واریز 5 میلیون تومان وام با ضمانت کارت یارانه نقدی | ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود با واریزی آنی آغاز شد

کد خبر: 1280396

جزئیات واریز وام با کارت یارانه و وام فوری برای همه مردم اعلام شد.

واریز 5 میلیون تومان وام با ضمانت کارت یارانه نقدی | ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود با واریزی آنی آغاز شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که مشتری بانک سپه بوده و به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند باید گذشته از ایجاد میانگین حساب مناسب، اعتبار شغلی داشته باشند. ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

مشتریان بانک سپه با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد. تنها به منظور تامین هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو درصدی تعلق...

وام طرح نگین مهر بانک سپه

افرادی که مشتری بانک سپه بوده و به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند باید گذشته از ایجاد میانگین حساب مناسب، اعتبار شغلی داشته باشند. ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

همانطور که اشاره شد زمینه اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن سپرده است. افراد در صورت داشتن شرایط لازم وام مذکور را دریافت خواهند کرد و بعد از دریافت حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه فرصت تسویه اقساط آن را خواهند داشت.

در صورتی که بانک فرد را برای دریافت تسهیلات واجد شرایط بداند و وام را به وی بپردازد، میزان هر قسط برای او ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام به ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز در محدوده ۳۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قرار دارد.

بانک سپه یکی از بانک‌های اصیل و نامدار کشور است که نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت دارد. این مجموعه تاکنون انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به بانکداری شخصی و اصناف، بانکداری شرکتی و پایگاه دانش اشاره کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا با به روزرسانی خدمات رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جزئیات دریافت وام با حساب یارانه اعلام شد

وام‌هایی که تحت عنوان وام توسعه پرداخت می‌شوند معمولاً نیازی به قرارداد با بانک ندارند. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره ۶۳۶۹ وزارت امور اجتماعی ارسال کنند. پس از ارسال کد کشور به شماره ذکر شده، پیامکی با عنوان «فرآیند با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به وب سایت refahi.ir مراجعه کنید.

در این میان، مساله پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد؛ وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد، اما بعدا مشخص شد یکی از موسسات قرض‌الحسنه، مدعی است که آن را پرداخت می‌کند.

پیگیری‌ها از دولت نشان داد که سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار، قصد پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی را نداشتند و چنین موضوعی از طرف دولت از اساس غلط بود.

اما آنگونه که پیگیری‌ها نشان داد یک موسسه قرض‌الحسنه در تهران، مدعی بود وام ۱۰ میلیونی یارانه را به متقاضیان پرداخت می‌کند و همه خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کردند، می‌توانستند مشمول این وام شوند.

با وجود این، نکته مهمی که درباره موسسه مورد اشاره وجود داشت این بود که این موسسه هیچ‌گونه مجوزی از بانک مرکزی نداشت و تنها با سه شعبه در تهران فعال بود.این موسسه مالی و اعتباری تازه تاسیس شده و حتی مجوز بانک مرکزی نگرفته بود.

موضوع پرداخت وام یارانه در سال‌های گذشته هیچگاه به درستی اجرا نشد. بانک‌ها می‌گفتند منابع مالی لازم را برای پرداخت وام یارانه به مشمولان در اختیار ندارند. البته پرداخت این وام بر اساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ صادر کرد، الزامی نبود و به عنوان تکلیف بر دوش شبکه بانکی قرار نداشت.

در دولت سیزدهم نیز، شبکه بانکی توجه چندانی به تصمیمات دولت نکرد. حتی بانک‌ها تا چندین ماه پس از صدور بخشنامه دولت، می‌گفتند موضوع به آن‌ها ابلاغ نشده است. در واقع به نظر می‌رسد دولت‌ها تصمیماتی را می‌گیرند که شبکه بانکی توان اجرای آن را ندارند و به منابع مالی بانک‌ها فکر نمی‌کنند.

نمایندگان مجلس نیز اسفند سال گذشته در جریان بررسی بودجه بندی را تصویب کردند که بر اساس آن، متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بتوانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند

در این میان، مساله پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد؛ وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد، اما بعدا شخص شد یکی از موسسات قرض‌الحسنه، مدعی است که آن را پرداخت می‌کند.پیگیری‌ها از دولت نشان داد که سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار، قصد پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی را نداشتند و چنین موضوعی از طرف دولت از اساس غلط بود.

اما آنگونه که پیگیری‌ها نشان داد یک موسسه قرض‌الحسنه در تهران، مدعی بود وام ۱۰ میلیونی یارانه را به متقاضیان پرداخت می‌کند و همه خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کردند، می‌توانستند مشمول این وام شوند. با وجود این، نکته مهمی که درباره موسسه مورد اشاره وجود داشت این بود که این موسسه هیچ‌گونه مجوزی از بانک مرکزی نداشت و تنها با سه شعبه در تهران فعال بود.

بررسی‌ها نشان داد که این موسسه مالی و اعتباری تازه تاسیس شده و حتی مجوز بانک مرکزی نگرفته بود.مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بیش از ۵۰ هزار شغل در سال جاری با پرداخت وام یارانه ایجاد شده است.

جوان، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کار‌های خرد و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در مناطق محروم و روستا‌های کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می‌کند که در سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و بیش از ۹۲ درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال بوده است.آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منجر به ایجاد بیش از ۵۰ هزار شغل شده است و این مشاغل پایدار هستند.

وی اظهار کرد: با دو دهم بودجه اشتغال کشور ۱۰ درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده به صورتی که سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.

وام یارانه‌ای یکی از جدیدترین وام‌های دولت برای اقشار کم درآمد جامعه است. وام یارانه‌ای وام تضمین شده توسط کارت یارانه سرپرست خانوار است. شرایط فعلی دریافت وام یارانه‌ای را می‌خوانیم.در آستانه روز پدر گزارش شده است که رئیس جمهور مبلغی را به عنوان سوگند به یارانه بگیران پرداخت می‌کند.

گزارش شده است که رئیس جمهور مبلغ هنگفتی را به عنوان سوگند به یارانه بگیران پرداخت خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از میزان سپرده دولتی برای یارانه بگیران و سرپرستان خانوار منتشر نشده و از پرداخت رایگان مبلغ و عیدی نیز اطلاعی در دست نیست. مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود یا می‌توان وام با سود کاهش یافته دریافت کرد. اما وام یارانه‌ای چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام کم بهره یکی وامی است که نیاز به ضامن ندارد و مردم می‌توانند با یارانه نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنند.برای دریافت وام یارانه ای، سرپرستان خانواده و کلیه یارانه بگیران باید برای دریافت این وام به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و الزامی به امضای قرارداد وام با سیستم بانکی ندارند. برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود مراجعه کرده و در آنجا اطلاعات لازم را برای ثبت آنلاین وام با کارت یارانه دریافت کنید.

افرادی که سرپرست خانواده هستند و از دولت یارانه و یارانه دریافت می‌کنند، مشمول دریافت وام یارانه‌ای می‌شوند.

پس از واریز وام فاینانس، اقساط وام از مبلغ تامین مالی متقاضی کسر می‌شود، این وام با نرخ سود ۱۲% به اشخاص حقیقی پرداخت می‌شود که ۸% آن توسط دولت به بانک پرداخت می‌شود.

امسال همزمان با روز مادر، دولت رئیس جمهور طرح یسنا را مطرح کرد که بر اساس آن ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان از مادران باردار، شیرده و باردار کسر می‌شد. با نزدیک شدن به روز پدر برخی منابع خبری از ارائه وام تضمینی یارانه‌ای خبر دادند.اما آیا این خبر صحت دارد؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم و در عین حال توضیح می‌دهیم که وام یارانه‌ای چیست.

وام یارانه‌ای یکی این یکی از وام‌هایی است که بانک‌ها به دریافت کنندگان منابع مالی می‌دهند؛ بنابراین کلیه دریافت کنندگان وام دارای کارت سرمایه می‌توانند به صورت آنلاین برای دریافت وام اقدام کنند.

وام یارانه‌ای نیاز به ضامن ندارد و شما می‌توانید با کمک نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید. این وام‌ها به تایید بانک مرکزی رسیده است. ثبت نام اینترنتی وام یارانه‌ای انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به وام ۵ میلیونی یارانه ای، قرض الحسنه اشاره کرد. وام ۲۰۰ میلیونی، ۱۰ میلیونی یارانه‌ای و … که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.انواع مختلفی از وام‌های یارانه‌ای وجود دارد. در زیر می‌توانید با انواع وام با کارت یارانه‌ای آشنا شوید:

انواع وام یارانه ای:

وام ۵ میلیونی

۱۰ میلیون وام

۲ میلیون وام

۲۰۰ میلیون وام

وام‌هایی که تحت عنوان وام توسعه پرداخت می‌شوند معمولاً نیازی به قرارداد با بانک ندارند. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره ۶۳۶۹ وزارت امور اجتماعی ارسال کنند. پس از ارسال کد کشور به شماره ذکر شده، پیامکی با عنوان «فرآیند با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمامی بانک‌ها می‌توانند وام‌های کم بهره را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. هر بانکی به مشتریان و دارندگان حساب‌های بانکی خود بسته به شرایط و گزینه هایشان وام‌های کم بهره ارائه می‌دهد؛ بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت تبلیغاتی با بانک خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود و یا وب سایت refahi.ir مراجعه کنید. در آنجا باید اطلاعات لازم برای درخواست آنلاین وام با کارت کمک هزینه را به دست آورید.

در حال حاضر انتظار نمی‌رود که وام جدیدی به وام گیرندگان پرداخت شود. در دوره‌های قبلی که وام فاینانس واریز می‌شد، شرایط به گونه‌ای بود که اقساط وام فاینانس از مبلغ صندوق متقاضی کسر می‌شد. نیازی به امضای قرارداد وام با سیستم بانکی نیست. نبود.

وام‌های یارانه‌ای پرداخت شده به ذینفعان به افراد با نرخ ۱۲ درصد پرداخت شده است که ۸ درصد آن توسط دولت به بانک پرداخت شده است. از آنجایی که دولت فعلاً فرض نمی‌کند که وام با عنوان «وام یارانه ای» به حساب گیرندگان واریز شود، از شرایط دریافت وام تشویقی اطلاعی در دست نیست.

به محض اعلام دولت مبنی بر پرداخت وام‌های یارانه‌ای به مشمولان، اطلاعات در همین سایت منتشر خواهد شدبگوییم که برخلاف تمام اخبار منتشر شده، فکری برای پرداخت وام جدید به یارانه بگیران نبود. در حال حاضر از شرایط دریافت وام یارانه‌ای اطلاعی در دست نیست چرا که وامی به نام وام یارانه‌ای برای واریز به حساب یارانه گیرنده از سوی دولت در نظر گرفته می‌شود. این مورد در نظر گرفته نشد. زمانی که اطلاعات موثقی از سوی دولت در خصوص پرداخت وام یارانه‌ای به مشمولان وجود داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها