به‌روز شده در: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۲۰۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
تعداد نظرات: ۲۰۳ نظر
وقتی به خرمدره می رود «شو» اجرا کند برگزارکنندگان این برنامه از فرط آزمندی به جای 3000 صندلی برای 4000 صندلی بلیت گران بفروشند و کودکان نازنین مردم را در یک محوطه تنگ گرد آورند و در نهایت نادانی و جهالت و بی رحمی حتی اجازه ندهند پهلوی مادرهایشان بنشینند!
خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:

نبود تفریحات و سرگرمی ها در کشور سبب می شود یک مجری زن برنامه های کودک تلویزیون که تنها هنر او این است که صدایش را ریز و زیر و میو میو می کند و من هیچ هنر خاصی در هنرنمایی ایشان ندیده ام و حتی یک دستور درست و حسابی به کودکان نمی دهد که مثلاً دست خود را پس از رفتن به آبریزگاه بشویید یا دهانتان را پس از غذا خوردن یا هنگام صبح مسواک بزنید.

 وقتی به خرمدره می رود «شو» اجرا کند برگزارکنندگان این برنامه از فرط آزمندی به جای 3000 صندلی برای 4000 صندلی بلیت گران بفروشند و کودکان نازنین مردم را در یک محوطه تنگ گرد آورند و در نهایت نادانی و جهالت و بی رحمی حتی اجازه ندهند پهلوی مادرهایشان بنشینند!

...من وقتی شرح حال کودکان مقتول و مصدوم را خواندم مرتعش شدم. نوگلان زیبا و نوشکفته و دوست داشتنی که در سراسر جهان مورد علاقه و احترام مردم اند در اینجا یا مورد آزارهای سادیستی قرار می گیرند یا خاله شادونه که من نمی دانم ایشان چه هنری جز نازک کردن صدای خود دارد و وقتی به ولایتی می رود که در آنجا هیچ وسیله سرگرمی و تفریح و تفرجی برای کودکان وجود ندارد و با به جا گذاشتن چندین قربانی که من مطمئن هستم نفرین آنان و مادرهایشان دامان عوامل این حادثه را خواهد گرفت.

مگر زبان این خانم که می گوید و در مقام دفاع از خود دلیل می آورد که پس از پایان برنامه این حادثه رخ داد لال بود که قبل از آنکه تشریفش را ببرد با همان شیرین زبانی و صدای نازک خود (گویا از فرصتی که تلویزیون در اختیارش گذاشته حسن استفاده می کند، تور ایرانگردی گذاشته. قرار است شهر به شهر ایران برود و...) آری با همان شیرین زبانی خود که به نظر من بسیار بی مزه است و تکراری و به سن و سال ایشان هم نمی خورد، به بچه ها می گفت: «نازنینان من، سرجایتان بمانید و یکی یکی از سالن خارج شوید.» یا به متصدیان سالن دستور می داد همه درهای سالن را باز کنید و مراقبت نمایید بچه ها به مادرهایشان ملحق شوند. خیر این کار را نکردند، چون عجله داشتند زودتر به گروه بپیوندند و حق و حقوق بابت شو و شیرین زبانی را مطالبه کنند. واقعاً که این پول لعنتی، چه ها که نمی کند.

...من از این خانم و نیز مدیر برگزاری این مراسم می پرسم: ناخدای هر کشتی وظیفه وجدانی دارد هر گاه کشتی در آستانه غرق شدن قرار گرفت تا تخلیه تمام نفرها در کشتی بماند. شما که به نامتان 4000 موجود مظلوم و بی گناه را گردآوردند و با اداره بد سالن باعث مرگ آنان شدند زبانتان مشکلی داشت؟ چرا به بچه ها تذکر ندادید، آرام و بانظم سالن را ترک کنند و به مادران خود ملحق شوند؟
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۲۰۳
ناشناس
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
57
262
حق گفته اقای معتضد
ناشناس
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
206
148
خسرو خان تو دیگه شیرین زبانی در این مورد نفرمائید و به کار خودتون برسید!!! و اگر هنر ایشون میو میو کردن است هنر شما هم ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
شما کی میخواین یاد بگیرین که حرف حق رو از هر جاودهانی که باشد بایدتائید کرد
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
ناشناس تو که اینهمه ادعا داری اگه خواهر یا برادر کوچک خودت مرده بودند اینجوری میگفتی پس ساکت شو و حرف نزن
جدا از حرف معتضد واقعا چه کاریه که یه مجری که فقط شکلک در میاره بیاد پول بگیره بره یه جا که ادا در بیاره همین واقعا متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
واقعا این خسرو اقا خودش را کارشناس همه چیز میدونه در ضمن کسی منکر بد بودن این سهل انگاری نیست که گفتید تو که ادعا داری اگه خواهر برادرت بودند.... مهم بد صحبت کردن اقای معتضد و کارشناس شدن ایشون منظور است
پری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
جناب آقا یا خانم ناشناس آقای معتضدی بسیار به جا حرف می زنند شما اگر طاقت شنیدن حرف حق را ندارید لطفا نظر ندهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
افرین این مرد حرف زیاد میزنه
شهاب الدین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ناشناس همان بهتر که شناخته نشوی. خسرو معتضد یک محقق است که از روی عقیده و دلسوزی اینچنین بی پرده سخن گفته است، ایشان را با خ شادونه مقایسه می کنی؟ انتقادی که ایشان از خ شادونه کرده است، زمین تا آسمان با حرفی دور از ادب و منطق شما تفاوت دارد!!!
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اگه مردم از شکلک و اداهای این خانم خوششون نمیومد این همه جمعیت نمیومد برای تماشا.معتضد جان وقتی مردم خودشون دوست دارن تو نمیخواد بگی چی خوبه چی بده.
عباس
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
45
158
اگر مسولين هم مثل آقاي معتضد احساس مسئو ليت مي كردند وبا مسخره بازي هايي نظير خاله شادونه و عمو پورنگ كه متولد صدا و سيماي بي مسئوليت است در حد كلامي هم برخورد مي شد شايد اين سه كودك معصوم الان زنده بودند
پاسخ ها
بابای مبینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقا عباس حرف دل من را زدی . احسنت .
احمدی
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
90
126
احسنت. آفرین بر این مقاله. شاهدونه و باقی عوامل باید بازداشت و به دست عدالت سپرده شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
مجید جان شادونه
سيدحسين بني فاطمه
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
39
125
سلام من هم با اقاي معتضد موافقم.
عزیزی
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
48
132
با سلام . متاسفانه 98 درصد اجرای برنامه های مجریانی نظیر خاله شادونه و فیتله ها و عمو پورنگ و امثالهم شده ترانه خوندن و حرکات موزون انجام دادن و ... اما برنامه ای برای تربیت کردن اخلاق مدارانه ندارند!!! این روش متاسفانه در مهد کودک ها هم به شکل بدتری رواج یافته و هدف اونها خواسته یا ناخواسته ترویج بی بند و باری و غرب زدگی است و دو درصد هم به تولید برنامه هائی که به ترویج : آداب معاشرت ، آداب خوردن و آشامیدن و پوشش صحیح ،احترام به یکدیگر ، صله رحم ،... از منظر اسلام و گفتن قصه های پند آموز یک دقیقه ای ،میتواند کمک کند نمی پردازند !!! حال باید دید با این روشهای کنونی تولید برنامه به اصطلاح تفریحی ،کودکان امروزی در آینده چگونه تربیت خواهند شد!!! خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه . انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
تا مدتها زیادی که شما یادتون نیست جای این 2 درصد و 98 درصد جابجا بود ولی نتیجه خیلی جالبی رو هم نمیبینیم.
مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شما نتیجه رو الان نمیتونید بفهمید وقتی این نسل که با این برنامه ها بزرگ میشن به سن جوانی برسن متوجه میشید که چقد تاثیرمنفی روشون داشته وحسرت این روزا رومیخورید
بهزاداول
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
17
128
این جمله :"
نبود تفریحات و سرگرمی ها در کشور
دمش گرم
خوب اومده
اللهم عجل لولیک الفرج / صلوات
پاسخ ها
عزیزی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
متاسفانه اکثریت ما به بهانه بی حالی و خستگی و ... از امکانات موجود ( رفتن به سفرهای زیارتی ،سیاحتی ، پارک و بوستان یا استخر ،سینما یا تئاتر و ...) که نسبت به سالهای پیشین خیلی افزایش داشته استفاده درست نمی کنیم بعد میگوئیم نبود تفریحات و ...
محمد
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
72
همین طور است که ایشان بیان کرده اند.
حادثه عجیبی بود!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ببخشید کجا برای یک جوون توی ایران تفریح سالم و ارزون وجود داره. تفریح برای برخی پسرای جوون شده دختر بازی و برای یک کمی مذهبی تر شده قهوه خونه و قلیون
احمد
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
81
95
خالی بندی شما در تاریخ دست کمی از خاله شادونه ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
اگه خودت یه کمی مطالعه در تاریخ مملکت خودت داشتی حرف مفت نمی زدی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2-3 سال پیش رفته بودم نمایشگاه کتاب دیدم رنگ و وارنگ کتاب های آقای معتضد در مورد تاریخ ایران و بویژه خاندان پهلوی موجود است .از آقایی که مسئول غرفه بود و خریداران را راهنمایی می کرد در مورد کتابهای ایشان پرسیدم عبارت جالبی گفت:
"کسانی که اهل کتاب هستند می دانند برای نوشتن یه کتاب شما باید مدت ها مطالعه و بررسی و جمع آوری اطلاعات کنید و سپس نتایج را تحلیل کنید و بعد مکتوب نمایید.این پروسه برای کتاب های غنی فرایند چند ساله است.بعد ایشان از من پرسیدن با این توضییحات به نظر شما کسی که بجای چند سال تحقیق به ازای هر کتاب چند کتاب به ازای هرسال می نویسد آیا کتابش ارزش خواندن دارد" منهم با تشکر راهم را کشیدم و رفتم.
مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
کدوم خالی بندی؟؟!!!!!! میشه واضح اشاره کنید
محمد
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
5
68
بنده بسيار متاثر شدم ، متاسفانه در کشور ما حس مسئوليت و انسان دوستي به فراموشي سپرده شده و فقط پول پول پول و پول ملاک است و بس ....!!!!!!
از ابهر
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
45
79
به خاله شادونه چه ربطی داره اگر اینها حرف گوش کن بودند که 4000بلیط نمی گرفتن برن تو ورزشگاه 3000نفری دوما خاله شادونه بچه ها رو نگه می داشت مادرارو کی نگه می داشت همون روز مادرها همچین هجوم می اوردند بیان پایین که چندید نفرشون از طبقه بالا پرت شدن پایین بهتره با روحیه و اعصاب این خانم و خانواده اش بازی نکنین مقصر کسی دیگه است یا لااقل تنها مقصر اصلی این خانم نیست بهتره یه طرفه به قاضی نرین برین یقه اون کسی رو بگیرین که این همه بلیط رو برای پرکردن جیبش فروخته و جان این سه بچه رو گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
منم همين طور!
پارسي
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
45
49
خاله شادونه وجدان هم چيز خوبيست! آيا باز هم ميتوني برنامه اجرا كني؟ تو دوستدار بچه ها نيستي.
hossein
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
32
60
احسنت به آقای معتضد . ایشون حقیقت را گفتند و هرچند حقیقت تلخه.خدا به خانواده داغداران این حادثه بزرگ صبر عنایت کنه
ناشناس
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
27
43
احسنت
تشکر جناب معتضد
ناشناس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
21
44
اگر من به جاي پدر اين معصوم ها بودم عاملان اين حادثه را همان جا خفه ميكردم ، حتما اين كار را ميكردم، عاقبت كار هم اهميتي نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
شما خودتون رو کنترل کنید حالا...

خدا به خانواده این فرشتگان معصوم صبر بده...
ميم
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
17
47
همه حرفهاشو قبول ندارم ولي آنجا كه گفته بايد مي گفت بچه ها يكي يكي از سالن خارج شوند را خيلي قبول دارم وبه همين دليل مهم هم بايد خاله شاهدونه بعنوان يكي از متهمان محاكمه شود وگرنه عدالت برقرار نشده است.
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
14
29
ايول
ناشناس
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
23
34
سلام احسنت به آقای معتضد . واقعا" خوب گفتن
ناشناس
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
27
عالی بود...
ناشناس
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
11
59
حتی اگربه بچه ها تذکرداده میشدبازمادرانشان هجوم می آوردند.امان ازبی فرهنگی وعجله
ناشناس
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
8
54
این تعبیر تند نیست واقعیت تلخ است
این اتفاق نشان می‌دهد که با بچه‌ها مهربان نیستند با شغلشان مهربانند و شغلشان را ناز و نوازش می‌کنند
یا مادر نیستند یا بویی از مادری نبردند وگرنه که این طفلان معصوم را همچون جگرگوشه‌‌هاشان دوست می‌داشتند و فکر مراقبت کامل آن‌ها بودن
باور کنید جگرم سوخت

کودکانم همه نرم و همه آرام
به خوابی ابدی رفته و
مارا چه غمین با دل خون
چشم به راه
رهامان کردند
ای از این دست جفا پیشه قدار
که با بی شرفی
آن گل نشکفته مارا
به جفا چید....
پاسخ ها
پری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اخه مادر ی که نمیتونه بچشو درست نگه داره....و تازه انتظار داره که بچش سالم بمونه نیازی به ترحم داره؟....خود کرده را تدبیر نیست!
مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مطمئن باش مادره مثل چشم وگوشش ازبچه اش مراقبت میکرده حالا بدشانسیش گرفته.کم داغدارنیستن شما هم با این قضاوتاتون!!!
مینا
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
42
36
نقد بی رحمانه ای بود .
ناشناس
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
43
37
بعضی ها فقط هنر لفاضی دارند و از بالای گود میگویند لنگش کن مانند این اقا
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
شما همین هنر هم ندارید پس سکوت کن و حرف نزن بچه
اندیشه
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
26
34
کاملا با سخنان آقای معتضد موافقم.
ناشناس
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
26
31
ایول خسرو خان!!!!ایول!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
23
31
کاملا موافقم
بام ايران
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
25
33
با سلام من هم با نظر جناب معتضد كاملا موافقم.
مینا
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
20
36
به نظر من حق با آقای معتضد است
آیا باید معرفیتی را که مدیون تلوزیون هستند را عامل کسب درآمد کنند؟
آن هم به صورت کاملا غیرمدیریتی؟
مدیریت با شما نبود سرکار خانوم شادونه
اما تذکر لسانی هم نمی توانستید؟
و سوال من از تلوزیون این است این خانوم واقعا چه هنری دارد؟ آیا چند روانشناس متبحر در مورد شخصیتی به نام خاله شادونه و تاثیرات بلامعارض شخصیتشان نظر می دهند؟
بهتر است روی این مسائل کمی علمی تر کار کنیم
شادی
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
36
من دقیقا با نظرات و گفته های جناب معتضد موافقم.خصوصا که چون بچه ها از حرف های خاله شادونه حرف شنوی دارند باید عقلش می رسید و میگفت یکی یکی از سالن برید بیرون. ولی در کل نباید بچه ها را از مادرهایشان جدا می کردند آخه رو چه حسابی اینکارو کردند؟؟؟
ولی اینم بگم که خانم ملیکا زارعی نمیتواند مقصر 100% محسوب شود چراکه او مسول سالن و امکانات نبوده.
پاسخ ها
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بچه ها از خاله شادونه حرف شنوی دارند، بزرگترها از کی حرف شنوی دارند؟ همین وضعیت رو مگه تو مترو و خیلی جاهای دیگه نمی بینیم. ایا خاله شادونه مسئول تربیت همه ملته؟ خود همین اقای معتضد که رسانه ملی هم دستشه چقد برای اصلاح فرهنگ عمومی وقت گذاشته؟
ناشناس
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
80
43
اقای معتضد با ادب .تمام تقصیر گردن این خانم نیست وشما با بد دهنی و بی احترامی نمیتونی صورت مسئله را حل کنی در ضمن اخلاق باید سر لوحه همه باشه جانم تند نرو و ذهن مردم را خراب نکن
پاسخ ها
کمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
حرف آقای معتضد دقیقا درسته و شما در جایگاهی نیستی که بخواهید اینگونه با قیافه ای حق به جانب صحبت کنید
چه معنی داره که یه شخصی همچون این خانم راه بیفته بره تو شهرها ادا در بیاره که مثلا بچه مردمو سرگرم کنه که آخرشم این اتفاقا در بیاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
ادا در آوردن مقوله دیگری ست و ربطی به کشته شدن بچه ها نداره. لطفا سعی کنید معقول و منطقی نظر بدهید. نه سر احساس
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
15
20
کاملا با شما موافقم
مرجان
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
11
43
مقصر خاله شادونه نیست. ایشون فقط رفتند که بچه ها رو شاد کنند مقصر حرص و آز و طمع برگزار کننده هاست که جون بچه ها رو به پول فروختند
محمد
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
17
32
حرف دل میلیون ها ایرانی است که بیان داشتید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
شما از طرف خودت حرف بزن نه میلیونها نفر ایرانی
.........بی نام
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
20
32
کاملا با آقای معتضد موافقم.. این خاله ها و مجریان مسخره که فقط با صدا نازک کردن و دراصل از بی هنریشان میلیونی پول به جیب میزنند باید مجازات شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
کاملا موافقم
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
14
15
بسیار عالی و با تشکر از شما عزیزان
زیبا.
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
42
این مجریان زن برنامه کودک (خاله شادونه.. خاله نرگس.. و..) که بسیار بد و فقط با نازک کردن صدایشان برنامه اجراء میکنند و واقعا افطضاحند به مدد تلویزیون دارند سفرهای ایرانگردی میکنند و پول پارو میکنند واقعا باید اخراج شوند.
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
من کاملا موافقم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
افتضاح!!
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
41
87
این خانم و عوامل این برنامه میبایست محاکمه شوند . همچنین این خانم میبایست از تلویزیون اخراج شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
بعد هم باید شلاق بخورد بعد هم دارش بزنند بعد هم پوستش رو پر کاه بکنند. بعد دل ما خنک می شود و می رویم می خوابیم تا فاجعه بعدی!!! بعله !
شیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
احسنت بر شما
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
17
22
تقریبا حق داره...
ممد
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
13
13
حق با این اقاست من نمیدونم قیمت هر بلیط چقد بوده اما همین خاله شادونه تو شهر کوچیک ما برای نیم ساعت چیزی حدود8 میلیون تومن کاسب شده الانم بعد پورنگ ببینید چقد از این دس مجریا زیاد خوب بازاری راه انداختند این وسط بچه ها شدن اسباب کسب و کار این جماعت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
این ربطی به عدم مدیریت و باقی مسایل نداره. لطفا همه چی رو با هم قاطی نکنید
ناشناس
|
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
6
21
مشکل از بی فرهنگی ماست نه خاله شادونه.بعد از حادثه مردم به فکر می افتند و همدیگر را متهم می کنند
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
11
10
واقعا ریاکرانه برخورد می کنند! واقعا شما این کودکان را دوست دارید و از روی محبت براشون برنامه اجرا می کنید! یا دنبال پول درآوردن از این طفل معصوم ها هستید. متاسفانه ما ایرانی ها از بدو تولد تا دم مرگ مورد سوء استفاده قرار می گیریم!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اون هم یه ایرانیه دیگه . از مریخ که نیومده.چقدر مظلوم نمایی واقعا . ما خودمون از دیگران سوء استفاده می کنیم و بعد انتظار داریم دیگران ازمون سوء استفاده نکنند! عجب!
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
25
واقعاً فکر کردید اگر خاله شادونه میگفت یکی یکی خارج شوید بچه ها گوش می کردند . من برنامه ایشان را ندیده ام ولی این عدم مدیریت سالن می باشد که موقعیت درهای خروجی را می دانسته و باید کنترل اوضاع را پیش بینی می کرده . درضمن برنامه های کودکان اگر محتوا ندارد ربطی به مجریان ندارد آنها نوشته ها ار اجرا می کنند باید به نویسنده و تهیه کننده و مدیریت صدا و سیما ایراد گرفت که فرهنگ سازی را صفر کرده اند. به هرحال خداوند به خانواده ها صبر عطا نماید.
پاسخ ها
مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
کاملا موافقم متاسفانهمردم جامعه عادت کردند همه جا هجوم بیارند تومتروِ،ایستگاه اتوبوس و... برحسب همین عادت هم فکرنمیکنم به حرف خاله شادونه گوش شنوایی پیدا می شد
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
4
28
مشکل بی فرهنگی ماست نه خاله شادونه.
زن ایرانی
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
4
12
عزیان تا وقتی تبصره وبند پارتی به راهه
ازاین مجریا که می بینید مثل قارچ سر در میارن ،خودشونم باورشون شده هنر که نه کاری بلدند ،با اون ادااصولاشون.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
16
بد تر از همه اینه که ما اصلا از هیچ حادثه ای درس نمیگیریم و هیچ ارگانی احساس مسئولیت نمی کنه که برای مراسم های اینچنینی دستورالعمل بنویسه و نظارت بر اجرای این دستورالعمل ها رو کنترل کنه. متاسفانه ما از هیچ چیز درس نمی گیریم!
علی
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
14
9
واقعا که شادونه باید به عنوان یکی از متهمان مجازات بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
بعد از شادونه هم باید مادران رو مجازات کرد که ریختند بچه هاشون رو ببرند :) منطق علی و امثال علی :)
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
33
به عنوان یک مادر میگویم که خاله شادونه باید تذکر میداد ولی مقصر اصلی مادرانی هستند که فرهنگ صبرکردن برای خروج نوبتی را نداشتند .
مهدی 3 ساله از آغوش مادرش افتاد .
در ضمن در این مراسم حفظ امنیت و نظم به عده انتظامات است نه مجری.نقد بیرحمانه ای بود
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
17
8
کاملا با سخنان آقای معتضد موافقم.
اخه من نمی دونم این خاله شادونه چه هنری داره با این صدای مسخرش.
بچه شب خوابش نمیبره با این صدا
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
8
کاملا با سخنان آقای معتضد موافقم.
اخه من نمی دونم این خاله شادونه چه هنری داره با این صدای مسخرش.
بچه شب خوابش نمیبره با این صدا
ناشناس
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
18
8
کاملا با سخنان آقای معتضد موافقم.
اخه من نمی دونم این خاله شادونه چه هنری داره با این صدای مسخرش.
بچه شب خوابش نمیبره با این صدا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
خوابش نمی بره که پا میشه میره به برنامه اش. صداش رو هم بچه گونه نمی کنه صداش همینطوری هست.
محمود
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
4
30
ای بابا جناب معتضد شما که دوگانه سوزید هم با اونا هم با اینا .ای بابا شما که هنرمندترید اگه این همه آدم دورتون جمع شن شما صدا تونو میو میو و جوجویی و... میکنید ،کم لطفی نکنید قربان این خاطرات واسه نسل های بعد تحریف می کنید چون عتیقه می شید قربان .
اگه تلاش کنین می تونین مردم پای صحبت خودتون بنشونین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
محمود جان دمت گرم ترکوندی.
سعید 84
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
32
اقای معتضد گرامی
چه خوب می شدهمیشه با همین جسارت وحرارت مسئولین را هم به نقد بگیرید؟!
پاسخ ها
شادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آخ گفتی
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
4
33
معتضد گویا شما همه تون با بد دهنی و معرکه گیری قصد مطرح کردن خودتون را دارید... حالا از خالی بندی های تاریخی نتوانستی واسه خودت محبوبیت کسب کنی با جفنگ گفتن و توهین کردن می خواهی لباس ادم خوبها را تن کنی و بگویی که درد جامعه را می فهمی ...
پاسخ ها
حسین21
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
لطفا واسه خودتون شخصیت قائل باشید این چه طرز حرف زدن با دکتر مملکته! دارید راجع به کدوم دروغشون صحبت میکنید؟
سهراب
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
6
37
آقای معتضد هنر خاله شادونه اینه که با همین صدا و اداها میتونه بچه ها رو دور خودش جمع کنه و بین بچه ها محبوبیت زیادی داره و اگه شما تونستی با این هیکلت برای یک دقیقه توجه بچه ای رو به خودت جلب کنی جایزه داری. شما مثل آدمهای پنجاه سال پیش تربیت بچه ها رو تو طهارت کردن و مسواک زدن و نصیحت کردن میبینی هیچ اطلاعی از روشهای تربیتی جدید که ارتباط روحی برقرار کردن با کودک رو مبنای خودش قرار میده نداری ،نمی تونی در این باره نظر بدی. اگه مقصر این حادثه ی تلخ رو خاله شادونه بدونیم مثل اینه که حادثه ی ورزشگاه آزادی رو هم گردن بازیکن های فوتبال بیندازیم . این جور مراسم باید توسط آ دمهای با تجربه در امور انتظامی و حراست اداره بشه و در سالن ها ورودی ها و خروجیها متناسب با جمعیت و نوع استفاده از سالن طراحی بشه ولی متاسفانه تو ایران این مراسم معمولا بی برنامه و بدون وجود افراد با تجربه انجام میشه و این حوادث هم اتفاق میافته. شما هم بهتره اگه اطلاعی نداری اظهار نظر نکنی و به همون تاریخ نگاری وارونه ات ادامه بدی.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقا! صفات خوب و توصیه های پاک و بجا ربطی به روش جدیدی و قدیم و هنر و تجدد و غیره نداره،برادرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
گل گفتی.جمعیت خرمدره نشون داد صدا و ادای خاله شادونه چقدر طرفدارداره.خاله شادونه اولین بار نبود که برنامه ای با این جمعیت اجرا میکرد.قصدشم شادکردن بچه های من و شماست نه کشتن اونا.این طفل معصوما قربانی نبود امکانات وعدم هماهنگی مسئولان شدند
معلم دادفر
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
5
31
یادبادآن زمان هاکه مربی مهد ومعلم به بچه هاعشق می ورزیدندوبچه هاراباهیچ پولی عوض نمی کردند واصلا برای پول کارنمی کردند وباحقوق اندک خودزندگی می کردندعجب روزگاری شده
همه چیزپول است وپول وعموپورنگ موسسه فروش سی دی داره خاله شاهدونه تورایرانگردی داره ای بابا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
عزیزم دیگه کدوم شغل رو به خاطر عشق انجام می دهند که این رو ... یک معضل عمومیه
خرم شاهی
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
3
26
خاله شادونه و عمو پورنگ و عمو قناد و .... همه ی این عزیزان هم مثل سایر هنرمندان کارشون فعالیتی است در حوزه کودک . و بیان قصه و تنظیم ترانه های کودکانه و .. از فعالیت های ظریفی است که همه کسی در حوزه ی او نیست . همانگونه که استاد معتضد در کار خود خبره است ولی همین بزرگوار بعید است که بتواند کودکی را سرگرم کند و لذا نباید فوری احساساتی شویم و وا اسفا و اعدامش کنید و ... راه بیندازیم . گرچه همه ی ما از این حادثه شوکه شدیم و خودمان را در غم آنما شریک میدانیم اما براستی کلاه خود را قاضی کنیم که آیا مسبب اصلی هنرمند محترم این برنامه بوده که بار سفر را بر خود سنگین کرده تا دل های بسیاری از کودکان خرمدره ای را شاد کند و اگر خود او در این سفر به دیار باقی شتافته بود چه پیام های تسلیتی بود که برای خانواده اش نثار می کردیم لطفا کمی (فقط کمی )کلاه خود را قاضی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
کاملا"موافقم.گل گفتی
شیرین
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
3
30
کا ملا مخالفم من یه پسره 6 ساله دارم و هیچ وقت بچمو جاهای شلوغ نمی برم انسانها مختارن خانواده ها خودشون خواستن بچه ها شون و به این برنامه ببرن ما ایرانی ها فقط بلدیم هم دیگرو محکوم کنیم چون راحتترین کار .
قلم فرانسه
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
3
15
در اینکه ما فقر فرهنگی و فقر تفریحی داریم هیچ شکی نیست و امثال خاله شادونه و دردونه می شوند سمبل نشاط و شادی ! اما شما هم یادتان باشد که تلویزیون فقط در اختیار امثال شادونه نبوده . جناب خسرو معتضد هم تاریخ را به دید خویش نگریسته و هر جا که لازم بوده از همان تلویزیون معروف تحریفش کرده است ! قلم فرانسه
پاسخ ها
منصف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
كاملا موافقم فقر فرهنگي از صحبتهاي اين شخص و بسياري از كامنتهاي اين صفحه مشخص هست و فقر تفريحي هم از اين اتفاقي كه افتاده كاملا هويدا مي باشد
ظاهرا عده اي دوست دارند با صداهاي نخراشيده كودكان سرگرم بشند در هر صورت اين خصلت واضح است كه ما به همه مسائل احساسي نگاه ميكنيم چون كودكي كشته شده پس مقصر بايد داشته باشه و چه كسي بهتر از مجري برنامه كه عده اي هم روي ديدنش رو ندارن پس توصيه ميكنم آقاي معتضد الان بهترين موقع هست براي عقده گشايي!!!!و در ضمن در كتاب تاريختون اين موضوع رو حتما به عنوان نقطه تاريك براي خودتون در كنار ساير شايعاتي كه در مورد شخصيت شما وجود دارد ثبت كنيد
افشین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
قلم فرانسه این حرفای قشنگو از کجا یاد گرفتی با فرهنگ غنی؟رفتی یه وی پی ان خریدی ادا فرانسویارو در میاری،اونجا خاله خاله دردونه نشون میده؟کاری به معتضد ندارم اما این دلقک خانم مقصر هست مثه خیلیای دیگه
امین
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
16
15
به به خسرو خان.گل گفتی
تفاوت رو ببین چقدره:یکی مثل عمو پورنگ میخواد به بچه ها بگه که من دوست شمام،یکی هم مثل خاله شادونه میخواد بگه که منم مثل شماها بچه م.
مزخرفترین مجری کودک تلویزیونه که تا حالا بشر زاییده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
تو با دومتر قد و یه سیبیل کلفت لزومی نداره ایشون رو دوست داشته باشید اما از قرار معلوم بچه ها دوستش دارند
زن شرقی
|
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
18
10
کاملا با اقای معتضد موافقم حرف دل ما رو زده
ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی هست
معرف خاله شادونه خواهرشه وگرنه ایشان هنری نداره سال ها داره برنامه اجرا میکنه از اموزش آداب معاشرت ، آداب خوردن و آشامیدن و پوشش صحیح ،احترام به یکدیگر ، صله رحم به کودکان حرفی نزده اصلا همه مجریان برنامه کودک باید اخراج شوند (خاله نرگس خاله سارا عمو پورنگ و..)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
گل گفتی آفرین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
واي نه تو رو خدا ! يه وقت خاله "نگار" رو اخراج نكنند . من عااااااااااااااااشق اجراهاي بسيار دوست داشتني خانم "نگار استخر" هستم . همه ي مجري هاي برنامه ي كودك بايد بيان پيش ايشون دوره ببينند . با وجودي كه 42 سال از سن ام مي گذره ولي وقتي ايشون با "عمو متل" و "مدرسه ي فسقلي ها" و يا "سنجد" برنامه اجرا مي كردند ، درست مثل يه بچه ، زل مي زدم به تلويزيون تا يه لحظه برنامه شونو از دست ندم . مجري واقعاً مجرب و محبوب كودك به ايشون مي گن .
افشين
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
5
60
با سلام.منم با نظر شما موافقم خانم مليكا ميتونست اونج كودكان معصوم رو كنترل كنه اما نكرد ولي مقصر اصلي نيست.من واقعا از اين بابت متاسفم كه اين اتفاق افتاده جدا متاسفم.
ناشناس
|
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
22
اقای معتضد یادشان رفته در قبل از انقلاب میو میوی های ایشان برای خاندان پهلوی و تاریخ ایران بسیار شنیدنی بوده
دوست گل آقا
|
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
26
آقای معتضد ! شما هم که شدی مثل ... ! خاله شادونه شاید مرتکب اشتباه بزرگی شده باشد اما شما حق توهین کردن ندارید. خاله شادونه را همان تلویزیونی بزرگ کرد که شما را بزرگ کرد!!! تنها درسی که از تاریخ گرفتید این بود ؟!
پاسخ ها
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ایول به دوست گل آقا ! تنها درسی که از تاریخ می گیریم این است که کسی از تاریخ درس نمی گیرد !!!
ناشناس
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
22
خاله شادونه تنها یه مجریه اخوی. ایشون به دلایل مختلفی از جمله مسائل مالی رفته به اون شهر برنامه اجراکنه.اما واقعا مسئولین اجرایی که بوده اند؟ مسئولین شهرستان کجا بوده اند؟ یعنی این خانم بدون اجازه اونا اومده تو خرمدره برنامه اجرا کرده؟!!!!
گیریم خاله شادون به بچه ها می گفت آروم برین بیرون واقعا بچه ها آروم می رفتن بیرون. از طرفی دیگه چرا باید از یه برنامه و مجری مثل ایشون این همه استقبال بشه؟ آیا دلیل اصلی نبود امکان تفریحی لازم تو این شهرستان نبوده؟ بهتره بریم مشکل رو ریشه یای کنیم و حل کنیم تا مجددا در آینده کودکان بی گناه دیگری رو از دست ندیم.
با محکومیت خاله شادون و انداختن تمام تقصیرات گردن ایشون مشکلی حل نمیشه. مسئولین دولتی و مجاکمه کنید. البته اه می تونین؟
کآظم
|
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
18
مقصر اصلِی گردانندگان باشگاه میباشد
ناشناس
|
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
20
7
زمانی امام گفت سربازنم در آغوش مادرانشان هستند. 15 سال بعد امام انقلابی به پا کرد با همین سربازان.
دشمن نیز از همین روش بهره برداری کرده و با نفوذ به صدا و سیما و اجرای آن برنامه های ضد دینی و همچنین مهدکودک ها که صدالبته بدتر از صدا و سیما انقلابمان را از داخل هدف گرفته.
ببینید طی 25 سال اخیر صدا و سیما و مهدکودک ها چه بلای سر دین و ایمانمان آورده اند.
چقدر فرزندانمان به مسائل دینی اهمیت می دهند ده دوازده سالش است از روسری متنفره. از نماز بیزاره مادرش چادری و اهل نماز اما...
الهام
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
5
4
بشدت موافقم. دلیل این حادثه فقط نبود تفریح و سرگرمی است. و الا مردم به همچین برنامه مسخره ای هجوم نمیارند
ناشناس
|
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
4
نقد درباره عملکرد برخی مجریان برنامه کودک را می پسندم که واقعا در شأن جمهوری اسلامی نیست ولی اشکال کار را متوجه خاله شادونه دانستن بی انصافی است. مسولیت در درجه اول متوجه مدیر اجرایی این برنامه می باشد.
ناشناس
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
2
نوشدارو بعدازمرگ سهراب
مجتبی حسینی
|
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
9
در اینکه مدیریت نشد و اشتباهات زیاد بود شکی نیست، بچه های خرمدره و خرمدره ها امکانات ندارند هم درست اما خاله شادونه بین بچه ها محبوب هست هم شکی نیست حالا چه با صدای زیر و ریزش که شما خوشتان نمیاد چه هرچیز دیگر که شما هنری نمی دونید / ما فقط بلدیم یک چیز رو یا سفید سفید ببینیم یا سیاه سیاه / من اصلا طرفدار خاله شادونه نیستم اما کودکان خودم و بستگانم شیفته خاله شادونه هستند فکر کنم چون معتضد خوشش نمیاد پس بدند خیلی بی اصافی است.
دل شکسته
|
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
6
نمیدونم فقط تو رو خدا یه کم رحم داشته باشید این بچه ها چه گناهی داشتند
امیر
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
10
چرااینقدراحاساتی نظرمیدین.مشکل مگه این خانمه.بایداین مسئله ریشه یابی بشه وببیندمشکل ازکجاست.ایا نمی شدمراسم درمکان بزرگتری برگزارباشه.ایابرگزارکنند نباید شخصی رامسئول هدایت افراد ویاکودکان به سمت درب خروجی مشخص میکردن؟؟؟فقط وفقط برنامه ریزی غلط برگزارکنندگان هست نه شخص خانم شادوونه.اینقدربی انصاف نباشید.شمانباید به خودتون اجازه بدین از روی احساس درموردکارنامه کاری کسی نظربدین.همین خانم ساعتهاباعث میشه فرزندانتون پای تلویزیون بشینندوشما به کارتون برسیدویاچیزهایی به اونها بیاموزندکه شاید شمانتونیدازعهدش بربیایید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
تا پیش از اینکه این آقا این مطلب بی معنی رو بنویسه کسی کاری به کار این خاله شادونه نداشت ولی بعدش همه رو جو گرفت ! مردم احساساتی ایران!
مجید
|
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
2
14
بله اینجا قهرمان داستان مشخص شد
آخه چقدر خودشیرینی؟
دانای کل چه ربطی به اجرا کننده برنامه داشته که انواع و اقسام توهین ها رو به بنده خدا کردی؟
گشتی گشتی دیدی زورت به این میرسه گفتی بذار بیفتم به جونش؟
آخه مجری برنامه کودک بیاد به بچه ها درس فلسفه و منطق بده؟
شما به فکر برنامه ی پر مخاطب خودت باش
ناشناس
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
17
سوختن کود کان در مدرسه هم تقصیر میو مبو خاله شادونه بوده یا ریختن مسجد وکشته شدن مردم یا اتش گرفتن ماشینها وسط خیابان یا یقوط هواپیما و کامیونهای هوو سیل هزار تا بدبختی دیگه چرا همیشه بب دفاع ترین ادمها متهم میشوند از کی شاد کردن کودکان جرم شده بی کفایتی بقیه ربطی به این خانم نداره
پاسخ ها
سپيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
واقعا خوشحالم يه هموطن مثل شما دارم
ساده لوح
|
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
5
32
اون قديما يه مثالي مي زدند كه : وقتي ميوه نيست چغندر پهلوونه !!!
اين مثال توي مملكت ما صدق مي كنه كه وقتي يه مجري مجرب و تحصيلكرده واسه برنامه هاي تلويزيني ( در اين مورد در زمينه كودك ) نداريم يه عده بي سواد و بي هنر و بي ... وارد تلويزيون ميشن و با عجق وجق كاريهاشون ميشن عمو و خاله و دائي و عمع بچه هاي توي خونه .
بعد از مدتي هم به سراسر ايران سر مي زنند و برنامه هاي ملي اجرا مي كنند . اون عمو پورنگشون كه عيد امسال به مالزي سفر مي كنه و تازه كارشون به جائي ميرسه كه شروع به افتتاح مهدهاي كودك با نام ونشان خودشون از تهران گرفته تا بقيه نقاط ايران مي كنند و چه پول هنگفتي هم بابت اين نامشون از خونواده ها مي گيرند .
همشون هم كه روي هم كني يه مجري درست حسابي كه برنامه آموزسي درست و حسابي داشته باشي ازش در نمي اد.
عمو قناد و عمو پورنگ و عمو فيتيله و خاله شادونه و خاله قدسي و ننه سكينه و .....

خدا به خير كنه نسل اين بچه ها را در آينده و جامعه با اين مربي هاي ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
عمو قناد مال نسل ما هم بود که :) 33 ساله از قزوین :)
ناشناس
|
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
19
این موضوع به معتضد هیچ ربطی ندارد شما هم یکی مثل خاله شادونه هستی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
حالا طرف از این دختره بدش می اومده اینجا داره تلافی می کنه. با اون سن و سالش خجالت نمی کشه اینقدر کینه داره ؟ اجاری بد ولوس چه ربطی داره به مسئول اصلی چنین فاجعه ای بودن ؟! انصاف ندارید، عقل و منطق هم ندارید؟!!
ناشناس
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
5
8
متاسفانه این عادت بد را عمو پورنگ به اینا یاد داده
ناشناس
|
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
13
4
اگر مجري مرد بودند حتما به بچه ها گوشزد مي كردند چون مرد مدير واقعي است وهمه جوانب را مي سنجد وميبيند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آره مئولان اون شهرستان و سالن و تهیه کننده برنامه هم همه مرد بودند مدیر واقعی!!!! :)
آریانا
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
3
9
مگه ماهایی که با پسر شجاع و جودی ابوت بزرگ شدیم بد بار اومدیم برنامه کودک بسازید بجایاین دلقک ها
بام ايران
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
3
با سلام جناب اقاي امين منم با نظر شما موافقم .
عبدالله
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
4
0
من هم موافقم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
8
اولااینکه من هم ازاین اتفاق خیلی ناراحت شدم وبه خانواده این نوگلان تسلیت می گم.دومااینکه درریشه یابی کردن علل جای توهین نیست اگرحرفت منطقی باشد.سومایاشماکودک وواژه کودک رانمی شناسیدیازبان وطرزبرخوردبا آنرانمی دانید؟که به مجریان محترم اینگونه می تازید.چهارما معلوم اصلا به حرفهاوصحبتهایشان گوش نمی دهید،یادتون باشه مخاطبین آنها بچه هستند نه آدمهای بزرگ که خود این آدمهاهم حوصله شنیدن حرفهای بزرگ بزرگ راندارند چه برسه به بچه ها؟
ع
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
9
همه از اتفاق پیش آمده متاسفیم اما اگر انصاف بخرج دهیم ابتداعوامل میزبان مقصراصلی اند چون آنها بستر برنامه راتدارک می بینندثانیا متاسفانه رفتار وفقر فرهنگی ماست که بادیدن یک مجری یایک فوتبالیست و....اوراقرق بوسه می کنیم ویاهر رفتاری که از انسان عاقل انتظارنمی رودوطرف مقابل هم چمن ظرفیت وفهم لازم راندارد ازاین رفتار سوئ استفاده می کند
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
8
43
جانا سخن از زبان ما مي گويي اين مجري هاي بي هنر با پارتي واردصداو سيما ميشوند وقت مردم را تلف ميكنن پول بي حساب به جيب مي زنن تازه برنامه هاي درآمد زاي هردمبيلي هم براي خود تدارك مي بينند از صميم قلب براي خانواده هاي عزادارشان متاسفم خداوند صبرشان دهد
ناشناس
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
23
هركسي يه نقدي داره ازهربرنامه اي.چرا تااتفاقي ميافته پاي دين و مذهب و...ميكشيدوسط.مشكلات بسيارزياده امابجاي اينكه دنبال راه حل باشن حاشيه هارو بزرگ ميكنن.هركسي هنري داره ولي درست نيست شخصيت انساني زيرسوال بره.من خودم مربي هستم وقتي به بچه اي درس ميدهم و ميگم نبايددوستت رو اذيت كني ميگه پس چرامامانم دوستشواذيت ميكنه.لطفافرهنگ ازدست رفته روبرگردونين.زشته كه راحت يه نفر رومتهم كنيد
جادوگر
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
2
12
حتما سقوط شاهين بوشهر هم تقصير خاله شادونه ست.. كلا مديريت ضعيف تو مملكت ما بيداد ميكنه.. مجري فقط مسئول اجراي برنامه ست، مسائل مربوط به بليط فروشي ، كنترل جمعيت،امنيت، ورود و خروج، مسائل انتظامي، امدادي، رفاهي و غيره بر عهده مسئولين برگزار كننده بود و مديريت ميخواست، كه سهل انگاري شد..
شایان
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
4
10
1- خاله شادونه مقصره
2- مسئولین مقصرن
3- فرهنگ جامعه ما هم مقصره
4- فقط بچه های معصوم بودند که بی گناه و بی جهت از دست رفتند
مادر
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
13
بابته این اتفاق واقعا متاسف شدم و با خانواده این گلهای پرپر شده همدردی میکنم ولی یه سوال .ما ایرانیا چرا اینجورییم چرا تا حالا هیچکس نیومئ بگه خاله شادونه صداش بده کاراش بده به محض اینکه اتفاقی می افته مفسر میشیم .واسه خاله شادونه هم متاسفم و میدونم شرایط روحی بدی داره
kh
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
4
3
واقعا تاسف بار است حتی شنیدن گریه یک کودک چه بذسد که با دست خودمان آنها را به کشتن دهیم.بعد اسمش را بگذاریم تفریح وخیلی زود با یک پوزش همه چیز را فراموش کنیم.حق با نویسنده است .
مادر
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
14
بزرگترین ظلم به بچه های دبستانی ما در سفر رییس جمهور به مشهد بود که 6 ساعت زیر آفتاب تو استادیوم سر پا وایسادن بدون اینکه اجازه بدن برن دستشویی یا حتی یه بطری آب بهشون بدن ...
علی
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
10
53
سلام.
رفقا.. سازش با عاملی که به : خدا ، خلق خدا ، دین خدا ، اوامر خدا.... خیانت میکنه، کم از خیانت اون فرد نیست.
چه بسا دندان تیزانی که سرنوشت و تربیت کودکان معصوم مارو به "قتل خاموش "می رسونند. سکوت ما ، مهر تایید و جواز کشته شدن کودکان خودمون در آینده ست. محبوبیت یک زن به چیست؟ لزومش چیست ؟ چقد با الگوی الهی ما فاصله دارد؟ کودک ناآگاه است. این وظیفه ی ماست. یاعلی.
شاهین
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
8
مسئولین باید به فکر جای مناسب برای اجرای این برنامه ها باشند آن سه کودک ( خدا به پدر و مادرشون صبر بده ) عاشق برنامه خاله شادونه و میو میوش بودن . این آقای نویسنده خودش میتونه در جمع 4000 نفر بره بالای سن فقط بگه میو میو ! اگه بطونه واقعا هنر کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بطونه ؟؟؟؟؟؟؟
یا بتونه ؟!
erfan
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
1
bayad donbal mojrian javan va ba estedad bod nazir amo porang
صدرا
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
23
10
اقاي معتضد ! خسروخان ! خان باشتين !
ادب چيز خوبيست !!
حرفي هم داري ، نقدي هم داري ، مؤدب باش !!
هيچكس تا حالا گفته مسئول برگزاري اين مراسم كي بوده ؟ كجا بوده ؟
يعني اونجا فرماندار نداره ؟ مسئول نداره ؟
باز هم حادثه اي پيش امد و اقايون نوك دماغشون رو نشونه رفتن !!!!
در هر حال منهم به خانواده هاي داغدارتسليت ميگم . صدرا  
حسین
|
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
5
خدا عاقبت مارو به خیر کند
ناشناس
|
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
2
5
چندروز دیگه می شود رییس تامین اجتماعی. ضرغامی هم به ایشان جایزه میدهد در رسانه میلی.
محمد
|
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
11
28
نظر من این است که خاله شادونه و بقیه ی افراد و کارمندان اعدام شوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
تو خوب و نازی....
دانا
|
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
53
13
خطاب به آقای معتضد:
جناب خسرو خان!بهتر است شما به کنکاش و جست و جو در تاریخ ایران بپردازید تا عطسه ها ،سرفه ها،و ...شخصیتهای تاریخی که از نظر مورخان دور مانده است را،در لابه لای کتب تاریخی پیدا کرده و بیایید و در تلویزیون،با آب و تاب فراوان برای مردم توضیح دهید،و اینگونه رسالت تاریخی تان !!!را انجام دهید و وقت با ارش خود را صرف نظریه پردازی در مورد این امور ناچیز!!!ننمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
امورناچیز!!!مرگ نوگلان این کشور امر ناچیزیه!واقعا انسانیت مرده خجالت بکش اسمش رو هم گذاشته دانا!!!نادان وحشی!
حاج صادق
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
10
سوال.
در این واقعه دردناک مقصر اصلی که بود؟
1- خاله شادونه
2- صدا وسیما ی مبلغ شادونه
3- فرمانداری
4- خر مش رجب که این مرتیکه دوست داشتنی یعنی( هالو) تو شعر طنزش میگه.
کحایی ببینی عمو مش رجب
که ما خوش بتازیم دنده عقب
در این مملت گر تو را خر میبرند
(چه گلهای نازی از ما که پر پر میبرند)
(با اجازه استاد هالو.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
26
16
عدم مدیریت ، بی نظمی مردم(مادران) ، طمعکاری تهیه کننده برنامه و بی کفایتی مسوولان و کارکنان سالن باعث این فاجعه شده. اگه خاله شادونه هم قصوری کرده باشه سهوی بوده و شما نمی تونید اینطور بی رحمانه در موردش حکم بدهید و مردم احساساتی رو هم دنبال خودتون بکشید. همین مردم در ماجرای قتل میدان کاج خواستار اعدام زن پرونده هم بودند چون باعث گول زدن مردان حادثه بوده!!!!! از نظر عقلی و حقوقی باید مقصر یا مقصران اصلی رو پیدا کرد و مجازات کرد و البته سعی کرد در آینده چنین فجایعی رخ ندهد.
محمد
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
3
10
به نظرمن اين حرفها پاك كردن صورت مساله ست در ضمن از نظر روانشناسي براي ارتباط پيدا كردن بامخاطب بخصوص كودك بايد مثل خودش بشوي و خاله شادونه هم براي همين براي كودكان تاكيد ميكنم كودكان دوست داشتنيه
هم وطن
|
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
9
4
کاملا درست و کارشناسی صحبت کردن منم با ایشون موافقم
ناشناس
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
10
23
بچه های ما دیگه با خاله شادونه قهرند چون دیگه براشون خاله نیست براشون.........
ناشناس
|
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
2
واقغا اینقدر خرفتی و نادانی!
این مساله سر سوزنی به مجری ربط داره.؟ این سو مدیریت و بی برنامگی در ورود و خروج
شاید هم مثل همه جا بعضی برادران .... چند باره بلبط فروختند
ناشناس
|
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
1
خیلی تو این مملکت باید کاربشه روی در نظر گرفتن حقوق دیگران و گاهی کمی از خود گذشتگی و دادن حق تقدم به اونها..... در اینجا در صورت درستی متن خبر تقصیر نابخشودنی که متوجه دست اندرکاران مراسم است فروش بلیط مازاد و بعد تخصیص خروجی های اصلی به گروهی کم تعداد و خروجی های کوچکتر به گروه پر تعداد است که با کمترین تجربیات برگزاری اینگونه مراسم کاملا چنین رخدادهایی را قابل پیش بینی می کند حتی اگر منجر به چنین نتیجه اسفناکی نشود اگر در دادن تذکرات و توصیه های لازم از جانب ایشان اهمال شده باید قبلا هم فارغ از نتیجه تذکر و توبیخ لازم اعمال میشد نه صرفا اینبار با دیدن نتیجه.....
دانشجوى دكترا ارتباطات
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
48
7
اقاى به اصطلاح محترم ١) شما نبايد خاله شادونه را دوست داشته باشى بلكه بچه ها هستند كه انها هم دوست دارند ٢)شما همون تاريخ تحريف كنى بهتره ٣)چرا مسائل را قاتى مى كنى و اينقدر بى ادبانه در مورد يك خانم صحبت مى كنى ٤) خاله شادونه اگه نمى گفت بريد پيش مادرتون بايد چى ميگفت؟؟؟؟؟٥) أصولا كارگران ساختمان هستند كه حسابشان را درست بعد از إتمام كار مى گيرند شما خيالت راحت كه ايشان حساب كتاب خود را قبل از برنامه با تهيه كننده انجام داده پس با جريحه دار كردن مردم در اين فضاى احساساتى مردم را جوگير نكن ٦) من كه تا الان تحريفات شما را قبول نداشتم اميدوارم مردم نيز متوجه سخنان مغرضانه شما شده باشند كه تا حالا هر چى گفتى ...... بوده ٧) باز يك فرصت گير اوردى واسه ابراز وجود ٨ ) دهن ما رو باز نكن كه اون دنيا بايد جواب پس بديم و از همه مهمتر براى خانواده اين عزيزان از خداوند منان صبر و شكيبايى ارزومندم به اميد پيدا شدن مقصران واقعى ( كه اميدوارم در يك محضر عادل مورد رسيدگى قرار بگيرند نه در محضر امثال من و خسرو ) بردن آبروى مؤمن در نزد خدا از هر گناهى بزرگتر است.  
ناشناس
|
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
1
48
من برنامه های این خانوم از نزدیک دیدم. متاسفانه تنها چیزی که براش اهمیت نداره بچه هان و هیچ ارزشی براشون قائل نمی شه.این رفتارایی که توی صدا سیما ازش سرمی زنه فقط برا جلو دوربینه. فقط هدف پول درآوردن و کسب شهرت.
شيرين
|
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
1
1
اقاي معتضد هرگز فكر نميكردم كه در مواردي غير از تاريخ هم اطلاعات داشته باشيد براستي زني با ميوميو كردن چندين برنامه بي محتوا راارارائه ميدهد و فقط به پايان كار خود و گروه فكر ميكند. بي تفريحي كودكان را به پاي مرگ ميكشاند چه در استخر پارك شهر و چه در سالن نمايش.
هومن
|
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
17
2
در این که در این قضیه قطعا کسانی گناهکارند هیچ شکی نیست. ولی آقای معتضد! اینگونه بیرحمانه شخصیت و هنر کسی را زیر سوال بردن، نهایت ناجوانمردی است. حداقل هنرش از شما که خودتان هم جیره خوار تلویزیون هستید و تو روز روشن تاریخ را تحریف می کنید، خیلی بیشتره. مگر شما قاضی القضات هستی که این گونه بیرحمانه قضاوت می کنی؟ اگر ادعای وجدان داری، چرا وقتی فاجعه کهریزک را رقم زدند، صدات درنیامد؟ حرف بسیار است آقای معتضد ولی در این کلام با شما هم عقیده هستم که بله؛ این پول لامصب چه کارا که نمی کنه!!!!!!!!!!!
* فردانیوز؛ جون مادرت سانسور نکن.....
من خسته
|
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
5
اینا اگه جون آدم ها براشون ارزش داشت که...
ستاره
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
3
اگه تو شهرستان نرن که ميگيد خودشونوميگيرن به ادما احترام نميذارن وقتي ميرن دربارشون اينجوري قضاوت ميکنيد!مطمئن باشيد کسيکه کارش با بچه هاست از اين موضوع بيشتر از شما ناراحت شده؛ بعدشم تقصير اون مجري بيچاره اين وسط چيه اون بايد حواسش به چيزايي که ميگه باشه يا به درهاي سالن.اقاي معتضد سعي کنيد منصف باشيد!
حسين
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
2
آقای معتضد تو خودت جیره خور خیلی آدمها هستی .تو خودت بخاطر پول خیلی حرفهای دورغ رو تحویل مردم میدی تو اصلا" کی هستی مرتیک دروغ گو . قبلا" خیلی برای حرفات احترام قائل بودم ولی وقتی که بر علیه خاله شادونه صحبت کردی ازت متنفرم خاله شادونه یک سرمایه ملی تو با حرفات نمیتونی اونو خراب کنی
Behnam
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
1
من نميدونم کی به اين آقايه معتضد گفته که اونم ميتونه تويه اين موارد نظر بده که اين آقا اينجوری جو گرفتّش و حرف ميزنه .... تو برو اون چرتو پرتا يه خودت رو تو برنامت بلغو ر کن آقا ...
هوتن
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
0
اينكه چه كاري هنر است يا نه قضاوت سختي است اما خاله شادونه براي ايشان برنامه اجرا نمي‌كرد بايد از بچه‌ها پرسيد كه اونهام با اومدنشون نشون دادن. ولي يك سوال باقي ميمونه كه تا حالا چند تا برنامه به اين شكل اجرا شده ولي چون اتفاقي نيوفتاده كسي حرفي نزده حتما بايد كسي بميره تا بخودمون بيايم؟
یک مادر
|
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
3
من یه پسر 4 ساله دارم و یه لحظه هم خودمو نمیتونم جای اون مادرای داغدیده بزارم.فقط با خودم عهد بستم که خاله شادونه یا هرکسی ازاین خاله ها و دایی ها حتی رایگان هم جایی برنامه اجرا کنن بچم رو نمی فرستم دلش میخواد ازتلویزیون ببینه.همچنین هیچوقت به اردو هم نمی فرستم هرجا میخواد با خانوادش بره.با این گرونی و بدبختی بچه بزرگ کن اینجوری ازدست بره.خیلی دردناکه.
ناشناس
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
2
اگر همين الان عين همان مراسم برگزار شود وخاله شادونه تذكر هم بدهد ممكن است دوباره اتفاق بيفتد لذا بايستي مكانهاي پر جمعيت با پارتيشن توري تقسيم بندي شوند تا بتوان جلوي سيل جمعيت را گرفت و اصولا مطالعه وآشنايي با ديناميك جمعيت يك علم است و دست اندكاران چنين مراسمي بايد آنرا بلد باشند
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
0
تمام عوا مل بیسواد و قاتل این برنامه حتما باید دردادگاه عدالت محاکمه شوند چرااینقدر جان آدمیزاد آن هم کودکان عزیزمون بی ارزش شده داریم به کجا میرویم ماکه ادعای اسلام و شیعه بودن را داریم
ناشناس
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
0
نه فرهنگ متولی دارد /نه برنامه های مبتذل صدا وسیما متولی دارند / حجاب دراین مملکت با فیلم اوشین از جامعه رخت بربست الان هم دختران وپسران سست بنیان که در شناسنامه وازه مسلمان را یدک میکشند مروجان فرهنگی صدا وسیما با فیلمنامه های .......... هستند خوب سخنان پیر جماران را که انتظار دانشگاه را از صداوسیما داشت بر اورده کرده اید!!!!!؟؟
مریم
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
0
من از اقای معتضد خوشم نمیاد واز حق هم نباید گذشت چون اگر من به جای خانم زارعی بودم وقتی می دیدم بلیت های فروخته شده بیشتر از ظرفیت سالن است قطعا برنامه را اجرا نمی کردم
باباي معتضد
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
3
تو بچه بودي از اين دختره هم بدتر چاخان ميكردي خوسي
کلاته شوری
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
3
0
حق با خسرو است . . . . خاله شادونه می تونه از سری جدید برنامه خاله سارا که اموزنده است سر مشق بگیرد
محسن
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
4
0
حق بامعتضده
حسین
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
4
اگه همین خاله شادونه یا عموپورنگ بیاد نزدیک خانه هاتون و جشن بذاره . مطمئنم همه تون از جمله همین خسرو خان با بچه ها و نوه ها میرید تماشای میومیو ......
رضا
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
2
0
هر کسی از جمله آقای معتضد می توانند و این حق را دارند که در مورد واقعه یا هر چیز دیگری نظر شخصی خود را اعلام کنند. این که ناراحتی ندارد. شماهایی هم که به ایشان نقد وارد کرده اید در زندگی روزانه نظر خود را درباره شیر مرغ تا جان آدمیزاد بیان می کنید.
پاکدلان
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
1
اول. شما بزرگتر ها نمیتوانید به سبک خود برای کودکان تفریح مشخص کنید وقتی4000نفر آمده اند یعنی خوب بوده که آمده اند اما به سبک کودکانه و مسلما کار انسانی خالی از عیب نیست
دوم.کسی از اینکه این اتفاق می افتد با خبر نبوده و چه بسیار از اینگونه خطاها که رخ میدهد و بدون رخداد حادثه ناخوشایند پایان میابد که بایستی برای کل مجموعه فکری شود
سوم.خطای خاله شادونه نبوده بلکه خطای مسئولین است وبه مجری ربطی ندارد او فقط برنامه را اجرا میکند
اسدی
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
11
پس در استادیوم فوتبال بعدش تماشاچیا زیر دست وپا له میشن باید فردوسی پور رو که گزارشگر بوده اعدام کنیم آقای مقتضد اون میو میو میکنه تو هم تو برنامت............ میکنی .معرفت دور گرانیست به هر کس ندهند..............جلب اینه که هر کسی خودشو نخود هر آشی میکنه وروزنامه ها هم که مطلب کم میارن چاپ میکنن.
عاطفه
|
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
4
همه تقصیرها رانمیشه گردن خاله شادونه انداخت
مریم . ج
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
1
1
این خاله خودش رو روی چشم انداخت هم ملیکا هم مریلا زارعی دو خواهر بسیار موفق بودند در عرصه ی بازیگری من 38 سال دارم از قرتی بازی خیلی از بازیگر ها هم خوشم نیومده که خیلی هم زن متعصبی هستم اما واقعا پای برنامه ی این خانم و عمو پورنگ میخ کوب می شدم دختر 2 ساله ام به هوای برنامه ی خاله دونه دونه به قول خودش گریه اش آرام می شد خیلی متاسفم خیلی بدشانسی آورد این همه برنامه انواع و اقسام افراد دارند اجرا می کنند من یه سالی دخترم را در برنامه ی فتیله به زور کنترل می کردم که گم نشه و خدا بهش رحم کرد همه ی اینا که برنامه اجرا می کنند برنامه هاشون همین طوره این حرفا رو قبول ندارم شما ریختین به جون یه زن بی گناه خیلی ها هم از حسادت و غرض ورزی این وسط دارند آتیش بیار معرکه می شوند دلم برای این خانمی که این همه سال دوست و رفیق بچه ها بوده و در حد امکانات خودشون برنامه اجرا کرده می سوزه مقصر مسئول این برنامه است نه یه مجری که فقط اجرا کننده ی برنامه بوده به هر حال آرزوی صبر برای پدر و مادرای این عزیزان دارم من تا آخر عمر این اتفاق فراموشم نمی شه و همیشه به عنوان یکی از تلخ ترین حوادث به یاد این غنچه های پر پر شده ام ...
شهاب الدین
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
0
ببینم چرا هیچ وقت نظر من رو منتشر نمی کنید
اینجا هم پارتی بازی شده
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
2
خیلی متاسفم برای از دست رفته ها و خانواده های این فرشته ها . اولا این اتفاق افتاده و آبی که ریخته شده هیچ وقت برنمیگرده اما یک مقدار به خودتون بیاین . کجا دارید زندگی می کنید؟ تو چه قرنی هستید ؟ اون از سوار و پیاده شدن مترو ؟ اون از رانندگی ؟ اون از برخوردهای اجتماعی و آخه آدم کدومشو بگه اقایی که معترض هستید خود شما کجا قانون رو رعایت می کنید؟؟؟؟؟ متاسفم اینو می گم بهتون یعنی به همه خودمون اجتماع ایرانیها و یک مقدار یک ذره فرهنگ رو از مردم ژاپن یاد بگیرید اون مردم مثل ما این همه قدمت فرهنگی هم ندارند . اما به جرات میتونم بگم با فرهنگ ترین مردمان روی زمین هستند . من متاسفم برای خودمون از احسنت و بارک الله و آه و نفرین ... دست بردارید درست کنیم خودمونو .
مریم
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
0
3
با نظر اقای معتضد مخالفم چون خاله شادونه مجری برنامه ست نه مدیر جایگاه و تعیین کننده تعداد
علی
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
0
2
با سلام خدمت همه مردم و دوستانی که این کامنت رو میخونن.متاسفانه در کشور ما هیچکس نمیتونه جایگاه واقعی خودش رو درک کنه و بشناسه .جناب آقای معتضد شما در مقامی نیستی که بخوای به هنرمندی از برنامه های تلویزیونی سازمان صدا و سیما انتقادی داشته باشی.باید جایگاه خودمون رو بدونیم.خانوم ملیکا زارعی یکی از دلسوزان کودکان هست و خواهد بود.این اتفاق تاسف بار هم فقط به همین دلیل بوده که اونهایی که باید در مقام خودشون خوب عمل میکردند درست و بجا عمل نکردند. اقای معتضد از فردی انتقاد و حتک حرمت میکنند که هیچ ارتباطی با ایشان ندارد.بهتره که ایشون جایگاه خودشون رو بدونند.انتقاد ایشون نشانه شخصیت کوچکشون در جامعه ماست.
سميه
|
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
2
ما كه مجريامون خانم رضايي و خانم خامنه بودن شديم اين.دلم براي بجه هاي امروزي ميسوزه .
گولیه
|
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
0
2
آخه چه ربطی به مجری داره؟
برگذار کننده ی جشن باید نظم رو بر قرار کنه.وظیفه خاله شادونه اجرای برنامه است نه فروش بلیط و برپایی نظم
الهه
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
10
1
منم از لوس بازیای خاله شادونه خوشم نمیاد ولی مگه خاله شادونه کاراگاه گجته که هم صحنه رو بپاد هم درا رو هم یکی یکی بچه هارو بده دست مادراشون؟
پاسخ ها
ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
گجت نیست ولی اگه یه ذره برای بچه های مردم ارزش قایل بود با دیدن اون سالن میتونست برنامشو به تعویق بندازه و از مسئولین بخواد که حد اقل اگه سالن بهتری هم نبود برنامشو توی دو روز برگذار کنه نمیمورد که منتها تنها چیزی که خاله شادونه بهش فکر میکرد این بود که زود تر تمومش کنه و پولشو بگیره و تنها چیزی هم که بهش فکر نمیکرد بچه ها بودن!
المیرا
|
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
14
4
برنامه خاله شادونه برای گروه سنی 1-5ساله است نه یه تاریخ دان ایشون انتطار دارن تو برنامه خرد سال اموزش اخلاق بدن- برنمه خرساله میفهمین گروه سنی یعنی چه
ناشناس
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
1
3
من توهین رو کار درستی نمی دونم ولی وقتی از جریان با خبر شدم خیلی ناراحت شدم و همه آدم ها رو مقصر می دونم حالا ممکنه یکی کمتر و یکی بیشتر ولی همه مقصرند و باید جوابگو باشند چه برگزار کننده جه مجری چه مسئولین شهر باید همه رو مجازات کرد
ناشناس
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
3
ای کاش قبل از اظهار نظر کردن کمی هم فکر میکردیم بد نیست اخه یه عقل سالم میگه تو این اتفاق خاله شادونه چه گناهی داره کسان ی که این برنامه هارو میرزند اول باید فکر امکاناتش بکنن بعد بلیط بفروشند اگه خاله شادونه میدونست این اتفاق قرار است بیفتد هیچ وقت نمی امد بچه را شاد کنه
ترا خدا انقدر بد قضاوت نکنید خودتونو بگذارین جای خاله شادونه چه حالی داشتین
امیر
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
0
1
عزیز من این حادثه چه ربطی به مجری برنامه داره آخه؟؟؟
واقعا یک نفر از این عزیزانی که مجری برنامه رو مقصر می دونن این سوال رو از خودشون پرسیدن؟؟؟
آقای معتضد به جای اینکه در این حادثه به دنبال رد پای آدمهای سود جو باشید خیلی ساده انگارانه تمام تقصیرات رو به گردن مجری برنامه می اندازید و به خیالتان مردم هم به همین میزان سطحی نگر هستند.
جناب معتضد با این طرز تفکرتان پاک ناامیدمان کردید...
فرهاد
|
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
0
با سلام
خاله شادونه سال گذشته هم در مبارکه اصفهان برنامه داشت که چند برابر ظرفیت بلیط فروخته بودند و برای بچه های مردم مشکل پیش آمده بود.ولی مثل این که پول ممتر از آسایش مردمه خاله شادونه باید برنامه گذار فهمیده تری انتخاب کنه تا این اتفاقها پیش نیاید
رویا
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
1
به نظر من مسئولان اجرای این برنامه مسئول هستند ،ولی واقعیت اینکه الان حال خانم زارعی اگر بدتر از مادران داغدیده نیست بهترم نیست پس اینقدر باتندی قضاوت کردن ناجوانمردانه است
sara
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
2
4
با نظر ایشون موافقم اما همه تقصیرا هم با خاله نیس
پاسخ ها
اتنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
راست میگهsara
ناشناس
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
ما دوستش داریم وحمایتش میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت