کد خبر: ۵۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
تعداد نظرات: ۲۷۳ نظر

علامت خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی که تصویر آن منتشر شده است نشان مشهور جنبش فمنیستی و یک زیرشاخه شاخص آن است. جنبشی که به فعالیت برای کسب حقوق برابر برای زنان در سراسر دنیا فعالیت می کند و آزادی سقط جنین یکی از گزاره های زیرشاخه مذکور به حساب می آید.


سرویس اجتماعی فردا: در میان تصاویری که از نشست خبری عوامل فیلم فروشنده با حضور اصغر فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی منتشر شد عکسی وجود دارد که در آن آستین پیراهن ترانه علیدوستی بازیگر این فیلم قدر بالاتر از معمول رفته و نقش یک تتو بر ساعد وی مشخص شده است. همین کافی بود تا این تصویر در شبکه های اجتماعی دست به دست شود اما این نشانه نا آشنا مربوط به چه چیزی است و چه معنی دارد؟

معنی خالکوبی عجیب ترانه علیدوستی چیست؟

به گزارش «فردا» هرچند استفاده از این نشانه در میان گروه های فمنیستی و طرفداران فمینیسم رواج دارد اما منحصر به تمام آنها نیست و جمعیت های خاص و کوچکتری از آنها نیز از همین نشانه استفاده می کنند. یکی از مشهور ترین آنها جنبشی به نام «جنبش پرو چویس pro choice» است که برای آزادی سقط جنین در سراسر دنیا فعالیت می کند.  کافی است عبارت feminist symbol  را در جسجتوی تصاویر گوگل وارد کنید.


معنی خالکوبی عجیب ترانه علیدوستی چیست؟
تصویر از یکی تجمعات پرو چویس/  «بدن من، حق من، انتخاب من» شعار این گروه است

این گروه بر خلاف گروه های دیگر مثل پرو لایف (pro life)، پرو فامیلی(pro family) و پرو چایلد(pro child) با گرایش های متفاوت که نشانه های مربوط به خود را دارند، از همین علامت معروف استفاده می کند که بر دستان علیدوستی دیده می شود. 

جنبش پروچویس حرکتی سیاسی-اجتماعی است که از حق انتخاب زنان برای سقط جنین زنان حمایت می کند.  این جنبش معتقد است که سقط جنین باید برای زنان آزاد و در دسترس همه آن ها باشد. جرقه این جنبش در سال 1973 و پس از آن زده شد که دادگاه عالی آمریکا در حکمی اعلام نمود که قانون اساسی آمریکا حق سقط جنین را محترم می شمارد.

معنی خالکوبی عجیب ترانه علیدوستی چیست؟
پس از انتشار عکس تتوی ترانه علیدوستی عده معتقد بودند این تصویر ساختگی است و آن را محصول بکارگیری نرم افزار فتوشاپ دانستند اما مرور عکسهای خبرگزاری ها صحت عکس را تایید کرد.
 
آنها از منظری کاملاً لیبرال به حق سقط جنین می نگرند و هیچ دلیلی برای غیراخلاقی بودن این عمل نمی بینند؛ برای مثال اگر زنی در سفری طولانی باشد و متوجه شود که باردار است و با این وضع ناگزیر باشد سفر خود را به تعویق افکند، می تواند دست به سقط جنین بزند، حتی اگر جنین او هشت ماهه باشد. لازم نیست پای جان مادر در میان باشد، تا سقط را مجاز بشماریم . بلکه کافی است که زن باردار تصمیم به این کار بگیرد.

در دوران مدرن اولین کشوری که سقط جنین را قانونی کرد شوروی در سال 1920 بود. پس از این که سقط جنین در دهه 50 در بسیاری از کشورهای غربی قانونی شد. این جنبش برخلاف بسیاری از گروه های دیگر مرکزیتی ندارد.

در کشور ایران هم طبق قوانین تطبیق شده با فقه و شرع سقط جنین محدودیت های قانونی دارد و تنها پس از طی روند تعریف شده با اجازه نهاد های صاحب صلاحیت امکان پذیر است. 

 علیدوستی مادر یک کودک خردسال به نام حنا است. درج چنین نشانه ای بر روی بدن یک بازیگر زن ایرانی که جایگاه مادری دارد سوالات و نقاط ابهام بسیاری را به وجود آورده است. سوالاتی که همه امیدوارند برای آن توضیح مناسبی وجود داشته باشد. 


انتشار یافته: ۲۷۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
109
119
بابا بی خیال
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
اصلا زنی که فمینیست نباشه عجیبه .
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
خیلی عذر میخوام .... ایشان فکر کنم مسلمونه دیگه و حتما ان شااله نماز هم میخونه . اما با این خالکوبی وضویش اشکال جدی دارد . لطفا کمی هم عاقلانه به مسایل نگاه کنیم .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
فک نکنم علیدوستی (ترانه) اهل نماز و روزه و اینا باشه و به ظاهر واز روی اجبار مسلمونه ولی کلا بازیگر خوبیه ولی بخاطر این چیز ها که عقاید ما هست وایشون به آن ها با بی توجهی توهین کردن زیاد ازش خوشم نمیاد وسعی میکنم فیلماشو نبینم ولی شهاب هالیه نمیشه ندید
آرمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
توی این پست ایناستاگرامش به وضوح از فمنیسم حمایت کرده :
https://www.instagram.com/p/3HqSI6LBuz/
غزاله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
من پرسیدم از مرجع تقلیدم هم پرسیدم ففو وضو رو باطل نمی کنه
saeidam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
یعنی واقعا برای چنین مواردی متأسفیم ، تأسف .... .
آخه آخرش کجا ، کجا چنین شتابان ....؟ کجا ....؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
162
145
عقلشو داده دست ی عده ای که میخوان از شهرت این بیچاره برای رسیدن به اهدافشون سوء استفاده کنن.دخترک نادان بازیچه شده و خودس خبر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
اتفاقا خوب خبر داره كه چه كار مهم اجتماعيي انجام ميده. اون تويي كه بدون هيچ مطالعه اي و با طرز فكر دايي جان ناپلئوني قضاوت ميكني.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
شرو ور نگو تو رو خدا
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
مگر ما باید در همه امور شخصی دیگران دخالت کنیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
آقا حمید ، این امور شخصی نیست ...
ایشون حکم نماینده ی همه ی زنان بویژه قشر زنان هنرمند کشور ، در این جشنواره رو دارند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
138
135
اين مسايل كاملا شخصيه و به كسي ربطي نداره. اين همه ورزشكاران دلاور تاتوهاي عجيب و غريب روي بدنشونه، كسي بهشون ميگه به چه معني است؟ همه مشكلات حل شده فقط مونده معني تاتوي روي دست خانم عليدوستي! وااسفا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
چرا تا به چیزی انتقاد میشه میگین همه مشکلا حل شد و مونده همین یکی؟!!!!!
با این طرز فکری که شما دارین هیچ مشکلی حل نمیشه چون باید یکی یکیشونو بذاریم کنار چون جای دیگه مشکل داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
یعنی چی آخه؟؟اینم شد مشکل؟؟به خودش مربوطه!!این موضوع شخصی تر از چیزیه که مردم بخوان بهش بگن مشکل!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
اتفاقا همه ی مشکلات از همینجا آب میخوره از همون جایی که یکی داشت کشتی رو سوراخ میکرد به بقیه میگفت به شما چه جای خودمو سوراخ می کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
يعني مشكلات از قتل و اعتياد و فقر و اختلاس و تجاوز به دختر بچه 6 ساله شروع نميشه و فقط از مسايلي اينچنيني شروع ميشود؟ جالبه. اين هم يك نكته قابل توجه بود
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
این کشتی هم شده برای یه عده ..... هر کس هم عقیده ما نباشع داره کشتی ما رو سوراخ می کنه
برادر یا خواهر گرامی اگر شما دوست داری داخل کشتی تو سایه بشینی و حال کنی یک عده هم دوست دارن بشینن توی آفتاب چون با آفتاب بیشتر حال می کنند
نام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
مشکل شخصی بودن مساله نیست هر کار میخواد بکنه اصلا کل بدنشو از این تتو ها بکنه مشکل بعضی مردم هستن که این افراد رو به عنوان الگو برای خودشون قرار میدن و کم هم نیستن. چون اکثر ما ایرانیا جو گیریم و فقط به دنبال تقلید از غرب هستیم و برامون مهم نیست این تقلید ضرر داره یا نه.
و اگر ذره ای تعصب وغیرت ملی داشتید متوجه میشدید این مساله به ضرر همه و کشور تموم میشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
برو بابا تو اعتقاد نداری همه مثل تو بدبخت بی دین که نیستن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اگه معنی خاصی نداشته باشه نه به ما مربوط نیست میتونه مریم مقدس هم روی صورتش حک کنه همه ببینن...ولی دوست من که میگی مسائل شخصیه،شخصی زمانی شخصیه که تو خونه خودت باشی نه تو جایی که به عنوان نماینده ایران هستی بعدشم این نشان رو الان توضیح دادن برای جه منظور هایی هست اگه این خانوم از نظر نداستن و فقط قشنگی طرح این تتو رو کردن هیچ اشکالی نداره با یه عذرخواهی و برطرف میشه اما نه اگه منظورشون سقط جنین باشه این مشکل داره از نظر اسلام و دین و این چیزا کاری ندارم که حرامه یا نه از نظر یک انسان و انسانیت میگم که این کار جرمه که شما سقط جنین کنی اونم به خاطر یه سری چیزهایی بی ارزش که طرف میگه خیلی برام باارزشه...اولا شما مرتکب قتل شدی که این امر به قانون برمیگرده تو یک انسان نوزاد رو کشتی با این کارت دوما از نظر انسانیت تو یه مادر بی رحم و قاتلی تو دشمن انسانیتی هیچ حیوانی هم فرزند خودشو نمیکشه...سوما چرا یه غلطی کردی که حالا مجبور شی مرتکب گناه و قتل بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
ایا خانم علیدوستی مقصره و یا توی که داری به دست نامحرم نگاه می کنی و حتما هم تو فقط نماز می خونی ؟؟؟؟؟؟؟
فکور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
علی آقا بسیار متین و جامع و منطقی بود. اما این گروه لجباز دنبال این هستند که اثبات کنند مرغ یک پا داره!!!
اینها درک درستی از کائنات و ملکوت و هستی ندارند !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
43
51
اطلاعات شما كاملا ناقص است. اولا سقط جنين فقط در دو سه ماهه اول قانوني است و معمولا در هيچ كجاي دنيا در شرايط عادي قانوني نيست مگر زماني كه جان مادر در خطر باشد.
ثانيا در بسياري از نقاط دنيا حتي بعضي از ايالات آمريكا سقط جنين حتي در زماني كه به مادر تجاوز شده و يا جان مادر در خطر است،‌غير قانوني مي باشد.
اينكه تحت هيچ شرايطي سقط جنين انجام نشود كاري دور از اخلاق است. كودكي كه مادري معتاد دارد و در صورت بدنيا آمدن مشكلات عقب افتادگي خواهد داشت،‌ و يا كودكي خارج از عقد و ازدواج بدنيا بيايد،‌همون بهتر كه سقط بشه.
من اول كه اين عكس رو ديدم تعجب كردم كه يك خانم محترم همچين تاتويي زده باشه. اما وقتي فهميدم كه اين علامت نشان چيه،‌باعث شد احترام خاصي به اين خانم بگزارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
دوست عزیز که مدعی هستی اطلاعات کاملی داری .نوشتی:
اگر دو نفر خارج از عقد هم کودکی به دنیا بیارند این درسته ؟
آیا اسلام همچین چیزی گفته ؟
به نظر شما این کودک مشروع هستش ؟
در بسیاری از موارد مثل بیماری مادر یا خود جنین سقط باید انجام بشه که الان هم داره با مجوزهای مربوطه میشه اما اگه سقط جنین آزاد بشه به نظر شما رابطه ها تبدیل به فاجعه نمیشوند؟
شما فکر کردید چون ایشون خیلی محترمه و این تتو قشنگه ما هم باید این صحبت هارو قبول کنیم ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
خيلي جالبه كه امثال اين خانم تحفه محترم تلقي شوند......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
شما مجبور نيستي اين صحبتهارو قبول كني.
شما خودت ميگي اگر خارج از عقد بچشون بدنيا بياد آيا اين كودك مشروعه؟
جواب شما رو كه من دادم. خير. با اين حال شما ترجيح ميدين يه كودك نا مشروع بدون هويت بدنيا بياد تا اينكه سقط بشه؟
اول ببين خودت چي ميگي بعد بيا كامنت بزار.
من هيچ جا نگفتم اين تتو قشنگه. حتي گفتم كه تعجب كردم كه ايشون اين تتو رو زدن تا اينكه متوجه شدم منظورشون چيه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
ناشناس اول چی میگی ؟

گفتی تحت هیچ شرایطی سقط جنين انجام نشود كاري دور از اخلاق است اما اینکه بچه مشروع نباشه اخلاقیه ؟ خیلی باحالی

بعدم وقتی قبول کردی تتوش معنی جالبی برات میده و بهش احترام میزاری یعنی از نظرت قشنگه .
من حرفم اینه وقتی تو جامعه اسلامی زندگی میکنیم نباید انقدر راحت در خصوص بچه ای که نامشروع بدنیا بیاد حرف زده بشه . نباید کسی به خودش اجازه بده راحت بره دنبال رابطه نامشروع چه برسه به فکرش برسه بخواد بچه رو سقط کنه . اونطوری خیالش بابت بچه راحته . ...کجا داریم میریم ما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
27
41
ميشه بسه
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
22
32
عه ااين چه خال كوبيه زده
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
88
70
دمش گرم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
31
85
از بالا تا پایین مملکت انگار ی آدم سالم و موفق پیدا نمیشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
79
93
بابا تعطیلش این سینما را...کسی که از گهشیفته حمایت میکنه باید طرفدار سقط جنین هم باشه ...بهم کاملا ربط دارن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
بهم ربط دارن...ولي به تو ربط نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
گهشیفته را خوب اومدی ایول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
21
15
دست آق حمید درد نکنه....
متاسفم برای فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
51
48
روسری اش دیگه گم شد تو این هیاهو. بابا توری سرشه هیچی نمیگن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
65
68
واقعا متاسفم برای افکار جاهلانه بازیگران
از قصد خواسته حتما خالکوبیش معلوم بشه
ترانه جاهل برات متاسفم
حالم رو بهم زد بخاطر طرز فکرش
این هم ادامه دهنده گلشیفته است
وقتی میگه خیلی دوست اداشتم گلشیفته رو ببینم اما متاسفانه زودتر رفته بود
خاک بر سرت
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
دوست بچگیش بوده؟ دوست بچگی میدونه چیه؟ بچه بودی هیچوقت؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
عمو جوگیر اولا دوستش نبوده و هم مدرسه ای بودن دوما اگه کسی فرضا دوستتون هم باشه الان خاین و فاسد باشه و تو هنوزباهاش دوست باشی یعنی باهاش موافقی دیگه
ناشناس0
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
اونی که باید براش متاسف بود، اونی که افکار جاهلانه داره، شما و امثال شما هستین، که متاسفانه در قرن 21 و در عصر تکنولوژی و ارتباطات زندگی میکنید، ولی هنوز تفکراتتون در 1000 سال قبل مونده. این خانم به عنوان یک انسان امروزی، مطابق با عقل و منطق بشر امروزی فکر کرده. گلشیفته هم هر کاری کرده، به عنوان یک انسان به خودش مربوطه. مشکل شماهایی هستین که فکر میکنید نه تنها کل ملت ایران، بلکه کل دنیا باید مطابق میل و استاندارهای شماها فکر کنن، حرف بزنن و زندگی کنن. متاسفم براتون که مثل بشر عصر جاهلیت، قدرت تحمل غیر خودی رو ندارین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ناشناس 0
خوشحالم که حتی 1 نفر بین این همه هست که بفهمه آدم نا امید میشه با این طرز تفکری که آدما دارن
یه ایرانی غیور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
خوبه نمردیم معنای انسانیت رو فهمیدیم این تقلیدهای کور کورانه غلط معنی اش انسانیته ولی کشتن هزاران بیگناه وسکوت مرگبار کسانی که الگوی این به ظاهر انسانها هستن اسمش چیه؟
از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
35
37
تا بوده همين بوده.هر روز به چيزي خرده مي گيريم.هر روز حيثيت يكيرو به باد فنا مي سپاريم.

هر روز يكي رو متهم مي كنيم و ......

هر روز و هر روز و هر روز هر كاري مي كنيم ولي به عواقب آن نگاهي نمي كنيم.
پاسخ ها
یه دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
چرا از این زاویه نگاه نمیکنی که امثال این خانوم هر روز به یه ترفندی بچه های این مملکت رو به بیراهه میکشونن؟؟ تا وقتی که تلاش برای گمراه کردن جوونای این مملکت انجام میشه باید مقابله با اون هم انجام بشه؟؟ تا مبارزه هست ما هستیم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
یه دانشجو: جل الخالق مگه این بیچاره چیکار کرده؟ شما حالتون خوب نیست که به این راحتی به بیراهه میرین!!!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
45
8
مردم ساده و ابله من این فوتوشاپه هر 7بری و باور نکنید
پاسخ ها
leyla
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
ابله خودتی که راه راه هم هستی !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
26
25
اینکه چهره ها تتو میکنن و معنی تتو رو میدونن یا نمیدونن به خودشون ربط داره. اما من نمیدونم چرا تا یه نفر چهره میشه و یه کاری میکنه حتی اگه غلط هم باشه همه از کارش دفاع میکنن و آب از لب و لوچشون راه میفته.
دین مبین اسلام سقط جنین رو حرام کرده و در مواردی با مجوز سقط بلامانع است. دوستانی که نمیتونن اسلام رو قبول داشته باشن و غرب زده هستند میتونن از این مملکت برن . این مملکت قانون اساسی داره متکی به احکام اسلامی هستش. اگه سقط خوبه چرا خانم علیدوستی بچه خودشون رو سقط نکردند؟ چون بچشون سالم هست و ان شاالله سلامت باشه همیشه .
سقط برای موقعی هست که جنین مریضه یا جان مادر به خطر میفته. الان که سقط آزاد نیست بیاید و ببینید تو بعضی از این مطب های دکترهای سودجو چه خبره . اگه آزاد بشه که وامصیبتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
تو چقدر بدبختي كه فكر ميكني دشمن اسلام غرب زدگيه. بگرد ريشه دشمني اسلام رو تو مملكت خودمون زياد پيدا ميكني.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
دوست گرامی مملکت مال قانون اساسی نیست ....این قانون اساسی است که مال مملکت هست و این مملکت و خاک ارثی پدری گروهی خاص نیست بلکه متعلق به تمام مردم این خاک هست قانون اساسی هم برای این مردم هست نه برعکس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
بدبخت اونیه که اینطوری با دیگران صحبت میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
ماشالا به تو که خوشبختی . من نگفتم دشمن اسلام فقط غرب زدگیه .
در ضمن اگه سقط آزاد بشه که نمیشه اینو بدونید سنگ رو سنگ بند نمیشه . الان از ترس بچه نامشروع خیلی کارا انجام نمیشه اگه آزاد بشه ببینید چه خبره. یه کمی در خصوص کشورهای دیگه و این بچه های نا مشروع مطالعه داشته باشید دوستان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
آقا مهدی وقتی تو مملکتی رفراندوم انجام شده و بالای 98 درصد گفتن آری جمهوری اسلامی پس به قانون اساسی هم آری گفتن . وقتی تو انتخاب ریاست جمهوری یا حتی انتخابات مجلس بالای 60 یا 70 درصد واجدین شرایط رای میدن یعنی آری به جمهوری اسلامی و قانونی که داره . شما اگه با قانون مشکل داری میتونی بری نماینده مجلس بشی قانون تصویب کنی یا حتی عوض کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
29
31
جاهاي ديگه نبود براي فضولي ، به حريم شخصي افراد احترام بزاريم ، مثلا مسلمون هستين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
حریم شخصی مال کسیه ک تو خونش نشسته نه کسی مثل امثال اینا که با فیلماشون ریدن تو خونواده ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
اگه حریم شخصی من و تو چه جوری داریم میبینیمش ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
جمع کنید این "حریم شخصی" رو توروخدا، یاد گرفتید هی حریم شخصی حریم شخصی میکنید. اگر تو خونشون بود میشد حریم خصوصی نه وسط نشست خبری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
حریم شخصی برای موقعی هست که ایشون تو خونشون باشه نه تو کنفرانس خبری
ناشناس0
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
در جواب اونی که گفته حریم شخصی مال کسیه که تو خونش نشسته، باید بگم متاسفانه شما اصلا معنی حریم شخصی رو نفهمیدی.
پس یعنی شما هم از در خونه اومدی بیرون، هر کسی حق داره مطابق سلایق و عقایدش در مورد شما و پوشش و زندگی شخصیتون فضولی کنه؟
معنی حریم شخصی رو هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
7
15
حق هر انساني است كه فرصت زندگي داشته باشد همانطوري كه اين فرصت به شما داده شده. البته اگر هنوز مغز و در نتيجه روحش به وجود نيامده باشد عملا قتل نيست ولي باز هم گرفتن فرصت از يك انسان خاص است كه كار قشنگي نيست و بهتر است انجام نشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
11
هه شد جریان فیلم من ترانه 15 سال دارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
9
18
اصلا توجه کردیددر کن از نظر حجاب پوشیده تر بود
جانم فدای اسلام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
18
23
کسانی که غرب و دنیای استکبارازشون حمایت میکنه معلوم چه پخی هستند اینهمه کارگردان بسیار بهتر از فرهادی تو دنیا وجود داره اما فیلمای این انتخاب میشه من که شاخ درآوردم الکی خودمونو گول نزنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
مثلا كي؟ ده نمكي؟
حمید رحیمی نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
نه مثلا بچه های آسمان مجیدی که اصلا به اسکار راهش ندادند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
قطعا شما كارهاي مجيدي رو با فرهادي مقايسه نمي كنيد كه؟!؟!؟!
مگه قراره از هر كشوري يك كانديد اسكار باشه؟ فقط كارهاي برتر دنيا انتخاب ميشه. از كارهاي اصغر فرهادي درباره الي و جدايي واقعا شاهكارهاي سينماي ايران هستن. حالا شما بياين كارگردانهاي نورچشمي رو مثال بزنيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
مثلا محمد(ص) ساخته مجیدی با بهترین فیلمبردار و موسیقی و جلوه اصلا دیده نشد چون موضوعش را نمی خواستن دیده بشه
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
من با اونی که گفته فیلم محمد رسول الله موافقم.. واقعا فیلم محمدرسول الله خیلی فیلم زیبایی بود اما خب مطمئن باشین بدلیل اینکه نمیخواستن دیده بشه انتخاب نشد.. خواهشا انقدر ظاهر بین نباشیم.. انقد با تعصب نباشیم..
با اینکه کلا از خانوم علیدوستی خوشم نمیاد اما متاسفم برای اونایی که مستقیم و غیر مستقیم به بهانه های مختلف (حجاب و..) به ایشون توهین کردن.. بی حجابی کاملا با دلایل منطقی و "عقلی" رد میشه و اگه عناد نداشته باشیم قبولشون میکنیم اما در هر حال توهین به افراد کار پسندیده و مورد قبول اسلام نیست!
shame on people
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
17
23
ما ایرانیا چیزی از عربستان کم نداریم.دقیقن عین اونا و حتی بدتریم.جاهل واقعن.واقعن این فرهنگی که بوجود اوردیم و فک میکنیم چون قبلا فرهنگ داشتیم الانم داریم!!! مردم بیکار فضول بی فرهنگ بی همه چیز شایعه پراکن و آبروریز.
مایی که میگیم داعش بده و اسلام غیرواقعیه، ولی ما از اونم بدتریم.این بنا از ریشه خرابه.
واقعن هیچ فرهنگی نمونده و نخواهد آمد دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
سلام ترانه
آنا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
9
5
ایشون تتو نکردن من یه عکس دیگه دیدم رو دستشون چیزی نبود
ثابتی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
15
15
به کسی ربط نداره ...
وارد حریم شخصی دیگران نشوید .
محسن
Canada
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
13
11
این علامت و سمبل فمینیسم(جنبش برابری حقوق زنان) . چه ربطی به سقط جنین داره؟
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
!!!!!!!!!
سقط جنین جزو عقاید این جنبش هست.. ضمن اینکه زن و مرد هرکدوم روحیات متفاوتی دارن و اینو هم خانوما قبول دارن هم اقایون... با توجه به روحیات هرجنسیت مسئولیتها و حقوق متفاوتی درنظر گرفته شده.. درواقع بین زن و مرد هرگز نباید برابری باشه.. چون مطمئنا از وظیفه اصلیشون دور میشن و اسیب میبینن.. عدالت بهترین واژست برای این موضوع! جالبه بدونید این عدالت و تساوی دو کلمه شبیه بهم با معانی کاملا متفاته.. این موضوعات همه بازی باکلماته.. چون معمولا مردم به این جزئیات توجهی ندارن اختلاف نظر بوجود میاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
7
5
والا نميدونم آدم كدوم عكس رو بايد باور كنه: اينو يا اون كه بدون تتو هست.
ولي يك چيز رو ميدونم: اگر اين عكس فتوشاپ باشه، بايد يه كمپين راه انداخت كه كلا سايت فردا تعطيل بشه.
منيعى
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
12
3
اين يك فتو شاپ مسخره بيش نيست
زهرااا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
10
11
به جای پرداختن به تتوی خانوم علیدوستی، برید دنبال حرفهای خوبی که تو این جلسه زده شد، برخورد بسیار جدی و محترمانه ی خانوم علیدوستی با نژادپرستی و عرب و فارس کردن یه عده!
پاسخ ها
هووم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
مسایل داخلی کشورهای عربی از جمله بیرون کشیدن عراق از دامان کمونیسم و جنگ سوریه و لبنان و فلسطین و یمن به ما مربوط نبود.
ghasem
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
9
10
این علامت فمنیسم هستش طرفداران حقوق زنان
فردا تو هم واقعا مثل روزنامه های زرد شدی که یک سری مطالب از تلگرام بر می داری الکی جو سازی می کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
15
9
هنرمند های جمهوری اسلامی که اینا باشن از بقیه چه انتظاریه.اینا فردا میخوان الگو بشن.نظرم در موردش عوض شد.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
11
سلام به همگی موافق و مخالف اولا دعا می کنیم که فتوشاپ باشه دوما دعا می کنیم خدا عاقبت هممونو ختم بخیر کنه واخرش دعا میکنیم به زودی زود اماممون ظهور کنه دیگه نبینیم انچه را یکی پس از دیگری میبینیم و دلمان ریش ریش می شود و نای گفتن هم ازمون گرفته شده.
پاسخ ها
leyla
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
پس زیاد حرص نخور وانرژی ات رو نگه دار واسه اون روز .!
درست گفتم؟
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
منظورت اختلاسها و زمین خواریهای چند هزار میلیارد تومانی است
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
2
12
جالب تا دیروز شهاب حسینی جایزه اش رو تقدیم امام زمان کرد بعضی مخالفین دین شروع کردن حمله کردن به ایشون و خیلی از مذهبیون هم حمایت کردند . حالا با تتوی دست خانم علیدوستی جای دو گروه تقریبا عوض شده. خوشم میاد فضولی در کار مردم داره کم کم جای شغل اصلی مردم ایران یعنی بخل و حسودی رو میگیره
پاسخ ها
اندیشمند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
آیا واقعا دادن این جایزه از سر صدق و صفا بوده یا این هم نوعی پروپاگاند برای اقایان می باشد.بزرگترین هدیه به امام زمان انست که شر امثال بابک زنجانی و امیر منصور خسروی و تجزیه طلبان اعم از پ ک ک یا گرگهای خاکستری از سر ملت شهید پرور ایران و از مملکت امام زمان کم شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
8
7
متاسفم برای ملتم و طرز فکرشان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
2
بچه ها کدوم واقعیه؟ خالکوبی بوده بقیه با فتوشاپ و اینا پاکش کردن یا خالکوبی نبوده یکی براش نقاشی کرده؟
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
5
13
من فکر میکم باید با هم مهربون تر باشیم اگه اختلاف اعتقادی ،یا هر چیز دیگه ای هست نباید به هم حمله کنیم ، خانم علیدوستی بازیگر قابلیه همین ، میتونیم در این مورد تحسینش کنیم یا نقد ،مسایل دیگه فقط بخودش ربط داره و ناظر کار و داور ما کس دیگه ایه .به هم انرژی بدیم انرژی مثبت ،حتما این انرژی بخودمون برمیگرده
صفا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
9
14
یکی از بدبختی های ما ایرانی ها همینه
دخالت در کار دیگران ، همینه که مارو از همه جا عقب انداخته
آقا چیکار دارین دخالت بی جا میکنین آخه
این امر کاملا و حقیقتا یه امر شخصی حساب میشه و به هیچکسم مربوط نمیشه
مگه باید از ملت غیور ایران از قبل اجازه بگیره بره تتو بزنه؟؟؟
یکم معقول باشید بابا ، نظر بعضی ها حال آدمو بهم میزنه ، اَه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
2
اخبار کذب
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
14
9
واقعا براش متاسفم که کورکورانه از غرب تقلید میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
10
10
به شما هیج ربطی نداره ملت چیکار کرده
فایدین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
16
بابا این علامت مال فمنیست هاس، درست. ولی هرکی فمنیسته طرفدار سقط جنین نیست که!!! کاری ندارم که سقط جنین از لحاظ اخلاقی خوب هست یا نیست چون واقعا یه مسئله ی شخصیه ولی این سمبل هیچ ربط مستقیمی به سقط نداره، فقط بیانگر حق آزادی زنان هست که واقعا تو کشور ما بهش بی توجهی میشه.
یحیی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
10
15
بازیگران و ورزشکاران از کم سوادترین اقشار جامعه هستند و به نظرم به جای بولد کردن این عزیزان و زندگی شخصیشون ، باید رویه مون عوض بشه ، همچنین معتقدم بعد از سی و خرده ای سال الان دیگه واقعا نیازداریم مسئولین روی اقتصاددانها و دانشمندان ایرانی سرمایه گذاری کنند تا کشور رو نجات بدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
10
15
دمش گرم کارش درسته
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
3
دوستان بجای پریدن به هم یه کم فکر کنید خواهشا...
فقط فکر کنید به این قضیه شاید به چیزای بهتری پی بردید!
من الان یه سوال ذهنمو مشغول کرده اونم اینکه چرا این علامت و چرا این جنبش؟؟؟
یعنی منظورم اینه که جنبشها و مسائل دیگه ای بود که خانم علیدوستی میتونست ازونا استفاده کنه!!!
چرا این جنبش؟؟؟
اخه منظورم از اینکه میگم جنبشهای مهمتری هست اینه که مگه ما روزانه چقد با این مشکل سر و کار داریم که خانمها این حق رو ندارن که بچشون رو سقط کنن؟؟؟
مواردی شاید باشه ولی خیلی کمه
ینی من به شخصه توی دور و بریام تا حالا کسی رو ندیدم بخواد بچه سقط کنه و قانون و شرع مانعش بشن!!!
خب بنابراین چرا این جنبش؟؟؟؟
ناشناس
United States
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
14
10
هيچ ادم درست و حسابي در دنيا خالكوبي نميكند حتي در امريكا همه كسانيكه خودشان به انها اشغال سفيد ميگويند خالكوبي دارند ، جاي تعجب است كه يك زن ايراني اين را نميدانسته ، كار بسيار بدي كرده ، بدبختي اين است كه پاك كردن كامل ان غير ممكن است حتي با ليز هم جاي ان باقي خواهد ماند
چرا خودش را مانند اشغال ها كرده ما كه نفهميديم ، از اين ادم بعيد بود اينكار را با خودش بكند ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
خالکوبی خیلی وقته از انحصار اوباش در اومده . از مشاهیری که خالکوبی کردند آنجلینا جولی و شان پن که اولی سفیر صلحه و دومی منتقد سیاستهای غرب .
آوا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
11
10
عجیبه، جالب نیست و بسیار جای چالش داره. اگر صحت داشته باشه اینهمه طرفداره عاشق یهو عشقشون به تنفر تبدیل میشه. الگوهای جامعه بسیار نامطلوب شدند
پاسخ ها
کاظم ششتمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
ماکه بیشترعاشقش شدیم دمش گرم ....ضمنا خطاب به اون علی که کامنت گذاشته که سعی میکنم فیلماشو نبینم میخام بگم باریک الله نبین بروتام وجریتونیگاه کن بچه جون بدوماشالله خخخ
نگار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
7
7
اا در خواست کردند که ما هک فمینیست شیم،باید ببسیار تاسف خورد که هنرمندایی که داری اکامثال ایشونن!!!چرا نباید بگیم که این خونوم برای چی همچین حرکتی کردن؟!!
اصلا مگه او ایران،متاسفانه الگویی بجز بازیگران و ورزشکاران هست؟!!!
وقتی کسی تا این اندازه به شهرت میرسه باید مراقب رفتاراش باشه،بعدشم،،،حرکت تک تک ما ها رو عقاید بسیاری اثر میذاره!!!
از نظر من هر مکتب و هر نگرشی بجز اسلام همش چرنده!!!
اگر کسی بیاد چیزیرو تبلیغ بکنه مثل ایشون که توی صفحه توییترشون نوشتن فمینیست هستند،
مارال
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
5
بازیگر دیگ چ توقعی ازش.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
3
دوستان بجای پریدن به هم یه کم فکر کنید خواهشا...
فقط فکر کنید به این قضیه شاید به چیزای بهتری پی بردید!
من الان یه سوال ذهنمو مشغول کرده اونم اینکه چرا این علامت و چرا این جنبش؟؟؟
یعنی منظورم اینه که جنبشها و مسائل دیگه ای بود که خانم علیدوستی میتونست ازونا استفاده کنه!!!
چرا این جنبش؟؟؟
اخه منظورم از اینکه میگم جنبشهای مهمتری هست اینه که مگه ما روزانه چقد با این مشکل سر و کار داریم که خانمها این حق رو ندارن که بچشون رو سقط کنن؟؟؟
مواردی شاید باشه ولی خیلی کمه
ینی من به شخصه توی دور و بریام تا حالا کسی رو ندیدم بخواد بچه سقط کنه و قانون و شرع مانعش بشن!!!
خب بنابراین چرا این جنبش؟؟؟؟
پاسخ ها
م. ک.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
تیکه سنگینی بود!
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
6
دوستان عزیز همگی میدونیم ما ایرانی ها عادات عجیبی داریم، خودمون رو گول نزنیم، وقتی یکی رفت بالا میخوایم بزور بکشیمش پایین، به هر قیمتی که شده، در نتیجه ساده ترین راه خراب کردن وجهه شخص هست، دیگه استاد شدیم تا چهار تا احمق بشینن به کل کل شما بخندند، احمق بودن آسونه کمی اندیشه کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
2
9
ايشون نماينده زنان نيست نماينده عقيده خودشه به كسي هم ربط نداره كارش
نفیسه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
2
هرکس یه نظری داره اگرشما ترانه رودپست داری حق نداری به کساییکه کارشو از لحاظ سیاسی واجتماعی وارزشی بررسی میکنن توهین کنیدماهم به اندازه شماحق داریم نسبت به عوامل رسانه عمومی بحث کنیم وتوضیح بخوایم این اسمشقضاوت نیست
تفکر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
2
5
دنبال آزادی سقط جنین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
1
یعنی کلا هر کی هر چی نوشته نشر دادین ها! یه فیلتری نظارتی چیزی. هر چی فحش و ناسزا هست به هم دادن و رفتن...
سوکتم از رضایت نیست
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
7
5
واقعا خاک توی ی سر بازیگران ایرانی که هنوزم دست چپ و راست خودشون رو نمیشناسن اینطوره خودشون رو خراب کردن و تمدن 7000 ساله ایران رو دارن این افراد بی هویت مخدوش میکنن و البته واسه مسولین بی عرضه صدا و سیما هم متاسفم ...
باران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
2
من خودم دیدم تاتو ن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
7
اصلا بازیگر دیگه کیه ادم بخواد در موردش حرف بزنه،مردم زیادی پرو کردن این قشر رو،اخه خاله بازی هم شد هنر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
8
وقتی تقوا نباشد آدمی اینچنین از بادی می لرزی و هویت اش را به حراج می گذارد.
جانم فدای اسلام راستین که برای زن و انسان چه جایگاهی رفیعی را ترسیم کرده است.
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
8
به جای جنگ و دعوا با هم برید ریشه یابی کنید ببینید چرا بازیگر به این محبوبی تو کشور اسلامی شیعه ۱۲امامی این گرایشو داره؟؟
ببینید چیکار کردیم که اینجور شده؟؟
و تمام حرف ها پشت در بسته می ماند . . .
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
6
باید بگم ب شما مربوط نیست کی چیکار میکنه.....همین ک خانواده خودمونو بتونیم درست تربیت کنیم که به زندگی شخصی دیگران سرک نکشند جامعمون بدون ناهنجاری درست میشه.....پس زندگی خانوم علیدوستی ربطی به منو شما نداره.نظرتو واسه خودت نگهدار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
8
مخاطبان را چه فرض کرده اید؟ این علامت کل جنبش فمینیسم است نه یک زیرشاخه از آن. ضمنا فمینیسم به موضوعات بسیار فراوانی میپردازد که فقط یکی ازآنها مسئله ی سقط جنین است که دراین باره هم دیدگاههای متفاوتی بین فمینیستها وجود دارد.ونمیدانم غرضتان چه بوده که درکل مقاله فقط همین یکی را مطرح کرده اید؟ مثلا درباره خشونت جنسی، حق آموزش فرصتهای برابر و دستمزد برابر چیزی نگفته اید. همه میدانیم که تفتیش عقاید پسندیده نیست ولی شما با این تحلیلهای خاله زنکی و حرف گذاشتن در دهان دیگران، به احتمال زیاد علیدوستی را مجبور میکنید که بگوید دقیقا به چه چیزی اعتقاد دارد یا ندارد. و البته ایشان در اینستاگرامش به وضوح گفته بود که فمینیست است ولی حالا مجبور است بگوید که دقیقا منظورش چیست تا مبادا زندگی و عقاید شخصی اش از دید شما پنهان بماند!
داود
Canada
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
5
6
من با عنایت که مخالف خال کوبی هستم ولی متاسفانه در کشوری مهاجرت کردم که خیلی از افراد بینش سطحی دارنند. ولی مدتهاست از ایران دور شدم یک مواقعی پلیس عکس ذورگیر ها را با خال در روزنامه های ایران چاپ میکند ولی متاسفانه این خانمها هنر پیشه زن ایرانی تقلید از هنر پیشه های فرنگی مثل آنجیل رامیکنند وجای خیلی نگران کنند دارد برای نسل دختران جوان ویک سری سود جو از این موقیعت استفاده مادی میکنند شاید من در این کشور بیگانه بعنوان مهاجر هیچ اطهار ونظری ندارم ولی در مورد هرهنگ ایرانیم تعصب دارم که چرا باید خال کوبی معیار شخصیت هنرپیشه ایرانی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
2
5
می بینم که فوتوشاپیا ضایع شدند حسابی
ایشون تایید کردن در توییترشون
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
3
بابا ب شما اخه چ ربطی داره
ب جای افتخار افرینی و تبریک حالا اینجا نماینده قشر زن شدن
وقتی جایزه برد ک گفتید نباید شرکت میکرد
دسته خودمون ک نیس جهان سومی واسه همینه بهتون میگن
منا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
7
از دوستانی که ادعای فمینیست بودن میکنن خواهش میکنم کتاب (نظام حقوق زن دراسلام)شهید مطهری رو بخونن!خواهنددید هیچ جنبشی به اندازه ی خودفمینیسم حق ما زنان روپایمال نکرده!!!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
6
5
چرا این بازیگر زن منشوری نمیشه مثل خیلی از فوتبالیستا؟؟؟؟؟
اون باید ممنوع التصویر بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
5
بابا مگه بازیگرا کی اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
3
نداشتن اندک سواد در حوزه‌های مختلف فلسفی غرب و قیاس آن با فرهنگ شرق سبب شده تا عده‌ای به تقلید روی آورند که جای بسی تاسف برای هنرمندان روشنفکر مآب است
ناشناس
United States
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
5
3
خیلی حالم خوش شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
4
واقعا حقمونه که جهان سومم بابا مگه هر فردی باید مطابق میل همه باشه تا یه ادم خوب باشهطرفدار حقوق زنان مگه بده فمنیسم مگه بده این خانم اگر فمنیسم افراطی بود که ازدواج نمیکرد بچه نمیخواست مگه کسی به شما میگه چرا کتاب هدایت میخونی چرا سهراب نمیخونی!سلیقه است به هیچ کس ربطی نداره تو بازیشو ببین خوبه یا نه همین!
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
2
این علامت نشانه فمنیست هستش که گستره وسيعی از عقاید رو درباره وضعیت زنان در جوامع و مقایسه اونا با مردان رو داره که از حقوق زنان دفاع می کنن و حتی د ربین خودشون هم راجب خیلی از مسائل اتفاق ندارن اما چیزی که هست برداشت های ناقصی از اونه که در داخل کشور ما وجود داره, حتی اگه این عکس فتوشاپ باشه نادید هنباید گرفت که خیلی از هنرمندان زن در ایران ادعای فمنیست بودن رو می کنن و این قرايت های ناقص از فمنیست ومبارزه اون با مردان حتی به بدنه اجتماع زنان در ایران نيز رخنه کرده و کام زندگی های مشترک رو تلخ کرده که شاید بشه گفت در کنار مشکلات اقتصادی یکی از علل نلهنجاریهای اجتماعی شده
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
2
جواب رو باید ب طور زنده از تلویزیون بده...ترانه خانوم...هه...
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
4
سرويس اجتماعي فردا بهتر نيست وقت و انرژي خودشون رو صرف تحقيق و پوشش مسائل اجتماعي جامعه كنند؟؟ هيچ مشكل و مسئله اي نداريم غير از خالكوبي خانم عليدوستي؟؟؟ واقعا متاسفم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
4
ببخشید وقتی معلوم شده ک فوتوشاپه برای چی همچین پستی رو از روی سایتتون برنمیدارین اینطوری میشه بازی با آبروی دیگران شما ک خودتون رو محق میدونین اصلا درست نیست این رفتار حتی اگ میخواین بازدید کننده های سایتتون زیاد بشن حداقل تکذیبشو ب جای این متن بذارین .
سازگار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
7
باز جاي شكرش باقي است يه علامت كوچك و ديدن آن اتفاقي بوده وگر نه..............

آقا .....خانم........
چه رنگي قشنگه...؟؟؟؟
من ميگم همان كه شما بگوئيد................بگذاريد هركسي هر جوري خوشه خوش باشه....
ايام به كام........
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
2
هنرمند یعنی >>>>>>>>>>>>>> من که نمی دونم شما بگید؟؟؟؟؟؟
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
0
حالا اینو میشه یه جوری ماستامالیش کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
2
باید موضوعات وممنوعیت ها کارشناسی بشه
اگر ممنوعیت برای مردم توجیه نشه فعالیتهای غیر مجاز که آثار وعواقب خطر ناکی داره گریبانگیر مادران میشود
یعنی هم بچه غیر قانونی سقط میشه وهم مادر مجبور هست به مراکز غیر مجاز مراجعه وهزار بلا بر سرش میاد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
4
چه ربطی داره به مادر بودنش؟ هیولا نیست که. مهم حق انتخاب
ندا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
3
همتون يه مشت نادان هستيد كه هنوز فرق فتوشاپ و عكس واقعي رو نميدونيد بريد سرچ كنيد
پاسخ ها
leyla
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
نادان توئی که تربیت درستی نشدی .
اگه دستم بهت میرسید گیساتو طوری بهم گره میزدم که نشه با تی زمین شو ی تشخیصت بدهند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
عزیز تو که عقل کلی برو فیلم کاملشو نگاه کن
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
5
تتوي فمينيسم يعني هميشه يادت باشه حقوقت با نصف ديگه جامعه برابره و حقوق خودت رو هيچوقت فراموش نكني.اين مسئله هم هيچ منافاتي با مادر بودن و همسر بودن نداره.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
برابری حقوق صحیح نیست.
عدالت با برابری فرق می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
3
دیگه مسئله ای مهمتر از ترانه علیدوستی که با این افتضاحش میخاد خودشو مطرح کنه، ندارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
7
حالا هی به این تحفه هم بها بدید تا اینم خودشو گم کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
6
7
افسوس برای ملتی که مدعی اسلام ناب است واین زن بی حجاب الگو شود این است نتیجه ان همه شهید واسیر وزخمی ان همه خون دل خوردن ها خدا به داد این اسلام واین ملت برسد
قضاوت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
3
براتون متاسفم.ما چظور میتونیم درباره یه انسان واقعی قضاوت کنیم.یه مادر جدای از مادر بودنش یه انسانه و حق داره درباره خودش تصمیم بگیره.براتون متاسفم که ایمانو تو حجاب میبینید در صورتی که کسی ایمان داره که قلبش پاکه خدا گفته من تو قلب شمام نمیخواد جای دوری برید.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
4
ما باید یاد بگیریم ب نظر و عقیده دیگران احترام بزاریم.همه ی ما ازادیم که هر نوع تاتویی که دوست داریم بزنیم.بدن خود شخص و صاحب اختیار.چرا سعی میکنید از کوچیکترین مورد ی سوژه جنجالی درست کنید و موضوع رو بزرگ جلوه بدید.مطمینا خانم علیدوستی با شناخت کافی اینکار و انجام دادند و نیاز ب مشورت کل افراد ایران نبوده.لطفا ب کارهای روزمره خودتان نگاه کنید و قضاوت کنید.
علی
Netherlands
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
2
همه باید حق داشته باشن اونجور که میلشونه زندگی کنن البته تا جایی ک خطری برا بقیه نداشته باشن در مورد این خانم هم به نظرم عقیه ش باید برا همه محترم باشه حتی اگه کفر باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
3
آدم چیه؟؟؟؟؟ آدمم نمیتونید باشید؟
ول کنید تین بحثارو به شما چه...زندگی ندارید شما...نه واقعا من میخوام بدونم تو زندگیتون دقیقا همه چیزتون اوکیه که میشینید اینجوری راجب همدیگه حرف میزنید...
حسین
Canada
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
4
سلام خدمت همه واقعا کار بدی بود
اینا کسانی هستند که روی همه ی جامعه تاثیر می گذارند
و کاروش اصلا شخصی و خصوصی نیست چون روی فرهنگ ما فوقدالعاده تاثیر گذاره
کسانی که توی دید همه هستند ،کار هاشون روی ذهن افراد جامعه تاثیر بخصوصی داره
در کل فرهنگ سازی رو انجام میدن همون جوری که خودشون می خوان
پس کارهایی که انجام میدن در جامعه، اصلا کار شخصی به حساب نمیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
2
تفکرات یه انسان شخصیه و بقیه وظیفه دارند به تفکرات و اعتقادات دیگران احترام بگذارند . و من هم احترام میزارم .موفق باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
0
اقا تو رو خدا ول کنین این بحث اصلا از پایه مورد داره زنا دیگه حقوقه پایمال شده ایی دارن که بخوان بگیرن الان ما اقایون باید به فکر خودمون باشیم و یه جنبشی راه بندازیم
Mahdi
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
ساختگیه، دعوی نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
خیلی جالبه که این موضوع کاملا با برنامه ریزی انجام شد
طراح زیرکی داشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
واقعا برای اطلاعات اندک و حقیرتون متاسفم اگه یه کم مطالعه داشتید یا لا اقل متن ترانه رو راجع به فمنیست خونده بودید فمنیستو تو سقط جنین خلاصه نمیکردید...خوشم میاد با این بی اطلاعیتون با اعتماد به نفس کامل قلم به دستم میشید!!!!!
راد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
3
فکر کرده با دوتا جایزه هالیوودی شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
این یک مسءله شخصی نیست که به هم بگیم به ماربطی نداره اگرشخصی بود ایشون درملاعام این نشان صهیونیستی ومخالف شرع وعقل رو به نمایش نمیگذاشت یکی مثل سیاووش خرمی تومسابقه پرچم امام حسین علیه السلام رومیبره بالا وازدشمنان فعلی خاندان پیامبر براعتشواعلام میکنه یکی هم مثل ایشون باکمال وقاحت ازتریبونی که میتونست منادی حق وحقیقت باشه درجهت تاییدصهیونیست ودشمنان قسم خورده اسلام وایران عزیزن حمایت میکنه وبایدپاسخگوی رفتار زشتش باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
2
2
با خواندن کامنتهایی که در اینستاگرام برای علیدوستی گذاشته اند، واقعا ناامید شدم و به عمق فاجعه ای که نمیخواستم باور کنم، پی بردم: ملتی که فقط لباس پوشیدنش عوض شده و عقایدش مثل پدر پدربزرگش است. ملتی که کتاب نمیخواند و ما همانی که بودیم هستیم همان بیشعورهای هوچی گری که حتی تلاشی برای آگاه شدن نمیکنند. نمیدانند فمینیسم چیست و حتی به دنبال دانستن هم نمیروند و عجیب اینکه خودشان فکرمیکنند میدانند درحالیکه یکدانه کتاب جامعه شناسی در عمرشان نخوانده اند. و کتاب به کنار. کاش یکبار بدون تعصب و به دور از احساسات و هیاهو، به حقوق بشر فکر کنند. فکرکردن خیلی خوب است به خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
1
دوستان عزیز. بیاید برای یکبار هم که شده منطقی نگاه دنیا کنیم. طرف دوست داره خالکوبی کنه، فمنیست باشه، یا هر چیز دیگه. به ما چه؟ ما خودمون خیلی درستیم؟ سریع انگ به این و اون میزنیم. که زور دستشونه که ثدستشونهبت کردن چیکاره هستن. ما هم اگه زور دستمون باشه بخدا بدتر میکنیم. دست برداریم بابا. ما از ریشه فاسد شدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
در توبه را که نبسته اند د؟؟؟! پیر میشه توبه میکند ! که نمیدونید که شعار گناهکاران همیشگی این است که : صد بار اگر توبه شکستی باز آ !!!! خوب مشخصه دیگه هرکی به رای خود !!یکی هی مال مردم میخوره و فردا توبه و فدایش دوباره مال مرد خوری !!! یارو میلیاردها مال بیت المال و صغیر و کبیر را میخوره !! مینشیته تا شبهای مخصوص بیاید و الغوث الغوث و توبه و سال دیگه دو باره روز از نو روزی از نو!!!حالا این بابا هم توبه خواهد کرد یک تاتو که بیشتر نکرده !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
متاسفم ک انقدر براتون این مسائل ارزش دنبال کردن طاره،اماسایت های مهدوی انقد خلوته،بقول استاد رائفی:بدبختا بفهنید ندارید،امام نداریــــــــــــــــــــــــــــــــــد مسلمونا،ندارید،هی برید دنبال این مسائل
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
3
1
این یه مسله شخصی حالا توی که داری اعتراض میکنی ومخالفی چرا به دست زن مردم دقیق شدی که چی رودستشه .صورتش چه جوریه .ترانه خانم خیلی زن با شخصیت وهنرمند فهیمیه
ناشناس
-
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
1
بعضی از بازیگران با بعضی از کارهایشان مملکت به گند کشیدن یعنی الگوی مردمن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
اینکه حق ی کاری رو داشته باشی فرق داره تا اینکه حتما اون کار رو انجام بدی اخه کدوم مادریه 8 ماه بچشو نگه داره بعد تصمیم بگیره بره مسافرت سقطش کنه!!!!
بحثی که کردی کاملا بی ربط و مغرضانه ست :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
2
ایشون مگه مسلمان شیعه نیستن؟این خالکوبی که وضو نداره البته اگر ایشون نماز بخونن به نظرم که جای تاسفه بازیگر به این خوبی از لحاظ اخلاقی و شرعی پیرو ائمه نباشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
5
مسئولین نظام از جمله وزارت ارشاد در برابر خون تمام شهدا در محضر خدا باید جوابگو باشند اگر جلوی این بی بندو باری این زنان بی حجاب ومروج بی غیرتی را نگیرند این ها مروج بی حجابی هستند
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
1
ااه چرا بهش تهمت زدن؟؟؟فمنیسم هیچ ربطی ب سقط جنین نداره فقط به معنای تساوی و برابری حقوق زن ومرد هستش و به معنای ازاد اندیشی هستش و به معنی کسیست که خواهان اجرای عدالت و حقوق میان زن ومرده که خیلی هم خوبه...عجب ادمایی پیدا میشن خواستن هزار جور تهمت بهش بزنن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
7
0
اصلا این علامت بمعنی سقط جنین نیسن بمعنی (ما زنان هم میتونیم) نشون میده که ما زنان از مردان کم نداریم اینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
6
1
من هم فمینیستم. حالا مشکلی دارید؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
8
من از فحش بدم میاد ولی متاسفم به کشورم که همچنین بازیگرانی رو داره.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
یه ذره به نگاه اصغر فرهادی توجه کنیدمتوجه همه چی میشید خانوم فمنیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
7
من نمیدونم این دخترای ایرونی چه لذتی میبرن از بی حجابی .این وضع لباس پوشیدن اینه .دخترای امریکا مسلمان شدن . حالا دخترای ایرانی حیا نمیکنن.نمیدونم کی به اینا نون میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
5
از اینکه کسی مثل شهاب حسینی با این گروه همراهه واقعا جای تاسف داره شهاب جان اینا کین باشون همبازی میشی بخدا؟
mahsa
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
5
2
من نمیفهمم اخه چرا ما به خودمون اجازه میدیم که تو زندگیه شخصیه دیگران خیلی راحت دخالت کنیم و سرک بکشیم !!!
درسته که ایشون بازیگر مشهوره سینمای ما هستن ولی دیگه نباید پا مون رو از حده طبیعی درازتر بذاریم عقاید و طرز فکره
هر شخصی به خودش مربوط هست انقدر سعی نکنید از دخالت های بیجا در زندگی دیگران لذت ببریم و حاشیه های متفاوتی رو گرده هم بیاریم باز هم میگم زندگی و عقاید کاملا چیزه شخصی هستش و اگر من جایه ایشون بودم به همین سادگی نمیگذشتم
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
0
ما عجب مردمانی هستیم به راحتی با دیدن کوچک ترین نشانه دنبال پرونده ساختن برای دیگران که خوشمان نمی اید هستیم چن صباحی دیگر به همین جرم راهی زندانش کنید و انقدر اذیت اش کنید تا مثل دیگران خانه وزندگی اش و وطنش را رها سازد وبه دیار غربت مهاجرت کند چرا همیشه سعی در دفع مردم قدم برمیدارید خدا همه ما را به راه راست هدایت وما را ادم کند
رستگار
United States
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
2
0
مگه چه اشکالی داره خانم ترانه علی دوستی داره از حقوق زنان دفاع میکنه
Sebastian
United States
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
0
مگه فمینیسم چیز بدیه؟ این مکتب آزادی حقوق زن و مرد رو میخواد ( نه اینکه زن بالاتر از مرد باشد)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
روزگار ثابت کرده کسی که به نظام .شهداوامام خیانت کرده خوار وذلیل شده ان شاله که ندانسته دست به این اقدام زده خداوند همه را به راه راست هدایت وتو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
3
1
آقا چیه تا یه تقی به توقی میخوره خون شهدارو وسط میکشید ؟!
شما از کجا میدونید که اون شهدا اگر که بودن به جای غیبت و صحبت درمورد تتوی ترانه علیدوستی در مورد موفقیت و افتخار آفرینیش نظر نمیدادن ؟
جمعش کنید رفقا
این زن مرامو ادبش از صدتا مردم حیدری تره
چه اتفاقی بین این ملت افتاده که به خودشون اجازه میدن که تو چیزایی که بهشون مربوط نیست دخالت کنن ؟
چی شده که تا اتفاقی میوفته سریع میگن این همه شهید دادیم که چی ؟
اگه امثال ما خانواده ها شهید دادیمو پدرامون از دست رفتن برای این خاک ، والله ما راضی نیستیم که اینجوری پای خون پدرامون بیاد وسط ، شک ندارم که اگه اوناهم بودن الان به این سه نفر افتخار میکردن
شخصا به خودم میبالم که ایرانیم وقتی این سه نفر با هنر و موفقیتشون اسم ایرانو به گوش جهان رسوندن ، آدم کیف میکنه وقتی جورج کلونی که جزو بزرگترین های سینمای جهانه از این سه نفر و سینمای ایران تعریف میکنه .
دوستان انقدر خشک فکر نباشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
2
1
چقد داعشی اینجاست
شهادت
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
2
کسایی که میگن حریم خصوصی سخت در اشتباه هستن
خانوم علیدوستی به نمایندگی از هفتادوپنج میلیون ایرانی در اون مراسم شرکت کرده و به عنوان نماینده تنها کشوری که پرچم شیعیان رو برافراشته کرده نباید علامت شیطان پرستی خالکوبی میکرد حالا چه معنایی داره به کنار!!!
کسایی هم که میگن سرک کشیدن تو زندگی دیگران درست نیست من قبول دارم ولی این کار سرک کشیدن نیست بلکه به عنوان یک ایرانی قضاوت کردن نماینده مون هست که به اون مراسم رفته مثل استیظاح رییس جمهور توسط نماینده های مجلس!!!
مثال ؛
وزیر امورخارجه کشورمون به عنوان نماینده مون بره توی سازمان ملل
بعد شروع کنه به گفتن
بسم رب الشهدا والصدیقین
و ادامه سخنرانی...
در همین حین
خدای نکرده یه خالکوبی تو‌بدنش دیده بشه اونم یک نماد شیطان پرستی !
شهدا و صدیقین کجا و نماد شیطانپرستی کجا؟؟؟
اون وقت ما نباید چیزی بگیم ؟
باید سکوت کنیم؟
باید بگیم حریم خصوصی خودشه و به ما ربط نداره؟؟

مردم ترانه علیدوستی رو به این مقام رسوندن
مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد...

الان ترانه علیدوستی به عنوان سفیر ایران تو اون جشنواره بوده و‌باید پاسخ گوی افکار عمومی باشه
چرا که با نشان دادن اون خالکوبی تبلیغات موثری برای ترویج افکار شیطانپرستی داشته که شیطان پرستا کلا دشمن خدا هستن خواه تو مذهب مسیحیت خواه اسلام!!
منصف
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
2
3
سلام به همه دوستان.یه سوال چرافقط اصغرفرهادی وفیلمهاش تو جشنواره کن تقدیر میشن؟چرا محمدرسول الله رد شد؟آخه آسیدشهاب،بازیگرنقش شهید بابایی این چه تیپی بود زنت کنار اصغرآقا عکس گرفته بود؟شهیدبابایی وزنش اینطور بودند؟ای داد....
پاسخ ها
رویا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
زن شهاب که اصلا کن نرفته بود !!!!! فک کنم شما زن فرهادی رو با زن شهاب اشتباه گرفتین چون اون اونجا بود نه زن شهاب!
کاپی
Germany
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
به اون عزیزی خندم گرف که میگف:
زنگ زدم از مرجع تقلید پرسیدم اشکالی به وضو وارد نمیکنه..
خخخ
ببین ما ملت کجای کاریم
قرن بیست و یکم..
این خبر گذاری ها هم که...
چقدر زشته که ما مثل... دروغ بگیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
1
0
هم‏جنس‏گرایی
فمینیست‏ها معتقدند که یکی از راه‏های کنترل مردان بر زنان به واسطه روابط ناهم‏جنس‏خواهی از طریق تعریف احساسات جنسی «بهنجار» زنانه است. یکی از فمینیست‏ها در مقاله‏ای با نام «سکسوالیته و تمایلات جنسی» می‏کوشد این مطلب را بیان کند که زن اصولاً از مقاربت با مرد لذت نبرده یا به اوج لذت خود نمی‏رسد. او به نوعی با بیان یافته‏های علمی از این دست، خودارضایی در زنان و هم‏جنس‏بازی را ترویج می‏کند.20 ان کوت، یکی از فمینیست‏ها می‏گوید: زنان باید احساسات جنسی خود را مجددا تعریف کنند. و آن تصوری از آمیزش جنسی را که مردان معیار دانسته‏اند کنار بگذارند و درصدد کشف راه‏های جدید لذت متقابل جنسی برآیند... . آنان، هم‏جنس‏گرایی را برای رهایی از تسلط مردان پیشنهاد می‏دهند و می‏گویند «هر زنی که با مردی بخوابد هم‏دست دشمن است» به این ترتیب «انتخاب جنس» عملی سیاسی است.21
نننننن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
منظور 4 برد استقلاله
على
Japan
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
اين بيشترين نظرات بود كه تا كنون در سايت فردا ديدم،به تمام دست اندركاران سايت فردا براي جذب اين همه مخاطب تبريك و خسته نباشيد ميگويم،از انتقادات (كه گاهى خودم نيز ميكنم) دلگير نشويد زيرا نقد و انتقاد باعث دورى از روزمره گى ورشدو شكوفائى ميشود، ابراز نظرات موافق و مخالف چنانچه با توهين و تهمت و افتراء آميخته نباشد هم نشانه آزادي بيان ميباشد و هم موجب ارتقاء سطح آگاهي جامعه، موفق باشيد.
خانوم میم
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
2
2
یعنی واقعا تف به اون مغز نداشتتون، اصل موضوع رو ول كردین چسبیدین به یه فرقه ی كوچیك و یه زیرشاخه كه خیلی از فمنیسم ها هم قبولش ندارن، خود همین اسلام هم زیرشاخه داره، سنی و شیعه كه هركدوم اون دیگه رو قبول ندارن، هر فرقه ای یك سری تندرو داره، دركش انقدر سخته؟ خوبه اسلام رو با زدن مثال داعش چهرشو زشت نشون بدن؟ دقیقا مثل این مطلب كه یك جانبه رفته قاضی ولی خواننده ها چرا باید تا این میزان نادون باشن واقعا تا حالا اینهمه آدم اینجوری یه جا ندیده بودم!! اصل موضوع فمن رو ول كردید چسبیدید به یه زیرشاخه ی چرت، اه اه حالم بهم خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
2
هنر پیشه یعنی .....
چه انتظاری دارید!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
4
من از همون اول واقعا از ترانه علیدوستی خوشم میومد و بنظرم بازیگری فاق العاده ای بودن.ولی با اتفاقاتی که این اخیر رخ داده واقعا برای خودم متاسفم که طرفدار همچین کسی بودم.اون از وضع لباس پوشیدنش در جشنواره کن که البته از نظر بعضیا مربوط به خودشه اما در حال نماینده ایران بوده.و حالا هم این عکس نشون میده که اعتقاد ایشون خیلی از فرهنگ ایران دوره...علیدوستی یه بازیگر مشهور و با بوجود اوردن این حواشی برای خودش تنها داره شخصیت خودش رو زیر سوال میبره.من موندم چرا بعضی از افراد با وجود طرز فکر پایینشون در مورد هر چیزی حتما با اظهار نظر کنن.نمونش خمین ترانه علیدوستی که مادر بودن خودشو زیر سوال برده
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
5
سلام.
کسی که لباس شهرت به تن میکند باید روی زندگی شخصی خود پا بگذارد.. یک هنرمند ابتدا برای مردم است سپس برای هنر و بعد برای خودش . یک بازیگر نمیتواند با این استدلال که زندگی شخصی خودم است و به کسی ربطی ندارد این امور را انجام دهد . چون او دیگر مال خود نیست . میلیون ها نفر از او الگو میگیرند . مثل او لباس می پوشند . مثل او رفتار میکنند . و قطعا اگر عامدانه یا غیر عمد این هنر مند وارد بازی شود میلیون ها نفر را که اکثرا نسل جوان هم هستند با خود وارد این بازی میکند.
صحبت از پژمردن یک برگ نیست
وای جنگل را بیابان میکنند
زری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
1
7
واقعا ازچشمم افتادن ..زیبایی هرزن مسلمان ب حیا و حجاب و غرورشه ...
Naser
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
امثال او بدنبال رواج فساد و فحشا هستند و سازمان یافته عمل میکنند و قوه قضاییه باید بر خورد کند.
mobina
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
این بنده خدا یه دختر کوچولوی ناز داره اون وقت طرفدار سقط جنینه؟
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
این علامت حامیان حقوق زنانه و تو رو خدا شر و ور تحویل ملت ندید...چسپیدین به سقط جنین...
این رسانه ها همیشه میخوان ملت و خراب کنن
این علامت طرفدران حقوق مساوی زن و مرده السلام
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
یکی از ویژگی های بارز ما ایرانیا اینه که فقط منتظریم یه اتفاقی بیفته شروع کنیم به اظهار فضل؛ یعنی یه نفر از اینا که شروع کردن راجع به سقط جنین و امثالهم حرف زدن ( که البته مقصر اصلی مسولین سایت هستند) حتی حاضر نشدن یه سرچ ساده تو گوگل کنن!
محض اطلاع دوستان صرفا نظر بده! این نمادی که روی دست خانم علیدوستیه یکی از معروف ترین نماد های فمنیسمه https://en.wikipedia.org/wiki/Venus_symbol
اما جنبش pro choice صرفا یک جنبش با اهداف فمینیستی (و مشخصا آزادی حقوق سقط جنین) است که اصلا نمادی به این شکل نداره و معلوم نیست مرجع این ادعا از کجاس؟ خواهشا فقط pro choice رو تو گوگل سرچ کنید همین! https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_pro-choice_movement
اونهایی که درد اسلامشون گرفته رو به آیه «وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ ۚ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولٰئِكَ كانَ عَنهُ مَسئولًا» ارجاع میدم. باشد که رستگار شیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
خبر خوب واسه طرفدارای ترانه.... تتوش کار هکرهای سعودی بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
نکنه... تتوش کار هکرهای سعودی بوده که ویروس فرستادن رو آستینش حالا شما هم افتادین به جون هم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
2
یا خدا از این همه داعشی ترسیدم به شما چه اخه خودتونو سر یه تتو به در ودیوار میکوبینو الگو الگو میکنین هر ادمه درستو حسابی خودش خودشه الگو نمیخواد اینهمه جنجال نداره خودش از وقتی که بوده طرز فکرشو داره با هیچ چیزیم نمیتونی از فکرش برگردونی میمونه یه سری بادی جوگیر که اونام تکلیفشون مشخصه این تتو نباشه یه چی دیگه رو پیدا میکنن حالا هی خودتونو خفه کنین
حالا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
اصلا چرا سایت فقط درباره ی سقط جنین گفته؟
مگه فمنیست فقط برای سقط جنینه؟
فمنیست ک با سازمان های مردم نهاد (ngo) کار میکنه تمام تلاشش برای برابر سازی حقوق زنان و مردان است
که خود فمنیست هم به شاخه های خیلی زیادی تقسیم میشه که فقط یکی درباره ی سقط جنین هست
حالا این سایت برای چی فقط درباره ی سقط جنین گفته خدا میدونه
رویا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
2
0
ایشون توی پست اینستاشون هم گفتن فمینیست هستن و توضیح دادن فمینیستی به معنای برابری فرصت های برابر برای هر دوجنس در جامعه و خانواده است. معنای فمینیسم هم دقیقا همینه برین گوگل رو سرچ کنید می بینید. علاوه بر اون الان خیلی از زنا فمینیستن. اصلا اگه نباشن جای تعجب داره. خالکوبی ایشون هم به خودش مربوطه یه مساله شخصیه الان تو همه جای دنیا خالکوبی پذیرفته شده اس و نه بیماری روانی محسوب میشه نه بی فرهنگی. در حال حاضر هم جامعه ی ما خیلی داغون تر از اینه که خالکوبی ترانه برامون مشکل محسوب بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
مقصر اصلی دولت قبلیه..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
به شماها چه فضولا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
1
نخل طلایی قیمتش چنده؟؟؟
حسین حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
1
بازیگرامون خدا خیرشون بده درخشیدنشون یه طرف. بی بند و باریشون یه طرف. گفتن سقط جنین افتادم یاده افشاگری کتایون ریاحی که گفته بود خیلی از بازیگران زنمون افتادن دنباله سقط جنین تو رابطه هاشون!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
2
ناموسا چقدر دریوری گفتید .این همه مشکلاتتو جامعه داریم اون وقت ملت لنگ چی هستن.کی به این نگاه میکنه آخه؟بد بختایی که امثال این آدما بخوان بشن الگوشون
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
با بودن این همه عزیز نکته سنج و حساس ما فاصله ای تا ارمان شهر نداریم امروز که تعطیل بود فکر کنم از فردای روز کاری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
1
واقعا که.. این خانم فکرکرده تنهایی باعث شده سریال شهرزاد انقد صدا کنه یا شایدم فکر کرده ایشون واقعا شهرزاده و همه ایرانم قباد دیوانسالارن یا شایدم فرهاد دماوندی. فکر کرده کیه که بخودش اجازه میده هرطور دلش بخواد تو جامعه بگرده و هرکاری دلش بخاد بکنه. یعنی هنرش از مریلا زارعی یا شهاب حسینی بیشتره که انقد متین و ساده و موجهن و در عین حال محبوب؟؟!!!!
شاعر چه خوب گفته که یارب مباد آنکه گدا معتبر شود. شهدای ما رفتن که زنان جامعه حیا رو کنار بذران و مردا غیرت رو؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
1
بچه مسلمونایی که برا این خبرا یقیه چاکید، شمایی که الگو دارید، شمایی که بهشت فقط مال شماست، لطفا به جهنمی ها کاری نداشته باشین.
شامحمدی
United States
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
6
این همه شهید حرم ندادیم که این خانم با این خالکوبی بیاد این جوری پز بده ... خالکوبی عمل مکروهیه تو اسلام (هیچ کدام از ائمه خالکوبی نداشتن ) به کنار .... معنی خالکوبی اش هم صهیونیستیه ... حداقل یه یازهرایی ، کلنا عباسک .. چیزی که قابل دفاع می شد نه این مزخرف صهیونیستی ...
شامحمدی
United States
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
3
اصلا این بازیگرای زن ما جنبه ندارن ...
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
1
وقتی با یک جایزه بی ارزش اجنبی ها اینقدر ذوق می کنند باید هم با این کارهایشان به مردم و ملت ایران توهین و خیانت کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
2
اونایی که میگفتین فتوشاپه آخرش خودشم تایید کرد تو اینستاگرامش
واقعا حال بهم زنن اینجور بازیگرا
شهاب حسینی چه عقایدی داره و این خانوم چه عقایدی !!!!!!!!!
درود بر شهاب حسینی
ترانه علیدوستی به ظاهر روشنفکر عاقبت خوشی در انتظارت نیست
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
2
1
اون عزیزانی که حمله میکنن به اونایی که از این کار علیدوستی انتقاد میکنن و میگن این یه چیز شخصیه ، وقتی یه هنرمند مشهور میشه و هر عمل و رفتار اون متاثر از شهرت و محبوبیتش میتونه افکار جوان زیادی رو به سمت خودش سمت و سوق بده نمیشه گفت مثلا در اینجا استفاده از علامت یه گروه با داشتن تفکرات غیرعقلانی روی دستش کاملا شخصیه و به کسی مربوط نیست . شماهایی که میگین قرن چندمه و هزار سال پیش نیست - و با این حرفتون بازم همون تنها کاری که در برابر حرفای عاقلانه یعنی تمسخر کردن ارتون برمیاد رو انجام میدین-فکر نمیکنم مردم هزار سال پیشم اینطور تک جانبه و سطحی نگرانه در مورد مسایل اطرافشون نظر بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
1
اینجور بازیگرانی که به خون شهدا اهمیتی نمی دهند و باعث بی بند و باری در جامعه می شوند
جاهلان روشنفکر غرب زده نه در این دنیا حال و روز خوبی خواهید داشت نه در آن دنیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
همه زوم کردید رو اون بیچاره ولش کنید
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
سلام
باید نظر خودش رو پرسید. ممکنه خودش تا این حد از عمق این موضوعات مطلع نبوده!
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
2
همه این کارا فقط از اصغر فرهادی برمیاد. خوب بلده یکی به نعل بزنه یکی به میخ. نشسته وسط دو نفر که یکیشون جایزه اش و تقدیم میکنه به امام زمان. اون یکی رو دستش علامت جنبشی ضد اسلامی رو تتوو میکنه که اعتقاد به سقط جنین داره. خوشم میاد ازش هم دنیا رو داره هم آخرت
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
1
همه این کارا فقط از اصغر فرهادی برمیاد. خوب بلده یکی به نعل بزنه یکی به میخ. نشسته وسط دو نفر که یکیشون جایزه اش و تقدیم میکنه به امام زمان. اون یکی رو دستش علامت جنبشی ضد اسلامی رو تتوو میکنه که اعتقاد به سقط جنین داره. خوشم میاد ازش هم دنیا رو داره هم آخرت
Sasa
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
0
حالا اینکه بازیگره و الگو درست اما وظیفه نداره که عقایدشو مطابق دلخواه شما تنظیم کنه!!!!بعدشم فمنیست مربوط به برابری حقوق زنو مرده هیچ ربطی به سقط جنین نداره!اول برین توضیحاتی که راجع به فمنیست داده رو بخونید بعد باش مخالفت کنید یا لااقل یه کم تحقیق کنید راجع بش_از سایتای غیر ایرانی البته چون ایرانیا همش سانسوره!_
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
0
من هم یک فمنیستمو
به فمنیست بودنمم افتخار میکنم
به سقط جنین هم معتقد نیستم....مثل سایر فمنیست ها
کاش اونایی که تهمتایی که به فمنیست زده میشه رو باور میکنن یه روزی فکر کردنو خودشون یاد بگیرن و انقدر عقایدی که دیگران بهشون تلقین میکننو تکرار نکنن!
محسن جدی
Netherlands
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
بازیگران ایرانی عقده ای و بی جنبه هستن.
ناشناس
United States
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
معني اش مشخص است ، اين خانم تعمدي انرا به نمايش گذاشت تا پيام خود را به كساني كه ميخواست در جهان برساند ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
چقدر زشت تبلیغ چیزی رو کنی که باعث فساد و بی بند و باری !
واقعا تاسف خوردم برای این بازیگر ! چقدر انسان حقیر و جاهلی !
بازیگران در جامعه در دید همگان هستند و خیلی ها از رفتارها و پوشش آنان الگو میگیرند و چه بد که بازیگری که بخواهد قبح شکنی کنه و جوانان را از راه به در کنه !
ترانه علیدوستی هنوز به بلوغ فکری نرسیده و نمیفهمه که چکار میکنه و چه ضربه ای داره به مردم کشورش میزنه و باعث هنجار شکنی میشه و عاقبت خوشی نداره !
تاسف برای بازیگری که خودش رو فمنیستی میخوانه و میدونه چه تفکراتی دارن این فرقه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
2
به نظر من ......آدم باید جنبه شهرت داشته باشه ...این کارا فقط آدمو باعث دردسر ساختگی میکنه......ما داریم درکنار مردم زندگی میکنیم. ......
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1
1
کثیفتر و دروغگوتر از فمنیستها ندیدم.کسایی که به هر رنگ و لباس شکلی در میان که هرچی دروغ و راست رو قاطی هم میکنند بعد به عنوان روشنفکر میشینن اراجیف میبافند و انقدر غرق تو تفکرات خودشونند و از خودشون مطمئن هستند که هر انتقادی رو اشتباه میدونند و هیچوقت هم نمیخوان حرف حق رو بشنوند ضمنن یادآوری کنم حق رو فقط یکی گفته و بقیه فقط نقل کردند...التماس تفکر.یاعلی(ع)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
غربی ها هزاران ویژگی مثبت دارن اما متاسفانه برخی ها مث این خانوم تازه به دوران رسیده فقط این یه مورد دیده هر نسخه ای که اونا برا خودشون دارن به دردما نمیخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
ملت عزیزی که فکر میکنید اینکه اگه ما بگیم چرا خالکوبیو تتو و اینا فضولی تو کار مردمه ولی آخه خانم ترانه علیدوستی یه شخص عادی نیست یه بازیگر خیلی قوی ایرانیه ، بابا ایراتیه همه جای دنیا میره هر عکسی که میگیرن ازش اما جای دنیا میره
نباید یه ذره رنگ و بوی ایرانی بودن و مسلمون بودنو داشته نباید یه ذره الگوی مردمش باشه نباید وقتی میرا خارج و اینا نشون بده شخصیت و فضای ایرانو
یعنی واقعا که با اون لباساشو و بعدشم خالکوبیو و ..........
یعنی به نظرم آبروی دین و شخصیت هر چی ایرانی بود رفت
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
1
1
الان اينجا رو ديدم
يعني يك سانت تتو روي دست يك خانم حالا هر چي اينقدر جلب توجه و بحث داره؟
خداييش ملت بي دردي هستيم
شاهرح
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
1
1
اصغر فرهادی خیلی خودشو گرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
2
1
ترانه علیدوستی امیدوارم خدا به راه راست هدایت بشی و عاقبت به شر نشی
وای برما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
1
1
یکی از بدترین کارا در اسلام قضاوت کورکورانه و بدون آگاهی در مورد افراد و تجسس در زندگی آدماست قابل توجه که ادعای دین دارند و اینکه ما باید به خانوم علیدوستی آقای فرهاد و شهاب حسینی افتخار کنیم خیلی وقت بود توی این کشوراسلامی به خودمون و ایرانی بودنمون افتخار نکرده بودیم و اجرشون باخدا
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
هر دم از اين باغ بري مي رسد تازه تر از تازه تري مي رسد

کم نديده بوديم در اين صنف اينک نيز بيشتر ميبينيم و خواهيم ديد

مدافعان اين خانم هم براين باور وتفکرند که رفتار هر کس نشان تفکر و شخصيت اوست در اين که ديگر شکي نيست
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
2
1
به شما چه خالکوبی داره یا نداره اصلا نماز می خونه یا نمی خونه
هواستون به خودتون باشه
خودتونو اصلاح کنین
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
بنده شخصاازایشان حمایت می کنم.امیدوارم بیشترازاین جسارتهاراببینیم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
عکس ها کاملا ساختگیه. برای سایتتون واقعا متاسفم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
1
اصلا بره هالیوود با افغانی ها فیلم بازی کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
فمنیست؟ عجب
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
مگه افغانستانی ها چی کم دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
امان از بی دینی امان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
اونی که باید نماز روزه رو قبول کنه خداست با خال کوبی یا بیخال کوبی
بانو
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
جنين در بدن يك زن شكل ميگيره و رشد ميكنه پس قطعا اين اختيار رو داره كه بخواد نگهش داره يا نه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
خانم ترانه علی دوستی خانم علی است که در اینستا گرامش همه مگن علکی بوه کپی کردن روش از خانم ترانه علدوستی می خواهم در اینسا تگرامش یگ ترانه علدوستی باشد چند تا مرسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
سلام درسته ک هر انسانی میتونه خودش تصمیم بگیره اما شخصیت های مشهور یه جامعه باید مطابق قوانین کشور باشن چه بسا اونا با پیروی نکردن از قانون و فرهنگ جامعه بقیه رو هم به این راه بکشونن افرادی که تحصیل کرده هستن اینو باید بهتر بدونن
ترانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
خالکوبیش خیلیم قشنگه به شما چه که تو کار مردم دخالت میکنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
وقتی انسانهای تاز به دوران می رسند نباید انتظار چنین کاری رو داشت اگر ایشان این عقاید سقط جنین میدانست که قتل عمد است این گونه اظهار نمی کرد من فکر می کنم بیشتر انسانهای پوچ گرا وهدف خاصی را درزندگی ندارد وبیشتر از این عقاید های بی اساس پیروی می کنند.شما نگاه کنیدیک انسان با فرهنگ و تحصیل کرده هیچ وقت دنبال این عقاید نمی روند همیشه افرادی که عقده درونی دارند با هر عقیده که بوجود می آید دنباله رو می شوند بدون اینکه تحقیق کنند.با تشکر
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
واقعا جالبه
ناشناس
Australia
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
شخصی؟
امام حسین و یزید هم فکر کنم کارشون شخصی بود؟ نه؟ نظرتون چیه؟ شیعه؟
خدارو شکر که امام زمان از داشتن چنین شیعه هایی بیزاره. نمیخواین دین داشته باشید نداشته باشید ولی آزاده باشید و به حقوق بشر که جنین هم بکی از اونهاست احترام بزارید
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
بنده که با فتوشاپ کار می کنم بعید می دانم که این عکس جعلی باشه ولی خانم علیدوستی هم ایولا مانند بازیگرای خارجی و مدل های خارجی تتو می کنند آن هم یک آرم جنجالی فمینیستی
فائزه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
لطفا زوری هم شده نظرمو بخونید اگه من اینجوری حرف میزنم ببخشید ولی انقدر عصبانی هستم از توهین هایی که به ایشون کردین که میتونم بگم به هیچ کس هیچ ربطی نداره که ایشون چکار میکنن .حمایت و طرفداری نمیکنم.ولی انقدر حواشی برای خانم ترانه علیدوستی درست نکنین تمنا میکنم این یعنی چی ؟واقعا این همه توهین و فحش یعنی چی؟یه ذره از روی حساب و عقل حرف بزنین خواهشا . یه ذره فکر نمیکنید ممکنه ایشون با این حواشی اذیت بشن ؟به نظرتون مرد وزن فرق میکنند ؟هردو انسان هستند. برابرند. چرا اسم زن ضعیفه است؟این واقعا درسته؟نه زن و مرد باهم برابر هستند.
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
شماها که اینقد دم از اسلام و شهید مطهری میزنین باید بدونید نسبت دادن فحش و حرف های زشت اینطوری شخصیت یک نفرو خراب کنین و یک طرفه قاضی شین اینا خودش از مهم ترین اصول اسلامه که خیلی از اونایی که همین الان کاسه داعتر از اش شدن دارن به راحتی زیر پاش میزارن!!!!
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
سلام ترانه جون من واقعا تو رو خیلی دوست دارم وایمیدوارم این نامه به دستت برسه تو به حرفای مردم کار نداشته باش من قبلا تو رو نمیشناختم اما بعد از دیدن سریال شهرزاد عاشقت شدم هی این کلاهای تو رو میزنم و میگم شهرزاد شدم امید وارم هرجا که هستی سالم و تندرس باشی خدا حافظت باشه
دنيا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
اين خبر چه راست باشه وچه دروغ به ترانه جون مربوطه نه بقيه
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
آفرین ندا چه دروغ باشه چه راست به ترانه خودش مربوطه
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
آفرین ندا چه دروغ باشه چه راست به ترانه خودش مربوطه
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
عزیز من تاتو هیچ ربطی به نماز و روزه نداره ، خداییش اول برین اون رساله ای که داره خاک میخوره را یه نگاه بندازین بعد اینجا عالم دینی بشین ، اگه کسی تاتو زده باشه هم وضو و هم غسل قبوله و هیچ مشکلی هم نداره .
مهران
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
به جرات می تونم بگم بیشتر کسایی که دارن درباره ی یه نفر انقدر راحت قضاوت می کنند و انتقاد می کنند ، سریال شهرزادو به صورت غیر قانونی دانلود کردن . بعد میان از دین برای ما میگن .
موافق ازادی عقیده
Germany
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
امیدوارم یه روزی همه ما بفهمیم تکرار میکنم بفهمیم که مسایل شخصی دیگران به ما ربطی نداره .حالا این دیگران هرکی میخواد باشه .
بعضی از این نظرات که میخونم یاد جمله معروف میافتم که میگه

با کیا شدیم 80 میلیون خخخخخخخخخخخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
بنده هم به جمع افراد بیکار خوش اومدم !!!!؟
کسی که مسائل شخصی بقیه بهش ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
0
با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی
من خودم رو در حدی نمیدونم که از ایشون و از شما ها انتقاد بکنم ولی خیلی وقته این حرف ها تو دلم مونده
عزیزان یک لحظه فکر کنید.....چرا نباید مرد و زن برابر باشند!
اونا هر دو افریده های خدا هستن پس چرا ما بینشون نابرابری میدونیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
حالا من از تو می پرسم : جرا باید در همه جیز برابر باشند؟
بله در نگاه الهی از نظر قرب و ارزش همه ی انسان ها برار اند زیرا ملاک فقط فقط تقواست، اما این نه به این معناست که در همه احکام و شرایط با هم مساوی باشند زیرا چه قبول کنید یا نکنید مرد و زن در خلقت و روحیاتشان تفاوت ها فراوانی دارند که موجب تفاوت در احکام و مقررات دینی و الهی شده است که البته این عین عدالت است زیرا برای حفظ بقا و خلقت احسن لازم بوده ، اما این تفاوت در احکام دینی دلیل بر برتری نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
درسته همه نزد خدا برابریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
1
0
ترانه دمت گرم با این تاتو مرسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
خیلی ببخشید ولی کی گفته که ایشون به عنوان نماسنده همه زنان ایرانی رفته؟بعدشم همین شماهایی که حالا چه نقد میکنید چه تحسین هستید که یه چیزی رو بزرگ جلوه میدین.اگر ما انتخابش کرده بودیم به عنوان نماینده اونوقت نیاز بود که دفاع کنیم ولی الان جای هیچ صحبتی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
واقعا که..
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
خخخخ خیلی خالکوبی با حالیه منم یکی رو ساق پام دارم
parnaz
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
بابا بیخیال یه مشت مغز متفکر دور هم جمع شدید هی در مورد زندگی شخصی دیگران نظر میدید اخه به من و شما چه که یه نفر تا تو کرده یا نکرده!
حالا طرف چون عللاقه به بازیگری داشته اومده بازی کرده دیگه همه چیش به ما مربوط میشه؟
و از همه مهم تر به هیچ کس دین و ایمون و ...... یه نفر نه به من نه به شما ها ربطی نداره .
لطفا اینقدر جم بالیوود نگا نکنید.
Mahshad
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
بابا (parnaz)راست ميگه ديگه الكي معركه راه انداختيد
دوست داشتيد يكي در مورد خودتون اينجوري بگه واقعا متاسفم با وجود يه چنين آدمايي مثل شما شديم جهان سوم وگرنه اگه جامعه رو از شما ها پاكسازي كنيم جهان سوم كه سهل بايد جهان اول ميشديم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
ببخشید دوستان ولی زندگی شخصی ایشون هیچ ربطی به ما نداره.خجالت بکشید.به شما چه ربطی داره.ما اول ایرانی هستیم.دین یه چیز کاملا شخصیه.
parnaz
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
ایول آقا (حمید) بالاخره دو نفر حرف حساب زدن
Mahshad
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
باز جاى شكر داره چند نفر فهميدن ما چى مى گيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
مزخرفات رو بذارین کنار ، به شماها چه ربطی داره طرف چه کار کرده
به زندگی خودتون برسین
فضولین هاااااااا

تریپ دین و فرهنگ و سواد هم بر ندارین خواهشا
ناشناس
Slovakia
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
از عمد دستش رو رو آورده بالا. پول می گیرن. شما خونتون رو کثیف نکنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
اگردردم یکی بودی چه بودی فقط مونده به ترانه فکرکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت