وام ازدواج | وام ازدواج ۱۴۰۲ | وام ازدواج ثبت نام | وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

متقاضیان وام فرصت را از دست ندهید | شرایط دریافت وام۳۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی برای همه بدون ضامن با واریز آنی

کد خبر: 1248584

همه مردم می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی را داشته باشند.

 متقاضیان وام فرصت را از دست ندهید | شرایط دریافت وام۳۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی برای همه بدون ضامن با واریز آنی

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

تمامی مشتریان بانک کارآفرین با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «امیدآفرین» را دارند.

افرادی که سپرده پس انداز نیک آفرین را دارند باید حداقل سه ماه از مدت افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین درخواست بدهند. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک است. سقف سود این تسهیلات ۲۳ درصد است و متقاضیان حداکثر ظرف ۳۶ ماه امکان تسویه اقساط را دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط ۱۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۷۸۱ تومان است. کل اقساط ۲۷۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۵۲ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز به ۷۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۵۲ تومان خواهد رسید.

نگاهی به افتخارات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک باعث شده تا طی سال‌های فعالیتش دستاوردها و افتخارات زیادی را به دست آورد. از جمله این افتخارات می‌توان به دریافت تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیرت مالی سال ۱۳۹۷، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا سال ۱۳۹۴، رتبه دوم میان بانک‌های تجاری اسلامی به لحاظ شاخص بازدهی براساس رتبه بندی نشریه بنکر ۲۰۱۴ و … را به دست آورد.

 شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مشتریان بانک مهر ایران به منظور دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه باید میانگین حساب سه تا 12 ماهه ایجاد کنند.

به نقل از رده ها، افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. وام مذکور قرض الحسنه بوده و سود ندارد، تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶۷۷ هزار و ۳۷۲ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۸۳۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۲ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۳۹ تومان خواهد بود.

وام فوری با سفته

بانک مهر ایرانی یکی از دو بانک‌ قرض الحسنه کشور است که از همان روزهای آغازین با هدف گسترش فرهنگ قرض الحسنه مشغول به کار شد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات بانکی اعم از طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، قراردادها، بیمه عمر رایگان، صندوق اجاره‌ای، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، اوراق قرض الحسنه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

در این باره حسن تلیکانی، مشاور عالی مدیرعامل بانک مهر ایران، اعلام کرده که این مجموعه در رشد منابع سرآمد است و این مجموعه طی یک سال اخیر بالغ بر ۸۰ درصد رشد منبع مالی را تجربه کرده است.

 شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه درخواست بدهند.

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود تعیین شده، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۴۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی تا سال دیگر اعتبار خواهد داشت. ضمنا مشتریانی که این وام را دریافت کرده‌اند در زمان بازپرداخت اصل آن امکان واریز و برداشت از حسابی که روی آن تسهیلات دریافت کرده‌اند را خواهند داشت.

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها