بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

کد خبر: 1178783
بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

 

امروزه شیائومی با ارائه محصولات متنوع خود با مشخصات فنی فوق العاده توانسته به رقیبی قدرتمند برای برندهایی مانند سامسونگ و اپل تبدیل شود. قیمت گوشی شیائونی از مهم ترین ویژگی های این برند است که باعث شد طرفداران زیادی به دست آورد. البته گوشی های پرچم دار آن قیمت بالایی دارند؛ اما تعداد گوشی های اقتصادی این کمپانی بیشتر است. تنها مشکلی که در مورد محصولات شیائومی وجود دارد، تنوع بالا و مدل های مختلف آن هاست که باعث گیج شدن مشتریان می شود. برای همین ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی آشنا کنیم.

گوشی شیائومی مدل 11T Pro

این گوشی با هزینه مناسبی که دارد، قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.شیائومی11T  پرو جزء قاتلین پرچم دار شیائومی برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه کمی به یک گوشی هوشمند با قابلیت های پرچم دار دست پیدا کنند. این گوشی یک نمایشگر SUPER AMOLED با اندازه 6.67 اینچ دارد که تصاویری با بهترین کیفیت و دقت رنگ بالا را نمایش می دهد. نرخ تازه سازی 120 هرتزی این پنل باعث می شود تا شما شاهد سریع و روان بودن اجرای برنامه ها باشید.

مغز متفکر این محصول شیائومی، تراشه اسنپدراگون 888 است که از پس اجرای برنامه های سنگین بر می آید و به شما اجازه انجام بازی های مختلف را می دهد. دوربین اصلی 108 مگا پیکسلی گوشی که در کنار لنزهای فوق عریض 8 مگا پیکسلی و تله فوتو 5 مگا پیکسلی قرار گرفته است، ثبت عکس هایی با جزئیات دقیق و طبیعی را برای شما ممکن می سازند. شیائومی این محصول خود را در دو نسخه 8/128 و 12/256 گیگابایت روانه بازار کرده است. نکته هیجان انگیز این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی، صفر تا صد گوشی را تنها در 17 دقیقه شارژ می کند. قیمت گوشی شیائومی 11T Pro بسیار مناسب است و در میان گوشی های اقتصادی شیائومی، گزینه بسیار خوبی برای افراد علاقه مند به بازی است.

گوشی شیائومی مدل 11T

یکی از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی که با هزینه زیر ده میلیون تومان می توانید آن را تهیه کنید، شیائومی 11T است. نمایشگر گوشی یک پنل AMOLED با اندازه 6.67 اینچ است که طیف رنگی وسیعی دارد و تصاویری با وضوح بسیار خوبی را نمایش می دهد. از طرفی نرخ تازه سازی 120 هرتزی این پنل باعث روان بودن اجراها می شود.

تفاوت این نسخه با مدل پرو خود در نوع تراشه به کاررفته در بدنه آن است. یک تراشه Dimensity 1200، پردازش داده های این گوشی را به عهده دارد. این تراشه ساخته مدیاتک عملکرد بسیار خوبی دارد؛ اما برای اجرای بازی ها و یا برنامه های گرافیکی سنگین مناسب نیست. مجموعه دوربین های این گوشی شبیه به نسخه پرو است که در کل عملکرد خوبی دارند و عکس هایی با وضوح بالا و رنگ های زنده را ثبت می کنند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی 11T بهترین مشخصه آن است که با یک شارژر سریع 67 واتی، تنها در مدت 40 دقیقه شارژ دهی کامل را تجربه می کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی شیائومی مدل Redmi note 10 Pro

قیمت مناسب گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در کنار قابلیت های خوب آن باعث شده تا به یکی از بهترین های اقتصادی شیائومی تبدیل شود. این گوشی یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED دارد که تصاویر را با نرخ 120 هرتز تازه سازی می کند. تصاویر این پنل از کنتراست و دقت بالایی برخوردار هستند.

در بخش سخت افزاری گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 732G استفاده شده که برای یک گوشی میان رده گزینه مناسبی است و قدرت کافی را در پردازش های معمولی و نیمه سنگین دارد. دوربین های گوشی یک مجموعه چهارگانه از لنزهای 108 مگا پیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگا پیکسلی، ماکرو 5 مگا پیکسلی و عمق سنجی 2 مگا پیکسلی است. شما می توانید تصاویر سلفی را با یک لنز 16 مگا پیکسلی بگیرید که شاید چندان جالب نباشد. باتری 5020 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 10 پرو یکی از قابلیت های هیجان انگیز آن است که از شارژر سریع 33 واتی نیرو می گیرد.

گوشی شیائومی Redmi 10 Prime

اگر به دنبال پرداخت هزینه کم تری هستید، قیمت مناسب گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم می تواند دلیلی برای این انتخاب شما باشد. این گوشی یک نمایشگر LCD با اندازه 6.5 اینچ دارد که تازه سازی تصاویر را با نرخ 90 هرتز انجام می دهد. تراشه هلیو G88 به عنوان قلب تپنده این گوشی فعالیت می کند که از پس بازی های سبک و پردازش های معمولی به خوبی بر می آید.

قاب پشتی گوشی میزبان لنزهای سه گانه است که لنز اصلی، وضوحی 50 مگا پیکسلی دارد. دوربین های ماکرو و عمق سنجی از وضوح 2 مگا پیکسلی برخوردار هستند. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی بهترین قابلیت آن است که می تواند بیشتر از یک روز نیز گوشی را روشن نگه دارد.

شیائومی Redmi note 11

گوشی شیائومی Redmi note 11

این گوشی میان رده شیائومی، طراحی بسیار زیبا و شیک دارد که با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. نمایشگر AMOLED گوشی یک پنل 6.53 اینچی است که تصاویری بسیار باکیفیت را نمایش می دهد و آن ها را با نرخ 90 هرتز تازه سازی می کند. در بخش سخت افزار گوشی ما شاهد تراشه اسنپدراگون 680 هستیم که توان پردازشی خوبی دارد.

در قاب پشتی گوشی لنزهای چهارگانه قرارگرفته اند که دوربین اصلی با وضوح 50 مگا پیکسلی را شامل می شود و در بالای نمایشگر ما شاهد یک لنز 13 مگا پیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم. با توجه به قیمتی که ردمی نوت 11 دارد، دوربین های آن عکس های قابل قبولی را ثبت می کنند. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. قیمت مناسب گوشی شیائومی ردمی نوت 11 و قابلیت های خوب آن باعث شده تا در گروه بهترین های اقتصادی شیائومی قرار بگیرد.

جمع بندی

شیائومی در سال های اخیر توانسته خلاقیت و توانایی بالای خود را نشان دهد و بهترین ها را روانه بازار کند، به طوری که حتی پرچم داران آن به رقیبی جدی برای گوشی های سامسونگ و اپل تبدیل شده اند، اما در این میان گوشی های اقتصادی شیائومی توانستند بیشترین طرفدار را در سطح بازار پیدا کنند. تنوع بالای گوشی های اقتصادی شیائومی باعث سردرگمی مردم می شود و از این جهت ما سعی کردیم در این مقاله بهترین های شیائومی که مقرون به صرفه هستند را معرفی کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها