10 مدل کفش مردانه مناسب پاییز

کد خبر: 1174380
10 مدل کفش مردانه مناسب پاییز

با شروع فصل پاییز، خرید کفش مردانه مناسب با این فصل شروع می‌شود؛ اما کفش مناسب آقایان، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ همان‌طور که در جریان هستید پاییز فصلی است که در آن آب هوا متغیر است که امکان دارد بعضی روزها سرد و بعضی روزها گرم باشد و هوا یا بارانی و یا بدون بارنگی باشد. پس بهتر است کفشی انتخاب شود که علاوه بر گرمادهی، ضد آب هم باشد تا از نفوذ باران به داخل کفش جلوگیری کند. در ادامه چند مدل کفش مردانه مناسب برای فصل پاییز را به شما معرفی می‌کنیم:

 

1-پوتین نوک برگشته یا چوکا، متنوع و کاربردی

مدل‌های متنوعی از این نوع کفش چوکا یا نوک برگشته وجود دارد که تفاوت آن‌ها در جنس و رنگ آن‌ها استان مدل کفش از چرم واقعی و چرم مصنوعی در شکل‌های اسپورت و رسمی، طراحی و دوخته می‌شود. این بوت‌های شیک را می‌توان با هر استایلی هماهنگ کرد کافی است کفش چوکایی که انتخاب کرده‌اید به رنگ قهوه‌ای و چرم باشد، می‌بینید که با هر استایل و لباسی هماهنگ و شیک می‌شود.

2-بوت کلارک، وفادار و همیشه مد

برایتان جالب است که بدانید که این مدل بوت‌ها در زمان جنگ جهانی دوم، توسط سربازان انگلیسی برای جنگ در بیابان‌های آفریقا پوشیده می‌شد؛ بنابراین این کفش دارای مقاومت و دوام بالایی است. اگر می‌خواهید یک خرید اقتصادی داشته باشید و می‌خواهید بوتی را انتخاب کنید که سال‌ها از آن استفاده کنید، انتخاب کفش کلارک بهترین گزینه است. این مدل کفش مردانه مناسب پاییز حالت غیررسمی دارد و هیچ موقع از دنیای مد و فشن کنار نمی‌رود. با این کفش می‌توانید شلوار جین، کاپشن، کت اسپورت، هودی یا هر چیز دیگری را می‌توانید ست کنید. این کفش به واسطه، کشی که در قسمت جلو آن طراحی شده به راحتی پوشیده می‌شود.

3-بوت اسکات، هم جنتلمن، هم اسپورت

اسکات‌ها چیزی بین بوت‌ها و کلارک‌ها هستند، یعنی جزو کفش‌های نیمه‌رسمی به حساب می‌آیند. اگر زمانی بخواهید در جلسات و یا دورهمی‌های دوستانه شرکت کنید که نیازی به پوشیدن کت و شلوار نیست، می‌توانید این مدل کفش مردانه مناسب پاییز را انتخاب کنید. با پوشیدن شلوار کتان و کت اسپورت با بوت اسکات استایل شیک و جنتلمنی خواهید داشت.

بوت مردانه

4-بوت کاپیتانی، هم راحت و هم با دوام

بوت کاپیتانی هم نوع دیگری از مدل کفش مردانه مناسب پاییز به حساب می‌آید. این کفش‌ها راحت‌اند و برای سرکار و پیاده‌روی مناسب هستند. این بوت‌ها کیفیت بالایی دارند. از بوت‌های کاپیتانی در موقعیت‌های رسمی استفاده نکنید؛ زیرا هر چه قدر هم قسمت‌های دیگر استایلتان قوی و خوب باشد، ممکن است پوشیدن این نوع کفش باعث خراب شدن استایلتان شود.

5-کفش موکازین، نرم و راحت

قدمت کفش موکازین به سال‌های 1600 میلادی می‌رسد. امروزه، این کفش‌ها در شکل‌های مختلف و متنوع در بازار زیاد دیده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته در مورد کفش موکازین این است که برای تیپ‌هایی که غیررسمی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل کفش مردانه مناسب پاییز، دارای لبه بلندی است و شما می‌توانید آن را با جوراب بپوشید. جنس آن‌ها باید طوری باشد که در برابر باد و باران پاییزی مقاوم باشد.

6-بوت چلسی، شیک و کمی گران

بوت‌های چلسی هم از زیباترین و شیک‌ترین مدل کفش مردانه مناسب پاییز هستند. این کفش را با انواع مختلف شلوار می‌توان ست کرد و در استایل‌های مختلف به کار برد. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید استایلی رسمی و یا غیررسمی، داشته باشید. در هر صورت، این نوع کفش‌ها شیک و در عین حال کمی گران‌تر هستند. اگر می‌خواهید بوت چلسی با کیفیت و با دوام داشته باشید باید پول بیشتری هزینه کنید.

7-کفش بلوکر، هم این جا بپوش، هم آن جا بپوش

فقط حرف از ترندهای یاییزی کفش مردانه 2020 نیست، کفش‌های بلوکر هیچ زمان از مد و فشن بودن کنار نمی‌روند. داشتن یک جفت مدل کفش مردانه مناسب پاییز برای همه افراد ضروری است. شما می‌توانید در همه فصول سال از این نوع کفش استفاده کنید.

پس اگر یک جفت کفش بلوکر خوش‌رنگ و خوش‌جنس هنگام خرید انتخاب کنید در تمام فصول سال می‌توانید آن‌ها را داشته باشید. در پوشیدن کفش بلوکرها به جورابی خوش‌رنگ و هماهنگ با کفش نیاز است. به طور کلی، پوشیدن جوراب از جنس مناسب و رنگ مطلوب می‌تواند استایل شما را چند برابر شیک و زیبا جلوه دهد.

8-بوت مجلسی، جنتلمنی در پاییز

بوت‌های مجلسی، ساق بلندی دارند و برای مجالس و موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. با وجود این که دارای ساق بلندی هستند، انتظار نداشته باشید که با آن‌ها به کوه بروید و کفشتان خراب نشود. شما به عنوان یک شخص جنتلمن باید بدانید که در هر موقعیتی چه کفشی را پایتان کنید، حتماً در هنگام خرید یک بوت مجلسی را انتخاب کنید. از این بوت‌های مجلسی نباید زیاد استفاده کنید اگر از آن‌ها در زمان‌های ضروری استفاده کنید و همیشه در دسترستان نباشند، به دو نتیجه مثبت می‌رسید، هم استایلتان را شیک و مناسب طراحی خواهید کرد (در موقع نیاز به سراغ آن‌ها خواهید رفت) و هم عمر بوتتان بیشتر خواهد شد.

9-کتانی مینی مال، اسپورت و مجلسی

کتانی مینی مال هم یکی دیگر از مدل کفش مردانه مناسب پاییز است. همان‌گونه که پوشیدن کتان سفید و روشن در فصل تابستان می‌تواند شناخت شما را نسبت به دنیای مد به همه معرفی کند، در پاییز هم انتخاب رنگ قهوه‌ای می‌تواند معرف استایل شما به دیگران باشد. کفش‌های مینی مال در انواع جنس‌های متنوع مانند چرم طبیعی یا مصنوعی در دسترس همه قرار دارند و افراد می‌توانند برای داشتن تیپ و استایلی اسپورت یا نیمه‌رسمی، این مدل کفش را انتخاب کنند.

10-کفش ورزشی رنگی، راحت و به روز

 

کفش اسپرت مردانه

کفش‌های ورزشی یکی از مناسب‌ترین انتخاب برای افرادی است که به راحتی و سلامت پاهایشان اهمیت می‌دهند. این کفش‌ها را با انواع مختلف شلوارهای اسپورت و جین می‌توان هماهنگ کرد که در فصل پاییز به استایل شما جذابیت و زیبایی خاصی می‌بخشد. امسال هم در بین مدل‌های پاییزی، مدل کفش مردانه مناسب پاییز، شاهد حضور کفش‌های کتانی هستیم. برای این که جلوه کفشتان و جورابی که با آن ست کرده‌اید بیشتر به چشم بیاید، می‌توانید لبه شلوار را یک لایه تا بزنید. انتخاب مدل کفش مردانه مناسب پاییز به سلیقه خودتان بستگی دارد.

کلام آخر

چند مدل کفش مردانه مناسب پاییز را برایتان معرفی کردیم. با توجه به این مدل‌ها می‌توانید استایل و تیپتان را تشکیل داده و طراحی کنید. یکی از مهم‌ترین موردی که در شیک‌پوشی باید به آن دقت و توجه داشته باشید انتخاب و خرید کفش‌هایی است که دارای جنس خوب و عالی باشند. هرچند برای خرید جنس خوب باید هزینه بیشتری بکنید. ولی این را در نظر داشته باشید که اگر یک بار، جنس خوب بخرید تا مدت زیادی می‌توانید آن را نگه داشته و تا سال‌ها در تیپ و استایل‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. فروشگاه مستر چرم با توجه به سلیقه، استایل و تیپ شما انواع این کفش‌های پاییزی مردانه را که دارای دوام و کیفیت بالای هستند، به مشتریان خود عرضه می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها