ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

فوری؛ حراجی بزرگ ایران خودرو از فردا ، تحویل 90 روزه | لینک ثبت نام و شرایط جدید ایران خودرو

کد خبر: 1120650

سایت فروش ایران خودرو برای ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه از فردا به مدت سه روز فعال خواهد شد و سه محصول در این طرح عرضه خواهند شد.

فوری؛ حراجی بزرگ ایران خودرو از فردا ، تحویل 90 روزه | لینک ثبت نام و شرایط جدید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می کند.

سایت فروش ایران خودرو برای ثبت نام در این طرح از فردا سه شنبه به مدت سه روز فعال خواهد بود.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی شنبه هفته آینده ۱۸ دی‌ماه انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند از فردا تا پنج شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند./ایکوپرس

فروش فوری هفتگی ایران خودرو کلید می‌خورد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات، در پی اصلاح قیمت‌ها خبر داد. افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی گفت: با تصمیمات متخذه در خصوص اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: اصلاح قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، بر اساس محاسبه تورم بخشی صورت می‌پذیرد.

رحمانی، ضمن اشاره به افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید، بر ضرورت اصلاح قیمت محصول نهایی بر اساس بهای تمام شده تولید تاکید و عنوان کرد: با اصلاح قیمت‌ها و تزریق نقدینگی به خطوط تولید، از زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تأمین و تولید خودرو جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان این‌که، اصلاح قیمت‌ها سبب افزایش تولید و عرضه به بازار شده و علاوه بر حذف واسطه‌گری و سودجویی در بازار، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بر مبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

عرضه مستمر خودرو به بازار در «سه‌شنبه‌ های سایپایی»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: در راستای تحقق برنامه های وزیر صمت برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی در تشریح طرح سه‌شنبه‌های سایپایی، اظهار کرد: با راهبری وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است. از این رو گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی در خصوص خودروهایی که در این طرح های فروش عرضه خواهند شد نیز تشریح کرد: تقریبا تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح های فروش عرضه خواهند شد و هموطنان می توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

مدیرعامل سایپا به طرح فروش فوق العاده این گروه خودروسازی که در حال اجراست اشاره کرد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اجرا شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به‌مدت دو روز و به‌ صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌ نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کد کاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سلیمانی گفت: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می شود.

اجرای طرح‌ فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته

گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید،‌ تا پایان سال۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش‌تر از تعهدات و در قالب فروش فوق‌العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق‌العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت،‌ برنامه فروش در قالب‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته پس از اصلاح قیمت‌ها و رویکرد افزایش عرضه،‌ انتظار می‌رود بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال،‌ به تعادل برسد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

آغاز طرح‌های مستمر فروش هفتگی سایپا از امروز

معاون سایپا ضمن اعلام اصلاح قیمت محصولات تولیدی سایپا و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو، از تداوم روند طرح‌های هفتگی و مستمر فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو خبر داد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حسین کاظمی گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می یابد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: این اصلاح و افزایش، به معنای آزادسازی قیمت نبوده و صرفاً با اتکا به فرمول تعیین شده توسط مراجع قبلی قیمت‌گذاری خودرو، بر اساس محاسبه تورم صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با توجه به نوسان نرخ ارز و شرایط تورمی موجود، زیان صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی به طور کامل پوشش داده نمی‌شود، اما این اصلاح قیمت سبب هدایت و تزریق نقدینگی به خطوط تولید شده و رشد تولید و افزایش تیراژ روزانه و طبعاً عرضه هرچه بیشتر خودرو به بازار، پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی، کمک به حذف واسطه‌گری، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس را رقم خواهد زد.

کاظمی گفت: در این راستا طرح‌های مستمر فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش به صورت هفتگی به‌ اجرا درخواهد آمد.

قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۰

ایران خودرو قرعه کشی پیش فروش محصولات خود (فروش یکساله - بخشنامه ۴۴۱۶) را در دی ۱۴۰۰ برای دنا پلاس، تارا دستی، پژو ۲۰۷، رانا پلاس و سورن پلاس برگزار کرد.

به گزارش ایمنا، ثبت نام طرح فروش جدید ایران خودرو سه روز ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد. اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط ایران خودرو اعلام خواهد شد و از خبرگزاری ایمنا قابل دسترس است.

 

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ ۷ دی ماه شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۴۱۶ ایران خودرو، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژ دستی، رانا پلاس، رانا پلاس سقف شیشه‌ای، سورن پلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۰ + زمان اعلام نتایج، ثبت نام محصولات و قیمت فروش نقدی (۱۱ آذر)

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:

    دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب ۱۵۷ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان

    تارا دستی با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۱۶ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۱۰۰ تومان

    پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۴۰۰ تومان

    دنا پلاس توربو شارژ دستی با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۳۴ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان

    رانا پلاس با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان

    رانا پلاس سقف شیشه‌ای با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۱ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان

    سورن پلاس با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۶ میلیون ۱۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان

نکته: مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه، کمتر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو است.

قرعه کشی ایران خودرو

در این طرح یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۱۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۶۱ هزار و ۲۵۰ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.‌

تعداد ثبت نام کنندگان ایران خودرو

    دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک: تعداد افراد ثبت نامی ۹۱ هزار و ۲۰۹ نفر

    تارا دستی: تعداد افراد ثبت نامی ۹۱ هزار و ۹۳۵ نفر

    پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای: تعداد افراد ثبت نامی ۴۵۷ هزار ۴۶۹ نفر

    دنا پلاس توربو شارژ دستی: تعداد افراد ثبت نامی ۶۸ هزار ۷۰۸ نفر

    رانا پلاس: تعداد افراد ثبت نامی ۵۰ هزار و ۶۱۳ نفر

    رانا پلاس سقف شیشه‌ای: تعداد افراد ثبت نامی ۷۱ هزار و ۴۳۰ نفر

    سورن پلاس‌: تعداد افراد ثبت نامی ۱۲۹ هزار و ۸۸۶ نفر

برندگان ایران خودرو

۱۲ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۲۴ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

تعداد خودروهای قرعه کشی ایران خودرو

در این طرح دوازده هزار خودرو از هفت محصول ایران خودرو عرضه می‌شود:

    ۲۲۰۰ دستگاه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

    ۱۵۰۰ دستگاه تارا دستی

    ۲۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

    ۷۰۰ دستگاه دنا پلاس توربو شارژ دستی

    ۷۰۰ دستگاه رانا پلاس

    ۲۴۰۰ دستگاه رانا پلاس سقف شیشه‌ای

    ۱۹۰۰ دستگاه سورن پلاس‌

نام خودرو     تعداد متقاضی     ظرفیت     رزرو

خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک     ۹۱.۲۰۹     ۲۲۰۰     ۴۴۰۰

خودرو تارا دستی     ۹۱.۹۳۵     ۱۵۰۰     ۳۰۰۰

خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای     ۴۵۷.۴۶۹     ۲۶۰۰     ۵۲۰۰

خودرو دنا پلاس توربوشارژ دستی     ۶۸.۷۰۸     ۷۰۰     ۱۴۰۰

خودرو رانا پلاس     ۵۰.۶۱۳     ۷۰۰     ۱۴۰۰

خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای     ۷۱.۴۳۰     ۲۴۰۰     ۴۸۰۰

خودرو سورن پلاس‌     ۱۲۹.۸۸۶     ۱۹۰۰     ۳۸۰۰

مجموع     ۹۶۱.۲۵۰     ۱۲۰۰۰     ۲۴۰۰۰

قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۰ + زمان اعلام نتایج، ثبت نام محصولات و قیمت فروش نقدی (۱۱ آذر)

موعد تحویل ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر دوازده ماه خواهد بود.‌

واریز وجه ایران خودرو

مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب می‌شود ۳ روز مهلت خواهند داشت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. عدم واریز وجه به‌منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

 

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها