سهام کدام شرکت ها مانع افت بیشتر نماگر بورس شدند؟

کد خبر: 1127755

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۲هزار واحدی روبرو شد.

 سهام کدام شرکت ها مانع افت بیشتر نماگر بورس شدند؟

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 677میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 166میلیارد تومان در بیش از 356هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 22هزار و 447واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 281هزار و 963واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، بانک پارسیان و پدیده شیمی قرن با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 471میلیون ورقه به‌ارزش 7 هزار و 597میلیارد تومان در 191هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 247واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 376واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، پترشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها