شاهین سواران سود کردند | جهش 5 میلیونی قیمت شاهین

کد خبر: 1184696

اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 16 آبان 1401 سایپایی ها با رشد 2 تا 5 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

شاهین سواران سود کردند | جهش 5 میلیونی قیمت شاهین

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 16 آبان 1401 سایپایی ها با رشد 2 تا 5 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

رصد بازار سایپایی ها نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و خانواده تیبا بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار، اظهارات منفی آمریکا علیه ایران و از سوی دیگر نبود ثبات در بازار از جمله دلایلی است که موجب شده تا بازار شکل افزایشی به خود گیرد.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز رشد پنج میلیونی داشت و در بازار 365 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با رشد 2 میلیونی 215 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد رشد 2 میلیونی «کوییکR » بودیم و این خودرو در بازار به  224 میلیون تومانی رسید و «کوییک معمولی» هم با افزایش سه میلیونی در بازار 215 میلیون تومان دست به دست.

اما خانوداده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و «تیبا صندوقدار» با افزایش 2 میلیونی در بازار 202 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 214 میلیون باقی ماند.

sXa0FlCMUQ5T

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها