نکته‌های طلایی برای خرید روسری مناسب و زیبا

کد خبر: 1115452

در مقابل آینه ایستاده‌اید و انواع لباس‌های مجلسی تا ایده‌های فانتزی و حتی کالکشن های فصلی را بر تن می‌کنید. در نهایت انگار جای نقشی تاثیر گذار در تکمیل استایل نهایی شما خالی است. خانم شیک‌پوش داستان ما که باشید قطعا می‌دانید که در مورد تاثیر پررنگ روسری برای هرچه شیک‌تر شدن استایل نهایی شما صحبت می‌کنیم. قطعا یک خانم کاربلد از روسری‌های مناسب دارد. اما این دلیل نمی‌شود تا برای خلق استایلی متفاوت به فکر خرید روسری جدید نباشد.

روسری؛ پوشش چندان گران ‌قیمتی نیست. اما هر بانو علاقه دارد تا از تعداد زیاد آنها داشته باشد. چرا که با حضور انواع روسری در رنگ ‌بندی ‌های متنوع با طرح و نقش ‌های متفاوت می ‌تواند هنرنمایی متفاوت و جذابی در هر استایل خود خلق نماید. اینجاست که هر بانو علاقه دارد تا از روسری ‌های زیاد با طرح و نقش ‌های متنوع آنهم در رنگ ‌بندی ‌های جذاب برخوردار باشد. بانوان برای حضور در مجالس و مهمانی ها نیاز به یک روسری جذاب در جنس های مختلف دارند و یا محیط های عمومی و کار نیاز به یک روسری که ایستایی و راحتی را برای بانوان به ارمغان بیاورد دارند.

خلاصه خرید روسری برای هر خانوم یک داستان است که باید به ‌خوبی تمام شود. اما تمام شدن زیبای این داستان تماماً به مهارت خانم کار بلد ما بستگی دارد. در این مقاله همراه با تجارب گروه لیموشاپ هستیم تا با هم به نکاتی هرچند ساده اما کلیدی برای خرید روسری اشاره کنیم تا با استفاده از این نکات بتوانیم آن داستان نهایی خودمان را هرچه شیرین‌تر کرده باشیم.

نکته‌هایی برای خرید روسری مناسب و زیبا

خرید روسری از داستان‌های شیرین زنانه است. خانم‌ها دوست دارند تا در میان صدها مدل روسری جدید به ‌دنبال ایده‌های مورد علاقه خودشان بگردند. از روسری مجلسی تا مدل روسری‌های فانتزی و حتی سنتی در مدل‌های نخی تا ابریشمی و... مورد توجه جدی و موشکافانه هر خانم کاربلد قرار دارد. البته در این ‌میان نیم‌نگاهی هرچند گذرا در قیمت روسری می‌اندازند تا مطمئن باشند که از یک مدل با هزینه‌ای مناسب انتخاب خواهند کرد. در زیر بصورت مختصر نکته های طلایی را تیتر وار برای شما بازگو می کنیم:

نکته اول، از فرم چهره خود اطلاع داشته باشید

 برای آنکه تبدیل به خانم کاربلد داستان خرید روسری شوید، در قدم اول باید از خودتان آغاز کنید. تا وقتیکه نوع چهره و تیپ رخسار خودتان را نمی‌دانید چطور می‌خواهید به سمت خرید مناسب انواع روسری حرکت کنید؟ روسری مناسب و زیبا باید با فرم چهره زنانه و یا دخترانه شما جور دربیاید. در غیر این صورت حتی گران‌بهاترین روسری‌ها هم نمی‌توانند آن جلوه‌ی جذاب و گیرایی چهره‌ی شما را کامل کنند. برای اطلاع از فرم چهره باید به دو مرحله توجه کنید:

  • در مرحله اول باید الگوی هندسی صورت خود را پیدا کنید. کافی است در مقابل آینه بایستید و سعی کنید تا گردی صورت خود را در اشکال مربعی، بیضی، لوزی، گرد و حتی قلبی تجسم کنید. می‌توانید مقالات مربوط به بررسی فرم چهره را مطالعه کنید تا در این پیدا کردن فرم هندسی صورت توانمندتر باشید.
  • در مرحله بعدی باید یک کاوش دقیق در بازی رنگ‌های حاکم شده بر روی چهره خود داشته باشید. خیلی ساده نگاه کنید و ببینید که پوست چهره شما چه رنگی است؟ آیا رنگ پوست چهره شما سفید و درخشان است و یا از یک رنگ پوست سبزه و شاید گندمی دارید؟ در عین‌حال توجه به رنگ چشم و حتی رنگ مو برای هماهنگ شدن با رنگ و نقش روسری اهمیت زیادی دارد. همین توجه ساده در بازی رنگ‌ها است که انواع مدل روسری را با فرم چهره شما هماهنگ‌تر و در عین‌حال زیباتر می‌کند.

 نکته دوم، روسری با جنس پارچه‌ی مناسب تهیه کنید

با یک پایش ساده در فرم چهره مهارت پیدا کردن روسری در طرح و رنگی مناسب را کسب کرده‌اید و حال به ‌خوبی می‌دانید که برای خرید روسری باید سراغ چه نقش‌ و نگار هایی در بازی رنگ‌ها باشید. اما در امتداد این ماجرا باید یک روسری با جنس پارچه‌ای مناسب تهیه کنید. جنس پارچه مهم‌ترین معیار در بررسی کیفی و کاربردی انواع روسری است. جنس پارچه تاثیر مستقیم بر قیمت روسری می‌گذارد و در عین‌حال قابلیت‌های کاربردی و مناسبتی آن را نمایان می‌کند. لذا در داستان خرید روسری مناسب باید مهارت بررسی انواع پارچه هنگام انتخاب مدل‌های مختلف را داشته باشید.

روسری نخی متداول‌ترین نوع روسری است که کاربردهای عادی در ایام بهار و تابستان دارد. روسری نخی سبک‌ وزن و راحت با طراحی خنک و روزمره است. اما برای رسیدن به روسری مجلسی‌ها باید به خرید مدل‌های ابریشمی، ساتن و یا حریر توجه کنید. در این ‌میان روسری‌های پارچه موهر، پشمی و حتی بافتنی نیز هستند که هر کدام قابلیت‌های کاربردی خاص خودشان را دارند.

نکته سوم، از کاربرد هر مدل روسری اطلاع داشته باشید

شما برای حاضر شدن در هر مکان عمومی نیاز به روسری دارید. اما قطعا از هر مدل روسری در هر مکانی استفاده نمی‌کنید. خانم کاربلد و البته شیک‌پوش داستان ما خیلی ‌خوب می‌داند که انواع مدل روسری با کاربردهای گوناگون مناسب انواع فضاهای اجتماعی تا دورهمی‌های خانوادگی و خودمانی هستند. از این ‌رو برای خرید روسری باید درک درستی از مدل‌های مجلسی داشته باشید. در عین‌حال روسری مناسب فضای اداری و دانشگاهی و یا ایده‌های روزمرگی را پیدا کند. از طرفی برای حضور در یک جمع خودمانی از یک مهمانی ساده نیز به ‌دنبال مدل روسری مناسب باشید. در نهایت اگر دختر خانمی هیجانی هستید و یا یک خانم در دنیای دخترانه زندگی می‌کنید، قطعا رسیدن به استایل‌های اسپرت و فانتزی شده را دوست دارید. پس مهارت پیدا کردن روسری‌های مناسب برای استایل‌های اسپرت و فانتزی شده را پیدا کنید.

نکته چهارم، از روسری مناسب فصل استفاده کنید

ایران کشوری چهار فصل است و آب‌ و هوا در هر فصل به کلی تغییر می‌کند. قطعا نمی‌توانید با یک روسری در حال ‌و هوای تابستانی به استقبال روزهای سرد زمستانی بروید. در عین‌حال روسری گرم زمستانی قطعا شما را در ایام تابستان کلافه خواهد کرد. پیدا کردن روسری مناسب فصل یک مهارت ساده اما کلیدی است که خانم‌های شیک‌پوش به ‌درستی از پس انجام آن برمی‌آیند. خصوصا ایده روسری فصل مناسب خانم‌هایی است که علاقه به ایجاد کالکشن‌های فصلی دارند. در این سبک لباس پوشیدن خرید روسری باید الگویی هماهنگ‌ شده با دیگر لباس‌های مناسب فصل بانو را دنبال کند.

سخن آخر:

خرید روسری یک جریان همیشگی در زندگی هر خانمی است. اگرچه همه خانم‌ها بارها و بارها با این داستان مواجه هستند، اما لازم است تا هر بار از یک مدل روسری مناسب تهیه نمایند. در عین‌حال قیمت روسری نیز باید شرایطی ایده‌آل داشته باشد. قطعا به ‌عنوان یک خانم کاربلد مهارت کافی در پیدا کردن روسری مناسب را دارید. اما با نیم ‌نگاهی در این نکات ساده مطرح ‌شده از تجربیات گروه لیمو شاپ بهتر می‌توانید آن مدل روسری ایده‌آل و مناسب خود را تهیه نمایید.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روسری و خرید روسری می توانید به وب سایت ما در اینجا مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها