هزینه های تحصیل و زندگی در تورنتو چقدر است؟

کد خبر: 1188023
هزینه های تحصیل و زندگی در تورنتو چقدر است؟

 

 

هزینه های مهاجرت تحصیلی به تورنتو چقدر است؟

تورنتو بزرگترین شهر کانادا از نظر جمعیت، با بیش از شش میلیون نفر در منطقه تورنتو بزرگ است. این شهر شلوغ اغلب به عنوان قلب فرهنگی کانادا در نظر گرفته می شود. تورنتو میزبان حجم عظیمی از فعالیت‌های اقتصادی، دانشگاهی و فناوری بین‌المللی و همچنین هنر و فرهنگ در سطح جهانی است. وسعت تورنتو و جمعیت متنوع آن به این معنی است که هر قسمت از شهر دارای شخصیت و جذابیت منحصر به فردی است. ساختمان‌های بلند درخشان اغلب با معماری قرن نوزدهمی ترکیب می‌شوند، در حالی که در خیابان‌های پایین، کافه‌ها و مغازه‌ها پس از غروب خورشید جای خود را به کلوب‌ها و کنسرت‌های پرجنب‌وجوش می‌دهند. کانادا به خاطر زمستان‌های فوق‌العاده‌اش معروف است که اسکی، اسنوبورد، پیاده‌روی زمستانی، اسکیت روی یخ و هاکی روی یخ بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. با این حال، دمای تابستان در تورنتو به اندازه‌ای بالاست که می‌تواند غذا خوردن در فضای باز در تراس‌های سراسر شهر، عصرهای گرم در بارهای پشت بام، و انواع ورزش‌های آبی در دریاچه انتاریو را تشویق کند.

 

mp4="https://malekpourmie.net/wp-content/uploads/2021/12/تحصیل-در-کانادا.mp4

تورنتو با داشتن دانشگاه های پیشرو در جهان مانند دانشگاه تورنتو و همچنین دسترسی آسان به ایالات متحده، جای تعجب نیست که این شهر به عنوان یکی از مراکز اصلی قاره آمریکای شمالی به حساب رود. این ها تنها گوشه ای از دلایل انتخاب تورنتو برای مهاجرانی است که به فکر تحصیل در کانادا می باشند. پس با توجه به اینکه تورنتو میزبان برخی از دانشگاه های با رتبه برتر در کانادا است، یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال کسب مدرک در سطح جهانی در یک مرکز تجاری و فناوری هستند.

دانشگاه تورنتو در سال 1827 تأسیس شد و توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 به عنوان سی و چهارمین موسسه برتر در جهان رتبه بندی شده است. این دانشگاه به دلیل کیفیت بالای تحقیقات خود در سطح بین المللی شناخته شده است و در کیفیت تدریس به ویژه در رشته های مهندسی و حقوق برتر است. از جمله برترین دانشگاه های موجود در تورنتو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام دانشگاه

سال تاسیس

دوره محبوب

دانشگاه تورنتو

1827

B.Tech.

MBA

ام‌اس

دانشگاه یورک

1959

B.Tech.

M.Des

MBA/PGDM

دانشگاه رایرسون

1948

BBA

M.Arch

B.Eng.

MS

کالج هامبر

1967

B.Tech.

BBA

دانشگاه ترنت

1964

B.Sc.

BBA

MS

 

دانشگاه کانادا

 

از دیگر دلایل انتخاب تورنتو برای تحصیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         فرصت های کاری:

فارغ التحصیلان در تورنتو پس از دریافت مدرک، موقعیت شغلی بهتری پیدا می کنند. این شهر در رتبه بندی جهانی QS رتبه 27 را برای شاخص فعالیت کارفرمایان کسب کرد.

·         محیط دوستانه

دانش جویان محیطی آرام برای تکمیل تحصیلات خود در دانشگاه های محبوب تورنتو دارند.

·         غذای با کیفیت

دانشجویان بین المللی غذاهای خوشمزه و با کیفیت را در بیش از 7500 رستوران محبوب موجود در تورنتو دریافت می کنند. این رستوران ها غذاهای خوشمزه ای از سراسر جهان سرو می کنند.

·         فرصت های کار پاره وقت

تورنتو شهر گرانی در کانادا از محل اقامت تا زندگی اجتماعی است. دانشجویان می توانند کار Post Study Work در کانادا را بررسی کنند و 20 ساعت در هفته در طول تحصیل و 30 ساعت در هفته در تعطیلات ترم کار کنند.

 

یکی از مهترین سوالاتی که در هنگام انتخاب ترونتو به عنوان مقصد نهایی تحصیل به ذهن می رسد، هزینه های مهاجرت تحصیلی به تورنتو چقدر است؟ می باشد. اگرچه بستگی به نوع دانشگاه های کانادا دارد که انتخاب می کنید، اما هزینه متوسط ​​تحصیل در کانادا از 20000 تا 60000 دلار کانادا متغیر است. اما هزینه های دانشگاه کانادا برای دانشجویان بین المللی تنها بخشی از هزینه های شما است. از آنجایی که شما در یک کشور خارجی زندگی و تحصیل خواهید کرد، باید چندین هزینه دیگر را نیز متحمل شوید. هزینه های مهاجرت تحصیلی در تورنتو شامل هزینه های زیر می باشد که در ادامه این نوشتار در مورد برخی از آن ها اطلاعاتی ارائه کرده ایم:

  • هزینه اخذ ویزای تحصیلی
  • هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه
  • هزینه های زندگی در تورنتو
  • هزینه های خوابگاه و محل اقامت
  • هزینه های مربوط به لوازم التحریر
  • هزینه های حمل و نقل
  • هزینه های غذا و خورد و خوراک
  • هزینه پوشاک
  • هزینه های مربوط به سرگرمی

 

هزینه های زندگی در تورنتو چقدر است؟

پس از انتخاب تورنتو به عنوان مقصد نهایی مهاجرت به کانادا می بایست به هزینه ها توجه ویژه ای داشته باشید و برای آن برنامه ریزی نمایید پس به طبع یکی از مهمترین سوالات در این هنگام، هزینه های تحصیل و زندگی در تورنتو چقدر است؟ می باشد. این سوال خود شامل دو سوال هزینه های زندگی در تورنتو چقدر است؟ و هزینه های مهاجرت تحصیلی به تورنتو چقدر است؟ می باشد. در پاسخ به این سوالات باید گفت که در حالی که اقامت در تورنتو به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی نسبت به مکان‌هایی مانند ونکوور کمی ارزان‌تر است، اما هزینه زندگی شما نسبت به سایر شهرهای بزرگ کانادا مانند مونترال، کلگری یا اتاوا بیشتر است. با این حال، راه‌های زیادی برای زندگی خوب با بودجه متوسط ​​دانشجویی در تورنتو وجود دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی مجرد که در تورنتو زندگی می کند، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط ​​بین 300 تا 800 دلار کانادا در هفته بپردازید. این شامل اجاره، آب و برق، غذا، حمل و نقل و سایر هزینه های زندگی می شود. بودجه شما بسته به ترتیبات زندگی، سبک زندگی و فعالیت‌هایتان و محل زندگی‌تان در تورنتو متفاوت است. دولت کانادا از دانشجویان بین المللی می خواهد قبل از شروع تحصیل در کانادا نشان دهند که می توانند به حداقل 10000 دلار کانادا در سال دسترسی داشته باشند. این معادل 833 دلار کانادا در ماه است. در اغلب دانشگاه های تورنتو برای کمک به دانشجویان بین المللی بورسیه های متنوعی ارائه شده است که متقاضیان می توانند با استفاده از آن ها از پش هزینه های تحصیل و زندگی در تورنتو بر بیایند.

هزینه زندگی در تورنتو

 

هزینه های اخذ ویزای تحصیلی برای دانشگاه های تورنتو

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، یکی از هزینه هایی که می بایست در هنگام پاسخ به سوال ، هزینه های مهاجرت تحصیلی به تورنتو چقدر است؟ به آن توجه داشت، هزینه های اخذ ویزای تحصیلی برای دانشگاه های تورنتو می باشد. شاید بتوان اینگونه گفت که هزینه های اخذ ویزای تحصیلی برای دانشگاه های تورنتو شامل هزینه های مربوط به درخواست ویزا، انگشت نگاری، هزینه های مربوط به اخذ مدرک زبان همچنین هزینه های مربوط به ترجمه مدارک می شود. یعنی در واقع در هنگام محاسبه هزینه های اخذ ویزای تحصیلی برای دانشگاه های تورنتو علاوه بر هزینه اصلی اخذ ویزای تحصیلی کانادا می بایست به این هزینه های اضافی توجه داشته باشید چراکه در صورت نبود هر کدام از این مدارک خواسته شده، ویزای دانشجویی شما صادر نخواهد شد.

نوع هزینه

میزان هزینه به دلار کانادا

آیلتس / تافل

235.2

خرید GIC

8,945.648

هزینه درخواست ویزا

176

درخواست مجوز تحصیل

128

مراحل ویزا

72

بلیط هواپیما

1600

بیمه درمانی (سالانه)

800

 

 

هزینه خوابگاه های دانشجویی در تورنتو چقدر است؟

همانطور که در موسسه مهاجرتی و تحصیلی ملک پور نیز ذکر شده است، پاسخ به سوال هزینه خوابگاه های دانشجویی در تورنتو چقدر است؟ بسیار حائز اهمیت است. چراکه هزینه اسکان یکی از مهمترین هزینه هایی که می بایست در هنگام تحصیل در تورنتو مدنظر قرار دهید.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی در تورنتو، می توانید طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی را در سراسر این شهر پیدا کنید. بسته به اینکه اولویت شما نزدیک به محوطه دانشگاه یا در وسط محله پر جنب و جوش تورنتو باشد همچنین اندازه بودجه خود، می توانید از بین سالن های دانشگاهی، مسکن اجاره ای خصوصی، خانه های مسکونی یا خصوصی انتخاب کنید. تالارهای دانشجویی دانشگاه کانادایی شما قادر خواهد بود برای یافتن مکان مناسب برای زندگی به شما کمک و مشاوره بیشتری ارائه دهد. در دانشگاه تورنتو، بسته به اتاق و برنامه غذایی، مسکن در محوطه دانشگاه برای هشت ماه از حدود 6500 تا 20500 دلار کانادا متغیر است. یک آپارتمان یک خوابه در تورنتو به طور متوسط حدود 2100 دلار کانادا در ماه هزینه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها