ثبت نام وام 50 میلیونی بدون سود بانک تجارت | پرداخت وام 50 میلیونی با یک ضامن با اقساط 2 میلیونی

کد خبر: 1288276

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «نیکان» این مجموعه را دارند. این وام به افرادی اعطا می‌شود که میانگین حساب مناسبی داشته باشند.

ثبت نام وام 50 میلیونی بدون سود بانک تجارت | پرداخت وام 50 میلیونی با یک ضامن با اقساط 2 میلیونی

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «نیکان» این مجموعه را دارند. این وام به افرادی اعطا می‌شود که میانگین حساب مناسبی داشته باشند.

به نقل از رده، وام 50 میلیونی بانک تجارت مخصوص افرادی است که در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب لازم است افراد حداقل به مدت سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مناسب داشته باشند. متقاضیان بعد از دریافت این وام همچنان امکان واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده گذاری را خواهند داشت.

افراد برای دریافت این نوع تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و فقط دارای چهار درصد کارمزد است. گیرندگان این وام حداکثر طی 24 ماه زمان برای پرداخت اقساط خواهند داشت. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این وام به بستگان درجه موجود است.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مبلغ تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان اعلام شده است.

دستاوردهای بانک تجارت طی سال‌های فعالیت آن

بانک تجارت یکی از شعب فعال بانکی است که بالغ بر 40 سال است که انواع خدمات پولی و مالی را به مردم ایران ارائه می‌دهد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات در حوزه سپرده، تسهیلات، بانکداری الکترونیک و خدمت ارزی را عرضه کرده است. بانک تجارت تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، تندیس بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه طلایی کیفیت خدمات و جوایزی از این قبیل را به دست آورد./کاماپرس

وام کارتخوان بانک پاسارگاد

اگر به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید و می‌خواهید مسیر پیشرفت خود را هموار سازید، پیشنهاد ما به شما دریافت تسهیلات است اگر به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید و می‌خواهید مسیر پیشرفت خود را هموار سازید، پیشنهاد ما به شما دریافت تسهیلات است

. البته بسیاری از طرح‌های تسهیلاتی شرایط دشواری دارند و دریافت آن‌ها برای اکثر کاربران امکان‌پذیر نیست. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می‌توانید با دریافت کارتخوان بانک پاسارگاد و انجام تراکنش‌های زیاد در طول روز و ماه، امتیاز تسهیلات این بانک را از آن خود کنید.

 خوشبختانه بانک پاسارگاد توانسته با ارائه طرح تسهیلاتی کارتخوان، به بسیاری از کسب و کارها رونق ببخشد. پس فرصت را غنیمت شمارید و برای دریافت وام کارتخوان بانک پاسارگاد، اقدامات لازم را به عمل‌آورید. البته پیش از انجام هر کاری، بهتر است اطلاعاتی راجع به شرایط و مراحل دریافت این تسهیلات داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت تسهیلات کارتخوان بانک پاسارگاد بیشتر آشنا شوید.

 مراحل دریافت وام کارتخوان بانک پاسارگاد

 و اما مراحل دریافت وام کارتخوان بانک پاسارگاد؛ همانطور که اشاره شد، برای دریافت این تسهیلات و بهره‌مندی از تمامی مزایای آن باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. البته قبل از انجام هر کاری، پیشنهاد می‌شود با افراد با تجربه و کاربلد در این زمینه مشورت فرمایید تا بتوانید فرآیند دریافت تسهیلات را بدون هیچ مشکلی به بهترین شکل پشت سر بگذارید.

 1-دریافت کارتخوان

 اگر کارتخوان متصل به بانک پاسارگاد را ندارید، باید اقدامات لازم را برای دریافت آن به عمل‌آورید. شما می‌توانید با مراجعه به بانک و پشت سر گذاشتن مراحل اداری خاص و بلوکه کردن پول در حساب، کارتخوان این بانک را به بهترین شکل دریافت کنید. اما فراموش نکنید که یک راه آسوده‌تر نیز برای کاربران وجود دارد؛ شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت پرداخت کالا کارتخوان سیار بانک پاسارگاد، را در کمترین زمان بدون نیاز به پول بلوکه در حساب، با شرایطی بسیار آسان دریافت کنید. دستگاه پوز سیار مدل pax S90 قادر به پشتیبانی از برنامه‌های انواع بانک‌ها و مؤسسات مالی اعم از بانک پاسارگاد هستند.

 ۲-انجام تراکنش به مدت ۲ الی ۶ ماه

 پس از دریافت کارتخوان بانک پاسارگاد، باید تعداد تراکنش‌های روزانه خود را افزایش دهید تا بتوانید امتیاز وام بیشتری دریافت کنید. هر ۲۰۰ هزار تومان تراکنش، ۱ امتیاز برای تسهیلات کارتخوان پاسارگاد محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که اگر تراکنش‌های روزانه کمتر از حد تعیین شده باشد، کاربران نمی‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

 ۳-ارائه مدارک و تشکیل پرونده

 در مرحله بعد، باید مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده ارائه دهید. برای دریافت وام کارتخوان بانک پاسارگاد، باید مدارکی همچون جواز کسب یا مدارک شغلی معتبر، مدارک هویتی خود و ضامن (کپی شناسنامه و کارت ملی) را نیز ارائه دهید. توجه داشته باشید که استفاده از مدارک فاقد اعتبار برای دریافت این تسهیلات مجاز نمی‌باشد. پس از ارائه مدارک، باید هزینه‌ای جزئی را جهت تشکیل پرونده و اعتبار سنجی ارائه دهید. برای اعتبار سنجی حساب خود نیز می‌توانید به سامانه ویپاد (ترابانک پاسارگاد) مراجعه فرمایید. البته برای انجام این کار، بهتر است از افراد متخصص و با تجربه نیز در این زمینه کمک بگیرید.

4- دریافت وام

 در مرحله آخر، متقضیان می‌توانند برای دریافت وام کارتخوان بانک پاسارگاد اقدامات لازم را به عمل آورند. پس از اتمام مراحل اداری، مبلغ تسهیلات به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب متقاضیان واریز می‌گردد. البته وجود هرگونه نقص در مدارک متقاضی یا ضامن، می‌تواند سرعت دریافت تسهیلات را کاهش دهد.

 مبلغ وام کارتخوان بانک پاسارگاد

 بسیاری از کاربران با این سؤال می‌شوند که مبلغ وام کارتخوان بانک پاسارگاد چقدر است؟ طبق بخشنامه‌های اخیر، مبلغ این تسهیلات در سال ۱۴۰۳ حدود ۳۵۰ میلیون تومان تخمین می‌خورد. البته بهتر است بدانید که عواملی همچون مبلغ سپرده، امتیاز حساب، گردش مالی، تراکنش‌های ماهانه و زمان بازپرداخت نیز در تعیین مبلغ وام کارتخوان بانک پاسارگاد نقش دارند. برای استعلام مشخصات حساب، اعتبار سنجی و کسب اطلاعات کافی راجع به مبلغ وام، می‌توانید به سامانه ویپاد (ترابانک پاسارگاد) مراجعه کنید.

 سود تسهیلات کارتخوان بانک پاسارگاد چقدر است؟

 متأسفانه بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی، سود و کارمزد بسیار بالایی را برای تسهیلات خود در نظر می‌گیرند. اما خوشبختانه سود تسهیلات کارتخوان بانک پاسارگاد نسبت به سایر مؤسسات مالی مناسب‌تر است. از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روی سود وام کارتخوان بانک پاسارگاد، می‌توان به مبلغ وام و زمان باز پرداخت اشاره کرد. در حالت کلی سود این تسهیلات بین ۶ الی ۲۵ درصد تخمین می‌خورد. هر چقدر که مدت زمان بازپرداخت کمتر باشد، سود این تسهیلات نیز به همان مقدار کاهش می‌یابد.

 مزیت‌های تسهیلات کارتخوان پاسارگاد

 و اما مزایای وام کارتخوان بانک پاسارگاد؛ از مهم‌ترین مزایای این تسهیلات، می‌توان به مدت زمان بازپرداخت طولانی آن اشاره نمود. متقاضیان می‌توانند مبلغ این تسهیلات را تا حداکثر ۶۰ ماه (۵ سال) پرداخت کنند. علاوه بر آن، همانطور که قبل‌تر ذکر شد سود وام کارتخوان پاسارگاد نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مؤسسات مالی مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. از طرفی دیگر، همه افراد می‌توانند با داشتن کارتخوان این بانک و ارائه مدارک لازم، این تسهیلات را در کمترین زمان دریافت کنند. علاوه بر آن، پس از اتمام فرآیند ثبت مدارک و پرونده‌سازی، تسهیلات در کمترین زمان ممکن به حساب متقاضیان واریز می‌گردد. پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال راهی برای ترقی در کسب و کار خود هستید، فرصت را غنیمت شمارید و در اسرع وقت برای دریافت این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل‌آورید.

 سخن پایانی

گرچه فرآیند دریافت تسهیلات امری دشوار است. اما شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده و پیمودن مراحل اداری خاص، وام کارتخوان بانک پاسارگاد را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. البته قبل از دریافت این تسهیلات، بهتر است با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید. لازم به ذکر است که هر چقدر امتیاز حساب بیشتر باشد، مبلغ تسهیلات نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها