یارانه نقدی | یارانه نقدی اردیبهشت ماه | یارانه نقدی خانوار ها

خبر شبانه یارانه ای برای واریز 300/000 تومان برا دهک های 4 تا 9 | زمان برداشت یارانه‌ نقدیاعلام شد

کد خبر: 1292298

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

خبر شبانه یارانه ای برای واریز 300/000 تومان برا دهک های 4 تا 9 | زمان برداشت یارانه‌ نقدیاعلام شد

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

 به نقل از خبرآنلاین، یارانه مرحله ۱۵۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ دوشنبه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های چهارم تا نهم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

گفتنی است؛ مستمری مددجویان سازمان بهزیستی مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به حساب ذینفعان نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) واریز شد و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) قابل برداشت بود.

فوری / علت تاخیر واریز یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه اردیبهشت باید شب گذشته واریز می شد.

یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت است. در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

دلیل تاخیر واریز یارانه نقدی اردیبهشت 1403

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، 30 هر ماه واریز می‌شود. روز گذشته خبر سقوط بالگرد رییس جمهور اعلام شد و برخی از منابع این حادثه را دلیل عدم پرداخت یارانه‌ها عنوان کردند که تایید نشده است./اقتصادآنلاین

 مبلغ یارانه نقدی و معیشتی دهک‌های ۴ تا ۹ مشخص شد/واریز تا ساعت ۲۴ امشب+جدول زمانبندی

یارانه نقدی و معیشتی دهک‌های چهارم تا نهم طبق جدول زمان‌بندی مندرج در خبر، امشب ۳۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

خبر فوری کالابرگ امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانوارهایی که در دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، می‌توانند یارانه ۳۰۰ هزارتومانی خود را تا ساعت ۲۴ امشب دریافت کنند. این یارانه طبق برنامه زمان‌بندی، برای دهک‌های اول تا سوم ۲۵ ام و برای سایر دهک‌ها ۳۰ ام هر ماه واریز می‌شود.

بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت اعمال شد، یارانه نقدی و معیشتی از بیستم هر ماه به آخر ماه موکول شده است.

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، ۳۰ام هر ماه واریز می‌شود.

بر همین اساس و طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه کمک‌ معیشتی خانوارهای دهک‌های اول تا سوم با مبلغ ۴۰۰ هزار تومان روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخت شد.

ضمن اینکه، یارانه دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر است؛ امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

جاماندگان یارانه ۳۰۰ هزار تومانی چه کسانی هستند؟

با وجود واریز یارانه دهک‌های ۴ تا ۹ هنوز هم هستند خانواده‌هایی که از دریافت این کمک معیشتی دولت جا مانده‌اند. طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاه ایرانیان به نشانی https://refahdb.mcls.gov.ir/ نسبت به ثبت‌نام و یا اعتراض به عدم دریافت یارانه اقدام کنند.

دلایل عدم دریافت یارانه نقدی

دلایل مختلفی می‌تواند برای عدم دریافت یارانه توسط خانوارها وجود داشته باشد. برخی از این دلایل عبارتند از:

ثبت نام نکردن در سامانه رفاه ایرانیان: اولین قدم برای دریافت یارانه، ثبت نام در سامانه رفاه ایرانیان است. خانوارهایی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده باشند، یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

عدم تطابق اطلاعات: اطلاعات خانوار در سامانه رفاه ایرانیان باید با اطلاعات واقعی آنها مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، یارانه به آنها تعلق نخواهد گرفت.

تغییر در وضعیت خانوار: هرگونه تغییر در وضعیت خانوار مانند ازدواج، فوت عضو خانواده، طلاق و یا تولد فرزند باید در سامانه رفاه ایرانیان ثبت شود. در غیر این صورت، ممکن است یارانه به خانوار تعلق نگیرد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها