ارزان ترین فالوور اینستاگرام را از کجا تهیه کنیم؟

کد خبر: 1133397
ارزان ترین فالوور اینستاگرام  را از کجا تهیه کنیم؟

 

برخی مواقع ، ارزان ترین فالوور ، میتواند گرانترین ضرر را به شما بزند ! اما در اینجا وبسایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که تا قیمت 5000 تومان برای هر 1000 فالوور هزینه کنید و روشی را به شما آموزش میدهیم که هنگام خرید فالوور ارزان ، ضرری نکنید.

ارزان بودن فالوور قطعا دلیل پیشرفت نمیباشد و تاثیری روی پیشرفت شما نخواهد گذاشت به شرطی که نحوه استفاده از آن را بلد باشید!

مثلا اگر شما 1000 فالوور را به صورت طبیعی کسب کردید ، فقط 200 تا 500 فالوور خریداری کنید ، یعنی به صورتی نباشد که اگر 1000 فالوور داشتید ، 2000 تا فالوور خریداری کنید.مسئله این است که باید نرخ تعامل را حفظ کرد.

اگر نمیدانید که چطور به صورت طبیعی فالوور کسب کنید ، پیشنهاد میکنم مقاله افزایش فالوور اینستاگرام را در خبرگزاری ایمنا را مطالعه کنید و روش های بی خطر برای افزایش فالوور را کامل یاد بگیرید.

همانطور که در مقاله ایمنا به آن اشاره شده است ، بهتر است تا 50 درصد از فالوور های طبیعی خود را ، فالوور خریداری کنید. حال فرق ندارد که فالوور فیک است یا واقعی ، مهم این است که به تعداد بالاتر از تعداد فالوور طبیعی ، خریداری نکنید.

وبسایتی که این روز ها بسیار محبوب شده است ، وبسایت شیراز سوشال میباشد که با هزینه 5000 تومانی میتوانید فالوور اینستاگرام تهیه کنید.

پیشنهاد ما این است که نه هزینه آنچنانی برای خرید فالوور کنید ، و نه هزینه پایین ، متوسط قیمت فالوور را در نظر بگیرید و خریداری کنید تا نه هزینه اضافه ای کرده باشید و نه مشکلات خاصی به وجود آید.

از ارزان ترین خدمات این وبسایت ، لایک اینستاگرام میباشد که با 1290 تومان میتوانید 1000 لایک تهیه کنید.در خرید لایک اینستاگرام نیز باید مراقب بود . چرا که باید تعداد فالوور های خود را در نظر بگیرید که اگر هزار فالوور دارید ، فقط 200 تا 500 لایک تهیه کنید. لایک اینستاگرام باعث طبیعی نشان دادن فالوور ها میشود. اگر فروشنده محصولی هستید ، تعداد بالای فالوور و لایک ها ، توجه بسیاری از مشتریان را به پیج شما جلب میکند .

ایا خرید فالوور فیک ، خطر دارید؟

همانطور که در بالاتر گفتیم ، بستگی به تعداد فالووری دارد که خریداری میکنید.اگر تعداد بالایی فالوور فیک تهیه کنید ، تعداد لایک هایی که دریافت میکنید ، فیک نشان داده میشود ،حتی اگر لایک ها ، واقعی باشند. چرا که اگر دو هزار فالوور واقعی داشته باشید ، و هشت هزار فالوور فیک تهیه کنید تا آمار خود را بالاتر نشان دهید ، از ده هزار فالوور ، فقط 200 تا 500 لایک واقعی دریافت میکنید که از 10 هزار فالوور ، تعداد بسیار کمی است و ممکن است که اعتماد اینستاگرام به پیج خود را از دست بدهید.

برای فروش بیشتر محصول ، نیاز است که محصولاتتون ، در اکسپلور اینستاگرام نشان داده شود ، اما اگر نسبت به تعداد فالوور های خود ، کامنت و لایک کمی دریافت کنید ، اینستاگرام به پست شما اعتماد نمیکند و ممکن است پست شما را در اکسپلور نشان ندهد.

اکسپلور ، مکانی از امکانات اینستاگرام است که اگر وارد این بخش شوید ، مطالبی از پیج هایی را مشاهده میکنید که آن ها را فالو نکرده اید ، اما هم موضوع آن ها را قبلا یا لایک یا پیج هم موضوع را فالو کرده اید.

خدمات ارزان دیگری جدا از فالوور اینستاگرام و لایک را میتوانید با جستجو در شیراز سوشال مشاهده کنید . کامنت ، بازدید ،(بازدید استوری و ویدئو) نیز از دیگر خدمات این فروشگاه است.

از خرید فالوور نترسید ! با اصول پیش رفتن و با جذب فالوور های طبیعی که مقاله آن در ایمنا را به شما پیشنهاد کردیم ، خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

9

اگر رقبا برای پیج ما ، فالوور فیک زدند ، چه کنیم؟

با کمک ابزار هایی مانند آنفالو یاب ، لیست فالوور های فعلی را جمع آوری کنید. سپس هر بار که فالوور جذب میکنید یا خریداری میکنید ، وارد ابزار شوید و فالوور های خود را آپدیت کنید.

اگر روزی فالوور های فیک دریافت کردید که از سمت خود شما نبوده ، کافیست تا در ابزار آنفالو یاب ، گزینه فالوور های جدید را انتخاب کنید تا لیست فالوور ها جدید را مشاهده کنید. یا باید فالوور های واقعی خریداری کنید یا از روش طبیعی فالوور های طبیعی جذب کنید تا تک به تک فالوور های فیکی را که دریافت کردید را حذف کنید . که پیشنهاد میشود که فالوور طبیعی کسب کنید و دست به فالوور های فیک نزنید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها