دانلود فیلم و سریال خارجی 2022 جدید + سریال جیران قسمت 1

کد خبر: 1116021

فیلم های 2022

سریال جیران و چندین فیلم خارجی 2022 جدید به همراه توضیح و نقد را در این مطلب بررسی و نحوه دانلود آنها با کیفیت عالی 4k معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید با معرفی و آموزش دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی و ایرانی.

دانلود فیلم خارجی 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت Bluray

یکی از کیفیت های دلخواه بیننده ها Bluray 4k می باشد. فیلم مورد علاقه رو اگر با کیفیت عالی ببینیم بیشتر میتوانیم در عمق موضوع فرو برویم و درک کنیم چه می گذرد. یکی از رسانه هایی که بسیار به این موضوع اهمیت میدهد نیکی دیلی است. جدیدترین فیلم های 2022 به سرعت قابل ملاحضه ای در حال ایجاد شدن می باشند تا در صورت انتشار تریلر، پیش پرده و... سریعاً در سایت بارگذاری شود. یعنی شما قادرید آثار سینمایی و سریالی را مرحله به مرحله پیگیری کنید. برخی از فیلم هایی که انتظارها برای آمدنشان بالاست؛ اکوامن 2، دکتر استرنج 2، بک آدام، انچارتد، فلش، آواتار 2، موربیس، بتمن، جان ویک 4 و.... که نسخه دوبله و زیرنویس فارسی با 4 کیفیت بصورت کاملا اختصاصی آماده می شود.

دانلود سریال خارجی + آپدیت هفتگی

سریال های خارجی باتوجه به زمان منتشر شدن آنها باید برنامه ای منظم و خاص در سایت داشت، خوشبختانه ظاهر سایت نیکی دیلی به گونه ایست که لیست سریال های هفتگی به همراه روز بروزرسانی را مشاهده می کنید. سریال های خارجی معمولا بسته به میزان استقبال در فصول زیادی ساخته می شوند مثلا سریال مانی هیست اینقد زیبا بوده و علاقمند خاص خود را پیدا کرد که کمپانی نت فلیکس ترغیب شد تا فصل 5 این سریال مهیج را ادامه دهد. جالب است بدانید این سریال ابتدا قرار بود لغو شود ولی با حمایت نت فلیکس ساخته و این سریال محبوب ترین سریال غیرانگلیسی زبان دنیا شد. سریال بازی مرکب، مانی هیست (خانه کاغذی)، دیدن فصل 2 و ... با زیرنویس چسبیده فارسی و امکان پخش آنلاین در سایت موجود است.

سریال جیران

جدا از آثار خارجی، یکی از داغ ترین اثرهای ایرانی که زمزمه های آن به گوش میرسد، سریال ایرانی جیران است. بیشتر از نام آن، نام سازنده آن بیشتر به چشم می آید. کسی که اثر تاریخی و عاشقانه ای مثل شهرزاد در کارنامه هنری اش می درخشد. حسن فتحی سازنده جیران برای این مجموعه از بازیگرانی بنام بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی در این اثر بهره می گیرد.

داستان این سریال با ژانری تاریخی و عاشقانه درباره شکل گرفتن عشق بین ناصرالدین شاه قاجار و یکی از خدمتکاران بنام "جیران" است که در تاریخ نیز از آن نام برده می شود. حوادث و ماجراهای قبل از عاشق شدن و بعد از آن که تولد پسری از آنهاست باعث می شود بتوان یک سریال تاریخی را از دل آن استخراج کرد.

دانلود سریال جیران قسمت 1

پیشنهادی :  5 فیلم و سریال های خارجی موفق با یک بازیگر اصلی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها