ورود تویوتا و هیوندا به ناوگان تاکسیرانی اروند +عکس

کد خبر: 541283

معاون سازمان منطقه آزاد اروند از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این منطقه خبر داد و گفت: حدود 2000 دستگاه خودرو به همین منظور هدف‌گذاری شده است.

ورود تویوتا و هیوندا به ناوگان تاکسیرانی اروند +عکس

محمدرضا معتمدی با اعلام نوسازی ناوگان تاکسیرانی در منطقه آزاد اروند، بیان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی در منطقه آزاد اروند در حال نوسازی است و بیش از 2000 تاکسی به همین منظور هدف‌گذاری شده که امیدواریم تا پایان سال جاری 500 تاکسی تعویض شوند.

وی ادامه داد: در این خصوص چهار خودروی هیوندای " اکسنت" و "النترا" و نیز تویوتا "کرولا" و "کمری GLX " مدنظر قرار گرفته است و تعویض این چهار مدل خودرو با تاکسی‌های در حال نوسازی بلامانع است.
ورود تویوتا و هیوندا به ناوگان تاکسیرانی اروند +عکس

معاون اقتصادی منطقه آزاد اروند با اشاره به این‌که خرید این خودروها بسته به توان مالی تاکسیرانی دارد، اظهار کرد: قیمت این خودروها حدود 40 میلیون تومان تمام می‌شود که به همین منظور 30 میلیون تومان برای تاکسیرانان وام در نظر گرفته‌ایم و با بانک‌های عامل نیز مذاکره شده تا با ارائه‌ تسهیلات کم‌ بهره، بتوانیم خودروها را تعویض و نوسازی کنیم. معتمدی افزود: علاوه بر این، هیات مدیره منطقه‌ آزاد اروند تصمیم گرفت علاوه بر تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌ها، عوارض گمرکی از تاکسیران‌ها اخذ نشود به همین منظور هزینه نقل و انتقال، پلاک‌گذاری و عوارض که حدود پنج تا شش میلیون تومان تمام می‌شود با توجه به این‌که تاکسیرانان قشر ضعیف جامعه هستند این مبلغ از آنها اخذ نخواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها