سورپرایز جدید این مستاجران | ۲۰۰ متر زمین رایگان برای خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا

کد خبر: 1181947

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کارگروه نظارت بر اجرای قانون «ایران جوان» در مجلس تشکیل شده و به صورت هفتگی عملکرد مسئولان بررسی و با ترک‌فعل‌ها به شدت برخورد می‌شود.

سورپرایز جدید این مستاجران | ۲۰۰ متر زمین رایگان برای خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کارگروه نظارت بر اجرای قانون «ایران جوان» در مجلس تشکیل شده و به صورت هفتگی عملکرد مسئولان بررسی و با ترک‌فعل‌ها به شدت برخورد می‌شود.

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان شهرکرد عصر امروز برگزار شد و نخبگان بسیجی پس از ماه‌ها بررسی و احصای مشکلات شهرستان شهرکرد به بیان این مسائل پرداختند تا برنامه جامعی برای برطرف کردن این مشکلات احصا شود؛ بسیجیان در مورد مشکلات جمعیت، آب و فضای مجازی به ایراد سخن پرداختند.

احمد راستینه در این اجلاسیه گفت: ۲۱ نماینده طرح «ایران جوان» را آماده کردند و طی ۸۵ جلسه در کمیسیون مشترک و بیش از ۳ هزار نفر ساعت این قانون آماده شد و به تصویب رسید تا بتوان به سوی داشتن ایرانی جوان گام برداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای قانون «ایران جوان» ۷۴ ماده پیش‌بینی شده است، افزود: کارگروه نظارت بر اجرای قانون در مجلس تشکیل شده و به صورت هفتگی عملکرد مسئولان بررسی و با ترک‌فعل‌ها به شدت برخورد می‌شود.

راستینه تصریح کرد: این طرح که به مدت ۷ سال اجرایی می‌شود در حوزه‌های مسکن، ازدواج، نظام آموزشی و نظام بهداشتی و درمانی برنامه‌ریزی شده است.

۲۰۰ متر زمین برای خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا

وی با اشاره به لزوم تحول در ساختار جوانی جمعیت اظهار داشت: طبق این قانون به خانواده‌هایی که در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند و صاحب فرزند سوم می‌شوند ۲۰۰ متر زمین به صورت رایگان داده می‌شود.

راستینه عنوان کرد: از سال گذشته کارگروه آب در استان شکل گرفته تا انتقال‌های بین‌حوضه‌ای را تحقیق و تفحص کرده و از استثمار آب و نابود کردن دشت‌ها جلوگیری شود، در خصوص دشت بحرانی شهرکرد نیز طرحی آماده شده تا این دشت را از بحران خارج کنیم.

وی با اشاره به ایجاد تغذیه مصنوعی در پایین کوه جهانبین گفت: با ایجاد این منبع حجم قابل توجهی از آب وارد دشت شهرکرد می‌شود و دشت را از بحران خارج می‌کند.

ایجاد تصفیه‌خانه با ظرفیت ۱۷۰۰ لیتر بر ثانیه

راستینه با بیان اینکه طرح انتقال آب بن بروجن در دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح ظرف ۲ سال هزار میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده و با اجرایی شدن طرح کمک شایانی به آبخوان‌های شهرکرد خواهد شد و با تصفیه‌خانه‌ای که ایجاد شده یک هزار و ۷۰۰ لیتر برثانیه آب سالم تهیه می‌شود.

وی در خصوص کارگروه زن و خانواده بیان کرد: در برخی از تجمعات واژه‌های نازیبایی گفته می‌شد که حاصل از بین رفتن هویت در نظام آموزشی ماست که تلاش کردیم استفاده از فضای مجازی را قانونمند و از گسستگی هویت جلوگیری کنیم.

فضای مجازی را ضابطه‌مند می‌کنیم

راستینه اظهار داشت: امروزه در غرب هم اینترنت مورد استفاده طبقاتی است اما تلاش دارند نگذارند این طرح در کشور اجرا شود اما این قانون را تصویب و مدیریت فضای مجازی را ضابطه‌مند می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم جوانان در هر لجن‌زار مجازی غرق شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها