حمایت از ترامپ بعد از رسوایی وی درباره زنان

کد خبر: 576385

نخستین نظرسنجی پس از افشای اظهارات غیراخلاقی ترامپ درباره زنان، حاکی از حمایت مردم از وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از ایندیپندنت، تنها یک نفر از هر هشت جمهوری‌خواه معتقدند «دونالد ترامپ،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، باید به دلیل اظهارات غیراخلاقی‌اش علیه زنان، کمپین انتخاباتی خود را پایان دهد.
نخستین نظرسنجی پس از انتشار اظهارات غیراخلاقی ترامپ نشان می‌دهد فقط 12 درصد از جمهوری‌خواهان و 13 درصد از زنان جمهوری‌خواه بر این باورند که ترامپ باید کمپین سیاسی خود را پایان دهد.
این نظرسنجی پس از افزایش فشارها بر ترامپ برای خروج از رقابت‌ها انجام شد. پس از افشای ویدیوی مذکور، برخی از مقامات سیاسی آمریکا حمایت خود از ترامپ را سلب کردند.
براساس نظرسنجی «پلیتیکو/مُرنینگ کنسالت،» 74 درصد رأی‌دهندگان از شخصیت‌های سیاسی می‌خواهند در کنار ترامپ بمانند و تنها 13 درصد خواستار خروج وی از رقابت‌های ریاست‌جمهوری هستند.
همچنین این نظر سنجی نشان می‌دهد «هیلاری کلینتون،» رقیب ترامپ، از حزب دموکرات با 42 درصد آراء از ترامپ جلوتر است. ترامپ 38 درصد آزاء را به خود اختصاص داده است.
«جیل استاین،» نامزد حزب سبز آمریکا، 8 درصد آراء و «گری جانسن،» نامزد حزب لیبرترین، 3 درصد آراء را به خود اختصاص دادند.
این نظرسنجی شنبه و یک روز پس از افشای ویدیوی مذکور انجام شد و مردم از تمام طیف‌های سیاسی در آن شرکت کردند. در زمان انجام این نظرسنجی 47 درصد مردم از ویدیوی منتشر شده مطلع بودند و تنها 9 درصد از انتشار آن بی‌خبر بودند.
واکنش 74 درصد جمهوری‌خواهان به ویدیو «منفی» و واکنش 22 درصد از آنها «خیلی منفی» بود. 10 درصد از جمهوری‌خواهان نیز اظهار داشتند این ویدیو حس «مثبتی» به آنها داده است.
نظرسنجی «مُرنینگ‌کنسالت» شامل 1549 رأی‌دهنده ثبت‌نام شده و 1390 نفر که احتمال دارد در رأی‌گیری شرکت کنند، می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها