آموزش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

کد خبر: 1173741
آموزش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

اگر جهان امروز را جهان ارتباطات نام‌گذاری کنیم چندان اغراق نکرده‌ایم! در عصر حاضر ارتباطات سریع دارای اهمیت بسیار بالایی است و به همین دلیل دولت‌ها به دنبال ارائه نسل جدید اینترنت یا استفاده از راهکارهایی برای گسترش ارتباطات در سرتاسر جهان هستند.

شماره‌های مجازی با همین هدف اختراع شده‌اند و امروزه تمامی کاربران اینترنت در سرتاسر جهان می‌توانند از این‌نوع شماره‌ها برای وریفای سرویس‌های مختلف یا تماس با دیگران استفاده کنند. با توجه به اینکه شماره مجازی اختراعی نسبتاً جدید است و بسیاری از کاربران با آن آشنایی ندارند، در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با ساخت تلگرام با شماره مجازی و مزایای استفاده از این‌نوع شماره اطلاعات کاملی در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

 

منظور از ساخت تلگرام با شماره مجازی چیست؟

امکان ساخت تلگرام با شماره مجازی وجود دارد بنابراین می‌توانید به جای شماره واقعی خود از شماره مجازی استفاده کرده و اکانت‌های متعددی را در تلگرام یا دیگر سرویس‌های مورد نظرتان ایجاد کنید. اما بهتر است پیش از توضیح در رابطه با نحوه ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی یا مزایای این‌کار، به پرتکرارترین سوال شما عزیزان پاسخ دهیم.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی، شماره‌ای است که برای استفاده از آن نیازی به سیم‌کارت فیزیکی وجود ندارد اما امکاناتی مشابه سیم‌کارت‌های معمولی ارائه می‌دهد؛ در واقع از این شماره می‌توانید برای تماس، ارسال پیام و وریفای در سرویس‌های مختلف استفاده کنید.

برخلاف سیم‌کارت‌های معمولی در استفاده از شماره مجازی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد بنابراین شما می‌توانید در یک گوشی موبایل از چند شماره مجازی بهره‌مند شده و برای اهداف تجاری یا شخصی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با استفاده از شماره مجازی می‌توان در برخی از سرویس‌هایی که به دلیل تحریم‌ها برای مردم ایران قابل استفاده نیستند وریفای کرده و از خدمات و امکانات آنها بهره‌مند شد. برای مثال امروزه امکان وریفای کاربران ایرانی در برخی از بازی‌های جدید یا صرافی‌های ارز دیجیتال وجود ندارد؛ در این شرایط تنها راهکاری که می‌توان با استفاده از آن تحریم‌های مجازی اعمال شده را دور زد، استفاده از شماره مجازی کشور آمریکا می‌باشد.

شماره مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به امکانات مورد نظر خود، یکی از کشورهای ارائه‌دهنده شماره مجازی را انتخاب کنید.

مزایای ساخت تلگرام با شماره مجازی

ساخت تلگرام با شماره مجازی

 

ساخت تلگرام با شماره مجازی مزایای بسیاری برای شما دارد که یکی از آن‌ها عدم استفاده از شماره شخصی‌تان می‌باشد. مطمئناً شما نیز چیزهایی در رابطه با سوءاستفاده از شماره و اطلاعات کاربران شبکه‌های اجتماعی توسط موسسات، سازمان‌ها یا حتی دولت‌ها چیزهایی شنیده‌اید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر در رابطه با تئوری‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود از جمله ارسال شماره کاربران شبکه‌های اجتماعی به هرزنامه‌ها، می‌توانید سریال Black Mirror را مشاهده کنید. البته هیچکدام از این حدسیات تایید نشده‌اند اما ممکن است برخی از کاربران با شنیدن آن‌ها، علاقه‌ای به استفاده از شماره شخصی خود برای ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند. در این شرایط می‌توانید از شماره مجازی استفاده کرده و به این‌صورت اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید.

علاوه بر آن ممکن است برخی از مدیران قصد بازاریابی و تبلیغات محصولاتشان را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. در این موارد اگر از شماره مجازی استفاده شود می‌توان اکانت‌های متعددی را در تلگرام ایجاد کرده و سپس تبلیغات گسترده‌ای در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی انجام داد.

نحوه ساخت تلگرام با شماره مجازی

برای ساخت تلگرام با شماره مجازی در اینجا کلیک کرده و اطلاعات کامل‌تر را در وب‌سایت نامبرلند مطالعه کنید. اما در ادامه قصد داریم تا به صورت مختصر توضیحاتی را در این رابطه خدمت شما ارائه دهیم:

 

  1. برای ساخت تلگرام با شماره مجازی ابتدا لازم است نسخه رسمی تلگرام یا تلگرام ایکس را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. همچنین نیاز به یک VPN معتبر و باکیفیت دارید که می‌توانید از جدیدترین نسخه Windscribe استفاده کنید.
  2. حال باید برای تهیه شماره مجازی اقدام کنید که برای این‌کار می‌توانید وارد پنل نامبرلند شده و در میان سه نوع شماره مجازی عادی، اجاره‌ای و دائمی یکی را انتخاب نمایید. اگر انتخاب شما شماره عادی یا شماره اجاره‌ای نامبرلند است ابتدا در میان سرویس‌های موجود تلگرام را انتخاب کرده و سپس کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. پس از تهیه شماره مجازی ‌VPN  موبایلتان را روشن کرده و IP آن‌را روی کشوری که شماره مجازی را از آن خریداری کرده‌اید، تنظیم کنید؛ برای مثال اگر شماره مجازی از کشور آلمان خریداری شده آی.پی VPN باید روی کشور آلمان تنظیم شود. ذکر این نکته ضروری است که برای جلوگیری از اختلال در ثبت نام، نباید از پروکسی‌های موجود در تلگرام استفاده کنید و همچنین حتماً لوکیشن گوشی موبایلتان را خاموش نمایید.
  4. شماره مجازی تهیه شده را در تلگرام وارد کنید و سپس منتظر دریافت کد بمانید. در این هنگام اگر چندین‌بار روی دکمه درخواست کد ورود بزنید احتمال ایجاد اختلال و عدم ارسال کد وجود دارد؛ بنابراین فقط یک‌بار روی دکمه ارسال کد تپ کنید و در صورتی که تا ۲ الی ۳ دقیقه هیچ‌گونه کدی دریافت نکردید یک شماره مجازی جدید را امتحان کنید.
  5. پس از دریافت کد ورود با وارد کردن آن در کادر مورد نظر ثبت نام شما تکمیل می‌شود و می‌توانید از امکانات موجود در تلگرام بهره‌مند شوید.

بهترین روش ساخت تلگرام با شماره مجازی

ساخت تلگرام با شماره مجازی

 

در ساخت تلگرام با شماره مجازی بهتر است حتماً به ویژگی‌های شماره مجازی انتخابی و کشور مربوطه توجه داشته باشید، چراکه ممکن است سرورهای تلگرام شماره مجازی را تشخیص داده و اکانت شما را مسدود کنند.

با توجه به این مسئله بهترین شماره مجازی برای ساخت اکانت تلگرام، شماره دائمی نامبرلند است چراکه این شماره ویژگی‌هایی شبیه به شماره‌های معمولی دارد و به همین دلیل در اکثر سرویس‌ها به‌عنوان شماره مجازی، شناسایی و مسدود نمی‌شود. از مهم‌ترین امکانات شماره دائمی نامبرلند می‌توان به امنیت بسیار بالا، عدم مسدودی شماره، تماس و پیام رایگان به کشور آمریکا و کانادا، ورودی نامحدود پیام و تماس و... اشاره کرد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید شماره مجازی دائمی، اجاره‌ای یا عادی وارد وب‌سایت نامبرلند شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شماره مجازی مورد نظرتان را تهیه کنید. این پنل حرفه‌ای دارای نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی و گواهی پرداخت امن و آنلاین می‌باشد بنابراین می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی و با اطمینان کامل شماره‌های مجازی مورد نظر را سفارش داده و در صورت بروز هرگونه مشکل از پشتیبانی آنلاین نامبرلند کمک بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها