جشنواره شب های سفید را در سن پترزبورگ جشن بگیرید

کد خبر: 1158601

هر تابستان یک پدیده عجیب در سن پترزبورگ رخ می دهد. از اواخر ماه مه تا پایان ژوئیه شهر حتی در طول شب تاریک نمی شود. این به ساکنان دلایل زیادی برای جشن گرفتن می دهد.

با توجه به این پدیده جشنواره شب های سفید آغاز شد. این مجموعه ای از رویدادها از جمله هنر، موسیقی، اپرا، باله، فیلم و جشن های بزرگ در فضای باز است. هنگام بازدید از سنت پترزبورگ در طول تابستان، می توانید انتظار یک فضای پر جنب و جوش، رمانتیک و دوستانه را داشته باشید، و خیابان ها به همان اندازه که در طول روز شلوغ هستند، در شب ها شلوغ هستند. با تور روسیه تابستان می توانید از این پدیده دیدن کنید.

شب های روشن سنت پترزبورگ

 

در جشن های کارناوال شرکت کنید

جشنواره شب های سفید نیز مجموعه ای از کارناوال ها را ارائه می دهد. بزرگترین و مشهورترین آن در حومه پترهوف سن پترزبورگ اتفاق می افتد. این یکی بر اساس بازنمایی وقایع تاریخی از زمان پتر کبیر و کاترین کبیر است. خیابان‌ها مملو از فضای مهمانی است و بازیگران لباس‌های دورهمی از آن زمان به تن کرده‌اند. همچنین کالسکه‌های قدیمی را خواهید دید که توسط اسب‌ها در اطراف پارک محلی هدایت می‌شوند و به نظر می‌رسد که قدمی به گذشته برداشته‌اید.

در اوایل تابستان، شهر سنت پترزبورگ شب‌های سفید را تجربه می‌کند، روزهای درخشان اواسط تابستان در حوالی انقلاب تابستانی، زمانی که خورشید هرگز غروب نمی‌کند و شب‌ها مملو از درخشش سفید است. این پدیده که مشخصه مکان‌هایی با عرض‌های جغرافیایی بالاست، سنت پترزبورگ را می‌بیند که با انرژی تپش می‌زند، کافه‌ها، رستوران‌ها و موزه‌ها شبانه روز باز هستند و جشنواره‌های فضای باز و کنسرت‌های موسیقی پر جنب و جوش که مهمانان را تمام شب بیدار نگه می‌دارد.

سن پترزبورگ از اواخر ماه مه در میان مردم محلی و بازدیدکنندگان شلوغ است - زمانی که برف بالاخره آب شد و خورشید شروع به گرم کردن کانال‌های شهر کرد و آنها را در رنگ‌های طلایی غوطه‌ور کرد - اگرچه در ماه‌های ژوئن و جولای است که بازدیدکنندگان به سمت پایین می‌روند. شهری که این هیجان انگیزترین پدیده را تجربه کنید. شب‌های سفید که معمولاً فقط چند هفته از اواسط ژوئن تا اواسط جولای طول می‌کشد، بهترین زمان برای تجربه سنت پترزبورگ است و رویدادهای زیادی در طول روز و شب اتفاق می‌افتد.

پل معروف سن پترزبورگ

 

پدیده شب های سفید در روسیه چیست؟

شبهای سفید روسیه یک پدیده طبیعی است که علت اتفاق افتادن این پدیده حیرت انگیز وسعت مدار عرضی است که باعث می شود تا در یک زمان طلوع و غروب خورشید رخ بدهد. به عبارتی خورشید قادر نیست که موقع غروب در افق فرو رود و تاریکی شب را به وجود آورد در نتیجه هوا روشن باقی می ماند. گردشگرانی که علاقه مند هستند تا این پدیده زیبا را مشاهده کنند می توانند تور مسکو سنت پترزبورگ خود را از قبل رزرو کنند.

تاریخ دقیق شب های سفید روسیه

شب های سفید روسیه در اوایل خرداد ماه تا اوایل تیر در شهرهای شمالی این کشور رخ می دهد. بهترین زمان سفر و تاریخ دقیق برای تماشای پدیده شبهای سفیده روسیه از ۲۱ خرداد ماه تا ۱۱ تیر ماه میباشد تا تجربه ای متفاوت را در طول سفر خود کسب کنید.

تجربه باور نکردنی در شب های سفید

یک تجربه غیر قابل فراموشی در سن پترزبورگ در طول شب های سفید، تماشای باز شدن یکی از پل های متحرک رودخانه نوا است، منظره ای باشکوه که به بهترین وجه از نزدیک یکی از رزمناوهای تفریحی که در آب تردد می کنند، مشاهده می شود. پل‌های شهر در شب باز می‌شوند تا کشتی‌های بزرگ بین رودخانه ولگا و خلیج فنلاند و دریای بالتیک تردد کنند و کشتی‌ها فقط بین ماه‌های آوریل و نوامبر حرکت می‌کنند زیرا رودخانه نوا در بقیه سال یخ زده است. در طول روز، پل‌ها بسته می‌مانند و به وسایل نقلیه موتوری و عابران پیاده اجازه می‌دهند تا کارهای روزمره خود را انجام دهند.

فستیوال شبهای سفید سن پترزبورگ

یکی از برجسته‌ترین رویدادهای فصل شب‌های سفید، رویداد بادبان‌های قرمز است که نام خود را از رمان رمانتیک همنام نویسنده روسی الکساندر گرین گرفته است. جشن ها در اوایل سال جاری در 23 ژوئن برگزار شد و بیش از 1.5 میلیون شرکت کننده در شهر هجوم آوردند (و بیش از 10 میلیون نفر آن را به طور زنده از تلویزیون تماشا کردند). این رویداد که در نزدیک‌ترین یکشنبه به انقلاب تابستانی برگزار می‌شود، فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی، از جمله فارغ‌التحصیلان مدارس نظامی و کادت‌های شهر، و فارغ‌التحصیلان مدارس از سراسر روسیه و فراتر از آن، از مولداوی تا ارمنستان را جشن می‌گیرد. نمایش تئاتر امسال، اجراکنندگانی را دید که لباس‌های سنتی دوران پیتر کبیر را پوشیدند، با صحنه‌هایی که دوره‌های مختلف تاریخ روسیه را به تصویر می‌کشید. این رویداد با یک نمایش نورانی و فن‌آوری آتش‌بازی خیره‌کننده به اوج رسید، با آتش‌بازی‌هایی که آسمان شب را روشن می‌کردند.

بادبان قرمز

 

با وجود موسیقی کلاسیک در فرهنگ روسیه، جای تعجب نیست که بسیاری از رویدادهایی که در شب های سفید رخ می دهند، به طور پیچیده ای با موسیقی کلاسیک مرتبط هستند. تئاتر تاریخی مارینسکی، جایی که تعدادی از آثار چایکوفسکی و ریمسکی-کورساکوف در قرن نوزدهم به نمایش درآمد، میزبان ستارگان شب‌های سفید، بزرگترین جشنواره بین‌المللی موسیقی در کشور است. دویست رویداد از اجراهای اپرا و باله گرفته تا کنسرت های موسیقی مجلسی در حال وقوع است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مجموعه موسیقی سال گذشته شاهد اجرای رهبران ارکستر، تک نوازان و ستارگان مشهور موسیقی کلاسیک در شوستاکویچ فیلارمونیا بود که بیش از 25000 طرفدار موسیقی کلاسیک در 25 کنسرت آن حضور داشتند. در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی کاخ‌های سن پترزبورگ، خوانندگان مشهور اپرا و تکنوازان ساز از روسیه و فراتر از آن در طول یک ماه در سالن‌های برخی از مجلل‌ترین کاخ‌های شهر، از جمله در ارمیتاژ جدید و کاخ میخایلوفسکی اجرا کردند.

 

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس www.alefbatour.com   مراجعه کنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها