به‌روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر
بخشدار خمین شهر در گفتگو با «فردا» مطرح کرد:
۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند. / این اقدام وقیحانه از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد..
اوایل خرداد ماه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آن‌ها ربوده و به آن‌ها تجاوز نمودند.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد

حجت الاسلام رضایی دادستان عمومی و انقلاب خمینی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

نوربخش بخشدار خمینی شهر در گفتگو با «فردا» به بیان جزئیات تجاوز اراذل به یک خانواده پرداخت و گفت: ۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: در باغ کناری نیز دو جوان حضور داشتند که به محض شنیدن صدای این خانواده، با ۱۲ تن از دوستان خود تماس گرفته و ۱۴ نفر به صورت همزمان به باغ آن‌ها هجوم برده و مردان را با سلاح سرد در اتاقی زندانی می‌کنند.

نوربخش یادآور شد که این ۱۴ نفر غالبا افراد سابقه دار بوده و در حین حمله به این باغ صورت‌های خود را پوشانده بودند.



وی گفت: این اقدام وقیحانه که در آن زنان مورد تجاوز قرار گرفتند، از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد؛ پس از فرار متهمان زنان پریشان به خیابان آمده و مردم نیز با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند. خوشبختانه روز بعد -۵خرداد- ۴ نفر از ارازل دستگیر و ۱۰ نفر دیگر متواری می‌شوند.

بخشدار خمینی شهر بیان می‌کند: جلسه شورای تامین شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل امنیت استان تشکیل و مقرر می‌شود که گشت زنی در باغات پیرامون خمینی شهر افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین پرونده رسیدگی به جنایت این افراد نیز گفت: تا کنون جلسه دادگاه این ۴ نفر تشکیل نشده است، منتظریم تا ۱۰ نفر دیگر نیز دستگیر شوند.

نوربخش کمبود پاسگاه‌های نیروی انتظامی را از مهم‌ترین مشکلات خمینی شهر برشمرد و افزود: این شهر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما تعداد پایگاه‌های انتظامی کفاف حفظ امنیت نمی‌دهد.

وی از مسئولان ذیربط نیروی انتظامی در خواست کرد که در این زمینه مساعت‌های لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر نیز ضمن تاکیدبر اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد، گفت: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آن‌ها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می‌باشد و امیدواریم با کمک مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آن‌ها اجرا شود.
اخبار مرتبط:
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۳۱
انتشار یافته: ۱۷۵
ناشناس
|
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
71
یکی دو سال پیش نزدیک ماشینم رو از تو پارکینگ مجتمع بدزدند اما شکر خدا نتونستند . به کلانتری منطقه زنگ زدم و گلایه کردم چرا دزدها اینقدر باید جسارت پیدا کنند که از داخل خونه و پارکینگ ماشین بدزدند آخه پاسگاهی گشتی چیزی برای محل مون بگذارید . فرمانده کلانتری گفت متاسفانه نیرو به قدر کافی نداریم ... حالا من نمی دونم نیرو ندارند پاسگاه ندارند امنیت نداریم... پول نفت داریم ...خیلی هم زیاد داریم... ..پول نفت داریم ... حساب و کتاب ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
یه همین دلایل سالیان متمادی است که به تن پلیس لباس فرم می‌پوشانند تا درین گونه مواقع بتوان آنها را از فرصت‌طلبان و اشرار تمیز داد.
و ما وقتی به دلایلی به ...اجازه دخالت عده‌ای را در برقراری نظم ‌می‌دهیم باعث چنین حوادثی می‌شویم.
!!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
مسائل غریزی انسان را باید حل کرد و حل کردن آن باید از راه سیاست‌ها و امکانات صحیح باشد و در غیر اینصورت پاک کردنی نیست و باعث ناهنجاری می‌شود.
باید به دوستانی که می‌گویند آن افراد بی‌حجاب هم مقصر بوده‌اند عرض کنم حتی اگر ما فرض را بر این بگیریم که دیگر هیچ خانم بد حجاب و حتی مانتو پوش نداشته باشیم و باز فرض بر این بگیریم کلیه خانمهای ایران با روبنده و چادر در معابر و مجالس و... حاضر شوند؛ در زمانی که جوانان دچار مشکل اقتصادی و شاید مشکل تربیتی و فرهنگی هستند چه ضمانتی وجود دارد که از این اتفاقات - حتی برای نوامیس خود ما - نیفتد؟و اینکه اصولاً غرایز با ندیدن سوژه از بین میرود؟
کما اینکه خانمهای به قول شما با حجاب کامل هم اکنون از این معضل مستثنی نیستند!
بعد از چندی سپس به این نتیجه میرسید که خانمها کلاً باید از جامعه به خانه پناه ببرند و از تحصیل و کار و فعالیت‌های اجتماعی دور شوند تا از شر بدخواهان مصون بمانند و ...
اینچنین است که باید نظر طالبان را بپذیریم!
و مطمئن باشید با این کار رابطه عاطفی بین زن و مرد با این کار به شقاوت جنسی منجر می‌شود.
پس نتیجه می‌گیریم:
- غرایز انسانی را باید حل کرد نه پاک!
-برای جوانان باید امکانات هدایت صحیح غریزه را فراهم کرد نه سرکوب غرایزشان!
-امکانات تربیت فرهنگی را باید از کودکی برای جوانان فراهم کرد نه تنها حرف و نصیحت!
mahmod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
..... که حریم خصوصی یک خانواده رو اینجوری تعریف میکند:۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.
آخه بی ناموس ها فکر کنید ....
میثم
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
115
هیچ چیز باعث نمیشه که کار متجاوزان توجیه بشه.پس خواهشا ب دنبال توجیه نباشید و حکم اعدام باید در انتظار این افراد باشد.
می توانید تصور کنید تجاوز به زن حامله یعنی چه؟
آنها هرچه بوده اند در ملک خصوصی بوده اند و زن و شوهر هم بوده اند نه دختر و پسر.
هرکس به دنبال توجیه کار متجاوزان باشد واقعا پست است.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
134
خواهش میکنم انقد توی خبرها تاکید نکنید که این خانم ها حجاب نداشتن یا مست بودند یا می رقصیدند. این حرفها چیزی از دنائت و وحشی گری اون اراذل و اوباش کم نمی کنه. چیزی هم به فقدان امنیت در داخل حریم خصوصی ها اضافه نمی کنه. این که مسئولین استان سعی دارند در تمام صحبت هایشان تاکید کنند که این افراد شرب خمر داشتند و بی حجاب بودند و میرقصیدند مطمئنا در پیش مردم مسلمان ایرانی چیزی از بی کفایتی اونا رو نمی پوشونه. اینجا مساله اصلی امنیت و نبود اونه. نه حجاب. چون موضوع در داخل یک چاردیواری شخصی کوفتی بوده. اینو درک کنین خواهشا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
هر دو طرف مقصرند و به جرمشان باید رسیدگی شود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
حريم خصوصي بود و به هيچ كس ربطي ندارد .
مهیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
آخه آقای ناشناس تورو قرآن یخورده بفهم یخورده شعور داشته باش تجاوز شده به چند زن اونم تو چهاردیواری خودشون!!! اگه واسه خودت اتفاق افتاده بود همینو میگفتی؟
h
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
من با نظر اين برادر يا خواهر محترم موافقم اگر آنها مست و بي حجاب بوده اند از بي تدبيري و بي كفايتي مامورين كاسته نخواهد شد آيا بي حجابها امنيت نمي خواهند شما امنيت را به مردم ارمغان بدهيد
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
حریم خصوصی خانواده به هیچ کس ربط نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
میخواستید توی جمع خانوادگی چادر سر کنن سینه بزنن تورو خدا به جای توجیه بی کفایتی نیروی انتظامی دنبال حل مشکل باشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
اینکه در هیج صورتی از دنائت و پستی و وحشی گری متجاوزان کم نمیشه قبول. این هم که می گویید حریم خصوصی بوده این هم قبول. اما اولاً چرا نباید توی خبرها گفته بشه که این خانواده مشغول چه کاری بودند؟مردم باید بدانند همین طوری نبود که این اتفاق برایشان افتاد. باید بدانند وقتی خداوند قانونی رو وضع می کنه حکمتش چیه. خدا همین جوری بیکار نبوده که این قوانین رو برای بشر وضع کرده. مردم باید بدانند آدم وقتی اینقدر راحت حریم خدارو میشکنه باید منتظر هر چیز دیگه ای هم باشه. اون اراذل و اوباش باید اعدام بشوند. اما این ها هم نتیجه طبیعی عملشون بوده.
ثانیاً این ها خودشون حرمت حریم خصوصی خودشون رو نگه نداشتند اگه نگه داشته بودن صدایشان نمی رفت توی باغ کناری که اونها هم بفهمند اون تو چه خبره!!!
ثالثاً چرا زود همه چیزو به همه چیز ربط می دهید پلیس که نمیتونه سر دیوار خانه ها مأمور بگذاره!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
عزیز ناشناس کسی نگفته توی جمع خانوادگی چادر سر کنند و سینه بزنند. یعنی آدم یا باید چادر سر کنه و سینه بزنه یا مست کنه و لخت شه و برقصه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
چرا خداوند فقط بی حجاب های ایرانی را مجازات میکند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
خب!‌ باشه سینه نزنند! آروم بشینند و قایم دست بزنند و سوت بزنند! که سر و صدا ایجاد نشه!
مهدی
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
59
چی بگیم. میدونم هرچی بگم یا نقطه چین میشه یا نمایش نمیدین.فقط میگم متاسفم که با آبروی چندین خانواده اینگونه بازی شده نه تنها از سمت اراذل و اوباش بلکه از طرف مسئولان که برای از سرخود باز کردن هرروز یک مشکلی هم به این افراد اضافه میکنن. آقایون مسئول یک لحظه خودتونو جای این خانواده ها بذاارین بعد این حرف هارو بزنین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
كدوم حرفها چرا شفاف نميگه خبررساني درباره اين جنايت و نقد برخوردر غيرانساني برخي از مسئولان كار درستي و سرپوش گذاشتن رو موضوع و بايكوت خبري آن كار صددرصد اشتباهي
ناشناس
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
73
چرا مي نويسيد نمي دونم نيمه عريان بودند و از الكل استفاده كردن و چه و چه...
يعني مي خواهيد با اين اوصاف كار اون متجاوزين رو توجيه كنيد؟ يعني حق داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
......!خدایا چه برسرکشورم می آید که عمل قبیح زنا وتجاوزبه عنف رادارندتوجیه می کنندوقبحش رابه نام مبارزه با بدحجابی ازبین می برند!!کدام عمل گناه کبیره است؟!چرابه جای اینکه صورت مساله رااصلاح کنندرویش جوهرسیاه می ریزند؟خدایا ازاین توجیه وتبلیغ بی آبرویی عده ای متجاوز وزانی به که شاکی شویم؟!
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
61
مسئول نیرو ی انتظامی باید محاکمه شود چراکه مسئول تامین امنیت است 1 امنیت حرامیان هم از مسئولیتهای رئیس پلیس است و قصور او جزای جز محاکمه ندارد و این سم پاشی ها حرف مفت است اخوی!
مریم
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
59
خیلی متاسفم این حیوونا رو باید اعدام کنن تا درس عبرتی واسه امثال اینا باشه. بعدش این توجیح خوبی نیست چون بی حجاب و مست بودن این بلارو سرشون بیارن مگه هر کسی که بی حجابه و تو ملک خصوصی خودشه باید تجاوز کرد
ايراني
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
65
اگه با اين خبرها دنبال توجيه موضوع هستيد بدونيد شعور مردم اجازه نميده . اصلاً اين خانمها و آقايون در هر شرايطي بودن به خودشون مربوطه حريم خصوصيشون بوده . وظبفه پليس تامين امنيته اگه ...
هموطن
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
56
ببينم اين آقايان مسئولين تو محيط خانوادگي خودشون راحت نيستن خانمهاشون تو خونه چادر و روبنده دارن؟ بس كنيد اين اراجيف رو. مقصر رو به سزاي اعمالش برسونيد . اين معني امنيت؟
هموطن
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
31
جناب ناشناس مثل اينكه شما همچين بدت هم نيومده . نكنه تو از همون كسايي بودي كه تجاوز كرده و حالا فراريه؟ بدجوري سنگ متجاوزين رو به سينه ميزني؟ ايشالا سر ...بياد از اين بلاها.
ايراني
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
42
مثل اينكه وظيفه پليس در ايران با وظايف پليس در بقيه جاهاي دنيا فرق داره . ميشه بگين وظيفه پليس در ايران چيه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
موهاتوبذارتو!این چه مانتوئیه!مگه نمی دونین رنگ روشن پوشیدن بده!باهم چه نسبتی دارین؟!این چیه داری گوش می دی؟!و... = وظایف پلیس
ناشناس
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
59
تا گند کار و بی عرضه گیتون در میاد میگید مشروب خورده بودن !! لخت بودن !! بی حجاب بودن !! تا بگید تقصیر خودشون بوده رفتن تفریح کنن مورد تجاوز قرار میگیرن تو ... !!
....! دختر رو وسط خیابون شریعتی داشتن میبردن اونم هم وسط اون خیابون شلوغ داشته میرقصیده! و بی حجاب بوده ! و مست بوده !! نه آقا جون من که هالو نیستم!!
خانه از پای بست ویران است!!!
پاسخ ها
h
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ولی گاهی اوقات بعضی از افراد
محمد
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
33
10
این سایت عجب علاقه ای به خبر تجاوز داره!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
معضلی است که متاسفانه بدجوری همه جا به اشکال مختلف خودش را دارد نشان می دهد . خدا پدر فردا نیوز را بیامرزد که خبر این فجایع را پی گیری می کند . بالاخره باید کاری اصولی و اساسی برای حل آن صورت بگیرد یا نه .
بهرامي كميل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
اگر چشمهاتو بازكني ميبيني خبرگزاريهايي مانند فارس، مهر، ايرنا و رونامه هاي دولتي فقط خبرتجاوز در آمريكا رو ميدهند خدا پدر دست اندركاران اين سايت را بيامرزه كه هنوز وجدان و جرات پرداختن به اين فجايع در ايران رو دارند.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
46
خواهش میکنم به دنبال توجیه کار این اراذل نباشید .این افراد به حریم خصوصی یک عده تجاوز کردن و باید اشد مجازات براشون در نظر گرفته بشه . و اینو درنظر بگیرید که حق هر شهروندی اینه که توی حریم خصوصیش امنیت داشته باشه و تامین این امنیت به عهده نیروی انتظامیه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
وظیفه نیروی انتظامی ... مردم تو خیابونها و ایجاد امنیت برای ... و نه چیز دیگه
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
منتقد محترم پس خیابان شریعتی پس جزء خیابانهای ایران نیست؟
مرتضي
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
36
اين سخيف گويي هاي پس از اين جنايت از سوي برخي غير مسيولان و مسولان ، بيشتر از خودجنايت ، اعصاب مردم را به مي ريزه ،...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
بايد چنين مسئولاني را دادگاهي كرد عقل يك بچه هم ميرسد كه نه اين تجاوز كه هيچ تجاوز به عنفي را نميتوان توجيه كرد چه طرف لخت بوده چه نبوده چه در باغ بوده چه در خيابان چه مست بوده چه نبوده چه افغاني بوده چه امريكايي چه مسلمان چه يهودي چه.... شعور مسئولان كجا رفته؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
31
رفتار اين اراذل وحشي ترين رفتارهاي حيواني است كه يك فرد مي تواند انجام دهد هيچ توجيهي هم ندارد، واي به حال مملكتي كه پليس آن به جاي عذرخواهي از قصورش مردمي كه مورد ظلم واقع شدند را متهم مي كنه!! واقعاً خجالت آوره، يه لحظه خودتون جاي پدر اين زنان يا شوهر آنان قرار دهيد، با اين توجيهات مفتضحانه فقط چراغ سبزي به اين دست اراذل نشان مي دهيد كه به اعمال وحشيانه خود ادامه دهند !!!
وحید حسینی
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
9
چرا نظر من درج نکردی ترسیدی؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
30
واقعا خجالت آوره که چنین مسئولینی داریم و بدتر از اون سایت هایی مثل شما! اون خانمها و آقایون در هر شرایطی که بودن ... باز هم چیزی رو توجیه نمی کنه , پس وظیفه پلیس چیه؟ اینکه دو نفر اینقدر خیالشون راحت باشه که زنگ بزنن چند تا از دوستاشون بیان , به یه مهمونی حمله کنن و اونقدر پستی به خرج بدن با هیچ توجیهی قابل اغماض نیست
ناشناس
|
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
30
یاد آن روایتی افتادم که از پای یک زن خلخال رو باز کردند و امام علی گفته بودند اگر مسلمانی این را بشنود و از قصه بمیرد روا است . ( نقل به مضمون ) .حالا ما چی . آقایان حالا شاکی رو در جایگاه متهم قراردادند. وای بر ما و وای بر مملکت ما که این چنین مسئولینی دارد . .
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
38
این صحبت ها خیلی خطرناکه از فردا عده ای به مردم تجاوز می کنند وقتی خواستند بگیرند می گند اینا بی حجاب بودند و ........
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
مگه تو کرمان دختر پسرها رو نکشتند و گفتند چون ارتباط نامشروع داشتند حکم و خدا رو اجرا کردیم چی شد؟ با عوامل اون قتلها چکار کردند . اینم روش از این به بعد اراذل میدانند که در سایه حمایت نیروی انتظامی و امامان جمعه میتوانند به هرکس که مطابق اعتقادات ایشان رفتار نکرد تجاوز کرد
ناشناس
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
5
اینا مهم نیست ...مهمه
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
36
3
عجب سایت بیطرف و صادقی؟!من کاری به کثافت کاری دو طرف ندارم برام جالبه همه ی خوانندگان شما تشنه به خون متجاوزین به این اشخاص محترم هستند!!
پاسخ ها
a@yahoo.com
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
اين خواست هر انساني هست كه با اين حيوانات برخورد شود. كساني كه با وحشي گري به ناموس مردم تجاوز مي كنند

ضمنا امنيت بايد وجود داشته باشد حتي براي بي حجابان

شما چرا كاسه داغ اين جانوران شديد؟
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
فکر کنم خودت یکی از اون ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ببخشید جسارتی به شماشده؟ چرا دست وپاتو گم کردی نکنه ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
حالا شما چرا ناراحتی؟
ناشناس
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
47
دغدغه اصلی نیروی انتظامی جمع آوری دیشهای ماهوارای است. رادان گفته حتی اگر مردم خانه نباشند با راپل از دیوارشان بالا میرویم.
امنیت مردم فعلا در اولویت نیست.
اراذل روز روشن خفتگیری میکنن ، با چاقو آدم می کشند و شبهادختران را از خیابانهای پایتخت می ربایند و نیمه شب در اصفهان زن باردار را جلوی چشم شوهر و در حریم خصوصی میدزدند و مورد تجاوز قرار میدهند.
ای وای من..............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
با راپل می ریم دیش جمع می کنیم!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
23
یک واکنش وحساسیتی هم به خواب عمیق جان برکفان!!نیروی انتظامی داده شود که نه ازرقص وپایکوبی وشرابخواری اطلاع داشته اندنه ازتجاوز.
پاسخ ها
iهما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آی گفتی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
نه بااولیش کاردارن اما دومیش آزاده!!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
20
اگرنیروی انتظامی آماردرست ومنصفانه ای بدهد اکثرنیروهایش مشغول نوشتن جریمه به خودروهاهستندودراین راستاسازماندهی شده اند گویا مشکل جامعه همین یکمورد است!!
فريد
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
29
شبها كه ما بيداريم آقا پليسه مي خوابه ، اون خواب خوش مي بينه ما دنبال شكاريم ......
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
25
نیروکم دارید؟درحالیکه نیروی زمینی ارتش میتوان گفت مسئولیتی درجامعه ندارد. مرزهارابسپارید به ارتش ، ناجاراازمرزهابیاریدبه این کارها.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جریمه کردن ماشینها مهمتره یا تامین امنیت؟ معلومه که جریمه کردن ماشینها! چون تا دلت بخواهد مامور برای این کار داریم!!
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آفرين كه فكر بسيار عالي داري اي كاش بعضي از مسئولين هم خوش فكر باشند ارتش از مرزها و ناجا امنيت داخلي را به دست گيرد تازه سپاه پاسداران هم بيكار است به كمك هردو بيايد براي جريمه كردن مامور به اندازه كافي هست اما برا دفاع از نواميسس !؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
.....به به! همه چی سرجاشه!
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
34
این اتفاق 18 روز قبل با تجاوز به 14 زن اتفاق افتاده و پس از تجمع مردم - علنی شده است . و میگویند افراد هم شناخته شده اند
ناشناس
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
27
چطور نيروي انتظامي براي جريمه كردن ماشينهاي مردم سر هر چهار راهي شش تا مامور گذاشته اما براي تامين امنيت مردم نيرو ندارند
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
33
مسئولان باید سعی کنند حقوق انسان را درک کنند جدای از اینکه این انسان دین دارد یا خیر آقایان و خانمها ما اصول انسانی را زیر سئوال می برید !!! آیا هموطنان خود را به خاطر نو حجابشان محکوم به تجاوز می کنید؟ در کجای کیش و مذهبتان چنین حکم کرده اند؟؟؟ آیا شما به دین الله هستید یا شیطان را در لباس معبود می پرستید؟؟؟؟!!! شرم بر شما
ناشناس
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
12
مسول بی عرضگی شما انها هستند انها در ملا عام کاری انجام نمیدادند و شما قصور کردیدالگی خودشان را مقصر نکنید شما موظف هستید امنیت بر قرار کنید انها در ملا عام عریان نبودند از کجا نتیجه گرفتید که انها عریان بودند حتما ...که اینگونه کارشان را درست انجام دادند انها در باغی در بسته در خلوت خودشان بودند که عده ای اوباش ریختند انجا و این شده که میبینیم بجای توجیه وظیفه تنان را انجام دهید ... اینکه حتما به دختر هاشمی هم هتاتکی شد و شما گذشت کردید این بود که ایشان نیمه برهنه بودند شما ... ناموس مردم امنیت ندارد هرکس به ناموسش تعارض شد میگید عریان بوده طرف نمیگید ما ... بودیم شما از داخل خانه طرف چه اطلاعی داشتید اوباش گفتند و شما بیان میکنید
یک ایرانی
|
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
9
بی کفایتی و عدم مدیریت و ریخت پاش و فساد اداری و فقر وبیکاری باعث اینگونه فجایع است چرا در کشور عربستان که وهابی و مزدور امریکا هستند دزدی و تجاوزو تعدی و رشوه خواری و رانت و قاچاق مواد مخدر روی نمیدهد؟چون همان ... را به کمال اجرا میکنند مامور دولت اگر رشوه بگیرد و یا مواد قاچاق کند در جا اعدام میشود ... ایا در ایران قانون برای همه اجرای میشود؟ یا مرگ خوب است اما فقط برای همسایه و افراد ضعیف ؟و هر وقت هم کم اوردیم و قانون رادرست اجرا نکردیم از دین مایه میگذاریم و انرا که لطمه خورده وصدمه دیده بیحجاب و بی دین میدانیم !ایا حضرت علی به زنی یهودی که خلخال را از پایش در اوردند فرمود حقشش بود چون خوب خودش را نپوشانده و پایش معلوم بود دزدان این بلا را سرش اوردند؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
14
نتيجه اخلاقي اين خبر اين است كه هر كه بي حجاب بود و شرب خمر كرده بود بايد توسط اراذل بهش تجاوز بشه و اون متجاوزين هم بايد اعدام بشن. و نيروي انتظامي هم مثل بقيه موارد همچون داستان سعادت آباد كه يك جوان كشته شد بايد راست راست بگرده و فقط نگاه كنه.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
11
حريم خصوصي بود و به هيچ كس ربطي ندارد .
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
4
بعد از اعدام تجاوزکاران فکری هم برای غریزه جنسی جوانها بفرمایند تا نیاز به توجیه غیر منطقی تجاوزکاران نباشد
ناشناس
|
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
7
به اقایون محترم نیروی انتظامی بفرمایید به هیچ وجه نیرو کم ندارین اگر داشتین سر هر چهار راهی توی همین اصفهان این همه پلیس ....که برای رفع بی کاری به مردم گیر الکی میدن یا......
ناشناس
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
9
وقتی قانون مملکتی که توسط نخبگان نوشته شده کوچکترین ارزشی برای حریم خصوصی قایل نیست از مشتی دزد و متجاوز چه انتظاری دارید؟
ناشناس
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
16
تو امریکا یه زن خدمتکار "ادعا" کرد که رییس یه نهادی قصد تجاوز بهش رو داشته طرف رو دستگیر کردندو گفتند اگه ثابت بشه بیست سال باید آب خنک بخوره...بعد اینجا طوری از لباس زنهای قربانی صحبت میشه و از خودشون رفع مسوولیت می کنند که آدم نمی دونه چی بگه...آن وقت از صبح تا شب در مورد بی احترامی غرب به زنها سخنرانی می کنند!!!!
مونا
|
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
2
17
نمی دونم از کجا فهمیدین مست بودن؟؟؟ از کجا فهمیدین عریان بودن؟؟؟ مگه اونجا بودین؟
گیریم که مست بودن که نبودن آیا این مجوزی برای این حیوونا نیست که هر کاری دلشون خواست انجام بدن؟؟
نمی شه یک بارم شجاع باشینو بگین ببخشید
حق با مردم تا این حرفای چندش آورو بزنین
ناشناس
|
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
18
3
ديديدگفتم كرم ازخود درخت است.حالاشماها هي سنگ اين احمق هارو به سينه بزنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آره یه مشت کرمید که دارین زیادتر می شین ازپستوهای عقده های جنسی تون کم کم درمی آیین چیزی روکه سالها انکارش کردین وسرکوبش دیگه نمی تونین کنترلش کنین منبعدزنان امنیت ندارندچون شماکرمها .......
شهروندمعلم
|
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
8
هیچ توجیهی پذیرفته نیست .توجیه کننده مثل شریک جرم است بدحجاب بودند یاهرکوفتی خورده بودند درملک خصوصی خودشان بوده است .بااین توجیهات گرگهای هارهارتر می شوند.وبه خوداجازه می دهند که امنیت جامعه را برهم زنندمنصف باشیم وفکرنکنیم که همه می توانند ابوذرباشند یاسلمان .
شهروندمعلم
|
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
4
خبررسانی دراین موارد موجب می شود
تاافرادخاطی احساس امنیت نکنندازسایت فردا تشکرمی کنم.
علی
|
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
5
برای مسئولین. وانگاه خدا توجیه افرید
ناشناس
|
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
16
اصلا من میگم همه اون خانم هایی که مورد تجاوز قرار گرفتند رو بگیرید و در ملع عام اعدام کنید تا دیگه ناموس مردم جرات این رو نداشته باشن که مورد تجاوز ارازل قرار بگیرن . خوبه ؟ شرم کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
عزیزم شوخی نیست این کارهم ازشون برمیاد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
مگر در قضیه ی دانشگاه زنجان آن دختر دانشجو نبود که محروم شد؟ مگر آن آقای دکتر مقدس مآب الان راست راست نمیگردد؟
علي
|
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
13
شرم بر شما كه حتي افراد در حريم خصوصي خودشان هم محدودند .
نمي توانيد اداره كنيد چرا 50 درصد سر پوش مي زاريد .
ماليات مي دهيم امنيت داشته باشيم.
مسئولين هم بايد مثل اوباش تنبيه شوند .
جرم آنها هم دسته كمي از آنها ندارد
ناشناس
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
9
مسئولين أكر خودشان به حقوق مردم تجاوز نكنند كه متاسفانه هر روز بيشتر مي شود انكاه مي توان تصور كرد كه انها قادرند يا لااقل مي خواهند جلوي اوباشكري و هرج و مرج را بكيرند و حقوق مردم را محترم بشمارند. اينها دنبال توجيه كار خودشان هستند و كرنه در حريم خصوصي مردم وارد شدن و تجاوز كردن كه توجيه نمي خواهد و نمي طلبد بي عرضكي اقايان است و لاغير. وأي به روزي كه بكندد نمك  
ناشناس
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
2
تو جامعه ای مثل ایران نباید شاهد چنین بی امنیتی هایی باشیم. ولی افرادی که چنین رفتاری می کنن نباید انتظاری جز این داشته باشند. چون حیا و عفاف امری دوسویه است.
هیچ کس
|
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
8
این حیوانات حتما باید اعدام شوند.
اگر آمریکا بود شاید اعدامشون نمی کردن ولی تو زندان بلایی سرشان می آوردند که روزی صد بار آرزوی مرگ کنند و در آخر خوده طرف خودکشی کنه.
ناشناس
|
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
7
اگر افراد این خانواده به غرب پناهنده شدند و جلوی دوربین تلویزیون ها دادخواهی کنند حق دارند یا نه؟ شما که بعد از تجاوز آ«ها را بی ناموس هم می کنید.
ناشناس
|
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
3
اصلا هيچ كدوم از شماها ميدونيد خميني شهر كجاست؟
خميني شهر شهريه به شدت مذهبي.
تو اين شهر براي مراسم عزاداري سيذ الشهدا از يك هفته قبل از محرم به استقبال محرم ميرن و تا يك هفته بعد از ماه صفر از عزا در ميان.(البته كانون قمه زني هم همونجاست)
مردم شهر بسيار متعصب هستند.شايد اگه اين اتفاق در هر جايي ديگه افتاده بود مردمش اينقدر اشفته نميشدند كه در اين شهر.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
khomeini shahr ,najaf abad,shar reza va.... hame ham az mazhabi tarin shahraye esfahanan ham ..... adama ra daran
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
بیشترین تعدادقمه زنی راداراست
قمه زنها نیز که معلوم الحال هستند
یکی از دوستانم ازاهالی انجاست
هروقت با ماشین باهم بودیم موتور سواری را
که می دید می گفت اینجا سده است
قوانینش مال خودشه
مواظب باش
راستی کاش به جای اینهمه عزاداری یک کلام امام حسین را سرمشق زندگی می کردیم
که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
ضمنا رانندگان اتوبوسهای خط خمینی شهر هم افتضاح ترین رانندگی را می کنند تامسیر اصفهان تاکنون هم چند نفر را کشتند که دراین مورد واقعا پلیس مقصر وغافل است
ناشناس
|
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
14
وقتیکه مسئولان امنیت و استان فقط روی شرب خمر و بی حجابی و... تکیه میکنند آدم به قضیه روی داده شک میکنه که نکند این یک سناریوی از قبل نوشته شده و با ببازی گرفتن یک عده اوباش این جنایت را آفریدند که از مردم بنا به دلائلی زهر چشمی گرفته باشند ! چون این رویداد مهلک هیچگونه توجیهی برای اینگونه اظهار نظر ها ی مغرضانه نمیگذارد ! این مسئولان لا حق و بی کفایت اگر این بلا به سر یکی از عناصر خودی پیش میامد تا کنون چوبه های دار را هم بر پا کرده بودند و از چپ و راست فتوای اعدام صادر میکردند !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ایکاش امثال تو زیادبودند به خدا که حرف هوشمندانه ای زدی به قولی زدی وسط هدف!ایول
ناشناس
|
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
11
کجایی ای علی مرتضی
کجایی ای که فرمودی اگرکسی داستان درآوردن خلخال را ازپای دختر یهودی بشنود واز غصه بمیرد جای شگفتی نیست
کجایی تا اینک فریاد وااسفا بر ان بخشدار وبقیه نامسولان بر آوری که از اصل موضوع غافل گشته ودر مقابل چنین جنایت فجیع مرگ آوربه تحقیر وتقصیر ستم دیدگان می پردازند
ننگ وشرم بادتان ای ... دنیا پرست
حسين
|
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
10
اوف بر كسي باد كه كوتاهي بر امنيت اجتماعي و نواميس مردم مي كند نيرو كم دارند بهانه است در جاده ها قدم به قدم براي جريمه كردن نيرو وجود دارد در وسط كوير در گرماي 50درجه مامور نشسته و دوربين به دست منتظر جريمه كردن اما نواميس مردم آسايش ندارند ضمنا بايد از خدا ترسيد اينكه آنها مست بودند و ظاهر بد حجابي داشته اند از كوتاهي نيروي انتظامي چيزي نمي كاهد خواهرم كه به تو در خميني شهر ظلم شده است من با تو و همسر و برادرانت همدردي مي كنم و اميد دارم جنايت كاران را به سزاي اعمالشان برسانند
...........
|
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
13
تاكي مي خواهيد اخبار را تحريف كنيد

و بي امنيتي كشور را توجيه كنيد

ميهماني كاملا فاميلي

4 مرد
4 زن
2 دختر
1پسر 12 ساله

تا كي دروغ ننگ بر شما
پاسخ ها
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ba salam man ba doste aziz movafegam mage mise toye bag va dar jame kososi chador sar kard???hokm fagat edam?????????
عاطفه
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
19
5
می تتونستن خبر مرگشون هرکثافت کاری دارن بی سر وصدا بکنن که کثافتهایی مثل خودشون فکر نکنن مجلس خودمونی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
خیلی بی تربیت هستی و واقعا تا نوک دماغت رو بیشتر نمیبینی اگه فکرت تا این حد بیشتر قد نمیده پس نظر نده خانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
..... تویی که بدون دانستن حقیقت ماجرا بازی میخوری و قضاوت میکنی! میترسم خداوند جواب این .... را بد بدهد! بترس از آن روزی که گیر یکی از این ها بیفتی و طرف ملاحظه ی ......را نکند! آن موقع بیا ثابت کن که کرم از من نبوده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مثل بعضی‌ها که بی‌سروصدا..... می‌کنند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
شما .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
......كه نامت نهندادمي
soode
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
8
درسته که وضعیت نامناسب اون خانمها موجب تحریک اون اراذل شده اما اون خانمها توی خیابون که نبودن توی یک ملک خصوصی بودن.توجیهی برای تجاوز به ملک خصوصی افراد(حالا به هر دلیلی) وجود ندارد.
77
|
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
11
1
من به صاحب یک باغ که همچین مراسم خودمانی در آن برگزار میشد وتا ده باغ آن طرف تر صدای حریم خصوصی آنها شنیده میشد تذکردادم که مزاحمت برای همسایه ها ایجاد کرده اند وممکن است چنین اتفاقی برایشان حادث شود امیدوارم مطلب شمارا بخوان ودرس بگیرد
77
|
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
4
من به صاحب یک باغ که همچین مراسم خودمانی در آن برگزار میشد وتا ده باغ آن طرف تر صدای حریم خصوصی آنها شنیده میشد تذکردادم که مزاحمت برای همسایه ها ایجاد کرده اند وممکن است چنین اتفاقی برایشان حادث شود امیدوارم مطلب شمارا بخوان ودرس بگیرد
سپيد
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
19
مثل اين ميمونه كه تو تو خونه ات باشي ....بيان بريزن بهت تجاوز كنند...واي بر اين مملكت كه اصلا سرم داره سوت ميكشه وقتي اين نظرات مسخر ه رو ميخونم.....اخه انسانيت هم خوب چيزيه.....اصلا چرا بايد دوتا مرد سرك بكشند ببينيد در باغ همسايه چه خبره؟
لعنت لعنت لعنت
طراوت
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
4
با سلام
دوشنبه سردار کرمی با خبر نگار ها مصاحبه کرد. بنده به عنوان خبرنگار جام (جامعه اسلامی مهندسین) حضور داشتم.
1- عکس ها گرفته شده توسط افراد داخل باغ نشان از یک مهمانی ساده خانوادگی می داد. که سردار چند بار بر این موضوع تاکید کرد و گفت این جمع یک محفل کاملا خصوصی بوده و هیچگونه پارتی یا جشنی نبوده است. وی گفت: همچنین جامعه اسلامی به مکان و حریم خصوصی احترام میگذارد و مداخله ای ندارد.
2- داخل عکس ها چند خانم بی حجاب (بدون روسری و دامن کوتاه)حضور داشتند و دور سفره مشغول صرف شام.
3- همچنین 2 نفر از ارامنه هم حضور داشته اند.
4- 7 نفر مرد و 6 نفر زن قربانی حادثه
5- متجاوزان 12 نفر به علاوه 2 نفر راننده و نگهبان باغ کناری به غیر از 2 نفر بقیه مجرمان سن زیر 25 سال داشتند.
6- ساعت 12:08 دقیقه شب به پلیس خبر داده میشود که 6 دقیقه بعد پلیس حضور پیدا میکنه
7- مردها به علت همراه داشتن پاسور و مشروب می ترسند و احتمال اینکه طرف مقابل پلیس هست حرفی نمی زنند و شروع به درگیری نمی کنند.
شاید هم به دلیل تعداد مجرمین امکان درگیری نبوده است.
8- عکس محل زندانی شدن 7 نفر مرد نشان می داد داخل اتقاقی گلی حبس شدند که درب آن هم چوبی بود.
9- همه متهمان تا ظهر فردا شناسایی میشوند که 5 نفرشان بلافاصله دستگیر می شوند.
10- عدم خبر رسانی به علت دستگیری 7 متهم دیگر بوده که وقتی پلیس در استانی دیگر به آن ها میرسد. خبررسانی مردم باعث فرار کردن آن ها میشود.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
9
تا وقتی که شبکه های فارسی وان ومن و تو وامثالهم مخاطب خود را در بین نسل جوان و زوجهای جوان شکار کرده وآنان را سشتشوی مغزی در جهت ایجاد روابط نامشروع وبی بند باری میدهد و این مخاطبان نیز با کمال میل پذیرای آنها هستند باید یا شاهد این جنایتها باشیم یا برای هر واحد مسکونی یک مامور قرار بدیم.این شبکه ها مانند تف سر بالا هستند که مدتی طول میکشه که برگرده پایین .از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
دوباره... ربط دادن به شقیقه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
چه ربطی داره؟ در هلند که به هیچی معتقد نیستند و از تلویزیون ملی پورنو پخش میکنند و مردمش هم حجاب ندارند مردم اینقدر انسانیت دارند که کمترین آمار تجاوز و کثافت کاریهایی از این قبیل رو در دنیا داره اونوقت اینجا که مردم اینهمه ادعای اخلاق و اسلامشون میاد اینقدر مردمش سست عنصر و انسانیت و اخلاقشون تعطیل شدست که حالا نشان دادن چندتا زن بی حجاب و بد لباس از ماهواره اونارو تبدیل به حیوان کنه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
حالا ربطش بدین به تنها دلخوشی مردم! به ماهواره به حجاب به خنده به جشن بعدش هم اون متجاوزین لجن رو تطهیرکنین ودرنهایت ازشون قدیس بسازین!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
دلتو به همین اراجیف خوش کن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دانشمند چه ربطی به کاناله من و تو داره؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
13
به نظر من هر کس می تو نه توی حریم خصوصی خودش هر کاری که دلش می خواد انجام بده و کسی هم نمی تونه اون ها رو مقصز جلوه بده.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
11
انجام امور ذیل از طرف نیروی انتظامی در قبل زمینه ساز این اتفاق بوده است.
- ورود به ملک شخصی افراد در هنگام برگزاری جشن های خصوصی
- عدم ارائه کارت شناسایی ، مدرک و مجوز ورود و عدم استفاده از لبلس فرم در بسیاری از موارد
- حتاکی و استفاده از الفاظ زشت هنگام انجام ماموریت که امکان تشخیص ایشان را ار اراذل و اوباش دشوار می نماید
ناشناس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
9
2
اين يك تسويه حساب شخصي بوده سر قماري كه شنيده ميشه يكي از اين آقايون باخته بوده و اين نقشه از قبل حساب شده برنامه ريزي شده و اين افرادي كه به اين خانواده حمله كردند اصلا از اوباش و ارازل نيستند همه از سرمايه داران خميني شهرند و با نقشه قبلي اينكارو كردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
دیگه چی؟هی قاستان نامه(دروغنامه) بنویسین وبخونین!هردم یه قصه جدید براتبرئه کثافتهای متجاوز!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
بخواب بابا پوآرو!
نادر
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
3
کی گفته در حریم خصوصی هر کاری می شود کرد ؟ اول معنی حریم خصوصی را بدان . بسیاری از کارها در حریم خصوصی انجام می شود که زیانش به دیگران و جامعه می رسد که باید مردم و مسولین مربوط مطالبه کنند . در حریم خصوصی فقط کارهای خصوصی آزاداست و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
این ها از کجا فهمیدند در باغ چه خبر بود؟
نادعلی
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
13
3
چنانچه تیتر خبر درست باشد همه اتفاقات ناشی از 8نفر مرد شروع می شود که با 20 زن بودند و از طرفی شرایط لازم و احتیاط کافی برای ایجاد فضای امن فراهم نکرده و از طرفی مست و نیمه عریان بودند . در چنین شرایط و فضای ناسالم خیلی هم نباید جوان همسایه را اراذل و اوباش نامید . قطعا باید به جرائم این نه چندان خانواده ها هم رسیدگی کرد تا موجب تخلف دیگران نشوند . ضرب المثل معروف اینکه درب خانه را فقل کن همسایه بیچاره را دزد نکن . مجددا تاکید میکنم چنانچه تیتر خبر درست و صحیح باشد در غیر اینصورت ......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آره؟؟؟ لازم شد که یه دور بری همین کشورهای همسایه تا ببینی که اشکال کار ما کجاست!
سارا
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
7
واقعا چی داره به سر جامعه ما میاد؟؟چرا آمار تجاوز روز به روز بالا میره ؟مگر این متجاوز ها خبر اعدام متجاوز های قبلی نشنیدن؟؟
افشین
|
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
6
مگر در زمان پیامبر زن یهودی در مدینه مسئولیتش با مسلمانان نبود چرا بی کفایتی .....ی روبه گردن بی حجابی می اندازید
ناشناس
|
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
7
ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که به ما می‌آموزد «مورد تجاوز قرار نگیریم»به‌جای این‌که بیاموزد «تجاوز نکنیم»
محمد حسين بيات
|
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
11
0
اين نظر يه پردازان بالا افاضاتي فرموده اند وبايد بفهمند بعضيها . جواني كه در سن انچناني است . يك كپسول شهوت است اگر شرايط اماده شود ...... شماها بايد اول لعن را بر بي غيرت هايي بفرستيدكه اين شرايط را اماده مي كنند وبقول بعضيهادر ملك خصوصي....... وچقدر هم خصوصي كه گله اي اراذل از ان باخبرند اگر عمومي بود..........چرا خر را گرگ خورد از خريت اش
پاسخ ها
بهرامي كميل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آقاي بيات محترم بين تجاوز فردي با تجاوز گروهي خيلي تفاوت وجود داره كه همة آن نظريه پردازان بالايي ميفهمند و تو نمي فهمي. كپسول شهوت چهارده نفر باهم تركيده و جلوي برادر و شوهر و فرزند طرف به زنه تجاوز كردند. اين نوع تجاوز در هيچ كشوري به جز افغانستان و پاكستان و ايران سابقه نداره. در ضمن خاك بر سر اون حجابي كه بخاطر ترس از تجاوز رعايت بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
فعلا که شما نظریه پردازی کردی! امیدوارم سر ناموس خودت چنین بلایی نیاید و خداوند جواب این یاوه سرایی ات را ندهد که بد میشود!
معلمی
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
8
این خانواده بیشتر زن و شوهر بودند ودر ملک خصوصی جشن بپا کرده بودند واین که مسولان استان تاکید می ورزند کشرب خمر داشتند وبی حجاب بودند و می رقصیدند بنظر می رسه که متجاوزین از یک جا خط می گرفتندودست به چنین جنایتی زدند واین حیوونا رو همه مسولین شهر می شناسند واین یک نوع تسویه حسابمحسوب می شه،وآن آقای ناشناس وقتی میگه هر و طرف مقصره اگر در ملک خصوصی ات به زن حامله ات تجاوز میشد باز همین نظر را داشتید.
شيرزاد
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
7
اينجا كجاست رواندا سومالي سودان يا دارفور ؟؟!!اينجا اصفهان پايتخت تمدن و فرهنگ اسلامي است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدي
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
0
كاش نظر خبرنگار جامعه اسلامي مهندسين (طراوت) را طوري high light ميكرديد كه همه خوانندگان بخوبي آن را مشاهده كنند درآن صورت اظهارنظرها احتمالا متفاوت بود
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
2
اون اراذل و اوباش خیلی پست، خیلی کثیف، و شایسته همه لغات زشت نا نوشتنی هستند و اعدام حقشونه.
اما وقتی کسی با سرعت غیر مجاز توی بزرگراهی لایی می کشه و مثلاً فرض کنیم چیزی هم مصرف کرده باشه اون موقع اگه تصادف کرد و شل و پل شد ممکنه هر بلایی سرش بیاید : قطع اعضا، قطع نخاع، شاید هم مرگ! توی اینجور مواقع کسی نمتونه بگه این آدم حقش نبود که این بلا سرش بیاید چون اتفاقی که افتاده ربطی به اندازه بد بودن عملش نداره به این میگویند نتیجه طبیعی عمل. پلیس هم اینجا مقصر نیست چون قبلاً همه جوره هشدار داده.
پلیس که نیمتونه توی همه کوچه ها و سر دیوارهای همه خونه ها مأمور بگذاره!!!
اگر هم می بینیم توی جامعه این همه بی اخلاقی بالا رفته باز همه ربطی به پلیس و ... نداره.
وقتی می گویند به هر چیزی نگاه نکنید، به هر چیزی گوش نکنید، هر چیزی را نخورید، شوخی می گیریم و پشت گوش می اندازیم و مسخره می کنیم. به میزانی که مردم جامعه ای از اخلاق و معنویت فاصله می گیرند به همان اندازه هم باید منتظر این دست فجایع باشیم. مگر قدیم تر ها پلیس توی هر کوچه و پس کوچه ای شعبه داشت؟!
این خبرهای تأسف بار اخیر همه حاصل تهاجم وحشیانه رواج دهنده تمایلات آنارشی گونه توسط غرب استّ. خشونت، شهوت جنسی افسار گسیخته و رواج فحشا و عادی جلوه دادن آن، سست کردن بنیان خانواده ها و ... . آن اراذل و اوباش کثیف یک شبه این همه پست نشدند! مراقب خودمان باشیم. شیطان گام به گام قدم بر می دارد.
فردا خواهش می کنم اینو منتشر کن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
شما یا غرب را ندیدی یا کلا صم بکم عمی هستی!
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
5
آقايان محترم آيا راضي مي شويد وقتي .......دون حجاب است كسي به ايشان تجاوز كند؟ آيا اين باغ حريم خصوصي اين افراد نبوده؟
چند روز ژيش اتفاق وحشتناكي در شهر ما افتاد كه متاسفانه هيچ كس خبردار نشد ...... آيا به نظر نمي رسد كه امنيت در جامعه ما مفهوم خود را از دست داده تا آنجا كه ديگر حريم خصوصي افراد اهميتي ندارد؟
........
ناشناس
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
6
راپل يادتون نره خيلي مهمه راپل ......
حق
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
12
فقط متاسفم براي بعضيهاكه مقصر را در يك باغ خصوصي جستجو مي كنند اگر اينطور باشد خانمها در خانه بايد با روبنده حركت كنند مبادا از پشت پنجره مردي آنها را ببيندو هوس كند...پس امنيت واخلاق اسلامي كه ميگوييم چه شد
ناشناس
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
4
من نمیدونم چرا بعضیها نیروی انتظامی را مقصر میدانند برای من توضیح بدید پلیس از کجا میتوانسته متوجه بشه در آن باغ چینین اتقاقی افتاده یا قرار است اتفاق بیافتد که بعدا بخواهد جلوی آن را بگیرد ! لطفا کلی گویی نکنید بلکه راهکار پلیسی ارایه بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
وقتي پليس سرگرم كاراي ديگه مثل جمع آوري ماهواره يا گير دادن به جواناست و از وظيفه اصلي خودش كه ايجاد امنيت هست غافل ميشه اراذل و اوباش انقدر گستاخ مي شوند كه دست به هر جنايتي بزنند حالا متوجه شدي چرا همه از پليس شكايت دارند
حقی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
اخه همش از خودشون تعریف میکنن ومیگن جاهای دیگه امنیت نیست در اروپا فلانه در امریکا بهمان
فري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
پليس نمي دونسته ......!!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
14 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که قرار بوده شناسنامه دار باشن و تحت نظر باشن اونم تو یه شهر کوچیک نه تو یه کلان شهر جرعت میکنن یه همچین کاری بکنن!!
لابد تقصیر منه دیگه!!
ناشناس
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
ببينيد در اينكه نيروي انتظامي ما ضعيف لست و هميشه دنبال مواردي است كه .....داشته باشد شكي نيست . اين حادثه يك اتفاق نيست بلكه نمونه اي از هزاران مورد ناگفته اي است كه هر روزه در گوشه وكنار اين مملكت و حتي در مركز آن تهران در حال اتفاق افتادن است و زنان و دختران از ترس آبرو دم بر نمي آورند . اين جرقه اي از آتشي است كه در خصوص مسائل جنسي در اين كشور شعله ور است . من به واسطه كارم به بسياري از كشورها سفر ميكنم . متاسفم كه بگم عليرغم ظاهر جامعه ايران , هيچ كشوري به اندازه ما نگاههاي آلوده و تفكرات پليد در خصوص مسائل جنسي ندارد . موضوع خيلي جدي است ولي حيف كه مثل همه مشكلات اين مملكت هيچ مسي دنبال ارائه راه حل نيست . فقط ميشود گفت متاسفم از اينكه در ايران زندگي مي كنم و ميترسم از اينكه همسر محجبه من با فرزندم مجبور باشد دقايقي را براي سوار شدن به تاكسي كنار خيابان بايستد !!! هيچ حيا و آبروي براي افراد باقي نمانده پس از اين اتفاقات بايد منتظر شنيدن اخبار تجاوز به محارم هم بود . از ما كه گذشت ولي بايد فكري به حال آيندگان كرد
مظلوم
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
به خدا نه طرف اراذلم نه طرف دسته دوم فقط هرکسی میگه اقایان اراذل از روی غریزه دست به این کار که چه عرض کنم زدند اگه مرد ناموسشا با یک لاحاف کرسی ساعت 8شب بدون بادیگارد یک لحظه بیرون درب رها کنه ان وقت چوب عدالت برداره بگه مست و اریان بودن
مظلوم
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
1
آقای ناشناس درست میگن پلیس از کجا متوجه مشکلات بشه باید خودمون پلیس باشیم , راستی اون وقت پلیسها باید چکاره شن؟ برادر ناشناس هر کسی باید فوریت و شرایت کاری خودشرو بدونه تا کمترین حدر رفت زمانی را داشته باشه نه 45 دقیقه تاخیر
مظلوم
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
تو خبرها امده میهمانان باغ در حال رقص و مستی بودن وحال طبیعی نداشتند یکی از علتهای وحشی گری این بوده پس از این به بعد حمله و تجاوز به محلهائی مثل مرکز توانبخشی آزاد میباشد چون همه انها غیر طییعی هستند پس با اجازه.....
علی
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
1
اولا برای برگزاری جشنهاتون با نیروی انتظامی هما هنگ کنید . دوما لازم نیست که اون قدر مشروب بخورید وداد بکشید که همه همسایه هاتون رو خبر کنید اصلا شاید خواب باشند. وبعد اینکه این چه جشنیه که 20زن و8 مرد توشن یه تناسبی حتما این ارازل هم یه چیزی دیدن که حریص شدن.
ali
|
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
0
شبا که ما میخوابیم / آقا پلیسه بیداره
ما خواب خوب میبینیم / اون دنبال شکاره
آقا پلیسه زرنگه / با دزدا خوب میجنگه
ما پلیسو دوس داریم / بش احترام میذاریم
ناشناس
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
1
به نظرمن زنها هم مقصرند .اشرارتحریک شده ونتونستن خودشون را کنترل کنند
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
0
...میبنی؟یا هنوز کوری؟؟؟؟
ایرانی
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
2
هیچ آدم طبیعی این کار را انجام نمیده توی متن خبر آمده مهاجمین سابقه دار بودن تکرار به جرم نشانه بیماری است وقتی 14نفر سابقه دار با هم جرم انجام میدن نشانه خطر بزرگی برای کشور اینها بیمار بودن باید بگردیم ببینیم علت این بیماری که منجر به این وحشی گری جنسی شده چیه؟
ناشناس
|
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
مملكتي كه به زندانيان خودش تجاوز ميكنه مطمئنا از شنيدن اين خبر زياد هم ناراحت نميشن. من حس ميكنم نوعي جنون جنسي در ميان جامعه رواج دارد كه ناشي از سركوب ميل جنسي است. اين عقده در ميان زمامداران ما هم ديده ميشود به همين دليل است كه در هر موقعيتي ميخواهند اين حس را تخليه كنند حالا ميخواهد زنداني باشد مرد باشد يا زن.
آمار جنايات و تجاوزها بيداد ميكنه....
ناشناس
|
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
0
البته اين عمل با.....هم همخواني جالبي دارد....
پریسا
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
نکنه اینم تقصیر ماهواره و بدحجابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه خودتونید !
بابا حقتونه بدتر از اینا در اتظارتونه...
تو کشوری که .....
ناشناس....
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
بابا آفرين به كله گچي نادر و نادعلي و عاطفه.... دوستان لطفا يه خورده از حجم شكرخوردنتون كم كنين...يه مدت هم برين تو يه كشور اروپايي يا آمريكايي زندگي كنين تا اينقدر ........و تكرار نكنين........ربط ندين...و انشاءاله ... ما بسي حال كنيم....
ناشناس
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
chera az in masel to sarzamin kofr (oropa) nemishe
مهدی
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
خواهش می کنم درج کنید:
آیا این سوال برای مسئولین سطح بالای اجرایی مطرح نیست که چگونه می شود در یک جامعه ی موسوم به اسلامی اخلاق و انسانیت بدین گونه افت می کند که برخی از پست مایگان این چنین به انسان های بی گناه می تازند . واقعا" چنین اتقاقات ناگوار و وحشت ناک در کشورهای غربی سابقه داشته است؟ من که مشابه این شقاوت و پستی را در هیچ جای دنیا ندیده و نخوانده ام !
بهی
|
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
1
می دونید چیه مشکل ما مسئولینه که هنوز نمی خوان بدونن که یک مجرم نباید بعد از دو روز دستگیری آزاد شود.
بد حجابی، مزاحمین خیابانی به نوامیس، معتادو مواد فروش، دزد، ارازل .مشکلات خانوادگی برخی که به این مسائل دامن می زنه. فرار از خانه و خیلی چیزها که در نهایت باعث می شود این اتفاقات پیش بیاید.در آخر نیز گرفتن وبعداز دوروز آزادی توسط مامورین.
این است....
امیر رضا
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
تو همین تهران روزی 100 تا از این اتفاقا میفته شما گیر دادین به اونجا!
آرمان
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
1
پدر یکی از این متجاوزان از تیلیاردرهای اصفهانه که ......
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
3
چه کسی دیده که این خانواده ها وضع ناجوری داشته اند آیا .... آنجا که غیر از متهمین شخص غریبه دیگری نبوده است .متهمین برای اینکه بار گناهان خودرا کم کنند این دروغ ها را سر هم کرده اند و آقایان هم برای اینکه ....خودرا بپوشانند این مسئله را در بوق میکنند
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
1
اقای ناشناس یا زن ناشناس تو تو خوه خودت زن و بچه ات یا خودت با مقنعه راه می ری حجاب داری حالا اگه کسی بیاد تو خونه ات به زمنت یا دخترت یا خودت تجاوز بکند تو مقصری چقدر تو.....کاش یکی از این ارازل یه روزی این بلا را سر خانواده ات بیاره
shahab
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید
یه سوال چرا فقط این طرح ها تابشتان اجرا میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
افسون
|
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
2
اصلا بگيريم كه آنها مشروب خورده بودند و حرمهاي ديگري را مرتكب شده بودند خيلي خوب بايد براي آنها مجازات شوند حالا يه عده ديگري جرمي را مرتكب شده اند بنام تجاوز به عنف كه در هر موردش هم 8 خانم شاهد هستند يعني چهار شاهد و بيش از آن وجود دارند كه اين 14 نفر با زن شوهر دار زنا كرده اند و شاهد هم بيش از اندازه وجود دارد پس همه آن 14 نفر دانه به دانه بايد و بايد اعدام شوند جنايت اينكه زن شوهر دار حامله و حتي يك دختر 12 ساله اين عده 14 نفر بر صد اسلام عمل كرده اند محارب با خدا هستند و بايد از صحنه روزگار پاك شوند
ناشناس
|
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
1
1
عدم توجه کافی به مسائل اخلاقی در خانواذه فراموشی معنویت
ناشناس
|
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
درابن حادثه پلیس مقصر نبوده اما پلیس در اکثر مکانها عمومی به منظور حفظ امنیت حضور نداره مثل پارکها وخیابان شلوغ که نوامیس مردم مورد ازار هستند وهنگام تماس هم با تاخیر در محل حاضر میشوند.بودجه نیروی انتظامی از سپاه کمتر است درحالی که نیرو انتظامی وظیفه حفظ امنیت مردم رادارا است .
ایرانی
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
1
کارازریشه خرابه.
ساسان
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
2
بعضی اقایان خانهها عامل تحریک انها میدانند با این نظریه مجوز به این وحشیهاو دیگران میدهند
امان
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
5
من موندم اين عكس كه توش يه نفر رو با دو تا آفتابه به گردن و جوراب تو جيب نشون دادن مربوط به كدوم قسمته ماجرا مي شه ؟؟؟
عباس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
2
قضيه مشکوک است وخيلي بو ميدهدممکن است اين افراد شرور براي اهداف خاصي مثلا ايجاد رعب ووحشت براي انجام اين عمل رذيلانه اجير شده باشند چون اين حد جسارت غيرطبيعي است وافراد شرور هم در شرارتشان حساب وکتاب ميکنند .به هر صورت بايد تک تک توسط اين خانواده ها از روي صدا وساير ظواهر مورد شناسايي قرار گيرند و در ملاء عام اعدام شوند.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
عزیز من خونه ما تو کوچه روبرو کلانتری. بیا ببین کوچه مون چه خبره... از مواد بگیر تا هرچی که فکر می کنی. روز و شبش هم فرق نداره. وقتی هم که شکایت می کنیم میگن مامور نداریم. خودتون مراقب باشین.
زرين شهري
|
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
2
بابا اينا اين زن وشوهربودند به كسي ربطي نداره كه لخت بودند يا ميرقصيدند
حمید رضا
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
2
ایا توی کشورهای خارجی شهوت نیست ومردا وزنهای اونا فاسدند وبی بندو بارن نه مردم در اونجا به قوانین احترام میگذارند و زنها رو انطور که بما نشون دادند نیستند ونجابت برای هم مرد وهم زن وجود داره
کتاب روح القوانین خدا کمک کنه فقط وبس
ناشناس
|
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
1
باید خجالت بکشید درشهری که نام بزرگان ما رو یدک میکشه این اتفاقات رخ بده
اشد مجازات را برای اونا و مسولین ومسببین این افتظاح که ابروی ما ایرانیان وپارسی زبانان ومسلمانان رو در جهان اینتر نتی را برده خواهانیم ما برای دفاع از نوامیس خودمون جنگیدیم حالا نتتونیم ناموسمون را حفظ کنیم خاک برسرمون اگه برای حفظ ناموس هم کشته بشیم حقمونه ایرانی
ناشناس
|
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
1
0
اعدام شوند
سعید
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
1
0
زنان قربانی هم باید مجازات شوند.به جه دلیل در ان وقت شب انهم به طور عریان و مست مشغول رقص و پایکوبی بوده اند.
ناشناس
|
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
0
هر چه می خواهیم از این چیزها نبینیم و نشنویم انگار نمیشود. آمده بودم یعنی جستجو کنم این مطلب آمد و از آنجا که اصفهانی هستم نتوانستم نخوانم.
همه نوشنه های دوستان را خواندم. مطلب بسیار جالب این است که یا وجود تناقض داشتن نظرات, به نظر می رسد همه این نظرات از جنبه ای درست است. حتی آن نظری که می گوید این ها حقشان بوده.
چرا؟ چه کسی گفته در این مملکت عده ای حق دارند با پول حرام هر روز با یک دختر بخوابند. مهمانی بگیرند. هر غلطی خواستند مقابل چشم هر کس بکنند و بعد یک جوان تا 30 سالگی نه بتواند زن بگیرد نه کار دارد و در 30 هم که می خواهد زن بگیرد چون ماشین و خانه خالی و باغ و ویلا ندارد همین بسیجی های نازنین و خواهران کماندو به هر دوی ایشان گیر بدهند چه نسبتی دارید شما چرا آرایش کردی و مویت پیداست و 50 تومان جریمه بده بیاد به پدرت هم بگو بیاد کارتت را از پلیس بگیره. بد آن جوان هم اصلاا از خیر دختر می گذرد می رود در خانه فیلم سوپر می بیند. البته بسیجی های مهربان هم در خواب هوری می بینند.
خوب حالا مشکل از کجاست؟ آیا پس باید به ناموس هم تجاوز کنیم؟
مشکل اینجاست همه چیز به هم مربوط است. وضع اقتصادی. اجتماعی. فرهنگ. سیاست و وقتی یک سیستم مشکل دارد اجزای آن هر چه تلاش کنند هم در مشکل هستند.
به زبان ساده تر ایران فعلا مثل جهنم است به دلیل سو استفاده از دین در راستای قدرت.
در جهنم به دنبال دلیل و اعتقاد و اخلاق نمی توان گشت باید زور داشت. هر چه بیشتر زور داشته باشی به ناموست کمتر تجاوز می کنند.
همان یک ذره اخلاقی هم که بین افراد در ایران بود بعد از این انتخابات از بین بردند.مطمئن باشید که الان ایران جهنم اشت یا فرار کنید یا جهنمی شوید با جهنم انس بگیرید و از تجاوز لذت ببرید نه خون جگر بخورید!
ناشناس
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
2
به نظر من تنها علت این فاجعه ، جدا کردن دختران و پسران از همان بدو کودکی است که امروزه تا پیش دبستانی نیز کشیده شده است. اگر دخترو پسر از دوران کودکی که هیچ خبری از مسائل جنسی ندارند با هم بزرگ شوند و قتی به سنین بالتر برسند وجود جنس مخالف برای آنها بی اهمیت است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت