به‌روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
تعداد نظرات: ۸۶۹ نظر
دولت هنوز به گمانه‌زنی‌ها پاسخی نداده و صرفا اعلام کرده که مشمولان دریافت سبدکالا می‌توانند به فروشگاه‌های مخصوص توزیع این کالا‌ها مراجعه کنند. انتظار می‌رود در روزهای آینده اعتراضات به تصمیم دولت بیشتر شود.
سرویس اقتصادی «فردا»- سبدکالایی دولت به مردم در شرایطی آماده توزیع شده که به‌صورت ناگهانی میلیون‌ها کارگر و بازنشسته از شمول دریافت این سبدکالایی خارج شده‌اند. طبق شاخص جدیدی که اعلام شده است هر فردی اعم از بازنشسته یا کارگر که بالای ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشد از لیست دریافت سبدکالایی حذف شده است. با چنین شاخصی ۱۳ میلیون کارگر و بازنشسته سبدکالایی دریافت نخواهند کرد و این در حالی است که حذف‌شدگان عمدتا افرادی با دریافتی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان هستند. برخی بازتاب‌های انتشار این خبر حاکی از ناراحتی کارگران و بازنشستگانی است که با حقوق دریافتی کمتر از ۶۰۰هزار تومان روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند. بخصوص این نگرانی ایجاد شده است که مبادا کسانی که از لیست سبدکالایی حذف شده‌اند، در آینده هم از لیست دریافت یارانه نقدی حذف شوند. دولت هنوز به این گمانه‌زنی‌ها پاسخی نداده و صرفا اعلام کرده که مشمولان دریافت سبدکالا می‌توانند به فروشگاه‌های مخصوص توزیع این کالا‌ها مراجعه کنند. انتظار می‌رود در روزهای آینده اعتراضات به تصمیم دولت بیشتر شود.

آیا این سبد کالا به شما تعلق گرفته است؟ برای ارائه نظرات خود و پاسخ به این پرسش و همچنین رساندن صدا و نظرات خود به مسئولین دولت در خصوص نحوه توزیع سبدکالا در زیر این خبر نظرات خود را ارسال نمایید.

لازم به ذکر است برای اطلاع از اینکه سبد کالا به شما تعلق گرفته یا خیر می توانید به دو طریق ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند:

ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره 5000499

مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir
برچسب ها: سبد کالا ، اقتصاد ، مردم
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۱۴
انتشار یافته: ۸۶۹
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
210
569
من با ماهی 600 هزار تومان حقوق که بیشترش رو هم بابت اجاره خونه میدم این سبد کالا بهم تعلق نگرفته. بعد آقای احمدی نژاد سبد کالا دریافت می کنند. آیا این عدالته؟
پاسخ ها
روشنفکر قرن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اونم برنج هندی!!!!!!!!!!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
روحانی هم سبد کالا میگیره .چرا اونو نمیگی ؟
نازي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اينجاس كه بايد گفت : روحاني مچكريم!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
علی جان روحانی هم یکی عین احمدی نژاد کلاه خودتو محکم بچسب
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پشیمونم از رای خودم
چون تازه فهمدیم اعتدال یعنی چه؟
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بابا 10 كيلو برنج هندي 1 شونه تخم مرغ 2 تا مرغ 1 بسته پنير مصرف 2 روزه يك ايرانيه چرا آخه ما رو اينقدر كوچك ميكنيد من طرفدار احمدي نژاد نيستم و نخواهم بود ولي باز دم اون گرم 45000 تومان ماهي به هر نفر ميداد جوري آقاي روحاني گفت به مردم سبد كالا ميديم گفتم كم كم 1 كيلو خاويار كمترينشه نميدونستم ايشون هم خيال كردن مردم ايران آره... مطمئنم با اين رويه اولين دوره اي ميشه كه رياست جمهوري 4 ساله ميشود و من و امثال من كه به اعتدال راي داديم ديگه نديم.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
فقط خدااز حال مردم باخبره وبس....؟
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مثل اینکه تو دولت قبلی گیر کردی بابا رئیس عوض شده دیگه احمدی نژاد نیست که بریزه به حسابتون روحانیه که با قطره چکون می چکونه
سهیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تو اداره ما فقط به 2 نفر تعلق گرفته که هر دو رئیس هستن و حقوق بتلای 2 میلیون دارن....
حتی آبدارچی ما هم نگرفته....
عجب عدالتی
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پدر پیر(70 ساله) و بیکار من با 3 تا دختر مجرد سبد کالا بهش تعلق نگرفته اما رئیس اداره مون که دومین فرد از نظر مقام و مسئولیت توی استانمون هست(پس از استاندار) و جفت بچه هاش خارج از کشورن، سبد کالا بهش تعلق گرفته، این بود حکومت تدبیر و امید و اعتدال؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مرد مومن اظهار نظر فقط مربوط به حقوق بگيران بالاي2 ميليون تومان است كه سبد كالا دريافت نموده اند توكه باحقوق كم وضعت خوبه چرا حرف ميزني اميد در دولت تدبير مخصوص مرفحين بي درد جامعه است نه كارگران كم حقوق بگير
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دوستان سلام
در توزیع سبد کالا قطعا بی عدالتیهای زیادی صورت گرفته من هم شخصا کسانی را می شناسم که به یک دانه از همین برنج هندی که بعضیها تمسخر کرده اند محتاجند اما سبد کالا به انها تعلق نمی گیرد اما ایا واقعا دولت در این زمینه مقصر است یا مرفهین بی دردی که علی رغم درخواستهای مکرر دولت از دریافت یارانه انصراف نداده اند و نخواهند داد برای دولت شناسایی محتاجان واقعی قطعا سخت خواهد بود پس کلاهمان را قاضی کنیم و یکطرفه قضاوت نکنیم
آیا ما به دولتهایمان برای ایرانی بهتر یاری میرسانیم ؟
سیامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند هستم همکارم دو برابر من حقوق میگیرد به او سبد کالا تعلق گرفته ولی به من نه
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقاي باشعور و فهيم
سبدكالا رو روحاني داره ميده پس سزاورتره به
بدوبيراه شما
روحاني خداحافظ با اين بي عدالتي ها
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ایرانی جون چطوردولت میتونه پولدارهاروخوب شناسایی کنه ووسط کارمنداجاشون بده امانمیتونه محرومان روپیداکنه!روحانی که باکلیدش قراربودمعجزه کنه حالاپیداکردن فقراکه معجزه نمیخواد..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا متاسفم چرا که تو ایران افرادی که حقوق بگیر دولت نیستن باید برند غاز بچرونند؟؟؟؟
بعدم امروز افرادی رو دیدم که بالای یک میلیون در امد دارند و سبد کالا دریافت کردند و افرادی که مستاجرند و ماهی 700 یا حتی زیر 500 هم دریافت میکنند بدون سبد کالا هستند؟؟!!! واقعا این عدالته !!!!!!!!!!
سپیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
از رای خودم تو انتخابات متاسفم و از مردم ایران عذرخواهی میکنم به خاطر رای احساسیم. امروز وقتی یو خیابون صف مردم رو دیدم و غصه ی زنی که گریه میکرد جلو فروشگاه و میگفت 6ساعته توصف بودم توسرما سرپرست خانواده هستم چهارتا بچه دارم ولی به من اصلا تعلق نگرفته. واقعا خجالت کشیدم...........
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
با این ششصد و اندی نظر گه 99% هم معترض هستند
همه با هم فریاد می زنیم : روحانی مچکریم.... روحانی مچکریم....
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
سلام به مسئولی که بدون درنظرگرفتن شرایط مردم وندونستن از اوضاع زندگی وبا رندوم قرار دادن مردم به آنها سبد کالا میدهد آقای مسئول ماکه کارگرهستیم وزیرنظر تامین اجتماعی میباشیم پس چی؟کسیکه کارمند واز ارگانش ماهی یک ونیم میلیون بیشتر میگیره به اون سبد تعلق میگیره به ما نه لطفا وخواهشا یه کاری کنید!!!!
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
725 نظر
روحانی مچکریم .... روحانی مچکریم....
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
دولت به شعور ما توهین میکنه ولی میتونیم حداقل با نگرفتن و اعتراض به این طرح توهین آمیز به خودمون توهین نکنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
بدتر از اون معلوم شد که احمدی نژاد و روحانی و غیره یارانه می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟||
مهدس نرم افزار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
من دانشجوی متاهل هستم ماهی 500هزار تومن اجاره خونه هم میدم با اینکه مدرکم کارشناسی ارشد است ولی تنها کاری که پیدا کردم با ماهی 700هزارتومن تو کارخونه پای دستگاه پرس کاری است حالا هم که سبد کالا به من تعلق نگرفته. دکتورامو که بگیرم از ایران میرم تو ایران که کارگریم بزا بریم جای دیگه کارگری کنیم تا لااقل دمون نسوزه
پدر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
من جزو گروهای اعلام شده برای سبد کالا هستم ولی بهم تعلق نگرفته. اگرم میگرفت هر جور که حساب کنی شب عیدی دو قلم جنسو به کدوم یکی از مشکلاتم بزنم!!!: اجاره خونم که قراره زیاد بشه یا لباس واسه بچه ها یا شهریه دانشگاه پول اب وبرق و گاز یا کرایه تاکسی و اتوبوس یا..... به پسرم که کفشش پاره شده تو سرمای زمستون به نظرتون چی بدم؟ دو بطری روغن یا مرغ یخی.............
دوست
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
163
432
به من تعلق نگرفته درست هم هست اما افرادي راميشناسم كه به آنها تعلق نگرفته ودرآمد خاصي هم ندارند وواقعا نيازمند مي باشند درضمن آيا 500 هزارتومان درماه به نظر شمامعيار درستي است
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مهم اینه که بنده 26سالمه و تصمیم گرفتم به هیچ وجه ازدواج نکنم و فقط خرج خودم رو در بیارم...دولت هم به هر کی خواست بده به هرکی خواست نده.
نکته اینجاست که من و دوستای 28 سالم از تشکیل زندگی انصراف دادیم.
ولی واقعا دلم واسه مردم و جوونایی که باید خرجیه زندگی بدن و زیر بار این بی عدالتی کمر خم کنن میسوزه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
روحانی مچکریم.... روحانی مچکریم.... روحانی مچکریم
محمد
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
160
363
من فردی هستم که بی کار و فاقد بیمه درمانی میباشم وهیچ گونه درآمدی ندارم به من تعلق نگرفته این سبد کالا کی را حمایت میکند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
عزيزم افرادي مانند زنجانيها را
منا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نه عزیزم الان دوره زنجانیهاتموم شده نوبت فتنه گراست!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پس پول اینترنتو از کجا تامین میکنی؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
297
999
زنی تنها با 3 فرزند که بزرگترین آنها 18 سال و کوچکترین آنها 3 سال سن دارد. نه خبرنگار است نه دانشجو و نه کارمند و کارگر. کاری هم ندارد و مستاجر هم هست و فقط با پول یارانه ها زندگی را می چرخاند. دیشب که برایش چک کردم دیدم که سبد کالا به او تعلق نگرفته است. خوب اگر به او تعلق نمی گیرد پس به چه کسی تعلق می گیرد؟ چه کسی از او مستحق تر؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نفهم منفي زن. من هم مشابه اون خانم رو مي شناسم كه سبد كالا بهش ندادن. خدا ازت نگذرد اگر از روي عقده منفي داده ايد
عبدالله بلوچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شما های که منفی میزنی وجدان نداری پذیرفتن واقعیت براتون سخته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من هم مشکلم مثل شماست از قوه قضائیه می خواهیو حقمان را از این بی تدبیران بگیرد ایکاش برای لحظه ای مشکلات ما برای خانواده این مسئولان پیش می امد
علی جان
| - |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
عزیزم اون زن واقعا به این پول نیاز نداره باید بره تو جیب اونایی ملیاردی از این کشور میدزدند
دوست
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
300
372
شما كه با شيطنت نام احمدي ژاد رواورديد آيا ايشان مقصره يا سيستم اشتباه داره لطف كنيد اسم بقيه مسئولين رو هم بياوريد
پاسخ ها
شهروز
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ریشه همه این بدبختیهای امروز اونه
آناهیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شهروزخان!ریشه ی بدبختی این کشوررقاصه هایی هستن که براهوی وهوسشون فتنه گرهاروبه بیت مال برگردوندن!یه عده بدبخت روهم باطناب رابطه باآمریکا،که قراربودمشکل گشا باشه توچاه انداختن!من وتوروهم باتهمت زدن به احمدی نزادسرگرم کردن!البته گفته باشم عملکردضعیف احمدی نزاددر2سال آخراصلاجای دفاع از6سال قبلش روهم ازبین برده!خلاصه 2سال آخر،احمدی نزادتازه شدمثل هاشمی وخاتمی وروحانی!
پاسخ به شهروز
| NETHERLANDS |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقای شهروز تصمیم غلط کابینه ی روحانی جه دخلی به احمدی نژاد داره؟ نکنه دعاشون کرده یا بختشونو بسته؟
یکی مثله همه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
از قدیم تو این خراب شده گفتن از نخورده بگیر بده به خورده بابا اند عدالت
حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
شهروز جون تو تو آمریکا نشستی مثل اونها فاشیست شدی نمیخواد دلت واسه ما بسوزه همون عوامل اونها سال 88 مردم رو به جون هم انداختند.
سمانه خان جان زاده سرستی
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
209
271
بمن که تنهایی هزینه دختر4 ساله ام را میدهم و ماهی 200 تومن حقوق میگیرم بیمه هم نیستم و با یارانه خرجم را میگذرانم و پدرم که سه فرزند مجرد دارد (دانشجوی دکتری) و بازنشسته است و از مال دنیا فقط یک خانه کلنگی دارد هزینه برادر معلولم با زن و بچه ش را نیز میدهد تعلق نگرفته است؟؟؟شما قضاوت کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوب عزیزم از اول هم قرار نبود به امثال ما و شما بدن که قرار بود افراد مستحق مثل روسای اداره جامعه طول و دراز روحانیت و ..... بدن که دمشون گرم دادن و عدالتو اجرا کردن.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
205
299
بنده شرکتی مشغولم به من تعلق نمی کیرد ولی صاحب شرکت تعلق می گیرد خیلی جالبه ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بابا ینم بخاطر تجربه اول این دولت ناز شصتش تا ببینیم دفعه بعد ایرادات طرحش رو رفع میکنه انشاله
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
103
201
داداش من با دارامد صفر سبد کالا بهش تعلق نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
این که سما کد ملی رو برای یک سامانه اس کنی وجواب بده تعلق نمیگیره تمام ماجرا نیست با مراجعه کنی و رفع بشه
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
52
127
قربون خوشه بندي شما من كه خوشه 1 بودم چرا به من تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
106
139
واقعابه اين كارميگويندگداپروري يابه يارانه احمدي نزاد؟همه كم كم ازسبدكالايي حذف شدند
مصطفی
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
49
115
... یعنی چی که فقط اونایی گه تحت پوشش بیمه هستند سبد کالا میگیرن ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
من تحت پوشش بیمه هستم ولی تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
40
59
منم تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
33
178
من سبد كالا نمي خوام . دريافتي من كمتر از 500 هزار مي باشه . اما خدا وكيلي چرا به كارگران نداديد؟ من مي شناسم كه اينو مي گم. ديوارشان كوتاهه؟ اما خدايشان بزرگه . با كلمه عدالت و اعتدال و اميد خوب بازي مي كنيد. آقاي روحاني عدالت تو رو هم ديديم . فقط كارگران جامعه تو سري خور شماها شده اند اما رايشان برايتان هم رديف پولدارهاست. من عيالواري رو مي شناسم كه به اين سبد محتاجه اما بهش تعلق نگرفته . چرا؟
منصور
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
38
133
دريافتي كل من ماهي 500 هزار تومنه ولي به من تعلق نگرفته ،‌واقعا چرا؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
88
112
به خود من که یه کارمند ساده ام تعلق نگرفته.تو شرکت ما به بعضیا تعلق گرفته و به برخی نه. و البته بدون هیچ قاعده و اصول.مثلا به یه کارمند با سابقه دارای حقوق مکفی تعلق گرفته بهآبدارچی با پنج سر عائله نگرفته!!!!
محمد
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
44
من فردی هستم که بی کار و فاقد بیمه درمانی میباشم وهیچ گونه درآمدی ندارم به من تعلق نگرفته این سبد کالا کی را حمایت میکند ؟؟؟
سيامك
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
102
175
سلام من در شركتي كار مي كنم كه 200 كارگر داره فقط 10 نفر سبد كالا گرفتن كه آنها هم حقوقشون بالاي 600 يا شايدم 800 وكساني رو ميشناسم كه نبايد سبدكالا ميگرفتن اما آنها گرفتن خوب اين چه انصافيه...بعد ميگن حقوق زير 500 تومان
ناشناس
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
113
181
همكارمان ماهي 4000000تومان حقوق مي گيرد سبد هم شاملش شد خدا راشكر ولي همكاران ديگر با نصف اين حقوق نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! كدوم يكي اشتباه شده
ناشناس
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
104
186
این مسولین با تدبیر اینقدر حالیشون نیست که هیچکسی الان زیر 500-600 تومن وام و قسط و کرایه خونه و ... نداره. مطمنم آقای روحانی بیش از نصف محبوبیت خودشو از دست داد با این سبد کالا
ناشناس
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
102
178
خیر - سبدکالایی یعنی مردم رابی هویت کردن و به صف کشیدن مردم بیچاره وبدبخت که مسولان بی مسولیت برنامه ریزی کردن
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
80
177
از این دولت هیچ چیزی به ما نرسیده من الان نه سهام عدالت دارم الان هم یه زحمت دیگری کشیدن سبد کالای به من تعلق نگرفته در حال حاضر شغل بنده زیر 400000 هزار تومان می باشد برید دنبال عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اينجور كه نوشتي ميشه 400 ميليون تومان!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
درسته به ما ندادند با حقوق کار گری وقصد های زیاد ولی اگر میدادند روم نمیشد برم بگیرم مردم مشکل دارن ولی گدا نیستند
شهروز
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
77
186
ما کارگریم حقومون اندکی بیش از 500هزار تومن در ماهه تا قبل این فکر میکردیم مستضعفیم نگو وضعمون خوبه خودمون خبر نداریم از دولت متشکریم که روشنمون کرد
ناشناس
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
76
179
وقتی خط فقر 1500000 اعلام میگردد حقوق پایین 500 هزار تومان چه معنی میده . دولت بگه نمی خوام سبد کالا بدم خیالشو راحت کنه ..... درضمن انقدر تو رسانه ها شعار ندهید که سبد کالا داریم می دیم. با این وضعیت 90 درصد کارمندان سبد کالا نمی گیرن
علی
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
23
149
... عدالت اجتماعی این نیست بایستی همه مردم ایران یارانه وسبد کالا بگیرن این حق ماست
ایرانی
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
53
155
الان شش ماه است که دارن روی سبد کالا مانور می دهند دست اخر هم اغلب مردم عادی و زحمتکش و قشر محروم حذف شده اند باز هم گلی به جمال دولت احمدی نژاد این هم که اسم اقای احمدی نژاد رو اوردید برای سر پوش گذاشتن به بی عدالتی دولت جدید است
مهدی
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
21
75
اسم مادر 77ساله من که سرپرست خانوار هم هست ومستمری310هزارتومان درماه میگیرد هم حذف شده.باعرض خسته نباشیدودست مریزاد به دولت تدبیر وامید
شهرام
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
99
من كارمند قراردادي هستم با حقوق زير يك ميليون!!! ولي همكاران رسمي و پيماني دارم كه با حقوق بالاي 2 ميليون اين سبد را دريافت مي كنند!!!!!!!!!!
end عدالت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهاجر
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
26
61
بنده كارمند يك دستگاه دولتي هستم اما نوشته كه به شما سبد كالا تعلق نمي گيرد...
چند تا از همكارهاي من هم امتحان كردند به آنها نيز تعلق نمي‌گيرد..
معلوم نيست اطلاعات اين سيستم شناسايي مشمولين سبد كالا بر چه اساسي است و چگونه افراد را شناسايي مي‌كند...
من كه به سرانجام اين طرح خوشبين نيستم
ناشناس
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
79
روش انتخاب افراد بسیار عجیب است در شرکت ما مدیران همه بالای 2 میلیون تومان حقوق می گیرند به سه نفر سبد کالا تعلق گرفته و به بقیه خیر ! ضمناً نیروی خدمات ما با حداقل قانون کار مشمول دریافت سبد کالا نشده است .
وحيد
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
144
سلام
من كارمند رسمي يك اداره دولتي هستم.
حقوق كارمند هم كه مشخصه. توي اداره ما فقط من و يك همكار ديگه مشمول سبد كالا نشديم.
بقيه همكاران و حتي رؤساي ما مشمول سبد كالا شدن. تازه من در حين كار درس هم ميخونم و دانشجوي متاهل هم محسوب ميشم. اين كه چرا شامل حال ما نشده متعجبم. تعجب دوم من از اينه كه چرا شماره *799# رو زودتر فعال نكردن كه از مشمول بودن يا نبودن افراد مطلع بشن، بعد به اعتراض غير مشمولين رسيدگي بشه بعد سبد كالا را توزيع كنن.
البته از اين دولت بيشتر از اين انتظاري نيست. خوب شد زمان اينا بنزين و يارانه سهميه بندي نشد.
ali
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
79
هوالرزاق .اولا ما یک عمر رزقمان را از خدای رزاق میگیریم (همه خلایق) ....دوما گیرم این سبد را هم گرفتیم یعنی همه مشکلات مردم با این سبد حل میشود کی بشه که مردم سرشان به این مسایل گر م نشه با این روش مردم و مسئولین تا دویست سال دیگه کشور ما درست بشو نیست که نیست از روحانی دیگه انتظار نداشتیم
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
35
155
ميگن تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد دولتها هم تا ايده جديدي نداده باشند معلوم نيست كداميك مردمي هستن كدامين خير .آقاي حسن روحاني با اين كارت بشدت از محبوبيتت كاستي راست به اين وزير صنعت و معدنت كه عضو هيئت مديره بيش از 25 شركت ميباشد و يكي از بزركترين سرمايه داران ايران است سبد كالا مستقيم يا غير مستقيم تعلق گرفته؟
پاسخ ها
روشنفکر قرن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
از روحانی دیگه انتظار نداشتیم
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بهتر است زین پس بخوانیم....دولت بی تدبیر...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوشبختانه به ما تعلق گرفت منتهی سبد خالی !
مهدی
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
21
65
اسم مادر 77ساله من که سرپرست خانوار هم هست ومستمری310هزارتومان درماه میگیرد هم حذف شده.باعرض خسته نباشیدودست مریزاد به دولت تدبیر وامید
بی نام
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
119
این هم یک اهانت دیگر به مردم ایران .دوباره عدالت در این کشور به سمت آن هایی چرخید که نه نیازمندند و نه به فکر نیاز مندان .اینک سبد کالا به من که بازنشسته دولت هستم تعلق نگرفت اما بهتر چرا که این سبد از گلویم پایین نمی رفت وقتی نیازمندان واقعی هموطنم از آن بی بهره اند.بدبختی این مردم به کجا رسیده است.
هادی
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
35
68
من دریافت می کنم
پاسخ ها
بیخیال بابا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوش به حالت...من بیکار دریافت نمیکنم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
احتمالا" شما بالای 3 میلیون حقوق میگیرید !!!!
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
به خدا صدای شکمم را از گرسنگی میشنوم روحانی خودش رااز چشم مردم انداخت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
آقا عر فان من همون اول از آقای روحانی خوشم نمیومد حتما باید سبد کالا تعلق نمی گرفت تا از چشم مردم نمی افتاد چرا باید وقفه تو کار هسته ای ما پیش میومد مگر نباید با ادامه کار لا اقل از خون این چند شهید هسته ای مانع پایمال شدن خونشون می شدیم از همون اول و پای میز مذاکره نشستنش با آمریکای ملعون معلوم بود آخرش به کجا کشیده میشود حالا میبینیدخطاب به فردای عزیز نوشته منو حتما بزارین ممنون
رضا
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
30
87
من یک راننده آژانس هستم که روی ماشین کسی دیگر کار میکنم و اجاره نشین و فرزند دارم با توجه به درامد کمی که دارم فقط تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستم. سبد کالا به من تعلق نگرفته حال کسانی هستن درامدشان خیلی بیشتر از من هستن مشمول دریافت شدن آیا ای انصاف است .
علي
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
27
109
معيار توزيع سبد كالا منطقي نيست چون همكاران بنده با حقوق بالاي 1ميليون از مشمولين دريافت سبد كالاي يارانه اي بودند يعني عدالت از نوع يزيديان كوفه
روشنفکر قرن
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
46
شما شاهد هستید که ما چه مباحثاتی در خصوص بحث آلودگی برنج هندی داشتیم از این رو بهتر است که ما از برنج ایرانی در سبد کالا استفاده کنیم.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
27
66
بابا واقعا خسته نباشی دولت امید .امید رو به دل سرمایه دارهای مملکت برگردوندی. مسافرکشا و کارگر ها که سبد کالا نگیرن خوب معلومه باید سرمایه دارا بگیرن دیگه .خسته نباشید
عماد
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
37
43
من عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و به من تعلق گرفته است.
خواهشمند است بگویید چطور میشود پیگیری کرد.
آدرس ایمیل را گذاشته ام. خواهشمند است از متن نامه حذف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
در عوض من زن سرپرست بیکار وبیمار با 4 فرزند به من نداده اند لعنت بر این عدالت به کجا شکایت کنیم همه بیسواد خدایا خودت کمک کن
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
جناب عمادبه نظرم انصراف نده خودت سبدروبگیروبه یه نیازمند بده چون این آقایون دستشون کجه اگه بشون پس بدی یاخودشون برمیدارن یامیدن به نورچشمی ها!خودت واسطه ی خیرشو...
کوروش
|
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
32
خیلی جالب است به مدیر من با حقوق 4 میلیون تومان تعلق گرفته اما به من کارمند خیر ...
افشين
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
28
92
در اداره ما تقريبا به پنجاه درصد كارمندان سبد كالا تعلق گرفته به بقيه نه. توضيح اينكه تقريبا حقوقها در يك رنج است.استدلال اين توزيع چيست؟
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
26
49
خودتان قضاوت کنیدمن بدون هیچ درامدثابتی خرج4فرزندم که 2فرزندم دانشجوهستن رومیدهم وازهیچ کجادرامدی دریافت نمیکنم برچه اساسی به من سبدکالا تعلق نگرفته است؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
68
251
این هم عدالت دولت تدبیر و امید! باز هم دم احمدی نژاد گرم که شب عید پارسال به همه نفری 80 هزار تومان داد.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
50
به من هم تعلق نگرفته است ولي به پولدارها اره
بابایی
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
15
9
به اکثرکارکنان هلال احمرخلخال تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
106
من کارمند دانشگاه با هزار جور قسط و اجاره مشمول سبد کالا نشدم بعد رئیسم که هیات علمی دانشگاه هست و چندین برابر من در ماه حقوق می گیره مشمول سبد کالا شده واقعا که مسخره است
ali
|
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
86
بین افراد یک جامعه تبعیض گذاشتن دیگه واقعا نوبره . کسانی که حتی بیمه ندارند وبی کار .‌‌‌
علی
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
20
54
کامندای دولت چون کارمند دولت هستن باید سبد کالا بگیرند تایه وقت خدای ناکرده ناراضی نباشن ولی ماکارگرها چون مظلومیم وحامی نداریم باید در حقمون ظلم بشه جناب آقای دکتر روحانی؟ رئیس جمهور دولت تدبیر و امید...
از خودت و دولتت ناامید شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
به من و همکارم که کارمندیم و بیمه هم هستیم تعلق نگرفته!!
زهرا ا
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
33
49
با عرض سلام
خیلی جالبه مادر من کلا 700000 تومان حقوق میگیره ،430000 کرایه میده ، 200000هزینه آزانس دیالیز در ماهشه، و قسط 72000 که برای پول پیش وام گرفته بود که یکی در میون مجبوره بخاطر مخارج آب و برق و خوردن پرداخت نکنه .هیچ درآمد دیگه ای هم نداره ،یعنی کلا با شرایط بدی زندگی میکنه وخود منم کار درست و حسابی ندارم که بخوام کمکش کنم . دیروز برای سبد کالا پیام زدم ، جواب اومده که بهش تعلق نمیگیره...
دولت محترم میشه دقیقا بگید مادر من جزء کدوم دسته هست که بهش تعلق نمیگیره
لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
24
99
اصلا عدالت رعایت نشده. چرا باید در روزهای آخر اعلام بشه که زیر 500 هزار تومان باید بگیرن در ضمن معیار 500 هزار تومان چیه خیلی های که بیشتر از این مبلغ می گیرن سبد کالا تعلق گرفته
سيامك
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
33
114
ظاهرا از ابتدا كليدي وجود نداشت
كليد محمود را هم گم كردند
اگر هم كليدي وجود داشته باشد هيچ قفلي را باز نمي كند
چنان قفلي بر سطوح پايين حقوقي بزند كه در تعيين حقوق كارمندان فعلا و كارگران چند روز اينده مشخص مي شود
البته : خلايق هر چه لايق
ناشناس
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
28
35
بنده شخصي 72 ساله كارگر ساده ساختماني بوده تحت حمايت وبيمه هيچ نهاد وسازماني نيستم مايحتاج زنديگيم را فرزندانم به عهده دارند ومتاسفانه ازين امتياز دولت هم مهروم هستم اين است انصاف وعدل
ناشناس
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
33
50
چرا به من تلق نگرفت دانشجو هستم
اخه ما باید بریم کجا حرف بزنیم تا صدامونو بشنون
چرا اینقد حق افراد ضعیف جامعه رو می خورید پرا ؟؟؟؟؟؟
علی
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
16
54
سبد به من تعلق نگرفته در صورتی که بعضی همکارانم با درامد های بالا و چند تا خانه و زمین بهشان تعلق گرفته -از مسولین خواهشمندم که جلوی این ظلم را بگیرند-خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد که داخل جامعه دو دستگی راه نینداخت (علی)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
حالاها مونده بگیم یاد دکتر احمدی نژاد
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
16
68
من یه زن تنها و بدون هیچ درامدی اسم منم حذف شده.واقعا که خسته نباشین با این دولت ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
حالا شما تنه یید من 4 فرزند هم دارم وبیکار
احمد
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
28
به من تعلق نگرفته من بازنشته هستم خدا رو خوش میاد که به همه ی کارمندا و بازنشتگان دولت تعلق بگیره حتی اونایی که حقوق های چند میلیونی دارند ولی به کارگرهایی که از صبح تا شب زحمت میکشند نه .شما بگید کارگر ضعیف تر یا کارمند؟
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
41
پدر من بازنشسته اند و سکته مغزی کرده اند برادرم دانشجوست. چرا با این هزینه های وحشتناک و این اوضاع مالی مملکت دولت تصمیم گرفته به افرادی که بیشتر از 500 می گیرند سبد کالا ندهد؟ شما بر چه اساسی حساب کتاب می کنید؟ هر ماه هزینه های دارو و دکتر برای پدرم حداقل 200 تومان می شود. خواهشاً بیخود وعده ندهید یا به وعده عمل کنید.اولین بار در اخبار اعلام کردید همه بد شد فقط سرپرست خانوار الانم که.....؟؟
محسن
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
29
چرا به کارمندای دولت با این همه مزایا و انجام حداقل کار مفید تعلق میگیره
بعد به این همه کارگر فقط به دلیل اینکه ممکن کمی بیشتر از 500 تومن بگیرن تعلق نگرفته این عدالته، ...
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
43
سلام
من کارگر یک کارخانه هستم . سبد کالا به صاحب کارخانه با سرمایه میلیاردی تعلق گرفته است ولی به من کارگر تعلق نگرفته است. چون شرکت ایشان سهام است.
آیا این عدالت مانند عدالت علی ع است؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
خیر کجا مانند امام علی و کجا مانند عدالت شه ملک لا فتی
ناشناس
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
88
در اداره ما به همكاران من سبد كالا تعلق گرفته ولي به من تعلق نگرفته ضمنا حقوق آنان با من يكسان و بعضا بيشتر نيز مي باشد
یا علی
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
15
39
...
...
این حکایت ملت ایران است
ما جمعی از کارگران که همگی به یک پایه حقوق کار میکنیم به چند نفر تعلق گرفته وبه چند صد نفر نگرفته جالب است مهندسین کارخانه با 3برابر حقوق ما شامل سبد کالایی هستند
مدیرعامل به کنار که نداراست وتعلق گرفته
وبگرد ایلامی
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
16
79
به خدا تمام مدیرهای اداره ی ما سبد کالا دریافت کردند ولی نیروی خدماتی اداره با حقوق 400 هزار تومان سبد کالا نگرفته خیلی جالبه و عدالت انگیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
15
36
این سبد به کسانی تعلق گرفته که از دولت حمایت کنند ... از کار گران خبری نیس دستشان درد نکند منم کار گرم با اجاره خونه خرج خانه مخارج مدرسه 500000 هزار کافیه دستت درد نکنه روحانی
رویا
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
40
من برادر شوهرم حقوقش در ماه 3 میلیون تومن هست . به اون سبد کالا تعلق گرفته
اما شوهر من که حقوقش 500 تومنه بهش سبد کالا تعلق نمیگیره
مملکت بی در و بند همینه
محمد حسین
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
15
31
ازهمکارها که خودش وخانومش هم کارمند است تعلق میگیره ،منکه شش ساله که بیشتر حقوقم هزینه بیماریم است،تعلق نمیگیره
علی
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
31
خودتونو با این پیام گذاشتن ها خسته نکنید
آخه کدوم مسئول میاد به درد دل شما گوش میده و مشکلات تان را پیگیری میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لازم به ذکر است من خودم حامی این دولت و کشور هستم یه وقت تصور نشه عناد دارم .
پاسخ ها
ناهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
همین شماهابرای نون به روحانی رای دادین!
علی
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
42
من نگرفتم نه از این ها انتظاری بیش از شعار و حرف بر نمیاد..نکردن برنج مازندرانی بدن..خاک.....
محسن
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
34
من که مدتی است بیکار شدم و بیمه بیکاری هم نمی گیرم خانم من هم بیماری ام اس دارد و کلی هزینه دارم چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته کجا عدالت رفتار کردید همه آنهایی که به ناحق تصمیم می گیرند را به خدا می سپارم چون خدا جای حق نشسته
صادق
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
39
من كه دانشجو متاهل هستم و ثبت نام هم كردم
حقوق كارگري زير 500 هزار تومان هم ميگيرم
بازم به من تعلق نگرفته است
خداييش اين عدالت است؟
سیدرضا
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
16
42
سلام. من با مدرک فوق دیپلم آبدارچی یک شرکت هستهم به من تعلق نگرفت. تازه شرکتی هستم.
آقایان مسئولین این رسم زندگیه!! همتون بی معرفتین... بخدا ما هم هم نوع شما هستیم توی یک آب وخاک هستیم..
بنده خدا
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
42
سلام
مم مستاجرم وماهي900حقوق ميگيرم اماسبدكالا بهم تعلق نگرفته است انوقت ميگويند....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
44
آیاحق است بیت المال به همه نرسد
مژده
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
60
خبرنگارم و با ماهی 400 تومان روزگار میگذرانم. براساس شاخصی که دولت تعیین کرده که حقوق زیر 500 تومان شامل سبد کالا میشه پس چرا من حذف شدم! لطفا دولت اعتدال پاسخگوی مایی که داریم زیر خط فقر دست و پا میزنیم باشه. این کجاش اعتداله آقایون؟!!
ناشناس
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
47
اگر دولت اعتقاد به کمک کردن به مردم را دارد بایستی روش درستی هم داشته باشد ولی اگر نه روش درستی داشته و نه امکان و توان کمک به همه اقشار آسیب پذیر , چه اصراری به انجام این امر دارد !!!!........ مشکل دولتمردان ما این است که فکر میکنند باید کاری بکنند متفاوت !! و اینکه چه نتیجه ای دارد برایشان چندان اهمیت ندارد حتی اگر اینکار غلط باشد .. چرا فرهنگ گدا پروری جدیدا" شده سیاست گذاری!!! آقایان به تولید برسید و جلوی دزدیها را بگیرید و از توهم خارج شوید مملکت به سمت رشد میرود...
ناشناس
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
5
من و همكارم هر دو 600 هزار تومان حقوق ميگيريم به من سبد كالا تعلق نگرفته ولي به اون گرفته - اين چه جور كار كارشناسي شده دولته
ali
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
42
با سلام من مدیر یک مجموعه هستم به من سبد کالا تعلق گرفته ولی به نیروهای خدماتی با دریافتی حقوق 700 هزار تومان تعلق نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آفرین به شما مدیر....
ناشناس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
78
مطمئن باش به 80 درصد کارمندان تعلق نگرفته پس کارگر زحمت کش قصه نخور اینم بگذره
سعید
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
40
146
از دولتی که میشی در لباس گرگ است انتظاری بیش از این نیست،مردم ایران بعد از سالهای درازی متوجه میشوند که چه شخصی مثل احمدی نژاد را از دست دادند.درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
گرگ در لباس ميش!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ریشه فقر مردم همین احمدی نژاد بود اول ملت رو فقیر کرد بعد بهشون صدقه داد تا ممنونش یشند . خلایق هر چه لایق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
امثال آقا محمد واقع بین باش دست از سر او بردارین او که رفت فعلا اینو بچسب با این عدالت مسخرش
ناشناس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
39
يه جوري نظر خواهي ميكنيد كه انگار نظر مردم مهمه!!!
واقعا متاسفيم در اجراي اين عدالت!!!
sara
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
58
به پدر بنده تعلق نگرفته نه زیرنظر سازمانی جایی هست نه حقوق بگیرد زندگیش رو بچه هاش می گردونن فقط یک خونه داره دیگه هیچی واقعا بر چه اساسی این دسته بندی اعلام شده به نظرم که باید به تمامی کارمندان و بازنشستگان و غیره داده می شد مثل یارانه ها مگه چند بار در سال اینکار تکرار میشه باز هم به نظرم احمدی نژاد این همه می گفتند بده خیلی بهتر از این رو عمل کرد سال قبل خدا پدرش رو بیامرزه.
بهنام
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
16
50
بنده دانشجوی متاهل هستم با یک فرزند و بیکار پس چرا به من تعلق نگرفته ؟این هم عدالت روحانیه
محمد
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
86
درود بر تمامی کارگران زحمت کش و محروم از حق. در شرایطی که کسانی با حقوق چند میلیونی که همسرانشان(زن شان) کارمند دولت اند. سبد کالا میگیرند، کارگران با حقوق 600 تومانی که 350 هم اجاره خانه میدهند سبد کالا ندارند؟ زهی بر این تدبیر و امید
ناشناس
|
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
114
20
تنها ريس جمهوري كه از كارگر حمايت كرده آقاي رفسنجاني بود زنده باد...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اونايي كه منفي دادن حتما كارگر نيستن. چون كارگر كجاو اينترنت كجاو اصلا نظر كجا؟
ناهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آی کیو بااستدلالی که کردی توهم گارگرنیستی!پس واسه چی به جای کارگراحرف میزنی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
برو بابا تو هم حالت خوش کجا آقای رفسنجانی حمایت کننده بوده
خدابزرگه
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
78
به ماهم تعلق نگرفته ماتوروستای دورمشهدزندگی میکنیم باحقوق کارگری خیلی کم ایا این انصافه ولی بیخیال این دولت مردا که خدانیستن که به ماروزی بدن روزی دهنده کس دیگریست
ناشناس
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
51
200
سبد کالا به کسانی تعلق میگیرد که شامل مشخصات ذیل باشد.
1- هر سال مشمول عفو مالیاتی باشد
2- درآمد سالیانه (خدامیداند)
3- تعداد ماشین بیش از 1 دستگاه برای هر فرد خانواده
4-قیمت هر ماشین بیش از صد میلیون به ازاء هر ماشین
5-بیش از زورهای حضور در کشور در خارح از کشور باشد.
6-در خانه ای به وسعت بیش از 500 متر زندگی کند
7-از آشنایان / آقازاده ها باشد
8- بیش از 10 میلیارد از بانکها وام دریافت نموده باشد و سر رسید آن حداقل 2 سال گذشته باشد
9- افرادی که دارای اختلاس باشند در اولویت فرار دارند
10- ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دلیل این حرف هم این است که من یک بانوی سرپرست تمام شرایط را داشتم به من تعلق نگرفت
mehdi
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
98
جالبه تو اداره ما معاون که 2 میلیون ت حقوق میگیره ولی بیمه خدمات درمان داره تعلق گرفته ولی به آبدارچی اداره که 600 ه ت ولی بیمه تامین اجتماعی هست تعلق نگرفته!!!!!!!!! از دولت تدبیر بیش از این انتظار داشتیم و داریم
عباسی
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
20
31
بنده دانشجوی متاهل هستم و در صندوق رفاهی دانشگاه هم ثبت نام انجام داده ام سبد کالا به بنده تعلق نگرفته!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
49
150
سبد کالا به کسانی تعلق میگیرد که شامل مشخصات ذیل باشد.
1- هر سال مشمول عفو مالیاتی باشد
2- درآمد سالیانه (خدامیداند)
3- تعداد ماشین بیش از 1 دستگاه برای هر فرد خانواده
4-قیمت هر ماشین بیش از صد میلیون به ازاء هر ماشین
5-بیش از زورهای حضور در کشور در خارح از کشور باشد.
6-در خانه ای به وسعت بیش از 500 متر زندگی کند
7-از آشنایان / آقازاده ها باشد
8- بیش از 10 میلیارد از بانکها وام دریافت نموده باشد و سر رسید آن حداقل 2 سال گذشته باشد
9- افرادی که دارای اختلاس باشند در اولویت فرار دارند
10- ....
افشین حاتمی خانقاهی
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
24
34
اینجانب کارمندساده هستم وکلی قسط وام خانه وغیره دارم چگونه سبدکالا به من تعلق نگرفته است ؟آیا خانه قسطی باوام گرفتن وبدبختی کشیدن رفاه وآسایش است.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
51
97
فقط متاسفم با اين همه ادعا افغانستان هم اينجوري گدا پروري نميكنن آقاي روحاني شما چرا
حسین
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
16
با سلام
همکار بنده که با من حقوق یکسان 550 هزار تومنی میگرید شامل طرح شده است ولی من شامل این طرح نشده ام .عجب تدبیری و امیدی و عدالتی
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
4
تعجب میکنم مساله به این سادگی رو نتوانستند درست حل کنند و بعد ادعای مدیریت کلان دارند... به جای اینکه به همه کارمندان و بازنشستگان دولت بدهند. میامدن حالت های مختلف رو حساب می کردند. مثلا برای کلیه کارکنان و ابزنشستگانی که حقوق زیر 1 میلیون یا یک و نیم میلیون میگیرند...و یا حالت های دیگر. بنده همکارانی دارم که بازنشسته شرکت نفت می باشند و در یک شرکت خصوصی کار میکنیم. علاوه بر حقوق بازنشستگی ماهی حداقل 5میلیون از اینجا میگیرند. در حالی که به همه شان تعلق یافته. برا من که 1200 میگیرم نه. و برای خواهرم که 600 حقوق میگیرد هم نه و برای میلیونها نفر این شرایط برقرار است. واقعا اینقدر این مساله سخت بود؟؟؟!!!!
شهروند رشتخواری
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
14
چرا سبد کالا به من تعلق نمیگیرد من که کارگری ساده هستم و درامد ماهنه من 100هزار تومن نمیشود/
ناشناس
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
27
فقط میشه تاسف خورد به این عدالت!!!!!
مریم
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
31
به ما هم تعلق نگرفته است ما به خاطر بی پولی و بدبختی داریم از هم جدا می شیم اون وقت دولت فقط به پول دارها رسیدگی میکند.
رحیمی
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
30
سلام

انصافا عدالت که می گن یعنی این

منی که نه خونه دارم نه ماشین و نه .....

حقوقم یک کارگر تامین اجتماعی هستم
600 تومان

به ما تعلق نگرفته . انوقت بعضی ازهمکاری ما که هم خونه دارن همه چند تا ماشین تازه بعضیاشون بازنشسته هم هستند و درامد کافی دارند به آنها تعلق می گیره .

واقعا متاسفم برای شما . خواهشا دم از عدالت نزنید . شرم آور است
ناشناس
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
33
من توی یه کارخونه کار میکنم- به من تعلق نگرفته که درآمدم 350 هزار تومنه-ولی به رئیس کارخونه تعلق گرفته- چه باحال طبقه بندی کردند
محمد
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
23
چندتا از همکاران من بالای 1.5میلیون حقوق میگیرن ولی سبد کالا بهشون تخصیص داده شده.
رویا
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
35
پدرم یه کاگر سادسبیمه تامین اجتماعی هم نداریم.اونوقت بااین طرح بی پایه واساسشون ما شامل این طرح نشدیم.
تدبیر این دولتم دیدیم
پاسخ ها
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
این تدبیر روحانی را بر خاک مالید من هم از رای خود پشیمانم
عبدالله بلوچ
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
29
دربلوچستان به افرادی که داری وضع مای خوب هستند تعلق گرفته ولی برای افراد کم درآمد نه .آیا برای دریافت سبد کالا بایدتمام ملت باید کارمند مکیته وبهزیستی و...باشند .
محمد
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
72
یکی از دوستانم حقوقش2000000است به اون سبد کالا تعلق گرفته اما من که کارگر ساده وتحت پوشش هیچ بیمه ای نیستم تعلق نگرفته.حالا روحانی خودت قضاوت کن حق با کیه {مسخره ها}
ناشناس
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
15
این رئیس جمهور هم مثل قبلی - تا حالا چکار کرده ؟؟؟؟ فقط ظاهرش فرق کرده ولی ظلم اقتصادی به مردم مخصوصا کارگران ادامه داره .
ناشناس
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
29
طبق اعلام دولتمردان درآمد زیر 1500000تومان در تهران زیر فقر میباشند . چطوره که دولت تدبیر.....500000 تومان بگیر ها را اعلام میکند ؟؟؟
ای مدبرین...................!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
29
دوستاني كه منفي مي دهن به اين نظرات فكر كنم يا از سبد كالا بگيرها هستند يا از متمولين جامعه؟؟؟!
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
5
با شصت و پنج سال سن سرپرست خانواده پنج نفری هستم و طی سالهای عمرم بیشترجاهایی که کار می کردم ازترس مالیات و...مرابیمه نمیکردند وقتی قرارشدکمبود سالهی بیمه را بپردازند تا ازبیمه بازنشستگی استفاده کنند اقدام نمودم اما متاسفانه اداره بیمه هرروز اظهار میدارد به ما اعلام نگردیده.بنابراین اسم اینجانب درلیست افراد بازنشسته بیمه اجتماعی قرار نگرفته ،اکنون مدت تقریبی چهارسال است که بر اثر تصادف نیز از کار افتاده شده ام و با مبلغی که از یارانه میگیرم و کمک دیگران امرار معاش میکنم اکنون سبد کالابه من تعلق نگرفته است.چرا و بایدچکار کنم.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
17
41
دروووووووووووووووووووووووووووغ میگن
سعید
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
16
دولتی ها با حقوق 500 هزار تومان تا چند میلیون تومان تخم طلا میزارند که باید همشون سبد کالا بگیرند و یه کارگر تامین اجتماعی با حقوق 500 هزار به بالا محرومند؟ واقعا برای این دولت متاسفم که همانند دولت قبلی عدالت رو زیر سوال برد
جواد
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
9
با سلام و خدا قوت خدمت دولت مردان - سوال من این است : من که به اصلاح شغل آزاد دارم( بیکار هستم) و مستاجر هستم- جانباز ده در صد هستم - حقوق بگیر هم نیستم چرا سبد کالای حمایتی به من تعلق نمیگیرد ؟؟
جباري
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
6
در اداره ما به بعضي از مديران با حقوق بالا تعلق گرفته است ولي به كارمندان عادي تعلق نمي گيرد بخشي از تدبير و اميد
ناشناس
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
79
قبر خودشونو کندند
ممد
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
5
عدالت رعایت نشده فکری به حال مردم کنید چرا کسانی که ماهی 2 تا 3 میلیون حقوق میگیرند سبد کالا شاما آنها میشود و لی کارگران بیچاره و بدبخت شامل نمی شوند مسولان تجدید نظر کنند و گر نه باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی این بی عدالتی ها باشند
امیر
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
6
خوشبختانه متمکین دریافت می دارند ولی کارگران خیر
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
12
هو الرزاق

شوهر من کارگر ساختمانی است و الان بمدت 6 ماهه که بعلت سرما بیکاره و تحت پوشش هیج بیمه ای هم نیستیم و جالبه که سبد کالا به ما تعلق نگرفته ولی به کارمندان و کارگران حقوق بگیر که چند روز آینده عیدی هم دریافت می کنند تعلق گرفته !!! خدا بزرگه . بمونه اون دنیا..
خودم
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
6
واقعا متاسفم ازین که به روزگاری رسیدیم که برای 80 هزار تومان کالا اون هم بی کیفیت باید خودمون رو به هزار در و دیوار بزنیم تا شاید فرجی شه.....
بهرام
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
8
اگرمیخواهی مناررابدزدی اول چاهش رابکن دولت تدبیراگرمیخاهی عدالت راپیاده کنی اول بایدازجامعه ات اطلاعات آماری صحیح داشته باشی با اطلاعات آماری غلط عدالت غلط هم پدیدارمیگرددکه آن هم برابرظلم است اگر قراراست مستان گیرند هرآنچه درشهر هست گیرند.
بی نام
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
6
هیچ کس این دولتیارو مجبور به دادن سبد کالا نکرده بود که حالا توش بمونن و بگن به زیر 500 تعلق مییره.آخه ما چقد کارگر داریم که زیر 500 حقوق میگیره. من کسی رو می شناسم که حقوقش 510 تومنه و به خاطر 10 تومن بیشتر بهش تعلق نگرفته!!! تو رو جون عزیزاتون اگه نمی خواین بدین مردمو امیدوار نکنین مردم به اندازه کافی تو این شرایط سخت بدبختی می کشن به خدا گناه دارن
صدرا
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
3
در اداره ما به همه کارمندان پیمانی و قراردادی که همه نیز استخدام جدید و دارای حقوق کم هستیم سبد کالا تعلق نگرفته ولی به همه روسای واحد ها و بخش ها که کارمند رسمی و دارای حقوق بیشتر (در حد دوبرابر ) است سبد کالا تعلق گرفته . چون مارا کارگری حساب نمودن ولی در پایان سال زمان پرداخت عیدی کارمند حساب می کنند (عیدی کارگری دوماه حقوق ولی عیدی کارمندان کمتر است ) ... است که همیشه بیشتر منافع برای اغنیا است و بدبختی برای ضعفا
بي تدبير
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
25
براي اين دولت تدبير متاسفم كه يك عده پول دار را وزير كرده كه اصلا حال كاركردن ندارند وبا اين بي تدبيري ناميدي در دل من كه يكي از هواداران روحاني بودم ناميد شدهام اين سبد بايد براي همه توزيع شود اين بي عدالتي است
بايد پول اين طرح به حساب همه واريز ميشد چرا شماها خبرنگاران وصدا سيما در اين مورد نقد نمي كنيد چون خودتان ذينفع هستيد دولت بي تدبير وناميد
بابک
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
17
به منتعلق نگرفته بادرامد 600هزار تومان ام همکار م باردامد 3000000تومان درماه تعلق گرفته این دیگه اوج عدالته
ناشناس
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
22
هر کی پول داره به آن سبد کالا تعلق مگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شده سیب زمینی محمود اون به فقرا داد دولت تدبیر به پولدارها
بي نام
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
20
من شوهرم بيكاره شايد روزي ده هزار درامدمون نيست اون وقت سبد كالا بما تعلق نميگيره به اونيكه كارمند ماهي يه ميليون دوميليون ميگيره تعلق ميگيره اين كجاش انصافه .عدالت حضرت علي اينطوري بود..............
عبداالرحیم
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
40
ای کاش رای نمیدادم. سبد کالا به من تعلق نگرفته. بیکار هم هستم. عجب عدالتی. ای ول
مصطفی
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
7
من بیمه تامین اجتماعی هستم و باروزی 10 ساعت کار حقوقی معادل 800 هزارتومان می گیرم و ثابت حقوقم 600 هزار تومان است من کارگر سبد کالا نمیگیرم و معلم ها و نیروهای مسلح و بازنشته ها ........ با حقوقی به مراتب بهتر از ما و ساعات کاری کمتر سبد کالا میگیرند. دستت درد نکنه آقای روحانی . این همان عدالت است که گفته ای؟
امید
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
5
من شنیدم که الکی اسم دانشجویان متاهل رو جز سبد کالا اعلام کرده اند من تا حالا از خیلی از دوستام که متاهل هستند پرسیده ام و به هیچکدام از انها تعلق نگرفته در حالی که همه انها در صندوق رفاه دانشگاه ثبت نام کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من دانشجوي متاهل هستم و بهم تعلق گرفته...اما اين نحوه توزيع كالا رو قبول ندارم...خيلي از طبقه فقير ما به اين سبد كالا نيازدارند كه بهشون تعلق نگرفته متاسفانه
مهدی
|
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
4
که گفته به همه کارمند ها تعلق می گیره. من فقط اسمم کارمنده اما مثل کارگر کار می کشن ولی تعلق نگرفته.
ناشناس
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
71
برای این دولت واقعا متاسفم امیدوارم چوبشو بخورن
ایرانی
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
52
من که دیگه رای نمیدم
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
واقعا اونایی که سبدمیگیرن رای بدن ماکه جزو این مملکت نبودیمو نیستیم
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
18
دوستم با چند تا خونه و ماشین 100 میلیونی گرفته ولی .................... متاسفم
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
32
جالبه!!!
13میلیون کارگر و بازنشسته حذف شدن.یعنی 13 میلیون سرپرست خانوار!!!جمعیت "کل" ایران75 میلیون نفر!!!
میشه لطف کنن یه امار هم بدن به چند نفر تعلق گرفت؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
29
جالبه!!!
13میلیون کارگر و بازنشسته حذف شدن.یعنی 13 میلیون سرپرست خانوار!!!جمعیت "کل" ایران75 میلیون نفر!!!
میشه لطف کنن یه امار هم بدن به چند نفر تعلق گرفت؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
25
خداوکیلی مردم وگذاشتن سر کار بهشون میخندند ..................
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
60
انتخابات منتظر ما باش.
محمد ابوالفتحي
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
42
آخه گدا پروري تا كي ؟ اصلاٌ اين سبد كالا كه اين همه منتشو سر قشر كارگر و بازنشسته ها ميزارن چقدر ارزش داره. چرا شعور ملت رو مسخره گرفتيد . اينه اعتدال و عدالتتون.
چرا فكر اساسي نمي كنيد. شب يه خواب مي بينيد روز به زبان مياريد و تصميم مي گيريد. شب بعد تازه يادتون ميفته كه عجب غلطي كرديد. حالا چطور اجراش كنيم؟
ناشناس
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
25
فعلا تا دو هفته مردم مشغول اس ام اس بازی با سامانه اند و سرشون گرمه خوب ترفندیه .....
پاسخ ها
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
نه عزیزم خدا دست روحانی را رو کرد چوب خدا صدا ندارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
دمت گرم
ناشناس
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
خیر
ناشناس
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
5
اتفاقا" سبد کالا بیشتر به افراد متمول تعلق گرفته است
ناشناس
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
9
به نظرم سیستم ضعف داره ابتدا باید زیر ساختها را درست می کردن - مقصر شخص خاصی نیست پدر من با 70 سال سن وبدون بیمه و بازنشستگی تعلق نگرفته
نفیسه
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
17
دلم برای مردم دربه درهموطنم (مثل خودم) میسوزه.حالا موقع انتخابات دوباره برید رای بدید.
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اگه به خاطرنون رای ندادید چراحالاپشیمونید!
ناشناس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
13
اینها می خواستن بگن ما هم یارانه به مردم می دیم. فقط 10 درصد مردم سبد کالا گرفتن. من کارمند قراردادی دانشگاه هستم اما سبد کالا نگرفتم.
جعفري
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
12
به بنده كه مستاجرم و كارمند تعلق نگرفته فكر كنم يه مشكلي در سيستم توزيع ايجاد شده كه اميدوارم رفع شود . همكاران من باحقوق دريافتي بالاي 4و5 ميليون تومان بهشون تعلق گرفته الله اعلم.
ناشناس
|
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
20
واقعآ خجالت اوره اون روستای بیچاره که تحت پوشش هیچ نهادی نیست با پنج شش بچه که سه تاشون دانشجون بهش تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
23
همسرم بيكار و دو فرزند دانشجو و مستاجر به من تعلق نگرفته !!!! خيلي ممنونم از عدالتان
ناشناس
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
20
بانک اطلاعات براساس سازمان بیمه تامین اجتماعی ،سازمان خدمات درمانی و... بوده ،بر این اساس کارمند رسمی دولت که دارای بیمه تامین اجتماعی بوده به دلیل دریافتی بالای 500 هزار تومانی مشمول نمی شود. به خدا عجب مغز هایی در این دولت برنامه ریزی می کنند. حیفه این مغرها در یک اداره افراد مشمول قانون تامین اجتماعی مشمول نمی شود و سایر بیمه ها مشمول می شود.
elnaz
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
3
engar gereftid inghade hers nazanid enshla vaze eghtesadi dolat behtar bshe doaa koid
ناشناس
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
یکی از بستگان بنده که جزء مولتی میلیاردهای اهواز تشریف دارند (نوش جانشان) هم از الطاف دولت بهره مند شده اند و جزء افراد مستحق دریافت سبد کالا شناخته شده اند در ضمن یارانه هم میگیرند
كارگر
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
23
به من هم تعلق نگرفت.باوجود اينكه چند ماهه منتظر زمان توزيع ام روز جمعه بصورت حيرت انگيزي متوجه شدم كه به من تعلق نميگيره.خدايا بازهم شكرت
اصغر ابوالحسنی
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
من کارمند پیمانی دولت هستم ولی سبد کالا به من تعلق نگرفته .طبق اعلام قبلی کلیه کارکنان دولت اعم از رسمی قراردادی و پیمانی باید سبد دریافت کنند ولی ظاهرا اینطوری تیست
اصغر ابوالحسنی
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
15
من کارمند پیمانی دولت هستم ولی سبد کالا به من تعلق نگرفته .طبق اعلام قبلی کلیه کارکنان دولت اعم از رسمی قراردادی و پیمانی باید سبد دریافت کنند ولی ظاهرا اینطوری تیست
ناشناس
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
16
این عدالتی بود که وعده دادید چرا به من کارمند با دو بچه تعلق نگرفته
رویا
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
16
فقط بشنید بحال خوتان زار زار بگرید از این بدتر ش هم به سرمان خواهد امد مثلی میگه اونوقت که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود حالا باید بکشیم به تعلق گرفت نگرفت گذشته باید کاری کرد
ناصر
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
38
44
محتاج اگه باشه مابیکاراییم نه کارمند.
ناشناس
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
2
من كه كارمند دولت هستم چرامشمول ما نشده است
ناشناس
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
79
پارسال احمدی نژاد به همه 80 هزار تومن داد اما امسال چی برادر من با 3 میلیون حقوق شامل حالش شد اما من با 650 هزار تومن سبد به من تعلق نگرفت کارگرایی که هر روز به امید کار تو میدونا وایسادن هم بهشون تعلق نگرفته این چه عدالتیه
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خیال میکنی احمدی نژاد دلش برای تو سوخت که پارسال 80000 تومن داد ؟ نه بابا جون میخواست برای دوره بعد طرفدار جمع کنه تا کسایی مثل ازش تعریف کنه . ای کاش گول این بازی ها رو نمیخوردیم .
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
7
متاسفم برای مدیران این مملکت همشون سراپا یه کرباسن فقط خدا باید به داد این مردم بیچاره برسه
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
4
هشتاد تومن چه گره ای از یک خانواده چهار پنج نفره باز میکنه؟؟؟
ندن سنگینترن
ناشناس
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
2
به کارگرای ساختمونی ندادند به کارگرای میدونی ندادند به روستاییان ندادند به بیکارا ندادند بنازم به این سطح مدیریت بالای ژنرالهای دولت امید
ناشناس
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
4
در يك اداره دولتي به نيمي از كاركنان كه حقوق كمتر دريافت ميكنند تعلق نگرفته ولي به مسئولان كه حقوق ومزاياي آنها حداقل 3برابر كارمندان است تعلق گرفته است آقاي روحاني اعتدال يعني اين؟!!!!!!!!! واقعا براي ايران و ايراني نگرانم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
4
من دانشجوی متأهل هستم ولی به بنده سبدکالا تعلق نگرفت!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
18
هشتاد تومن چه گره ای از یک خانواده چهار پنج نفره باز میکنه؟؟؟
ندن سنگینترن
ناشناس
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
18
ياعلي درياب عدالت دولت تدبير را
کارمند قراردادی
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
4
آقای روحانی انصراف داده چرا کد ملی منو نوشته که حذف بشه
ستاره
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
2
من خودم کارمند دولت هستم ودریافتی حقوقم بعداز کسورات وامهاحدود400 هزار تومان است و شوهرم هم بیکار است ولی سبد کالا به ما تعلق نگرفته است ولی به فردی که دریافتی حقوقش 3 میلیون تومان است واز همکاران خودم است تعلق گرفته است بی عدالتی تا کجا
محمد
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
31
درود بر تمامی کارگران زحمت کش و محروم از حق. در شرایطی که کسانی با حقوق چند میلیونی که همسرانشان(زن شان) کارمند دولت اند. سبد کالا میگیرند، کارگران با حقوق 600 تومانی که 350 هم اجاره خانه میدهند سبد کالا ندارند؟ زهی بر این تدبیر و امید
آزاده فراهانی
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
6
با سلام این سبد کالا هم یک سرگرمی جدید فقط به کسانی تعلق میگیره که خوب میخورند و پول در می اورند چه ربطی به 500 یا غیره داره اینها اگر بخورند دل درد میگیرند چونکه همیشه کم خوردن . از نخورده بگیر بده بخورده . ما که شرکت خصوصی هستیم که هیچی .
ناشناس
|
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
3
من یک کاسبع خرده پام با این اوضاع کاسبی سرجم 600 درآمد دارم چون بیمه نیستم و کارمند یا خبرنگار باید با کسبه ی بزرگ مقایسه بشم و به من تعلق نگیرد خوب یکباره بگن می خایم یارانه ها رات حذف کنیم این بازیها چیه؟
رضا
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
67
102
خدا پدر احمدی نژاد را یامرزه که حداقل تبعیض امیز نبود خدا پدرشو بیامرزه
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ای بنده خدا باعث فقیر تر شدن ملت تو این چند سال همون احمدی نژاد بود . اگه میگی نه بگو ببینم کی تو این چند سال با گرفتن یارانه ها وضعش بهتر شده ؟ من وتو یا بابک زنجانیها و منصور آریاییها و غیره ؟ برو کمی فکر کن اول بعد طرفداری کن .
عادل
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
15
جای بسی تاسف است دولتی که با نام امید و اعتدال وارد صحنه شده اینگونه امید را در بین قشر متوسط به پایین ازبین می برد.یا احمدی نِاد بخیر که عدالت را بر همه چیز مقدم می شمرد.
محمد
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
4
با سلام شاغل و کارمند رسمی دولت هستم اما سبد کالا بهم تعلق نگرفته لطفا پیگیری نمایید
مریم
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
14
باسلام خدمت دوستان دلم میخواد نمایندگان مجلس و نمایندگان کارگران و مسوولین وزرارت کار و امور اجتماعی توضیح بدهند کی باید از حقوق قشر کارگر دفاع کنه کارگری که در جامعه کم در آمد ترینه آیا نباید هیچ جابرای آنها ارزش قایل شوند ولی کارمندان دولت با داشتن حداقل دو یا سه برابر کارگران جز گروههای سوگلی دولتند که اولین امتیازها به آنها تعلق می گیره دستتون درد نکنه واقعا همت کردین
بهزاد
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
56
کارمند های قراردادی و پیمانی دانشگاه ها که حقوق بالای 500تومان دارند سبد کالا نمی گیرند،ولی کارمند های رسمی و اعضائ هیات علمی که تا 5 میلیون هم حقوق می گیرند شامل سبد کالا شده اند ؟؟؟؟؟
حسنی
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
13
نوش جانشون.گوارای وجودشان.اینم نخواستیم بابا
عادل
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
82
جای بسی تاسف است دولتی که با نام امید و اعتدال وارد صحنه شده اینگونه امید را در بین قشر متوسط به پایین ازبین می برد.یا احمدی نِاد بخیر که عدالت را بر همه چیز مقدم می شمرد.
احمدی نزاد
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
18
با سلام
من کارمند یک شرکت دولتی هستم با حقوق اندک سبد به من تعلق نگرفته است اما پیمانکار طرف قرارداد این شرکت که جنسیس 2013 سوار میشه سبد دریافت کرده است . خدا شاهده. لطفاً بچاپید
مصطفی
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
29
متاسفم برای این آمار و ارقام ،متاسفم برای این همه دروغ و ریا، متاسفم برای این همه افراد بیسواد در راس کار، متاسفم برای این همه حق کشی ها، متاسفم برای این همه ظلم و ستم در حق کارگران در طول این چند سال
در نهایت خوشحالم برای این همه عدالت و مهرورزی و اعتدال و کلید ......
حتما در انتخابات بعدی با این همه راستگویی ها شرکت میکنم
محمد ابوالفتحي
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
58
آخه گدا پروري تا كي ؟ اصلاٌ اين سبد كالا كه اين همه منتشو سر قشر كارگر و بازنشسته ها ميزارن چقدر ارزش داره. چرا شعور ملت رو مسخره گرفتيد . اينه اعتدال و عدالتتون.
چرا فكر اساسي نمي كنيد. شب يه خواب مي بينيد روز به زبان مياريد و تصميم مي گيريد. شب بعد تازه يادتون ميفته كه حالا چطور اجراش كنيم؟
ناشناس
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
9
من کارمند پیمانی دولت و محروم از سبد کالا
مسعود علویجه
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
20
دريافتي كل من ماهي 500 هزار تومنه ولي به من تعلق نگرفته ،‌واقعا چرا؟
امیر
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
29
واقعا این دولت رو دست دولت قبلی را اورده من بیمه ندارم حقوقم زیر 500 سبد کالا نگرفتم
ناشناس
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
3
البته پول اين سبد كالا از طريق اس ام اس هاي ارسالي تامين مي شود. ولي واقعا بايد گفت دولت تدبير و اميد. همكار كنار دستي من از اين سبد حمايتي برخوردار شده ولي من كساني را مي شناسم كه سالي يك بار نمي توانند مرغ بخرند ولي بهره مند نشده اند. تو را بخدا زمان انتخابات اين همه وعده و وعيد به مردم ندهيد. دنياي ديگري هست. بايد پاسخگو باشيد.
سیدمهدی موسوی
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
35
این سبد کالا طبل تو خالی است
صدا و تبلیغات بلندی دارد ولی عملا" کم ارزش بوده و توزیع عادلانه هم ندارد
الان می بینید که ماه هاست دارند تبلیغ می کنند
گویا آپولو هوا کرده اند !!

روحانی فقط دنبال کارهای پوپولیتسی به مراتب بدتر از احمدی نژاد هست

به خبرنگاران باج می دهد که در رسانه ها به نفع دولت تزویر و امید فلم فرسایی کنند

به نظامیان مثلا" کمک می کند که حمایت ایشان را برای خودش جمع کند !!

...
سید رضا
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
115
سلام
صد رحمت به رئیس جمهور سابق دکتر احمدی نژاد

احمدی نژاد پارسال به همه ایرانی ها نفری هشتاد هزار تومن داد و به کمیته امداد و بهزیستی صد هزار تومن

به نفری اینقدر داد

حالا روحانی به خانواده هشتاد هزار تومن می ده با منت حالا چی اون هم کالا
حالا که بیا از تولید داخلی استفاده کنه اومد برنج هندی و مرغ ترکیه ای گذاشته

با تشکر
محسن
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
بهتر است دولت یازدهم نظارت بیشتری بر اصناف داشته باشد چون بعضی از اینها بدلیل نبودن نظارت قیمتها را بدلخواه تغییر میدهند؟
حامد نادرخانی
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
3
من آدم سراغ دارم 10 برابر من درآمد داره به اون تعلق گرفته ولی به من نه!
این چه کاریه آخه.....
ناشناس
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
32
راستی راستی این اون تدبیریه که من از دولت انتظارشو داشتم بابا دستت درد نکنه ودست ماهم درد نکنه با این انتخابمون سالی که نکوست از بهارش پیداست در اولین قدم این همه اشتباه وای به حال سه سال دیگه یعنی دولتی که هنوز فقرا وامارشو نو نداره چه دولتیه واقعا به شعور همه توهین شده
سجاد
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
61
من بیمه تامین اجتماعی هستم سبدکالابه من تعلق نگرفت ولي شرکت دولتي بالا دوميليون تومان حقوق ميگرندچرا
وحید
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
4
من سبد کالا نمی گیریم آخه جزو مرفهین بی دردم دیگه! البته خداییش لازم هم نیست بگیریم! کاش واسه همه درست اجرا می شد
صديقه
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
85
نهايت عدالت همينه كه كارمنداي دولت با حقوق 1 ميليون كالابگيرند اما يك كارگر بيچاره با در آمد 600 هزارتومان نگيره باز هم به مرام احمدي نژاد وقتي نتوانست آمار دقيقي بدست بياره به همه يارانه راداد به خاطر اينكه كسي كه مستحقه حقش ضايع نشه اينو ميگن عدالت .
پاسخ ها
وبگرد ایلامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ببین صدیقه خانم بحث این نیست که کارمندای دولت سبد کالا گرفتند محض اطلاع شما اغلب کارمندها بجز مدیرها حذف شدند مساله این که دولت جانب اعتدال را رعایت نکرده و به کسانی که مستحق نبودند سبدکالا داده و این نگرانی وجود دارد افرادی که سبد کالا نگرفته اند در آینده یارانه اشان قطع شود در ضمن هر ساله افزایش حقوق کارگرها خیلی بیشتر از کارمندهای بیچاره است و هر دوقشر الان جزء افراد آسیب پذیر و محتاج جامعه هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دولت یازدهم هم با مردم رو راست نیست و فقط تبلیغ میکنه ولی در عمل هیچ ! واقعا متاسفم ! شما که نمی خواستین به همه سبد کالا بدین لا اقل از اول می گفتین و شرط و شروط میذاشتین !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
...بابا منم كارمندم بهم تعلق نگرفته چي ميگي واسه خودت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پدر من پیوند مغز واستخوان انجام داده واز خودش دیگه هیچی نداره من باید خرجش بدم . آیا این عدالته اون سبد نگیره و....
کاوه
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
4
من کارمند شبکه بهداشت هستم در اداره ما به گروهی تعلق گرفته که همشون کارمند رسمی هستن وگروه دیگه که پیمانی هستن تعلق نگرفته در حالی که کارمندای رسمی حقوق و مزایای زیادتری از پیمانی ها میگیرن.نمیدونم عدالت کجاست؟؟
ناشناس
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
لطفا نظر خودتونو الکی ارسال نکنین.کسایی ک رای منفی میدن از خودششونن.خودتونو خسته نکنین.کی عدالت رعایت شد ک این بار بشه؟
امکان
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
من از کارکنان اتحادیه امکان هستم، با وجود تامین کالا برای کارگران تقریبا هیچ کارگری متاسفانه این سبد کالا بهش تعلق نگرفته و احتمالا باید همه رو عودت بدیم!!
امیر
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
13
ببینید اخه طرحی که تو یه ماه به ذهن کسی جرقه بزنه بیشتر از این نمیشه که بعدشم این اقایون کلا تضاد دارند یه روز میگن برای تامین یارانه موجودی نداریم بعد میان سبد کالا میدن خب همین سبد کالا رو هزینشو بذارن برای یارانه .بعدشم اگه هزینه ی این سبد از پول نفت تامین میشه به تک تک مردم ایران تعلق نداره چه غنی چه فقیر (بابا ما میدونیم شما هم میفهمید بلدید طرح بدین تورو خدا از این حاتم بخشیا نکنید یه ذره از شعار انتخاباتیتون خجالت بکشید)اومدید زرنگی کردید به خبرنگارهم سبد دادید که صداشون درنیاد اما اونا باین چیزا....نمیشن
سیروس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
32
با سلام بابای من ماهی 700 هزار تومان حقوق میکیره سبد کالا نمیکیره ولی آدمی میشناسم که ماهی بالای 3 میلیون درآمد داره سبد کالا بهش تعلق کرفته اکه اینه تدبیر و امید وای به حاله ما
محمد
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
19
گداپروری کردیم منت سرمردم گذاشتیم وسرمایه مملکت را به تاراج بردیم ولی در همه موارد(به دروغ )اول نباشیم دوم هستیم در نانو ،خودروسازی ملی و....دروغ گفیتم وهی گفتیم مصلحتی است .جناحی فکر و عمل کردیم یک خبرروزرا درروزنامه ها جناحی دیدیم .دادن یارانه نقدی اشتباه بود دادن سبد کالااشتباه است مردم ایران حق زندگی سالم و بی ذلت دارند .واین زندگی تنها توسط آمریکا برمردم ایران تحمیل نشده بلکه این تنگ نظریها ،دروغهای مصلحتی ، جناح بازیها و تضاد منافع شخصی با منافع ملی است که باعث این زندگی رقت بار ایرانی ها شده است .
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
من كارمند یک نهاد انقلابی میباشم با حقوق زير يك ميليون!!! ولي همكاران رسمي و پيماني دارم كه که کارمند رسمی دولت مباشند وازقوه قضائیه ماموربه خدمت دراین نهادبا حقوق بالاي 2 ميليون اين سبد را دريافت مي كنند!!!!!!!!!!
جواد ولی
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
63
دمت گرم اقای روحانی معنی عدالت و اعتدال و امید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران رو فهمیدم
حمید
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
8
من یک کارمند بدبخت هستم که سبد کالا دریافت نمی کنم اما مدیرکل اداره من با ده برابر حقوق من سبد کالا می گیرد. باتشکراز دولت تدبیرو امید
علي
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
7
دولت اعتدال با سبد كالا ميخواهد بگويد كه من از سرمايه دار و ارگانهاي دولتي صاحب قدرت و اقشار خاص مثل روحانيت حمايت مكنم وقشر ضعيف و كم درامد برايش اهميتي ندارد
سمیرا
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
23
از دولت اقای روحانی به خاطر شناسایی دقیق پولدارها مچکریم.صدای ما فقرا که به جایی نمیرسه.فقط امیدواریم خداوند حق ما رو از این ظالما بگیره.شوهر من با حقوق زیر خط فقر بهش تعلق نگرفته اونوقت به ریس ادارشون با ماشین ٢٠٠ میلیونی زیر پاش تعلق گرفته
ناشناس
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
105
3
جالبه یه مشت طرفدارهای احمدی نژاد هم راه افتادند توی سایت ها که بله خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه که ال کرد بل کرد !!
مرد حسابی همین احمدی نژاد مملکت رو به این ویرانی کشوند و کار ناتمام احمدی نژاد رو حسن روحانی داره تموم می کنه
حسن روحانی رفته رفته خودش خودش را خراب تر می کنه و همون رای ناپلونی اش هم از بین خواهد رفت اما این به آن معنا نیست که دوران سیاه احمدی نزاد را فراموش کنیم
لطفا همه آگاه باشید و به هم اطلاع بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
نگاه به منفیها کن خودت میفهمی چی گفتی بعدشم خیلیا نظرت قبول ندارن ولی حوصلشون نمیشه بهت منفی هم بدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
البته من با آقای روحانی مخالفم بهشم رای ندادم ولی این حرفت راجع به دکتر احمدی رو قبول ندارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
ما هم دوران سیاه هاشمی و خاتمی رو فراموش نخواهیم کرد
ناشناس
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
واقعا متاسفم برا این کارتون، اگه بدید به همه بدید نه بعضی افراد ک معلوم نیست چطور انتخاب شدن !!!!!!!!!!!!!!!
منصوره
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
درسته الآن به مادر بزرگ من هم که منبع درآمدی ندارد تعلق نگرفته ولی به پدرم با حقوق ششصد هزار تومان تعلق گرفته خب بهتر است این دولت و آن دولت نکنیم باید ریشه یابی کنیم ببنیم چه اتفاقی افتاده که به اینجا رسیده ایم شاید تجدید نظری انجام بشه .
مهسا
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
4
من زنی بیکارم باشوهری با درآمد هیچ، دارای دو فرزند که زندگی را با یارانه میگذرانم آیا این عدالت است که سبد کالا به من تعلق نگیرد اما به کسانی که قشر پر درامد هستند تعلق بگیرد؟؟؟؟
محمداز آبدانان
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
1
من مادر بزرگی دارم که هرچی خواب می بینه راست ازآب درومده.زمانی که همین طرح هدفمندی یارانه اومد خواب دیده بود که همه مردم کاسه ای گدایی گرفته بودن تو دستشون. الان پس ازاین همه سال آخر همین یارانه همین شد. با این سبد کالایی متوجه شدم این کاسه گدایی است که مادر بزرگم خواب دیده
بصیری
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
من کسی رو می شناسم که 7 تا خونه داره و وضع مالیش خوبه به اون تعلق گرفته ولی من که مستاجرم و بیکارم تعلق نگرفته این عدالت نیست همشون و واگذار می کنم به خدا.......
ناشناس
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
من مستمري بگير بازمانده تامين اجتماعي هستم به من سبد كالا تعلق نگرفته اما به عمومي من كه در كار برج سازي و بساز بفروش هست بچه هاش هر دو در امريكا تحصيل مي كنن و پولش از پارو ميره بالا در ضمن اينكه كارمند هست تعلق نگرفته ...آقاي روحاني وامصيبتا !!!!!!!
فريبا
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
سلام.بذاريدبه سرمايه دارابدن آخه دستشون خاليه ندارن به نون شب محتاجن.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
20
با سلام/اخر عدالت روحانی را دیدیم؟با کلیدش کلی درها را پشت سرش بست؟همکار من که حقوقش بیشتر گرفته؟اما به ابدارچی و نظافت چی ندادن؟واقعا" جالبه
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
9
در ادارات به تعدادی از کارمندان سبد کالا تعلق گرفته و به تعداد مشابه (از نظر حقوق ماهانه) این سبد تعلق نگرفته .ملاک و معیار چیه سنجش چیه ؟!!! برای پیگیری باید به کجا مراجعه کرد؟
آرزو
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
52
4
من از طریق درگاه اینترنتی سماق دات آی آر چک کردم. جواب گرفتم به مکیدن ادامه بده!
روحانی یارانه بدی ندی سبد بدی ندی تو هسته ای امتیاز بدی ندی مچکریم! خداییش قبلنا خیلی حالمون گرفته بود. حالا یه کم بهتریم. خودمون زحمت این کارو کشیدیم تا آخرشم وایمسیتیم. امیدواریم تو هم تا اونجا که میتونی پای امیدهای ملت وایستی.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
من ابدارچی یه شرکت هستم کد ملی مدیر عامل شرکت رو زدم واسه اون تلعق گرفته بود اما واسه من نه

بخدا قسم که این عدالت نیست
فريبا
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
16
سلام.بذاريدبه سرمايه دارابدن آخه دستشون خاليه ندارن به نون شب محتاجن.
پيروز
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
عدم شفافيت در توزيع سبد كالا مشهود است با كمي تحقيق در شركتها و سازمانها مشخص ميشود
ناتواني دولت در جمع اوري اطلاعات متمركز همين طور چون اگر توانايي داشت مرحله دوم يارانه ها را اجرا ميگرد
بنابراين بدون داشتن اطلاعات اوليه حقوق خيلي از مردم ضايع ميشود و اين به صلاح دولت و ملت و مملكت نيست
باز نشستگان و كارگران با سطوح حقوقي خود كه به كمك ويژه نيازمندند به راحتي حذف مي شوند و ثروتمنداني كه دولت قدرت كنترل داراييها ندارد يارانه به طرق مختلف .... دريافت ميكنند و اين عين بي عدالتي است.
در پرداختي و كسورات بيمه و ماليات يك نماينده مجلس و مقايسه با يك كارگر و كارمند دوليت كه به راحتي بيمه وماليات ميدهند و يا بازاريان كه هيچ سندي براي دارمدهايشان موجود نيست موارد فوق قابل بررسي است.
امید
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
90
فقط احمدی نژاد
علی احمدی
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
با سلام
از دولت بپرسید
کشاورزان کم درامد مستحق نیستند؟
هادی
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
جناب اقای روحانی هر چند ک میدونم این صداها ب شما نمیرسه ولی اینو بگم ک من خودم دانشجویم پدرمم کارگر ولی نمیدونم چرا این کیستون ب ما تعلق نمیگیره خداوکیلی اعتدالتون تو حلقم ولی اینو بدونین کسای هستن ک شب سرشونو گشنه میزارن رو بالش مواظب باشین اهشون نگیرتتون...
ناشناس
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
امروز صبح برای یه بنده خدا که کارگر خدماتی بود کد ملی اش را به شماره اعلام شده پیامک کردم. در عین ناباوری قید شده بود سبد کالا به شما تعلق نمی گیرد.
راضیه
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
17
بنام خدا
اقای دکتر روحانی روی تمام روحانیت وحقوقدانان راسفیدکرد چقدر تبیعیض؟من یک فارغ التحصیلم که بیکارم امااین نظام نه سهام عدالت به من داد ونه حداقل سبد کالا
این سبد حرام است چون حق بعضیها به دیگران داده شده انسانهای پاک نباید بخورن
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
55
ما غلط کردیم رای دادیم ...غلط...
پاسخ ها
ناشناس تر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
البته به آقای روحانی
mohsen
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
تو فامیل های ما هر کی در امد بالا داره تعلق گرفته به ما که از همه کم تر داریم نه !!!!!!!!!!!!
قاسم
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
19
بنده یه کارمند هستم که در یک اداره کارمندان هیات علمی سبد کلا تعلق گرفته ولی کارمندان ساده تعلق نگرفته واقعا تو این مملکت باید گریست که اینهمه سرمایه واسه آمار صرف میشه اما هنوز هم غیر واقعی
ایران من
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
51
0
سلام دستت درست آقا روحانی بهت رآی دادم پشیمونم اصلآ نیستم
هرچی به ایم ملت بدی کمه پس استواربمونین یاعلی مدد
پاسخ ها
الناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آره شماازاونایی که رایت اقتصادی نیست!خوشم میادازرقاصه هاشونی که براهوس به روحانی رای دادن!!!!!!!
ایران 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
استوار تو چی بمونه تو ندادن حق مردم به خود مردم....!!! حماقت هم حدی داره به خدا....!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
درود بر تمامی کارگران زحمت کش و محروم از حق. در شرایطی که کسانی با حقوق چند میلیونی که همسرانشان(زن شان) کارمند دولت اند. سبد کالا میگیرند، کارگران با حقوق 600 تومانی که 350 هم اجاره خانه میدهند سبد کالا ندارند؟ زهی بر این تدبیر و امید
بذركار
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
6
به والله قسم همكار من در اداره در كار ساخت و ساز ساختمان كه در حال حاضر در حال كار رو پروژه 30 واحدي و با كلي مال . منال بهش تعلق گرفته اما به من كه مجردم ولي كمك خرج پدر از كار افتاده بيمه تامين اجتماعي نگرفته ....
به اين ميگن عند عدالت !!!!كليد دروازه بهشت دست آقاي روحاني !!!!!!
سعید تاجی
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
7
...
این روحانی فک کرده یه دوتا ژنو رفته مردم براش کف و هورا میزنن ..
.عزیز من شما علنا دارید نون رو از تو سفره ی مردم برمیدارید بجای اینکه بزارید.
یکی بیاد 500 تومن بده به این رو حانی ببینیم میتونه با این مقدار 10 روز زندگی کنه ..اخه این چه معیاریه..
مجتبی
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
1
با عرض سلام من یک دانشجوی متاهل هستم چرا به من سبد کالا تعلق نمیگیره
فلستین
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
11
عدالت= چرت
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
14
انقد دل خوش نباشید ای ملت خواااب
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
1
من ابدارچی یه شرکت هستم کد ملی مدیر عامل شرکت رو زدم واسه اون تلعق گرفته بود اما واسه من نه

بخدا قسم که این عدالت نیست
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
1
همه انتقاد ها درست اما سوال اصلی را مسولین محترم دقیق جواب دهند که چرا دراطلاعیه سبدکالا برای کارمند شاغل وبازنشسته هیچ سقف درآمدی مشخص نشده اما برای کارگران تامین اجتماعی شاغل و بازنشسته سقف درآمدی مشخص شده ؟
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
20
دولت یازدهم هم مردم رو سر کار گذاشت ! واقعا متاسفم ! شما که نمی خواستین به همه سبد کالا بدین لا اقل از اول می گفتین و شرط و شروط میذاشتین !
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
1
همکار من هیئت علمیه با 3 میلیون حقوق دریافت میکنه من با 600 تومان خیر، این هم از دولت تدبیر و امید
مسئولین بدانند این حق همه است مگر ما در این مملکت زندگی نمیکنیم بایستی به همه تعلق بگیره وگرنه این گونه تصمیم گبری ها پیامدهای بسیار بدی به دنبال خواهد داشت پس از همین حالا ما اعلام میکنیم یک کشوری ما را به پناهندگی قبول کند
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
2
نیازمندان ازنظراقای روحانی وتیمش اقایان بابک زنجانی و پسران هاشمی رفسنجانی و امثال این افراد هستن مردم عادی اصلا نیازی به اینا ندارن از این به بعد به جای روحانی مچکریم بگیم روحانی ماخاک برسریم ...
alaialavi
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
با اینکه من مستاجرم و کارمند سبد کلا به من تعلق نگرفته و لی به صاحبخانه ام که چند خانه به اسمشه و یک اتوبوس تعلق گرفته کسی نیست اینا رو ببینه ؟
ناشناس
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
1
تمام بی دردان ومرفهین وشکم سیران در راس کارند چه میدانند از مشکل بی کسی بی پولی همش امارهای پوسیده والکی روی میز ویک امضای بی تدبیرانه شهامت پاسخگویی هم ندارند همه قایم شده اند زن سرپرست
ميثم
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
فقط متاسفم به همكار ما تعلق گرفته ولي بنده كه هم دانشجوي متاهل هستم هم كارمند قراردادي خيييييير.
مچكريم روحاني.
سما
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
16
واقعا که نمیدونم بخندم یا گریه کنم اخه میگن به این دنبا دل نبند اخه ابن دنیا چی داشته برام که بش دل ببندم جهنم خود ایرانه اخه اینم زندگیه ناشکری نمیکنم ولی خدا هم دیگه خسته شده منم که دیگه بریدم اخه کی اینارو رییس جمهور کرده فقط میخوان تو این 4 سال جیباشونو پر کنن
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آی گفتی,آی گفتی.خدایش جهنم همینجاست.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
6
من حقوقم نزدیک به 3میلیون است سبد شامل من میشود اما شامل پدر بازنشسته ام با حقوق 600000تومان نمی شود
ناشناس
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
18
منكه شش نفر عائله دارم نگرفتم اونكه يه بچه داره از منم حقوقش بيشتر گرفته نميدانم معيار چه هست لطفا معيار را مشخص كنيد تا مردم توجيه شوند
يك ايراني
|
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
18
دادن كالاي حمايتي به مردم يعني يك نوع فحش . چون نه در آن تدبيري هست نه اميدي به اقشار كم درآمد. آقاي روحاني عزيز كجا رفت آن شعار اعتدال تدبير و اميد كجا كجا كجا ك...............
كارگر
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
15
10
دولت تدبير ،اين كار، نهايت بي تدبيريست.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
2
سلام: ما که کارگر بودیم سبد کالا بهمون تعلق نگرفت. کسی که نون شب نداره سبد کالا بهش تعلق نگرفت ولی کسی که 30ساله اماراته دوتا خونه داره احتیاجی نه به سبد کالا داره نه یارانه .سبد کالا بهش تعلق گرفته.عجب عادلانه.
ساره
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
11
فقط میخان مزدم بجون هم بیفتن سبد کالا بخوره تو سردولت بی مسولیت
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
1
یه اداره میشناسم که همه کارمندای رسمی حقوق بالای دومیلیون شامل حالشون شده و کارمندای قراردادیش با حقوق 600تومن شامل حالشون نشده از اون گذشته خانواده هایی هستن بدون حقوق و بیمه اونا چرا شامل حالشون نشده مگه یارانه کمک دولت به اقشار ضعیف نیست پس ملاک و معیار تو این انتخاب واقعا چیه؟
80تومن یارانه کالایی کسی رو فقیر یا ثروتمند نکرده اونچه مهمه باید به اقشار کم درامد یا فقیر داده بشه. اگه ملاک زیر 500 میذارید چرا اونی که بالای دومیلیون میگیره شامل حالش میشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
65
درود بر احمدی نژاد دانا چهار سال دیگه خودم بهت رای میدم دولت تدبیر امید کار گران را از خود کرد نا امید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کاملا" موافقم
با اینکه احمدی نژاد تو خیلی جاها تندروی کرد اما همه مردم رو تو یه طبقه در نظر میگرفت !
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تابلوهاشماهم ازآب گل آلودماهی نگیرید!فعلازوده برااین حرفا!هرچندخودم حالم ازروحانی ودارودستش به هم میخوره...
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
1
خیلی جالب است به کسانی که باید تعلق بگیرد و از وضعیت مالی پایینی برخوردار هستند تعلقی نمی گیرد ولی به کسانی که از وضعیت مالی بالایی برخوردار هستند تعلق نمی گیرد. خیلی خنده دار است. معلوم نیست بر چه اساسی این کالا به افراد تعلق می گیرد؟ احتمالا آشنا بازی و یا فامیل بازی است غیر این چیز دیگری را نمی دانم.
هموطن
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
10
سلام . متاسفم از این که نام مسلمان بودن را بر دوش میکشیم . به درد مردم برسید .فاصله طبقاتی تا این حد ؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
13
بابا شما دیگه چرا؟........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
فکر میکردی به کی رای دادی ؟؟؟

یه راست گو !!!!!
پيروز
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
3
عدم شفافيت در توزيع سبد كالا مشهود است با كمي تحقيق در شركتها و سازمانها مشخص ميشود
ناتواني دولت در جمع اوري اطلاعات متمركز همين طور چون اگر توانايي داشت مرحله دوم يارانه ها را اجرا ميگرد
بنابراين بدون داشتن اطلاعات اوليه حقوق خيلي از مردم ضايع ميشود و اين به صلاح دولت و ملت و مملكت نيست
باز نشستگان و كارگران با سطوح حقوقي خود كه به كمك ويژه نيازمندند به راحتي حذف مي شوند و ثروتمنداني كه دولت قدرت كنترل داراييها ندارد يارانه به طرق مختلف .... دريافت ميكنند و اين عين بي عدالتي است.
در پرداختي و كسورات بيمه و ماليات يك نماينده مجلس و مقايسه با يك كارگر و كارمند دوليت كه به راحتي بيمه وماليات ميدهند و يا بازاريان كه هيچ سندي براي دارمدهايشان موجود نيست موارد فوق قابل بررسي است.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
14
آقایان دولتی چنان از پرداخت یارانه و سبد کالا به اقشار مختلف مردم صحبت مینمایند که انگار بر تمامی اوضاع اقتصادی کشور واقف و مسلط هستند! نخیر اینطور نیست .. مگر همه مردم باید کارمند باشند تا مورد لطف و عنایت باشند اصلا" دولتیان عزیز چقدر برای ایجاد شغل برای قشرهای مختلف تلاش میکنید و اصولا بیکاری دغدغه واقعی شما است که حالا تقسیم بندی هم در جامعه انجام میدهید... سرمایه ملت را با منت هدر ندهید...
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
2
خیلی عالی خیلی عالی .کارمند و بازنشستهو کمیته امداد وغیره حقوق میگیرند چرا سبد کالا به اونها میرسد .فقیر کجا بیار خودش بیمه کنه.مسولمحترم سواد داری
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
خیر تعلق نگرفته
محمد
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
18
11
این عدالت خوشتیب معلم ماهی 1میلیون بگیره اما مال کارگرارو حذف کنید>>>>>>>>>>>>>>خدا
مصطفی
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
1
واقعا توضیع ناعادلانه س من مربی حق التدرس با حقوق ماهیانه 350000 تومان سبد کالا نمیگیرم در حالی که مربی رسمی اداره من با حقوق 800000 تومان سبد کالا میگیره. روحانی متاسفم
از یاران امام زمان
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
روحانی تو به درد این مملکت نمیخوری برو استعفا بده از اون یکی گل گرفتیم از تو گلاب اونم گلاب ناب اذری ...
حسن
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
18
این افرادی که دم از عدالت می زنند این اوج بی عدالتی 4سال دیگر باز رای می خای
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
30
محمود کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ وقت است که باز آیی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
شاعری؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
7
بی عدالتی محض بود تفسیم بندی هستند کسانی که واقعا نیاز داشتند و امیدشون ناامید شد این خیلی تصمیم خوبی برای مردم کم درامد از جمله خودم بود باتوجه که ماه های آخر سال هم هست و با گرانی شدید ولی من راننده و می تونم قسم بخورم این ماه یه وعده برنج هم نداشتم که بخورم و خجالت زن و بچه را باید بکشم و سبد بهم تعلق نگرفت چون بیمه نبودم امیدوارم کسانی که در این تقسیم بندی دستی داشتند نگاهی عمیق تر داشته باشند ما به سختی داریم زندگی میکنیم و سعی کردیم نان حلال ببریم منزل واقعا بی عدالتی شد
بهمن خدادادی
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
8
خدا ازشون نگذره با این عدالتشون.سبد کالا به ما تعلق میگیره که بدهی داریم بیش از حد اجاره خونه و اجاره مغازه میدیم
ناشناس
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
53
عقده ی بعضی ها نسبت به احمدی نژاد تمومی نداره!
دوست عزیز اگر به احمدی نژاد سبد تعلق میگره و به تو نه تقصیر ایشون نیست تقصیر تدبیر فراوان دولتی است خودتون بهش رای دادین!
تا وقتی که شما ها انقدرمقرض و بی انصافید که برای سرپوش گذاشتن روی کارهای اشتباه دولت تدبیر باز هم از احمدی نژاد خرج میکنید همه هرچی سرتون بیاد حقتونه. به قول معروف از ماست که برماست
والسلام
سوزان
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
3
درهمه جاي دنيا دولت اززنان سرپرست خانواده حمايت مي كند ،چرا دولت ما اين ايتم مهم رو در ارزياببهاي خودش درنظرنگرفته است؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
19
مادرم با دو خواهر مجردم بدون هیچ گونه درآمدی (تاکید می کنم بدون هیچ گونه درآمدی) سبد بی ارزش کلا تعلق نمی گیرد ....آنوقت ....؟؟؟؟کم آوردم !!!؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
توزیع سبد کالا یعنی تقسیم بیت المال و بخشی از این بیت المال متعلق به من است و من راضی نیستم که صرف چنین توزیعی شود که خودم محرومم ولی مدیرم با حقوق 4 میلیون تومانی مشمول ایا این عدالت است گند بزنه این ملاکهای توزیع سبد کالا را که نتونستند درست از عهده اش بر بیایند اگر چیزی هست برای همه هست نه بخشی از مردم چون همه در این کشور سهیم هستند
مهدی
|
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
17
14
چیزی برای گفتن ندارم فقط میتونم بگم متاسفم . بر چه پایه و اساسی کارشناسی کردن خدا میدونه . اکثر افرادی که مستحق آن می باشن به ایشان تعلق نگرفته . باید مسئو لین فکر اساسی کنند . بدون تدبیر نیندیشن
ناشناس 3
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
1
من وخانواده ام وسرپرست خانه ام که مریض احوال است هرچه داریم ونداریم راباسه فرزند به قسط واجاره وهرچی که دلتلن بخواهد می دهیم وبرای خودمان چیزی نمی ماند الان به ما تعلق نگرفته من به این توزیع ناعادلانه نمره منفی می دهم چون بهوضوح می دانم کسی که در ماه حدود یک میلیون وپانصد تا دو میلیون می گیرد آن را دریافت می کند ولی من وخانواده ام که دریافتی آنچنانی نداریم دریافت نمی کنیم . منفی -منفی -منفی خیلی منفی
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
4
جالبه به کارمندان که همش بن کالا و حقوق میلیونی میگیرن تعلق میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
و جالبه بدونی تازه به همه کارمندا هم ندادن!
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
22
71
روحانی متاسفیم!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
2
من و همکارام با حقوق 600ماهی هیچکدوم سبدکالا بهمون تعلق نمی گیره
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
20
با سلام به نظر بنده یارانه و سبد کالا ربطی به حقوق و دارائی افراد ندارد چون این کار انگیزه درس خواندن و کار و تلاش را از افراد می گیرد و گداپروری و تنبلی را به ارمغان می آورد البته بیماران و یتیمان استثنا هستند اگر دولت برای جبران تورم و گرانی بخواهد کاری انجام دهد باید به همه مردم این آب و خاک تعلق بگیرد
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
4
از تدبير واميدتان متاسف شدم .چرا اعلام ميكنيد كه كارگران مشمول تامين اجتماعي زير500هزارتومان سبدكالا ميگيرند ولي من چون مسئول حقوق دستمزدم مي بينم مشمولين بالاي 500هزارتومان سبد كالا گرفته اند. به هيچ وجه تدبير نداشتين .وعده ما 4سال ديگه .
ناشناس
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
38
محمود کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ وقت است که باز آیی
كارگري
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
3
به من هم تعلق نگرفت يكنفر بيمه شده تامين اجتماعي هستم كه اتفاقا بشدت هم اين سبد كالايي نيازمند بودم.ولي خب چيكاري ميتونم بكنم تا بوده همين بوده.....؛بازهم خدارا شكر
ناشناس
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
5
یه عمره مردم را گذاشتند سر کار هر رییس جمهوری عوض میشه میگن اون بد بود ما خوبیم خدا میدونه آخر میخواد تو این مملکت چی بشه ادعای عدالت هم دارند خیلی مسخره هست
مهرداد
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
5
پدرم کارگر ساختمونیه و بیمه اش رو هم به صورت اختیاری پرداخت میکنه یعنی بهخاطر بیمه شدن مجبوره پرداخت کنه ...
ولی و ولی ویه ولی دیگه سبد کالا تعلق نگرفت .....
امیر
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
1
توی شرکتی که همه حقوق مساوی دریافت نصفش سبد کالای دریافت مکند
ناشناس
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
4
به بنده تعلق نگرفته ولی به افراد همکار با درآمد بالاتر از من تعلق گرفته واقعا این نحوه توزیع شرم آوره
ناشناس
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
104
5
واقعا متاسفم واسه شما ملت که گشنه یه بسته پنیر و یه گونی برنجید..البته که عده ای نیازمند هستند و محق به این بسته..اما 99 درصد ادمای اینجا نظر دادند مشکل مالی ندارند..مشکل جای دیگست..مشکل فرهنگه
پاسخ ها
رامبد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
متاسف باش برای خودت ما گشنه یه بسته پنیر ویه گونی برنج نیستیم آدمهای هم که میان اینجا بعضی هاشون واقعا از این بی عدالتی ناراحتن تو که خودت فرهنگ نداری به فرهنگ مردم توهین نکن فهمیدیم شما بچه مایه داری دستت هم دومتر بیشتر از مردم دیگه به دهنت میرسه.برو تو خوشی هات خوش باش به مردم دیگه توهین نکن.
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کسی هستم که این نطر رو گذاشتنم..وقتی فکر کردم دیدم نمی شه همرو یه جور نگاه کرد..اونم از راه دور و بدون اینکه بشناسی آدمهارو..همین جا از هر کسی که از نظرم ناراحت شد عذر خواهی می کنم
ناشناس تر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بههههلللله
اینجا هیچکس مشکل مالی نداره!!! مشکل مالی چی هست؟داریم اصلا؟
واسه خودت متاسف باش که متوجه نمیشی مردم بیشتر از اینکه به فکر این سبد کالایی کذایی باشن از دو رویی و دروغ و تزویر اونم توسط مدعیان اعتدال و... چه اصلاحاتی چه اصول گرا بیزارن!!
حسن
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
4
من و خانومم دانشجوييم
وزارت علوم گفته بود يك نفر ثبت نام كنه كافيه
خانوم بنده ثبت نام كرد و سيستم اجازه ثبت نام من رو نداد. حالا ميگن چون خانومت سرپرست خانوار نيست رد كردن!
اين ديگه آخرشه!‌ بي عدالتي به خاطر گيجي مسئولين! دست هرچي مدبر رو با اين تدبير بستيد مسئولين دولت تدبير و اميد!
يه كارگر
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
2
چطور كارمندا رو تفكيك حقوق نذاشتن اين كارگراي بد بختن كه بايد حقوقشون تفكيك بشه به زير 500همه بي عدالتيد فقط اداي آدماي عادل رو در مياريد بازم خدا خير بده اون يكي رو كه به همه داد يارا نه رو
برگزیده
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
4
جون مادرتون .... چرا به ما تعلق نمیگیره . بابا به خدا خانوارهایی هم هستند که نه بیمه هستند نه شغل درست و حسابی دارن (فصلی) . یه کم بیشتر تحقیق میکردن بهتر بود. دقیقا زده تو سر خانوارهای بی چاره .
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
6
پدرمن یه سوپری کوچیک داره با ماهی 200 تومن درامد که مغازشوازپارکینگ خونه جداکرده برادرارشدبیکاردارم یه برادر دانشجوو خودم دانشجوی ارشدوقتی نگاکردم سبدکالاتعلق نگرفت چشمام پراشک شدکه بابای من چی داره چرا شمامل نشده؟
ابو
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
10
4
تروخدابررسي كنيد لااقل به كارگران شركتيادارات تعلق بگيره باعدالت رفتاركنييد
كارمند
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
8
آقا اعضاي هيئت علمي كه بيش از 3 ميليون حقوق دارند شامل مي شود و لي كارمندان تبصر3 و 4 را شامل نشده است چرا؟
علی
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
31
25
این سبد کالا فقط از حقوق بگیران دولتی حمایت میکنه
خداوند میفرماید " من همدم قلبهای شکسته شده هستم"
جواب دل شکسته کارگر ساختمانی با دو تا بچه رو کی میخواد بده؟
جواب دل شکسته کارگر تامین اجتماعی که مستاجر هست که کی میخواد بده؟
جواب دل شکسته سرپرست خانواری که با چند سر عائله بیکار هست رو کی میخواد بده؟
جواب دل شکسته . . .
وای از آه دلشکستگان ، وای بر روحانی ، وای بر روحانی
ستاره
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
63
دولت راستگویان و درستکاران!!!!
هه...!!!
محمود
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
2
واقعا چه كسي پاسخ دهنده است كه گداهاي ابرومند-حقوق بگيرن دولتي از اين سبد كالا محرومند/
وحيد
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
51
58
آيا اين عدالته كه سبد كالا براي بازنشسته هاي تامين اجتماعي فقط با حقوق كمتر از 500 هزار تومن تعلق بگيره ولي براي بازنشسته هاي دولتي و نيروهاي مسلح با هر حقوقي تعلق بگيره ؟
کارمند
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
48
38
همکار من با داشتن 4 منزل و گرفتن 3 کرایه خونه بعلاوه حقوقش شاملش شده اما من با وجود بودن توی خونه سازمانی و گرفتن یه حقوق کارمندی شاملم نشده،نمیدونم این آقایون دولتی آمارشون رو از کجا میارن،دم دولت گرم با این عدالتش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
24
19
دمتان سرد خوب مردم را با سبد سرکار گذاشته اید
محمد
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
4
من کارمندم ولی به من تعلق نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
یحتمل سرپرست نیستی و تحت تکفلی! اگر همه افراد یک خانوار هم شامل دریافت باشند فقط یک سبد کالایی تعلق میگیرد و اینکه پاسخ عدم تخصیص سبد به شما میاد یعنی اینکه رفته به حساب سرپرست
مهران
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
3
اگر عدالت به مفهوم خودش نه به تعریفی که اقایان میکنند رعایت بشه خیلی از مشکلات قابل تحمل هست ولی اقایه روحانی مانند نفر قبلی خودش و بسیار ناعادلانه تر عمل کرد دوستان بسیاری از کسانی که با درامد بالا سبد تخصیص داده شده مشخصه دیگری نیزدارند کمی با دقت توجه کنید
ناشناس
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
22
17
جمع کنید این مسخره بازی هاتون خودتون سرکارگذاشتین ب.....
سجاد
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
6
آموزگار ابتدایی با 800تومان حقوق و600تومان قسط سبد تعلق نگرفته چرا در کشور اسلامی عدالت را نمی توانند برقرار کنند .این یک برنامه غلط است.لطفا رسیدگی نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خودت سرپرستی؟ یا تحت تکفل؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
12
9
من اعتراف می کنم که با حقوق 3میلیون تومان به بنده سبد کالا تعلق گرفته ولی نمی دونم چطوری محاسبه شده
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
9
در يك شركت دولتي مدير واحد و رييس گروه شامل دريافت سبد كالا شدند < آبدارچي شامل نشده
حیدر
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
14
33
اقای روحانی راستی شما حرف از عدالت می زننید خودت را خسته نکن ان با علی امد با علی رفت اگر بخواهی هم مثل احمدنزاد گرگهای اطرافتان نمی گذارند به هدفت برس پس لطفا شعار نده اگر می توانی کار انحام بده
مریم
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
1
همه از این سبد نا امید شدند خیلی متاسفیم که باید به این سبد دلخوش بشیم و حالا اکثرا بهشون تعلق نگرفته...
کارمند
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
2
من کارمند رسمی وزارت کشور هستم بهم تعلق نگرفته اما همکارم که میلیاردر است بهش تعلق گرفته
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
2
من اعتراف می کنم که با حقوق 3میلیون تومان به بنده سبد کالا تعلق گرفته ولی نمی دونم چطوری محاسبه شده
ناشناس
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
1
واقعا متاسفم. بهتر بود اول درست بررسي مي شد. جالبه كشاورزا،بيكارا،كساني كه هيج جا بيمه نيستند و هيچ منبع درآمدي ندارند اصلا ديده نشدند.
پيروز
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
0
عدم شفافيت در توزيع سبد كالا مشهود است با كمي تحقيق در شركتها و سازمانها مشخص ميشود
ناتواني دولت در جمع اوري اطلاعات متمركز همين طور چون اگر توانايي داشت مرحله دوم يارانه ها را اجرا ميگرد
بنابراين بدون داشتن اطلاعات اوليه حقوق خيلي از مردم ضايع ميشود و اين به صلاح دولت و ملت و مملكت نيست
باز نشستگان و كارگران با سطوح حقوقي خود كه به كمك ويژه نيازمندند به راحتي حذف مي شوند و ثروتمنداني كه دولت قدرت كنترل داراييها ندارد يارانه به طرق مختلف .... دريافت ميكنند و اين عين بي عدالتي است.
در پرداختي و كسورات بيمه و ماليات يك نماينده مجلس و مقايسه با يك كارگر و كارمند دوليت كه به راحتي بيمه وماليات ميدهند و يا بازاريان كه هيچ سندي براي دارمدهايشان موجود نيست موارد فوق قابل بررسي است.
سحر
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
من مادر مستمری بگیر دولت است با حدود 560 هزار تومان و سبد کالا شامل حالش نشده اما رئیسم تو اداره که ماهی 2500 تومان حداقل حقوقش هست سبد کالا شامل حالش شده عجیبه ولی واقعی !!!!!! معیار شما ازاین ارزیابی چیه جواب بدهید لطفا
ناشناس
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
0
پدر من یه بازنشسته است سبد کالا بهش تعلق نگرفته با دوتادانشجو ومستاجر فقط موندم این سبد کالا به کی تعلق گرفته مرفهین بی دردیا جماعتی که با این هزینه های سرسام آور دارن زندگی میکنن کاش یکی عدالت روبرای ما هم معنی میکرد
فردین
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
0
کاش بجای این سبد کالا که با نا عدالتی توزیع شده مبلغ ریالی ان به حقوق افراد کم در امد پرداخت میشد
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
به به چه عدالتی! به کسایی تعلق گرفته که بیشترشون هیچ احتیاجی به این کالا ندارن! فقط دارید مردم رو گدا بار میارید!امام زمان از این همه بی عدالتی به دادمون برس.
مهدی صادقی
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
0
من خبرنگار بیکارم.تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
بر دولت تدبیر و امید نیست امید احمدی نژاد جان مولا برگرد
از تبریز
|
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
بنده در یک شرکت کار میکنم و در قسمت امور مالی که اطلاعات کافی از حقوق و مزایای کلیه همکاران را دارم به کسانی سبد کالا تعلق گرفته که اکثرا" بالای 5 میلیو تومان درآمد دارند و همکارانی که حقوق حول و حوش یک میلیون تومان و یا کمتر دریافت می کنند هیچ چیزی تعلق نگرفته است آیا عدالت و حمایت از قش آسیب پذیر این است ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
تازه این دست گرمیه ،اگه برای یارانه ها هم همین کارو کردن چیکار باید کرد؟
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
56
2
وای براین مردم که گدایی می کنند و دولت هم گدا پرور
پاسخ ها
متنفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
همه که مثل شما شکم سیر نیستن که فقط شعار بدن.
اگه دور رو برتو ندیدی ،یه کم دقیق تر نگاه کن ...میبینی که چقدر مردم گشنه وجود داره.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دوست عزیز منم مخالف گدا پروری هستم ولی در همه کشورهای توسعه یافته بین اقشار مختلف تفاوت وجود داره یا داشته تا تونستن این شکاف بین فقیر و غنی رو بپوشونن. دادن سبد کالا به خانوارهای ضعیف گداپروری نیست بلکه پر کردن شکاف طبقاتیه! بهتره شما تاریخچه سوپسیت یا یارانه رو مطالعه کنید تا متوجه بشید آلمان چرا برای اولین بار به روستاییانش و مردم بی بضاعت سوپسیت داد! گداپروری کردن اونا هم؟ یا اینکه میفرمایین مرغ همسایه غاز هست!؟ خیر حرکت حرکت درستی بوده و هست ولی درست اجرا نشده!
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
1
من دراداره ای کارمیکنم که مربیان آن سبدکالا میگیرند که سه برابر ماکارکنان حقوق می گیرند چطوری محاسبه کردند یکی جواب بده این دیگر چه عدالتی است
یک مستمری بگیر تامین اجتماعی
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
0
جمع کنید این سبد کالا رو . این سبد کالا به اسم محرومان است ولی به کام اشرافیون و ثروتمندان.
حسین
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
1
سلام دریافتی خالص من زیر 500هزارتومنه اما سبدکالایی به من تعلق نگرفته-اونم با 5سر عائله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يكشهروندايراني
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
14
ماكه راضي نيستيم ازحق ماكارگران به مديران وثروتمندان بدهيد
احمد
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
9
موج منفی ناشی از عدم تخصیص سبد به اقشار نیازمند خیلی خطرناکه باور کنید
اقای روحانی به حق دولتت بد کردی
علی
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
1
بابا به خیلی از کارمندان رسمی هم تعلق نگرفته تو اداره 50 نفری ما نصفی از کارمندان به انها ندادن
ghasem
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
34
با سلام
سایت محترم فردا خواهش می کنم نظر من را نیز در کامنت ها قرار دهید
توزیع سبد کالا با این شیوه یعنی فقط ایجاد تفرقه بین مردم
دولت سبد کالا را بین کسانی تقسیم کرده که درآمد ماهیانه دارند یا کارمند دولت هستد یا بازنشسته
پس تکلیف روستائیان چه می شود؟ تکلیف عشایر چه می شود ؟
تکلیف کشاورزان - دامداران - راننده ها - کارگران فصلی چه می شود ؟ زمان انتخابات همه ایرانی هستند ولی موقع بذل و بخشش فقط نورچشمی ها ایرانی هستند
باز احمدی نژاد که همه را با یک چشم می دید . بشکنه دستم که به این بی عدالتی رای دادم
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
65
عدالت فقط عدالت عدل علی ، و اینایی که در جامعه ی ما دم از عدالت می زنند ناخن کوچیکه ی حضرت علی هم نمی شند و عرضه تقسیم عدالت را هم ندارند فقط حرف، فقط حرف، فقط حرف .
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
باور کنید به خیلی از کارمندان هم ندادند همش دروغ است باور نکنید
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
63
من حقوق بگير با ماهي 500 هزار تومن . خدا رو شكر مي كنم كه سبد كالا به من تعلق نگرفت. چرا كه خيلي ها رو مي شناسم كه حقشان بود(كارگر ساختماني) ولي بهشون ندادن . اگر من مي گرفتم حرام بود و در اين بي عدالتي شريك مي شدم.
هر كه حرفم رو قبول داره لايك رو بزنه
فرزاد
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
چقدر بدبخت شدیم که برای سبد کالائی ناچیز چه آب وتابی دادندوآخرش را خدا رحم کند.این معنای واقعی گداپروری است.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
سلام به عرض می رساند که من خانمی را می شناسم که شوهرش طلبه هست و خارجی و این خانم سرپرست خانه است به ایشان هم سبد کالا تعلق نگرفته است نمی بر چه مبنائی به ایشان هم تعلق نگرفته
کارمند بهداشت
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
0
بی عدالتی آشکار کارمندان با حقوق کمتر در یک اداره حذف شده اند ولی سایر همکاران با حقوق بالاتر مشمول دریافت شده اند
یک ایرانی
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
52
آقای روحانی شما گفته بودید که کلید عدالت دست شماست پس چی شد در باز نشد پشت در عدالت موندیم با این سبد کالا دادنتون آبروی کلید سازان را بردید بی عدالتی نکن .همه میدانیم که شما آخر دولتتون به همه ی مردم میخواهید سبد کالا بدهید برای رای گرفتن.زنده باد احمدی نژاد که بین مردم فرق نذاشت.
شهرام
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
8
0
ظاهرا فقط کمیته امدادیا گرفتند
وجدان
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
37
50
چهار سال دیگه همهگی به احمدی نژاد رای میدیم
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
42
35
وسعت زشتی این کار بحدی بوده که فقط استعفای روحانی مردم رو آروم می کنه
بی نام
|
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
22
این هنوز از اشارات سحر است

باش تا صبح دولتت بدمد

جز تاسف به حال ملت ایران ، چه باید گفت؟
علی
|
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
1
من دانشجو و متاهل هستم به من هم سبد کالا تعلق نگرفته است
بیژن
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
9
3
سایه پرورد بهشتم از چه گشتم صید خاک/
تیره بختی بین کجا بودم , کجا افتاده ام /
ببین ایرانی رو چقدر بیچاره کردند برای 10 کیلو برنج و 2 تا مرغ !!!!! با چند هزار سال تمدن و آن گذشته درخشان به کجا رسیدیم. فردای عزیز فردا رو نبینی اگه منتشر نکنی.
samad
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
1
خدا شاهده توی اداره ما فقط به کسانی تعلق گرفته که هم وضعیت مالیشون به مراتب از بقیه بهتره و هم اینکه خودشون و همسرشون دوتایی کارمند هستد. من فقط نگرانم که شناسایی دهک ها هم بعدا بر اساس این بانکهای اطلاعاتی باشه. در این صورت خدا به داد دنیای ما و آخرت آقایون برسه.
شهزاد
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
2
بنده سرپرست 2 فرزند و همسرم هستم هیچ کاری هم ندارم بیمه هم ندارم کد ملی بنده 50499.... است اقای نوبخت اقای روحانی اقای سران نظام سبدکالا به من تعلق نگیرد کجا انصاف است خانواده من فقط با یارانه امرار معاش می کنند کار نیست پول نیست اقای روحانی رای بنده را با کمال تاسف به بنده برگردان تو آن کسی نیستی که عدالت را برای ضعیفان و مستضعفان اجرا کند.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
7
1
پدر من یک کشاورز پیر است در آمد خیلی کمی نیز دارد به او هم تعلق نگرفته
خانه به دوش
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
0
آقا این یعنی چی؟ چون من 510 تومان میگیرم نباید به من تعلق بگیره این واقعا عادلانه است؟
شماره ای هم برای شکایت نداره که یه بازنگری دوباره ای بکنند؟
بهروز
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
0
,در مملكتي كه خيلي ها سر جاي خودشان نيستند و از حال وروز مردم خبر ندارند چطور ميتوانيم از عدالت دم بزنيم مسئول اين كار بخدا نميداند گرسنگي و شرمندگي جلو خانواده چيست انكسي كه ميگويد بالاي پانصد تومان نمي داند با پانصد تومان خود فروشي هم نميشود بكني چه برسد به زندگي واقعا برايتان متاسفم كه با خون شهيدان ما مهر حماقتتان را پر رنگ ميكنيد
غریبه
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
30
کارمند دانشگاه تهران چون پیمانی هستم به من تعلق نگرفته ولی مدیر من با حدود 2500میلیونی تعلق گرفته مستندات هم موجود است
حمید
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
21
گندشو در آوردن. آخه من با ماهی 700 هزار تومن حقوق و زن و بچه چطور تشخیص دادن نباید سبد کالا بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
به ما تعلق گرفته بابا م مستمری بگیره حقوقومنون330 هزار تومان...!!!
اما میبینم عدالت زیاد نیست الان خالم تنها زندگی میکنه بیمه کارگر هست .. به اون تعلق نگرفته .. اصلادرامد ندارذ.
سعيد
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
0
به اسم قشر آسيب پذير و كارگران اين سبد كالا را راه انداختند و در دقيقه90 حدود 95% كارگران و بازنشستگان را كنار گذاشتند . ........ به اسم كارگران و به كام ديگران........ در شركت ما اين سبد كالا به مديرمان (با حقوق بالاي 3 ميليون) تعلق گرفته ولي به زيردستان با حقوق زير 1 ميليون اين سبد تعلق نگرفته !!!!!!!!!!! بي عدالتي را به اوج خود رسونديد ! چه جوابي داريد اي مسئوليني كه در زمان انتخابات كلي خود را قانونمند و عدالت محور مي دانستيد ؟؟؟؟؟؟
کارگر قرارداد
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
5
0
تو شرکت ما هم رئیس مالی و کل مهندسان شرکت که حقوق بالای 3 میلیون میگیرند مشمول سبد کالا شدند ولی ما که حقوق 600 هزار تومنی می گیریم مشمول سبد کالا نشده داریم شاخ درمیاریم.
رها
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
6
0
سلام.واقعاخیلی بی انصافی 5میلیون ریال حقوق رو معیار قرار دادن بزرگای مملکتمون بگن خودشون با 5 میلیون ریال میتون یه ماه رو زندگی کنن بالای دو سه میلیون حقوق میگیرن بعد 5میلیون ریال رو معیار سبد کالای قرار دادن.گناه کارگرا چیه؟به دست های پینه بستشون کی دلش میسوزه.
امیر
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
21
نمردیم و معنی تدبیر و امید رو فهمیدیم!
دست مریزاد آقای روحانی
ناشناس
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
4
10
ما تا الان جز نا امیدی از دولت روحانی چیزی ندیدیم امیدواریم امید در راه باشد و از را در نماند و سالم برسد و اگر هم می خواهد برسد زود برسد تا قبل از اینکه زنده هستیم ببینیمش
بيچاره
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳