به‌روز شده در: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
تعداد نظرات: ۲۳۲ نظر
دو متهم دیگر این پرونده نیز هر کدام به تحمل 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق و به عنوان تتمیم مجازات به 5 سال اقامت اجباری در یکی از شهرستان‌های دور افتاده محکوم شدند.
ایسنا: حکم اعدام با طناب دار دو پسر جوان که چندی پیش از یک شهروند تهرانی زورگیر‌ی‌ کرده بودند، پس از طی مراحل قانونی و تایید در دیوان عالی کشور، بامداد یکم بهمن در ملاء عام اجرا شد.
 
«علیرضا مافیها» و «محمد‌علی سروری» که در آذر ماه سال جاری با همکاری 2 نفر دیگر و با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را مورد حمله و ضرب و جرح قرار داده بودند، بامداد روز یک‌شنبه یکم بهمن در ضلع شمالی پارک هنرمندان و در خیابان بهشهر به وسیله جرثقیل به دار مجازات آویخته شدند.
 
پرونده‌ این چهار متهم پس از دستگیری و در حالی که تصاویر مربوط به زورگیری‌شان در اینترنت و تلویزیون پخش شده بود، در دادسرای عمومی و انقلاب تهران مفتوح شد و پس از اینکه دادستانی برای این افراد کیفرخواست صادر کرد، شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی نیز در 9 دی با برگزاری یک جلسه محاکمه علنی، دو نفر از این متهمان را به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض به اعدام محکوم کرد.
 
دو متهم دیگر این پرونده نیز هر کدام به تحمل 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق و به عنوان تتمیم مجازات به 5 سال اقامت اجباری در یکی از شهرستان‌های دور افتاده محکوم شدند.
 
این پرونده با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی نیز پس از رسیدگی، اعتراض آنان را مردود دانست و حکم اعدام این دو نفر با اتهام محاربه و افساد فی‌الارض را تایید کرد و در نهایت بامداد روز یک‌شنبه اول بهمن «علیرضا مافیها» و «محمد‌علی سروری» در حضور جمعی از مردم در خیابان بهشهر و در نزدیکی پارک هنرمندان تهران (محل وقوع جرم) به دار مجازات آویخته شدند.










شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۲۳۲
شميم
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
321
234
اعدام اينها اصلا كار درستي نبود
پاسخ ها
sml
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
درست و غلط شو شما نباید تشخیص بدی !
گیر این جور آداما نیافتادی تا متوجه بشی درسته یا غلطه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شمیم جان...باید دور از جون، زورگیری سر خودت بیاد اونوقت قضاوت کنی...لحظه ای که چاقو را زیر گلوی آدم فشار میده هزار بار از خدا می خوای ای کاش با کلت زده بود توی سرت راحتت کرده بود.من تجربش رو دارم...از دستگاه قضایی برای جدیت در اجرای حکم اعدام سلاح سرد متشکریم.
پارسی
| UNITED STATES |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
چرا؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اتفاقا اجرای احکام برای اینجور افراد و دیدنش برای مردم لازم بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اعدام؟!!! آدم وقتی گرسنه باشه مجبوره یکاری کنه دیگه اعدامو خدا واسه دزد نذاشته گفته قطع ید حالا اینا برداشتن اینارو اعدام کردن اون دنیا باید جواب پس بدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوست عزیز تا حالا تو یه کوچتون با چاقو بهت حمله کردن؟ تا حالا دیدی یه پسر بچه 17 ساله با قمه بیوفته دنبالت که لختت کنه؟؟
دندونی که خیلی خرابه رو پر نمیکنند میکشند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شمیمی
می خواهی براشون جایزه بدیم
یاور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به ظاهر مظلومشون تو وقت اعدام توجه نکن آقا جون !
به یاد هم محلی مون که تو خیابون همایون پیروزی از بانک میومد بیرون و زورگیرا دورش کردن پیرمرد رو ، بعد هم وقتی مقاومت کرد ناجونمردانه قمه رو تو قلبش زدن و تو روز روشن وسط خیابون نقش زمین شد ، اینا دزد نیستند ، اگه مقاومت کنی به راحتی تبدیل به یک قاتل می شن . خدا بیامرزدت همشهری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
...
این زورگیرا بدجوری داشتن یاغی می شدند.فکر کردن هر کی به هر کیه. مملکت قانون نداره. بهترین کاری که میشد در حقشون کرد همین بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شمیم خانم به نظر بنده باید آن دو هم اعدام میشدند. اعدام در اسلام هم به نفع مجرم هم به نفع جامعه است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
نه جانم می خواستی ازشون تقدیر بشه بعدم نشان ملی شرارت بهشون بدن
باید همشونو اعدام کنن!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به نظر من حکمش درست بود ولی نباید در ملاعام باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اعدام درست نیبود جون ادم کم چیزی نیست بخصوص که شاکی هم اصلا راضی به اعدام نبوده
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
این انگل های جامعه باید اعدام بشن تا درسی باشه برای جانورانی که صرفا به قدرت چاقو یا زور بازوشون مینازن برای جفت کردن مردم . دست قوه قضائیه درد نکنه .البته بهتره اردوگاه های کار اجباری ترتیب بدن تا این اراذل واوباش بعد از مدتی کار اجباری وسخت به سزای اعمالشون برسن حداقل یه چند صباحی کار مفید بکنن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اعدام حقشون نبود اگه مردبودید باید سراغ گردن کلفتها میرفتید.اینها جوون بودند جوونی کردند
شمیم
| UNITED STATES |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
فردا نتوانست همه نظرم را منتشر کند و در جامعه ای که رسانه نتواند حرف های بدون توهین مخاطب خود را منتشر کند، قطعا فقط نظرات زیر نظر من خواهند بود که بدون هیچ منطقی فقط چشم ها و ذهن ها را آزار خواهند داد.
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ناشناس محترم 10:9 ، 1/ 11 / 91 معمولا" کسی که گرسنه باشه میره نانوائی یا چلوکبابی دزدی نه اینکه با چاقو و قمه بیفته به جون یک شخص بی دفاع . بعد قطع یدی که شما به آن اشاره کردی شرایطی داره که میبایست طبق قانون دین اسلام 26 حالت به حاکم شرع اثبات بشه ، مثلا" ارزش شی مسروقه از قیمت یک گرم طلا بیشتر باشه ؛ از محفظه سربسته مثل گاوصندوق دزدیده شده باشد ، شی مسروقه در معرض دید قرار داده نشده باشد ، پسر از پدر دزدی کنه و ..... اینها شامل قطع ید نمی شود . براساس تفسیرهای آیه 9 سوره جن در قرآن مجید که خداوند میفرماید محل سجده ملک خداست که تفسیر میکنند کف دست ، پیشانی ، دو سر زانو ، و دو انگشت شست پا ، که صاحبش خداست و قطع انگشتان میبایست انجام شود و این قانون مجازات اعدام ماده 86 قانون مجازاتهای اسلامی میباشد که بکارگیری سلاح سرد و حتی ترساندن مردم با آن به مثابه سلاح گرم میباشد وحکم محاربه را دارد این قانون توسط علما و اهل فن تهیه شده . نمی دونم شما فرزند دارید یا نه اما تجسم کنید 5هزار تومان پول به بچه ات بدی بره سر کوچه جنس بخره بعد از چند دقیقه بچه ات برگرده با پیراهن پاره و سر و صورت زخمی چی شده ؟ دو نفر با چاقو پولمو دزدیدن چه حالی بهت دست میده ؟ بخدا اگه از یک کدوم از اینها یک سوزن به تنمون بزنن حاضریم آب و اجدادشو بیارن جوی چشمشون . مردم با همه سختیها گرونی را با همه سختیهایش تحمل میکنن اما نا امنی را هرگز نمی شود تحمل کرد .
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
سلام شمیم جان با توجه به اینکه شما همش مخالفی ولی اینبار بد نگفتی باید با مسبب کسانی که باعث شدن همچین انسانهایی بوجود بیان برخورد بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
شمیم عزیز اگر فیلم زور گیری را مشاهده کنی می بینی که یارو چنان با قمه می زنه به پیشانی طرف که انگار قصد کشتنش را داشت اینها اگر آزاد می شدند یقینا چند نفر را می کشتند
اعدام چنین افرادی بسیار کار نیکویی هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اون دوستی که گفتی شاکی راضی به اعدام نبود باید عرض کنم اعدام نتیجه جنبه عمومی جرمه نه شکایت شاکی خصوصی و ربطی به شاکی نداره
متاثر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
میشه لطفاً انقد افراطی قضاوت نکنین دوستان
تو جامعه ای که اسید پاش اختلاس گرا و رباخواراو قاچاقچی ا کم نیستن و روزی 10 تا داستان تجاوز و قتل و اسیدپاشی و زورگیری ودزدی میشنویم تو جامعه ای که مردمش فقط ادعای قانونمندی میکنن ولی اصلاً پایبند نیستن واقعاً فکر میکنین با کشتن ناعادلانه این دو تا جوون مشکلات حل میشه ؟ واقعاً راههای بهتری نیست ؟نمیشه یه اردوگاه کار اجباری بذارن از توان این ادما به نفع جامعه استفاده کنن در حین اینکه تنبیه میشن اینجا اگه یه مرد یه زن رو بکشه قصاص نمیشه ولی 5 نفر بخاطر 18 هزار تومن اعدام میشن ؟؟؟؟نشستین جای گرم و نرم حداقل درک کنین که ریشه این مشکلات از کجاست شما به عنوان یه سهم کوچیک از جامعه چه قدمی برداشتین.کاش مردم انقد خودخواه نبودن
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
دليل مخالفت من اين است كه اين به اصطلاح قانون شما براي همه زورگيرها اجرا نمي شود. ثانيا، محض اطلاع افرادي كه فكر مي كنند من در بلاد كفر زندگي مي كنم، بايد عرض كنم سال هاست برگشته ام و در اطراف هر دو فرودگاه همين شهر، از من دو بار زورگيري شده، پول ها و همه وسايل و حتي لاستيك هاي نوي ماشينم را بارها برده اند، لباس هايم را هم پاره و تنم را زخمي كرده اند. اما اگر با فرض محال، (تاكيد مي كنم كه فرض محال) پليس خدمتگزار موفق به دستگيري اين افراد شود، هرگز راضي به اعدام شان نيستم.
مگر انسان پشه است كه به راحتي مي زنيد و مي كشيد و حكم قتل صادر مي كنيد؟
نهايت مجازات اينها چند سال زندان با اعمال شاقه است. آن هم براي همه مجرمان زورگير نه فقط بدشانس ها و آفتابه دزدها.
مهم تر از همه، نمي دانم چرا اينجا برخي هانگفتند ماجرا را كش ندهيد.
ملکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
با سلام خدمت دوستان عزیز ابتدا بایدبگم نظرات تمام دوستان محترم ولی کجای اسلام گفته زور گیری حکمش اعدام بماند نفس کار اشتباه و محکومه ولی خواهش میکنم احساسی نظر ندیم کجای زور گیری محاربه هستش ما باید ابتدا ببینیم با اعدام های فراوان آمار این گونه کارها پایین آمده یا نه که البته همه دوستان اطلاع دارن که کم شده یا زیاد باید فرهنگ سازی بشه وقتی جوان ناشی می ره زندان تا ادب بشه در طول مدت حبس در داخل زندان با انواع و اقسام جرم و جنایات آشنا میشه به قول معروف به یه استاد تمام تبدیل میشه به جای این که جرم رو فراموش بکنه خوب معلومه چی میشه خواهش میکنم از مقننین تجدید نظری در تمام زوایایه قانون مجازات اسلامی بکنند .
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
سلام. جالبه به این نوشته که توسط شمیم خانم نوشته شده توجه کنید:(بايد عرض كنم سال هاست برگشته ام و در اطراف هر دو فرودگاه همين شهر، از من دو بار زورگيري شده، پول ها و همه وسايل و حتي لاستيك هاي نوي ماشينم را بارها برده اند، لباس هايم را هم پاره و تنم را زخمي كرده اند. )
اولا فکر میکنم واسه اثبات حرفتون لازم نباشه اینقده اغراق کنی .دوما به فرض درست بودن به نظرتون با چند سال زندانی این جو رعب و وحشتی که ایجاد کردند میشود کنترل کرد.من به نوبه خودم به این امر راضیم و امیدوارم که این دو نفر جز اخرین نفرات باشند که اعدام میشن و بقیه متخلفها حساب کار بیاد دستشون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
درست نبودن این اعدام به این دلیل است که پرونده هایی بدتر از این و از سالهای قبل وجود دارد
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
معلوم نيست با برخي موجودات خداوند چگونه بايد رفتار كرد. ابتدا مدعي مي شوند اين بلا سر خودت مي آمد، راضي به اعدام شان مي شدي. وقتي مي گويي بدتر از اينها بر سرم آمده و مهم تر از همه، اسنادش هم موجود است، مي گويند طرف اغراق كرده. مانده ايم با اينها چه كنيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شمیم جان از من تا الان 3 بار زورگیری کردن کافیه یه بار یکی یه چاقو زیر گلوت بزاره اون وقت می فهمی چه کاری درسته
ناشناس
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
10
170
ای خدا.آدم چی میتونه بگه.هم حقشون بود هم نبود.خدایا گناهانشون را عفو بفرما وما را از شیطان دور نگه دار.
پاسخ ها
شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
حقشون که مجازات بود ولی اعدام دیگه براشون خیلی سختگیرانه بود.
سالار خان
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
191
دلایل را ریشه یابی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دلایل نداره، دلیلش فقر، تنگ دستی، بیکاری، است و هیچ ریشه یابی نیاز نداره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوست عزیز اولا اینا بیشترشون کار دارن حالا شاید ملیونی نه اما بخور نمیر دارن در ثانی اگه مساله فقر بود وقتی نیاز مالیشون رفع شد چرا به این کار ادامه دادن،وقتی از یه نفر نهایت ۴۰ ۵۰ گیرشون میاد باید کل ملت خفت بشن که اینا نیازشون رفع بشه پس نیاز مالی نیس تنگدستی نیس
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اين همه آدم فقير داريم همه چاقو ميزارن زير گلوي مردم؟؟ اينها نزديک به 28 فقره زورگيري داشتن .
پرهام
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
12
143
نمیدونم که چه باید گفت ، این اقدام از یک طرف خوبه از یک طرف بد. در هر صورت لعنت به فقر که عامل اصلی و ریشه همه این اتفاقاته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
پس هر که فقیر بود بره زورگیری ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ناشناس جان از این زوووووور گییییر ترها هستند و اعدام نمیشند. البته که فقر عامل اصلی است. همانطور که مولا علی میفرمایند
وقتی فقر از دری وارد میشود

ایمان از دری دیگر خارج میشود
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آقای ناشناس 9:55 آیامولا علی فقط همین یک جمله را فرموده اند ؟ در آموزه های دینی ما معصوم میفرمایند آنچه بر خود می پسندی بر دیگران نیز بپسند این حدیث اگه 20% اجرا بشه همه این مشکلات و معضلات برچیده میشه خیلی زنن را مشاهده میکنیم برای امرار معاش یا کمک خرج خانواده سبزی پاک میکنند آنها چی ؟به نظر من این یک بحث بسیار بسیار دقیق و طولانی را می طلبد.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
83
84
حقشون بود
پاسخ ها
شمیم
| UNITED STATES |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
مامور اعدام از برخی افراد عادی جامعه رئوف تر است. این افراد ببینند چگونه اعدامی سر خود را روی شانه وی گذاشته است و خجالت بکشند.
رضا
|
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
33
76
خانم شمیم
وقتی آنها زور گیری می کردند وباقمه وشمشیر به جان مردم می افتادند ووحشت سرتاپای انسانها را می گرفت، شما کجابودید؟ اگرخودتان یکبارگرفتار چنین صحنه وحشتناکی بشوید دیگرچنین اظهارنظری نمی کنید. ایجادرعب آن هم باسلاح قمه بسیار وحشت آوراست.
پاسخ ها
وحید
| UNITED STATES |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر یکی از اقوام شما هم از سر بی تجربگی جوانی و گرسنگی چنین جرمی مرتکب شد باز هم اینقدر راحت آرزوی مرگش را میکردید؟ آیا شیون و ناله مادر و خواهر این دو را دیدیده اید؟
شمیم
| UNITED STATES |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
حرف نزنی هم از نظر ما به تکلیفت عمل کرده ای
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
وحید اگر برادر انسان هم اینقدر پست باشد باز هم باید قصاص شود
ناشناس
|
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
16
62
هیچ دلیلی باعث این کار نمیتونه باشه . اگه منظورت فقر و بی پولیه یعنی اینا با این هیکل از اون خانم جوانی که پایینتر از میدان انقلاب با یه بچه سالهاست تو سرما و گرما دست فروشی میکنه کمترند؟ یعنی اون خانم یا امثال ایشون نمیتونن کار خلاف انجان بدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوست عزیز نفست از جای گرم بلند میشه و معلمومه رمان زیاد خوندی. یانسان موجودی است که قدرت تحملش در شرایط سخت نسبی است ،یکم واقع بین باش. هنوز طعم فقر زیر لبات نیومده که از نفس کشیدن پشیمون باشی. من در مورد اعدام این دونفر هیچ نظری در توانم نیست که بدم ولی اگه حکم باید اعدام باشه باید در مورد همه زورگیر ها صدق کنه نه فقط برای این دو نفر.
پارسی
| UNITED STATES |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شما که نفست از جای سرد بلند میشه برو زورگیری کن تا به حقت برسی. شما که توان نظر دادن نداری نظر نده. زندگی مردم رمان نیست تشریف ببر تو خیابون رمانهای زنده زیادی میبینی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
زور گیری کن تا به حقت برسی؟؟!!!!!
پارسی صاحب نظر که در مورد جان انسانه دارای بلند نظری هستی، اینجا کسی در مورد احقاق حق صحبت نکرده.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
45
57
اعدام لازم بود
دلسوزی در اینچنین مواردی باعث بیشتر شدن جرات این جرایم در سایر ارازل و اوباش خواهد شد
اون لحظه ای که مغرورانه نعره میزدن و به هرکسی که برای کمک به اون قربانی جلو میامد، با شدیدترین حالت و بدون کوچکترین ترسی از عاقبت آن، حمله می کردن، را بیاد آورید
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
15
66
باید قبول کنیم که وضع اقتصادی خوبی نداریم و قدرت مالی مردم ساعت به ساعت داره کم میشه . از این زور گیریها باز هم اتفاق خواهد افتاد. اعدام این دو نفر فقط به خاطر گرفتن زهر چشم از دیگران بوده و بس. این دو نفر قربانی گرفتن زهر چشم شدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
خودت فهمیدی چی گفتی.
زهر چشم........زهرچشم.......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دلیل اعدام آنها فقط زورگیری نبود؛ احساس ناامنی را در جامعه ایجاد کردند، امنیت اجتماعی بعد از نیازهای فیزیولوژیکی بالاترین نیاز هر جامعه و انسان است.
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آهان! ميگم چرا از ديروز احساس امنيت مي كنم!
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
8
144
این دو شخص اگر فیلمشون منتشر نشده بود و اینقدر سر وصدانمیکردن مطمئنا محکوم به مرگ نبودن!!!خودمون میدونیم زورگیری چقدر زیاده اما چرا قوه قضائیه نسبت به پرونده های جنجال برانگیز انقدر سریع و قاطع عمل میکنه!!!!
پاسخ ها
كتايون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه ميتونستم هزار بار به نظرتون علامت مثبت ميدادم. دقيقاً همينه هست كه نوشتين. به هيچ وجه نميخوام عمل غير انساني اين دو جوان رو توجيه كنم ولي اطمينان دارم كه اين دو نفر فقط و فقط قرباني انتشار فيلم شون شدند!!
شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
درسته کاری که انجام دادن اصلا قابل توجیح نیست و هر دلیلی داشته اعم از فقر یا هر علت دیگه ای باید مجازات می شدن،ولی کتایون درست میگه چون شاید اگه فیلمشون پخش نمی شد این ها هم مثل خیلی از این تبهکار ها دستگیر نمی شدن چه برسه به اعدام.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
از قدیم گفتن حرف حق رو از ناشناس بشنو
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
10
62
لااله الاالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
لا اله الا الله هم منفی داره آخه ؟؟؟؟؟؟؟
خدا هدایتتون کنه
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اخه منفي يعني چي؟؟؟؟
خدايا پناه ميبرم به تو از جميع بلايا و ناداني ها
آقابراری
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
9
91
باید قبول کنیم که کم شانس بودند درسته خطا کردند اما چون رسانه ای شد این حکم برایشان بریده شده است
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
83
دزدی این ها به روشنائی ماه افتاد! (ضرب المثل ترکی)والا خیلی دزدتر از اینها راحت می گردند.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
10
104
حكم عادلانه و منصفانه اين افراد اعدام نبود چرا افرادي را كه در خصوص اختلاس 3000 ميلياردي حكم اعدام دادن به اين سرعت اعدام نميكنند
احمدی
|
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
19
42
تلخ بود ولی چاره چیه؟ مجرم باید مجازات بشه
پاسخ ها
كتايون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
بله مجرم حتماً بايد مجازات بشه! هيچ شكي توش نيست! ولي البته كاش اين مسئله براي همه ي مجرمين صادق بود!!! تلخيه اصليه ماجرا اين جاست كه خيلي از مجرم ها با جرم هاي خيلي سنگين تر ، خيلي راحت دارن توي اين جامعه زندگي ميكنند!!!!!
شمیم
| UNITED STATES |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
مجازات شان متناسب با جرم نبود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
وای.............من نمیدونم این شمیم کارو زندگی نداره همش داره اینجا مطلب مینویسه.بابا این قدر با هم جروبحث نکنید.شماها هیچ چیزی رو نمیتونید تغییر بدین.
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اتفاقا به خاطر كار است كه اينجا هستم. دارم رفتارهاي شما را مطالعه مي كنم تا ببينم بايد با شماها چه كار كرد.
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
39
17
این نوع جرایم باید در کمترین مدت و قاطعانه اجرایی شود تا در مملکت اسلامی کسی جرات تعدی به دیگران و زورگویی را نداشته باشد
مردم هم قاطعانه از این نوع احکام حمایت می کنند
از مسئولین و دست اندرکاران مربوطه بخاطر رسیدگی و اجرای سریع حکم متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
وظیفشونه
کوروش
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
37
اگر اعدام مانع خرید و فروش مواد مخدر شد این اعدام ها هم مانع زورگیری خواهد شد فقط تا چند روز آینده سازمان حقوق بشر و سازمان ملل جو سازی هایی را انجام خواهند داد
ناشناس
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
5
68
اگه فیلمش پخش نشده بود باز هم اعلام می شدن؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
55
25
فقط اعدام کنید فقط اعدام کنید دزدیها رو باید دستشان را قطع کرد اجرا کنید اجرا کنید حمایتتان میکنیم .
پاسخ ها
ایمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
زین پس التفات جنابتان باید به محضر قوه قضاییه برسد ...یادت باشد از این به بعد قوه قضاییه را از نظرات مشورتیتان مستفیض بفرمایید. این طور که برخی دوستان تصور میکند نیست خواهشاً بگذارید حقوقدانان در این رابطه اظهار نظر کنند .. از باب اطلاعات عمومی بدانید که مجازات این افراد از باب محارب بودن آن ها بود نه سارق بودن آنها.. برای جرم محاربه ایجاد رعب و وحشت کافی است ولو اینکه قصد وی ایجاد رعب و وحشت برای عموم افراد نباشد...
كتايون
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
101
دارم به اين فكر ميكنم اون گردن كلفت هايي كه ميليارد ميليارد پول اين مملكت رو خيلي راحت و از طريق مثلاً غير زورگيري كه با اسم هاي مختلف در جامعه مطرح ميشه (تسهيلات ، فساد اقتصادي ، فساد بانكي و ... ) و يا اون كارشناس و كارمند مثلاً محترم اداره ي ... و اداره ي ... كه در نهايت خونسردي و بي وجداني و بدون ايجاد كوچك ترين رعب و وحشت در افراد و مثلاً بدون زورگيري و بدون قمه و چاقو و چماق از ارباب رجوع درخواست رشوه و زيرميزي ميكنه و تا اونو دريافت نكنه كار طرف رو راه نميندازه ، چققققققققققدر راحت دارن توي اين جامعه زندگي ميكنند...!!!!! وقتي به اين بي عدالتي ها فكر ميكنم به شدت دلم ميگيره و فقط به خدا پناه ميبرم...!
پاسخ ها
بیژن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کتایون خانم لپ کلام را شما گفتید من هم با نظر شما موافقم. این دو نفر قربانی انتشار فیلم و آبروریزی امنیتی جامعه شدند وگرنه خیلیها به جای اعدام شدن به درجات بالا هم می رسند.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
57
30
دم نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای دستگیری ، محاکمه و اجرای سریع حکم گرم ، خدا قوت دهد .
یکی مثل شما
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
66
15
خیلی دیر اعدامشون کردن
ناشناس
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
38
به نظر من باید اول یکی از دستهاشون را قطع میکردند اگر باز خطا میکردند اعدام میکردند.اینها ادمهای نامردی بودند ما که نیستیم!!
محسن
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
26
53
وضع خيلي خرابه . بيكاري و فقيري فراوانه . اعدام بايد لغو گردد
پاسخ ها
پارسی
| UNITED STATES |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه یه زورگیری بیاد دست خودتو با قمه قطع کنه بازم نظرت همینه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
منظورت این بود دیگه. اعدام لغو گردد زورگیری و تجاوز قانونی شود.!!!!!
دارم به عقل برخی از مردم شک می کنم.!!!!
داش رضا
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
23
21
بابا اینا سوسول تر از این حرفا بنظر میرسند که کسی را بخواند بکشند یه غلطی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چه انسان ظاهر بینی هستی چه طور از چهرشون به مظلوم بودنشون پی بردی.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
33
دزدی این ها به روشنائی ماه افتاد! (ضرب المثل ترکی)والا خیلی دزدتر از اینها راحت می گردند.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
21
11
آره ترو خدا اعدام باید لغو گردد تا آقایون راحت تر گند به مملکتمون بزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
تیکه انداختی؟
مهدی
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
6
32
جدا از درست یا غلط بودن این حکم احساسی عمل کردن قوه قضایه جای تاسف داره و لازم به تذکر که این حکم بعد از دستگیری این افراد صادر شد(بعد از وقوع جرم) .جا داره به جای رفتار احساسی با تدبیر در اداره جامعه و قانون متناسب با جرم از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنیم
من بد کنم تو بد مکافات دهی
پس فرق میان من و تو چیست بگو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوست عزیز اطلاعاتت را کامل کن بعد با قوت فتوی صادر کن رئیس قوه قضاییه 2 سال پیش گفت سلاح سرد هم محاربه هست.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به هیچ وجه اینگونه نیست .اگر از رسانه ها پیگیری میکردین متوجه زمان صدور حکم میشدین
کدوم زور گیر قبل از این مورد اعدام شده؟؟؟؟
در ضمن میتوانید از سایت قوه قضاییه پیگیر
این هم لینک خبر
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1764651
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
در صورت پیگیری رسانه ها یا یه جستجو ساده زمان حکم را میتوانید پیدا کنید
در ضمن کدام زور گیر قبل این مورد اعدام شده ؟؟؟
حمید
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
44
11
دست نیروی انتظامی وقاضی صلواتی درد نکند وتشکر
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
5
47
با اعدام اینها دیگر مشکل زورگیری در کشور حل شد !!!!!!!
پاسخ ها
ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
حل نمیشه اما بهتر میشه
اصغر
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
3
43
وقتی نداریم بخوریم بهتر از اینم نمیشه حالا یکی اینجوری دزدی می کنه یکی پشت میز ریاست اگه می تونن خاوری رو بیارن ادام کنن ای بابااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اصغرجان قسط توهین ندارم.بابا ,یه کم املاتو قوی کن.
خاك
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
3
50
اين دوتا رو اعدام كرديد!

جايي كه سفره خاليست ايمان نخواهد آمد
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
3
68
چوب نداری و بی کسی شان را خوردند والا این همه سلاطین شکر و قند و غیره و ذلک هزاران نفر را به خاک سیاه می نشانند و بعد وثیق می گذارند و می آیند بیرون ، همانها که مسبب فقر و بدبختی این جوانها هستند .یا ... چی می شه گفت والله ! اعدام اینها پاک کردن صورت مساله است نه حل آن !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
الحق و الانصاف که حقیقت مطلبو گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
حرف دل خیلی هارو گفتی................
ناشناس
|
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
15
اگر از همون اول دزدیها به جای اینکه قیافه دزدها رو شطرنجی نشون بدن، دست دزد را قطع می کردند، حداقل واسه اونهایی که بعد از چندین مرتبه دوباره سراغ دزدی رفته بودند، حالا کار به اینجا نمی رسید که بخوان یهو اعدام کنن. اونم شانس این دو تا بدبخت بوده...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
زور گيري با دزدي خيلي فرق ميكنه دزدا رو فقط ميشه دستشون رو بريد زورگيرا رو يه دست يه پاشون رو ميبرن همون اعدام بهتره تا يه عمر زجر
رضا
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
25
به نظراعدام این دونفر کار درستی نبود قطع دست عادلانه تر بود
ناشناس
|
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
14
ناگهان چقد زود دیر میشود
علي
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
8
سلام با يد اين زورگيرها اعلام بشوند تا درس عبرتي بشه براي اخلالگران امنيت كشور البته اون دزدان ميلياردي رو نبايد دولت ازشون غافل بشه بايد چه اخلالگر امنيت وچه اقتصادي اعلام بشونداگر چندتا شون رودولت اعلام ميكرد كسي جرات نميكرد ثروت كشور را بدزدند
پرهام
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
12
نمیدونم که چه باید گفت ، این اقدام از یک طرف خوبه از یک طرف بد. در هر صورت لعنت به فقر که عامل اصلی و ریشه همه این اتفاقاته
پارسی
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
26
8
به به جناب شمیم ! مرجع حمایت از دزدان، زورگیران ،اختلاس کنندگان ، وزیران بی کفایت و کلاً حمایت از تمام افراد غیرقابل حمایت.
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
منفي ها را ببين و كمي عرق شرم بريز. ماجرا را هم كش نديد. تمومش كنيد.
پارسی
| UNITED STATES |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هنوز به 312 تا منفی نرسیده.
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
روتو برم منفی های خوتو دیدی شمیم؟
ناشناس
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
13
دليل اين اتفاق و امثالهم كه ازين به بعد به وفور خواهيم ديد:
فقر-بيكاري
reza
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
10
فاصله طبقاتی . بی پولی . شرایط بد زندگی /با این حال نباید زورگیری میکردند باید کار میکردند نه دزدی.دنیا دار مکافاته
علی
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
7
به نظر من امنیت رکن اصلی برای زنگی اجتماعی است .باید از برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تقدیر کرد .مردم نباید با این همه مشکلاتی که دارند ترس از زور گیرها و قمه کش ها هم به آن اضافه شود.
پاسخ ها
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
موافقم بانظرت داش علی
سعید
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
26
7
در پاسخ به اون دوستانی که گفتند این مجرمین قربانی انتشار فیلمشون شدند میگم چطور بود کمی نصیحتشون میکردن بعد یه شغلی براشون پیدا میکردن و خلاصه میاوردندشون تو مسیر درست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
چقده تو خوشمزه ای بگو مامانت واست اسپند دود کنه چش نخوری
اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
باید بخندیم؟؟؟؟ شما شغل پیدا کن ما بریم نمیخواد حالا خوشمزه شی
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
29
12
بسيار حكم به جايي بود اعدام حكم بسيار خوبي بود هيج جيزي جاي امنيت رو نميگيره ، بي خود هم احساساتي نشين و حس حقوق بشرتون هم شكفته نشه ، هر وقت تو اين مملكت يه عده خواستند با قاطعيت كار كنن يه عده نذاشتن أحسنت به اين حكم  
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کاش کسانی که مخالف اعدام اینا بودن شبی گیر اوباش بیوفتن بعدش کامنتشونو بخونیم
ناشناس
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
9
7
اگه قوه قضاییه باهمه زورگیرا اینطور برخوردکنه خوبه.نه فقط با این پرونده های جنجالی.اگه همیشه همینطر قاطع برخورد کنه وقوع چنین جرمایی خیلی کمتر میشه.من که بهشون خسته نباشید میگم
ناشناس
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
32
چرا اين دو جوان بجاي زندگي و كار بايد بر بالاي چوبه دار باشند مقصر اصلي اعدام اين دو جوان چه كساني هستند .
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شیشه نزدیکتر از سنگ ندارد خویشی / هر شکستی که به هر کس برسد از خویش است / متوجه شدید مقصر کیه ؟
reza
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
13
14
در قانون مجازات اسلامی ما که برگرفته از شرع مقدس اسلام است کشیدن سلاح بر روی مردم (اعم از سلاح سرد یاگرم)در صورتی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شود و یا به قصد مقابله با نظام اسلامی باشد عنوان محاربه صدق می کند .که البته با توجه به شرایط ارعاب عمومی در این پرونده حکم محاربه آنها و اعدامشان کاملا صحیح و اقدامی در جهت زدودن پدیده نحس نا امنی اجتماعی می باشد .البته این جرائم خشن زمینه هایی نیز دارد که میبایست با توجه و دقت در آنها راه را برای مبارزه ریشه ای با پدیده بزهکاری هموار کرد .

یک وکیل دادگستری
مجتبی
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
14
دوستان همه اینها درست،اما دلیل اینکه زورگیری زیاد شده چیه!آیا قبل از اینکه از سوی این اقتصاد بیمار فشار به مردم اومد،چنین اتفاقاتی به این محسوسی داشتیم...طرف با هزار بدبختی درس خونده مدرک گرفته اون هم از نوع دانشگاه آزادی بعد میاد تو جامعه و حالا کار پیدا میشه و به تبع اون نمیتونه ازدواج بکنه فقر میاد سراغش و مشکل روانی و غیره...باید زمینه این جور چیزا برچیده بشه کاری به اینکه مجازات بشه یا نشه وچه جوری...باید مشکل از بنیانش حل بشه
معصومه
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
23
باسلام
ایکاش عدالت برای همه اجرا میشد,عامل اصلی فقرو رانتخوران ودزدان میلیاردی هستند
چارک میرزا
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
14
متاسفانه همه دست بدست هم داده اند
تا به مردم تفهیم کنند باید پول کلان داشت تا
بتوان خوشبخت بود . اعدام و حبس ابد و ....
برای جنایتکاران لازم است اما 100% بازدارنده
نیست باید عوامل جرایم خشن ریشه یابی شود
نگار
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
4
27
به نظر من این جوان ها بیمار هستن باد درمان شوند نه اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اعدام فقط اعدام
اعدام درست ترین کاره!
باید این کار درس عبرتی بشه برای سایرین
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
4
27
کسی موافق آزاد کردن و جایزه دادن به اینا نیست ؛ اینا حتما باید مجازت میشدن ؛ اما مجازات باید به همون میزان باشه که جرم اتفاق افتاده . زورگیری های بدتر از این هم بوده ؛به نظر من این حکم هیچ تناسبی با جرم اینا نداشت .. میشد حبس ابد یا هر مجازت دیگه ای رو براشون در نظر گرفت .. اما اعدام ...! به نظرم خیلی زیاد بود .. نمیدونم چرا ما به جای اصلاح ریشه ای مشکلات ؛ همش میخوایم صورت مسئله رو پاک کنیم ! این اولین زور گیری نبود ؛ آخریش هم نخواهد بود ..تا وقتی فقر؛ تبعیض و بیکاری در جامعه وجود داشته باشه , اینجور افراد هم وجود دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اعدام عین عدالته
اگه می شد باید چند بار اعدامشون می کردن
منا
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
4
24
دلم برای خودشون نه! ولی برای خانوادشون میسوزه دلم برای دل پدر و مادرشون میسوزه امیدوارم خدا بهشون صبر بده
ناشناس
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
31
9
از نيروي انتظامي و دادگستري ممنونم
پاسخ ها
اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
من هم ممنونم که تو روزه روشن اومدن ماشینمو بردن رفتم کلانتری میگه اونجا نباید میزاشتی اونجا دزد زیاده واقعا ممنون
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
وقتي من شكايت كردم، مي خواستند خودم را بازداشت كنند. اما دقيقا ماجرا رو تعريف نمي كنم تا دوستان ارزشي نگويند اغراق شده.
ناشناس
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
3
18
از میان بردن معلولها که باسخی سریع به افکار عمومی را به همراه دارد همیشه برای مسئولان ما به مراتب راحت تر از شناسایی و از میان بردن علتهاست.کشتن جوانی بیست ساله که به یقین امکان بازگشت وی به اجتماع وجود داشت صرفا برای ساکت کردن افکار عمومی به خاطر افزایش زورگیری در تهران صورت گرفت
محمدي
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
32
آنها بايد حبس ابد ميشدند مجازات آنها اعدام نبود چون مرتكب قتل نشدند اين عدالت نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
برعکس اعدام عین عدالته
افشين
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
12
به نظرم تلويزيون بايستي درمورد ريشه يابي اين گونه رفتارها ساعتها برنامه سازي كندوموضوعات سريالهاي تلويزيوني هم به اين سمت گرايش داشته باشد.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
22
این همه زورگیری روزانه اتفاق میفته بمراتب خشنتر ، قانون کجاست؟...
فرناز
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
3
29
منا منم با شما موافقم
خدابه خانواده هاشون صبر بده و تحملشون رو زياد كنه
يك چيز ديگه هم از خدا مي خوام اينكه يك روز شاهد مجازات زورگيرهاي واقعي باشيم .ان شاا..
شکیلا
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
28
12
حقشونه چشمشون کور زور گیری نمی کردن
خلایق هرچه لایق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آفرین
جدید
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
3
وقت نکردم همه نظرها رو بخونم.ولی به نظر من ما همه چی رو نمیدونیم و نمیشه قضاوت کنیم ولی وقتی میگه به جرم فساد فی الارض و تحقیق شده که چه جرایم دیگه ای انجام دادن باید و باید هرچه سریعتر این کار انجام شه اونم در معرض عموم! البته ناگفته نماند افزایش جرایم عمدی به دلیل نواقص و مشکلات جامعه و کشوره که باید اصلاح بشه ولی وقتی نمیشه باید از این راهها جرایم کم بشه و بقیه عبرت بگیرن!
بنده خدا
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
5
به نظر من تمامی این اتفاقات فقط به خاطر کمرنگ شدن اعتقادات مردم به خدا و روز قیامت است کسی از از خدا بترسد هیچوقت گناه نمی کنه و به خاطر فقر دست به زورگیری و کارهای خلاف دیگر نمی زند
ناشناس
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
13
خشونت در خانواده سرانجامش به فرزندانش اسیب میزنه ً باید پسران در محیط ارام و سالم بزرگ بشوند همه بر می گرده به خانوادش به پدراشون و مادراشون
کاشانی
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
9
0
حقشون بود به نظر من باید 4نفرشونو اعدام مکردن تا کسی جرات زورگیری ودزدی نداشته باشه
حسن
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
9
همه میگن از فقر بوده ، قوه قضائیه بررسی کند مگر این بنده گان خدا یارانه نمی گرفتند ؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
10
من که همین جور دیدم عکسش را حالم گرفته چه برسد این کسانی که از نزدیک دیدند بعد هم من موندم این کسانی که اعدام میکنند طرف را چه دلی دارند و چه طور دلشان میاید طناب را گردن ان طرف بندازند خیلی وحشتناکه
رضا
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
6
سلام بعضیا نوشتن فقر و جامعه منم شده گاهی اوقات خدا شاهده اینقدر دستم خالی بوده که نتونستم بفهمم چرا اینجوری شده ولی نیومدم به کسی زور بگم یا دنبال خلاف برم میتونست کارگری کنه خیلیا از کارگری به جاهای بزرگ رسیدن همه ادمای پولدار که از دزدی و قاچاق پولدار نشدن تلاش و پشت کار آدم رو از خلاف دور میکنه
ناشناس
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
13
چرا حکم اعدام متهمان سه هزار میلیارد تومانی را اجرا نمی کنید؟
لیلا
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
11
روزنا مه چاپ شده بود
هر کس دنبال چیزی در روزنامه می گشت


من رفتم روزنامه بخرم که اسمم را در صفحه ی قبولی های کنکور جستجو کنم
تو رفتی روزنامه بخری تا دنبال آگهی اعزام دانشجو به خارج از کشور بگردی
او اما نامش در روزنامه بود روز قبل در یک نزاع خیابانی کسی را کشته بود


من آن روز خوشحال تر از آن بودم
که بخواهم به این فکر کنم که کسی کسی را کشته است
تو آن روز هم مثل همیشه بعد از دیدن عکس های روزنامه
آن را به به کناری انداختی
او اما آنجا بود در بین صفحات روزنامه
برای اولین بار بود در زندگی اش
که این همه به او توجه شده بود !!!!


چند سال گذشت
وقت گرفتن نتایج بود


من منتظر گرفتن مدارک دانشگاهی ام بودم
تو می خواستی با مدرک پزشکی ات برگردی همان آرزوی دیرینه ی پدرت
او اما هر روز منتظر شنیدن صدور حکم اعدامش بود


وقت قضاوت بود
جامعه ی ما همیشه قضاوت می کند


من خوشحال بودم که که مرا تحسین می کنند
تو به خود می بالیدی که جامعه ات به تو افتخار می کند
او شرمسار بود که سرزنش و نفرینش می کنند


زندگی ادامه دارد
هیچ وقت پایان نمی گیرد


من موفقم من میگویم نتیجه ی تلاش خودم است!!!
تو خیلی موفقی تو میگویی نتیجه ی پشت کار خودت است!!!
او اما زیر مشتی خاک است مردم گفتند مقصر خودش است !!!!


من , تو , او
هیچگاه در کنار هم نبودیم
هیچگاه یکدیگر را نشناختیم


اما من و تو اگر به جای او بودیم
آخر داستان چگونه بود؟؟؟
پاسخ ها
صادق
| - |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
لیلا جان عالی بود...
ناشناس
|
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
13
ا نشاالله روزی برسه که شاهد اعدام زورگیرهای اصلی هم باشیم مثل 3000000000000
پاسخ ها
حمید
| HONG KONG |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آقا اینقدر کش ندید !
افضلی
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
4
جرم مثل بهمن است اول یک گلوله برف کوچک است که سرازیر میشه و تا پایین دره که میرسه به اندازه یک کوه میشه.
اگر جلوی این مجرمین را نگیرند هر بچه تازه به دوران رسیده ای یک چاقو میذاره تو جیبش و میشه مخل آسایش و آرامش جامعه .
آنوقت باید فاتحه چنین شهری را خواند و نه کسی احساس امنیت میکنه و نه ناموس مردم در شهر میتوانند آزادانه رفت و آمد کنند . میشود یک شهر هرت بتمام معنا.یادمان باشد که یک وظیفه اصلی حکومت برقراری نظم و امنیت مردم است .
حمید
|
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
1
دوست داشتم بدونم آیا قبلا پرونده داشتن یا اولین باربود؟؟
پاسخ ها
پارسی
| UNITED STATES |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بله داشتن. 28 مورد زورگیری
كيارش
|
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
2
8
من خودم 2 بار طعمه زور گير شدم ولي جدا اعدام حقشونه/اما موضوع بايد از اصل ريشه كن بشه با پيدا كردن مشكل اصلي اينها كه چرا زور گيري ميكنند و از نظر ريشه اش فقر هست پس با حل شدن مشكلات اقتصادي كمتر شاهد اين قضايا خواهيم بود.
نون
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
8
10
بیایید یه کم منطقی باشیم دوستان.
این مجرمین فضای جامعه رو دچار آشوب می کنن.
خیلیا به اینکه چرا اینارو اعدام می کنن، ایراد می گیرن!!!
کاش ما فقط در مسائلی که به ما مربوطه و سر رشته داریم نظر می دادیم.
اما دریغ که هیچکس حتی به سابقه کیفریه این مجرمین نگاه نکرد!!!! که این ها بار اولشون نبوده که این جرمو مرتب شدن.
وقتی شما سلاح سرد و یا گرم خودتو در ملا عام نمایان می کنی و باعث خوف مردم میشی و در کنارش زور گیری میکنی و به هرکس که برای نجات جان اون قربانی میاد جلو خطو نشون میکشی و تهدیدش میکنی و حتی ضربه می زنی و باعث جراحت می شی!!!آیا این به نظر شماچه حکمی داره!؟
محاربه به کی میگن؟
اینها دیگه تبدیل به بزهکاران به عادت شدن نه یک بزهکار که با یک بار جرم و کشیدن عقوبتش توبه کرده و یا اصلاح شده.
چرا ما همه چیزو از چشم دیگران می بینیم ؟؟
یه نگاه به دورو بره خودتون بندازید ببینید این ها برای خودشون چه القاب و اسمهایی می ذارن و در محله ها با عث ترس من و شما و خانواده های منو شما میشن؟!!!وقتی باهاشون مقابله نمیشه همه میگیم چرا مقابله نمیشه و وقتی میشه باز هم همه میگیم چرا اینطوری!!!آیا هر کس که باعث میشه دیگری آسیب ببینه و یا به دیگیر به صورت وحشیانه تعرض میکنه باید با نازو ادا و امتیاز دادن بهش محکومش کرد؟!!این رو بدونیم که هر کس یک زبانی داره و زبان صحبت قانون جدیه و با اینگونه مجرمین هم که باعث نا امنی میشن شدیدتر.
آیا هر کس که فقیره حتمن بایدسرقت و زورگیری کنه؟آیا هر کس که مشکلی داره حتمن باید سرقت کنه؟!!!!
واقعن از مردم خودمون که انقدر فهیمن بعیده خیلی از این نظرات!!!
بله دیدن شیون این دو خواهر ناراحت کنندست.
اما اگر همین زورگیران به خود و مادر و خواهر و یا برادر و پدر خودتون تعرض می کردن باز هم همین نظرات ملاطفت امیزو ابراز می کردین؟؟
خیر ما باید بدنیم که قانون در خیلی موراد به حدی مراعات مجرمین رو کرده که خون کسی به ناحق ریخته نشه ولی به نظر بنده چنین افرادی که بارها و بارها این اقدامات کثیف و زشت رو انجام میدن باید به بعدش هم فکر کنن.
خیلی از این افراد نه بخاطر فقر بلکه به خاطر اعتیاد این کارها رو میکنن.و این هم مقصرش کسی نیست ز خودشون.
بنده از این اعدام و محکومیت بجا از مسئولین امر تشکر میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
درود بر شما
توصیه می کنم همه نظر این دوستمونو بخونن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
ببینم آن جنایتکارانی که با هزار ترفند و کلک حق مردم را به عناوین مختلف از وام و تسهیلات و رشوه و زیرمیزی و ... می خورند چی ؟ با اونها نباید برخورد بشه . فقط این بیچاره ها مخل امنیت جامعه اند .
نون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خواهشن خلط موضوع نکنید.
هر جرمی ذات خودش رو داره.
شما از کجا میدونی که اونارو مجازات نیم کنند؟!!!
عزیز.جرم اینها فقط سرقت نیست.هزاران کثافت کاریه دیگریست که جان مال و ناموس مردم رو به خطر می اندازن.
بنده حرفی از دیگران نزدم.فقط و فقط بحث از این دو نفر بود.دوستان علاقه دارند که با مباحث رو با هم مخلوط کنند.
حرف از این دو نفر است نه از دیگران.
خدا نکند برایتان پیش بیاید اما وقتی با غمه زدن یکی از این آشوبگران به سر و بدن خودتان مواجه شدید و مدتها به درمان پرداختید و دیگر هم سلامتیه خودتان را بدست نیاوردید متوجه می شوید که باید چطور با چه کسی برخورد کرد.
اگر این ها علاقه به سرقت دارند چرا بعد از سرقت با ضربه زدن جان مردم را به خطر می اندازند؟!!!
هر جرمی برای خودش مصادیقی دارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اولا عدالت وقتی اجرا می شه که همه مجرمان به سزای اعمالشان برسند بعد هم مساله اینجاست که هر جرمی باید با کیفری متناسب که در قانون تعریف و مشخص شده مجازات شود. فرض کن شما به عمد چراغ قرمز رو رد می کنی و اونور چراغ پلیس یقه ات رو می گیره . انتظار داری صد هزار تومان جریمه بشی اما یکدفه می بینی گواهی نامه ات رو کلا باطل می کنند . چه حالی بهت دست می ده . مساله اینجاست نون جون !
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
4
7
اعدام كمي سخت است در كنار خانواده دوستان عزيز اين جور افراد را بايد با قطع كردن دستان نشان عبرت بشه براي زورگير ها
ناشناس
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
12
4
دم نیرو انتظامی ودادگستری گرم
رضا
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
7
5
اعدام حقشون بود. حکم زورگیری و رعب و وحشت با سلاح سرد و گرم که مشخص شده بود . این زورگیرها قاطعیت قانون را باور نکرده بودند. پس بگذار برای بقیه عبرت شود تا در جامعه شاهد امنیت اجتماعی باشیم.
خسرو و دوستان
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
8
9
خیلی متاسفم که میبینم همه با اینکار خوشحال هستن. اما دوستان این رو بدونید جان با ارزشترین چیزی که به یک انسان داده میشه و فقط هم یک بار میتونی تجربه اش کنی پس ما حق نداریم با ارزشترین چیز انسان رو ازش بگیریم حالا هر کاری که میخواد کرده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
با نظر شما موافقم که جون با ارزشترین چیزه.
اما آیا همین آدما نبودن که داشتن با قمه و کاردو خنجر جون کسه دیگرو می گرفتن؟؟
اینبار منجر به فوت کسی نشد اما اگر این فیلم مشخص نمیشد و اینها همچنان به اعمال ناشایست خودشون دست می زدن و جون انسان دیگه ای رو میگرفتن!!!
آیا باز هم همین نظرو میگفتی؟
ناشناس
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
0
زمستان است
ناشناس
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
10
8
,من به عنوان یک زن کارمند از قوه قضاییه تشکر می کنم می ترسیم فردا حلقه دستمون را با چاقو ازمون بگیرند اینها فقیر نیستند گردن کلفت مفت خورند ترحم به اینها ظلم به مردم است
avrin
|
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
4
7
من خودم بااعدام کاملا ناموافقم...چون نه با اعدام این رفتارها کم میشوند نه باعث عبرت میشود ..اول باید دید این ادم چه مشکلی داشته که به این حد از شرارت کشیده شدهاست ...واگر قبول ندارید خودتون رو به حدی که انه درفشار زندگی بوده اند تصور کنید بعد قضاوت کنید.واینکه هیچ کس زور گیر به دنیا نمی اید فشاره زندگی وووو..........وو
جعفر
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
5
]چرا بعضیا فکرشون اینکه مردم فقیرند گرسنه اند بیکارند اصلا همچین خبرایی هست درست . ولی به کسانی که غیرت کار کردن ندارند همه جای ایران پر از کارهای متنوع وپر درامد هست پس اونایی که فکر میکنند زورگیری یا اوباش بودن شغله باید به عاقبت بالای دار بودن هم فکر کنند بهترین ارزوی یک اعدامی بالای دار اینکه ایکاش میشد فقط وفقط یک نفس اضافه میکشیدم
حامد
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
6
6
بهتربودقبل ازاعدام اینها راشلاق می زدندتادرس عبرتی برای دیگران باشد.
ضد زورگیری
|
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
10
5
جان هرکی دوست دارین جمع کنین بحثای اقتصادی جامعه و گرسنگیو این چرتو پرتارو!! آدم که لاتی و بی سروپایی و زورگویی تو خونش باشه گشنه یا سیر نمیخواد باشه! بایدم اعدام بشه...
ناشناس
|
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
12
بار اولی که صحنه این زورگیریو دیدم از ترس میخکوب شده بودم و آرزو میکردم که هر چه زود تر به سزای عملشون برسند ولی وقتی عکسشونو موقع اجرای حکم دیدم که چقدر جوونند دلم کمی به حالشون سوخت. خب حبس ابد میدادند. به قول بعضی از دوستان اگه فیلمشون منتشر نمیشد شاید هیچ وقت اعدام نمیشدند.
ناشناس
|
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
17
7
از حضرت آیت الله آملی لاریجانی و عوامل محترم
نیروی انتظامی تشکر می کنیم و از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضاداریم موضوع برخورد با عوامل ناامنی (امنیتی و اقتصادی ) قاطعانه ادامه داشته باشد.
امین
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
12
اعدام اينها كارخوب و بازدارنده است.فقط ضعيف كشي نشه. گردن كلفت ها را هم دريابيد.
حاجیx
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
5
9
دوستان منطقی برخورد کنید طرف 27 بار سابقه زورگیری داشته
یعنی 27 ادم بیگناه - پولدار - بی پول
پیر و جوون - زن و مرد
و یه مثال اگر شما جلوی یه گوله برف و نگیری وقتی به پایین کوه برسه میشه یه بهمن
منصور رضائی زاده
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
9
7
با سلام : افساد فی الارض مفهوم و شرائط حقوقی داره که مطمئناً اگر کسانیکه ساز مخالف با اجرای این حکم زدند به آ« آشنائی داشتند مخالفت نمیکردند. امثال این آدمها امنیت جامعه اسلامی را به خطر انداخته اند. ضمناً بعضی از مخالفتها مثل مخالفت شمیم خانم از روی احساسات زنانه است و روح لطیفشان با کشتن و اعدام سازگار نیست که طبیعیه. ولی احکام قضائی با منطق و برهان صادر میشه نه با احساسات. برای همینه که خانمها نمیتونند قاضی صادر کننده حکم باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
مخالفت خانم شمیم و باقی دوستان به خاطر احساسات زنانه نیست ، به خاطر روح الهیه که در انسان در ابتدای خلقتش در جسمش دمیده شده... ولی متاسفانه بعضیها آنچه در وجودشان انسانی است فراموش می کنند
نون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
واقعن که جالبه بخدا.
برخورد با شرورین هم باید با لطافت صورت بگیرد
پس بفرمایید زندان ها را تبدیل به شهر بازی کنیم.و هر کس جرمی مرتکب شد و باعث شد دیگری آسیب ببیند لوح تقدیر بدهیم و بگوییم.
به طور مثال اصغر قاتله محترم!!! از جنابعالی که بارها سرقت و زورگیری انجام دادین و بارها ورود به عنف کردین و باعث آزاد نوامیس به بدتربن وجه شدین و خیابانها را بستید و کتک کاری کردن و در محله برای خود اوباشی را به عنوان نوچه دستو پا کردین.کمال تشکر را داریم و خواهش میکنیم اگر امکان دارد فردا تشریف بیارید زندان اوین حکمتان را مرور کنید اگر تایید نمودید ما هم اجرا کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آقایان طرفدار حکم اعدام ، چرا سفسطه می کنید؟ شهربازی یعنی چی؟؟!
اسلام دین عطوفت و مهرورزیه .. چرا سعی می کنید اینقدر خشونت رو طبیعی جلوه بدین؟ شما حتی اگر هم موافق حکم اعدام هستید باید این امر با تاسف همراه باشه نه با خوشحالی و تشویق بیشتر به اعدامهای بیشتر...!!
ایرانی الاصل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نه آقای ناشناس می خواستی بهشون جایزه هم می دادن !!!!
ناشناس
|
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
16
7
درود بر این احکام الهی،ای کاش زودتر اینگونه برخورد می کردید
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
فقط با آفتابه دزدها؟! اين افراد اعدام شدند، شما هم سعي كن ديگه كش ندي ماجرا رو
ناشناس
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
11
ایشاالله ببینیم اعدام کلاهبرداری این 300 میلیاردی ها رو
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
14
خیلی جالب است خودتان قضاوت کنید:
اعدام این افراد بخاطر این بود که فیلم زورگیری انها پخش شد وگرنه هزاران نفر بدتر از اینها با سابقه طولانی وجود دارند که ازاد می گردند و هیچکس هم کاری به انها ندارد

چرا مفسدین اقتصادی اعدام نمیشوند
چرا 4 نفر از مفسدین پرونده فساد 3000 میلیاردی که حکم اعدامشان خیلی وقت پیشتر اعلام شده اعدام نمیشوند!
اگر این افراد شغل داشتند باز هم این کارها را می کردند
الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
داري ماجرا رو كش مي دي ها.
mahdi
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
10
من هم ازاین جریانها برام پیش اومده خیلی هم دلخور شدم ولی هیچوقت ارزوی مرگشونه نکردم کدوم کشور بااعدام جرم جنایتاش کم شده که ایران دومیش باشه من با وجودیکه خیلی از کار ناجوانمردانشون بدممیاد ولی برای این جرم دوسال زندانم زیاد میدونستم حالا شمام که خیلی راحت دم ازاعدام میزنید چند وقت گرسنه نماندید تابدونید دنیا دست کیه بهتره به جای این اعدامها فکر دل گرسنه مردم بکنن خود به خود ازاین جرمها خیلی کم میشه
پاسخ ها
ایرانی الاصل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تو مملکت ما متاسفانه همه تو همه زمینه ها کارشناسن و قانون هم کشک
قانون میگه دزدی مسلحانه حکمش اعدامه اینم کاملا واضحه باید اول وایستیم چند مورد موقع دزدی قتل هم اتفاق بیفته بعد قانون رو اجرا کنیم قانون باید در هر شرایطی اجرا بشه
مگر اینکه روزی قانون تغییر کنه و چیز دیگه ای بگه
ناشناس
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
16
یکی نیست به این دو جوان زورگیر بگه اخه زورگیری هم شد کار ان هم برای 70 هزار تومان!
می رفت سراغ کارهای شرافتمندانه تر مثلا اختلاس! هر چی دلت میخواست اختلاس می کردی انوقت اصلا اسمت هم کسی نمی برد چه برسه به اعدام!
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بايد قبل از زورگيري به پست شما مي خوردند تا ارشاد شوند.
شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
متاسفانه عادت کردیم همه چیز رو با نگاه تمسخر آمیز و احیانا با کنایه حل کنیم.
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هيچ وقت براي ترك عادات زشت دير نيست. همين الات ترك كن.
ناشناس
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
10
من دوران خدمتم توی یکی از جرم خیزترین کلانتری های تهران بود و باید بگم که زورگیری هایی به مراتب خشن تر و بدتر از این مورد را به چشم دیده بودم که در بسیاری از موارد هم عاملین آنها گیر نمی افتادند و فرد مالباخته می موندو سرمایه هنگفتی از زندگیش که از کفش رفته. در برخورد قاطع و سنگین با این افراد حرفی نیست اما به نظرم این دو نفر قربانی زهرچشم گرفتن مسئولین از سایر زورگیران شدند و آیا اگر فیلم زورگیری اینها در بی بی سی و سایر رسانه ها منتشر نمی شد بازهم یک چنین برخوردی با این افراد می شد؟؟؟
باران
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
7
4
به نظرمن نباید اعدام میکردن دستشو قطع میکردن تا دیگه دستی واسه دزدی نداشته باشه بعد دنبال این بودن که ریشه مشکل کجاس که انقدر دزدی و زورگیری زیاد شده باید فکر اساسی به حال ملت بشه وگرنه همینطور ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
دست داشتند و در تامين مخارج زندگي مانده بودند. بدون دست بايد چه خاكي به سرشان مي ريختند؟
بهتر كه بي دليل اعدام شدند و گناهان شان پاك شد.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
5
واه فردا جان. پس نظر من چی شد؟ ؟ !!!!!!!!!!!!!!!
شميم
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
7
8
براي كسي كه كامنت ها را مي خواند و رد يا تاييد مي كند، دعاي خير كردم. خداوند پدر و مادرش را بيامرزد كه فرزندي رئوف و باشرف تربيت كرده اند.
پاسخ ها
omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
منظورت رو متوجه نشدم
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
قرار نيست هر كسي هر چيزي را متوجه شود.
شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نمی دونم چرا نظرات بعضی دوستان که گاها توهین آمیز هم هست منتشر میشه ولی نظرات افرادی مثل من که کلامشون عاری از هر گونه توهین و کنایه هست منتشر نمی شه.برای نمونه یکی از دوستان معلوم الحال !!! گاها توهین هایی در نظرات من می نویسه که همشون تایید می شن ولی وقتی من جواب ایشون رو در کمال ادب و احترام می دم نظرم تایید نمی شه.امیدوارم حداقل این برابری وجود داشته باشه که این نظر تایید بشه.
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
به نظر مي رسد جواب دادن به برخي افراد مجهول الهويه !!! باعث ايجاد حس بزرگي در اين افراد شده است. كامنت را دادم تا بدانند اگر بعدها نظري داده نشد، دليلش ناتواني در ارائه پاسخ نبوده است.
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
10
4
دیدی اون نونی که دزدیدی از گلوت پایین نرفت؟ فهمیدی خدا هست اون دنیا هست؟ فهمیدی خدا جای حقه؟ فهمیدی بدی بده خوبی خوبه؟ یه روزی بقیه نامردا هم میفهمن خداکنه واسه اونا دیر نباشه
خدا کنه همه زود بفهمیم
پاسخ ها
شميم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
در مورد آخر و عاقبت بقيه نامردها نميشه خيلي مطمئن بود، آخه بادمجون بم آفت نداره.
سینا
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
1
خوبشون کردن
رضا
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
1
برقراری امنیت برای شهروندان از شام شب واجب تراست.این زورگیران اگر شرف داشتند می رفتند کارگری می کردند نه با قمه و چاقو به جان هم نوع خود می افتادند اگر مشکل نان و آب هست برای همه هست نه فقط برای اینان.دست قوه قضائیه درد نکند.مردم خواهان برخورد تا نابودی این اراذل اوباش هستند.
محمد
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
1
مجرم باید به سزای اعمالش برسد، اما براستی چه کسی مقصر است که جوان بیست ساله که باید سرمایه کشور باشه زیر خاک برود؟ براستی چه کسی؟ پدر و مادر ؟ قانون؟مردم و اجتماع،؟بخود بیاییم.....
نادر
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
5
با اعدام مخالف هستم چه رسد به اینکه این دو جوان قتلی هم انجام نداده بودند . ولی برای نیاز جامعه پر تنش امروز اعدام هم قصه ای جدید از قوانین جدید برای سیستم فیلم برداری با گوشی همراه . اعدام برای این دو بسیار ناعادلانه بود . باشد تا پدران بیکار و 6 ماه حقوق نگرفته مراقب فرزندانشان باشند که با شکم گرسنه خیابان متر میکنند .
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
5
5
شميم جون كشته مرده اون نظرتم...
مگه مجبوري يه حرفي بزني كه بعدش آره....
يه ببخشيد بگو و خلاص...
ديگه ام از اين نظرات نده ...
نكنه توام مثل bbc نگران مردم شدي...
پاسخ ها
پارسی
| UNITED STATES |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خدا پدرتو بیامرزه.
شمیم
| UNITED STATES |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بعدش چی شده؟
جواب شمیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
این شمیم کلن خودش رو عقل کل میدونه و انسان دوست
و فکر میکنه خیلی میفهمه
عزیزم در کار قضایی دخالت نکن.
منم مشکل اقتصادی دارم شدیدن.اما نرفتم گردنکشی کنم و قمه کشی روی ملت.نه 27 بار نه 1 بار.نفهم اینو بفهم 27 بار زوگیری برای اثبات جرم کافی نیست؟!!!!!چقدر دیگه به اینا لطف کنه قانون!!!
برو ببین محاربه به ککی میگن هیم الکی نظرای بیخود نذار.
سحر2
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
1
مجازات اعدام برای افرادی که جامعه رو به تشنج میاندازن حکم من و شما نیست که بگیم کار خوبی هست یا نه این حکم خداست و سندش توی قرآن کریم موجوده..... مفسد فی الارض یعنی کسی که به حریم دیگران وارد بشه و سلب آسایش بکنه... اما یادمون نره که بعضی ها اعدامشون خیلی واجتره از اینهاست کسانی که حق یک ملت رو براحتی خوردند و با کمال آسایش در حال زندگی هستن......
عدالت خواه
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
3
این مجازات آب سردی بود بر دل سوخته کسانی که ناجوانمردانه به مال و ناموسشون توسط این انگلها تعرض شده و امیدوارم این رویه با شدت هرچه بیشتر ادامه پیداکنه چون اینها برای پول به پیرزن مریض حال هم رحم نمیکنن و با نامردی ازش زور گیری میکنن . دستتون دردنکنه
ناشناس
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
4
5
آقا من تا دیروز زورگیر بودم اما امروز صبح با دیدن اینا توبه کردم و به را راست اومدم واقعا دستتون درد نکنه
محمد رضا
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
4
به نظر من اعدام کار خوبی بود تا دیکران عبرت بکیرند
ناشناس
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
3
حقیقتا نمی توان منکر کار بد انها شد اما مجارات اعدام خیلی زیاد بود و باید فکر بهتری برای از بین بردن این جرائم که متاسفانه روز به روز هم بیشتر میشه کرد . تبعید وانجام کار اجباری می تونست اونها را سر به راه بکنه .بهر حال بسیار متاسفم که در جامعه ی ما جوانانی که می تونستند سرمایه ای برای کشورشان باشندباید به این وضع اسف بار دچار شوند .
یدی
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
3
حقشون بود .اون دو نفر دیگه هم باید اعدام میشدن.
روانشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
1
اعدام راهكار نيست اين بنده هاي خدا اگه كار داشتند به اين كارها تن نميدادند جوانان كه به دزدي روي مياره به اخر خط رسيده بايد شغل وجايگاه اجتماعي دولت فراهم كند اعدام ننننننننننننننننننننننننه اشتباه است
مددكار اجتماعي
|
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
1
به جرات مي تونم بگم بدتر از اينهاهم هستن اون كسايي كه يك شبه ره صد سلاه رو با رانت خواري وزدو بند ميرن بدترن مسبب وبدبختي كساني هستن كه باعث اين همه اختلاف طبقاتي شدن
ناشناس
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
2
باور کنید دفعه دیگه زورگیری نمی کنن خوب اعدامشون کردن تا اینا باشن که دگر جفتک بیجا نزنن
ناشناس
|
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
4
6
کسانی که میگن این کار بده
شما سردی و تیزی قمه رو حس نکردی
شما جلوت ناموست رو نترسوندن که ی عمر از شرم نتونی با خودت کنار بیای که چرا کاری نکردم... شما ندیدی که گوشوار بچتو از گوشش میکشن جوری که گوشش پاره میشه... ا
پاسخ ها
پارسی
| UNITED STATES |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شمیم
علی
|
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
2
0
دوستان عزیز
اگر در مورد همه جرم ها زود مجازات صورت گیرد خیلی خوب میشود
دلیل این جور جنایت ها فقر فرهنگی می تواند باشد البته مدتی است که گروهی توسط عوامل نفوذی دشمن در کشور مامور ایجاد نامامنی هستند تا در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کنند به هر حال کسی که مشکل اقتصادی داره مثل هزاران نفر توی این ممکلت حق نداره قمه بکشه بروی مردم بی گناه
حقشون بود
هر کس هم بخواد این علطا بکنه باید از جامعه پاکش کنن
دست مسوولین قضایی درد نکنه
artoossh
|
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
3
8
این دونفرحقشون بودچون فقرقانونی داشتن وهیچ پارتی وپشتیبان محکمی نداشتن ولی جرمشون ازعاملین 3000میلیاردی کمتربودبااین تفاوت که ایناسلاح سردداشتن واونانه.خطزشون واسه جامعه به اندازه خطر3000تایی هانبودولی حکم اینهااعدام بودوسه هزارتایی هاادامه زندگی.اسم این دوتاکامل اومدودرتمام دنیاپخش شدولی سه هزارتایی هاوالباقی نه.هردوطرفین کشوروقانونشون یکی بود ولی چراعدالت اجراییشون متفاوت.چرا ریشه یابی نمیکنید
احمد اقا
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
5
3
مگه اینا یارانه نمی گرفتند که می رفتند زور گیری می کردن حالا هم عیب نداره دوباره دیگه زور گیری نمی کنن
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
این کار قوه قضائیه عالی بود
مهدی
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
قابل توجه خانم شمیم ااولا ین افراد حدود 32 مرتبه سابقه ی چنین اعمالی را داشته اند.اگر بار اول یا دومشان بود حرف های شما قابل قبول بود.دوما از نظر اسلام اعدام این افراد بیش از اینکه به نفع جامعه باشد به نفع خودشان است چرا که دیگر فرصت سنگین تر کردن گناهشان را پیدا نمی کنند.سوما به ما بگویید چگونه می شود برای کسی که جز زبان چاقو یا قمه نمی شناسد فرهنگ سازی کرد.چهارما از شما خواهش می کنم بدون توهین جواب بدهید.
زلفو
|
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
بزرگترین دردها در بزرگترین سکوتها تحمل میشود ای کاش میشد حرف دلمو بزنم ای کاش ای کاش ... افسوس و صد افسوس
کامی
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
به نظرم بااعدام این دونفرضریب امنیت توجامعه بالامیره
اقتصاددان
|
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
2
1
سلام دوستان اکثر نظرات خوندم وقتی کسی رو مجازات میکنند بهتره کمی منصفانه قضاوت کنیم و اول هر چیز بدونیم فقط خدا جای حقه نه بندگان خدا(قضات) که بخوایم تایید و یا ردشون کنیم
من یه سوال دارم این همه اعدام تو کشور صورت گرفته چقدر از جرم جنایت کم کرده؟چقدر امنیت افرادی چون ناشناسان را افزایش داده؟
من اگر تیزی چاقوی زورگیری رو زیر گلوم حس کنم شاید اون لحظه براش آرزوی مرگ کنم اما با کمی تامل میشه گفت اگر این گردن کلفتا بجای اختلاس،رشوه،حق خوری،دزدی....کمی به فکر مسایل روان شناختی وریشه یابی مشکلات جامعه می پرداختند بچه هیچ پدر ومادری زورگیر آینده جامعه نمیشد یادمون باشه علف های هرز رو باید از ریشه قطع کرد نه کوتاه کرد که رشدش دو چندان شود!!!
این دو زورگیر ها به کدامین گناه به این جنایت کشیده شدن تنها به جرم ندانستن و یا کم نیاوردن در جامعه ای که جور دیگر زورگیری میشود!!!و دلایلی چون فقر،خودنمایی،مشکلات خانوادگی،روانی....اینها هیچ کدام با اعدام درمان نمیشود
اگر این دو نفر یک نفر را آزار دادن و حکمشان اعدام شد پس این اختلاس گران و مفسدان اقتصادی که میلیون ها انسان را آزار میدن وحقشان را میخورند به چه حکمی محکوم میشوند؟ اگر فرضا اینان را در انظار عمومی اعدام کنیم آیا اعدام این افراد با اعدام زورگیران برابر باشد؟ و آیا این عدالت است!!!
درست است نه تیزی چاقو را در زیر گلو احساس کردم و نه از من زورگیری شده
اما حداقل انسانم و کشتن هم نوعم در جلوی چشمم و شنیدنش آزارم میدهد
بهتر است کمی اندیشه کنیم و منصفانه قضاوت کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت