مرگ 16 آمریکایی به دلیل خربزه

کد خبر: 163493

مصرف خربزه آلوده به باکتری های بیماری زا و مهلک در آمریکا جان 16 نفر را گرفت.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، ایالت کلرادو وخیم ترین وضع مسمومیتهای غذایی را در ده سال اخیر تجربه می کند و گفته می شود در دستکم در هشت ایالت آمریکا، بیماری های ناشی از مصرف خربزه مسموم، جان شانزده نفر را گرفته است. تاکنون دست کم هفتاد و دو مورد ابتلا مسمومیت غذایی به مصرف خربزه های آلوده نسبت داده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

تازه های سایت