همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شد | زمان اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1144013

به گفته حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، آنچه در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده، افزایش یاد شده مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شد | زمان اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان

 همسان سازی حقوق بازنشستگان یعنی حقوق فردی که در گروه شغلی خود، حقوق پایینی دارد به کسی که حقوق بالایی دارد، نزدیک شود. در تازه‌ترین اظهار نظر رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرده که اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با هدف ایجاد عدالت در پرداخت‌ها در برنامه هفتم توسعه محقق خواهد شد.در حالی که قرار بود همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال در حقوق‌ها درنظر گرفته شود،اما تاکنون این طرح اجرایی نشده است. سه میلیون و 600 هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند.در ادامه آخرین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان را می خوانید.

افزایش مستمری بازنشستگان با رای مثبت هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید.

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اعلام این خبر از ارسال مصوبه یادشده به هیئت دولت جهت تصویب نهایی آن خبر داد. به گفته وی، آنچه در هیات مدیره سازمان به تصویب رسیده، افزایش یاد شده مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: احکام حقوقی جدید بازنشستگان با در نظر گرفتن افزایش سالانه به اضافه‌ی متناسب‌سازی تا قبل از پایان اردیبهشت صادر شود.

 

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها