط نقش مختار رو بازی کرده , اگه یه سر سوزن از منش مختار رو یاد میگرفت هیچ وقت اینجوری حرف نمیزد توی تلویزیون.
آرش
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
14
آقای بهدادبجای این حرفها برو وگردوبازی کن چون هنوزخیلی بچه هستی وخیلی مونده بزرگ بشی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , فکر کنم شما از طرفدارای آقای عربنیا هستید چون ادبیاتتون مثل ایشونه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تو چکاررهی بهدادی پاسخگئ
متین
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
14
وقتی عرصه در دست تازه به دوران رسیده ها و خودشیفته ها بیافته همینه
آقای عرب نیا بسیار توانمند و مودب بودند اما این جوانان زودگذر خیلی بیحرمتی کردند
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آره خوب , آقای عربنیا با اینهمه سن و سال و اینهمه تجربه اینجوری بی حرمتی کنه از جوانان چه انتظاری هست.حق یا شماست.
مصطفی
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
9
واقعا این بحداد چی فکر کرده یادش رفته چندوقت پیش خودشو مست وملنگ تو خیابون درحالی که با پلیس درگیر شده بود وخانمی همراه اون بود دستگیر کردنند!!!!!!!!!!!!!!خدا رحم کنه ..به ما ...ازدست اینا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
کاملا صحیحه من شاهد بودم ،ماجراهم از تصادف شروع شد.
سجاد
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
10
5
نامه را حامد بهداد ننوشته

یکی از تئورسین های 2 خردادی و یا به اصطلاح نزدیک تر سبزی ها نوشته اند که حامی ابتذال سینما هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
بروبینیم با چرت وپرتهای یه حسودعقده ای رو سیاسیش کردی!
اسماء
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
منظورتون از سبزی دقیقا چه نوع سبزی هستش ؟ آش قورمه پلو ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
سبزی دلمه عزیزم !
ناشناس
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
10
اقای بهداد انگار جو گیر شدید و فکر میکنید براد پیت یا اینکه تام کروز هستید بابا کوتاه بیا هنر پیشه دست نهم هم نیستی هر دو تاتان خیلی خودتان را تحویل میگیرید
علی ح
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
5
نه مارلون نه مختار.................
خدائیش نه بهداد دیالوگهاشو توی فیلمها درست بیان میکنه نه عرب نیا...بهداد که موفع حرف زدن تند تند یه چیزی با لهجه خاص خودش با ادای برانویی میگه که روح براندو رو میلرزونه. عرب نیا هم جوری بیروح و خشک بازی میکنه که بازی بقیه رو هم خراب میکنه. تو همین شاهکارش مختارنامه با صدای خفه و نارسا دیالوگهاشو بیان کرده.
علی
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
12
بابا این بهداد یه روانیه .......
ناشناس
|
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
12
تو ممکنه به قول خودت نمره بازیگری رو نیم نمره بالا برده باشی (که اونم زیاد مطمئن نباش جناب بازیگر جوگیر!).. اما نمره انسانیت ، شرف ، جوانمردی، تربیت خانوادگی و فرهنگ رو به منفی بی نهایت رسوندی
مصطفی
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
13
حامد حالا مگر کیست به جز یک بازیگر در پیت که همه اش نقش ادم های روانی را بازی می کند.
مهرداد
|
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
5
من هم بار آقای عرب نیا وهم برای آقای بهداد متاسفم که برای مطرح کردن خود وجهه دیگران را خراب میکنند
یک اصفهانی
|
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
7
سلام... حامد بهداد که از قیافه اش مشخصه مثل یک آدم عصبی هستش که مشکل کنترل در رفتار داره . ولی فکر نمی کنید آقای عرب نیا هم یا هر کس دیگر هم باید در حد خودش حرف بزنه؟ برنامه هفت نباید شرایط را برای بازگشایی عقده های شخصی افراد فراهم کنه . تشکر
ایرانی
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
10
1
گلشیفته فراهانی..........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
حالت خوبه؟آب قند نمی خوای؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
انگار از دایره کلا پرتی
؟؟؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
به این گلشیفته خانم هر چی بگیم کم گفتیم!!!
راستش مقصودم از نظر دادن یه چیز دیگه هست!
میخوام تست بشه نرم افزار جدیدم!یعنی خوب کار میکنه؟!...
ahmad
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
9
من زياد اهل فيلم و سينما نيستم ولي اين ادبيات نشان از حقارت نويسنده آن را دارد. واقعا" براي بهداد متاسفم
مرضیه
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
6
آقای بهدادواقعا اعصاب نداری .عرب نیا هم ازتو بدتر حالاتوزندگیش یه نقش درست ودرمون بازی کرده فکر کرده خداوند بازیگریه بابا ازخواب بیدار شو جنابعالی تاحالاکجا بودیدفکر میکنی کی هستی که واسه همه خط ونشون میکشی ودرس بازیگری میدی غرور داره لهت میکنه یه ذره جنبه داشته باش.آقای بهداد معلومه واقعا دیوانه ای این چه طرز حرف زدنه حالا واسه ما نقل قول میکنی که یکی دیگه رو به گند بکشی .اگه اون بدکاری کرده کار تو بدتره بابا توهم کسی نیستی با اون بازیهات مثل دیوانه ها میمونی.البته معلوم شد واقعا دیوانه ای.هرچند عرب نیا حرف چرتی زده ولی پر بیراه هم نگفته.
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
10
اینم آدم شده .. خیلی گوش تخله
صنم
|
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
15
اين حامد بهداد هم بد توهم داره.واقعا مغرور و بيخوده
مشهدی
|
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
4
خطاب به زهرا از مشهد : کامنت بالا

فریبرز عرب نیا: اونی که به ما.... بود
کلاغ ........ دریده بود


فکر کردی شعر با نقطه چین نوشتی ادب رو رعایت کردی؟ حیف اسمت . برو برو دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
لطفا نظرت رو بگو وبه دیگران توهین نکن چقدر بی ادبی تو مشهدی
شهروند
|
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
9
آقای بهدادمثل این که این رسم ماشده که احترام بزرگترهارا نگه نداریم ضمنا فکرمی کنم آقای عرب نیا حرفهای شان کاملا درست بود واین سینماباآن فرش قرمزسینما نیست وشماهم فکرنکنید که هنرپیشه وهنرمندهستیدصدای تان ازجای گرم بلندمی شود احیاناً حامی تان یک فامیل هم نام تان نیستند؟چطورهمچین سریع معروف می شوید بی آنکه کارهنرمندانه ای ارائه داده باشیدپشتیبان امثال شما چه کسانس هستند وخدابه داد نوجوانان وجوانان مابرسد اگرشما الگوی شان باشیدآقای عرب نیا کاملا درست گفته اند که کسانی سعی کرده اند ازمردم به عنوان هنرپیشه تاحداخاذی پیش بروند شما چرا می سوزیدجوان برو وادب ونوشتن یادبگیروبعدادعای سوادداشته باش.
shahrvand
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
11
مملکت ما از لحاظ فرهنگی خیلی خراب شده . همه به هم توهین می کنند و به هم به راحتی تهمت می زنند. سیاسیون-ورزشکاران وحالا هنرمندان!!!! این مملکت به کجا میرود .؟؟؟؟؟؟؟؟؟باعث تاسف است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
وقتی شهروند این مملکت تو باشی این مملکت به ترکستان هم نمیره ! بی تربیت!
seyed
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
13
کاری به عرب نیا ندارم اما قول خودشو (بهداد )را قبول دارم که دیوانه است
ناشناس
|
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
13
دوستان عزیز لطفا به خانواده بهداد توهین نکنید ... بنده خداها پدر و مادرش چه گناهی کردن ؟ اگر طرفدار اقای عرب نیا هستید پس به تأسی از ایشون رفتار منطقی و مودبانه ای داشته باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مطمئنا اقای عرب نیا هم موافق اهانت های هوادارهاش به این بازیگر نیست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
تاسی از ایشون رو هم شناختیم! عرب نیا که اون باشه ، طرفدارای بی فرهنگش هم این میشن ! ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! کی اینا آدم میشن ؟!!!
ناشناس
|
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
14
سوسول تورو چه به این حرفها واقعا خودت تا حالا تذکرهالاولیاخوندی عین نقشهایکه بازی میکنی دیوونه ای دیوونه+سوسول
محمد
|
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
15
حالم بهم خورد از این طرز حرف زندن حامد بهداد.....آخه تو این مملکت دلمونو به چی خوش کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای عربنیا بسیار حرفهای منطقی و درستی زدند.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
شما دلتو به همون عرب نیا خوش کن تا بهت بگم ! منطق رو هم به لطف شما فهمیدیم چی هست ! بهتر نیست یک دور از اول نظرات امثال خودتون که طرفدار عرب نیان رو بخونین تا اگه وجودش رو داشتین شاید یک عرق شرمی هم به پیشونیتون بشینه ! شرم که میدونین چیه ها ؟!!!
يكي مثل بقيه
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
3
البته هر دو بازيگران خوبي هستند و در ورطه بازيگري هنرمند، اما قرار نيست كه توي تمام علوم اخلاقي و فلسفي و غيره كامل باشند . خب شغلشون بازيگري هست و اخلاقشون هم مثل همه مردم ديگه. همه جور آدمي پيدا مي شه.
دانشجوی علوم سیاسی
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
12
درسته واسه گذشته است اما:
این آقای بهداد و امثال ایشان هیچ جایگاهی نخواهند داشت تا امثال عرب نیا و بسیاری بزرگان نباشند
ناشناس
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
11
حامد مگر از کیان نمیترسی که اینگونه بی پروا بیانیه میدی
اگر خودت رو ادم بزرگی میدونی یکم انتقاد پذیر باش
حتما تو وجود خودت اینا رو میبینی که از کوره در رفتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
تو رو خدا شما دیگه از انتقاد پذیری حرف نزن که چاییدی ! بهداد اومد انتقاد کنه انتقاد کردن همانا و سیل تهمت و فحش طرفدارای عرب نیا همان ! شما برو خودتو درست کن!
نسرین
|
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
13
آقای بهداد واقعا برات متاسفم.بابا یه ذره خجالت بکش مثلا داره 40سالت میشه .هرچند وقت یک بار به شناسنامت هم یه نگاهی بکن.ای خدا مگه ما چه گناهی کردیم تو این مملکت به دنیا اومدیم.این جمله روبه خاطر بسپار تو هیچی نیستی جز یک آدم خودشیفته اعصاب خراب ،که البته بیسواد وبی ادب وخیلی چیزهای دیگرم را هم بهش اضافه کردی.درخت تو گر پربار گردد به زیر آورد چرخ نیلوفری را.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
آدمای بی فرهنگی مثل شما لیاقتش همین ... ! خدا خوب در و تخته رو به هم جور کرده ! تازه همینم از سرت زیادیه !
علیرضا
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
8
لجن سینمای فعلی را گرفته است داره به تعفن تبدیل میشه واقعا" این را قبول دارم آقای بهداد فرهیخته !!!!!!!! اگر یک همچنین مصاحبه ای از مثلا" آقای انتظامی بر علیه آقای کشاورز یا برعکس یا از آقای مشایخی علیه آقای نصیریان و ..... پیدا کردید جایزه دارید بهتره اول از خداوند متعال سعه صدر طلب کنید بعد دنبال مارلون براندو باشید خواستی مارلون براندو بشی شدی بهداد حالا اونهائی که میخوان بهداد بشن چی میشن اصل اول در هر کاری اخلاق اخلاق اخلاق که متاسفانه ندارید .
شهروند
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
4
آقای عرب نیا درمورد فریب دادن مردم واخاذی ازآنها کاملا درست گفته اند اگرایشان بخواهند تمام واقعیت را بگویند مثنوی هفتادمن خواهدشدبه این کارنداشته باشید که آقای عرب نیا چگونه بازیگری هستند ولی هرچه هستند هم تجربه بیشتری دارند وهم انصافاسعی کرده اند هشداری داده باشند که جوانان وبعضا پیرانی که اندک سر مایه ای دارند به مصیبت گرفتارنشوند.آیا کارایشان عین صواب نیست؟گفتنی زیاداست دراین مقال نمی گنجدراست می گویندجناب عرب نیا کاملا هم راست می گویند وای اگرکمی ساده دلی کنی .آقای بهدادشماهنوز خیلی جوان هستید مواظب باشید دراین معرکه ها واردنشوید.شهروندمعلم
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
10
يه كلمه حرف شنيده اينهمه خودشو پاره كرده واي به .... بااون بازي وصداي مسخره اش!
ناشناس
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
11
واقعا برای جوانهای کشورم نراحتم که پای فیلمهایی مینشینند که امثال بهداد بازی میکنن راسنی این حامدبهداد کی هنر پیشه شده راستی پارتیش کی بودهاما خلی تابلوعه که شیشه مصرف میکنه.
مملی
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
16
2
درود بر حامد بهداد
حرفات وحی منزله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ای شیطون باز رفتی شب نشینی!
ايران
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
10
3
اينو ميدونيد كه طرفداران هر شخصيت نمايان گر او هستند . شمائيكه بهداد رو به خاطر نامه اش سرزنش مي كنيد هيچ ميدونيد خودتان به مراتب بي پرواتر و يكطرفه قضاوت مي كنيد .....
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
6
حسود ازچاقی دیگران لاغر می شود!
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
3
آقای جیرانی واقعا متاسفم برای شما. متاسفم که از امکانات صدا و سیما که از پول مردم برای شما فراهم شده در زمینه خاله زنک بازی استفاده می کنید. ا ف بر شما . .
چراغی
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
9
باسلام
شکی نیست که برادر ارجمندمان آقای عرب نیا شخصیتش مانند مختار است ونقد های ایشان نشان دهنده میزان دلسوختگی وی به اسلام را نشان میدهد احسنت و بارک الله به برادرمان عرب نیا
ناشناس
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
3
بهداد عاشششششششششقتم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
منم عـــــــــــــــــــــــــــــــاشـــــــــــــــــق توام !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وحید تا
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
12
2
سوای همه این حرفها حامد بهداد حقیقتا بازیگر تواناییه.بعضی از حرفاش هم کاملا بجاست.
raha
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
3
jofteshun az ye ghomashan....
مهدی
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
17
4
حامد بهداد واقعا عالی بازی می کنه وعرب نیا در حد بهداد نیست
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آقا مهدی شما با این همه دانش سینمایی حیفه که در منصه ظهور نمی ذاری تو رو باید با این همه دانش هنری داوره جشنواره کن بکنند!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
شاید نمی دونه حامد کدومشه عرب نیا کدومشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خدا نکنه اقای عرب نیا در حد و اندازه های بهداد باشه ! خدا به دور !
ناشناس
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
8
ممکن است جفت شان ازیک قماش باشند اما عرب نیا وجدان داره وتا زمینه رامهیا دیده است سکوت نکرده و به بعضی کثافت کاری ها اعتراض کرده ودرواقع هشداری است به مردم که بنده می دانم یکی ازهمین کلاه برداران سراغ یک آشنایی رفته بوده حالا فرض کنید این آشناآدم ساده دلی بودالان هیچی نداشت کل سرمایه وخانه اش را ازدست می دادفرزندجوانش نابود می شد وبا بدنامی و آ لاخون والاخونی چه کارمی کرد کاملا حرفهای آقای عرب نیا حقیقت دارد چه بسا ازروی شرم ازگفتن بعضی مسائل دیگرچشم پوشی کرده است آقای بهدادرا همانها علم کرده اند آخه بهدادمی تونه آلت دست خوبی باشه چراش هم مشخصه. بعضی ها هم اگرعاشقشن برن باهاش زندگی کنند تابفهمند این آقا کی هست .من طرفدارعرب نیا هم نیستم اصلا سینما نمی روم همه جای دنیا کارسینما اما واگردارد اینجا هم همینطور ولی اینجا عده ای بدجوری به کلاه برداری وفریب جوانان وزنان می پردازند.خوب بعضی افراددل شون می خوادمعروف بشوندازهمین نقطه ضعف افراداینها سوء استفاده می کنند خدا به همه ما سعه صدر و خویشتن داری وآبروداری عطا فرمایدآمین
ناشناس
|
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
9
واقعا این بهداد دیوونه است آخه آدم قحطه که اینا باید بازیگر بشن
مارلون براندو
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
9
بابا کی این بچه سوسول را(حامد) راه داد تو سینما آخه واقعاما نمیفهمیم این به چیش مینازه:،عقل وفهمش،سوادش قیافش،بازیهاش؟؟؟محمل تو سریال مادربزرگه بهتره این بازی میکنه تازه خوشگلترم هست!
بییننده
|
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
7
سلام:بازیگرهاهم آدمهائی هستندکه چهره جلودوربینی دارندوپشت دوربینی...برخی آدمندنقششان هرآنچه باشه...برخی تاحدودی جنم زاتیشان نزدیک به نقششان هست.وبرخی بدندنقششان هرچه که باشه ..امااین یاروحامدبهداد..من هرگز نگاه مثبت بهش نداشتم .آدمش حساب نمیکنم.من هرگز ندیدمش اما حسی برام میگه این شخص ذاتا آدم از هر جنبه منفیه
ناشناس
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
3
سلام بهداد جان خودتو ناراحت نکن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نه بابا ، تو هم ناشناس!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
1
بعضی ها که از ..شابور اومدن برای ما ادم شدن.
ذبیح اله
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
1
......
اجرهم عنداله
یک نوجوان علاقه مند به سینما
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
9
به نظر من حامد بهداد خودش کسی است که کاملا از نظر شخصیتی مشکل دارد و همین نامه نشان دهنده ی این است که بسیاری از گفته های عرب نیا در مورد بازیگران سینمای ایران درست است نمونه اش همین بهدادی که از جشنواره فیلمی که قرار است پاسدار ارزشهای انقلاب باشد جایزه گرفته است. عرب نیا در بسیاری موارد حق داشت و به همین خاطر است که برخی ها اینقدر عصبانی شده اند و شخصیت و چهره بسیار "فرهیخته و هنری" خود را وسط دایره ریخته اند.
کپرنشین
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
5
آقامملی نکنه پیغمبره این حامدخان که حرفهاش وحی منزله آره؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
وقتی عرب نیا خدای شما شدن چه عیب داره بهداد پیغمبر بشه؟ گر چه بهداد برای خدایی از این عرب نیا شایسته تره اما به گناهش نمی ارزه ! خدایی عرب نیا شرکه و شرک هم گناه بزرگیه ! گناه بزرگ باشه واسه گناهکارای بزرگ ! یعنی شما و امثال شما که زا به راه فحش تولید میکنین و دو خورجین تهمت به ناف بهداد بی نوا میبندین !
ناشناس
|
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
1
چرا از خودتون شایعه در میارین و مردم رو بیخود سرکار میذازین و به جون هم میندازین؟
یک نوجوان علاقه مند به سینما
|
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
7
به نظر من حامد بهداد خودش کسی است که کاملا از نظر شخصیتی مشکل دارد و همین نامه نشان دهنده ی این است که بسیاری از گفته های عرب نیا در مورد بازیگران سینمای ایران درست است نمونه اش همین بهدادی که از جشنواره فیلمی که قرار است پاسدار ارزشهای انقلاب باشد جایزه گرفته است. عرب نیا در بسیاری موارد حق داشت و به همین خاطر است که برخی ها اینقدر عصبانی شده اند و شخصیت و چهره بسیار "فرهیخته و هنری" خود را وسط دایره ریخته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
کسی نظر شما رو نپرسید کوچولو ! هنوز زوده وارد این گرداب بشی ! بزرگتر از تو هاش تو این سایت با نظراتشون تر زدن و مثل چی تو این وادی موندن ! شما که هنوز گوگوری مگوری هستی سعی نکن مثل اینا بشی و چشم بسته بهداد رو متهم کنی ! اصلا این چیزا هنوز واسه ی شما زوده ! برو مامانت داره صدات میزنه ! برو بچه ی خوب !
دوست
|
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
11
شک نکنید حامد بهداد انسان نرمالی نیست. مشکل روانی داره .اگه باور ندارید مصاحبه هاش و حرفاش رو مرور کنید.

و من از اینجا از طرف حامد از هنرمند توانا و اندیشمند کشور جناب عرب نیا عذر خواهی میکنم. آقای عرب نیا اولا اینکه حرف حق همیشه برای افراد مشکل دار تلخ است شک نیست.
واین اقا با اینکارش سادگی کرده و خودش را لو داده و گفته که جناب عرب نیا منم که مصداق توضیحات شما هستم
ناشناس
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
2
بابا این عرب نیا داره کم کم خودشو برای ..... آماده میکنه . چه قدرساده ایم!
پیمان
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
4
عرب نیا تومختار خیلی خوب بازی کرده ولی حق نداشت به بهداد توهین کنه و ایول حامد که بی جواب نزاشتش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بابا بی تربیت !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
حق برای اینا اندازه ی فضله ی موشی هم ارزش نداره ! تا دلشون بخواد میکوبونن ! این عرب نیا ابدا در مختارنامه خوب بازی نکرده ! با اون صداش که از ته چاه ویل در می اومد ! عرب نیا اگه میدونست حق چیه که ...!
یاسر
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
6
اقای بهداد شماهم که خوب احترام بزرگترتان را نگه داشتید چه چیز به شما اجازه داد زبان پیشکسوتان شوید استاد زنجانپور وکیمیایی خودشان زبان دارند. شما به همان مقوله مارلون براندو بپردازید
حالا
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
12
خیلی بی شخصیتی حامد به عشق من توهین کردی
raha
|
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
5
man asheghe hamed behdadam vali dige ziyaderaviiii karde nakone vaghean moshkele ravani dare????????????akheyyyyyyyyyyyyy
hamede behdad chete???????
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تو خودت انگار مشکل رونی داری چه طرز حرف زدنه عااااااااشقش بودم
؟؟؟
|
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
4
1
حالا اقای بهداد .......
ناشناس
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
4
8
واقعا براي اين آقاي بهداد تازه به دوران رسيده متاسفم . مثل اينكه بد جوري توهم ورش داشته. تو هنوز خيلي زوده پا تو كفش بزرگترها كني.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
فکر نمیکنم بهداد بخواد پاشو مثل دهان شما نجس کنه ! شما اون کفش بزرگترا رو نگه دار ذخیره ی آخرتت بشه تا یک سره با لینک مستقیم بری به جایگاه ابدیتون جهنم!
نیما
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
8
4
بابا فکر نمی کردم حامد بهداد اینقدر باسواد باشه! خیلی نامه ی باحالی نوشته! من که حسابی حال کردم ضمن اینکه با حدود هشتاد درصد مطالبی که گفته بعنوان حقیقت موافقم.
فریبرز عرب نیا، جزو بازیگران به تاریخ پیوسته ست! دیگه کی به این بازیگر کار میده؟
حامد بهداد عزیز!
کارت خیلی خوبه
ادبیاتتم خیلی خوبه
آفرین بر تو
aref
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
4
مطمئن باشید یکی از اسطوره های سینمای ایران حامد بهداده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
حتما ارواح ........!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
شک نکن ! از عرب نیا که بهتره .
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
7
ولش كنين بابا حرص نخورين صلوات بفرساتين.
جفتشون دارن از هم انتقاد مي كنن برسن ب هم ميبوسن همو.غصه نخور عشقم!!!!!!!!!
ف. ا
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
11
4
آقای عرب نیا بعد از بازی در نقش مختار حسابی دور برداشته حامد بهداد که مجنون نیست مجنون کسی هست که بعد از دو بار ازدواج هنوز تکلیف خودش رو نمیدونه ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
کاملا واضحه که مرید چه کسی هستی ! خدا خوب در و تخته رو بهم جور کرده ! الحق چقدر خوب ارادتت رو به مرادت " بهداد " ثابت کردی ! زندگی خصوصی افراد شده نقل محافل شما (بهداد و مریدانش ) ؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
تازه تو این زمونه عاقلا رو مجنون می خونن چون همرنگ این جماعت دیوونه نشدن ! مجنون اون عرب نیا ست که مونده ادعای خدایی بکنه یا نه ! نه بهداد بیچاره که حرف حق زده !
ناشناس
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
4
3
هموطن عزیز شما بهتره یه مطالعاتی درباره شیشه و دیگر مواد مخدر داشته باشی و الکی نظر ندی .
حامد
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
10
4
زنده باد حامد
ناشناس
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
6
با سلام
من یکی از طرف دارهای بازی آقای حامد بهداد بودم البته نه طرفدار شخصیتشون، من با چشمم دیدم که سر یکی از پلان هاش تو کیش کم بود به دخترهایی که به تماشا ایستاده بودند، تلفن بدهند، جز تاسف چیز دیگری نمی شه گفت
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
11
3
حامد دوستت داریم
شیرازی
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
7
3
نه فر میخوایم نه حامد / لعنت به هرچی فاسد
خطاب به کامنت بالا (( ناشناس ))
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
3
نصف العیش وصف العیش

......تو که داری اینجوری در مورد یک مسلمون میگی
خطاب به کامنت بالا (( ناشناس ))
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
3
منظورم این کامنت بود:

با سلام
من یکی از طرف دارهای بازی آقای حامد بهداد بودم البته نه طرفدار شخصیتشون، من با چشمم دیدم که سر یکی از پلان هاش تو کیش کم بود به دخترهایی که به تماشا ایستاده بودند، تلفن بدهند، جز تاسف چیز دیگری نمی شه گفت .

نصف العیش وصف العیش

زشته بخدا زشته باید اون دنیا جواب پس بدیم
ناشناس
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
4
با سلام
من یکی از طرف دارهای بازی آقای حامد بهداد بودم البته نه طرفدار شخصیتشون، من با چشمم دیدم که سر یکی از پلان هاش تو کیش کم بود به دخترهایی که به تماشا ایستاده بودند، تلفن بدهند، جز تاسف چیز دیگری نمی شه گفت
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
5
با سلام
من یکی از طرف دارهای بازی آقای حامد بهداد بودم البته نه طرفدار شخصیتشون، من با چشمم دیدم که سر یکی از پلان هاش تو کیش کم بود به دخترهایی که به تماشا ایستاده بودند، تلفن بدهند، جز تاسف چیز دیگری نمی شه گفت
سيروس
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
7
جناب اقاي بهداد.سلام .لطفا قدر خود را بيشتر بدانيد.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
13
اگه بهداد شخصیت داشت خود نگهدار میشد نه پاچه بگیر
امير
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
2
بابا حامد بهداد يه آدم جو زده هستش كه فكر مي كنه چون مشهوره خيلي محبوبه
بابا بهداد جان تو خوب بازي مي كني اما اصلاً محبوب نيستي توهم نزن خواهشاً شما اخلاقاً و رفتاراً هيچ وقت عادي نيستي
انقدر هم نگو دانشجو بودم آبروي داشجوارو نبر...
حامد بهداد
|
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
3
باور کنید خودم هستم .من به شخص خودم از اقای عرب نیا عذر یکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
ببینید که طرفدارای عرب نیا به چه حیله هایی متوسل شدن ! بعد از فحاشی و تهمت و پرونده سازی واسه حامد بیچاره حالا جعل هویت هم میکنن و ...! ننگ ابدی بر شما ! آقای تقلبی که طرفداری عرب نیا چشم دلتو کور کرده اولا عذریکنم اشتباست باید بگی عذر میخوام دوما بد نبود یک بار هم که شده یک خط از نامه ی بهداد رو می خوندی تا به سخنوریش پی ببری و حداقل میدادی یه باسواد این چیزا رو برات بنویسه چه برسه به سخنور! و در آخر اگه فکر میکنی با دروغ و دغل در حمایت از کسی که هیچ شناخت درستی ازش نداری چیزی نصیبت میشه ، مغبون هر دو عالمی !
؟؟؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
از بس اقای خوش تیپ!(حامد) روسیاه شده اند سخنوری یادشون رفته و اینجوری دچار لکنت زبان شده بیچاره!...
عکاسباشی
|
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
1
بازیگری که در نقش مکتب فاصله گذاری را نداند محکوم به فناست
عرب نیا اگر در تعزیه حسین خوانی کند ادعای رسالت میکند

این بود ؟
این بود!
ناشناس
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
2
اصلا کی این آدم را به عنوان هنرپیشه قبول داره چقدرسینمای ما بایدعقب افتاده باشد که حامدبهدادهنرپیشه ی مطرحش باشه ای ول به غروری که موقعیت وپول بادآورده برات به ارمغان آورده شمابهدادخان ازهمه طلب کاری انگاریک نفریک حرفهایی زده به توچه مربوط ازتو بزرگتر وهنرمندترپیدانشده تو فکرکردی کی هستی
زهرا
|
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
3
آقای عرب نیا خیلی دوستون دارم واقعا نقش مختار برازنده شماست یقین دارم کسی به پای شما نخواهد رسید.عاشق صدا و طرز حرف زدنتون هستم.ممنون و ممنون از بازی عالیتون
بنفشه
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
1
... رامبد جوان که هر پا پتی رو وارد سینما می کند یکی هم همین ح ب است
kourosh
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
3
چه بخاین چه نخاین حامد بهداد یکی از ابر ستاره های سینمای ایرانه که تو 50 سال اخیر مثل اون از انگشتای یه دستم تعدادشون کمتره.
هستی
|
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
2
من واقعا برای آقای بهداد متاسفم .
قبلا دوست داشتم همه فیلم ها و کارای جدیدشون را دنبال میکردم فکر نمی کردم اینچنین شخصیتی داشته باشین .

ولی با خوندن این نامه شکه شدم دیگه هیچ علاقه ای به دیدن فیلمهاتون ندارم

چون نشون دادین از اخلاق و ادب چیری به دست نیاوردین و فقط عمر بر باد دادین .

متاسفم برای شما جناب بهداد
نفس
|
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
خیلی خوب ؛حال این عرب نیاروگرفت؛فکرمیکنه چه کاری کرده؛یه مختاربازی کرده؛دیگه خدای بازیگریه_ماخودمون کم اساطیرداریم که حالا دیگه عرباشدن براماقهرمان_ایول حامدجون_عاشقت بودم؛عاشق ترشدم_
محمد
|
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
2
نامه كه در حد بهداد نيست حتما كسي نوشته ..... بيچاره چقدر براي نوشتن نامه پول داده
ناشناس
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
2
حامد بهداد اگر از دست عرب نیا زورت گرفته و عصبانی هستی و معتقدی بی تربیته، تو که خودت خیلی بدتر و بی تربیت تر هست؟ اگر اون فرهنگ و ضعور حرف زدن نداره حامد خان تو که واویلا هستی؟ بچه بی ادب!!!
نسرین
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
3
جناب آقایی که دمل پشت گردن ندارید.لطف کنید اون سر مبارک رو بیارید بالا حالا ماه نه، ولی دروبرتون رو نگاه کنید.جان من چی میبینی.فکر میکنی مردم هیچی حالیشون نیست اونی که نمیفهمه خودتی،آره عزیزم.مثلا اومدی خاص باشی وخاص بازی کنی از اون طرف بوم افتادی اونم چه جوری له شدی.اینم که از ادب وشخصیتت،جناب آقای (متوسط وخوبم نه) عالی لطف کن تا حالمون بهم نخورده حداقل اون مدل بازیت رو عوض کن و عین تو کافه ستاره مثل آدم بازی کن نه مثل یه آدم روانی ومشکل دار.که به جای دیالوگ گفتن داره بال بال میزنه که یک کلمه رو ادا کنه.
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
خانم شما با این همه دانش سینمایی حیفه که در منصه ظهور نمی ذاری تو رو باید با این همه دانش هنری داوره جشنواره کن بکنند!!!!!!!
روزبه
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
3
بنظر من حامد بهداد اصلا در اندازه ای نیست که بتونه با عرب نیا کل کل کنه. اونهم با اون ادبیات. البته از حامد بهداد بیشتر از این توقع نمیره
بنده خدا
|
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
حامد بهداد با این فحاشی هایش نشان داد که یک آدم روانی بیخود است و من می دانم که روانی است چون پرونده پزشکی دارد و فریبرز عرب نیا نشان داد که یک جوان مرد است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
بنده ی بینوای شیطان برات متاسفم ! شما یا نمیدونی جوان مرد یعنی چی یا نمیدونی عرب نیا کیه !
ناشناس
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
سینمای حرفه ای بازیگر حرفه ای میخواد که ما نداریم.به جای توجه به پیشرفت عناصر تدوین،مونتاژ،جلوه های ویژه و غیره تو سینمای ایران چسبیدیم به خاله زنک بازی دو تا بازیگر که در درجه پنجم ساخت یک فیلم قرار دارن.اگه یکیشون با سواد بود بازم دلم نمیسوخت.من از دکتر محمد صادقی میخوام هر دو تاشون رو نصیحت کنه.
منیت
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
2
وقتی شخصیت های مملکتی به هم توهین کننداز این باجی ها چه توقعی دارید
سالار
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
متاسف برای بعضی ازجوانان این مرز وبوم که عاشق سینه چاک اینها هستن
مرجان
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
با سلام
هر انساني يه خصوصيات اخلاقي داره ، خوب يا بد ، زشت يا زيبا ،ولي ما همه انسانيم و شبيه هم و قابل احترام. شايد آقاي عرب نيا خصوصياتش خشك و بداخلاق باشه و يا ظاهر و باطنش با هم فرق داشته باشه و ...... و آقاي بهداد نجسب يا مجنون و ........ ، اين دو بازيگر به جاي اينكه فكر كنند خيلي رك هستند و مي توانند جواب همديگر رو بدهند مثل مرد روبه روي هم حرف بزنند و مشكلاتش را حل كنند و بعد عيب هاي خود را اصلاح كنند تا ديگران نتوانند (راست يا دروغ)راجب زندگي خصوصي آنها نظر دهند يا .......
من از اين دو بازيگر پوزش مي خواهم براي مطالبي كه نوشتم چون دوستشان دارم و براي بازي و بيشتر خودشان احترام قائل هستم حالا خوب يا بد باشند
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
4
حیف از آقای بهداد که هنرش را برای این مردم خرج می کند این مردم همان مردم زمان مصدق که صبح میگفت درود بر مصدق بعد از ظهر می گفت مرگ بر مصدق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
اسم کوفه بد در رفته ! اینا که از هرچی نامرده نامردترند . وااااااااااااااااای بر این دروغگویانی که هی دروغ تجویز میکنن تا صداهای امثال بهداد رو خفه کنن ! در ضمن این عرب نیا بود که مثل بچه ها که فرصت حرف زدن براشون پیش اومده این بساط رو پهن کرد. عرب نیا دعوا رو شروع کرد حالا دندش نرم !
حسین شمس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
0
زمانه غریبی است که در آن عریانی در همه عرصه ها یک ارزش تلقی می شود .برای عدهای عریانی در ÷وشش وگروهی دیگر عریانی کلام و... نتیجه اش این می شود که هیچ کس حتی مسئولین تراز اول نیز حرمت هم را نگه نمی دارند توجیه همه هم ،شفاف سازی است .واقع آن است که وقتی اخلاق سقوط می کند دیگر زندگی بشر نیز معنای خود را از دست می دهدوما به دنیای حیوانات نزدیک می شویم...
ناشناس
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
.... !ای شیطون .....!
حمید
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
1
واقعا چه سینمای کثیفی داریم که هیچ کس ظرفیت نقد رو نداره.حامد بهداد با این نامه خوب خودش رو نشون داد.درسته که بازیش خوبه ولی نباید این کار رو می کرد.
ناشناس
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
معلومه عرب نیا کمی لجن رو هم زده .. نتیجش هم همینه که بوی گند وجود بعضیا دراومده
بيتا
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
كار هر دوي اين آقايون اشتباه بوده
كسي حق نداره در ملا عام به كسي توهين كنه و يا آبروي كسي رو بريزه
ناشناس
|
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
3
حامد عاشقتم
حامد دوست دارم
ناشناس
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
2
همانطور که آقای بهداد گفت عرب نیا اومده بود تو برنامه برای آینده خودش.از همون مقام معظم رهبریش تابلو بود.چاپلوس اپورتونیست.
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
1
خجالت داره حامدخان چقدر به فریبرز حسادت می کنی که اینطو ری بهش بد و بیراه گفتی برو خودتو شخصیتتو بساز بازیگر متوسط رو به پایین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
حامد بهداد به چیه عرب نیا حسادت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
1
هر دو شون سر و ته یک کرباسند! بدبخت اون بیننده ایست که پای اراجیف یک مشت آدم بد اخلاق میشینه
ناشناس
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
3
2
من نمیدونم چرا از بهداد متنفرم
آها یادم اومد چون خیلی خودشو میگیره
بابا حامد جان از تو بزرگتراش انقدر ادعا ندارن که تو داری
ناشناس
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
1
سال 1391 پیشاپیش مبارک باد .
k,jn
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
3
درود بر عرب نیای بزرگ.
علی
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
2
واقعا بی شعوری حامد!!!!!!
تو مگه فضولی هرکسی چه اخلاق ورفتاری داره؟
کوروش
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
2
بازی عرب نیا در نقش مختار عالیه
به ایشان حسادت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
تو واقعا نابغه ای به این همه نبوغ اینجا داری تلف میشی
ناشناس
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
1
واقعا حیف پول بیت المال که باید صرف مردم بشه صرف سریالها وسیمایی میشه کهجز سانسور مخالفتها وجانبداری یکطرفه کاری انجام نمیده
ناشناس
|
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
3
خیلی قشنگ نوشته خوشم اومد
نقیب زاده
|
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
1
2
حامد/ مشکل جامعه ویا بهتر بگم متصدیان امور فرهنگی هنری کشور ما اینه که به بچه های بی ظرفیت که حتی الفبای ادب را نمیدونن اجازه کار میدن تو باید چند سالی کفشهای عب نیا وامثال ایشون را جفت میکردی نه اینکه اظهار فضل بکنی حال من چند مورد در خیابان شما را متاسفانه دیدم بسیار بی ادب از خود راضی که فکر میکنی همه باید در مقابل تو تععظیم کنند وطرز لباس پوشیدنت......برو اندازه دهنتو بدون بعد حرف بزن البته سایت فوق بهتره یک سوالی در این رابطه طرح کنه تا این بفهمه که در چه جایگاهی است !!!سوادت هم معلوم بیچاره این مردم که باید .......
asal afrinesh
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
3
2
با سلام
نامه بالا را كامل خواندم
فقط بگويم از ح.ب تازه به دوران رسیده توقع بیش از این نمیرود.و هم در فیلم ها و هم در عکس العمل های عجیب ایشان در پشت دوربین به نظر می رسد که از یک بیماری رنج میبرد.و لطفا از شما خواهش دارم با این کار های خود دامن به این مسائل نزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
برات متاسفم که به این بازی فوق العاده میگی...وبا این حرفات مشخص شد که خودت ....
ناشناس
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
54
3
زهرا از مشهد فکر کنم تو همون کلاغ هستی
حامد جان واقعا هنرمندی
شایان
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
18
3
با بهداد موافقم، عرب نیا حتی اگر بازیگر خوبی هم باشد سهمش از صدا وسیما اینقدر نیست که سه هفته پشت سرهم بد و بیراه بگوید چنانکه گویی غیر از او کسی حرف حق را بلد نیست. به این می گویند رانت، لابی و خیلی چیزهای دیگر
علی
|
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
4
جیرانی میخواهد بشود فردوسی پور سینما-دعوا حامد و فریبرز یه بهانه است
ایراندخت
|
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
4
من همیشه از این آدم نچسب با اون صدای مسخرش بدم میومده حالا جوجه فوکلی با پروییه تمام به خودش اجازه داده در مورد فریبرز عرب نیا حرف بزنه آدم پروی با هنر خیلی ناراحتی سرتو بکوب تو دیوار
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
5
برای حامد بهداد متاسفم واقعا عرب نیا راست گفته
ناشناس
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
3
بهداد در حد و اندازهاي نيست كه به
امین تهی
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
3
حامدبهدادبهترین بازیگردرطول دوران سینماست به نظرمن اوراست می گویددلیلی ندارد هرکسی ازراه برسدبیایددرتلویزیون برای خودش اظهارنظر بیخودکند.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
3
ازكوزه همان تراود كه در اوست.
محمد
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
.....تماشاگران ايراني كه شما ها الگوهاي فرهنگيمان هستيد
رضا
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
بازیگران هم مثل سایر اشخاص هستند مانند رفتگر آهنگر نجار راننده و سایر در همین حدی که به سایر توجه دارید به آنها هم همینطور اینقدر با شلوغ کردن طبل شهرت را نکوبید و مردم هم نباید بیش از حد یک شهروند به هنرمندان نگاه کنند متاسفانه بعضی از مردم هنرمندان را سهوا بزرگ میکنند و بعضی از هنرمندان هم باورشان میشود و سو استفاده میکنند
محمد
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
4
2
حامد جون فقط یه دونه ای
حامد جون عاشقتم عاشقتم عاشقتم
ناشناس
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
4
واقعا با بهداد موافقم...هنر بدون عشق وجنون هنر نیست.
شمس الدین شمس زاده شمس پرور میاندوابی اصل
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
2
من با اون نظرکه گفته بود مخمل تو سریال خونه ی مادر بزرگه بهتره حامد بازی میکنه موافقم! کی بود هلم داد!
ناشناس
|
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
1
حالا فرزندش چشه مگه؟؟؟؟
محسن
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
2
2
این حامد بهداد کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حامد
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
2
2
حامد بهداد کیه منم بودم به مختار مختارنامه حسودی میکردم
بق بق
|
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
1
3
کی جرئت کرده به حامد توهین کنه
rose
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
1
3
دمت گرم حامد جان؛ عالی بازی می کنی؛ از اون عرب نیا دهاتی با اون قیافه پشت کوهیش متنفرم؛
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
1
1
نمیدونم چرا احساس می‌کنم آقای عرب نیا سعی‌ دارن سیر نزولی کارنامه‌ای بازیگری خودشون رو در حرف‌های پر نیش کنایه به بازیگران جوانی که روز به روز در حال پیشرفت هستند پنهان کنند
شری
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
1
0
بق بق جان تو هم به همان اندازه ی حامد شعور داری
آنتی خز
|
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
2
1
حامد جان متشکریم که این به اصطلاح بازیگر رو با اون بازی خزش سر جاش نشوندی.اینها فکر می کنند که آخر بازی و آخر قیافه و تریپ هستند.اما این رو باید یدونن که از هر دوتای اینها عاری هستند.در ضمن روانی حامد نیست،روانی اونهایی هستند که با خودکامگی و از اونهم بدتر بی سوادی سبب می شوند که جوانان ما روز به روز از این سینما دور بشوند.وجود امثال عرب نیاها سبب شده بهترین بازیگران ما از مملکتشون رانده بشوند و اینجا رو با همین عرب نیاها به حال خودشون رها کنند. آقای عرب نیا واقعا فکر کردی مردم بازی های تو رو می پسندند. مطمئن هستم اگر نطر سنجی هم انجام بشه کسی به خودش زحمت فکر کردن در مورد شما رو به خودش نمی دهد چه رسد به اینکه در مورد شما نظر هم یدهد
ماهابا
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
4
3
حامد جووووووووون عاشقتممممممم
اشکان
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
3
باور کنید این بهداد خودش هیچی نیست
ناشناس
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
39
1
حامدسالاره هرکه بهش حرف بزن بامن طرفه
هادي
|
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
2
18
بهداد جان تو كه فساد اخلاقي داري مگه تذكره الاوليا هم ميخوني.تو كه بارها گفتي به اين چرت و پرت ها اعتقادي نداري
بهار
|
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
53
0
جیگر شنیدن حرف حق رو ندارید

هرکی خربزه مخوره پای لرزشم میشینه مستر عرب نیا
AYSODA
|
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
26
1
حامد خوب جواب داد.عرب نیا با حر فاش فقط می خواست برای بعضیا خود شیرینی کنه که جواب داد. مهم نیست کی جواب عرب نیا رو داد مهم اینه که همه فهمیدن عرب نیا فقط داره ادای ادم وطن پرست در می یارهو
محبوبه
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
20
0
وای بچه ها یعنی اقای عربنیا انقدر بده زود باشید جواب بدید سکته کردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت