به‌روز شده در: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۷
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
رشيد غريبي اندبيلي
** توضیح : سایت «فردا» در راستای تنویر افکار عمومی و تضارب آراء، از طریق سایت شرکت ایرانسل با آن شرکت ارتباط برقرار نموده و آمادگی خود برای انتشار جوابیه آن شرکت را اعلام داشته است.


مهر ماه سال گذشته طبق قرار قبلی که شرکت ایرانسل جهت آغاز به کار اپراتور دوم تلفن همراه منعقد کرده بود ، واگذاری سیمکارت های اعتباری و دائم این شرکت در سه شهر تهران تبریز و مشهد آغاز شد و طبق اظهارات مدير عامل شركت قرار شد واگذاري سيمكارت ايرانسل به مرور به اكثر شهرهاي كشور نيز آغاز شود وورود يك رقيب جدي در عرصه سيمكارت تلفن همراه نويد سر آغاز يك حركت جدي در توسعه ارتباطات كشور را مي داد و امكانات نسبتا مناسبي كه از سوي مسولان ايرانسل براي خطوط جديد اعلام شده بود و قيمت نسبتا مناسب آن نيز باعث استقبال قابل توجه مردم ازايرانسل شد .

در این میان اپراتور اول تلفن همراه که یکه تاز عرصه واگذاری سیم کارت در سالهای اخیربود هم از تبعات پیدا شدن یک رقیب تازه وارد که بگفته مسئولان ایرانسل دارای تکنولوژی برتری هم نسبت به اپراتور اول است ، باعث شد شرکت ارتباطات سیار (یعنی همان اپراتور دولتی موبایل) اعلام كند تعرفه ثبت نام دور جدید سیم کارتهای این شرکت یکصد هزار تومان کاهش می یابد و به 260 هزار تومان تقلیل خواهد یافت.

ویژگیهای سیم کارت های جدید ایرانسل که با همکاری شرکت معتبر MTN آفریقای جنوبی واگذار می شود بشرح زیر اعلام شده بود.

1- ظرفیت این سیمکارتها هشت برابر سیمکارت های اپراتور اول است(سیم کارت 64 کیلوبایتی) که این بدان معنی است که کاربران علاوه بر این که دارای دفترچه تلفن گسترده تری هستند ، میتوانند از سرویسهای بیشتری نسبت به گروه اول برخوردار باشند.

2- با توجه به این که این سیم کارت ها از نسل 2.5 سیم کارت ها بوده و اپراتور دولتی دارای سیم کارت های نسل 2 است راه اندازی سرویسهای جدید بر روی این سیم کارت ها قابل انجام است و بگفته مسئولان ایرانسل علاوه بر تمامی سرویس هائی که قبلا توسط اپراتور دولتی ارائه می شد سرویس های جدیدی نظیر ارسال و دریافت پیغامهای مولتی مدیا، سرویس ایمیل ، اینترنت و صندوق صوتی برای تمامی کاربران راه اندازی شده وعلاوه بر آن بگفته مدیر عامل شرکت ایرانسل هیچ هزینه اضافه ای هم از کاربران جهت اشتراک این سرویس ها دریافت نمی شود.

3- همه ما از چیزی بنام تعرفه جابجائی برای تماس با شهری دیگر توسط موبایل خبر داریم . ایرانسل این مشکل را هم حل کرده است. تعرفه یک دقیقه مکالمه داخلی با سیم کارتهای ایرانسل از هر کجای کشور با مقصدی در هر نقطه از کشور بازای هر دقیقه 49.9 است (در حالیکه این رقم برای سیمکارتهای فعلی برای تماس های داخل شهری 46.6 است و برای غیر از داخلی هزینه جابجائی به نسبت فاصله تغییر می کند). هزینه ارسال پیغام کوتاه نیز برای سیمکارتهای ایرانسل 16 تومان اعلام شده بود.

قول وقرارهاي مسولان ايرانسل با توجه به تبليغات گسترده و فريبنده شركت مذكور باعث شد استقبال نسبتا گسترده از اين شركت از طرف مردم بعمل بيايد و اشكالات متعدد و گسترده خطوط ايرانسل هم به پاي نوپا بودن گذاشته شود كه البته مسولان شركت فوق نيز همچنان به مردم قول رفع اشكالات را در كمترين مدت ممكن مي دادند .

اما امروز با گذشت حدود يكسال از راه اندازي ايرانسل و جذب قريب حدود سه ميليون مشترك در ايرانسل متاسفانه نه تنها شركت مزبور به قول قرارهاي خود در مورد امكانات و مزيتهاي ايرانسل عمل نكرده اند بلكه مشتركان ايرانسل از برقراري يك تماس معمولي هم با مشكلات مختلف مواجه هستند . ودر اين ميان شركت مخابرات ايران كه مسوليت نظارت برارايه خدمات ايرانسل را برمردم دارند نه تنها در اين ميان به داد مردم ومشتركان ايرانسل نمي رسند بلكه به نحوي با سكوت در مقابل ايرانسل از تخلفات ايرانسل حمايت مي كنند .

مشتركان تلفن همراه ايرانسل با مشكلات متعددي مواجه هستند علیرغم تبليغات فراوان هنوز در سطح شهر تهران نقاط بسيار كوري وجود دارد كه آنتن دهي در آنجا ناممكن است و همچنين در حين مكالمه با ايرانسل مشتركات با قطعي هاي مختلفي مواجه هستند و متاسفانه نقاطي كه تا قبل از اين تقريبا از آنتن دهي مناسبي برخوردار بودند در حال حاضر با قطعي هاي چند ساعته مواجه هستند زماني از روز داراي آنتن دهي مناسب هستند و ساعت ها هم امكان هيچ گونه تماسي وجود دارد .

عدم سرويس دهي مناسب سرویسهای MMS GPRS از ديگر مشكلات ايرانسل هستند كه همه اينها جزء مزييتهاي خطوط فوق بودند كه در حال حاضر امكان استفاده از آن امكانات ميسر نيست و در واقع در حال حاضر نمي توان علارغم داشتن بيش از سه ميليون مشترك در ايرانسل از آن به عنوان يك سرويس مطمئن ارتباطي نام برد و به نظر مي رسد ايرانسل بيشتر نام سرويس تلفن همراه سيار را يدك مي كشد .

اما در حال حاضر اكثر مشتركين خطوط ايرانسل از اين شركت ناراضي هستند و متاسفانه اين نارضايتي ها نه تنها در رسانه هاي ديداري ،شنيداري و حتي نوشتاري از قبيل روزنامه ها و مجلات منعكس نمي شود و اگر هم در اين رابطه خبري مطرح مي شود آن هم بصورت خيلي جزيي و گذار مي باشد ونكته قابل تامل هم غلارغم نارسايي هاي فراوان ايرانسل شاهد افزايش مشتركان ايرانسل هم هستيم و دليل آن هم فقط در بمباران شديد تبليغاتي مردم توسط ايرانسل است كه در تمام عرصه ها از آن بهره مي برد .

شركت ايرانسل با تمام ضعف هاي كه از آن برخوردار است در يك عرصه بسار موفق عمل كرده و آن استفاده از شيوه تبليغاتي بسيار دقيق و پر هزينه بوده است .

شركت ايرانسل با حضور در تمام عرصه هاي تبليغاتي و بهره بردن از شگردهاي و حقه هاي تبلغاتي و صرف هزينه هاي ميلياردي توانسته است تمام ابزارهاي اطلاع رساني تاثير گذار بر افكار عمومي را به اشغال خود در آورده و مخاطبان افكارعمومي را بشدت بمباران تبليغاتي نمايد
امروزه قبل از شروع ووسط هر برنامه پر مخاطب كه معمولا داراي هزينه هاي تبليغاتي نسبتا بالاي نيز مي باشد بلا استثنا ايرانسل را تبليغ مي كند مخاطبان راديو وتلويزيون مجبور هستند روزانه صدها بار انواع طرح هاي شركت ايرانسل را ببينند وبشنوند و از وعده هاي پر زرق برق آن تاثير بپذيرند وعده هاي كه يك ارتباط راحت ، دلنشين ، ارزان والبته با جوايز ارزنده را نويد مي دهد ايرانسل علاوه برا شغال رسانه هاي ملي صفحات متعدد اكثر روزنامه ها و جراييد كشور را به اشغال خود در آورده و همان وعده ها در اين صفحات تكرار مي شود و با توجه به دريافت مبالغ قابل توجه روزنامه ها و جراييد كشور از اين آگهي ها اكثر اين جراييد هم به واسطه قطع نشدن درآمد هاي خود از پول آگهي هاي ايرانسل نيز متاسفانه نمي توانند مشكلات مردم را در مورد ايرانسل منعكس نماييند و از كنار رسالت خود را در مورد حقوق مردم به راحتي
مي گذرند .

از طرفي ايرانسل علاوه بر رسانه ملي وجراييد كشور از فضاي مجازي اينترنت براي مقاصد خود استفاده كرده و سايتهاي پربينند و وبلاگها را هم به اشغال خود در آورده است .

بيل بردها و ماكز تبليغاتي شهر هم از ديگر هدفهاي ايرانسل مي باشد كه به نحو مناسبي از آنها بهره برده است .

شايد اگر تنها رمز موفقيت ايرانسل را در جذب مشتري تبليغات بدانيم به بيراهه نرفتيم امروز هر ايراني صبح كه از خواب بيدار مي شود مجبور است بارها و بارها تبليغات ايرانسل را در راديو وتلويزون بشنود وبينند و در شهر تابلوهاي تبليغاتي وبيل بردهاي تبليغاتي ايرانسل را ببيند ومجبوربه ديدن تبليغات آن در روزنامه و سايتها باشد وزير بمباران شديد تبليغاتي از آن تاثير بپذيرد و هزينه اي كاذب بپردازد .

شايد به جرأت بتوان گفت پروژ تبليغاتي ايرانسل در ايران در طول تاريخ اين مرزو بوم پر هزينه ترين تبليغاتي بوده است كه يك شركت پرداخته است و پروژه اي كه ميلياردها تومان همه ماهه خرج مي شود تا با ارايه خدمات ضعيف در آمد هاي كلاني نصيب جيب عده اي بشود و متاسفانه به خاطر اين ولخرجي يك شركت هم كسي به طور جدي نتواند با تخلفات آن برخورد كند و مانع از ضايع شدن حقوق مردم شود.

به راستي چه كسي بايد در مقابل اين همه بمباران تبليغاتي از حقوق مردم دفاع كند چه كسي بايد در مقابل رنگ كردن مردم مانع از تضعيع حقوق آنان باشد.
شماره پیامک: ۳۰۰۰۶۱۶۳
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷۳
ناشناس
|
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۳
0
0
نویسنده محترم، متاسفم که اسم خود را نویسنده و ژورنالیست و هنرمند و ... میگذاریم ولی هنوز در نوشته های خبری و تحلیلی غلط دیکته ای داریم.
"علارغم" غلط است. درست آن "علیرغم" می باشد.
"جرعت" غلط است. "جرأت" صحیح است.
البته نوشته شما از نظر تحلیلی قوی می باشد.
متشکرم
ناشناس
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
سلام / شاید حق با شما باشه و ایرانسل ضعف های زیادی داشته باشه . ولی این نکته رو نباید فراموش کرد که ایرانسل از اول سال 1386 تا به امروز خدمات رایگان بسیاری رو به مشترکین خود ارائه داده که اگر قرار بود مشترکین ایرانسل از سیم کارت دیگه ای به جز ایرانسل استفاده کنند می بایست مبلغ چند میلیون تومانی رو خرج می کردند. اما من خودم با هزینه 30 هزار تومان در این مدت به انداره 3 میلیون تومان از خدمات رایگان ایرانسل استفاده کردم که در طول کل عمرم چنین بذل و بخشش رو ندیده بودم .
موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
اول باید دید صاحب امتیاز ایرانسل کیست بعدا تصمیم
ناشناس
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
واقعا ايرانسل يك هيچ اهميتي به كيفيت نمي دهد اصلا به درد نمي خورد فقط بر اساس تبليغ مردم را فريب مي دهد چرا كسي پيدا نمي شود جلوي اين فريبكاري را بگيرد
ناشناس
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
اتفاقا من يكي از كساني هستم كه ايرانسل دارم و خيلي هم راضي هستم .چون در مهاباد در اردوي تيم ملي قايقراني بودم و بسيار هم خوب توانستم با ايرانسل با خانواده و دوستان ارتباط برقرار نمايم . عليرضا اتابكي از مهاباد
ناشناس
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
باسلام وتشكرازسنت شكني شما
من ازاولين كساني بودم كه گول ايرانسل راخوردم .متاسفانه درمملكت ماقيمت كم اجناس باعث فريب مردم ميشود درحالي كه قيمت كم ضرربيشتري به مصرف كننده وسودهنگفتي رابه فروشنده ميرساند(مثل اجناس چيني)پس شمانگران هزينه هاي تبليغاتي ايرانسل نباشيد.متاسفانه درحالي كه ميشودبروش سنتي تبليغ يعني احترام به مشتري وكسب رضايت اوبراي فروش بيشترهم عمل كردايرانسل به اين روش اعتقادي ندارد.من درمشهدم ودرمنطقه مسكوني ام آنتن ندارم .درمكالماتم صداي اكوي خودم راميشنوم .خدمات اينترنتي يك محرك مزخرف براي جذب مشتري است چون هميشه مشكل ارتباطي دارد.خارج ازشهرهاهم كه پوشش ندارد.درحالي كه قبلامشوق اطرافيان براي خريدايرانسل بودم الان شرمنده آنهاودنبال فروش سيم كارتم هستم .باتشكرازشمابراي بازكردن اين زخم كهنه .
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
خدمات بعد از فروش بسیار کند وبد- امکان ارتباط با تلفنهای اعلام شده برای مشکل مشترکین در طول روز وجود ندارد و بعد از ساعت اداری حداقل بانیم ساعت انتظار صورت میگیرد- با بدهی حدود 4000 تومان سیمکارت غیر فعال میشود-اپراتورها با نهایت پرخاش وبی احترامی برخورد میکنند- درهر مراجعه ساده وبی اهمیت حتما مالک شخصا باید مراجعه کند-من فکر میکنم که عدم نظارت مخابرات برای این است که مردم به همان مخابرات وبخش دولتی راضی شوند و بگویند صد رحمت به شرکتهای دولتی در برابر این بخش خصوصی بی کیفیت
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
حاظر هستم سیمکارت دایمی 150000 تومانی را 30000 تومان بفروشم کسی نمیخرد خوب است ایرانسل در جشنواره هایی که برگزار میکند یکی از بخشهای ان را اختصاص به خرید نیمه بهای سیمکارتهایی بدهد که به مشتریان ساده لوح وبا تبلیغات غیر واقعی فروخته است
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
میخو استم پیشنهاد کنم که ایرانسل با اینهمه تبلیغ بهتر است سیمکارتهای خود را در لپ لپ و تخم مرغ شانسی و ادامس بادکنکی هم به عنوان جایزه بگذارد چون بعید است دیگر مردم با تبلیغات موجود گول بخورند
ناشناس
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
ایا بهروز خالی بند جزو مدیران ارشد ایرانسل نیست/
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
به نظر من ديد بدي نسبت به قضيه داشتيد يك شركت خارجي الان تو ايران سرمايه گذاري كرده و از نظر شفافيت هم از مخابرات بهتر عمل كرده
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
از يك نظر ايرانسل با پايين اوردن قيمت تلفن همراه هنجار شكني كرد و همين امر باعث شد با استقبال مواجه شود ولي متاسفانه اصلا خدمات دهي مناسبي ندارد و فقط تبليغات مي كند
ناشناس
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
شايد عنوان بمبارات تبليغاتي براي پروژه ايرانسل بسيار مناسب باشد كه شما بكار گرفته ايد اما واقعا هيچ دستگاه وسپري براي در امان ماندن اقشار جامعه از اين بمباران و تهاجم بي محتوي تبليغاتي براي مردم وجود ندارد
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
خدمت دوست گرامي كه گفته بودندبا پرداخت30 هزارتومان تا حالا نزديك سه ميليون تومان از خدمات ايرانسل استفاده كرده اند عرض كنم لطف كنييد به ما هم اون خدماتي كه سه ميليون تومان كارايي داره بفرماييد ماهم هم استفاده كنييم
دوست عزيز كمتر خالي ببنديد خود مديران ايرانسل اصلا از خدمات ايرانسل استفاده نمي كنند همه آنها تلفن همراه اول دارند
ناشناس
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
من از مشترک های قدیمی ایرانسل هستم. از 30 هزار تومانی که دادم به هیچ وجه پشیمان نیستم. قبض های تلفن من هیچ وقت کمتر از 100 هزار تومان نمی شد. ولی از قبل از عید که ایرانسل گرفتم تاحالا کلا 100 هزار تومان خرجش نکردم، ولی به جرات می گم که مدت مکالمه من به راحتی دو برابر شده. همین برای 30 هزار تومانی که دادم کافیه! از اول تابستان تا حالا 10.000 تومان شارژ خریدم، و باهاش روزانه حدود 5 ساعت صحبت کردم. نامزد من راحش خیلی دور هست. دو تامون ایرانسل گرفتیم و مشکل قبض های چندصد هزار تومنی شرکت مخابرات برامون حل شده! و ممنون ایرانسل هم هستیم.
اگه فکر کنید می بینید که این حجم تبلیغات کاملا برای بقای این شرکت کوچیک در برابر قولی مثل شرکت مخابرات که 10-12 ساله هرچی پول خواسته از روی ناچاری بهش دادیم لازمه. یه طرفه پیش قاضی نریم! اپراتور اول تو سال اول فعالیتش چیکار کرد؟ تا حالا چیکار کرده؟ کلی پول می گرفت معلوم هم نبود کی سیم کارت رو تحویل میده. هر کاری هم میکرد، من و شما مجبور بودیم صبر کنیم و صدامونم در نیاد. چون چاره دیگه ای نداشتیم.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
دید خوش با کیفیت خدمات به وجود میاید شرکت خارجی باید عملکردی بهتر از شرکت های دولتی داخلی داشته باشد الان تصور مشترکین فریب خوردهای مثل من این است که این شرکت به اصطلاح خارجی از غفلت مردم و عدم نظارت مخابرات استفاده کرده و مشغول کلاهبرداری است
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
تلفن 130 ایرانسل که پاسخگوی مشترکین است نیم ساعت بعداز ارتباط به اپراتور وصل میشود ودر این مدت دایم به مشترکی که به علت مشکلات فراوان مجبور به تماس شده است تبلیغات دروغ و موسیقی مبتذل تحویل میدهد بهتر بود به جای اینکار فیلم سینمایی پخش میکردند
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
شما فرض کنید صاحب شرکتی هستید که میلیارها تومان در یک پروژه سرمایه گذاری کرده است و منتظر بهره برداری است - تقاضا برای محصول شما خوب است اما در آخرین لحظات برای شما مشکلاتی پیش می آید که مجبور می شوید بازار تشنه را به رقیب انحصارگر واگذار کنید و تنها منتظر بمانید - مدتی بعد شما می توانید محصولی را که از لحاظ تقاضا تقریبا در حالت اشباع است عرضه کنی .. شما بودید چه می کردید (خلاصه: جوابگوی ضرر ایرانسل کیست؟ ...)
دوست عزیز هزینه های تبلیغاتی یک شرکت خصوصی به خود آنها مربوط است اما آلودگی تصویری شهرها یا رسانه ها را قبول دارم ولی مقصر ایرانسل یا هر شرکت دیگر نیست . مشکل از شهرداری ها و مدیران رسانه ها به خصوص صداو سیماست که برای پول بیشتر چشمهای شما را می آزارند (توجه دارید که اینها کاملا دولتی هستند).
ولخرجی در تبلیغات ایرانسل حقوق مردم ضایع می کند ؟ مگر ایرانسل یک شرکت دولتی است ؟
درضمن اگر کیفیت خدمات ایرانسل پایین است (من نمی دانم چون تا به حال استفاده نکرده ام) در آینده متضرر خواهد شد ، البته بسیار بیشتر از کسانی که با ساده لوحی اقدام به خرید کلاغهای رنگی کرده اید .
ناشناس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
پرسنل شعبه اصلی ایرانسل در خیابان افریقا بیشتر به درد دعوا و درگیری میخورند تا پاسخگویی به مشترکین با به این اقایان تفهیم شود که مردم نوکر انها نیستند واین تلفن هارا صدقه سری به انها ندادهاند
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
خوش به حال مخابرات با اینهمه رضایت مردم از خصوصی سازی تجربه دنیا نشان داده است که در کشورهایی که بخش خصوصی توسط دولت نظارت نشده است این بخش ها به علت عدم وجود شرایط رقابتی و عدم پاسخگویی دارایی مردم را به یغما بردهاند
ناشناس
|
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
ایرانسل بهتر است اول فکری برای پرسنل دفتر افریقای خود بکند که در نهایت بی تربیتی وگستاخی و روحیهای طلبکارانه با ارباب رجوع بر خورد میکنند
ناشناس
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
دفترچه نمایندگی های ایرانسل بسیار جالب است چون یا این نمایندگیها وجودندارد یا نمایندگی میگوید ما غیر از فروش کاری انجام نمی دهیم من از یکی از انها پرسیدم که برای فعال شدن سیمکارت چه بکنم گفت سیمکارتت را در جوی خیابان بیانداز وخودت را راحت کن
ناشناس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
اینقدر از پرسنل زحمت کش ایرانسل جردن گله نکنید بندگان خدا از سر دلسوزی ومحبت اهانت و بی تربیتی میکنند و سر کارتان می گذارند
ناشناس
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
خدمات اينترنت ايرانسل براي من بسيار مفيد بوده و حالا هم بدين وسيله باشما در تماسم. همه اين ايرادها زماني وارد است كه اگر ايرانسل نبود وضع بهتربود.شايد براي همين باشه كه دولت پاپيش نميگذاره چون اگه واقعا"خدمتگزار بود قبل از اينا يه كار بهتر انجام داده بود.
ناشناس
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
پرسنل دفتر جردن برای تکریم ارباب رجوع وافزایش رضایتمندی مشترکین به انها توهین می کنند قصد بدی ندارند
ناشناس
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
ایران سل اگر راست میگوید و قصد کلاهبر داری ندارد یک دفتر درست کند واعلام کند که سیمکارت هایش را به نصف قیمت پس می گیرد ببیند چند نفر مراجعه میکنند
ناشناس
|
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
وضعیت مالی ایرانسل انقدر بد است که برای 3672 تومان بدهی بعد از یک مهلت یک روزه و چهار بار اخطار روز جمعه که به هیچ جا دست رسی نیست انرا یکطرفه کردند
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
زنده باد مخابرات با این نظارت دقیق وصحیح که اینهمه رضایت مردم واینهمه پاسخگویی بخش خصوصی را به دنبال داشته و درود بر ایرانسل با اینهمه موفقیت و افرین بر کارمندان ایران سل با اینهمه تربیت و مردمداری
ناشناس
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
پول تبلیغات مربوط به خودشان نیست اخوی از جیب مشترکان و در قبال کیفیت بسیار بد ونازل است چهارتا اپراتور می خواهند جواب هزاران مشترکی که همه انها مشکل دارند را بدهند میشود نیم ساعت معطلی بعد هم سر کار گذاشتن انها مخابرات هم که یا سهم خودش را مگیرد یا خواب است
ناشناس
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
من براي همسرم به عنوان روز ازدواج يک عددسيم کارت دائمي خريدم به مبلغ 150 هزار تومان . بعد از دو ماه يک قبض برايم ارسال شد که شما 10 هزار تومان بدهي داريد . آن را پرداخت کردم . سپس ماه بعد باز مبلغ 12 هزار تومان بدهي برايم آمد . آتش گرفتم . رفتم خدمات پس از فروش در جمهوري از ساعت 9 تا 12 ظهر سه عدد پرينت به من دادند هر کدام به مبلغ هزار تومان
گفتند سيم کارت شما سوخته بايد 13 هزارتومان بدهي دادم گفتندند ريز مکالمات را فقط به صاحب خط مي دهيم گفتم من همسرش هستم ندادند البته کار شناسنامه مدارک مورد نياز هم داشتم .ندادند بعد به ساختمان اناهيتادر بلولر آفريقا رفتم آنجا هم سگ صاحبش را نمي شناخت . درآخر گفتم مي خواهم اين خط را بفروشم گفتنند مي خريم 40 هزارتومان گفتم بجاي تبليغ خدمات پس از فروش را اضافه کنيد گفتند با گرشمه گفتند باشه ؟؟؟؟؟ ولي مردم بايد مواظب باشند گول نخورند که اين هم يک شرکت گول گوئيست از نوع مخابراتي مي باشد .
ناشناس
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
شرکتی با اینهمه طمطراق شامل ده تا کارمند بازنشسته وبی حوصله مخابرات است و یک شرکت درپیت افریقایی بیشتر از این توقع نداشته باشید
ناشناس
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
130000 تومان پول وهفده روز معطلی برای یک سیمکارت سوخته
ناشناس
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
واقعا گزارشی و یادداشت بسیاری عالی بود چراکه بعد از مدتها کسی پیداشده و پرده از حقه بازی ایرانسل و سرگردانی سه میلیون آدم در ایران تحلیل وگزارش تهیه کرده وحرف دل میلیون ها نفر را زده و اونوقت شما مدیران سایت فردا اجازه دادید به جای پاسخگویی به ایرادات فوق به نویسنده محترم مطلب توهین کنند واقعا برای شما متاسفم فکر می کنم شما در سایت فردا نمک خوردید و از مطالب نویسنده استفاده کردید ونمک دان شکستید و به نویسنده مطلب توهین کردید
ناشناس
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
راجع به سیم کارت سوخته دخترم تماس گرفتم بعد از دو روز توانستم تلفن 130 را بگیرم بعد از 20 دقیقه انتظار به اپراتور وصل شدم گفت صاحب سیمکارت خودش باید تماس بگیرد دخترم دو باره بعد از دو روز که موفق شد می گفت که اپراتور بعد از یک مصاحبه مفصل شامل اسم ونام خانوادگی و شماره شناسنامه و ادرس وپس از کسب اطمینان گفت سوخته باید به اناهیتا مراجعه کنید تصور بفرمایید که اگر این اپراتور محترم این اطلاعات مهم وفوق سری را بدون اطمینان از مالکیت در اختیار من می گذاشت چه فجایعی اتفاق می افتاد مثلا ممکن بود من بدون اطلاع دخترم 13000تومان را بدون رضایت او بپردازم و یا دخترم برای تماس مجدد دو روز سرکار نباشد وبیکار شود شاید هم سازمان سیا سو استفاده کند مرحبا به این دقت و خدمات سریع
ناشناس
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
خیال خودتان را راحت کنید واسمش را به جای ایرانسل بگذاریید د ر پیت وبدهید بچه هایتان با ان گوشت کوب بازی کنند راستی یک بازی جدید هم میشود با ان کرد سرکاربازی
ناشناس
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
#مطلب جالبی بود واقعا وضع ایرانسل اینقدر خرابه؟
ناشناس
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۴
0
0
با سلام
آقا کمی انصاف داشته باشید. بنده تیر ماه یک سیم کارت ایرانسل دائمی خریداری کردم. علاوه بر آن، از قبل نیز یک سیم کارت مخابرات داشتم (حدود 4 سال). دوستانی که متذکر شدند برای برقراری ارتباط با ایرانسل مشکل دارند، چقدر از سیم کارتهای مخابرات استفاده کردند؟ یعنی برای برقراری ارتباط با سیم کارتهای مخابراتی هیچ مشکلی وجود نداره؟ من که هیچ وقت یادم نمیاد مخابرات هیچ سرویس رفاهی در اختیار مشترکانش گذاشته باشه ولی تو همین مدتی که این سیم کارت رو گرفتم از طرخهای زیادی در ایرانسل استفاده کردم.
شده تا حالا سیم کارت مخابراتیتون مشکلی داشته باشه و برای بر طرف کردن مشکل مراجعه کنید؟ ایرانسل شماره 130 رو برای مشترکانش بر قرار کرده. انصافا هر دفعه که مشکلی پیش اومده و تماس گرفتم خیلی محترمانه و خوب برخورد کردند؛ وقتی یک شرکت و کارمندانش اینقدر به انسان احترام میگذراند آدم لذت میبره. امیدوارم که همیشه موفق باشند. به نظر بنده ایرانسل بزرگترین مشکلی که دارد این است که راه های بین شهری و روستا ها رو پوشش نمیدهد که امیدوارم هر چه زودتر این مشکل را نیز حل کنند.
ومن الله التوفیق
ناشناس
|
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۵
0
0
با سلام
باور کنیید ایرانسل به درد نمی خورد من دوهفته است که ایرانسل خریدم ولی همیشه خدا با قطعی انتن مواجه شده ام
با با کسی نمی خواهد پیدا بشه و به داداین سه میلیون مشترک ایرانسل برسه
چرا باید دولت اجازه بدهد که از مردم عده ای سوئ استفاده کنند
چرا سرمایه ملت باید بر باد برود
من واقعا از نویسنده مطلب تشکر می کنم و دست مرزاد به جناب رشید غریبی می گم
ناشناس
|
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۵
0
0
كمي انصاف خوب است
به نظر بنده اين سيستم باعث رقابت شده و در مجموع براي كشور مفيد است هر چند در ابتدا كمي اشكال نيز بهمراه دارد
ناشناس
|
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام
به نظر من بايد دوطرفه به قاضي رفت اگه ايرانسل نبود الان سه ميلين نفر موبايل نداشتند ورقابتي هم براي پايين آوردن قيمت همراه اول بوجود نمي آمد
البته نبايد ايرانسل را هم به حال خود رها كرد تا هر طور دلش خواست با مردم رفتار كنه
مردم كاملا از ايرانسل ناراضي هستند كه بايد اين مشكل را حل كرد
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۵
0
0
irancell is ...
ناشناس
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۵
0
0
جرا کسی پیدا نمیشه به داد مردم برسه و جلوی حقه بازی ایرانسل را بگیره
ناشناس
|
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۶
0
0
من قصد دفاع ندارم ولی دیدم واقعا بعضی از دوستان شدیدا اعتراض کردن . من از اولین کسانی هستم که ایرانسل خریدم یعنی در روز اول واگذاری در مهر 85 تا به حال هم تقریبا مشکل خاصی نداشتم واز سیم کارتم راضیم البته قبول دارم که بسیاری از وعده های ایرانسل محقق نشده اما خب توجه داشته باشید ایرانسل هنوز وارد یک سالگی خود هم نشده است 12 سال اپراتور سیار هر کاری دوست داشت ب مشترکانش انجام داد یادمان نرفته مشکلات بسیار آنتن دهی آن شرکت را حال چه شده دوستان فریاد وا مصیبتا سر داده اند شرکت ایرانسل با ورودش به بازار سیم کارت شرایط رقابتی را به وجود آورد اگر کسی با علم اقتصاد آشنایی داشته باشد میداند که شرایط رقابتی همواره به نفع مشتریست مطمئن باشید شرکت ایرانسل اگر نتواند مشترکانش را راضی نگه دارد بزرگترین ضرر کننده خواهد و دیگر اینکه عزیزانی که احیانا گول تبلیغات را خورده اند میتوانستند با چشم بازتری انتخاب کنند خوشبختانه به اینترنت هم که دسترسی دارند انواع سایتهای خبری و تحلیلی تحلیلهای مختلفی ارائه داده اند خود سایت ایرانسل هم گویای بسیاری از ابهامات خواهد بود
ناشناس
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۶
0
0
سلام
چرا از مسولان ايرانسل براي پاسخگويي به گزارش فوق و مشكلات ياد شده درخواست نمي كنند پاسخ مناسبي به اين گزارش بدهد
من فكر مي كنم مخاطبان شما كمي يكجانبه به قضاوت نشسته اند
جناب رشيد خان غريبي اندبيلي هم فكر مي كنم كمي تند مطلب نوشته اند
موفق باشيد
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۶
0
0
ایرانسل بنبال طرحهای طلایی ابی و قرمز طرح زرشک را هم ارایه دهد طرح سماق هم بد نیست لااقل مشترکین سماق بمکند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۶
0
0
چرا چرند می گید؟
ایرانسل در تخهران خیلی خوب آنتن میدهد .
ناشناس
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۰۷
0
0
با سلام
به نظر می رسد مسولان ایرانسل به جای پاسخگویی به مطلب فوق با ارسال مطالبی متفرقه سعی در نشان دادن رضایت مردم از ایرانسل را دارند
ناشناس
|
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
سلام واقعا به جا مظلب نوشتيد الان يك هفته است در منطنقه شاهين ويلا انتن نداريم هيج كس به داده ما نمى رسد
ناشناس
|
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
از هر چه بگذريم سخن دوست نكوست
ناشناس
|
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
سلام . ازهمه مواردی که دوستان اشاره کردند بگذریم ، توسعه ایرانسل بیشتر در نیمه شمالی کشور بوده ، به عنوان مثال در هیچ یک از شهرهای چهار استان فارس ، بوشهر ، ک وب و هرمزگان {به جز شیراز آن هم ناقص } آنتن نمی دهد . واقعا اسف بار است .
ناشناس
|
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
سلام . ازهمه مواردی که دوستان اشاره کردند بگذریم ، توسعه ایرانسل بیشتر در نیمه شمالی کشور بوده .
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
واقعا showoff های ایرانسل اعصاب خرد کن است و اگر این همه هزینه را به سرویسشان اختصاص میدادند بهتر بود. یکی از کارهای بسیار بدی که ایرانسل انجام میده آن است که علیرغم دریافت 150هزار تومان برای سیم کارت دائمی اگر 3000 تومان هم بدهکار باشید سیم کارتتان را قطع میکنند.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
بدون غرض باید اذعان کنم از نظر کیفیت خدماتشان با توجه به سابقه شان بد نیست ولی آنچه که در وضعیتی نفرت انگیز است برخی حرف های سرکاری با تبلیغات فراوان است مثلا شب عید اعلام شد از پانزده اسفند تا پانزدهم فروردین اتصال به اینترنت رایگان انجام می شود که سه تا یکی هم خطوط از آن برخوردار نبودند و من بخاطر استفاده از این خدمات دو سیم کارت تهیه کردم که هیچکدام عملی نشد و حالم از ایرانسل و قول مدیران انها به هم خورد...هیچکس هم پاسخگو نبود......
ناشناس
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۰
0
0
اینقدر اصرار نکنید که ایران سل پاسخ بدهد چه پاسخی بدهد اگر پاسخ داشت حتما میداد
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۱
0
0
باسلام
پس پاسخ ايرانسل چي شد لطفا سايت فردا نيوز در اين مورد پاسخ دهد با چه كسي از ايرانسل تماس گرفته وپاسخ ايرانسل چي بوده است اگرجوابي نشده باز هم اطلاع رساني كنند
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۱
0
0
تا به حال در این مملکت چه کسی پاسخ گوی وعده های دروغ خود بوده که ایرانسل باشد فعلا جشنواره پاییزه ایرانسل را بچسب و طرحهای زرد وابی قرمز وزرشکی وسماقی را
ناشناس
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۱
0
0
با سلام
شنیده ایم که ایرانسل نه تنها پاسخی برای مطلب فوق ارایه نکرده بلکه با رایه شکواییه ای علیه سایت فردا و نویسنه مطلب اعلام جرم کرده خواهشمند است در این رابطه توضیح دهید
ناشناس
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۱
0
0
خیلی خوشحالم که میبینم از سه میلیون مشترک تعداد کمیش اومدن و اینجا دارن دنبال حقشون میگیردن ولی برای اون 15 میلیون مخابرات نگرانم که اصلا نمیتونن بگن ما حقی هم داریم !
شما فقط اشکالاتی رو گفتید که خودتون دوست داشتید ولی صحبت اونهایی که ازش راضی هستند رو در متن خبر نیاوردید و اشکالاتی رو گفتید که اصلا وجود ندارد !
اصلی بی طرفی در ارائه خبر همینه ؟
ناشناس
|
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
پاسخ ایرانسل:

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد.
تلفن مسوول مورد نظر خاموش می باشد.
لطفا مجددا شماره گیری نفرمایید.
به جاش بروید یک سیمکارت بخرید ، دو تا سیمکارت ببرید...
ناشناس
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
خیلی جالب است که یک شرکت خارجی هم به محض ورود به بازار ایران اولین چیزی را که میفهمد بی حساب وکتابی و کلاهبرداری اسان وراحت است ایا اگر این شرکت در کشور دیگری سرمایه گذاری میکرد به این سادگی به ان اجازه سو استفاده از هم میهنان خودرا می دادند
ناشناس
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
اگر ایرانسل قصد شکایت را داشته باشد استقبال کنید بهر حال این فرصت به دست خواهد امد تا عدهای مالباخته فرصت زدن حرفهای خود را پیدا کنند ضمنا سایت فردا کافی است که محل دادگاه را اعلام کند ببینید چند هزار نفر برای طرح مشکلات خود حاضر خواهند شد
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
کم کم دارد این بحث به قسمت های اخر ستون سقوط میکند شاید میخواهید انرا از سایت حذف کنید شما را به خدا قسم میدهم برای جلوگیری از تضییع حقوق صد ها هزار از هم میهنان ... این موضوع را دنبال کنید
ناشناس
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
در کشوری که عده ای یک شبه میلیاردر می شوند جرا ایران سل نشود بهر حال اگر تعدادی بدبخت شدهاند در عوض ایرلنسل پولدارشده
ناشناس
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
عجبا واقعا ايرانسل از شما ونويسنده مطلب فوق شكايت كرده است!...... لطفا محل وزمان دادگاه را بفرماييد تا هزاران هزار مشتركي كه حقوق آنها را ايرانسل ضايع كرده در دفاع از شما و نويسنده مطلب و درواقع در دفاع از حقوق خودشان حاضر شوند
ناشناس
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
من فکر میکنم این نقشه مخابرات است قصد دارد با ارایه تبلیغات دروغ وسیمکارتهای بی کیفیت ایرانسل مردم از مخابرات راضی شوند
ناشناس
|
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
بنده از ایرانسل به دلیل هزینه پایین ان راضی هستم چون نه کسی میتواند با شما تماس بگیرد نه شما با کسی
ناشناس
|
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
مقاله خوبی است خواهش می کنم مطلب فوق را در سایت طوری قرار دهید تا افرادبیشتری بتوانندبتوانند از آن به عنوان تریبونی برای رساندن صدایشان به گوشهای شنوا استفاده کنند
ناشناس
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۲
0
0
نتیجه شکایت ایرانسل از سایت فردا به کجا انجامید لطفا کمی در این مورد توضیح دهید
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۶/۰۶/۱۶
0
0
من سه ماهه ایرانسل دارم اول خوب بود ولی از وقتی که سیم کارت هدیه داده نمیشه یه اس ام اس ساده ارسال کرد چه برسه به زنگ همش میگه شبکه شلوغ است
یکی به ایرانسل بگه بجای تبلیغ برو کیفیتو بالا ببر

ولی یه طرفداری جدی از ایرانسل به خاطر طرحهای ابی و قرمز دارم اگه ادامه پیدا کند عالی است
ناشناس
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۶/۰۸/۱۰
0
0
سلام
ای کسانی که قصد خرید ایرانسل در تهران را داریئ قبل از خرید بخوانید
ایرانسل در اکثر نقاط تهران انتن دهی قوی ای دارد شما از این انتن قوی میتوانید استفاده های زیر را داشته باشید
1.از ساعت 8 صبح الی 1 شب تصمیم میگیرید یک تماس بگرید در مقابل فقط پیغام شبکه مشغول است را مشاهده میکنید باز سعی میکنید و باز هم همین چه احساسی به شما دست میدهد؟
2.از ساعت 8 صبح الی 1 شب کسی تصمیم میگیرد با شما تماس بگیرد ان شاءالله که کار ضروری نباشد چون هر بار پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نیست یا گوشی مشترک مورد نظر خاموش میباشد را میشنود .
3.از ساعت 8 صبح الی 1 شب تصمیم میگیرید یک اس ام اس که شاید چند کلمه بیش نباشد ارسال کنید با پیغام ارسال انجام نشد مواجه میشوید یاز سعی میکنید و باز همین در نهایت بعد از چندین بار اگر وقت با شما یار باشد اس ام اس ارسال میشود اما اینکه کی به دست طرف برسد خدا عالم است.
4.ایرانسل طرح 3=30 را گذاشته یعنی هر 30 دقیقه 3 دقیقه پول میدهید یکبار امتحان کنید و ببینید در ساعات ذکر شده اگر وانستید تماس برقرار کنید چند دقیقه تماس برقرار خواهد ماند . یا صدای شما نمیرود یا صدای طرف نمیاید یا صدای خود را در حین مکالمه میشنوید یا تماس ناگهانی قطع میشود.

توجه داشته باشید یکی از مزایای ایرانسل اینترنت است اینترنتی که در 24 ساعت 20 ساعت قطع بوده و در 4 ساعت باقی مانده با سرعت حلزونی ان شا ءالله سایتی باز شود اگر در این میان اینترنت قطع شده و دیدید حساب شما صفر شده است تعجب نکنید شاهکار ایرانسل است

ایرانسل شماره ارتباط مردمی 130 و 140 را دارد که 10 نفر نشسته اند پاسخگوی هزاران معترض باشند خودتان فکر کنید تازه بعد از برقراری ارتباط اگر بگویید نمیتوانم از سیم کارت ارتباط برقرار کنم میگویند سایر شبکه ها شلوغ است نه ایرانسل

اگر از آن دسته ادم هایی هستید که در 24 ساعت یک تماس ندارید یا میخواهید کسی با شما تماس نگیرد پیشنهاد من ایرانسل است

در پایان واقعا برای شرکت ام تی ان متاسفم که با همکاری با ایرانسل دیگر جایگاهی برای ما ایرانسلی ها ندارد

خدا به دادمان برسد با این مدیر عامل و بقیه مسئولین شرکت
ناشناس
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۶/۰۸/۱۰
0
0
سلام
ای کسانی که قصد خرید ایرانسل در تهران را داریئ قبل از خرید بخوانید
ایرانسل در اکثر نقاط تهران انتن دهی قوی ای دارد شما از این انتن قوی میتوانید استفاده های زیر را داشته باشید
1.از ساعت 8 صبح الی 1 شب تصمیم میگیرید یک تماس بگرید در مقابل فقط پیغام شبکه مشغول است را مشاهده میکنید باز سعی میکنید و باز هم همین چه احساسی به شما دست میدهد؟
2.از ساعت 8 صبح الی 1 شب کسی تصمیم میگیرد با شما تماس بگیرد ان شاءالله که کار ضروری نباشد چون هر بار پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نیست یا گوشی مشترک مورد نظر خاموش میباشد را میشنود .
3.از ساعت 8 صبح الی 1 شب تصمیم میگیرید یک اس ام اس که شاید چند کلمه بیش نباشد ارسال کنید با پیغام ارسال انجام نشد مواجه میشوید یاز سعی میکنید و باز همین در نهایت بعد از چندین بار اگر وقت با شما یار باشد اس ام اس ارسال میشود اما اینکه کی به دست طرف برسد خدا عالم است.
4.ایرانسل طرح 3=30 را گذاشته یعنی هر 30 دقیقه 3 دقیقه پول میدهید یکبار امتحان کنید و ببینید در ساعات ذکر شده اگر وانستید تماس برقرار کنید چند دقیقه تماس برقرار خواهد ماند . یا صدای شما نمیرود یا صدای طرف نمیاید یا صدای خود را در حین مکالمه میشنوید یا تماس ناگهانی قطع میشود.

توجه داشته باشید یکی از مزایای ایرانسل اینترنت است اینترنتی که در 24 ساعت 20 ساعت قطع بوده و در 4 ساعت باقی مانده با سرعت حلزونی ان شا ءالله سایتی باز شود اگر در این میان اینترنت قطع شده و دیدید حساب شما صفر شده است تعجب نکنید شاهکار ایرانسل است

ایرانسل شماره ارتباط مردمی 130 و 140 را دارد که 10 نفر نشسته اند پاسخگوی هزاران معترض باشند خودتان فکر کنید تازه بعد از برقراری ارتباط اگر بگویید نمیتوانم از سیم کارت ارتباط برقرار کنم میگویند سایر شبکه ها شلوغ است نه ایرانسل

اگر از آن دسته ادم هایی هستید که در 24 ساعت یک تماس ندارید یا میخواهید کسی با شما تماس نگیرد پیشنهاد من ایرانسل است

در پایان واقعا برای شرکت ام تی ان متاسفم که با همکاری با ایرانسل دیگر جایگاهی برای ما ایرانسلی ها ندارد

خدا به دادمان برسد با این مدیر عامل و بقیه مسئولین شرکت
ناشناس
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
0
0
ایرانسل تنها به فکر منافع مالی خودش هست به جای رسیدگی به مشکلات مشترکان خود
رضا
|
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
در بلاد کفر به حقوق مردم رسیدگی میشه و برای هر مجموعه ارائه دهنده خدمات سیستم های نظارتی وجود داره که مردم بتونن به اون مراجعه کنن و از حق خودشون دقاع کنن اما ...
آیا این همان حق مداری است ؟
ایرانسل هم مثل بقیه مشغول استفاده از فضای هرج و مرج و بدون نظارت هست و ...
نام:
ایمیل:
* نظر: