خبر غافلگیرکننده برای متقاضیان وام | بدون ضامن و وثیقه وام 30 میلیون تومانی بگیرید

کد خبر: 1290863

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

خبر غافلگیرکننده برای متقاضیان وام | بدون ضامن و وثیقه وام 30 میلیون تومانی بگیرید

بانک پاسارگاد به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پشتوانه» ویپاد را تدارک دیده است که به صورت پلکانی فعال می‌شود. یعنی هر پله تسهیلات پشتوانه یک، دو، سه، چهار، پنج، هفت، 10، 15، 20، 25 و 30 میلیون تومان است که وام گیرنده بعد از دریافت هر کدام و بازپرداخت کامل پله قبلی، می‌تواند به پله بعدی برود و مبلغ بعدی را دریافت کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

نقطه آغازین بانک پاسارگاد و برخی از خدمات آن را بشناسید

بانک پاسارگاد از سال 1384 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک خصوصی به دلیل ارائه خدماتی مانند افتتاح سپرده، اموری ارزی، خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی، الکترونیک و دیجیتال و … توانسته نظر مشتریان زیادی به خود جلب کند.

جامعه موسسان این بانک از 130 هزار نفر اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش مسکن و 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان تشکیل شده است.

جزییات و نحوه دریافت وام ازدواج 350 میلیون تومانی بانک ملت

زوج‌های جوانی که به دریافت وام قرض الحسنه ازدواج احتیاج دارند و بعد از اعلام بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات مذکور باید به بانک ملت مراجعه کنند، باید شرایط دریافت آن از این مجموعه را بدانند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، زوج‌های جوان که نیاز به وام قرض الحسنه ازدواج دارند باید در شعب بانک‌های اجراکننده این طرح سپرده قرض الحسنه داشته باشند و بدانند که سقف این تسهیلات بسته به سن زوج و زوجه متفاوت است. در صورتی که پسران زیر 25 سال و دختران کمتر از 23 سال سن داشته باشند، سقف تسهیلات برای آن‌ها 350 میلیون تومان خواهد بود. سقف این وام برای پسران و دختران بالاتر از رنج سنی ذکر شده به 300 میلیون تومان رسیده است. این تسهیلات قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. این وام مختص به افرادی تعلق می‌گیرد که توسط سامانه مرکزی فرآیند گزینش را سپری کرده باشند و بتوانند ضامن رسمی مورد نظر بانک را ارائه بدهند.

در صورتی که وام گیرندگان شرایط سنی دریافت تسهیلات تا سقف 350 میلیون تومان را داشته باشند، هر ماهه باید 3 میلیون و 181 هزار و 818 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات به 77 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 427 میلیون تومان است.

آغاز به کار بانک ملت و برخی از خدمات این مجموعه بانکی

بانک ملت از بیست و نهم آذرماه سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. بانک ملت از زمان آغاز به کار تاکنون توانسته انواع خدمات سپرده و ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی، بانکداری الکترونیک و … را به مشتریان خود ارائه بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها