انواع کاربردهای تزریق بوتاکس که از آن خبر ندارید

کد خبر: 1199776
انواع کاربردهای تزریق بوتاکس که از آن خبر ندارید

 

کاربردهای تزریق بوتاکس آنقدر زیاد است که تقریباً هر کسی را وسوسه می کند که برای اهداف زیبایی و حتی درمانی از این روش استفاده کنند. هنگامی که از تزریق بوتاکس حرف می زنیم، اول از همه جوان سازی و رفع چین و چروک به ذهن هر کسی می آید.

علاوه بر این موارد، تزریق بوتاکس کاربرد های متنوع دیگری نیز دارد و می توانید از این روش برای اهداف درمانی نیز استفاده کنید. کلینیک زیبایی ترنم یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز تزریق بوتاکس شناخته می شود که تمام کاربردهای این روش را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد.

اهداف درمانی تزریق بوتاکس

در صورتی که بوتاکس را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و ماهری انجام دهید، می توانید از این روش برای اهداف درمانی زیادی استفاده نمایید. یکی از مهم ترین اهداف درمانی بوتاکس، برای درمان میگرن است؛ اما چگونه؟

درمان میگرن با بوتاکس

درمان میگرن با بوتاکس به گونه ای انجام می شود که این عمل باعث می شود مسیر انتقال احساس درد از اعصاب به مغز مسدود شود و در نتیجه، احساس سردرد در میگرن تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. با شروع میگرن و هرچیز دیگری که به درد مربوط باشد، بدن فرد موادی آزاد می کند که انتقال دهنده عصبی نام دارند.

تزریق بوتاکس در این نواحی باعث می شود که تداخلی در روند کار انتقال اعصاب به مغز به وجود بیاید و در نتیجه، درد میگرن حاد چشمگیری کاهش پیدا کند. هنگامی که بوتاکس به بخش های مختلف سر و گردن برای درمان میگرن تزریق می شود، بعد از جذب توسط اعصاب، در انتقال احساس درد اختلال ایجاد می کند.

پس اگر شما هم به این عارضه مبتلا هستید و می خواهید هرچه سریع تر از شر درد میگرن خلاص شوید، می توانید به کلینیک زیبایی ترنم مراجعه کنید. در این کلینیک، پزشکان متخصص و باتجربه از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن استفاده می کنند و در سریع ترین زمان ممکن، بخش زیادی از سردرد ناشی از میگرن را درمان خواهند کرد.

2

رفع تعریق با تزریق بوتاکس

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تزریق بوتاکس می تواند زیادی تعریق را نیز کاهش دهد. فرقی ندارد که کدام قسمت از بدن شما بیش از اندازه عرق می کند. بوتاکس رفع تعریق می تواند برای هر ناحیه از بدن شما کاملا مناسب باشد.

مهم ترین بخشی از بدن که بیشتر از سایر بخش ها دچار تعریق می شود، زیر بغل است که با تزریق بوتاکس به وسیله سوزن های بسیار نازک در ناحیه، می توانید از تعریق بیش از اندازه این منطقه جلوگیری کنید.

از طرف دیگر، برخی از افراد مشکلاتی دارند که بیشتر کف دست آن ها عرق می کند و در روابط خود با بقیه اشخاص در جامعه، احساس بدی به آن ها دست می دهد. از این رو، یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای تزریق بوتاکس برای رفع تعریق کف دست هم طرفداران زیادی دارد که در کلینیک زیبایی ترنم به بهترین شکل ممکن انجام می شود. مطمئن باشید که تزریق بوتاکس در کف دست برای رفع تعریق هیچ گونه دردی ندارد و پزشکان متخصص در این کلینیک از مواد بی حسی استفاده می کنند.

درمان دندان قروچه با تزریق بوتاکس

یکی از جالب ترین کاربردهای تزریق بوتاکس که احتمالاً بسیاری از شما از آن خبر ندارید، درمان دندان قروچه است. برای برطرف شدن این عارضه با استفاده از تزریق بوتاکس، سم بوتولینیوم را در عضلات کمی پایین تر از استخوان گونه تزریق می کنند تأثیر زیادی در درمان دندان قروچه دارد. در نتیجه این امر، دیگر دندان های شما روی همدیگر فشار ایجاد نمی کنند. پس اگر شما هم به این عارضه مبتلا هستید و شما را اذیت می کند، می توانید از پزشکان متخصص کلینیک ترنم برای برطرف کردن آن کمک بخواهید.

برطرف شدن پلک زدن بیش از حد با بوتاکس

برخی از افراد مشکلاتی دارند که باعث می شود به صورت غیر ارادی، بیش از اندازه پلک بزنند. افرادی که این تیک را دارند، بیشتر در حالت خستگی و یا استرس، دچار این عارضه می شوند. یکی از بهترین روش ها برای درمان این عارضه، تزریق بوتاکس است که با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک، مواد بوتاکس را در نواحی اطراف پلک تزریق می کنند.

3

کل فرایند تزریق بوتاکس برای رفع پلک زدن بیش از حد چشم، چند دقیقه به طول می انجامد و بعد از گذشت این زمان، می توانید تا ماه ها از نتایج فوق العاده آن لذت ببرید. البته روش های داروی دیگری نیز برای برطرف شدن این مشکل وجود دارند که هیچ یک از آن ها به اندازه تزریق بوتاکس، عمل نمی کنند. اگر شما یا هر یک از اعضای خانواده دچار تیک زدن و پلک زدن بیش از حد هستید، می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی ترنم مشورت کنید تا بدانید که چگونه می توانید از این عمل برای برطرف شدن این مشکل استفاده کنید.

کاربرد های فوق العاده تزریق بوتاکس در کلینیک ترنم

علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم، کاربردهای تزریق بوتاکس شامل موارد دیگری نیز می شوند که همه آن ها در کلینیک زیبایی ترنم در دسترس هستند. در این کلینیک، تجهیزات به روز دنیا برای تزریق بوتاکس وجود دارند که پزشکان کاملاً متخصص و با تجربه ای بوتاکس را به بهترین حالت ممکن برای کاربردهای متنوع در نواحی مختلف بدن شما تزریق می کنند.

در صورتی که میگرن داشته باشید، بدن شما بیش از حد عرق کند، به دندان قروچه یا پلک زدن بیش از حد مبتلا باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کلینیک ترنم مراجعه کنید و یا با آن ها تماس بگیرید. شما می توانید به صورت رایگان از مشاوره آن ها بهره مند شوید تا مطمئن شوید که تزریق بوتاکس برای کاربردهای مختلف، با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام می شود.

 

سوالات متداول درباره انواع کاربردهای تزریق بوتاکس

کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس کدام اند؟

مهم ترین کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس، شامل مواردی مانند رفع چین و چروک در بخش های مختلف صورت و گردن، رفع افتادگی پوست، لیفت لب و ابرو و بالا بردن نوک بینی می شوند. در صورتی که موقع خندیدن لثه شما بیش از اندازه نمایان شود هم می توانید از تزریق بوتاکس برای برطرف شدن آن استفاده کنید.

بوتاکس چگونه به رفع تعریق کمک می کند؟

هنگامی که بوتاکس را به ناحیه ای از بدن برای رفع تعریق تزریق می کنند، این ماده باعث می شود که حرارت سیستم عصبی بدن در همان ناحیه بالا نرود و در نتیجه، دستور تعریق صادر نمی شود. با استفاده از تزریق بوتاکس در این نواحی، دمای بدن تا حدی کاهش پیدا می کند و دیگر خبری از تعریق نیست.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها