تامین گرمایش رستوران با گرماتاب سرامیکی

کد خبر: 1123174

تامین گرمای فضای رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، محیط‌های باز و... یک اصل مهم برای مدیران مجموعه‌ها می‌باشد که با سیستم‌های گرمایش تابشی ( سیستم گرماتاب ) می‌توان به دمای موردنظر رسید.

تامین گرمایش رستوران با گرماتاب سرامیکی

 

محتوا: با توجه به فصل سرما و کاهش دمای هوا، تامین گرمایش محیط‌های باز خصوصا رستوران‌ها و کافه‌ها مهم‌ترین دغدغه مدیران می‌باشد. سیستم‌های بسیاری در بازار موجود هستند که می‌توانند گرمایش را ایجاد کرده اما مطمئن‌ترین و کارآمدترین آن‌ها، هیتر تابشی سرامیکی می‌باشد که توسط برند گرماسان تولید و عرضه می‌شود.

این دستگاه که در بازار با عنوان «گرماتاب سرامیکی» و «گرماتاب رستورانی» نیز شناخته می‌شود، قابلیت‌های فراوانی دارد و می‌تواند هرآنچه که یک مجموعه برای گرمایش خود نیاز دارد را برآورده نماید.

هیتر سرامیکی جزء سیستم‌های گرمایش تابشی پرطرفدار در بین مدیران رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می‌باشد که توسط شرکت گرماسان با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی دنیا، توسط مهندسان ایرانی ساخته می‌شود و یکی از محصولات پرفروش این شرکت است.

گرماتاب رستورانی

هیتر تابشی سرامیکی ظاهری جذاب و زیبا دارد که مورد توجه همگان قرار گرفته است. هیتر تابشی سرامیکی دکوراتیو با طراحی و ظاهری زیبا در 4 مدل تقسیم بندی می‌شود:  GRC-COM-L/ GRC-COM-M /  GRC-LUX-L / GRC Double که هر کدام در سایزهای متفاوت و دارای تنوع طراحی رنگ و با توان متفاوت بر حسب کیلو وات، کاملا مناسب جهت گرمایش فضاهای باز و نیمه باز مانند: رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، ویلاها، تراس‌ها و... می‌باشد.

مزیت‌های هیتر تابشی سرامیکی

یکی از نکات قابل توجه در خصوص سیستم‌های گرمایش تابشی، انعطاف‌پذیری هیتر‌های سرامیکی است که آسایش بهینه را برای پرسنل و مشتریان با مصرف انرژی به‌طور قابل ‌توجهی کمتر از هر نوع گرمایش دیگری به ارمغان می‌آورد.

هیترهای تابشی سرامیکی گازی گرماتاب راهی مقرون‌ به‌صرفه و با بازدهی بالا جهت کاهش هزینه اولیه راه‌اندازی است که قابلیت نصب بر روی دیوار، آویز از سقف و همچنین نصب بر روی پایه مخصوص و امکان تنظیم زاویه را نیز دارا می‌باشد.

مزیت‌های دیگر هیتر سرامیکی که باید بدانید شامل: «کاهش مصرف برق تا حدود ۹۰ درصد»، «کاهش چشمگیر مصرف گاز تا حدود ۶۰ درصد»، «گرمایش یکنواخت و سریع محیط»، «راندمان و ایمنی بالای محصول» و «عدم اشغال فضای کاری» می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این سیستم‌ها تحت عنوان برند گرماسان 3 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش را نیز به همراه خود دارند.

2

از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر هیتر تابشی سرامیکی گرماسان می‌توان به گرمایش محیط در کمتر از ۵ دقیقه اشاره کرد که محیط موردنظر را در چند دقیقه به صورت یکنواخت گرم کرده و مدیران دیگر نگرانی بابت سرمای محیط و نارضایتی مشتریان نخواهند داشت؛ نکته مهم دیگر این نوع سیستم گرمایش تابشی این است که میزان اتلاف دما در آن‌ها نزدیک به صفر است.

بیشترین صرفه‌جویی در انرژی با راه‌حل‌های گرمایش تابشی ناشی از توانایی هیتر تابشی سرامیکی برای گرم کردن تنها قسمت کوچکی از یک فضای بزرگتر امکان گرمایش جزئی، انتخاب دما بر اساس منطقه و برنامه‌ریزی زمان‌های عملیاتی که بصورت موضعی است و مصرف بهینه انرژی را ممکن می‌سازد.

3

خرید مطمئن از شرکت گرماسان

شایان ذکر است؛ شرکت گرماسان با ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه سیستم‌های گرمایش تابشی، توانسته قابل اطمینان‌ترین سیستم‌های گرمایشی رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فضای باز و نیمه باز را برای آسایش دمایی در اکثر محیط‌های فعالیتی شما که نیاز به گرمایش یکنواخت و رضایت مشتریان و بهره‌وری هر چه بیشتر از فضای تجاری خود دارید تولید و عرضه نماید و امروزه انتخاب اول برندهای برتر باشد.

جهت خرید انواع سیستم‌های گرمایش تابشی نظیر هیتر رستورانی، گرماتاب صنعتی، هیتر تابشی لوله‌ای، هیتر گلخانه‌ای و... می‌توانید با شماره 22229176-021 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند و یا کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

منبع: www.Garmasun.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها