منتظر 3 واریزی در خرداد ماه باشید | شارژ یک میلیون 800 هزار تومان در این ماه برای یارانه نقدی بگیران | استعلام دهک یارانه نقدی با کد ملی

کد خبر: 1292706

دهک بندی یارانه خانوار در طرح پرداخت یارانه‌ های نقدی، برای تمام مردم کشور انجام شده است. دهک بندی یارانه خانوار در 10 تقسیم انجام می شود که یارانه دهک 10، 9 و 8 به طور کامل حذف شده است چرا که جزو خانوارهای پردرآمد جامعه هستند و نیاز به حمایت مالی دولت ندارند.

منتظر 3 واریزی در خرداد ماه باشید | شارژ یک میلیون 800 هزار تومان در این ماه برای یارانه نقدی بگیران |  استعلام دهک یارانه نقدی با کد ملی

استعلام دهک یارانه نقدی با کد ملی؛ با ورود به سامانه دهک بندی خانوار امکان بررسی و پیگیری واریز یارانه معیشتی برای افراد وجود دارد. استعلام دهک خانوار از طریق شماره گویا: برای استفاده از این روش متقاضیان باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن شان را وارد کنند.

نحوه ورود به سامانه دهک بندی یارانه

معیارهای مرحله جدید دهک‌ بندی خانوارها برای دریافت یارانه: در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار در هر کدام از شاخص‌ها به صورت صدک‌بندی درآمده است، به طوریکه باتوجه به مدل خودرو یا میزان تراکنش‌های بانکی و درآمدها، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص شده و در نهایت این صدک‌ها میانگینی از صدک کل خانوار را نشان می‌دهد.

چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار‌ها مطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، از دریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد. این هفت دهک به عنوانی دیگر، اقشار کم درآمد جامعه هستند که مشمول دریافت یارانه هستند.

در پی این تصمیمات، سوال مهمی که برای اغلب خانواده‌ها به وجود آمد این بود که چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟ چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد.

چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار‌ها مطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، از دریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد. این هفت دهک به عنوانی دیگر، اقشار کم درآمد جامعه هستند که مشمول دریافت یارانه هستند.

در پی این تصمیمات، سوال مهمی که برای اغلب خانواده‌ها به وجود آمد این بود که چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟ چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد.

در روش اول، می‌توانید با استفاده از کد ملی، استعلام بگیرید که جز دهک چندم هستید. برای استعلام گیری از این روش، به سایت “سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نشانی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید و در بالای صفحه بر روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید.

روش دوم برای استعلام گیری، استفاده از شماره گویا است. برای استفاده از این روش باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن او را وارد کنید. به این ترتیب میتوانید از دهک خود مطلع شوید.

در روش سوم نیز، می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری با تلفن همراه خود، از وضعیت دهک‌بندی خود مطلع شوید. با شماره‌ای که به نام خودتان است، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنید و از دهک خانوار خود، مطلع شوید.

سایت دهک بندی یارانه

خانوار‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت دهک بندی خود می‌توانند به سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.

سایت دهک بندی یارانه

با ورود به سامانه دهک بندی خانوار امکان بررسی و پیگیری واریز یارانه معیشتی برای متقاضیان وجود دارد. سامانه جدید دهک بندی یارانه به نشانی hemayat.mcls.gov.ir است و افراد می‌توانند با وارد کردن شماره ملی خود، مراحل نام نویسی در سامانه حمایت دهک بندی با کد ملی را انجام دهند.

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه حمایت دهک بندی با کد ملی

برای ثبت نام در سایت حمایت معیشتی جاماندگان داوطلبان باید مراحل زیر را انجام دهند:

۱. ورود به سامانه حمایت به نشانی hemayat.mcls.gov.ir

۲. انتخاب گزینه «ورود به سامانه»

۳. نمایش پنجره ورود به سامانه حمایت معیشتی

۴. ثبت اطلاعات مربوط به کد ملی سرپرست خانواده و در کادر دوم شماره حساب واریز یارانه

اگر یارانه اصلی را ماهانه دریافت می‌کنید، اما موفق به انجام مراحل ثبت نام یارانه نشده‌اید، شماره حساب یارانه خود را در این قسمت ثبت کنید. اما اگر حتی یارانه شما هم از چند سال پیش قطع شده، شماره حسابی که قبلاً یارانه معیشتی به آن واریز می‌شد را وارد کنید. با تکمیل اطلاعات، شما در وضعیت «خانواده تک نفره» یا «خانواده چند نفره» قرار خواید گرفت.

چنانچه با شخص دیگری از اعضای خانواده زندگی نمی‌کنید و سرپرستی خانواده با خودتان است، باید تیک “گزینه خانواده تک نفره” را انتخاب کنید.

۵. وارد کردن کد امنیتی و انتخاب گزینه ورود

۶. تکمیل رضایت نامه دسترسی به اطلاعات دارایی و مالی خانواده‌

۷. پایان مراحل ثبت نام در سامانه

از کجا بفهمیم کدام دهک درآمدی هستیم؟

هموطنان می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک‌بندی خود با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

از کجا بفهمیم کدام دهک درآمدی هستیم؟

در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای و آغاز روند پرداخت یارانه جدید بر اساس دهک‌بندی انجام‌شده، مردم با ابهاماتی در مورد مشمول بودن یا نبودنِ خود بر اساس دهک‌های درآمدی مواجه شده‌اند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است هموطنان می‌توانند برای اطلاع از دهک‌بندی خود از دو کانال اقدام کنند؛ راه نخست، شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ است که بعد از تماس، با وارد کردند کد ملی سرپرست خانوار و همچنین وارد کردن یک شماره تلفن همراه که به نام سرپرست است، دهکی که در آن قرار دارند اعلام می‌شود.

راه دیگر مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir است که وضعیت دهک‌بندی را مشخص و اعلام می‌کند.

دولت در ساعت ۲۴ روز نوزدهم اردیبهشت در جریان اصلاح نظام یارانه و نرخ ارز ترجیحی، نسبت به پرداخت یارانه‌ای با مبلغ جدید اقدام کرد که طی آن با حذف دهک دهم (پردرآمد)، برای دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر و برای دهم چهار تا نهم ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر واریز کرده است.

پرداختِ انجام‌شده برای ۹ دهک، حدود ۷۲ میلیون نفر را پوشش داده که نسبت به جمعیت یارانه‌بگیر که حدود ۷۸ میلیون نفر بودند، حدود شش میلیون نفر کمتر شده است.

طبق قانون بودجه ۱۴۰۱، دولت مکلف به حذف سه دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی است.

سایت اعتراض به یارانه با کدملی

سایت اعتراض به یارانه معیشتی که از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها معرفی شده است همان سایت وزارت کار و رفاه اجتماعی است. افراد معترض به قطع یارانه معیشتی که از ابتدای ۱۴۰۱ یارانه دریافت نکردند یا در سالهای قبل یارانه‌شان به هردلیلی قطع و حذف شده است، حالا می‌توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند. همچنین استعلام یارانه معیشتی با کدملی نیز در همین سایت انجام میشود.

اما افرادی که بعد از مشخص شدن دهک درآمدی خود متوجه شدند جزو دهک دهم درآمدی هستند و نسبت به این دهک‌بندی اعتراض دارند، لازم است به سایت hemaya.tmcls.gov.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را در این راستا اعلام کنند. لازم به ذکر است که برای استعلام یارانه معیشتی با کدملی هم نیاز به مراجعه به همین سایت میباشد.

بعد از ورود به سایت hemaya.tmcls.gov.ir با وارد کردن شماره تلفن و کدملی سرپرست خانوار در سامانه و زدن گزینه «درخواست بررسی» ، درخواست شما برای بررسی دهک درآمدی ارسال خواهد شد.

پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه

برای پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه ، خانواده هایی که به این نوع دهک بندی اعتراض داشته اند و یا هنوز نمی‌دانند جزو کدام دهک محسوب می‌شوند می‌توانند با استفاده از کد ملی، با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

بعد از تماس با این شماره تلفن و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، شما می‌توانید استعلام یارانه معیشتی با کدملی سرپرست خانوار خود را دریافت کنید. پس از این استعلام، شما می‌فهمید علت قطع یارانه معیشتی شما چیست .

جواب اعتراض به یارانه

معمولا بعد از گذشت ۱۰ روز از ثبت اعتراض به یارانه معیشتی ، جواب اعتراض به شما اطلاع داده خواهد شد. اما اگر ده روز از ثبت اعتراض یارانه معیشتی شما گذشته بود و همچنان نه پاسخی برای شما آمد و نه یارانه‌ای دریافت کردید، لازم است دوباره به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را بار دیگر برای بررسی مجدد وارد کنند.

سامانه اعتراض hemayat.mcls.gov.ir

جزئیات بیشتر پیگیری یارانه معیشتی با کد ملی در سامانه اعتراض hemayat.mcls.gov.ir ذکر شده است. با مراجعه به این سامانه میتوانید استعلام یارانه معیشتی با کدملی سرپرست خانوار را مطلع شوید.

اطلاعات درآمدی این افراد از طریق بانک‌های اطلاعاتی دولت دریافت و مورد بررسی قرار گرفته است. سپس به ترتیب درآمد از کم‌تر به بیش‌تر در دهک‌های ۱ تا ۱۰ قرار داده شده اند.

در این قسمت، سامانه استعلام یارانه با کد ملی سرپرست را معرفی کرده. و روش ورود به آن را توضیح می‌دهیم. در ادامه هم به روش استفاده از این سامانه می‌پردازیم.

سامانه تعیین شده به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/، تلفن گویا و کد دستوری مهم‌ترین روش‌های استعلام به شمار می‌آیند. در این میان، استفاده از سامانه اطلاعات و جزئیات بیش تری در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از دهک بندی درآمدی خانوارتان هم مطلع شوید.

استعلام یارانه با کد ملی امکان اطلاع از وضعیت دریافت یا عدم دریافت یارانه را برای افراد و خانوار‌های مختلف کشور فراهم می‌سازد. طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از چند سال قبل در کشور آغاز شده و تا اکنون ادامه دارد.

این طرح که ابتدا با هدف کمک اقتصادی به مردم و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها در برابر افزایش قیمت‌ها اجرا شد، با رشد سریع تورم رفته رفته اثر خود را از دست داد.

دولت‌های مختلف هم تا همین سال گذشته نسبت به افزایش مبلغ یارانه نقدی اقدام نکردند. سرانجام در ابتدای کار دولت آقای رئیسی، میزان یارانه نقدی با سایر یارانه‌ها اعم از بنزین و معیشتی تجمیع شده و به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان برای گروه‌های مختلف رسید.

استعلام یارانه معیشتی با کد ملی به شما کمک می‌کند تا از گروه بندی خود در این زمینه مطلع شده و بدانید در کدام یک از این گروه‌های یارانه بگیر ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی قرار دارید.

اجرای طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها

البته پس از اجرای طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها، یارانه بسیاری از افراد به طور کامل قطع گردیده و دیگر مبلغی با این عنوان با حساب شان واریز نمی‌شود. هم چنین برخی خانوار‌ها در ماه اول یا دوم پس از اجرای طرح هم یارانه دریافت کرده و بعد از آن دیگر واریزی نداشته اند.

در همین راستا، امکان استعلام یارانه با کد ملی سرپرست فراهم شده است تا اقشار مختلف مردم امکان بررسی شرایط و اطلاع از وضعیت دریافت یارانه شان را داشته باشند. کسانی که پس از بررسی‌های لازم متوجه عدم قرار گیری نام شان در لیست یارانه بگیران می‌شوند، در صورت اعتراض می‌توانند نسبت به ثبت نام یارانه در سامانه مربوطه اقدام کرده تا درخواست شان مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

با توجه به اهمیت این موضوع برای بسیاری از خانوار‌های ایرانی، در این مقاله به معرفی روش‌های مختلف استعلام یارانه با کد ملی و سریال شناسنامه پرداخته و نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید.

در طرح جدید پرداخت یارانه‌های نقدی، تمام مردم کشور به ۱۰ قسمت تبدیل شده و هر قسمت به عنوان یک دهک شناخته می‌شوند. اطلاعات درآمدی این افراد از طریق بانک‌های اطلاعاتی دولت دریافت و مورد بررسی قرار گرفته است؛ سپس به ترتیب درآمد از کم‌تر به بیش‌تر در دهک‌های ۱ تا ۱۰ قرار داده شده اند.

استعلام یارانه با کد ملی تا حدودی امکان اطلاع شما از دهک درآمدی تان را فراهم می‌کند. به هر حال، در طرح جدید به افرادی که در دهک‌های ۱ تا ۳ قرار گرفته اند، ۴۰۰ هزار تومان و به افرادی که در دهک‌های ۴ تا ۹ قرار گرفته اند، ۳۰۰ هزار تومان یارانه تعلق می‌گیرد.

واریز نفری 1 میلیون تومان برای مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

بنا بر اعلام معاون کمیته امداد و بهزیستی مستمری مددجویان کمیته امداد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور اعلام کرد که مستمری اردیبهشت‌ماه مددجویان با مساعدت سازمان برنامه و بودجه طی چند روز گذشته با اعمال افزایش، به حساب مددجویان واریز شد.

 سعید زارع‌زاده با اشاره به اینکه مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۰ و آغاز دولت سیزدهم ۱۸۶ درصد رشد یافت، گفت: رشد افزایش مستمری مددجویان بالاتر از نرخ تورم بوده است.

زارع‌زاده همچنین به میزان افزایش مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: سرانه پرداختی برای خانواده‌های یک نفره در ماه یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره دو میلیون تومان، ۴ نفره دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

 واریز سود سهام عدالت چه زمانی آغاز خواهد شد؟

بنابر اعلام رئیس سازمان بورس احتمالا واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت خرداد ماه خواهد بود.

عسگر توکلی رئیس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: زمان واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ و شامل حدود ۳۰ درصد از کل سهامداران، ابتدای سال ۱۴۰۳ و مربوط به دو شرکت است که سود به موقع پرداخت نکرده اند.

وی ادامه داد: طبق برنامه افرادی که سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ را هنوز دریافت نکرده اند در خرداد این سود را دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت، قرار بود در دو مرحله پرداخت شود، اما به خاطر بدعهدی برخی شرکت ها، واریز این سود مالی سال ۱۴۰۱‌، به ۳ مرحله افزایش یافت.

.بنابر اعلام مسئولان، سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی کماکان پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی شرکت‌ها هستند؛ عدم واریز سود سهام عدالت از سمت برخی شرکت‌ها که سبب شد این سود سه مرحله‌ای شود.

سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا این سود سه مرحله‌ای باشد.

سود سهام عدالتی که انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول  عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود سودی که بنابر اعلام سازمان بورس در مرحله دوم دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند البته که میزان دریافتی سود بستگی به سبد سهام افراد داشت.

سود عملکرد مالی مربوط به سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت که تسویه نشد و ۲۸ فروردین ماه مجید عشقی رئیس سازمان در رسانه ملی در خصوص آن گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

پیش از این هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده بود: شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند.

حالا با فرارسیدن خردادماه باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر آخرین وضعیت واریز مرحله سوم سود سهام عدالت و تسویه آن شد در همین راستا مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند مراجعه به مکانی خاص نیستند و سود مرحله سوم سهام عدالت در صورت دریافت از شرکت‌ها همانند دوره‌های قبل به حساب افراد واریز خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر این که چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و کماکان پیگیری‌ها از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است به محض این که سود‌ها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اظهار کرد: در نهایت به طور کل برای دریافت سود سهام عدالت سهامداران نباید به هیج جا مراجعه و هیچ مدرکی را نباید به کسی دهند همچنین سهامداران هوشمند باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نباید روی هیچ لینکی را کلیک کنند.

او افزود: همچنین سهامداران مشمول دریافت سود سهام نیازمند واریز وجه نیستند و با آنها اصلا تماسی گرفته نخواهد شد و زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت تعیین تکلیف شد همانند سال‌های گذشته سود به شماره شبای بانکی افراد که در سامانه سجام اعلام کردند واریز خواهد شد. در نهایت هم سهامداران اخبار مربوط به واریز سود سهام عدالت و دیگر موارد مربوط به این حوزه را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

در ادامه هم ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات گرفته شده از سپرده‌گذاری مرکزی هنوز شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکردند.

او همچنین پیش از این اظهار کرده بود: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

شش دلیل که سود سهام عدالت برای افراد واریز نخواهد شد

پیش از این هم شرکت سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

در نهایت گفتی است، مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران خواهد بود همچنین باشگاه خبرنگاران جوان هم پیگیر زمان و تعیین تکلیف واریز مرحله سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی ۱۴۰۱ خواهد بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها