وراث صاحبان سهام عدالت پولدار شدند | انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث چه زمانی عملیاتی می شود؟

کد خبر: 1224508

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث موضوعی است که رئیس سازمان بورس در آخرین نشست خبری خود در سال گذشته از ساز و کاری جدید برای تعیین تکلیف آن خبر داده بود موردی که اسفند پارسال گفته شد حداکثر ۲ تا ۳ ماه آینده قطعی می‌شود.

به گزارش سایت خبرآزاد، انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث موضوعی است که رئیس سازمان بورس در آخرین نشست خبری خود در سال گذشته از ساز و کاری جدید برای تعیین تکلیف آن خبر داده بود موردی که اسفند پارسال گفته شد حداکثر ۲ تا ۳ ماه آینده قطعی می‌شود.

سامانه انتقال سهام عدالت به وراث موضوعی که در برهه‌های زمانی مختلف در خصوص راه اندازی و اجرایی شدن آن وعده‌های زمانی گوناگونی داده شده است؛ سامانه ای که همواره برخی شهروندان خواستار پیگیری آن از مسئولان مربوطه بوده اند.

موضوعی که قاسمی یکی از شهروندان در خصوص آن به ما گفت: ۶ سال است که پدر من فوت شده، اما هنوز برای تعیین تکلیف سهام عدالت آن نتوانسته ایم اقدامی انجام دهیم.

ساعدی شهروند دیگری با گلایه از وعده‌های زمانی مختلف افزود: این که زمانی برای راه اندازی سامانه اعلام می‌شود، ولی به آن عمل نمی‌شود بیشتر کلافه کننده است برای انتقال سهام عدالت پدرم که سال هاست فوت شده منتظر راه اندازی این سامانه هستیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها