بی اطلاعی زنگنه به تصمیم پاکستان

کد خبر: 369696

وزیر نفت با اظهار بی اطلاعی از تصمیم پاکستان برای کنار گذاشتن خط لوله صلح گفت: به نظر نمی رسد که اوپک اقدام به تشکیل جلسه اضطراری کند.

ایسنا: بیژن زنگنه در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، درباره کاهش قیمت نفت و اقدامات مورد نیاز از سوی اوپک تصریح کرد:‌ اوپک باید تلاش کند میزان تولید را متعادل کند تا قیمت‌ها بی ثبات نشود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا برگزاری نشست اضطراری لازم نیست، گفت:‌بعید می دانم اجلاس اضطراری برگزار شود.

نظر زنگنه درباره تاثیر مذاکرات نیویورک بر روی قیمت نفت

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که‌ آیا مذاکرات نیویورک بر قیمت نفت تاثیر خواهد گذاشت، گفت: بعید می دانم که این مذاکرات به کاهش قیمت نفت منجر شود. چرا که آن قدر عقلانیت در بازار وجود دارد که این گونه به هم بریزد.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به این که آیا پیش بینی می کنید تا اجلاس بعدی اوپک باز هم قیمت نفت کاهش یابد، اظهار کرد: نمی دانم.

بی اطلاعی زنگنه از اقدام پاکستان برای کنار گذاشتن خط لوله صلح

زنگنه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که با توجه به اظهارات روز گذشته وزیر نفت پاکستان مبنی بر این که به دنبال کنار گذاشتن خط لوله صلح هستند، چه اقدامی انجام خواهید داد، گفت:‌در این زمینه چیزی نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به این که آیا روزانه بیش از 600 هزار بشکه میعانات گازی در کشور تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: پاسخ چنین چیزی را نمی توانم بدهم.

زنگنه در پاسخ به این سوال مبنی بر این که جانشین ماجدی معاون سابق بین المللی و بازرگانی وزارت نفت چه زمانی تعیین می‌شود، تصریح کرد: هر وقت پیدا کردیم.

وزیر نفت در پاسخ به این که با توجه به بمباران 20 نقطه متعلق داعش در سوریه توسط آمریکا آیا قیمت نفت از این موضوع تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، گفت: فکر نمی‌کنم این امر تاثیری بر قیمت نفت بگذارد.

زنگنه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا سال گذشته تولیدکنندگان پتروشیمی پس از توافقی که بر سر قیمت خوراک صورت گرفته بود دبه کردند؟ گفت: چون فکر می‌کردند که قیمت برایشان ارزان تر در می‌آید.

وی همچنین از اظهارنظر درباره تاثیر پتروشیمی در بازار بورس خودداری کرد.

وزیر نفت همچنین درباره مسائل مطرح شده مبنی بر اخراج 74 نفر از متخصصان این صنعت، گفت: این موضوع را در آینده اعلام می کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها