آقای آخوندی! معاون شما به جای مسکن مهر در ستاد انتخاباتی مشغول است

کد خبر: 663019

آقای آخوندی! لطفا اسامی این شهرهای فاقد متقاضی و تعداد واحدهایشان را اعلام کنید، آن وقت خواهید دید که از فردا مردم در همان شهرهایی که شما مدعی هستید برای تقاضا هجوم می آورند یا خیر؟

آقای آخوندی! معاون شما به جای مسکن مهر در ستاد انتخاباتی مشغول است
عباس آخوندی
سرویس اقتصادی فردا؛ لیلا صفری: وزیر راه و شهرسازی اخیرا صحبت‌هایی را مطرح کرده که جای تامل دارد و سولاتی را در ذهن ایجاد می‌کند؛ سوالاتی که شاید آقای آخوندی هیچ پاسخی برای آن نداشته باشد!
عباس آخوندی از واگذاری مسکن مهر به شرکت خارجی در دولت قبل انتقاد کرده و گفته:

«در ‌سال ٩١ که از سوی رهبری به ‌عنوان ‌سال اشتغال و تولید ملی نامگذاری شده، ساخت ٥٣‌هزار واحد مسکن مهر را به یک شرکت تُرک واگذار کردند. باید جواب بدهند که ساختمان‌سازی مسکن مهر چه پیچیدگی تکنولوژیک برای ما داشته که آن را به خارجی‌ها دادند؟» وزیر راه و شهرسازی اظهار داشته: «میزان کاری که به این شرکت ترک ارجاع داده‌اند بیش از ٣‌هزار‌میلیارد تومان است؛ اگر به قیمت‌های وقت در نظر بگیریم حدودا ٣‌میلیارد دلار بیخ گوش تهران را به یک شرکت خارجی ارجاع داده‌اند در حالی ‌که هیچ دلیل تکنولوژیکی برای آن نداشته‌اند.» آخوندی بیان کرده: «اینها منابع ملی ایران را از بین برده‌اند. ما الان این بحث را داریم که مخابرات و صنایع سنگین و پالایشگاه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم؛ آن وقت مسکن را که هزاران ‌سال است بخش خصوصی می‌سازد، دولتی کرده‌اند.» وی گفته: «الان ١١٧‌هزار واحد فاقد متقاضی وجود دارد، به این معنا که از مردم پول گرفته‌اند مثلا در نقطه (آ) برای مردم خانه بسازند، رفته‌اند در نقطه (ب) خانه ساخته‌اند که هیچ متقاضی ندارد، این خیانت در امانت نیست؟» آخوندی افزوده: «اینها ادعای من نیست شما به گزارش سازمان بازرسی کل کشور در دولت قبل مراجعه کنید، می‌بینید این پروژه سرتاپا تخلف و اتلاف منابع ملی است فقط یک ظاهری دارد که بله ما برای مردم خانه ساختیم. من نمی‌دانم کجای این پروژه افتخارآمیز است؟» آقای آخوندی! بهتر است که بدانید دلیل واگذاری 53 هزار واحد به یک شرکت ترک این بود که این شرکت بر خلاف پیمانکاران وانبوه سازان وطنی به بسیاری از تعهداتش پایبند بود؛ حداقل این شرکت مانند پیمانکاران وطنی برای کولر ،پکیج،رادیاتور ،کمد دیواری و نقاشی و حتی توالت فرنگی، دبه نکرد!

به نظر می رسد که شما نگران صنایع سنگین و پالایشگاه نیستید! شما نگران ضررهای شرکت استراتوس پس از مطرح شدن طرح مسکن مهر هستید!
آقای آخوندی! لطفا اسامی این شهرهای فاقد متقاضی و تعداد واحدهایشان را اعلام کنید، آن وقت خواهید دید که از فردا مردم در همان شهرهایی که شما مدعی هستید برای تقاضا هجوم می آورند یا خیر؟

باید بگوییم که گزارش سازمان بازرسی بعد از دوران وزارت شما هم خواندنی است. آقای آخوندی از شما می خواهیم که از معاون خود، آقای مهندس نریمان که البته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هستند و به تازگی فعالیت شبانه روزی خود را در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها بر عهده دارد بپرسید، برای آن دسته از واحدهایی که متقاضیانش از فرط ناچاری در پارکینگ و خیابان منتظرند ، چه کار کرده است؟ البته اگر مشغله های ستاد انتخاباتی که مسئول آن هستند فرصت فکر کردن به این سوالات را بدهد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها