سهام عدالت خود را سریعتر بگیرید | اولویت دریافت سهام عدالت با این افراد است

کد خبر: 1153248

با توجه به اعلام تعداد جاماندگان سهام عدالت برای این افراد اولویت بندی شده است.

سهام عدالت خود را سریعتر بگیرید | اولویت دریافت سهام عدالت با این افراد است

به گزارش رستانیوز جمعیتی در حدود 49 میلیون نفر جزو جاماندگان سهام عدالت  هستند، هر چند وقت یک بار فراخوان و طرح هایی برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی مسئولان مطرح می شد؛ اخیرا تاریخ ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت در خرداد ماه تعیین شده است. سوالی که مطرح می شود، این است که آیا منابعی برای تخصیص به جاماندگان سهام عدالت در نظر گرفته شده است یا خیر؟ در ادامه خبر های تازه ای درباره جاماندگان سهام عدالت اطلاع رسانی می شود.

رییس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام تعداد مشمولان جامانده از دریافت سهام عدالت گفت: این افراد در مجموع حدود سه میلیون و ۳۳۷هزار و ۷۰۰ نفر هستند که حدود دو میلیون و ۲۵هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ۱۱ خردادماه سال جاری بود که حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که در تعامل سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اشخاصی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند، شناسایی می‌شوند. برای این منظور، سهام دولت در شرکت‌های مختلف و نوع و کیفیت پرتفوی سهام شناسایی می‌شود از منابع دولت به جاماندگان اختصاص می‌یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها