لوکس باکس تنها کارخانه تولید و ساخت جعبه چوبی و شیشه ای

کد خبر: 1092299

تولید محصولات چوبی در تیراژ انبوه با رعایت استاندارد های بین المللی از ویژگی های محصولاتی است که توسط برند لوکس باکس با سابقه ای بیش از 15 سال در شرایطی در حال انجام است که بارها با ایجاد نوآوری در فرآیند تولید و عرضه محصولات منحصربفرد توانسته نیاز مشتریان خود را برآورده و رضایت آنهار را جلب نماید. لوکس باکس بعنوان کارخانه ساخت و تولید انواع جعبه با داشتن سبدی بسیار متنوع از محصولات توانسته علاوه بر ایجاد اشتغال از عرضه محصولات در خارج از کشور بصورت خام جلوگیری نموده و با بسته بندی های لوکس بازار این محصولات را در داخل و خارج از کشور توسعه دهد.

9kpRaDyYUrsz

محصولات کارخانه تولیدی جعبه چوبی لوکس باکس شامل دسته بندی های زیر می باشد:

 در ادامه به معرفی انواع محصولات کارخانه تولیدی لوکس باکس می پردازیم:

جعبه پذیرایی لوکس باکس

همواره پذیرایی از میهمان به بهترین نحو دغدغه همه ما بوده و میخواهیم به بهترین شکل ممکن از عزیزان خود پذیرایی نماییم جعبه پذیرایی لوکس باکس در واقع یک باکس است که بر روی میز یا پیشخوان قرار میگیرد تا انواع تنقلات دمنوش طعم دهنده و... را در آن جای دهند که این باعث میشود تا میزبان با فراق بال از میهمانان خود پذیرایی نماید و در عین حال یک میزبانی خاص و منحصربفرد را تجربه نماید، این باکس ها از مواد و رنگ های مختلف است لذا میتوان براحتی با دکوراسیون خود ست نمایند.

لوکس باکس با عرضه تنوع بسیار بالایی از جعبه پذیرایی چوبی فلزی و شیشه ای مقوایی و... متناسب با توان خریدارن و نیاز مشتریان سعی نموده تا هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

JsUOpDOjuS56

جعبه دمنوش چای کیسه ای

لوکس باکس با تولید و ساخت جعبه دمنوش چای کیسه ای دقیقا منطبق بر نیاز مشتری مشتری سعی نموده تا فضایی مناسب جهت قرار دادن انواع دمنوش های گیاهی بصورت بسته بندی و یا فله را ایجاد و بتوان براحتی از آن استفاده نمود. جعبه های دمنوش که در تماس با دمنوش هستند میباست موارد بهداشتی در تولید آنها رعایت شود لذا لوکس باکس با رعایت نکات بهداشتی هم در انتخاب مواد اولیه هم در مراحل تولید و ارسال توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و موجب اطمینان خاطر آنها گردد.

جعبه آجیل و خشکبار

از دیر باز ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننه های آجیل جهان شناخته شده است که با وجود این موضوع همواره در عرضه بسته بندی و صادرات این محصولات دچار مشکل است لوکس باکس با عرضه انواع جعبه آجیل و خشکبار توانسته بخشی از این مشکل را رفع نماید و محصولات با ارزش افزدوه بیشتری در بازار بفروش برسند. از این باکس های آجیل و خشکبار که دارای زیبایی بسیار بالایی هستند میتوان به عنوان باکس آجیل کادویی جهت مناسبت های مختلف مانند آجیل شب یلدا، آجیل شب عید و ... استفاده نمود.

NMP6Mb489quB

جعبه طلا و جواهرات

جعبه جواهرات و نظم در چینیش آنها از مسائلی است که همیشه باعث می شود تا نیاز این محصول در هر خانه ای بدون انکار باشد، این محصولات بدلیل کارایی متفاوت آنها معمولا بصورت مخمل کاری آینه کاری و بسیار لوکس طراحی و تولید می شوند ، لوکس باکس با عرضه محصولات متنوع جعبه طلا جواهرات چوبی شیشه ای و... توانسته نیاز بازار و مشتریان خود را مرتفع نماید. و مشتریان انتخاب های بسیبار زیادی را پیش رو داشته و بتوانند متناسب با دکور و فضای خود نوع باکس جواهر لوکس چوبی خود را انتخاب نمایند.

1VTy5j2IcmxB

سینی چوبی

استفاده از سینی یکی از قدیمی ترین روش های پذیرایی از میهمانان است سینی ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند و طرفدارن خاص به خود را دارند استفاده از چوب در تولید سینی همواره بسیار پر طرفدار بوده بطوری که سینی چوبی یکی از مواردی است که تقریبا در هر خانه ای یافت می شود لوکس باکس با ترکیب و تولید انواع سینی چوبی پذیرایی به مشتریان خود این امکان را می دهد تا با خیال راحت برحسب نیاز خود محصول با کیفیت و ضد آب را انتخاب نمایند.

eReBzpzjwexT

با خرید مستقیم از کارخانه لوکس باکس و حذف واسطه های بسیار از طریق وبسایت این شرکت(https://iluxbox.com/) و یا سایر سیایر مسیر های ارتباطی مانند اینستاگرام(https://www.instagram.com/iluxboxcom/) خرید بصرفه و مطمئن داشته باشید.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها