چرا خرید شیرآلات از برندهای معتبر اهمیت دارد ؟

کد خبر: 1245843
چرا خرید شیرآلات از برندهای معتبر اهمیت دارد ؟

 

 

 

خرید شیرآلات، همانند خرید هر کالای ساختمانی دیگر، نیازمند دقت و توجه ویژه است. این لوازم معمولاً برای مدت طولانی در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و عملکرد و طول عمر آنها بسیار حائز اهمیت است. در حوزه خرید و فروش شیرهای ساختمانی، یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌شود این است که چرا خرید شیرآلات از برندهای معتبر اینقدر اهمیت دارد؟

در پاسخ به سؤال مطرح شده، بایستی توجه شود که فاکتورهای متعددی وجود دارد که در خرید شیرآلات باید به آن‌ها توجه نمود. با این حال، انتخاب شیرآلات با کیفیت، بهداشتی و دوام بالا دشوار به نظر می‌رسد. در فرآیند خرید شیرآلات، تنها بررسی ظاهر محصول یا مطرح کردن سوالاتی درباره جنس بدنه و موارد مشابه کافی نیست، می‌توان گفت که مهم ترین معیار برای خرید شیرآلات، انتخاب برند معتبر است.

دلایل اهمیت خرید شیرآلات از برندهای معتبر

  • اطمینان از کیفیت و کارایی محصول

شیرآلات با کیفیت، علاوه بر قطعات داخلی مرغوب و بادوام، دارای بدنه بیرونی محکم و مقاوم هستند. برندهای معتبر اغلب از آلیاژ برنج برای ساخت شیرآلات استفاده می‌کنند وهمچنین، معمولاً دارای استانداردهای کیفیتی سختگیرانه هستند و اطمینان از کیفیت محصول یکی از دلایل اصلی اهمیت خرید شیرآلات از برندهای معتبر است.

علاوه بر آنچه گفته شد، نوع آبکاری شیرآلات و کیفیت آن نیز در خرید شیرآلات اهمیت زیادی دارد. جدیدترین و بهترین روش آبکاری، pvd است، اگرچه شیرآلاتی که با این روش آبکاری شده‌اند، نسبتاً گران قیمت هستند. به جز از pvd، آبکاری نیکل کروم نیز بسیار رایج است. برندهای معتبر شیرآلات یکی از این دو روش آبکاری را برای محصولات خود استفاده می‌کنند و همچنین به کیفیت مواد اولیه و ضخامت آبکاری نیز توجه ویژه‌ای دارند.

  • تولید محصولات با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌ المللی

از آنجا که شیرآلات به عنوان یکی از تجهیزات بهداشتی ساختمانی، مسئولیت انتقال آب را بر عهده دارند و به همین دلیل باید طبق استانداردهای خاص تولید شوند. یکی از نکات بسیار مهم، جنس بخش داخلی شیرآلات است که باید از طریق آن هیچ ماده اضافی به آب منتقل نشود. از این رو میزان استفاده از سرب در ساخت بدنه شیرآلات باید بسیار کم باشد. این کمیت مورد نیاز است تا آلیاژ برنج به صورت بهتری شکل‌دهی شود.

علاوه بر استانداردهای بهداشتی، برندهای معتبر در تولید شیرآلات نیز به استانداردهای داخلی و بین‌المللی مربوط به طراحی و مشخصات ظاهری توجه می‌کنند. به اصطلاح، هر شیر ساختمانی باید با توجه به نوع و کاربرد آن، ارگونومی مناسبی داشته باشد؛ به عنوان مثال، ارتفاع پایه و طول علم شیرآلات ظرفشویی و روشویی ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. استحکام و دوام بدنه، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی، رسوب، لکه‌پذیری و سایر ویژگی‌های مشابه، بخشی دیگر از استانداردهای مهمی هستند که برندهای معتبر شیرآلات به آن‌ها توجه می‌کنند.

  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

یکی از دلایل اصلی توصیه به خرید شیرآلات از برندهای معتبر، بهره‌مندی از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است، گارانتی شیرآلات این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول، می توانید آن را تعویض یا تعمیر کنید. شیرآلات یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای است و خرابی آن می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. گارانتی شیرآلات این اطمینان را می دهد که در صورت بروز مشکل، شما مجبور نیستید هزینه زیادی برای تعمیر یا تعویض آن بپردازید.

  • صرفه‌جویی در مصرف آب

مصرف بهینه آب از مباحثی است که در سال‌های اخیر به اهمیت بیشتری دست یافته است. به همین دلیل، برندهای معتبر علاوه بر توجه به کیفیت، طول عمر، زیبایی و تنوع، به این مقوله نیز توجه کرده‌اند. استفاده از دسته اهرمی با کیفیت و پرلاتورهای مرغوب، همراه با قطعات داخلی اصیل، نقشی غیر قابل انکار در صرفه‌جویی در مصرف آب دارند. علاوه بر این، امروزه شاهد طراحی و ساخت انواع شیر هوشمند با قابلیت تشخیص چشمی، شیرآلات پدالی و محصولات مشابه هستیم که علاوه بر کاهش مصرف آب، از نظر بهداشتی نیز برتری نسبت به سایر شیرآلات را دارا می‌باشند.

  • طراحی چشم‌ نواز

از آنجا که شیرآلات یکی از مهم‌ترین تجهیزات در هر خانه هستند و می‌توانند به زیبایی و جذابیت فضای داخلی کمک کنند، برندهای معتبر تولید کننده شیرآلات در طراحی این محصولات به جزئیات ظاهری دقت ویژه‌ای دارند، از این رو به تولید شیرآلات در طرح‌ها و رنگ های مختلف که با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان همخوانی دارد میپردازند و به طراحی شیرآلات به عنوان یک المان دکوراتیو نیز توجه می‌کنند.یک طراحی خوب می‌تواند شیرآلات را به یک نقطه کانونی در فضای داخلی تبدیل کند. شیرآلات با طراحی مدرن و خلاقانه می‌توانند به ایجاد یک فضای زیبا و منحصر به فرد کمک کنند.

معتبرترین برند شیرآلات در ایران کدام است ؟

images_1695271037_650bc87defeda.jpg

قبل از پاسخ به این سؤال، باید توجه داشت که در سال‌های اخیر، صنعت تولید شیرآلات در داخل کشور بسیار پیشرفت کرده است. برخی از برندهای ایرانی، نه تنها با رقبای خارجی رقابت می‌کنند، بلکه در برخی موارد از آنها بهتر هستند. علاوه بر این، شیرآلات ایرانی با قیمتی مناسب‌تر و سازگارتر با بودجه خانواده‌های ایرانی هستند. گارانتی معتبر و قابلیت تعویض قطعات در داخل کشور، از دیگر مزایای خرید شیرآلات ایرانی از برندهای معتبر است.

 صنایع تولیدی شیرآلات طاها با برند"طاها شیر" با استفاده از بهترین مواد اولیه، قطعات داخلی با کیفیت، تجهیزات پیشرفته و تیمی از کارشناسان متخصص، محصولات خود را با رعایت استانداردهای بین‌ المللی و با توجه به سلایق مختلف با رویکرد تغییر مداوم به سوی بهبود کیفیت مستمر و با تعیین چشم انداز بلندمدت و برنامه ریزی و استراتژی مدون، مشغول به فعالیت بوده و به پشتوانه کسب عناوین ملی و فراملی محصولات خود را تولید و عرضه میکند.طاها شیر با تلاش‌های مستمر خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت شیرآلات ایران کسب کند و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و نیروی متخصص داخلی، به دنبال دستیابی به اهداف بلند مدت خود در زمینه توسعه و پیشرفت این صنعت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت طاها شیر مراجعه کنید

www.tahashir.com

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها